Zbiór klasycznych komiksów ze Spider-Manem autorstwa Todda McFarlane'a.W widowiskowych pojedynkach Spider-Manowi tym razem przyjdzie zmierzyć się z Lizardem, Hobgoblinem i Ghost Riderem. Nie mniejszym wyzwaniem okaże się jednak współpraca z Wolverine'em, a na koniec Człowiek Pająk rozwiąże zagadkę tajemniczych zniknięć bezdomnych na Manhattanie.Todd McFarlane na długo ukształtował wizerunek Spider-Mana. Zebrane w tym tomie zeszyty ukazywały się w latach dziewięćdziesiątych XX wieku i cieszyły się ogromną popularnością wśród czytelników. Pierwszy z nich sprzedał się w Stanach Zjednocznych w nakładzie ponad dwóch milionów egzemplarzy.
Drugi tom cyklu Smerfy i wioska dziewczyn, który nawiązuje do wydarzeń przedstawionych w najnowszym filmie o bohaterach z Zaczarowanego Lasu.Smerfy powoli przyzwyczajają się do faktu, że w ich sąsiedztwie mieszkają dziewczyny. Najsilniejsza z nich, Burza, co roku zwycięża w zawodach urządzanych przez swoje koleżanki, ale tym razem do współzawodnictwa staje najsprawniejszy z chłopców - Osiłek. I wtedy wydarza się coś niepokojącego, co zmusza chłopców i dziewczyny do trudnej wyprawy w nieznane. U celu drogi staną oko w oko z niebezpiecznymi przeciwnikami. Czy uda im się pokonać wroga i przywrócić spokój w Zaczarowanym Lesie?Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992), używający pseudonimu Peyo. Jego komiksy zostały zaadaptowane na potrzeby filmów o przygodach niebieskich skrzatów. Obecnie autorami nowych opowieści o Smerfach są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Żyjący w Mirmiłowie zbój Łamignat ma problem - nie wyrobił kwartalnej normy rabowania bogaczy i rozdawania łupu ubogim, bo w okolicy brakuje bogaczy. Jednak rozliczający go z wyników pracy książę Mirmił sam ma podobny problem - on z kolei nie wyrobił kwartalnej normy potyczek i bitew z wrogim plemieniem Omsów. A tu, jak na złość, ze stolicy przyjechał królewski kanclerz, by rozliczyć poddanych Mirmiła ze stanu prac. Oj, wszyscy będą musieli się natrudzić, aby osiągnąć zaplanowaną normę. Kajko i Kokosz też nie będą mogli się obijać, bo wykryją aferę, mającą doprowadzić do detronizacji swego ukochanego księcia.
Najnowsza historia o niebieskich skrzatach z zaczarowanego lasuSmerfy zawsze przeżywają coś szalonego - i tym razem będzie tak samo! Osiłek jest odważny, ale nawet on wpada w przerażenie, gdy z wód jeziora wyłania się potwór! Tak rozpoczyna się niezwykła przygodaze smokiem w roli głównej. Czy ogromna bestia zamierza zniszczyć wioskę Smerfów? A może przybyła w zupełnie innym celu? Papę Smerfa i drużynę małych śmiałków czeka daleka wyprawa w obronie sprawiedliwości. Tym razem mieszkańcy lasu będą musieli wmieszać się w sprawy ludzi, których przecież zazwyczaj unikają. Oto zupełnie nowa wersja opowieści o smoku i Jerzym!Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992), używający pseudonimu Peyo. Obecnie autorami serii są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Kolejny album o przygodach znanych na całym świecie niebieskich skrzatów.W magiczną noc pełni niebieskiego księżyca do wioski Smerfów przylatuje bocian i zostawia tajemniczą przesyłkę. Okazuje się, że w koszyczku spoczywa nowo narodzone smerfie dziecko! Początkowo mieszkańcy wioski są przestraszeni odpowiedzialnością za malca, nie wiedzą też, jak się nim zajmować, ale szybko wszyscy - nawet Maruda! - zakochują się w Smerfusiu. Dopiero prawdziwe niebezpieczeństwa i przeciwności losu uświadamiają Smerfom, jak ważny stał się dla nich niezapowiedziany mały gość.Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992), używający pseudonimu Peyo. Obecnie autorami nowych opowieści o Smerfach są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Kolejny album o przygodach znanych na całym świecie niebieskich skrzatów zawiera trzy opowieści: Smerfolimpiada, Wielkanoc u Smerfów i Plac zabaw dla Smerfów.W wiosce Smerfów tylko Osiłek uprawia sport, nie może więc z nikim rywalizować w biegach, skoku wzwyż czy rzucie młotem. Razem z Papą Smerfem postanawiają to zmienić i zorganizować Smerfolimpiadę! Czy jednak przyzwyczajone do leniuchowania i obfitego jedzenia niebieskie skrzaty będą chciały ćwiczyć i przejść na dietę, żeby przygotować się do zawodów? Smerfy przekonają się też, jak niebezpieczne mogą być wielkanocne jajka i czemu nie należy się bawić w nieznanych miejscach!Smerfy wymyślił belgijski scenarzysta i grafik Pierre Culliford (1928-1992), używający pseudonimu Peyo. Obecnie autorami serii są następcy Peyo, w tym jego syn Thierry.
Kasztelan Mirmił jest obrażony na żonę - za to, że przygotowała smokowi Milusiowi na urodziny tort znacznie większy i słodszy niż jemu, własnemu mężowi! Z kolei Kajko i Kokosz mają inny kłopot - przed uroczystością muszą umyć utaplanego w błocie swego smoczego wychowanka. A to wcale niełatwa sprawa... Tak rozpoczyna się tytułowa historia jedynego zbioru krótkich opowieści spośród aż dwudziestu albumów o Kajku i Kokoszu. Tom zawiera sześć opowieści, wcześniej publikowanych tylko na łamach pism oraz dwie komiksowe historie, drukowane w dużoformatowych kalendarzach z lat 80. Tym wyjątkowym zbiorczym albumem został zamknięty wydawany przez Egmont cykl Janusza Christy o przygodach Kajka i Kokosza.
W Mirmiłowie panuje taka nuda, że wojowie Kajko i Kokosz planują morderstwo - zastanawiają się, jak zabić czas. Dlatego z radością przyjmują prośbę brata swojego księcia - księcia Wojmiła - i wyruszają do jego nadmorskiego grodu, by wesprzeć go w walce z sąsiadem. A sąsiad ten, bogaty Mszczuj, ma piękną córkę Fochnę, w której kochają się wszyscy rycerze, nie dostrzegając, jak jest głupia i kapryśna. Na jej widok Wojmił porzuca wojenne zamiary i postanawia zdobyć rękę panny. Na nieszczęście takie same plany ma inny przyjaciel naszych bohaterów, niezbyt mądry rycerz-poeta Wit. Obaj proszą Kajka i Kokosza o pomoc w wygraniu konkurów. A Fochna stawia przed zalotnikami zadania nie do wykonania, wymagające odbycia pełnej niebezpieczeństw podróży na kraniec świata.
W spokojnym grodzie księcia Mirmiła nie dzieje się dobrze. Władcę denerwuje plaga nadmiernie rozmnożonych kur, nadworny szambelan spiskuje, a zrzędliwa żona nie pozwala księciu na jedyną rozrywkę zdolną ukoić nerwy - na picie miodu z rodowego skarbu: Złotego Pucharu. Na dodatek do grodu przybywa kompania zbrojnych obwiesi spod znaku Czarnego Trójkąta. Po wizycie niebezpiecznych gości znikają wszystkie kury (co Mirmił przyjmuje z ulgą), kilka tłustych krów (cóż, zdarza się) oraz Złoty Puchar - a tego książę, jak sam twierdzi, nie będzie w stanie przeżyć! Zrozpaczony, wysyła swoich najlepszych wojów, Kajka i Kokosza, by odnaleźli jego skarb, bo inaczej umrze ze zgryzoty.
W serii "Batman Metal" Mroczny Rycerz stawił czoło drużynie składającej się z koszmarnych wersji samego siebie. Każda z postaci przybyła z innego świata mrocznego multiwersum, w których Batman w jakiś sposób zboczył z superbohaterskiej ścieżki.Większość koszmarnych Batmanów zginęła, ale pozostał jeden wyjątkowy. Batman, Który się Śmieje. To Bruce Wayne, który stał się Jokerem, szczerzący zęby socjopata dysponujący strategicznymi umiejętnościami Batmana i sadystycznym poczuciem humoru Księcia Klaunów.Aby powstrzymać najnowszy plan szaleńca, Batman będzie musiał przechytrzyć samego siebie, połączyć siły z niespodziewanymi sojusznikami, a być może nawet złamać jedną ze swoich najważniejszych zasad.Przerażający mieszkaniec mrocznego multiwersum jest najniebezpieczniejszym mistrzem zbrodni. Właśnie pojawił się w Gotham, by zamienić dom Bruce'a Wayne'a w inkubator zła.Nie jest sam. Z jednej z tysięcy rozmaitych rzeczywistości mrocznego multiwersum przybywa Ponury Rycerz. Bezwzględny pogromca złoczyńców jest w stanie wykorzystać każdą broń ze swego arsenału, by zlikwidować wybrane przez siebie cele.Dochodzi do wojny innej niż wszystkie - do wojny Batmanów. Na linii ognia stają najbliżsi przyjaciele Batmana, jego najgroźniejsi wrogowie i sobowtóry z innych światów. Pozostaje tylko jedno pytanie:Kto będzie śmiał się ostatni? Odpowiedź znajdziecie w tomie "Batman, Który Się Śmieje" - przerażającej opowieści autorstwa jednego z najwybitniejszych scenarzystów komisowych naszych czasów! Scott Snyder ponownie łączy siły z niezwykle utalentowanym rysownikiem, znanym jako Jock ("Batman - Mroczne Odbicie", "Wiedźmy"), by wysłać złowrogą postać z alternatywnego wszechświata do Gotham.
Kasztelan Mirmił nie ma łatwego życia - żona nie pozwala mu się wyspać nawet w sobotę, którą ogłosił wolną, hałasujący grodzianie uniemożliwiają mu spokojne łowienie ryb w fosie, a na dodatek źli Zbójcerze wymyślają coraz to nowe sposoby na zdobycie Mirmiłowa. Tym razem sprowadzili na kasztelana zmorę, która nie daje mu spać. Ale to wszystko i tak nic w porównaniu z bólem głowy, jaki ma Mirmił w związku ze Świętem Barana, na które każdy kasztelan ma obowiązek wystawić własnego zawodnika - barana zdolnego pokonać inne barany w walce na bodzenie. A że w Mirmiłowie nie ma baranów, więc Kajko i Kokosz wyruszają w góry, aby znaleźć odpowiedniego zawodnika. W tym samym celu także Zbójcerze wysyłają na pastwiska komando pod wodzą Kaprala.
Pierwszy z trzech tomów długo oczekiwanej serii Batman - Metal. Podczas dochodzenia w sprawie istnienia i właściwości różnych metali, które od wielu tysiącleci ukryte są w różnych zakątkach świata, Batman odkrywa spisek mający na celu otwarcie portalu prowadzącego do mrocznego multiwersum. Znajdują się w nim światy, w których historia potoczyła się zupełnie inaczej niż na naszej Ziemi, a ich mieszkańcy przypominają postaci rodem z sennych koszmarów.Opowiedziana w trzech tomach Batman - Metal historia do głębi wstrząśnie bohaterami uniwersum DC Odrodzenie! Scenariusz napisali Scott Snyder (All-Star Batman) i James Tynion IV (Detective Comics), odpowiedzialni wcześniej za serie Batman i Wieczny Batman. Snują oni szeroko zakrojoną intrygę zakorzenioną w mitologii postaci Batmana. Za rysunki odpowiadają mistrzowie tacy jak: Jim Lee (Liga Sprawiedliwości), Andy Kubert (Batman. Mroczny Rycerz - Rasa Panów), John Romita Jr. (Powrót Mrocznego Rycerza - Ostatnia krucjata) oraz powracający do tworzenia przygód Mrocznego Rycerza Greg Capullo (Batman).
Drugi z sześciu tomów nowego wydania komiksowego bestselleru.Seria, która wywarła wielki wpływ na nowoczesny amerykański komiks. Naturalistycznie ukazana historia teksańskiego duchownego, nawiedzonego przez nadnaturalny byt łączący w sobie moce nieba i piekła. Tytułowy kaznodzieja, Jesse Custer, usiłuje odnaleźć Boga, by zmusić go do wzięcia odpowiedzialności za cierpienia ludzi.W tym tomie pastor i jego dziewczyna Tulip jadą do San Francisco, gdzie trafiają na bal do niejakiego Jesusa de Sade'a. Jessem zaczyna interesować się tajemnicza organizacja Graal. Poznajemy też losy ojca Jesse'ego w Wietnamie oraz historię przemiany Cassidy'ego w wampira.Autorem scenariusza jest irlandzki twórca, laureat Nagrody Eisnera, Garth Ennis, znany fanom komiksu również m.in. z takich tytułów jak: Punisher, Hellbazer, Hitman, Judge Dredd. Rysunki są dziełem Steve'a Dillona, wieloletniego współpracownika Ennisa, autora licznych prac z Sędzią Dreddem dla magazynu "2000 AD" oraz rysunków do serii Hellblazer i Punisher.Komiks tylko dla dorosłych.
Batman odkrywa portal prowadzący do mrocznego multiwersum: równoległych wymiarów, gdzie losy Ziemi przybrały nieoczekiwany obrót, a członkowie Ligi Sprawiedliwości zostali wyeliminowani przez przerażających Mrocznych Rycerzy. Teraz naszemu światu grozi zagłada, ponieważ Mroczni Rycerze postanawiają najechać nasz wymiar.Opowiedziana w trzech tomach Batman - Metal historia do głębi wstrząśnie bohaterami uniwersum DC Odrodzenie! Scenariusz napisali Scott Snyder (All-Star Batman) i James Tynion IV (Detective Comics), odpowiedzialni wcześniej za serie Batman i Wieczny Batman. Snują oni szeroko zakrojoną intrygę zakorzenioną w mitologii postaci Batmana. Za rysunki odpowiadają mistrzowie tacy jak: Jim Lee (Liga Sprawiedliwości), Andy Kubert (Batman. Mroczny Rycerz - Rasa Panów), John Romita Jr. (Powrót Mrocznego Rycerza - Ostatnia Krucjata) oraz powracający do tworzenia przygód Mrocznego Rycerza Greg Capullo (Batman).Album zawiera materiały pierwotnie opublikowane w amerykańskich zeszytach: Batman: The Red Death #1, Batman: The Murder Machine #1, Batman: The Dawnbreaker #1, Batman: The Drowned #1, Dark Nights: Metal #3, Batman: The Merciless #1, Batman: The Devastator #1, Dark Nights: The Batman Who Laughs #1, Batman: Lost #1.
Co można znaleźć w lesie? Jajko. Co może wykluć się z jajka? Smok. Smok Miluś - sympatyczny jarosz, który panicznie boi się myszy i jest strasznym psotnikiem. Nad wybrykami Milusia nie potrafią zapanować nawet jego przybrani rodzice - Kajko i Kokosz. A że kasztelan ma już serdecznie dość kłopotów sprawianych przez Milusia, skazuje go wraz z opiekunami na banicję. Życie w głuszy nie jest wcale łatwe ani bezpieczne, choć wydawałoby się, że ludziom w towarzystwie smoka nic nie może grozić. Jak zwykle, pojawiają się Zbójcerze - tym razem po to, by schwytać i wykorzystać do własnych celów znaną z legend bestię.
Piąty tom serii fantasy o kilkorgu dzieciach, które pewnego dnia obudziły się w opustoszałym mieście. Po odejściu Dodjiego dowodzenie grupą przejął Ivan, ale nie bardzo uśmiecha mu się ta rola i proponuje, by nowego szefa wybrać przez głosowanie. Tymczasem okazuje się, że Dodji został zamordowany. Dzieci, za namową Leli, postanawiają wejść do "czerwonej strefy", by znaleźć zabójcę. Zamiast tego poznają prawdę o zniknięciu i dowiadują się, że jednak nie są całkiem SAMI Pierwszy tom serii został nagrodzony na Międzynarodowym Festiwalu Komiksu w Angoulme w kategorii najlepszy komiks dla młodzieży w wieku 9-12 lat. W 2017 r. na podstawie serii powstał film fabularny pod tym samym tytułem. Autorem scenariusza serii jest francuski scenarzysta komiksowy Fabien Vehlmann ("Green Manor"). Za rysunki odpowiada uznany belgijski rysownik Bruno Gazzotti ("Le petit Spirou", "Soda"). Pierwszy tom serii otrzymał w 2007 roku nagrodę na Festiwalu w Angoulme w kategorii komiksów dla dzieci od 9 do 12 lat. W 2017 roku seria została zaadaptowana na film fabularny.
Powieść graficzna nawiązująca do kultowej gry Dungeons & Dragons! Gdy Wyspom Moonshae zagrozi wojna, legendarni bohaterowie powrócą stawić czoło straszliwemu przeciwnikowi. Na tle zachodzących w Zapomnianych Krainach przemian, młoda Helene i jej przyjaciele wyrastają z nieokrzesanych żółtodziobów na potężnych wojowników. Zupełnie nowa, pełna rozmachu opowieść, którą stworzyli scenarzysta B. Dave Walters i rysowniczka Tess Fowler. Emocjonujące połączenie wielkiej historii, przygody i akcji.
Zapraszamy do leśnej szkoły pana Borsuka i pani Lisicy! Dzisiaj Pani Lisica porozmawia z nami o najważniejszych emocjach, jakie pojawiają się w naszym życiu. Świetnie się składa, ponieważ zwierzątka mają na ten temat do opowiedzenia wiele ciekawych historii! W leśnej szkółce nauczycielka Matylda w sposób zabawny i przystępny opowie, jakie emocje władają nami najczęściej, a co najważniejsze - wytłumaczy, czemu służą, i podpowie, jak możemy sobie z nimi radzić. Zachęcamy do wspólnej zabawy i nauki!
Drugi tom serii fantasy o uczniach szkoły dla międzygalaktycznych agentów. Dzięki udziałowi w pokonaniu Czarnopiórego Herkules i Marlon zdali do kolejnej klasy i rozpoczęli drugi rok nauki. Jednak muszą się jeszcze wiele nauczyć! Tymczasem szkole zagraża kolejne niebezpieczeństwo. Jeden z nauczycieli zostaje ugryziony przez tajemniczego przybysza z obcej planety i ogarnia go szaleństwo. Wkrótce tajemnicza choroba przenosi się na innych nauczycieli i uczniów - szaleństwo zagraża całej szkole! Czy jednak rzeczywiście epidemia spowodowana jest przez obcych? Ocalali uczniowie, w tym Herkules i Marlon, muszą działać błyskawicznie, by uratować szkołę przed zagładą. Autorem scenariusza tej międzygalaktycznej historii jest belgijski scenarzysta komiksowy i dramaturg Vincent Zabus ("Le Monde selon Franois"), a zilustrował ją Antonello Dalena, znany polskim czytelnikom m.in. z serii "Ernest i Rebeka" oraz "Smerfy i świat emocji".
Zakończenie pierwszego cyklu przygód fantastykologów, którzy na niezwykłej wyspie Vorn badają stwory z mitów, legend i baśni! Uczestnicy kursu dokonują kolejnych zaskakujących odkryć związanych z zagadkami wyspy, tyle że każda rozwiązana tajemnica rodzi nowe pytania. Co się przydarzyło profesorowi Balzarowi? Kim kiedyś była Madame C? Jakie jest prawdziwe pochodzenie Czaroliny i Meroda? Kto i w jakim celu sprowadził uczniów na Vorn? Bohaterowie będą musieli wreszcie zacząć działać ramię w ramię, żeby przetrwać w tym strasznym miejscu! Scenarzystką serii jest Francuzka Sylvia Douy, współautorka komiksów dla młodzieży ("Marie-Lune", "Girlz") i popularyzatorka nauki, a rysunki są dziełem włoskiej graficzki Paoli Antisty ("Chats!", "Alix et Arsenou"). W 2019 roku za pierwsze dwa tomy "Czaroliny" autorki otrzymały nagrodę Grand Prix Czytelników słynnego francuskiego magazynu "Le Journal de Mickey".
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?