KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Difin

Okładka książki Człowiek w firmie Bez obaw i z ochotą

65,00 zł 52,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,51 zł

Jeżeli chcesz odnieść sukces oraz tworzyć udane relacje bądź Twoja praca wywołuje stres, to ta książka jest dla Ciebie! Zachęca do zmiany postaw oraz modyfikacji: ról, które się już zdezaktualizowały, działań nieefektywnych w czasach generacji Y, a także systemu wartości i przekonań. A to wymaga odwagi „puszczenia” starych wzorców, schematów i wyjścia ze strefy komfortu. Wtedy pojawia się możliwość eksperymentowania i świadomego wpływania na sytuacje, w których się znajdujesz. Książka ma charakter bardziej holistyczny niż typowe podręczniki bądź poradniki. Zawiera zarówno materiał teoretyczny, jak i wiele praktycznych wskazówek oraz ćwiczeń. Jest propozycją alternatywną wobec podręczników na temat zachowań ludzi w organizacjach.
Okładka książki Negocjacje międzynarodowe

35,00 zł 28,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,78 zł

Czy w rozmowie handlowej dopasowujesz się do kultury swojego partnera, czy raczej narzucasz swoją? Czy wiesz, co dzięki temu zyskujesz? A może coś tracisz? Autorka zestawia podstawy zwyczajów biznesowych w różnych krajach z technikami rozmów handlowych oraz przykładami zachowań przy stole negocjacyjnym. Dowiesz się, w którym kraju Twoje pierwsze zdanie powinno być przesadnie zawyżone, a gdzie zachować tylko niewielki margines, by nie wyjść na ignoranta. Poznasz sposoby bronienia się przed sztuczkami szkoły francuskiej i nauczysz się, jak zdobywać uprzywilejowaną pozycję w azjatyckim świecie biznesu. Co mają ze sobą wspólnego wyluzowani Australijczycy i wyniośli Anglicy? Czy Niemcy to naprawdę tak słabi negocjatorzy, za jakich ich się uważa? Dlaczego przyniesienie wina do francuskiego domu jest ryzykowne i jak rozszyfrować włoskie gesty? Książka odpowie na te i wiele innych pytań nurtujących osoby, które prowadzą rozmowy z obcokrajowcami. Dowiesz się też, czy Polakom bliżej do Czechów, Rosjan czy Niemców? A może raczej do Włochów? Przekonaj się, jakim Ty jesteś negocjatorem i jak powinieneś rozwijać swoje umiejętności, by odnieść sukces na arenie międzynarodowej.
Okładka książki Strategie marketingowe w turystyce

38,00 zł 29,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szczególny nacisk położony został na prezentację zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podróży, a istotnym elementem opracowania są przykłady działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu analizowanych przedsiębiorstw i umożliwiły im zdobycie znaczącej pozycji na rynku. W książce wyeksponowane zostały następujące zagadnienia związane z tworzeniem i realizacją strategii marketingowej: ? rola sektora usług turystycznych w gospodarce oraz specyfika strategii marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym, ? proces formułowania strategii marketingowej i jej wpływ na kształtowanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych, ? znaczenie poszczególnych komponentów marketingu mix w tworzeniu kompozycji marketingowej z przedstawieniem ich roli w osiąganiu przewagi konkurencyjnej na rynku, ? zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie turystycznym z uwzględnieniem procesu planowania, organizowania, kierowania oraz kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie turystycznym, ? omówienie przykładów strategii marketingowych, które przyczyniły się do zdobycia przewagi konkurencyjnej wybranych przedsiębiorstw turystycznych. Przedstawiony w podręczniku materiał opiera się na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadrą kierowniczą, pracownikami przedsiębiorstw turystycznych i odbiorcami usług turystycznych oraz doświadczeniach autorki związanych z długoletnią współpracą z biurami podróży.
Okładka książki Zarządzanie finansami publicznymi

38,00 zł 28,99 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,99 zł

Pracę można określić jako pierwsze na rynku polskim kompleksowe, zintegrowane podejście do zarządzania w obszarze finansów publicznych. Otwiera ją teoretyczne wprowadzenie do problematyki zarządzania, finansów i finansów publicznych. Część druga zawiera profesjonalne ujęcie problematyki zarządzania finansami publicznymi w aspekcie organizacyjnym, legislacyjnym, finansowym i zarządczym w odniesieniu do deficytu i długu publicznego oraz planowania i wykonania budżetu. Z podziwu godną solidnością i profesjonalizmem uporządkowano najważniejsze zagadnienia teorii i metodyki nowoczesnego zarządzania zadaniami publicznymi. Omówiono zasady planowania i realizacji specyficzne dla budżetu zadaniowego. Książkę można polecić badaczom finansów publicznych oraz praktykom zarządzania w sektorze publicznym. Będzie też bardzo cenną pozycją w procesach dydaktyki w zakresie finansów publicznych.
Okładka książki Podstawy socjologii i psychologii społecznej DIFIN

25,00 zł 20,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,57 zł

Podręcznik Podstawy socjologii i psychologii społecznej skierowany jest do szkół policealnych kształcących techników administracji. Zakres materiału pozwala na samodzielną naukę, a zatem może służyć jako przewodnik dla wszystkich osób zainteresowanych socjologią i psychologią społeczną. Autor zdefiniował podstawowe pojęcia socjologii i psychologii społecznej. W przystępny sposób, na licznych przykładach, scharakteryzował w nim podstawowe tezy, teorie i paradygmaty. Ponadto treści nauczania wzbogacił o zagadnienia prawie nieobecne w polskich podręcznikach, takie jak: studia nad ludobójstwem, mniejszości narodowe i etniczne w Polsce. Zawartość merytoryczna podręcznika jest zgodna z podstawą programową nauczania przedmiotu dla zawodu technik administracji w szkołach policealnych.
Opakowanie Multimedia w biznesie i zarządzaniu

85,00 zł 65,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,56 zł

Książka została wydana z okazji VIII Międzynarodowej Konferencji Multimedia w zarządzaniu. Przedstawiono w niej najistotniejsze zagadnienia ? zarówno teoretyczne, jak i praktyczne ? zastosowania multimediów w biznesie oraz zarządzaniu współczesnymi organizacjami. Spotkania ludzi nauki z przedstawicielami biznesu zostały zapoczątkowane jeszcze w XX wieku przez pracowników Katedry Informatycznych Systemów Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Inicjatorem tych międzynarodowych spotkań był kierujący katedrą prof. zw. dr hab. inż. Leszek Kiełtyka. W ramach procesu dydaktycznego w katedrze realizowane są programy obejmujące zagadnienia nowoczesnych technik i technologii informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami oraz działaniami biznesowymi, a także programy dotyczące zagadnień aplikacji systemów komunikacji multimedialnych w organizacjach, głównie przemysłowych.
Okładka książki Werbalne i niewerbalne oddziaływania w psychoterapii

44,00 zł 35,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,55 zł

Publikacja jest pierwszą w Polsce próbą opisu psychoterapii pod kątem oddzia­ływań specyficznych i niespecyficznych oraz werbalnych i niewerbalnych. Adre­satami są praktykujący psychologowie, lekarze, pedagodzy, pracownicy socjalni, studenci różnych kierunków i specjalności, zamierzający pracować w placów­kach oświatowych, wychowawczych, resocjalizacyjnych, zajmujący się terapią, udzielaniem wsparcia psychologicznego, interwencją kryzysową. Przekaz tej książki może znacząco wzbogacić wiedzę i umiejętności praktyczne stosowania określonych metod i form psychoterapii.
Okładka książki Poznanie przez działanie

32,00 zł 25,85 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,85 zł

Książka adresowana do rodziców, opiekunów i osób zawodowo zajmujących się rozwojem dzieci, przede wszystkim: nauczycieli, terapeutów, animatorów. Jest zbiorem zabaw zarówno tych dobrze znanych, jak i autorskich pomysłów, wykorzystywanych i sprawdzonych przez autorów w praktyce. Podpowiada w jaki sposób, bawić się z dzieckiem, aby poznawać je, wspierać w harmonijnym rozwoju czy pomóc w aktywnościach sprawiających mu trudności. Zabawy i ćwiczenia podzielone są pod kątem przestrzeni, dynamiki i możliwości technicznych. Propozycje dotyczą dzieci w wieku od lat dwóch, aż po osoby dorosłe.
Opakowanie Instrumenty i obszary przeobrażeń i zmian organizacyjnych w warunkach globalizacji

90,00 zł 72,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,70 zł

W książce zaprezentowano poglądy praktyków i teoretyków zarządzania jak nie ulec w walce konkurencyjnej w warunkach globalizacji, a także w sytuacji obecnego globalnego kryzysu ekonomicznego. Jak nie ulec, to znaczy jakie stosować instrumenty zarządzania i w jakich obszarach działalności. Pierwszy fragment książki poświęcony jest dwu zagadnieniom. Pierwsze dotyczy odpowiedzi na pytanie: czy adaptować się do zmian w otoczeniu, czy kształtować otoczenie zewnętrzne? Jakie przyjmować formy organizacyjne współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi? Jaką przyjąć strategię? Jednak równie ważne jest wskazanie, co zrobić wewnątrz firmy, aby sprostać wyzwaniom globalizacji. Czy dotychczas stosowane metody zarządzania, w tym metody motywacji, tworzenia i wdrażania innowacji, zachęcają pracowników do angażowania się w rozwiązywanie problemów przedsiębiorstwa? Gospodarka oparta na wiedzy zwróciła uwagę praktyków i teoretyków zarządzania na możliwości jakie niesie właściwe wykorzystanie zasobów niematerialnych w walce konkurencyjnej. Odpowiednią uwagę przywiązuje się do marki, reputacji, czy zachowania organizacji są etyczne i czy cieszy się ona zaufaniem wśród własnych pracowników, a także w otoczeniu. Podkreśla się rolę kapitału intelektualnego organizacji, a szczególnie jej relacje z klientami. Globalna reklama, globalny rynek przekłada się na postawy i zachowania konsumentów oczekujących zaspokojenia określonych potrzeb jakościowych towarów i usług. Zatem jakość obok ceny staje się podstawowym instrumentem walki konkurencyjnej. Owa walka to nie tylko działania kierownictw organizacji, ale i ogółu w nich zatrudnionych. Tej problematyce poświęcono trzeci rozdział publikacji. Następny rozdział książki poświęcony jest przeobrażeniom w organizacjach niebiznesowych. Autorzy poszczególnych fragmentów starają się odpowiedzieć na pytania: czy w Polsce mamy już do czynienia z ?nowym zarządzaniem publicznym??, czy nastąpiły zmiany w kierowaniu na wzór organizacji biznesowych?, na ile Unia Europejska przyczynia się do przeobrażeń w funkcjonowaniu społeczności lokalnych?, czy owe przemiany przekładają się na zaspokojenie lokalnych potrzeb społecznych?
Okładka książki 33 sposoby na kryzys gospodarczy

39,00 zł 31,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,51 zł

?Działania natychmiastowe? to słowo klucz niniejszej książki. Oznaczają one działania, które można wdrożyć bezzwłocznie i które od razu przynoszą skutek. Szybkość i skala spadku obrotów stanowią ogromne zagrożenie dla przedsiębiorstw, jeśli nie działają szybko i zdecydowanie. Znaczenie szybko­ści reagowania trudno jest przecenić. Duża liczba 33 konkretnych działań na­tychmiastowych potwierdza, że istnieje wiele środków i rozwiązań w walce z kryzysem. Rezygnacja nie jest właściwym wyjściem. Nawet mając niewiele czasu do dyspozycji, można i należy bezwzględnie unikać fatalnych błędów. W okresie kryzysu nawet taki niewielki ?błąd? może oznaczać koniec firmy. Dlatego też szczególnie wskazane jest zrozumienie przyczyn, staranna diagno­za, zdecydowane wdrożenie oraz bieżący monitoring. Niniejsza książka zawie­ra właśnie praktyczne wskazówki dotyczące wszystkich tych aspektów.
Opakowanie Tożsamości religijne w społeczeństwie polskim

42,00 zł 33,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,93 zł

Pytanie o tożsamość pojawia się wtedy, gdy podważona zostanie oczywistość własnego świata, gdy trzeba dokonywać wyborów. Dlatego właśnie pytanie o tożsamość – jak widzimy samego siebie, z kim się utożsamiamy, kto jest dla nas wzorem, a co wartością – nabiera dzisiaj szczególnego znaczenia. W publikacji zagadnienie tożsamości – zarówno w wymiarze psychologicznym (psychoanalitycznym), jak i społecznym odniesiono do religii. Autorzy zamieszczonych w tekście szkiców wskazują na znaczenie religii w kreowaniu tożsamości, poszukują związków między tożsamością religijną a tożsamością etyczną i narodową, śledzą losy osób przeżywających światopoglądowe dylematy czasami skutkujące odejściem ze struktur Kościoła katolickiego. Przyznając religii główną rolę w spektaklu ludzkiego życia, czyni się ją determinantą tożsamości. Czy słusznie? Na to zasadnicze pytanie poszukują odpowiedzi autorzy książki.
Okładka książki Oswoić emeryturę Jak budować życie po pracy

29,00 zł 23,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,44 zł

Przejście na emeryturę – dla wielu to moment wyczekiwany z niecierpliwością, wyśniony. Wydaje się, że zmęczeni latami pracy o niczym innym nie powinniśmy marzyć. Kończy się rygor i monotonia obowiązków zawodowych. Zaczyna się okres zasłużonego odpoczynku. Oczyma wyobraźni widzimy już samych siebie, jak spędzamy czas z rodziną, z wnukami. Nieśmiało zastanawiamy się nawet, czy nie jest do doskonały moment na zrealizowanie wiecznie odkładanych marzeń. Skoro potrafimy dostrzec tyle pozytywnych stron przejścia na emeryturę, to skąd w nas te pokłady niepewności, które też odczuwamy? Dlaczego pojawiają się niezliczone obawy? Z jakiego powodu jasny obraz spokojnej emerytury potrafi zaciemnić straszna wizja chorób, samotności, braku pieniędzy, nadmiaru wolnego czasu, z którym nie wiadomo, co zrobić? Książka jest poradnikiem przeznaczonym dla osób, które właśnie rozpoczynają planowanie zakończenia swojego życia zawodowego. Może pomóc także tym, którzy są na emeryturze od niedawna i jeszcze nie udało mi się w pełni odnaleźć w nowej sytuacji.
Okładka książki Zachowania organizacyjne

58,00 zł 46,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,86 zł

Autorzy rozpoczynają swoje analizy od problematyki psychologicznej dotyczącej jednostki w organizacji. Podejmują ważne zagadnienia związane z osobowością człowieka, sferą jego emocji i motywacji. Ciekawie prezentują zagadnienia związane z procesem podejmowania decyzji. Następnie – głównie w oparciu o wiedzę socjologiczną i dorobek psychologii społecznej – rozważają determinanty zachowań w grupie w kontekście tak istotnych problemów, jak mechanizmy dynamiki grupowej, konflikt, komunikacja interpersonalna oraz reakcje na zmiany. Opracowanie zamyka przejście na poziom całej organizacji: struktur, celów, sposobu sprawowania władzy, kultury organizacyjnej, kontekstu etycznego zachowań organizacyjnych.
Okładka książki Ryzyko kryzysu a ciągłość działania. Business Continuity Management

55,00 zł 44,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,43 zł

Publikacja sięga do rdzenia problematyki bezpieczeństwa biznesu, działalności gospodarczej, decyzji ekonomicznych każdego człowieka. To najlepsza wskazówka, jak w XXI wieku nie stać się ofiarą kryzysu w ogóle lub, gdy nadejdzie, ponieść znacznie mniejsze straty niż inni uczestnicy gry rynkowej, szybciej odbudować swoją pozycję konkurencyjną i wygrać. To pierwsza w Polsce przekrojowa publikacja o zarządzaniu ciągłością działania (Business Continuity Management) i nowoczesnym zarządzaniu ryzykiem. To książka o nowej dyscyplinie zarządzania w warunkach globalnych szoków i destrukcji.
Opakowanie Restrukturyzacja przedsiębiorstw w procesie adaptacji do współczesnego otoczenia

42,00 zł 33,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,93 zł

W publikacji przedstawiono kluczowe zagadnienia restrukturyzacji przedsiębiorstw w architekturze współczesnego otoczenia. Zwrócono uwagę na zjawiska kryzysowe oraz perspektywy innowacyjnego spojrzenia na kryzys, dokonano wnikliwej analizy specyfiki zarządzania przedsiębiorstwem w obliczu zmian. Wskazano także na międzynarodowe doświadczenia w zakresie procesów przystosowania przedsiębiorstw do nowych warunków ekonomicznych, społecznych i politycznych w celu kreowania globalnej przewagi konkurencyjnej. Szczególną uwagę poświęcono zagadnieniom: - zarządzania przedsiębiorstwem w procesie zmian; - restrukturyzacji jako ciągłego procesu dostosowawczego; - instrumentarium finansowego w procesie restrukturyzacji. Przykładowe procesy restrukturyzacji polskich przedsiębiorstw przedstawiono w formie studiów przypadku.
Okładka książki Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach

75,00 zł 60,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,59 zł

Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają „wbudowane” w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
Okładka książki Techniki perswazyjne

43,00 zł 35,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,38 zł

Książka zawiera opis sposobów oddziaływania na ludzi, wpływania na posta­wy i zachowania. Omówione zostały tylko techniki perswazyjne, które są stosowane w bardziej klasyczny i zinstytucjonalizowany sposób, przede wszystkim w ramach promocji i reklamy, a także niektórych dziedzin pokrewnych. W większości publikacji na ten temat omawia się głównie językowe i erystyczne aspekty przekonywania. Praca wychodzi poza tak określoną problematykę, ukazuje także inne możliwości, wynikające np. ze sposobów umieszczania lub modyfikacji przekazów perswazyjnych albo wyboru innej drogi dotarcia do odbiorców.
Okładka książki Patologie w środowisku pracy

53,00 zł 42,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,82 zł

Po raz pierwszy w zwartym opracowaniu omówiono i poddano analizie kilkanaście rodzajów patologii najczęściej występujących w organizacjach. Omówiono pojęcie, przyczyny, mechanizmy psychospołeczne powstawania zjawisk patologicznych oraz ich skutki dla osób nimi dotkniętych, ich rodzin i zakładów pracy. Zainteresowany czytelnik może skorzystać z przedstawionych narzędzi badawczych, które umożliwią diagnozę omawianych patologii - uzależnień i zachowań odbiegających od norm w przedsiębiorstwach i innych typach organizacji. W perspektywie interdyscyplinarnej wskazano też sposoby ograniczania tych niekorzystnych zjawisk.
Okładka książki Wokół Freuda i Lacana

40,00 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł

Publikacja zawiera zbiór esejów o literaturze, sztuce, filozofii, w których myśl ojca psychoanalizy i jego francuskiego kontynuatora stanowi główną inspirację. Psychoanaliza powraca dziś jako jeden z najciekawszych języków przydatnych w interpretacji rozmaitych zjawisk kultury, choć wciąż chyba niedostatecznie reprezentowana jest na wydziałach filologicznych, filozoficznych czy katedrach historii sztuki. Stąd też pomysł na książkę, która – sto lat po ukazaniu się słynnego Freudowskiego eseju Pisarz i fantazjowanie – zbiera szkice czerpiące z dziedzictwa Freuda i Lacana bez uprzedzeń, za to dzięki świeżemu spojrzeniu odkrywa w nierzadko klasycznych już tekstach literackich (Joyce, Witkacy, Leśmian, Schulz, Miłosz), dziełach sztuki (Duchamp, Hopper) nowe znaczenia. Autorzy zawartych w tomie szkiców wchodzą w dialog z dziełem samego Freuda – opisem przypadku prezydenta Schrebera, interpretacją Gradivy Jensena – i Lacana, by skonfrontować je z koncepcjami innych znaczących myślicieli XX wieku (Hannah Arendt, Michela Foucault, Jacques’a Derridy, Gillesa Deleuze’a, Harolda Blooma, Julii Kristevej), feministyczną krytyką literacką i teorią queer. Nie unikają także jednego z najtrudniejszych tematów współczesności – pytania o kulturę po Zagładzie, o egzystowanie wspólnoty naznaczonej traumą.
Okładka książki Management in Transition

47,00 zł 37,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,97 zł

Najnowsza książka prof. Andrzeja K. Koźmińskiego dotyczy głównych problemów zarządzania w gospodarce globalnej, zmian w zarządzaniu w polskich firmach po 1989 r. oraz kształcenia przyszłych menedżerów. Autor przez wiele lat wykładał na uczelniach amerykańskich i z bliska obserwował i analizował wpływ globalizacji oraz nowych technologii na teorię i praktykę zarządzania, dlatego wiele analiz i spostrzeżeń ma bardzo użyteczny charakter. Niezwykle ciekawa w tym kontekście jest analiza działania polskich menedżerów w okresie po 1989 r., zwłaszcza ich umiejętność szybkiego przyswojenia sobie współczesnych metod zarządzania w warunkach nieustannych i głębokich zmian (transformacja ustrojowa, otwarcie polskiej gospodarki na świat, bezpośrednia konkurencja na światowych rynkach). Autor na konkretnych przykładach pokazuje, jak polscy menedżerowie radzili ? i poradzili sobie ? z licznymi wyzwaniami. Końcowa część książki jest poświęcona kształceniu w Polsce przyszłych. Książka jest adresowana zarówno do teoretyków zarządzania, jak i menedżerów poszukujących skutecznych metod zarządzania w warunkach ?wielkiej zmiany?.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,55 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

5. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,14 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,76 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj