KATEGORIE [rozwiń]

Urszula Świerczyńska-Kaczor

Okładka książki e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

50,00 zł 40,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów. Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnych światów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata ? z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony. W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności. Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych. Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców. Z recenzji dr. hab. Krzysztofa Klincewicza, prof. UW: Książka łączy bogate źródła literaturowe z praktyczną orientacją i jest udanym przykładem pracy spełniającej standardy naukowe, która jednocześnie może być interesująca dla praktyków marketingu społecznościowego, konsultantów, przedsiębiorców i menedżerów. Lekturę ułatwiają liczne przykłady praktyczne ? opisy i ilustracje. Zaletą jest również prezentowanie polskich uwarunkowań omawianych zagadnień, gdyż rozwój platform internetowych w Polsce odbiega nadal od realiów wielu innych gospodarek.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj