Czwarty tom jednej z najsłynniejszych serii humorystycznych o Calvinie i jego pluszowym przyjacielu, tygrysie Hobbesie. Znakomita zabawa nie tylko dla dzieci – na całym świecie tymi opowieściami zachwycają się przede wszystkim tęskniący do dzieciństwa dorośli. Jak wiemy, życie młodego człowieka jest ciężkie: rodzice ciągle czegoś od niego chcą, w szkole trzeba się uczyć, a wakacje są tylko raz w roku. Dlatego wyobraźnia Calvina przenosi go w dziwne miejsca – a to w kosmos, a to w epokę dinozaurów. Żadna pasja nie trwa dłużej niż jeden dzień, a najważniejsze jest to, by nigdy nie tracić pasji w zabawie!
Drugie wydanie niezwykle popularnej na całym świecie serii komiksowej w zmienionej oprawie ze skrzydełkami.
Jak to jest być droidem?
Czy droidy miewają przyjaciół?
Czy umiałbyś naprawić droida?
Poznaj wiele różnych droidów z rozmaitych zakątków galaktyki - od śmiertelnie niebezpiecznych droidów bojowych po roboty astromechaniczne!
Sprawdź ich funkcje i budowę i dowiedz się, jakie tajne misje wypelniają!
Czego potrzeba, aby zostać Jedi?
Czy wiesz, jak walczyć mieczem świetlnym?
Czy oprzesz się ciemnej stronie Mocy?
Odkryj tajemnice Jedi. Poznaj najsłynniejszych i najpotężniejszych rycerzy wszech czasów. Dołącz do śmiałych bohaterów podczas licznych misji, bitew, pojedynków i przygód.
W pewnej dalekiej krainie zanosi się na wojnę domową. Aby zjednoczyć podzielone królestwo, arystokrata Conner postanawia osadzić na tronie mistyfikatora, udającego zaginionego przed laty księcia. Zmusza do zabiegania o tę rolę czterech chłopców – do niedawna mieszkańców sierocińca. Jeden z nich, sprytny czternastoletni Sage, nie wierzy w uczciwe intencje Connera, ale dobrze wie, że zostanie fałszywym księciem to jego jedyna szansa na przeżycie. Konkurenci również się nie poddają. Okazuje się jednak, że Sage zdobywa innych sprzymierzeńców… Kolejne dni rywalizacji odsłaniają coraz to nowe oszustwa i tajemnice, aż w końcu na jaw wychodzi prawda
Kicia jest instruktorem harcerskim, zdała właśnie do maturalnej klasy i chce spędzić najbliższe lato na obozie ze sprawdzonymi przyjaciółmi. Wszystko przebiegłoby zgodnie z planem, gdyby zupełnie przypadkiem nie poznała Dawida Kaliskiego, przyjaciela swojego ojca. Od ich pierwszego spotkania nic już nie płynie gładko i spokojnie. Zamiast na obóz harcerski Kicia jedzie na obóz surwiwalowy, wikła się w trudne i nieziszczalne uczucie. Szczęście przeplata się z rozgoryczeniem. Kicia będzie musiała zmierzyć się z przeszłością swojej rodziny i zmienić stosunek do wszystkich osób w swoim otoczeniu. Autorka zadaje czytelnikowi bardzo ważne pytanie: czy miłość beznadziejna ma jakikolwiek sens? A jeśli nie, to dlaczego jest aż tak pociągająca? Ogon Kici to powieść, którą powinna przeczytać każda młoda osoba myśląca, że panuje nad swoim życiem, uczuciami i przyszłością.
Lief, Jasmine i Barda zgromadzili już niemal wszystkie klejnoty potrzebne do odtworzenia Pasa Deltory. Ostatni z nich ukryty jest w owianej grozą Dolinie Zagubionych. Po drodze przyjaciele odwiedzają starożytne miasto Tora i poznają jego smutną tajemnicę. W końcu, pokonawszy liczne przeszkody, docierają do celu podróży, gdzie spotykają okrutnego i przebiegłego Strażnika Doliny. Aby zdobyć klejnot i ujść z życiem, muszą wykonać niezwykle trudne zadanie, które przed nimi postawił.
Trzeci tom opowieści o dalszych losach jednej z bardziej fascynujących postaci sagi o Thorgalu – pięknej i niebezpiecznej Kriss de Valonor. Swoją nową ziemską egzystencję wojowniczka zaczyna od spotkania z Brunhildą, córką króla wikingów Gustaafsona. Kriss pomaga jej w niebezpiecznej misji, jaką jest odnalezienie zaginionego berła – oznaki władzy królewskiej. Tylko jego posiadanie może uchronić króla przed złożeniem przysięgi wierności tajemniczemu pretendentowi do tronu wszystkich wikingów – królowi uzdrowicielowi Taliarowi Sologhonnowi... Jednak Kriss musi mieć się na baczności: ciążący na niej wyrok walkirii zakazuje jej zadawać śmierć jakimkolwiek żywym istotom. Jest tylko jeden warunek uchylenia wyroku: dokonanie czynu godnego królowej... Twórcami serii o Kriss de Valnor, misternie splecionej z wątkami opowieści o dalszych przygodach Thorgala, są scenarzysta Yves Sente i włoski rysownik Giulio de Vita.
Kontynuacja przygód Louve, córki dzielnego Thorgala. Dziewczynka musi uwolnić się z niewidzialnych więzów tajemniczego Azzalepstöna i odnaleźć swoje dzikie oblicze. W tym celu Louve wyrusza w niebezpieczną misję: ma odzyskać utraconą dłoń boga wojny Tyra, której strzeże okrutny wilk Fenrir. Tymczasem nad zrozpaczoną zaginięciem córeczki Aaricią gromadzą się czarne chmury... Dalszy ciąg pasjonującej serii, rozgrywającej się w mistrzowsko wykreowanym przez Jeana van Hamme’a i Grzegorza Rosińskiego, pełnym przygód i niebezpieczeństw świecie wikingów, ich bogów i demonów. Twórcami opowieści o przygodach Louve są belgijski scenarzysta Yann i rosyjski rysownik Roman Surżenko.
Trzeci tom opowieści o dalszych losach jednej z bardziej fascynujących postaci sagi o Thorgalu – pięknej i niebezpiecznej Kriss de Valonor. Swoją nową ziemską egzystencję wojowniczka zaczyna od spotkania z Brunhildą, córką króla wikingów Gustaafsona. Kriss pomaga jej w niebezpiecznej misji, jaką jest odnalezienie zaginionego berła – oznaki władzy królewskiej. Tylko jego posiadanie może uchronić króla przed złożeniem przysięgi wierności tajemniczemu pretendentowi do tronu wszystkich wikingów – królowi uzdrowicielowi Taliarowi Sologhonnowi... Jednak Kriss musi mieć się na baczności: ciążący na niej wyrok walkirii zakazuje jej zadawać śmierć jakimkolwiek żywym istotom. Jest tylko jeden warunek uchylenia wyroku: dokonanie czynu godnego królowej... Twórcami serii o Kriss de Valnor, misternie splecionej z wątkami opowieści o dalszych przygodach Thorgala, są scenarzysta Yves Sente i włoski rysownik Giulio de Vita.
Na planecie Cato Neimoidia zbiegły mistrz Jedi Daas Jennir dostaje propozycję pracy i ma nadzieję, że zdoła wykorzystać swoje umiejętności, nie zdradzając ideałów.
Na Coruscant Darth Vader dowiaduje się, że nie we wszystkich planach Imperatora Palpatine'a jest miejsce dla niego.
Nastały mroczne czasy, gdy normą są podstęp i zdrada, a człowiek może zachować życie i honor tylko dzięki własnej sile...
Album na podstawie filmu animowanego z 1976 roku. Zabawne nawiązanie do mitu o Herkulesie i jego dwunastu pracach. Juliusz Cezar nie może pokonać walecznych Galów z małej wioski w Armoryce. Członowie senatu rzymskiego, by ocalić honor władcy imperium, wysuwają przypuszczenie, że Galowie mogą być bogami? i dlatego tak wybitny wódz nie jest w stanie ich podbić. Julisz Cezar pragnie jednak udowodnić, że jest inaczej. Udaje się na spotkanie z Asparanoiksem i proponuje Galom pewien układ. Jeśli wykonają dwanaście prac, czyli niezwykłych czynów, do których zdolni są tylko bogowie, cały Rzym odda im hołd. Jeśli jednak nie wypełnią choćby jednego zadania, poddadzą się władzy Cezara i na zawsze będą niewolnikami. Asteriks i Obeliks oczywiście podejmują wyzwanie?
Calvin i Hobbes powracają w wersji albumowej! To arcydzieło komiksu prasowego, bardzo często porównywane z kultowymi juz "Fistaszkami". Prześmieszne przygody małego chłopca i jego pluszowego tygrysa, który ożywa, gdy nikt nie widzi. Razem tworzą świetny duet do zabaw i robienia psikusów. Komiks to trafne spojrzenie na współczesny świat oczami dziecka. Calvin - chłopiec z bujną wyobraźnią i olbrzymią ilością pomysłów na kawały - jest istną zmorą dla rodziców i opiekunki. Przygody Calvina i Hobbesa śmieszą, bawią i często zmuszają do refleksji.
Drugie wydanie niezwykle popularnej na całym świecie serii komiksowej. Premierowe odcinki przygód sześcioletniego Calvina, który wierzy, że jego pluszowa zabawka Hobbes to prawdziwy tygrys, ukazywały na łamach wielu gazet w latach 1986–1995. Do dziś, mimo że autor zakończył pracę nad serią, ukazują się wznowienia w prasie, albumy zbiorcze i edycje kolekcjonerskie. Kiedy Bill Watterson porzucił pracę agencji reklamowej, by poświęcić się tworzeniu komiksów, nie przypuszczał, że po niemal 30 latach jego humor będzie nadal tak znakomicie odbierany. Przygody Calvina i Hobbesa śmieszą, bawią i często zmuszają do refleksji. Każdy z albumów serii składa się z luźno powiązanych historyjek, które można czytać w dowolnej kolejności. Calvin na co dzień zmaga się z rodzicami i ich ambicjami wychowawczymi, panią Kornik, która usiłuje go okiełznać w szkole oraz koleżanką Zuzią – istotą z obcej planety. A kiedy marzy, staje się bohaterskim astronautą Spiffem – odkrywcą nowych planet i pogromcą potworów.
W tym tomie ""Fantasy komiks"": Przysięga, część 2 - Wciągająca, wielowątkowa opowieść polityczno-szpiegowska rozgrywająca się w świecie, w którym ludzie zajęli miejsce smoków i olbrzymów.Druga część cyklu przenosi akcję daleko na południe, do imperium Farkas. Tysiąc lat temu założył je król Bregor, który sprzymierzył się ze smokami i stanął na czele bitnego, okrutnego ludu Drekkarów. Teraz w Farkas rozgrywa się zacięta walka o władzę, a jednocześnie tajni wysłannicy imperium próbują wywołać wojnę domową w królestwie północnym, o czym opowiadała pierwsza część serii. Łowcy smoków, część 3 - W rożnych zakątkach świata co jakiś czas pojawiają się smoki. Niszczą całe krainy, zabijają ludzi, ale najstraszniejszy jest promieniujący od nich Złoczar, który przekształca żywe istoty w potwory. Z bestiami walczą wojowniczki z Zakonu Łowców Smoków, ale gdy nie mogą ich pokonać, wzywają Siostry Zemsty. Te potężne czarownice odprawiają rytuał zabijający smoki, lecz jednocześnie niszczący całe życie w promilu setek mil. Złoczar powoduje także, że niektóre skały w legowisku potwora zamieniają się w kamienie szlachetne i przedmioty magiczne, dlatego tuż po śmierci bestii do jej opuszczonego schronienia ruszają łowcy skarbów. W poszukiwaniu Graalaczęść 4 - Najważniejszą misją króla Artura i jego honorowych wojowników miało być odszukanie świętego Graala, który przywróciłby pokój w Brytanii. Ciągle jednak władca i jego bliscy nie mogą się zająć tym zadaniem, gdyż muszą toczyć walki z Sasami, Piktami i zbuntowanymi wodzami, zaś czarownik Merlin wciąż próbuje pokrzyżować niecne plany wiedźmy Morgany. Obecnie Artur wyruszył do Bretanii, aby uwolnić brata, królowa Ginewra została pochwycona przez Piktów, a Merlin próbuje w innych światach ratować młodego Galaada. W tej sytuacji ktoś inny musi się okazać godnym znalezienia cudownego kielicha. Stripy humorystyczne:Barbok i Blondella,Krasnoludy,Heroic Pizza.
W dziewiętnastym tomie Fantasy Komiks trzy historie znanych twórców zachodnioeuropejskich:
Przysięga, część 3 Scenariusz: Fabrice David, rysunki: Eric Bourgier. Trzecia część największego francuskiego bestsellera fantasy ostatnich lat. W królestwie Synów Ziemi trwa wojna domowa. Król Garantiel rusza przeciwko zbuntowanemu diukowi Omelu. Tymczasem wysłannik króla, wielki szermierz Kiriel, i tajemnicza wojowniczka Fl’ar chcą odkryć, kto tak naprawdę kieruje poczynaniami diuka Omelu.
Samuraj, część 7 Scenariusz: Jean-François Di Giorgio, rysunki: Frédéric Gen?t. Po latach poszukiwań samuraj Takeo odnajduje na Bezimiennej Wyspie swego starszego brata. Tylko razem zdołają wyjaśnić tajemnicę ich rodu. Kiedy kończą im się pieniądze, postanawiają wyzwać na płatny pojedynek mistrza szkoły szermierki. Niestety, szkoła okazuje się gniazdem yakuzy…
Zmierzch bogów, część 5. Scenariusz: Nicolas Jarry, rysunki: Djief. Wojownik Siegfried pomaga Burgundom w walce z Sasami i potworami. Równocześnie Bogowie Asgardu szukają sprzymierzeńców w walce z siłami ciemności demona Lokiego, a bóg Odyn wciąż szuka magicznego Pierścienia, którego moc może powstrzymać zastępy mroku.
Nieśmiały Wiktor poznaje szaloną i pełną energii Damrokę. Jego siostra Wika gubi się we własnych uczuciach. Diupa to pół roku z życia rodziny, w której wszyscy – od papugi po babcię – mają swoją rolę do odegrania.
Jest lipiec. Magda i Kuba są już zaręczeni, dla Wiktora i Damroki to nadal czas wzajemnego sprawdzania się. W czwórkę wyjeżdżają w podróż po Europie. Te wakacje będą czasem prawdziwej próby dla czwórki przyjaciół…
W drugim tomie Kleks zaangażuje się w konflikt pomiędzy producentem długopisów i flamastrów, bezwzględnym prezesem Jolskym z firmy Uniflamaster, a poczciwym panem Mastersem, szefem Interinkaustu produkującego znakomite pióra i atramenty.
Saga przyszłości ma swój początek dawno, dawno temu… Cinder mieszka w hałaśliwym Nowym Pekinie, zdziesiątkowanym przez zarazę. Jako dziewczyna cyborg o tajemniczej przeszłości jest obywatelką drugiej kategorii. Lecz kiedy na jej drodze staje przystojny książę Kai, Cinder nagle znajduje się w epicentrum międzygalaktycznej walki z bezlitosną królową Luny. Rozdarta między obowiązkiem a wolnością, wiernością a zdradą, musi wyjawić sekrety swojej przeszłości, aby ochronić przyszłość…
Basia to współczesna, zabawna i mądra przyjaciółka dla Twojego dziecka. Przygody Basi pomagają dziecku zrozumieć świat, pokazują, jak poradzić sobie w trudnych sytuacjach. Swym humorem rozśmieszają dzieci i dorosłych. Basia i telefon. Kuzynka Lula dostała na urodziny prawdziwy telefon komórkowy. Basia jej zazdrości…
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?