KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo CeDeWu

Okładka książki Ryzyko (zagrożenia i szanse) zatrudnienia.. w.2

60,00 zł 49,69 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,14 zł

Książka pt. Ryzyko (zagrożenia i szanse) zatrudnienia Milenialsów. HRM po nowemu"", autorstwa Anny Lipki (z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach):udowadnia, iż Milenialsów charakteryzuje (w porównaniu do Tradycjonalistów, Baby Boomers oraz Generacji X) najwyższa dynamika pokoleniowa (mierzona liczbą zmian/transgresji postaw i wartości) oraz najwyższa oryginalność transgresyjna (mierzona postawami i wartościami o charakterze dyskontynuacyjnym (a nie kontynuacyjnym bądź wahadłowym)), wymuszająca zmiany m.in. w Human Resources Management;pokazuje dlaczego i przedstawia w jaki sposób należy mierzyć inteligencję generacyjną oraz zaufanie generacyjne w organizacji;charakteryzuje strategie personalne, które są adekwatne oraz nieadekwatne przy pozyskiwaniu i zatrzymywaniu najmłodszych pracowników;identyfikuje narzędzia personalne (dotyczące doboru pracowników, ich rozwoju, wynagradzania, kształtowania lojalności, kształtowania czasu i przestrzeni pracy, zarządzania konfliktami), które stosowane wobec Milenialsów zoptymalizują ryzyko personalne związane z ich zatrudnianiem;prezentuje w szczegółach, w jaki sposób stosować controlling personalny zorientowany na Milenialsów.
Okładka książki Zarządzanie finansami małych przedsiębiorstw w.3

45,00 zł 37,27 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,27 zł

Książka "Zarządzanie finansami małych przedsiębiorstw" stanowi opis podstawowych problemów gospodarki finansowej małych przedsiębiorstw wraz z uwzględnieniem roli otoczenia makrofinansowego. Prezentowane treści odnoszą się w dużej części do praktycznych problemów finansowych jakie muszą być rozwiązywane przez właścicieli. Publikacja przedstawia problemy finansowe na poziomie podstawowym, ale stanowi także w dużej części pogłębioną analizę wybranych problemów. Zakresem opracowania objęto: - gradację i specyfikę finansowania małych przedsiębiorstw, - samofinansowanie działalności inwestycyjnej, - pozyskiwanie środków pieniężnych za pomocą równoważnika odpisów amortyzacyjnych w przychodach, - możliwość wykorzystania zasad amortyzacji podatkowej w samofinansowaniu, - wykorzystanie preferencji podatkowych dla zwiększania zdolności inwestycyjnych, - politykę i ryzyko zwiększania zadłużenia długoterminowego, - wpływ polityki finansowej państwa na potencjalne decyzje małych przedsiębiorstw, - problemy finansowania kredytem bankowym w warunkach negatywnych efektów rynku małego kredytu. Książka jest szczególnie polecana studentom kierunków finansowych, właścicielom małych przedsiębiorstw oraz wszystkim osobom zajmującym się odmiennością gospodarki finansowej małych podmiotów. Może być traktowana jako samodzielny podręcznik oraz jako materiał poszerzający dla takich przedmiotów, jak: finanse przedsiębiorstw, analiza finansowa oraz nauka o przedsiębiorstwie.
Okładka książki Zarządzanie kapitałem obrotowym... w.2

52,00 zł 43,06 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,06 zł

Prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo funkcjonowania przedsiębiorstw zależy od poprawnego zarządzania kapitałem obrotowym. Zarządzanie nim stanowi więc podstawę do podejmowania decyzji krótkoterminowych, jak również kluczowy element w budowaniu strategii długoterminowej w każdym przedsiębiorstwie. Książka Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwie"" adresowana jest do wszystkich, którzy chcą poznać i zrozumieć rolę kapitału obrotowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Monografia składa się z czterech rozdziałów, w których podjęto próbę wyjaśnienia podstawowych zagadnień związanych z zarządzaniem kapitałem obrotowym. W książce szczególnie skupiono się na: - roli kapitału obrotowego w przedsiębiorstwie, - najważniejszych obszarach związanych z zarządzaniem kapitałem obrotowym, - wskaźnikach i metodach oceny zarządzania kapitałem obrotowym, - strategiach zarządzania kapitałem obrotowym. Publikacja przeznaczona jest dla studentów kierunków finanse, zarządzanie i ekonomia. Może też być przydatna dla praktyków - analityków finansowych i przedsiębiorców.
Okładka książki Zarządzanie projektem. Podręcznik przyszłego Pma

64,00 zł 44,31 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,12 zł

Zarządzanie projektami jest wciąż aktualną dziedziną wiedzy, szczególnie w dobie dynamicznie zmieniającej się gospodarki. Statystyki zakończonych projektów zbierane na całym świecie pokazują dobitnie, że nie wszystkie projekty kończą się sukcesem, a w stosunku do wielu z nich, główni interesariusze mają poważne zastrzeżenia co do ich efektywności. Warto zatem zaproponować świeże spojrzenie, podzielić się praktyką w zakresie realizacji projektów, podać wskazówki, które ukierunkują sposób zarządzania projektem. Niniejszy podręcznik jest adresowany do studentów ostatnich lat studiów na kierunku zarządzanie i pokrewnych oraz dla studentów studiów podyplomowych zarządzanie projektami. W książce zebrane zostały najczęściej stosowane metody i techniki zarządzania projektami, jak również wiele uwag oraz sugestii dotyczących uniknięcia błędu kopiowania 1:1 proponowanych w nim narzędzi bezpośrednio do praktyki przedsiębiorstwa. Zwraca się w niej dużą uwagę na dostosowanie metod, technik, narzędzi i zachowań do warunków otoczenia, wymagań interesariuszy, rodzaju i charakterystyki projektu. Układ treści podręcznika nawiązuje do czteroetapowego modelu przebiegu projektu, w którym wyróżnia się: fazę przygotowania do rozpoczęcia projektu, fazę planowania, fazę realizacji i fazę zamykania. Dla każdej z tych faz rozwoju projektu został zarezerwowany jeden rozdział, w którym Czytelnik znajdzie informacje, porady, sugestie i przykłady dotyczące zastosowania narzędzi, norm i zachowań przydatnych w celu zwiększenia efektywności pracy w danej fazie.
Okładka książki Marketing relacji - teoria i praktyka w.4

49,00 zł 40,58 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,58 zł

Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations. Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. (...) Książka z całą pewnością wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i znajdzie czytelników wśród kadry nauczającej, a także wśród nowoczesnych praktyków. Sięgną po nią również ambitni studenci.Prof. zw. dr hab. Józefa Kramer (...) Z przyjemnością polecam tę świetną książkę, stanowiącą doskonałą syntezę nowoczesnego marketingu i łączącą solidne podstawy teoretyczne z praktyką.Dr hab. Jacek Otto, prof. ndzw. Politechniki Łódzkiej
Okładka książki Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

77,00 zł 63,77 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,77 zł

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie - wymaga szczególnych kompetencji.Na jej specyfikę wpływa głównie różnorodność kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), leków z ograniczoną możliwością zakupu, leków OTC (wydawanych bez recepty) oraz suplementów diety i dermokosmetyków (nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty). Poszczególne kategorie z kolei podlegają regulacjom prawnym, które m.in. ograniczają możliwość stosowania określonych form i narzędzi komunikacji marketingowej, w zależności od tego, jakiej kategorii produktu dotyczy przekaz. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na specyfikę komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym są względy etyczne. Bywa, że powodują one odmienną ocenę zachowań podmiotów uczestniczących w procesie komunikacji. W książce przeanalizowano następujące zagadnienia:procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznychuwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznymnarzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptęwyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznejdobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków). Autorki podkreślają potrzebę odpowiedzialnej komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie - odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie publiczne.
Okładka książki Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy..

120,00 zł 99,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 88,28 zł

"Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizacji przypisywanych im funkcji ewoluowały w czasie. Niezmiennie jednak produkt, cena, dystrybucja i promocja stanowiły dla przedsiębiorstw fundament wdrażania orientacji marketingowej. Potrzeba aktualizacji dotychczasowego ujęcia koncepcji marketingu mix jest naturalną konsekwencją ewolucji, jaka dokonała się w ostatnich dekadach na świecie. Dynamiczne i jednocześnie bardzo znaczące zmiany zachodzące w otoczeniu technologicznym, a także ich wpływ na środowisko, konsumentów i społeczeństwo ogółem nie mogły zostać zignorowane przez świat biznesu. Znalazły one wyraz w zmianie paradygmatu współczesnego marketingu, koncentracji na holistycznej naturze działań opartych na szerokim ujęciu kompleksowej kompozycji instrumentów marketingowych, obejmującej ludzi, procesy, programy i dokonania. Koncepcja stworzona przez niezaprzeczalne autorytety, Ph. Kotlera i K.L. Kellera, nie jest zapewne ostateczną propozycją systematyzacji narzędzi marketingu mix. Niezależnie jednak od jej trwałości w praktyce i na kartach publikacji naukowych warto poświęcić jej swoją uwagę i zgłębić możliwości, jakie oferuje tak szerokie podejście do marketingu mix. Rozważania podjęte w niniejszej książce stanowią wstęp i, autorzy mają nadzieję, inspirację, do dalszych, pogłębionych dociekań na temat nowej koncepcji marketingu mix. Są efektem doświadczeń wielu lat pracy ze studentami, obserwacji współczesnej rzeczywistości społecznej i gospodarczej zarówno z perspektywy naukowców, dydaktyków, jak i współtworzących ją praktyków marketingu i zarządzania.
Okładka książki Prognozowanie sprzedaży.. w.2

79,00 zł 56,53 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,53 zł

Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są lub uzależnione od prognoz sprzedaży. Jest doskonałym wprowadzeniem dla adeptów prognozowania sprzedaży, którzy odnajdą tu wskazówki, od jakich metod prognozowania rozpocząć oraz jak i kiedy stosować bardziej zaawansowane metody. To także przydatna pozycja dla osób, którym powierzono odpowiedzialność za zbudowanie i zarządzanie zespołem prognozowania i planowania sprzedaży. Natomiast osoby, które są w firmie kompleksowo odpowiedzialne za wdrożenie i zarządzanie procesem prognozowania sprzedaży oraz powiązanie go z kluczowymi obszarami organizacji, będą w stanie szybko i samodzielnie przygotować, a następnie sprawnie wdrożyć taki proces, optymalnie łącząc go z innymi ważnymi obszarami firmy (tj. sprzedaż, marketing, finanse, operacje, zarządzanie strategiczne), dzięki zawartym w książce praktycznym wskazówkom. Publikacja ta jest zbiorem dobrych praktyk, pozbawionym zbędnej teorii, wyniesionych z doświadczenia pracy w międzynarodowych organizacjach, które jako pierwsze dostrzegły i doceniły istotność tego procesu. Autor jest doświadczonym menedżerem, który zdobywał wiedzę i praktykę w obszarach prognozowania i planowania operacyjnego w międzynarodowych koncernach (Reemtsma, Imperial Tobacco, NIVEA Polska, Beiersdorf), biorąc udział we wdrożeniach procesów prognozowania sprzedaży i SOP oraz systemów wspierających te procesy. Obecnie jest konsultantem doradzającym lokalnym firmom.
Okładka książki Globalny kryzys finansowy XXI wieku

66,00 zł 44,48 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,48 zł

Upadek jednej z największych w świecie instytucji finansowych w połowie września 2008r. - banku inwestycyjnego z 158-letnią tradycją, "wielkiego" Lehman Brothers, wstrząsnął fundamentami globalnego systemu finansowego, w całej swojej rozciągłości - od Ameryki poprzez Europę aż po najdalsze krańce Azji. Świat pogrążył się w największym od czasów "Wielkiej Depresji" kryzysie finansowym, który siłą dramatycznych wydarzeń zaczął zagrażać całemu, szeroko pojętemu systemowi gospodarczemu. Książka pt. "Globalny kryzys finansowy XXI wieku" w sposób niezwykle przystępny i systematyczny przedstawia istotę najnowszego w historii kryzysu finansowego, wskazuje jego przyczyny, obrazuje przebieg oraz określa jego skutki. Część zasadniczą książki poprzedza wprowadzanie czytelnika w skomplikowany świat finansów w dobie globalizacji oraz zjawiska kryzysowe mu zagrażające. Najnowszy kryzys finansowy ukazany został na tle kryzysów finansowych XX wieku, co pozwoliło na podjęcie wieloaspektowej analizy porównawczej prowadzącej do zdiagnozowania obszarów potencjalnego ryzyka dla globalnego systemu gospodarczego w perspektywie średnio- i długoterminowej. Słowa kluczowe: globalny, kryzys, finansowy, nieruchomości, recesja, subprime Opracowanie stanowi bogate źródło wiedzy dla szerokiego grona uczestników rynku finansowego, w tym w szczególności dla: kierujących instytucjami finansowymi oraz decydujących o ich strategii, asset managerów, analityków na rynku papierów wartościowych, pracowników banków, funduszy inwestycyjnych, funduszy emerytalnych, towarzystw ubezpieczeniowych, a także przedsiębiorców, którzy stanęli przed perspektywą pewnych utrudnień związanych z zahamowaniem wzrostu w gospodarce światowej. Książka ta może być też bardzo przydatna zarówno dla pracowników naukowych i studentów uczelni ekonomicznych, jak również dla osób niezwiązanych z finansami, które chciałyby zrozumieć niezwykle złożone zależności przyczynowo-skutkowe oraz mechanizmy największego od okresu wielkiej depresji globalnego kryzysu finansowego. Prof. dr hab. Krzysztof Opolski, Wydział Nauk Ekonomicznych UW
Okładka książki Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej..

55,00 zł 45,56 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,56 zł

Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania. Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu: - strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji; - audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy; - szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży. Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią.
Okładka książki Biznesplan po polsku w.4

62,00 zł 41,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,78 zł

"Powiedz mi to po polsku" - często tak mówimy, gdy nie rozumiemy, co mówi do nas rozmówca używający skomplikowanego, fachowego, biznesowego języka. Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi na kilkadziesiąt pytań, z pomocą których będzie mógł poznać podstawowe zagadnienia pomocne w stworzeniu biznesplanu i samodzielnie przygotować plan własnego przedsięwzięcia. W książce przedstawiono standardy sporządzania biznesplanów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, jak również wskazano kryteria formalnej i merytorycznej oceny biznesplanu. Publikacja ta może być wykorzystana także jako materiał szkoleniowy dla wszystkich, którzy zamierzają samodzielnie w sposób prawidłowy opracować biznesplan, tj. studentów szkół wyższych wszystkich typów i kierunków oraz słuchaczy i uczestników kursów w zakresie pozyskiwania dotacji w ramach funduszy unijnych na działalność rozwojową bądź rozpoczęcie działalności gospodarczej. Pokazano w niej, na praktycznych przykładach, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.
Okładka książki Cyfrowe szaleństwo

69,00 zł 46,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,50 zł

"Zdrowie psychiczne stało się jednym z największych problemów naszych czasów, a dr Kardaras zwraca uwagę na apogeum, które może spowodować nieodwracalne szkody dla naszego zdrowia, jeśli nie podejmiemy szybkich działań. Rosnące ryzyko oraz mnożące się rozpraszacze, tak powszechne w naszym społeczeństwie, nigdy dotychczas nie miały takiej formy jak dziś. Bardzo dziękuję dr. Kardarasowi za te wnikliwe spostrzeżenia, które niewątpliwie doprowadzą do rzeczywistych rozwiązań, dzięki którym będziemy mogli uporać się z największym kryzysem zdrowia psychicznego naszych czasów. Lektura obowiązkowa". Dr Vanila M. Singh, lekarz nauk medycznych, profesor nadzwyczajny, Stanford School of Medicine, była prezes Amerykańskiego Departamentu Zdrowia i Opieki Społecznej "Cyfrowe szaleństwo to książka, której w tej chwili potrzebujemy! Tak wielu z nas chętnie uczestniczy w tworzeniu społeczeństwa uzależnionego od urządzeń cyfrowych i mediów społecznościowych. Ci, którzy zechcą odłożyć swoje urządzenia na wystarczająco długo, aby móc przeczytać tę książkę, nie tylko nauczą się, jak zacząć odłączać się od sieci, ale dowiedzą się również, w jaki sposób możemy zacząć proces odzyskiwania naszego społecznego zdrowia psychicznego". Pedro A. Noguera, Ph.D., dziekan Rossier School of Education, University of Southern California "Kardaras przeprowadza czytelników przez burzliwą eksplorację społecznej choroby spowodowanej przez media społecznościowe. W tym nieustannie galopującym kryzysie kulturowym Cyfrowe szaleństwo - podobnie jak wcześniej Dzieci ekranu powinno być lekturą obowiązkową dla każdego, kto kiedykolwiek kliknął przycisk Lubię to". Jeff Greenberger, Ph.D., Stony Brook University, profesor fi lologii klasycznej, stypendysta Fullbrighta "W Cyfrowym szaleństwie Kardaras ekspercko rozkłada świat Big Tech na czynniki pierwsze, łącząc swoje doświadczenie osobiste oraz zawodowe, tworząc w ten sposób niezbędny przewodnik po relacji pomiędzy technologią a zdrowiem psychicznym. Książka ta jest poruszająca, przekonująca i przyjemna w lekturze". Adam Alter, autor bestsellerów New York Timesa pt. Irresistible oraz Drunk Tank Pink, profesor marketingu i psychologii w NYU Stern School of Business "Cyfrowe szaleństwo to książka równie fascynująca co niepokojąca, ponieważ przypomina nam, że wszechobecność mediów społecznościowych nie oznacza, że powinny one pozostać bez nadzoru kosztem naszego dobrostanu psychicznego. Wzywając jednostki oraz społeczeństwo jako całość, aby zrozumieli istotę problemu i podjęli działania mające na celu jego rozwiązanie, dr Kardaras staje na czele ruchu priorytetyzującego zdrowie publiczne podczas tej wyprawy po nieznanych wodach". Patrick J. Kennedy, były kongresmen, założyciel the Kennedy Forum "Cyfrowe szaleństwo elokwentnie nakreśla naszą niezauważaną sylwetkę więźnia w tej ciemnej jaskini mediów społecznościowych. Dr Kardaras opisuje wpływ technologii na zdrowie psychiczne i nasze próby prowadzenia życia towarzyskiego w nieustannie spolaryzowanym świecie cyfrowym. W tle pandemii COVID-19 ta książka nie tylko odzwierciedla nasze najgłębsze obawy dotyczące życia online, ale również wskazuje wyjście z tego kryzysu zdrowia psychicznego. Ten wybitny wkład we współczesne sprawy związane ze zdrowiem psychicznym jest lekturą obowiązkową". Zoe Rapti, wiceminister ds. zdrowia psychicznego i uzależnień w greckim Ministerstwie Zdrowia
Okładka książki Motywowanie pracowników zróżnicowanych.. w.2

108,00 zł 72,79 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,79 zł

Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć zaangażowanie i lojalność pracowników wobec pracodawcy? Ta książka zdradza sekrety koncepcji i instrumentów motywowania wykorzystywanych w tym celu. Zmiany na rynku pracy spowodowały pojawienie się nowego zjawiska, jakim jest zróżnicowanie pokoleń. Obecnie na rynku pracy znajdują się cztery pokolenia pracowników: BB, X, Y i Z. Różnią się one: podejściem do pracy, postawami i relacjami między najstarszym i najmłodszym pokoleniem i oczekiwaniami względem pracodawcy. W książce Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo przedstawiono i dogłębnie przenalizowano następujące kwestie: tradycyjne i współczesne rozwiązania stosowane w obszarze motywowania, w tym systemy kafeteryjne, koncepcjework-life balance oraz koncepcję hygge, metody pomiaru zaangażowania i lojalności pracowników oraz możliwości i sposoby ich zwiększenia, postawy i oczekiwania wobec pracy pracowników różnorodnych pokoleniowo, w tym pokolenia BB, X, Y i Z - ich postaw i oczekiwań wobec pracy zawodowej, jak również zidentyfikowanie wyzwań, jakie niesie ich współistnienie w organizacji. Niewątpliwym atutem publikacji są wyniki badań własnych Autorki przeprowadzone na próbie 1100 pracowników. Pracę wieńczą oryginalne, wartościowe i praktyczne rekomendacje skierowane do przedsiębiorców w zakresie motywowania pracowników zróżnicowanych pokoleniowo.
Okładka książki Kobiety w biznesie

60,00 zł 40,43 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,43 zł

"Książka przedstawia historię największych kobiet sukcesu, które zrobiły oszałamiającą karierę i piastują najwyższe stanowiska w różnych firmach. Na podstawie wielu doświadczeń zarówno kobiet-pionierek, jak też żyjących w obecnym świecie kobiet można stwierdzić, że prowadzenie biznesu przez kobiety nie jest proste, co nie znaczy, że jest niemożliwe. Najważniejsze jest to, aby kobiety () odczuwały poczucie własnej wartości i nie bały się podejmować decyzji (), a także by były przedsiębiorcze. Autorki książki chcą inspirować i zachęcać kobiety do rozwoju zawodowego i osobistego, podejmowania nowych wyzwań w świecie biznesu oraz realizowania się na stanowiskach kierowniczych. Równocześnie Twórczynie wyrażają słuszny pogląd, że to właśnie różnorodność, zwiększanie liczby kobiet w zarządach i zgodna współpraca mężczyzn i kobiet jest najlepszym gwarantem sukcesu i rozwoju polskich firm". dr hab. inż. Paweł Bartoszczuk, prof. SGH, fragment recenzji
Okładka książki Ekonomia niepewności, czyli jak nie być frajerem?

60,00 zł 49,69 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,69 zł

Lubimy widzieć świat przez pryzmat pewników, tymczasem większość ważnych decyzji, zarówno osobistych, jak i biznesowych, podejmujemy w warunkach niepewności z zawiązanymi oczami. Poza tym złudnie wydaje nam się, że nagromadzenie wielkiej wiedzy prowadzi do wielkiej mądrości. Tymczasem niekoniecznie. Zarówno przekonanie o posiadaniu wszelkich niezbędnych danych i informacji, jak również nieznajomość ograniczeń i limitów nauki bądź ignorowanie ich może być zgubne w skutkach. Niniejsza książka jest fundamentalną krytyką naiwnego racjonalizmu, jest ostrzem skierowanym przeciw arogancji intelektualnej, przeciw przekonaniu, że dobrze wiemy, jak działa świat i jak się po nim poruszać. Autor podpowiada w niej, jak nie dać się nabrać tym, którzy twierdzą, że potrafi ą otworzyć nam oczy, a także dostarcza szeregu rad pozwalających opanować sztukę chodzenia po lesie bez mapy.
Okładka książki Od pomysłu do marki

125,00 zł 84,24 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,24 zł

MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE - ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE! DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ. ? KREATYWNE KONCEPTY - jak powstają, ich związek z rynkiem, zmieniającym się kontekstem oraz dynamiką ekonomicznych i finansowych czynników organizacji. ? ZGODNOŚĆ pomiędzy oferowanymi produktami/usługami, sposobem ich komunikowania oraz wartościami firmy i danej grupy społecznej - jak ją utrzymać. ? DOGŁĘBNE ANALIZY PRZYPADKÓW firm odnoszących sukcesy w budowaniu silnej i znanej marki. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną, kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą - od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak - od zera - wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie. Czytając tę książkę, wiele razy będziesz przyjmować perspektywę stratega – abyś także Ty nauczył się myśleć tak jak specjaliści, z których porad prawdopodobnie zdarzało Ci się już korzystać. Celem niniejszej książki jest przedstawienie wiedzy odnoszącej się do całego procesu pozycjonowania organizacji (od powstania strategicznej idei marki firmy do decyzji strategicznych łączących cele w zakresie konkurencyjności oraz komunikacji). Zaprezentowany model, oparty na praktycznych doświadczeniach, jest gotowy do zastosowania nie tylko dla przedsiębiorstw, instytucji i stowarzyszeń, ale też dla małych projektów bądź oddziałów firm stających przed koniecznością zaprezentowania się po raz pierwszy bądź ponownego wypromowania się. Dzięki wkładowi wielu znaczących firm, które udostępniły Autorom swoje doświadczenia i specjalistyczny know-how, niniejsza książka nie jest teoretycznym podręcznikiem do studiowania, ale prawdziwym narzędziem do nawigacji, umożliwiającym pozyskanie – krok po kroku – wiedzy dotyczącej marketingu strategicznego. Książka ta jest przeznaczona dla każdego, kto ma zamiar stworzyć lub repozycjonować projekt (firmowy lub nie), samemu lub w zespole, zarządzając dynamicznymi strategiami, jego definicją kulturową i dystrybucją, a zwłaszcza dla chcących robić to w wyjątkowy sposób.
Okładka książki Inwestycje przedsiębiorstw w niepewnych...

72,00 zł 51,12 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,52 zł

Decyzje dotyczące inwestowania to jedne z trudniejszych, a jednocześnie kluczowych decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców. Wyznaczają one kierunek rozwoju, determinują kondycję finansową oraz są wyznacznikiem wartości firmy. Inwestowanie jest zadaniem złożonym wymaga wiedzy i umiejętności oraz gotowości do podjęcia ryzyka towarzyszącego inwestowaniu. Pandemia COVID-19, konflikt militarny w Ukrainie oraz zmiany głównych parametrów makroekonomicznych gospodarki oznaczają dla przedsiębiorców dodatkowe źródła niepewności i ryzyka, które należy w procesie podejmowania decyzji uwzględnić. Z jednej strony ww. czynniki są ograniczeniami, ale z drugiej - stworzyły warunki do rozwoju nowych produktów czy usług. Celem opracowania, kierowanego zarówno do przedsiębiorców, jak i studentów zarządzania i finansów, jest usystematyzowanie, uporządkowanie i pogłębienie wiedzy z zakresu inwestycji przedsiębiorstw w kontekście podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie w ujęciu teoretycznym i praktycznym. Inwestycje rzeczowe przedsiębiorstw, stanowiące oś rozważań, ujęto w pięciu rozdziałach dotyczących: specyfiki, istoty i uwarunkowań podejmowania decyzji inwestycyjnych; oceny efektywności finansowej projektów inwestycyjnych; problematyki finansowania projektów inwestycyjnych; aktualnej problematyki podatkowej w inwestycjach; ryzyka w przedsięwzięciach inwestycyjnych. Opracowanie zamyka opis konkretnego przedsięwzięcia inwestycyjnego i analiza jego opłacalności w dwóch wariantach, ilustrujących ryzyko administracyjne i prawne. Przeprowadzono również analizę wrażliwości projektu na zmianę wybranych założeń, odnoszących się do ryzyka makroekonomicznego.
Okładka książki Doskonalenie komunikacji wewnętrznej...

108,00 zł 76,98 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,30 zł

pełny opis produktu:W książce zaprezentowano wyniki badań dotyczące doskonalenia komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office w administracji publicznej na przykładzie urzędów miejskich w województwie śląskim. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedź na następujące pytania: ? Jakie czynniki wpływają na poziom jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office? ? Jaki jest oczekiwany poziom jakości komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office? ? Jakie jest postrzeganie poziomu jakości komunikacji wewnętrznej przez pracowników front-office i back-office? ? Jakie problemy występują w komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office? ? W jaki sposób skutecznie i efektywnie doskonalić komunikację wewnętrzną pomiędzy pracownikami front-office i back-office w urzędach miejskich? Przeprowadzona analiza literatury dała podstawę do stwierdzenia, że proces komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office w administracji publicznej jest jednym z ważniejszych czynników sukcesu rozwoju i doskonalenia e-governmentu. Badania empiryczne nad doskonaleniem poziomu jakości komunikacji wewnętrznej pozwoliły na zidentyfikowanie czynników mających na niego wpływ oraz określenie ich znaczenia dla doskonalenia tej komunikacji. Na podstawie tych czynników opracowano empiryczny model doskonalenia komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office. Ponadto w oparciu o badania opracowano rekomendacje dla kadry zarządzającej administracją publiczną dotyczące skutecznego i efektywnego doskonalenia komunikacji wewnętrznej pomiędzy pracownikami front-office i back-office. Zaproponowana w książce metodyka i wyniki badań nad doskonaleniem komunikacji wewnętrznej w administracji publicznej mogą stanowić pole do dalszych badań naukowych i praktycznych implementacji.
Okładka książki Trening mentalny dla sportowców

69,00 zł 46,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,50 zł

W świecie sportu coraz bardziej docenia się rolę umysłu w jak najlepszym wykorzystywaniu swojego potencjału i uzyskiwaniu doskonałych wyników. Mimo to rozwój umiejętności mentalnych w środowisku sportu zarówno amatorskiego, jak i zawodowego wciąż często odgrywa rolę drugoplanową względem treningu fizycznego. Książka ta, napisana przez byłego zawodnika i trenera włoskiej olimpijskiej kadry narodowej, dysponującego dużym doświadczeniem w dziedzinie nauczania i kształcenia kadr, zawiera analizę umiejętności mentalnych mistrzów i pokazuje, jak można je trenować i rozwijać z wykorzystaniem usystematyzowanych i sprawdzonych metod. Przeznaczona zarówno dla sportowców, jak i dla specjalistów od przygotowania zawodników prezentuje trening mentalny jako niezbędne uzupełnienie treningu fizycznego i techniczno-taktycznego. Treści o charakterze naukowym są wzbogacone ćwiczeniami praktycznymi i wskazówkami umożliwiającymi przygotowywanie spersonalizowanych programów treningu mentalnego dostosowanych do specyficznych potrzeb każdego zawodnika.
Okładka książki Przedsiębiorczość społeczna, gospodarka społeczna

75,00 zł 62,12 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,12 zł

Książka w sposób syntetyczny porządkuje wiedzę związaną z przedsiębiorczością społeczną, gospodarką społeczną i ekonomią społeczną. Autorka przedstawiła w niej: • definicje i charakterystyki pojęcia przedsiębiorczości społecznej oraz pojęcia przedsiębiorstwa społecznego; • ujęcie przedsiębiorcy i przedsiębiorczości w teorii ekonomii (zarządzania i socjologii); • zagadnienie ekonomii społecznej i gospodarki społecznej w Europie i Stanach Zjednoczonych Ameryki; • zjawiska przedsiębiorczości społecznej, gospodarki społecznej i ekonomii społecznej w Polsce; • system i podmioty gospodarki społecznej i ekonomii społecznej w Polsce wraz ze społeczno-ekonomicznym tłem ich funkcjonowania. Książka została opatrzona komentarzami Autorki na temat kondycji sektora gospodarki społecznej w Polsce oraz potencjału jego rozwoju we współpracy z instytucjami publicznymi, organizacjami III sektora oraz biznesem.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,98 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

3. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

34,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,92 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,16 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,80 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,90 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj