KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Fosze

Okładka książki Praca głosem

33,60 zł 27,95 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,95 zł

Jest to poradnik dla nauczycieli, wykładowców, biznesmenów, prezenterów telewizyjnych i radiowych, polityków, tłumaczy- dla wszystkich, którzy chcą mówić poprawnie i efektywnie. Do książki dołączony jest materiał video przygotowany i nagrany przez autora Andrzeja Siedleckiego. Zawiera on szereg praktycznych sytuacji wykorzystania głosu oraz ćwiczenia pozwalające odbiorcy najpierw wykształcić, a później ćwiczyć te umiejętności.
Okładka książki Na przełomie tysiącleci

19,90 zł 12,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,49 zł

Jest to książka, w której autor przedstawia obraz dwudziestego i początek dwudziestego pierwszego wieku na przykładzie życiorysu jednej z czteropokoleniowych rodzin. Każde pokolenie ma swój czas, swoje ideologie, swoje widzenie świata, swoje pragnienia, w których miłość i nienawiść prezentowane są w bardzo różnorakich kolorach. W tym przełomowym czasie dwóch wojen światowych i przemian ustrojowych każde pokolenie ma swoich idoli, swoje ulubione piosenki , swoje pragnienia i marzenia.. Autor proponuje nam wędrówkę w czasie , przemieszczanie się w różne miejsca, dotykanie poszczególnych wydarzeń i przeżywanie ich z wybraną rodziną .
Okładka książki Program wychowawczy świetlic

16,80 zł 13,97 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,37 zł

Program wychowawczy świetlic - Liście wielkiego drzewa życia. Program wspomagający rozwój aktywności twórczej dzieci, dopuszczony do użytku szkolnego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu.
Okładka książki Utalentowany uczeń i jego wrogowie

10,71 zł 7,25 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,25 zł

Niewielu rodzi się geniuszy. Wszystkie dzieci mają mnóstwo talentów. Dlaczego te życiowe szanse są systematycznie w naszych szkołach zaprzepaszczane? Czy winni są rodzice, którzy są zbyt przemęczeni i za wygodni, aby przejąć odpowiedzialność za jedyny w swoim rodzaju talent własnego dziecka? Czy też winni są nauczyciele, którzy zbyt mało kochają dzieci i którzy stracili zapał do wykonywania swojej pracy? Czy winny jest, biorąc pod uwagę całokształt, system szkolny, który uniemożliwia czerpanie radości i zdobywanie osiągnięć oraz który zupełnie odizolował się od naszego społeczeństwa? Zrzucanie odpowiedzialności za odkrywanie i za wspieranie rozwoju talentów na kogoś innego jest słodką trucizną, którą powoli pożera wielu młodych ludzi. Ilu wrogów potrzeba, aby zupełnie zmarnować życie uzdolnionego dziecka? Andreas Salcher naświetla tezy z aktualnej dyskusji na temat szkolnictwa z zupełnie zapomnianej perspektywy utalentowanego ucznia. Wykazuje istotne znaczenie przejmowania - bez cienia sprzeciwu odpowiedzialności za talent swojego dziecka. Konkretne przykłady z Austrii i z Niemiec ukazują miejsca, gdzie już dzisiaj dzieci uczą się z radością, a ich indywidualne talenty zostały odkryte. Najlepsze szkoły na świecie nie kosztują więcej niż te najgorsze. Dlatego wszystkie dzieci mają prawo do rozwijania swoich talentów.
Okładka książki Rozwój rozumienia miłości

39,50 zł 24,80 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,80 zł

Poznawać, poznać, rozumieć, zrozumieć, wartościować, akceptować, działać to rodzina pojęć kluczowych, które opisują procesy prezentowane w niniejszej książce. Rozumienie czegoś bądź kogoś wiąże się zawsze z przeżyciem. A. Kępiński mówił o wczuciu i rozumieniu. „Słowa te chodzą z sobą w parze” – wyjaśnia J. Tischner. A zatem nie ma wczucia bez jakiegoś rozumienia i nie ma rozumienia i zrozumienia bez jakiegoś wczucia. Zarówno rozumowy, jak też uczuciowy komponent poznania drugiego człowieka, odbywa się najpełniej w miłości. Ten fenomen egzystencji człowieka wzrasta i ubogaca się wraz ze wzrastaniem i rozwojem człowieka. Nie można zrozumieć człowieka bez zrozumienia jego miłości. Nie można zrozumieć miłości człowieka bez jakiegoś rozumienia człowieka rozwijającego się w świecie wartości. W osobowej przestrzeni aksjologicznej miłość zajmuje szczególne miejsce. Każdy człowiek w charakterystyczny dla siebie sposób doświadcza oraz urzeczywistnia wszystkie wartości współwystępujące z miłością. Pytania o rozumienie miłości przez człowieka w biegu jego życia, są pytaniami, które w istocie prowadzą do rozumienia niepowtarzalnych właściwości konstytuujących człowieka. Badania naukowe tych problemów jak mniemam – pozwolą człowiekowi szerszymi oczyma spojrzeć na tajemnicę człowieka, a być może zmniejszą nieco zakres owej tajemnicy. Książka Rozwój rozumienia miłości podejmuje problematykę rozumienia miłości przez człowieka w różnych fazach życia: od małego dziecka, poprzez wiek szkolny, gimnazjalny, wczesną dorosłość aż do dojrzałości w małżeństwie. Rozwój rozumienia miłości należy do prac z zakresu pedagogicznej problematyki miłości obejmujących: - Miłość zagubiona wartość współczesnej pedagogiki, - Meandry miłości, - Deficyt miłości.
Okładka książki Metoda pracy harcerskiej w zarysie

39,00 zł 26,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,99 zł

Niniejsza praca wprowadza w problematykę kształcenia funkcyjnych harcerstwa oraz jest lekturą pomocniczą dla studentów biorących udział w zajęciach fakultatywnych uczelni pedagogicznych. Struktura książki ujmuje całokształt problematyki wychowania oraz wiedzę praktyczną o zasadach pracy harcerskiej, ukazuje rozwój i ewolucję harcerskiego systemu wychowania. Pierwsza część książki określa miejsce ZHP w polskim ruchu młodzieżowym, cele wychowania, założenia systemu wychowawczego i metodyki harcerskiej, opis środowisk wychowawczych organizacji. Kolejne części (od drugiej do czwartej) obejmują metodykę pracy gromad zuchowych, drużyn harcerskich i starszoharcerskich, opisują formy pracy w ZHP, podkreślają znaczenie gromad i drużyn w tworzeniu środowiska wychowawczego. Uwzględniają zasady harcerskiego wychowania, treści programowe i sposoby planowania pracy, podkreślają rolę instruktora harcerskiego w procesie wychowania. Opisują również zagadnienia pracy kręgów instruktorskich. W piątej części przedstawiono problematykę drużyn "Nieprzetartego szlaku". W szczególności omówione są zadania i formy pracy z młodzieżą niepełnosprawną. Publikacja zawiera opis zadań wynikających z uchwał zjazdu ZHP i programu organizacji na lata 2002-2005 oraz sygnalizowane zmiany w harcerskim systemie metodycznym.
Okładka książki Gimnastykę korekcyjną można polubić

25,20 zł 20,97 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,97 zł

Niniejsza książka jest skierowana przede wszystkim do rodziców dzieci z wadami postawy oraz do wszystkich cierpiących na choroby kręgosłupa. Można w niej znaleźć zestawy ćwiczeń zapobiegających wadom postawy, a także przydatne dla każdego nauczyciela wychowania przedszkolnego scenariusze bajek zachęcających do ćwiczenia najmłodsze dzieci. Przystępny język, pozbawiony zwrotów wytrawnego chirurga ortopedy, często niezrozumiałych dla pacjenta, przyczyni się zapewne do łatwego przyswojenia treści książki przez starszych i młodszych czytelników.
Okładka książki Program nauczania wychowania fizycznego według nowej podstawy programowej dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych

97,65 zł 66,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,10 zł

Program nauczania wychowania fizycznego według nowej podstawy programowej to kompleksowa publikacja opracowana przez Krzysztofa Warchoła, która stanowi praktyczne narzędzie dla nauczycieli, metodyków i osób planujących zajęcia ruchowe w szkołach.   Autor w sposób przemyślany i zgodny z kanonem edukacyjnym zaproponował tematykę zajęć, dopasował liczbę jednostek lekcyjnych do celów programowych oraz wskazał realne terminy ich osiągania. Tematyczne rozkłady materiału zostały przygotowane tak, aby można je było realizować niemal w każdych warunkach – zarówno w dobrze wyposażonych salach sportowych, jak i w skromniejszych przestrzeniach szkolnych.   Publikacja obejmuje cele i treści nauczania dla wszystkich etapów edukacyjnych – od edukacji wczesnoszkolnej po szkołę ponadpodstawową – oraz zawiera praktyczne przykłady zasad oceniania. Całość uzupełniają tabele norm sprawności fizycznej oparte na Międzynarodowym Teście Sprawności Fizycznej i Teście Coopera.   To zwarte i merytoryczne opracowanie, które ułatwia planowanie i prowadzenie zajęć wychowania fizycznego, podnosząc jednocześnie ich wartość dydaktyczną i praktyczną.   Spis treści Wstęp   5   KONCEPCJA PROGRAMU 7 1.1. Podstawy formalno-prawne i merytoryczne programu   7   1.2. Struktura programu   7   1.3. Odbiorcy programu   8   Cele wychowania fizycznego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej 9 2.1. Edukacja wczesnoszkolna   9   2.2. II etap edukacji – klasy IV–VIII 9   2.3. Szkoła branżowa I stopnia   10   2.4. Szkoła branżowa II stopnia   10   2.5. Liceum i technikum    10   2.6. Szkoła policealna   11   Treści nauczania – wymagania szczegółowe 12 3.1. Edukacja wczesnoszkolna – klasy I–III 12   3.1.1. Osiągnięcia w zakresie profilaktyki zdrowia i bezpieczeństwa   12   3.1.2. Osiągnięcia w zakresie sprawności motorycznej 13   3.1.3. Osiągnięcia w zakresie zabaw i gier ruchowych, gier  zespołowych oraz rekreacyjnych   14   3.2. II etap edukacji – klasy IV–VIII 15   3.2.1. Klasa IV   15   3.2.2. Klasa V–VI 20   3.2.3. Klasa VII–VIII 26   3.3. III etap edukacji – szkoła branżowa I stopnia   33   3.3.1. Klasa I–III 33   3.3.2. III etap edukacji – szkoła policealna   38   3.3.3. III etap edukacji – liceum, technikum    40   3.3.4. III etap edukacji – szkoła branżowa II stopnia   46   Procedury osiągania celów i zadań programu 50 Pożądane osiągnięcia dzieci i młodzieży 51 Przykład przedmiotowych zasad oceniania z wychowania fizycznego 56 6.1. Założenia ogólne   56   6.2. Wymagania szczegółowe – edukacja wczesnoszkolna klas I–III szkoły podstawowej 57   6.3. Wymagania szczegółowe w klasie IV szkoły podstawowej 57   6.4. Wymagania szczegółowe w klasie V szkoły podstawowej 59   6.5. Wymagania szczegółowe w klasie VI szkoły podstawowej 60   6.6. Wymagania szczegółowe w klasie VII  szkoły podstawowej 61   6.7. Wymagania szczegółowe w klasie VIII  szkoły podstawowej 63   6.8. Wymagania szczegółowe w klasie I  szkoły branżowej I stopnia   64   6.9. Wymagania szczegółowe w klasie II  szkoły branżowej I stopnia   65   6.10. Wymagania szczegółowe w klasie III  szkoły branżowej I stopnia   67   6.11. Wymagania szczegółowe w klasie I liceum/technikum    68   6.12. Wymagania szczegółowe w klasie II liceum/technikum    69   6.13. Wymagania szczegółowe w klasie III liceum/technikum    71   6.14. Wymagania szczegółowe w klasie IV liceum/technikum    72   6.15. Wymagania szczegółowe w klasie V technikum    73   6.16. Wymagania szczegółowe w klasie I  szkoły branżowej II stopnia   75   6.17. Wymagania szczegółowe w klasie II  szkoły branżowej II stopnia   76   6.18. Dodatkowe wymagania na ocenę półroczną lub roczną   77   6.19. Szczegółowe kryteria oceny półrocznej lub rocznej z wychowania fizycznego   78   Tematyczne rozkłady materiału z wychowania fizycznego 86 7.1. Klasa I szkoły podstawowej liczba godzin (100) 86   7.2. Klasa II szkoły podstawowej liczba godzin (100) 95   7.3. Klasa III szkoły podstawowej liczba godzin (100) 104   7.4. Klasa IV szkoły podstawowej liczba godzin (131) 113   7.5. Klasa V szkoły podstawowej liczba godzin (130) 125   7.6. Klasa VI szkoły podstawowej liczba godzin (130) 136   7.7. Klasa VII szkoły podstawowej liczba godzin (137) 148   7.8. Klasa VIII szkoły podstawowej liczba godzin (137) 160   7.9. Klasa I szkoły branżowej I stopnia liczba godzin (100) 172   7.10. Klasa II szkoły branżowej I stopnia liczba godzin (100) 180   7.11. Klasa III szkoły branżowej I stopnia liczba godzin (100) 188   7.12. Szkoła policealna liczba godzin (100) 196   7.13. Klasa I liceum/technikum liczba godzin (100) 199   7.14. Klasa II liceum/technikum liczba godzin (100) 207   7.15. Klasa III liceum/technikum liczba godzin (92) 216   7.16. Klasa IV/V liceum/technikum liczba godzin (92) 224   7.17. Klasa I szkoły branżowej II stopnia liczba godzin (103) 232   7.18. Klasa II szkoły branżowej II stopnia liczba godzin (103) 239   Tabele norm sprawności fizycznej wg Międzynarodowego Testu Sprawności Fizycznej 245 8.1. Normy Testu Coopera   281   8.2 Przykłady szczegółowych kryteriów oceniania  umiejętności ruchowych   282   Literatura i źródła   289   Źródła internetowe   290  
Okładka książki Sama nie wiem

25,20 zł 17,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,44 zł

Kolejna powieść Lilki Krajzel autorki Pustych kartekdla najmłodszych nastolatek. Sama nie wiem pokazuje, jak głęboko człowiek potrzebuje drugiego człowieka; jak wiele zależy od tego, kogo spotkamy na swojej drodze. Połączeni siecią zależności uczymy się życia. Jak i od kogo? Powieść Lilki Krajzel wnikliwie i mądrze odpowiada na to ważne pytanie zarówno młodym, jak i ich rodzicom.- Teresa Kochanowska Błyskotliwymi dialogami współczesnych nastolatkówSama nie wiem Lilki Krajzel opowiada o więzach uczuciowych piętnastoletniej bohaterki, eksponując jej życiowe problemy wieku dojrzewania. Czytelniczki znajdą w tej powieści swoje sobowtóry. W wątkach dorastających dziewczynek niejedna z was może się przejrzeć jak w lustrze. A wnikliwe przyglądanie się sobie nie tylko jeszcze nikomu nie zaszkodziło, ale przede wszystkim pogłębia świadomość własnej tożsamości. Utwór powinna przeczytać każda nastolatka XXI wieku.- Jerzy Margula
Okładka książki Niezwyczajne życie zwyczajnego aktora

79,80 zł 55,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,21 zł

Wielcy i znani aktorzy może mają ciekawsze życie, ale zwyczajni, jak ja?Też chyba zwyczajne, choć tylko do pewnego momentu i nie byłoby o czym pisać, gdyby nie napoleonka, zaoferowana w teatrze Szajny pewnej przystojnej Japonce.Bo właśnie od tej chwili zaczęło się moje niezwyczajne i wyjątkowe życie. I w Polsce, i w Japonii, i Australii. ...jest pewne, że żaden z polskich aktorów nie miał takiego życia...i egzystencja autora, wśród zwyczajnych aktorów, jest jednak wyjątkową przygodą.Książka jest ciekawie ilustrowana.
Okładka książki Puste kartki

19,95 zł 13,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,81 zł

„Puste kartki” to powieść Lilki Krajzel, która – tak jak obecnie jej bohaterki i adresatki – miała piętnaście lat, kiedy przeżywała swoją pierwszą miłość i przyjaźnie, pierwsze wielkie marzenia i tęsknoty. Z tym niezapomnianym doświadczeniem autorka podsuwa swoim czytelniczkom odpowiedź na pytania: Jak radzić sobie w relacjach z ludźmi?, Co wybierać?, Co dostrzegać?, Jak się zachować w rozmaitych sytuacjach codzienności? Ta psychologiczna, sensacyjna, magiczna powieść rozumie dylematy wrażliwości dorastającej w skomplikowanej rzeczywistości XXI wieku. Nie tylko młodemu człowiekowi zrozumienie jest potrzebne najbardziej na świecie. Literatura może być niebagatelnym wsparciem – przekonajcie się sami! Powieść Liki Krajzel błyskawicznie uświadamia, że oto ja - nastoletnia dziewczynka - czytam nie o kimś, ale "o sobie". Teresa Kochanowska "Puste kartki" uwrażliwiają na inność - w co najmniej dwojakim rozumieniu tego słowa. Wtajemniczają w samopoczucie ludzi młodych obdarzonych głęboką namiętnością, jak i dotkniętych chorobą. Sabina Tamarak Ta powieść wyraża świat wewnętrzny nastolatków językiem nieskalanym, drażniąco modnymi dziś w literaturze i w życiu, wulgaryzmami. Okazuje się, że rzeczywistość nastolatków nie tylko może być, ale i jest piękna. Antoni Lędyk Powieść Krajzel na szczęście nie jest utrzymana w konwencji literatury fantasy, na której punkcie współczesność niebezpiecznie oszalała. Jeśli piętnastoletnim czytelniczkom brakuje spowiednika, znajdą zrozumienie nie tylko u pierwszoplanowej bohaterki "Pustych kartek". Czego więcej trzeba? Felicja Zasada "Puste kartki" to powieść o przeczuciach własnego powołania. Przeżycia młodziutkiej bohaterki pokazują proces i mechanizm twórczego odbioru rzeczywistości. Lektura rodzi lub pogłębia emocjonalny związek czytelnika z wartościową literaturą. Uczula na subiektywne postrzegania świata, prezentuje jego swoiste odmiany, oswaja z trudnym poczuciem samotności. Wspomaga rodziców w porozumieniu się ze swoimi dziećmi dojrzewającymi do dorosłości. Ta proza ma zatem przede wszystkim walory edukacyjne i wychowawcze. Jerzy Margula
Okładka książki Flagi i herby opowiadają

49,35 zł 34,15 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,15 zł

Do najważniejszych oficjalnych symboli państwa, oznak jego suwerenności i godności narodowej, zalicza się przede wszystkim flagę i herb (godło). Wyróżniają i symbolizują one dane państwo oraz jego naród wśród innych krajów i narodów świata. Flaga i herb są symbolami reprezentującymi każde państwo. Świadczą o zajmowanym przez nie miejscu na Ziemi, w określonym – ukształtowanym przez środowisko geograficzne i historię – kręgu cywilizacyjnym. Symbole te, przy pomocy barw i rysunków, w sposób skrótowy ukazują zazwyczaj geograficzne cechy kraju, dotyczące środowiska przyrodniczego, ludności i gospodarki. Eksponują odrębności kulturowe i historyczne tradycje narodu, często też nawiązują do teraźniejszości i marzeń o przyszłości. Znaki państwowe i narodowe należą do uświęconych tradycją najważniejszych symboli, w obronie których wielokrotnie – w minionych i współczesnych okresach dziejów oraz przez ludy różnych kultur – oddawano nawet życie.
Okładka książki Program nauczania wychowania fizycznego dla liceum i technikum wraz z planami pracy i kryteriami ocen

48,30 zł 33,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,68 zł

W Programie nauczania wychowania fizycznego dla liceum i technikum „Ruch – zdrowie dla każdego 3” uwidoczniona jest personalistyczna koncepcja wychowania oraz koncepcja sprawności fizycznej ukierunkowanej na zdrowie. Jego głównym założeniem jest wykształcenie u młodego człowieka postaw prosomatycznych i prospektywnych. Program nauczania zawiera: charakterystykę programu, cele i treści kształcenia, warunki i sposób realizacji, ocenianie ucznia z wychowania fizycznego, ewaluację programu, pomiar sprawności fizycznej, plany pracy dla wszystkich klas, realizowane w formie zajęć klasowo-lekcyjnych oraz propozycje planów pracy w ujęciu fakultatywnym. Te ostatnie – w odpowiedzi na liczne prośby i sugestie wielu nauczycieli – zostały poszerzone o nowe treści programowe, często wykraczające poza podstawę programową.
Okładka książki Teatr słowiańskiego dziedzictwa

63,00 zł 50,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,02 zł

Teatr słowiańskiego dziedzictwa – to książka, która powinna przybliżyć potencjalnemu odbiorcy słowiańskie tradycje i utrwaloną kulturę w polskiej literaturze przywołującą pamięć o dziejach bajecznych. Trzeba bowiem najpierw poznać własne korzenie, które wszystkie stulecia dawały siłę przetrwania. Powinniśmy być dumni z historii słowiańskiej, gdyż jest to nasze dziedzictwo i część naszej słowiańskiej – lechickiej – polskiej duszy. Autor pragnie odkurzyć z patyny niepamięci wiele interesujących zjawisk sięgających swą tematyką do bajecznych czasów Słowiańszczyzny, wciąż zbyt mało wykorzystanego źródła dla naszej narodowej kultury, by zachęcić do czerpania z tej krynicy niejako dla otuchy i odkrywania stanu świadomości o naszym duchowym powołaniu i ogarnięcia umysłem, ile pozostało w nas z prasłowiańskiej natury.
Okładka książki Program nauczania wychowania fizycznego dla liceum, technikum oraz branżowej szkoły I i II stopnia

55,00 zł 38,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,64 zł

Opracowanie programu nauczania wychowania fizycznego dla liceum ogólnokształcącego, technikum i branżowej szkoły I i II stopnia jest kontynuacją autora w odniesieniu do dwóch wydań programu nauczania (2017, 2018) dla ośmioletniej szkoły podstawowej. Zarówno pierwsze, jak i drugie wydanie programu (rozszerzone i uzupełnione) zostało bardzo dobrze przyjęte przez środowisko nauczycieli wychowania fizycznego w całej Polsce. Zatem warto przedstawić autorską propozycję programu nauczania wychowania fizycznego w szkołach ponadpodstawowych, który będzie z jednej strony uwzględniał wszystkie zapisy nowej podstawy programowej, a z drugiej dawał rękojmię odpowiedniego przygotowania młodzieży szkół średnich do aktywności fizycznej w życiu dorosłym oraz świadomej troski o własne i innych zdrowie.Program zawiera szczegółowe plany pracy dydaktyczno-wychowawczej opracowane w ujęciu wynikowym i tematycznym. Każda jednostka lekcyjna ma sformułowany temat, jak również zakres kompetencji społecznych, umiejętności i wiadomości, które powinny zostać przekazane, nauczone i utrwalone. Liczba godzin i termin realizacji wynika tylko z ogólnych założeń i zasad planowania procesu wychowania fizycznego. Każdy nauczyciel, uczący wychowania fizycznego według niniejszego programu, może w sposób indywidualny planować liczbę godzin i termin realizacji treści kształcenia i wychowania fizycznego zawartych w programie. W programie są też dwa dodatkowe roczne plany pracy dydaktyczno-wychowawczej dla klasy I liceum i technikum oraz klasy I branżowej szkoły I i II stopnia z uwzględnieniem zajęć w systemie klasowo-lekcyjnym i tzw. zajęć do wyboru przez ucznia, czyli nauczania wychowania fizycznego w systemie 1+2.
Okładka książki Program nauczania WF dla kl. IV-VIII SP + CD w.2

48,30 zł 33,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,68 zł

Program ten jest zgodny z podstawą programową (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, opublikowane w dniu 24 lutego 2017 r. w Dzienniku Ustaw poz. 356, Załącznik Nr 2) oraz opiera się na potrzebach i zainteresowaniach uczniów, warunkach lokalowych, terenowych i tradycji szkoły oraz warunkach naturalnych środowiska lokalnego.Program wychowania fizycznego Ruch zdrowie dla każdego 2 adresowany jest dla uczniów II etapu edukacyjnego ośmioletniej szkoły podstawowej.Program może być realizowany praktycznie w każdych warunkach szkolnych, po ewentualnych korektach. Do jego realizacji wystarczą standardowe warunki szkolne (sala gimnastyczna lub pomieszczenie zastępcze, korytarze oraz boisko na zewnątrz). Bardzo przydatne będą tereny naturalne, położone w bliskiej odległości od szkoły.
Okładka książki Program nauczania wychowania fizycznego dla ośmiotetniej szkoły podstawowej

55,30 zł 38,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,26 zł

W książce tej zawarte są cenne i merytoryczne wskazówki niezbędne do trafnego oceniania ucznia z wychowania fizycznego oraz szczegółowe kryteria oceniania. Program nauczania wychowania fizycznego odnosi się do wszystkich etapów edukacji w szkole podstawowej. Nauczyciele mogą wykorzystać tę propozycje do przygotowania lub zmodyfikowania własnych przedmiotowych systemów oceniania. Wymagania szczegółowe dla poszczególnych etapów edukacji zawierają niezwykle wiele trafnych elementów z zakresu postaw, aktywności, sprawności fizycznej i umiejętności ruchowych.Wydanie drugie programu nauczania jest odpowiedzią autora na liczne sugestie i oczekiwania nauczycieli realizujących zajęcia wychowania fizycznego według tego opracowania. Przede wszystkim szczegółowe plany pracy dydaktyczno-wychowawczej zostały opracowane w ujęciu wynikowym i tematycznym. Każda jednostka lekcyjna ma sformułowany temat, jak również zakres kompetencji społecznych, umiejętności i wiadomości, które powinny zostać przekazane, nauczone i utrwalone. () Każdy nauczyciel uczący wychowania fizycznego według niniejszego programu może w sposób indywidualny planować liczbę godzin i termin realizacji treści kształcenia i wychowania fizycznego zawartych w programie. () Drugą istotną zmianą zaproponowaną przez autora jest przygotowanie dwóch dodatkowych rocznych planów pracy dydaktyczno-wychowawczej dla klasy siódmej i ósmej z uwzględnieniem zajęć do wyboru w systemie 2 + 2 w klasie VII i VIII. Jest to więc podręcznik przydatny do opracowania planów dla klasy czwartej, piątej i szóstej. Ta nowa edycja programu zawiera także uzupełnienie, jakim jest przykładowy system oceniania. Dodano w nim kryteria odnoszące się do edukacji zdrowotnej.
Okładka książki Program nauczania fizycznego dla kl. IV-VIII SP

34,99 zł 25,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,64 zł

Program ten jest zgodny z podstawą programową (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14. lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, opublikowane w dniu 24 lutego 2017 r. w Dzienniku Ustaw poz. 356, Załącznik Nr 2) oraz opiera się na potrzebach i zainteresowaniach uczniów, warunkach lokalowych, terenowych i tradycji szkoły oraz warunkach naturalnych środowiska lokalnego. Program wychowania fizycznego „Ruch – zdrowie dla każdego 2” adresowany jest dla uczniów II etapu edukacyjnego – ośmioletniej szkoły podstawowej. Program może być realizowany praktycznie w każdych warunkach szkolnych, po ewentualnych korektach. Do jego realizacji wystarczą standardowe warunki szkolne (sala gimnastyczna lub pomieszczenie zastępcze, korytarze oraz boisko na zewnątrz). Bardzo przydatne będą tereny naturalne, położone w bliskiej odległości od szkoły.
Okładka książki Jak reżyserować?

24,00 zł 17,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,59 zł

Jest to pozycja przeznaczona dla osób które chcą wyreżyserować sztukę bądź utwór literacki, a brak im dostatecznej wiedzy i doświadczenia. Książka ta pomoże zapoznać się z procesem pracy reżysera teatralnego. Przeprowadzi czytelnika od początku do końca, od wyboru materiału literackiego do premiery. Jest to bardzo praktyczny zapis działań, które reżyser powinien wykonać, bo przecież reżyseria to nie tylko talent, to trudne rzemiosło. Autor książki grał i reżyserował w Polsce, USA, Japonii i Australii, prowadził kursy reżyserskie i aktorskie w The National Institute of Dramatic Art., Macquarie Uniwersity, The Actors Centre, The Drama Studio oraz college`ach na terenie Sydney.
Okładka książki Miłość zagubiona wartość współczesnej pedagogiki

39,50 zł 27,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,50 zł

Potrzeba szerokich badań i refleksji nad problematyką miłości wynika z założenia, iż misją działalności pedagogicznej jest wielorakie wspomaganie rozwoju człowieczeństwa w człowieku. Miłość jest zjawiskiem towarzyszącym człowiekowi od poczęcia do śmierci, dlatego owo wspomaganie powinno dotyczyć także wzrastania w miłości. Książka Miłość – zagubiona wartość współczesnej pedagogiki jest pierwszym tomem cyklu prac poświęconych niezbadanej wciąż tajemnicy miłości człowieka. Wychowanie jest dziełem miłości; dlatego powinno być przede wszystkim oparte na podwalinach prawdy i miłości (Marcelina Darowska). Treść książki stanowi swoistą podbudowę teoretyczną prezentowanych w kolejnych monografiach problemów. Na cały cykl prac z zakresu pedagogicznej problematyki miłości – obok tej monografii - składają się następujące książki: Rozwój rozumienia miłości Meandry miłości Deficyt miłości Prof. zw. dr hab. Waldemar Furmanek jest autorem licznych opracowań dotyczących wartości w pedagogice. W wydanych pod jego redakcją pracach zbiorowych jest także tom Miłość jako wartość we współczesnej pedagogice (Rzeszów 2009), do którego nawiązuje treść prezentowanej książki.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

3. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,14 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,55 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj