KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Difin

Okładka książki Ryzyko kryzysu a ciągłość działania. Business Continuity Management

55,00 zł 44,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,43 zł

Publikacja sięga do rdzenia problematyki bezpieczeństwa biznesu, działalności gospodarczej, decyzji ekonomicznych każdego człowieka. To najlepsza wskazówka, jak w XXI wieku nie stać się ofiarą kryzysu w ogóle lub, gdy nadejdzie, ponieść znacznie mniejsze straty niż inni uczestnicy gry rynkowej, szybciej odbudować swoją pozycję konkurencyjną i wygrać. To pierwsza w Polsce przekrojowa publikacja o zarządzaniu ciągłością działania (Business Continuity Management) i nowoczesnym zarządzaniu ryzykiem. To książka o nowej dyscyplinie zarządzania w warunkach globalnych szoków i destrukcji.
Opakowanie Restrukturyzacja przedsiębiorstw w procesie adaptacji do współczesnego otoczenia

42,00 zł 33,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,93 zł

W publikacji przedstawiono kluczowe zagadnienia restrukturyzacji przedsiębiorstw w architekturze współczesnego otoczenia. Zwrócono uwagę na zjawiska kryzysowe oraz perspektywy innowacyjnego spojrzenia na kryzys, dokonano wnikliwej analizy specyfiki zarządzania przedsiębiorstwem w obliczu zmian. Wskazano także na międzynarodowe doświadczenia w zakresie procesów przystosowania przedsiębiorstw do nowych warunków ekonomicznych, społecznych i politycznych w celu kreowania globalnej przewagi konkurencyjnej. Szczególną uwagę poświęcono zagadnieniom: - zarządzania przedsiębiorstwem w procesie zmian; - restrukturyzacji jako ciągłego procesu dostosowawczego; - instrumentarium finansowego w procesie restrukturyzacji. Przykładowe procesy restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw przedstawiono w formie studiów przypadku.
Okładka książki Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach

75,00 zł 60,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,59 zł

Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają „wbudowane” w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
Okładka książki Techniki perswazyjne

43,00 zł 35,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,38 zł

Książka zawiera opis sposobów oddziaływania na ludzi, wpływania na posta­wy i zachowania. Omówione zostały tylko techniki perswazyjne, które są stosowane w bardziej klasyczny i zinstytucjonalizowany sposób, przede wszystkim w ramach promocji i reklamy, a także niektórych dziedzin pokrewnych. W większości publikacji na ten temat omawia się głównie językowe i erystyczne aspekty przekonywania. Praca wychodzi poza tak określoną problematykę, ukazuje także inne możliwości, wynikające np. ze sposobów umieszczania lub modyfikacji przekazów perswazyjnych albo wyboru innej drogi dotarcia do odbiorców.
Okładka książki Patologie w środowisku pracy

53,00 zł 42,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,82 zł

Po raz pierwszy w zwartym opracowaniu omówiono i poddano analizie kilkanaście rodzajów patologii najczęściej występujących w organizacjach. Omówiono pojęcie, przyczyny, mechanizmy psychospołeczne powstawania zjawisk patologicznych oraz ich skutki dla osób nimi dotkniętych, ich rodzin i zakładów pracy. Zainteresowany czytelnik może skorzystać z przedstawionych narzędzi badawczych, które umożliwią diagnozę omawianych patologii - uzależnień i zachowań odbiegających od norm w przedsiębiorstwach i innych typach organizacji. W perspektywie interdyscyplinarnej wskazano też sposoby ograniczania tych niekorzystnych zjawisk.
Okładka książki Wokół Freuda i Lacana

40,00 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł

Publikacja zawiera zbiór esejów o literaturze, sztuce, filozofii, w których myśl ojca psychoanalizy i jego francuskiego kontynuatora stanowi główną inspirację. Psychoanaliza powraca dziś jako jeden z najciekawszych języków przydatnych w interpretacji rozmaitych zjawisk kultury, choć wciąż chyba niedostatecznie reprezentowana jest na wydziałach filologicznych, filozoficznych czy katedrach historii sztuki. Stąd też pomysł na książkę, która – sto lat po ukazaniu się słynnego Freudowskiego eseju Pisarz i fantazjowanie – zbiera szkice czerpiące z dziedzictwa Freuda i Lacana bez uprzedzeń, za to dzięki świeżemu spojrzeniu odkrywa w nierzadko klasycznych już tekstach literackich (Joyce, Witkacy, Leśmian, Schulz, Miłosz), dziełach sztuki (Duchamp, Hopper) nowe znaczenia. Autorzy zawartych w tomie szkiców wchodzą w dialog z dziełem samego Freuda – opisem przypadku prezydenta Schrebera, interpretacją Gradivy Jensena – i Lacana, by skonfrontować je z koncepcjami innych znaczących myślicieli XX wieku (Hannah Arendt, Michela Foucault, Jacques’a Derridy, Gillesa Deleuze’a, Harolda Blooma, Julii Kristevej), feministyczną krytyką literacką i teorią queer. Nie unikają także jednego z najtrudniejszych tematów współczesności – pytania o kulturę po Zagładzie, o egzystowanie wspólnoty naznaczonej traumą.
Okładka książki Management in Transition

47,00 zł 37,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,97 zł

Najnowsza książka prof. Andrzeja K. Koźmińskiego dotyczy głównych problemów zarządzania w gospodarce globalnej, zmian w zarządzaniu w polskich firmach po 1989 r. oraz kształcenia przyszłych menedżerów. Autor przez wiele lat wykładał na uczelniach amerykańskich i z bliska obserwował i analizował wpływ globalizacji oraz nowych technologii na teorię i praktykę zarządzania, dlatego wiele analiz i spostrzeżeń ma bardzo użyteczny charakter. Niezwykle ciekawa w tym kontekście jest analiza działania polskich menedżerów w okresie po 1989 r., zwłaszcza ich umiejętność szybkiego przyswojenia sobie współczesnych metod zarządzania w warunkach nieustannych i głębokich zmian (transformacja ustrojowa, otwarcie polskiej gospodarki na świat, bezpośrednia konkurencja na światowych rynkach). Autor na konkretnych przykładach pokazuje, jak polscy menedżerowie radzili ? i poradzili sobie ? z licznymi wyzwaniami. Końcowa część książki jest poświęcona kształceniu w Polsce przyszłych. Książka jest adresowana zarówno do teoretyków zarządzania, jak i menedżerów poszukujących skutecznych metod zarządzania w warunkach ?wielkiej zmiany?.
Okładka książki Marketing usług turystycznych

45,00 zł 35,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,35 zł

Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.
Okładka książki Dysfunkcjonalność uczniów gimnazjum

40,00 zł 32,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,32 zł

Książka zawiera wiele cennych informacji o zachowaniach nastolatków w środowisku szkol­nym, w roli ucznia oraz w relacjach z rówieśnikami. Autorka analizuje problematykę rozwoju osobowego z perspektywy następujących koncepcji psychologicznych: behawiorystycznej, psychodynamicznej, poznawczej i humanistycznej, przedstawia również istotę zachowań konwencjonalnych i dysfunkcjonalnych młodzieży, podkreśla rozwojowe znaczenie zaburzeń zachowania. Wyniki przeprowadzonych badań dostarczają istotnych informacji do analiz i wniosków, pozwalają bowiem na opracowanie odpowiednich programów profilaktycznych i terapeutycznych dla młodzież.
Okładka książki Klimat dla kreatywności

37,00 zł 29,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,05 zł

Kategoria klimatu dla kreatywności dotyczy postrzeganych przez uczniów w szkole lub pracowników w miejscu pracy warunków ich funkcjonowania w określonym systemie: relacji z kolegami i przełożonymi, wzajemnego zaufania i otwartości, a także konfliktów i sposobów ich rozwiązywania. Książka prezentuje kilka studiów badawczych, w trakcie których konstruowane były narzędzia do pomiaru postrzeganego klimatu panującego w szkole, pracy, opisywane były też uwarunkowania tejże percepcji. Klimat z założenia jest pojęciem „miękkim”, metaforą opisującą atmosferę panującą w grupie ludzi lub organizacji, stąd próby jego ilościowego pomiaru mogą budzić wątpliwości. Z drugiej jednak strony, co najmniej od kilkudziesięciu lat na całym świecie tworzone są narzędzia, które umożliwiają wieloaspektową diagnozę klimatu panującego w organizacji, a poprzez to – próby jego zmiany, interwencji mogących poprawić funkcjonowanie międzyludzkie. Po przeczytaniu pracy nauczyciel, ale i menedżer będzie dysponował wiedzą, ale i konkretnymi narzędziami, które pozwolą zbadać i poprawić atmosferę tak, aby sprzyjała ona podejmowaniu działań o charakterze innowacyjnym i twórczym.
Okładka książki Instytucje otoczenia biznesu

50,00 zł 40,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł

Książka stanowi obszerne i wieloaspektowe studium teoretyczno-poznawcze i analityczne miejsca oraz roli instytucji otoczenia biznesu w kreowaniu przedsiębiorczości w środowisku lokalnym (ze szczególnym uwzględnieniem prezentacji i oceny instrumentów stymulowania przedsiębiorczości). Odznacza się oryginalnym i nowatorskim podejściem do problematyki kształtowania relacji między samorządem terytorialnym a instytucjami otoczenia biznesu i przedsiębiorcami. Autorzy kładą nacisk nie tylko na potrzebę tworzenia tych relacji, ale również wskazują kierunki oddziaływania na przebieg procesów pobudzania przedsiębiorczości. Lektura książki pozwala czytelnikowi na poznanie nie tylko teoretycznych zagadnień kształtowania relacji między instytucjami finansowymi, przedsiębiorcami, sektorem pozarządowym i samorządami jako partnerami kreującymi rozwój przedsiębiorczości, zawiera również sporą porcję przydatnej w praktyce wiedzy.
Okładka książki Dekada Wal-Marta

42,00 zł 32,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,99 zł

Sam Walton nie lubił wydawać pieniędzy. Jego filozofią było przemyślane decydowanie o każdym cencie, ponieważ rozumiał, że dzięki temu zarządzanie dolarami będzie dużo łatwiejsze. W chwili śmierci był drugim pod względem bogactwa człowiekiem na świecie - po sułtanie Brunei. Okazał się jednym z największych artystów zarządzania. Uważał, że kupujący szukają przede wszystkim niskich cen, a było już jasne, że musiała za nimi iść satysfakcjonująco wysoka jakość towarów. Hasło firmy - niskie ceny każdego dnia. Na takiej filozofii opierała się największa w Ameryce, a obecnie na świecie sieć handlowa Wal-Mart. W książce czytelnik znajdzie odpowiedź na jedno z najbardziej intrygujących w amerykańskim biznesie pytań - w jaki sposób udało się kolejnemu pokoleniu liderów Wal-Marta doprowadzić do takiego sukcesu - pomimo odejścia założyciela firmy Sama Waltona. Autor pokazał, jak nowi menedżerowie zebrali pomysły Sama Waltona w kapitalną całość i dobrze je wykorzystali. W rozwoju firmy Sam Walton ryzykował miliony dolarów, jego następcy, kolejni prezesi firmy David Glass i Lee Scott, miliardy. Poznacie sekrety ich sukcesu.
Okładka książki Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

35,00 zł 28,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,28 zł

Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji ? kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji. W jednym z rozdziałów publikacji skupiono uwagę na koncepcji marketingu reputacji firmy znacznie różniącej się od tradycyjnej koncepcji marketingu reputacji produktu czy usługi. Przedstawione w nim pojęcia, zasady, procesy i strategie mają wartość poznawczą nie tylko dla zarządów firm amerykańskich, kadry naukowej i studentów szkół biznesowych czy zarządzania tego kraju, lecz dla zarządów firm, organizacji i uczelni wyższych każdego kraju, w tym także polskich, przed którymi stoi pilne wyzwanie tworzenia czy odbudowy i ochrony dobrej reputacji firm czy organizacji.
Okładka książki Europejskie prawo znaków towarowych

59,00 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł

Publikacja ma na celu przedstawienie węzłowych problemów oznaczeń odróżniających w prawie Wspólnot Europejskich wynikających z Pierwszej Dyrektywy Rady Nr 89/104 mającej na celu zbliżanie ustawodawstwa Państw Członkowskich odnoszących się do znaków towarowych oraz Rozporządzenia Rady Nr 40/94 w sprawie wspólnotowego znaku towarowego. Poza omówieniem przepisów prawa publikacja wskazuje także „kamienie milowe” orzecznictwa europej­skiego, dzięki czemu stanowi cenną pomoc dla osób zainteresowanych tajnikami prawa znaków towarowych.
Okładka książki Postępowanie przed sądem w sprawach nieletnich

59,00 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł

W książce omówiono zasady i procedury postępowania wyjaśniającego, opiekuńczo-wychowawczego, poprawczego oraz odwoławczego w sprawach nieletnich. Publikacja jest praktycznym komentarzem do odpowiednich aktów prawnych. Autor uwzględnia literaturę przedmiotu oraz orzecznictwo Sądu Najwyższego i sądów powszechnych. Nie unika problemów kontrowersyjnych w doktrynie i w orzecznictwie, prezentując jednocześnie swoje stanowisko wraz z postulatami odnośnie do przyszłych regulacji prawnych (de lege ferenda) oraz obowiązującego ustawodawstwa (de lege lata). Szczególnie cennym aspektem monografii są elementy metodyki postępowania w sprawach nieletnich.
Okładka książki Ekonomika przedsiębiorstw cz.1 ćw DIFIN

19,00 zł 15,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,42 zł

Podręcznik został opracowany na podstawie programu nauczania ekonomiki zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista nr 341[02]/MEN/2008.05.20, który obowiązuje od roku szkolnego 2008/2009. Składa się z: - części I, która obejmuje elementy kultury zawodu zawarte w pierwszym, drugim, trzecim i czwartym dziale programowym przedmiotu ekonomika, - części II, która dotyczy działalności produkcyjnej, handlowej i usługowej jednostki organizacyjnej, co stanowi treści piątego działu programowego przedmiotu ekonomika, - części III, która obejmuje zasoby majątkowe jednostki organizacyjnej i źródła ich finansowania, co stanowi treści piątego działu programowego przedmiotu ekonomika. Każda część podzielona jest na rozdziały i podrozdziały odpowiadające treściom nauczania w poszczególnych działach programowych. Każdy rozdział zawiera: - odniesienie do standardu wymagań egzaminacyjnych i określenie umiejętności ucznia, które musi nabyć, aby je osiągnąć, - podstawowe treści nauczania i wskazanie adekwatnych pozycji literatury, - różnego typu zadania testowe, wśród których dominują zadania wielokrotnego wyboru przygotowane zgodnie z zasadami pomiaru dydaktycznego (z którymi uczeń spotyka się na etapie pisemnym egzaminu zawodowego).
Okładka książki Zarządzanie łańcuchami dostaw żywności w Polsce

85,00 zł 68,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,67 zł

Książka jest pierwszą na naszym rynku monografią poświęconą funkcjonowaniu łańcuchów dostaw na rynku żywności w Polsce. Podstawową tezą pracy jest ukazanie konieczności wykorzystania technologii informacyjnych do budowy nowoczesnych łańcuchów dostaw żywności jako jednego z istotniejszych warunków konkurencyjności polskiej żywności na rynkach europejskich. Wiąże się to ze stworzeniem strategii przebudowy łańcuchów dostaw opartej na zastosowaniu technologii informacyjnych co prowadzi do wzrostu ich przezroczystości dzięki zapewnieniu: standardów jakościowych, bezpieczeństwa żywności, a także innowacyjności nowych produktów, technologii, rozwiązań organizacyjnych. Działania te umożliwiają zbudowanie więzi partnerskich między uczestnikami łańcuchów dostaw i elastyczne dostosowanie się do coraz bardziej zmiennych warunków rynkowych.
Opakowanie Współczesne paradygmaty nauk o zarządzaniu

46,00 zł 37,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,16 zł

Książka jest adresowana w pierwszym rzędzie do pracowników naukowych zainteresowanych problematyką zarządzania. Prezentuje wyniki analiz i badań nowych kierun­ków zarządzania oraz kształtowania współczesnych paradygmatów nauk o zarządzaniu, prowadzonych przez wybitnych znawców problematyki. Może być przydatna także dla doktorantów oraz studentów piszących prace dyplomowe z tematyki zarządzania. Wska­zując na nowe kierunki zmian w zarządzaniu współczesnymi organizacjami, powinna wspierać przygotowanie kadry kierowniczej do nowych standardów zarządzania.
Okładka książki Obraz ciała - obraz siebie

36,80 zł 28,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,38 zł

Książka porusza problematykę wizerunku ciała w życiu kobiet i mężczyzn w kontekście zaburzeń odżywiania, otyłości, zaburzeń klinicznych i zdrowia. Ważnym wątkiem jest psychologiczna (również kliniczna) analiza zaburzeń obrazu ciała przejawiających się w anoreksji, bulimii psychicznej, dysmorfofobii (subiektywne wrażenie zaburzenia obrazu estetyki własnego ciała, mimo braku widocznych defektów w wyglądzie), kompleksie Adonisa (informacje o męskim wizerunku ciała) oraz otyłości i nadwadze.
Okładka książki Psychologia zdrady

35,00 zł 28,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,21 zł

Nielojalność, inaczej zdrada, jest zjawiskiem częstym i znanym, a jednak bardzo złożonym i niejednoznacznym. Autorka wychodząc poza nielojalność i zdradę małżeńską, które w języku potocznym najbardziej kojarzą się z tymi terminami, na kanwie analiz teoretycznych odpowiada na pytania mające wymiar praktyczny: - Jakie cechy predysponują do zachowań nielojalnych? - Jakie są zyski i koszty bycia nielojalnym? - Co wpływa na decyzję o byciu nielojalnym? - Czym różni się poczucie nielojalności własnej i cudzej?
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,63 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Okładka książki Misja

47,49 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

12. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,65 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj