Manga czytana od prawej do lewej. Tom drugi mangi na podstawie serialu "Mandalorianin". Samotny łowca nagród, Mando, otrzymuje od przedstawiciela działających w ukryciu niedobitków sił Imperium, które niegdyś żelazną ręką rządziło całą galaktyką, zlecenie pojmania tajemniczego pięćdziesięcioletniego osobnika. Celem misji okazuje się Dziecko. Co więcej, ma ono niezwykłą moc, która ujawnia się w pełnej zasadzek drodze powrotnej Mandalorianina do zleceniodawcy. Ocalenie z opresji przychodzi z najmniej oczekiwanej strony. Kiedy łowca nagród dowiaduje się o grożącym maleństwu niebezpieczeństwie, udaje się do kryjówki wojsk imperialnych...
Bohaterowie stopniowo odkrywają machinacje Pariasa, ale Wielka Ciemność nadal rzuca cień na multiwersum - chce sobie podporządkować i przedefiniować wszystkie rzeczywistości. Deathstroke wprowadza w życie plan na Ziemi-0. Zamierza raz na zawsze zlikwidować nowe pokolenie bohaterów, podczas gdy młodzi herosi pod przywództwem Jona Kenta i Nightwinga jednoczą się, próbując dorównać osiągnięciom największych bohaterów, jakich kiedykolwiek znał świat. W drugim tomie "Mrocznego Kryzysu na Nieskończonych Ziemiach" następuje kulminacja wydarzeń, które rozpoczęły się w "Nieskończonej Granicy" i "Międzywymiarowej Lidze Sprawiedliwości". Scenarzysta Joshua Williamson kontynuuje swoje wielkie dzieło, a towarzyszy mu niezwykle utalentowany rysownik Daniel Sampere. Na stronach tego albumu odsłaniają nowy Wielki Kryzys, który zgodnie z tradycją tak przełomowych historii jak "Kryzys Na Nieskończonych Ziemiach" i "Flashpoint. Punkt Krytyczny" wstrząśnie uniwersum DC. Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach: "Crisis on Infinite Earths" #4-7, "The Flash #786", "Dark Crisis: Worlds Without a Justice League - Wonder Woman" #1, "Dark Crisis: Worlds Without a Justice League - Green Arrow" #1, "Dark Crisis: Worlds Without a Justice League - Batman" #1, "Dark Crisis: The Deadly Green" #1, "Dark Crisis: The Dark Army" #1, "Dark Crisis: War Zone" #1, "Dark Crisis: Big Bang" #1.
Drugi tom sagi o mitycznej krainie Jotundale, gdzie trolle mogą się okazać przyjazne, za to ludzie bardzo wrodzy. Gdzie niedźwiedzie mówią, a węże morskie są postrachem wód! „Światła Północy” to piękna i chwytająca za serce podróż do świata skandynawskich mitów, legend i baśni. Pochodząca z naszego świata dziewczynka Sonja wciąż przebywa w Jotundale. Wraz z dowodzonymi przez odważnego Espena młodymi trollami odkrywa kolejne uroki i niebezpieczeństwa tego niezwykłego miejsca. Wkrótce jednak naszym bohaterom po raz kolejny przyjdzie się zmierzyć z żądnym zemsty wodzem wikingów, któremu tym razem towarzyszyć będzie potężna wiedźma i jej tajemnicza uczennica... Co gorsza, śladem Sonji wciąż podąża straszliwy olbrzym Trym! Czy dziewczynka zdoła się wymknąć wszystkim wrogom? Autorka komiksu, urodzona w 1993 roku Norweżka Malin Falch, dorastała w Trondheim, a obecnie mieszka w Oslo. „Światła Północy” to jej debiutancka seria. Pierwszy tom cyklu został wyróżniony dwiema ważnymi norweskimi nagrodami: Pondus i ARKs barnebokpris.
Drugi tom serii komiksów opartej na bestsellerowej grze komputerowej.Yharnam pada ofiarą potwornej choroby. Po ulicach miasta krążą krwiożercze bestie, które muszą zostać zabite przez łowców. Eileen Wrona poluje z kolei na łowców, których również dotknęła klątwa starej krwi. Jednak nawet jej nie udaje się uniknąć obłęduTymczasem świat starych bogów zaczyna przenikać do rzeczywistości. Pewien podróżnik szuka sensu w tym szaleństwie, liczy bowiem na to, że odkryje tajemnice wszechświataAutorem scenariusza komiksu jest Ale Kot, a rysunki stworzył polski grafik Piotr Kowalski ("Gail")
Dawno temu Wodni Ludzie i Drzewni Ludzie tworzyli jedno plemię, ale rozgrywki pomiędzy czczonymi przez nich demonami doprowadziły do rozpadu potężnego ludu na dwa szczepy. Od tego czasu toczy się między nimi bezlitosna wojna. W końcu Drzewni Ludzie wzywają na pomoc wendigo - straszliwego ducha, który po przyjęciu materialnej postaci morduje członków wodnego plemienia. Na szczęście w starych opowieściach jest mowa o tym, jak go pokonać... Thorgal, Aaricia i Jolan uniknęli licznych zagrożeń czyhających w Krainie Qa i chcą wrócić do domu na dalekiej Północy, jednak czyjaś potężna wola im to uniemożliwia. Aegirsson będzie musiał stanąć do kolejnej walki z magicznymi siłami. Może też przy okazji odkryje, kto i dlaczego wciąga go w swoje rozgrywki. Drugi tom cyklu "Thorgal. Saga" opowiadającego o nieznanych dotąd przygodach Thorgala. Każdy album rozbudowuje znane z serii głównej opowieści o czarnowłosym wikingu, a jednocześnie wzbogaca naszą wiedzę o życiu bohatera o nowe wątki. Do stworzenia komiksów z tej kolekcji zaproszono cenionych i znanych autorów. Każdy z nich przedstawia własną zamkniętą historię o niezwykłych losach przybysza z gwiazd. Autorami albumu "Thorgal. Saga - Wendigo" są dwaj francuscy twórcy: doświadczony scenarzysta Fred Duval ("Odrodzenie", "Czarne nenufary", "Carmen McCallum") i młodszy od niego o całe pokolenie rysownik Corentin Rouge ("Rio", "Kashmeer").
Kajko i Kokosz pojawili się na łamach trójmiejskiej popołudniówki "Wieczór Wybrzeża" w 1972 i stali się jednymi z najbardziej rozpoznawalnych bohaterów polskiej popkultury. Cykl Janusza Christy (1934-2008) opowiada o dwóch wojach - dzielnym i rozważnym Kajku oraz żarłocznym i nieco samolubnym Kokoszu, którzy bronią Mirmiłowa oraz przeżywają mnóstwo zabawnych przygód. ZŁOTA KOLEKCJA to wyjątkowa, jubileuszowa edycja z okazji 50-lecia serii. Kolekcja składa się z sześciu tomów, w których zebrane zostaną wszystkie komiksy "Kajko i Kokosz" - w kolejności chronologicznej i poddane renowacji kolorystycznej. Dodatkiem do każdego albumu jest obszerne posłowie Krzysztofa Janicza, zawierające wiele cennych informacji i ciekawostek o historii serii oraz samym Januszu Chriście. Czytelnicy znajdą też liczne archiwalne zdjęcia, okładki, ilustracje i szkice.Tom trzeci kolekcji zawiera długą historię "WOJE MIRMIŁA" w pierwotnej wersji gazetowej z odcinkami nigdy wcześniej niepublikowanymi w albumach oraz krótki komiks "PASOWANIE". Komiks poprzedza wstęp redaktora naczelnego Klubu Świata Komiksu Tomasza Kołodziejczaka, a w posłowiu Krzysztof Janicz opowiada o odejściu rysownika z "Wieczoru Wybrzeża". Album uzupełniają legendarny wywiad-rzeka "JANUSZ CHRISTA - WYZNANIA SPISANE" oraz unikatowy komiks "KALAFIT".
Dwudziesty czwarty tom jednej z najpopularniejszych europejskich serii fantasy. Potworna burza odcięła Thorgala wraz z córeczką od reszty rodziny. Trafiają na przepiękną i tajemniczą wyspę, szczelnie otoczoną Mgłami Niebytu, którą włada nieśmiertelna Arachnea. W zamian za przeróżne dobrodziejstwa świadczone mieszkańcom wyspy, dwa razy w roku, w równonoc wiosenną i jesienną, okrutna królowa żąda od nich młodego, silnego mężczyzny. To daje jej energię niezbędną do wiecznego życia. Jednak żaden z kochanków Arachnei nigdy nie wrócił do żywych. Czy Thorgal będzie miał odwagę podjąć takie ryzyko, by ratować córkę porwaną przez spragnioną jego osoby królową?
Wznowienie w twardej oprawie kolejnego tomu klasycznej podserii fantasy o Thorgalu, rozgrywającej się w Nowym Świecie we wczesnym średniowieczu. Jolan, syn Thorgala, i Drewniana Noga próbują uciec z miasta Xinjinów, ale nie są w stanie przebrnąć przez pustynię. Z kolei Thorgal, jego żona Aaricia, Tjall i podstępna Kriss przedzierają się przez dżunglę, by dostać się do wielkiego miasta Czaamów, którym rządzi demoniczny król-bóg - Ogotai. Ich zadaniem jest kradzież magicznego hełmu władcy miasta, nie przypuszczają jednak, że zarówno po drodze, jak i w samej stolicy napotkają tak liczne przeszkody Władca Xinjinów z kolei odkrywa, kim tak naprawdę jest Thorgal, i uświadamia sobie, że musi zająć się "magiczną" edukacją jego syna. Kontynuacja znakomitej podserii o Thorgalu, która do dziś jest uważana za jedną z najlepszych komiksowych opowieści fantastycznych.
Kolejny tom przygód Thorgala, jego rodziny i przyjaciół w Ameryce czasów przedkolumbijskich. Zbrojna ekipa Thorgala dociera do serca mrocznego imperium Ogotaia. Okazuje się, że w wielkim mieście ukrytym w głębokiej dżungli bohaterowie mają sprzymierzeńców, którym nie podobają się rządy tyrana. Kriss odsłania przed Thorgalem kolejny etap misji - okazuje się, że wcale nie mają zabrać Ogotaiowi jego hełmu, ale zrobić coś zupełnie innego... Thorgal musi się zgodzić, bo wie, że od powodzenia misji zależy życie jego syna i Drewnianej Nogi. Ale stolica państwa Ogotaia to bardzo niebezpieczne miejsce, w którym bardzo łatwo stracić życie z rąk siepaczy władcy. Zakończenie przygód Thorgala w Ameryce czytelnik znajdzie w kolejnym, 13. tomie serii.
Thorgal powraca na rodzinną wysepkę. W drodze powrotnej zaskakuje go sztorm. Wzburzone fale powodują, że jego łódź zderza się z łodzią młodzieńca Tjalla i tonie. Tjall chce pomóc Thorgalowi i zawozi go do swego wuja, który jest znanym w całej okolicy wytwórcą broni i dlatego też zaopatrują się u niego najemnicy, chcący wystąpić na mających się niedługo odbyć zawodach łuczniczych. Nagroda jest na tyle duża, że Thorgal mógłby za nią kupić nową łódź i wrócić do rodziny, dlatego też decyduje się przystąpić do turnieju. Właśnie w tym albumie główny bohater poznaje młodą, piękną i krwiożerczą wojowniczkę Kriss de Valnor, która jeszcze nie raz pojawi się w jego życiu…
Nowy cykl ze świata Gwiezdnych Wojen i zupełnie nowy rozdział sagi o Mrocznym Lordzie Sithów oryginalnie wydawany przez Marvela od 2020 roku.Vader szukał zemsty na tych, którzy przez tyle lat ukrywali przed nim Luke'a, i niemal zdradził przy tym swojego mistrza. Nie umknęło to uwadze Palpatine'a i teraz pora na kolejną lekcję dla Vadera. Ukarany i pokiereszowany Mroczny Lord Sithów wlecze się przez wypaloną powierzchnię Mustafara i ma w głowie tylko odwet! Ale gdy zbliża się do klucza do największego sekretu Palpatine'a, na drodze staje mu groźny zabójca, Ochi z Bestoona. Vader i Ochi stają do walki na śmierć i życie... ale w jakim stopniu ten obrót wydarzeń stanowi element wielkiego planu Palpatine'a?Autorami serii są amerykański scenarzysta Greg Pak ("Incredible Hulk", "Totally Awesome Hulk, X-Men: Magneto Testament", "X-Men: Phoenix - Warsong") oraz włoski rysownik Raffaele Ienco ("Batman: Sins of the Father", "Mechanism, Pos"al: Deliverance, Symmetry"). Album zawiera materiały opublikowane pierwotnie w amerykańskich zeszytach: STAR WARS: DARTH VADER (2020) #6-11.
Nowa seria ze świata Gwiezdnych Wojen oryginalnie wydawana przez Marvela od 2020 roku.Rebeliancka flota jest rozproszona po tragicznej klęsce w bitwie o Hoth. Han Solo został zamrożony w karbonicie i zabrał go łowca nagród Boba Fett. Luke Skywalker jest zaś ranny i wstrząśnięty po poznaniu strasznej prawdy o swojej przeszłości. Darth Vader nie zabił ojca Luke'a, lecz sam jest jego ojcem! Teraz Luke, księżniczka Leia, Lando Calrissian, Chewbacca, C-3PO i R2-D2 muszą przedrzeć się do pozostałych sił Sojuszu Rebeliantów. Ale bojownicy o wolność nie wiedzą, że po jednej pułapce Imperium czeka na nich kolejna! Przed nimi spotkanie z dowódczynią niszczyciela "Wola Tarkina", przebiegłą i mściwą komandor Zahrą!Autorami serii są amerykański scenarzysta Charles Soule ("Potwór z Bagien", "Superman/Wonderwoman", "She-Hulk", "Śmierć Wolverine'a", "Star Wars: Lando", "Star Wars: Poe Dameron", "Star Wars: Darth Vader - Mroczny Lord Sithów") oraz hiszpański rysownik Jess Saiz ("Potwór z Bagien", "Legion Samobójców", "Kapitan Ameryka", "Doktor Strange", "Conan").
Jak powszechnie wiadomo, a czołowi kosmolodzy dawno potwierdzili, bez kaczek jest w kosmosie dośc nudno. Na szczęście dla nas wszystkich, ich międzygwiezdna energia jest niewyczerpana! Tym razem Sknerus McKwacz sprawdza unikalną technologię, która zakłada możliwość posiadania skarbca... w przestrzeni kosmicznej. Kolejny tom Galaxy to szalona galaktyka 10 śmiesznych i błyskotliwych historii!
Carl Barks (1901-2000) jest powszechnie uważany za najwybitniejszego twórcę komiksów osadzonych w uniwersum Walta Disneya, a także za legendę całego komiksowego medium. To mistrz fabuły i komiksowej narracji. Wymyślił wiele postaci z Kaczogrodu, w tym Sknerusa McKwacza, Diodaka, Braci Be, Gogusia, Granita Forsanta i Johna Kwakerfellera, jak również liczne elementy tego świata - miasto Kaczogród czy skarbiec Sknerusa.Do inspiracji twórczością Barksa z dumą przyznaje się wielu komiksowych twórców - za swój wzorzec uważa go na przykład Jeff Smith, autor kultowego Gnata, a Will Eisner nazwał go "Andersenem komiksów". Kaczogród Carla Barksa to wyczekiwana przez polskich fanów edycja disnejowskich komiksów tego autora, od jednostronicowych gagów po długie fabuły, nieraz nawiązujące do historii i mitologii. Każdy tom zawiera ponad dwieście stron historii obrazkowych, w większości niewydanych dotychczas w naszym kraju, a także towarzyszące im teksty objaśniające.
Tom "W Krainie Wielkich Jezior" zawiera komiksy Carla Barksa z lat 1956-1957. W tytułowej historii Sknerus pragnie uciec od zgiełku i smogu wielkiego miasta i spotyka niezwykłych Indian liliputów. O Indianach standardowego wzrostu, w dodatku zupełnie współczesnych, przeczytamy także w komiksie "Zaklinacz deszczu".
Z kolei "Wielki rzeczny wyścig" to opowieść z młodzieńczych lat McKwacza, kiedy przyszły finansista był kapitanem parostatku na Missisipi. Do tej historii nawiązał później Don Rosa w "Życiu i czasach Sknerusa McKwacza". W innych komiksach z tego tomu kaczory odbywają wirtualną podróż w kosmos, odkrywają przeznaczenie nieznanego pierwiastka, uczestniczą w teleturnieju, tworzą rzeźby ze śniegu, szukają ducha kopalni, opiekują się najróżniejszymi zwierzętami i przeżywają inne fantastyczne przygody.
Carl Barks (1901-2000) jest powszechnie uważany za najwybitniejszego twórcę komiksów osadzonych w uniwersum Walta Disneya, a także za legendę całego komiksowego medium. To mistrz fabuły i komiksowej narracji. Wymyślił wiele postaci z Kaczogrodu, w tym Sknerusa McKwacza, Diodaka, Braci Be, Gogusia, Granita Forsanta i Johna Kwakerfellera, jak również liczne elementy tego świata - miasto Kaczogród czy skarbiec Sknerusa.
Do inspiracji twórczością Barksa z dumą przyznaje się wielu komiksowych twórców - za swój wzorzec uważa go na przykład Jeff Smith, autor kultowego "Gnata", a Will Eisner nazwał go "Andersenem komiksów".
Carl Barks (1901-2000) jest powszechnie uważany za najwybitniejszego twórcę komiksów osadzonych w uniwersum Walta Disneya, a także za legendę całego komiksowego medium. To mistrz fabuły i komiksowej narracji. Wymyślił wiele postaci z Kaczogrodu, w tym Sknerusa McKwacza, Diodaka, Braci Be, Gogusia, Granita Forsanta i Johna Kwakerfellera, jak również liczne elementy tego świata - miasto Kaczogród czy skarbiec Sknerusa.Do inspiracji twórczością Barksa z dumą przyznaje się wielu komiksowych twórców - za swój wzorzec uważa go na przykład Jeff Smith, autor kultowego Gnata, a Will Eisner nazwał go "Andersenem komiksów".Kaczogród Carla Barksa to wyczekiwana przez polskich fanów edycja disnejowskich komiksów tego autora, od jednostronicowych gagów po długie fabuły, nieraz nawiązujące do historii i mitologii. Każdy tom zawiera ponad dwieście stron historii obrazkowych, w większości niewydanych dotychczas w naszym kraju, a także towarzyszące im teksty objaśniające.
"Magowie" to seria rozgrywająca się w Akwilonie - jednym z największych komiksowych uniwersów fantasy. Akcja tej opowieści, podobnie jak fabuły cykli "Elfy", "Krasnoludy" i "Orki i gobliny", jest umieszczona w krainie Arranii. W tomie drugim uczeń Eragan przybywa z mistrzem do klasztoru uważanego za centrum wiedzy o magii runicznej. Chłopak nie umie panować nad swoją mocą, ale może w osiągnięciu postępów pomogą mu goście z różnych stron świata? Młody adept będzie też uczestniczyć w przerażającym śledztwie i pozna mroczną tajemnicę związaną z Zakonem Cieni, organizacją, która pilnuje magicznego porządku na wszystkich Ziemiach Arrana. Świat Akwilonu wymyślili dwaj francuscy scenarzyści specjalizujący się w opowieściach mitycznych, baśniowych i fantastycznych: Jean-Luc Istin ("Merlin", "Les druides") i Nicolas Jarry ("Zmierzch bogów"), którzy do współpracy zaprosili wielu doświadczonych twórców. Drugi album opowieści o magach został napisany przez drugiego z wymienionych scenarzystów, a narysowany przez znanego grafika Stphane'a Crty'ego, który porusza się po różnych odmianach fantastyki ("Salem la norie", "Acribora").
Znana na całym świecie "Księga dżungli" Rudyarda Kiplinga to zbiór opowiadań dotyczących Indii - ich mieszkańców, wierzeń i folkloru. Trzy z nich opowiadają dzieje Mowgliego, hinduskiego chłopca wychowywanego przez dzikie zwierzęta. Jako dziecko Mowgli zgubił się w dżungli i został przygarnięty przez parę wilków oraz przyjęty do wilczej gromady - wbrew protestowi tygrysa Shere Khana, który uważał chłopca za swoją zdobycz. Dzięki naukom niedźwiedzia Baloo i czarnej pantery Bagheery Mowgli dowiedział się, jak żyć w zgodzie z prawami dżungli, i poznał język różnych zwierząt. Jednak tygrys nigdy nie zrezygnował ze swoich roszczeń i ostatecznie musiało dojść do konfrontacji między człowiekiem a dzikim zwierzęciem. Autor "Księgi dżungli", angielski pisarz i noblista Rudyard Kipling, urodził się i wychował w Indiach. W swoich opowiadaniach wykorzystywał doświadczenia i obserwacje poczynione w tym kraju.
Pojedynczy album z uniwersum "Gwiezdnych Wojen". Lady Qi'ra, przywódczyni tajemniczego syndykatu przestępczego zwanego Szkarłatnym Świtem, jest najbardziej poszukiwaną osobą w galaktyce, odkąd Imperator Palpatine uświadomił sobie skalę jej zamierzeń przeciwko niemu i poczynił kroki, żeby ją zniszczyć. Qi'ra wciąż ma jednak asy w rękawie, może liczyć na pomoc Rycerzy Ren oraz wielu innych sojuszników i nie podda się bez walki! Epicka trylogia, którą rozpoczęła "Wojna łowców nagród", kończy się w "Ukrytym Imperium"!
Komiks, którego akcja toczy się w świecie bestsellerowej gry komputerowej "Cyberpunk 2077". Fortuna, miłość, szczęście - wszystko jest możliwe dzięki technologii DMS. Od braindansów nie sposób się oderwać. Arturo, zajmujący się ich naprawami po ciągłych awariach prądu w Night City, ma pewien plan. Potrzebuje tylko zaufanego cyberpunka, najlepszej kierowczyni w okolicy, sojusznika w skorumpowanej policji i blackoutu. Każdy wybór niesie ze sobą konsekwencje, ale tym razem decyzja należy wyłącznie do Artura Autorem scenariusza jest Bartosz Sztybor ("Wiedźmin", wyróżniony nagrodą Hugo komiks "Cyberpunk 2077: Sny wielkiego miasta"), a rysunki stworzył Roberto Ricci. Album zawiera zeszyty #1-4 miniserii "Cyberpunk 2077: Blackout".
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?