KATEGORIE [rozwiń]

Marek Wirkus

Okładka książki Planowanie i rozwój nowych produktów wyd.2

54,00 zł 38,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa).W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.
Okładka książki Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi

40,00 zł 32,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Celem książki jest aplikacja wiedzy związanej z zarządzaniem projektami do pola B+R. Osiągnięcie owego celu redaktorzy i autorzy tego tomu założyli poprzez stworzenie publikacji odwołującej się zarówno do wiedzy teoretycznej, jak i doświadczeń praktycznych oraz odpowiedni dobór wątków w niej poruszanych. W związku z tym, przedstawiana książka skupia się na najbardziej istotnych kwestiach związanych z prowadzeniem prac badawczych w różnych obszarach wiedzy, a poruszane w niej zagadnienia zawierają uniwersalne wytyczne dotyczące różnych aspektów zarządzania projektem B+R, w tym: ogólną metodykę zarządzania projektami, metody prognozowania i oceny dojrzałości technologii, metody zarządzania jakością, sposoby tworzenia i zarządzania zespołami badawczymi, możliwości komputerowego wspomagania zarządzania projektami innowacyjnymi, formy audytu projektów badawczych (ze szczególnym uwzględnieniem projektów finansowanych ze środków UE) oraz zagadnienia związane z ochroną własności intelektualnej projektów badawczych, zwłaszcza tych realizowanych w sektorze nauki.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj