KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo CeDeWu

Okładka książki Przedsiębiorczość w sporcie

60,00 zł 45,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,24 zł

W podręczniku Przedsiębiorczość w sporcie: w sposób kompetentny i przystępny przedstawiono podstawowe uwarunkowania i procesy przedsiębiorczości na specyficznym rynku sportowym, z perspektywy zarządzania, ekonomii, finansów, prawa, filozofii, bezpieczeństwa ukazano kompleksowość przedsiębiorczości w sporcie - zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym, problemy i zasady zilustrowano przykładami z polskiej rzeczywistości w formie studiów przypadków oraz wywiadów z ekspertami - występują w nich m.in.: 4F, Grupa Tauron, Grupa Lotos, Grupa Azoty, Lang Team, Polski Związek Koszykówki i Polska Liga Koszykówki, BMG Sport, MKS Cracovia SSA, AMŚ w kolarstwie górskim, Panthers Wrocław, Ułani Lacrosse Team, Off Sport Festiwal, Men Expert Survival Race, Slavica Dance, Akademia Sportu, Fundacja Rozwoju Sportu w Lublinie, Wydział Sportu Urzędu Miasta Poznania, BIHAPI, Pleo Skills, Pentagon Research, Witold Bańka, Janusz Basałaj, Łukasz Kruczek, Robert Kubica, Czesław Lang, Roman Paszke. Uzupełnieniem książki jest strona internetowa zawierająca dodatkowe i aktualizowane przykłady oraz materiałacy dodatkowe: www.turystyka.uj.edu.pl/przedsiebiorczosc-w-sporcie
Okładka książki Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

69,00 zł 48,69 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,59 zł

Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej. Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.
Okładka książki Opieka geriatryczna w Polsce

50,00 zł 35,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,78 zł

Intencją autorów tej książki jest wyeksponowanie ważnych zagadnień związanych ze starzeniem się społeczeństw oraz konsekwencjami tego zjawiska dla funkcjonowania systemów zabezpieczenia społecznego w Polsce i w Europie. Geriatria, gerontologia i opieka geriatryczna to dyscypliny dynamicznie rozwijające się w ostatnich latach na całym świecie. Stanowią jednocześnie obszary, na których powstają najpoważniejsze etyczne, moralne i ekonomiczne wyzwania. W książce pokazano wybrane aspekty opieki geriatrycznej, sygnalizując deficyt w zakresie rozwiązań systemowych w Polsce. Jednocześnie przedstawiono kierunki rozwoju polityki wobec ludzi starszych nakreślonej w wielu dokumentach strategicznych, wskazującej na priorytety w obszarze rozwoju form oraz standardów jakościowych opieki nad ludźmi starszymi w Polsce i Europie. Zespół autorów tej książki nie wyczerpał niewątpliwie wszystkich tematów, niemniej poruszone zostały najważniejsze problemy w zakresie opieki geriatrycznej, w tym: • demografia i epidemiologia starzejącego się społeczeństwa, • odpowiedzialność państwa za opiekę nad ludźmi starszymi, • organizacyjne, finansowe i jakościowe aspekty opieki geriatrycznej, • zagadnienia kliniczne dotyczące starości. Książka jest przeznaczona dla szerokiego grona odbiorców, w tym osób decydujących o kształcie polityki społecznej i zdrowotnej w związku ze starzeniem się społeczeństwa, menadżerów i profesjonalistów w ochronie zdrowia, studentów kierunków medycznych oraz nauk o zdrowiu, organizacji pozarządowych i społeczności lokalnych.
Okładka książki Więź rodziców a kreatywność dzieci

55,00 zł 39,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,36 zł

W pierwszej części książki Autor precyzuje pojęcie kreatywności, przedstawia rodzinę jako system i ukazuje zależności pomiędzy jakością relacji rodzinnych a poziomem kreatywności 300 polskich menedżerów. W tej części zastosowano metodę psychometryczną. W drugiej części Autor posługuje się metodą biograficzną (studium przypadków) - pokazuje pozbywanie się dzięki psychoterapii lub warsztatom psychologicznym barier blokujących możliwości życiowe osób uwikłanych przez rodzica, któremu nie udało się stworzyć dobrych relacji małżeńskich. Z konieczności więc obie części pracy cechuje odmienny język. Zdaniem Recenzentki pracy prof. dr hab. nauk o zdrowiu Marty Makary-Studzińskiej książka stanowi kompendium wiedzy z dziedziny kreatywności. Prezentuje wyniki badań empirycznych, które dowodzą, że dobre relacje w rodzinie macierzystej wspierają kształtowanie się cech osobowości, które umożliwiają kreatywne funkcjonowanie, a złe relacje w rodzinie budują bariery, które w dorosłym życiu przyjmują bardzo różnorodne formy nie tylko w życiu rodzinnym, ale i zawodowym. Książka ma optymistyczny wymiar, pokazuje możliwości zmiany i kształtowania swojego życia, wbrew programom, czy sposobom zachowania się wyniesionym z domu rodzinnego. Rodzina generacyjna przekazuje nam bowiem tylko jeden sposób zachowania, który mógł być użyteczny w okresie naszego dzieciństwa lub młodości, ale który w życiu dorosłym okazuje się nieadekwatny. Rodzina pełni ważną rolę w kształtowaniu naszych sposobów życia, ale ich nie determinuje. My możemy je świadomie kształtować według naszych obecnych pragnień. Niniejsza książka ukazuje takie właśnie możliwości. Dr hab. Józef Szopiński od wielu lat łączy działalność naukową z pracą psychoterapeuty i trenera. Przeprowadził około 100 warsztatów psychologicznych dla różnych grup zawodowych (właścicieli firm, menedżerów, sprzedawców, bezrobotnych, urzędników, księży i zakonnic). Książka jest podsumowaniem badań naukowych Autora nad rodziną oraz jego 30-letniej pracy terapeutycznej i trenerskiej we własnej Specjalistycznej Poradni Małżeńskiej i Rodzinnej w Lublinie.
Okładka książki Różnice kulturowe w biznesie

55,00 zł 39,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,36 zł

Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych kulturach mogą zostać odebrane jako obraźli­we i świadczące o braku dobrych manier. Ta książka umożliwia znalezienie trafnych i przekonujących odpowiedzi na następujące pytania: - Czym są i jakie są najważniejsze różnice kulturowe? - Jakie mają one znaczenie dla procesu komunikowania w biznesie i nie tylko? - Jaki związek ma religia z biznesem? - Czym jest szok kulturowy i jak go przezwyciężać? - Czym różnią się od siebie protransakcyjne i propartnerskie kultury biznesu? - Gdzie „czas to pieniądz", a gdzie wszyscy mają czasu pod dostatkiem? - Dlaczego kciuk uniesiony ku górze w Grecji jest znakiem obraźliwym, a w innych krajach gestem akceptacji? - Czy wypada Japończykowi wręczyć podarunek składający się z czterech części? - Dlaczego w krajach Dalekiego Wschodu nie numeruje się niektórych pięter? - Dlaczego Arabowie uwielbiają utrzymywać intensywny kontakt wzrokowy w czasie rozmowy? - W jakich państwach kobieta nie jest równorzędnym partnerem biznesowym? - Gdzie rozmowy biznesowe obficie „podlewa się" alkoholem, a gdzie obowiązuje wstrzemięźliwość? - Czy prezent otrzymany od Chińczyka należy rozpakować w jego obecności? - Jakich kwiatów nie wręczać na powitanie w poszczególnych państwach?
Okładka książki Narracje biznesowe

35,00 zł 25,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,05 zł

W książce przedstawiono nowoczesne modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie poprzez wykorzystanie narracji biznesowych, które współcześnie w optymalny sposób umożliwiają aranżowanie formy, systemu zarządzania, struktury organizacyjnej i komunikowania menedżerskiego wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również w układach międzyorganizacyjnych (firma - otoczenie, kooperanci, konkurenci, klienci i inne podmioty zaangażowane). Przedsiębiorstwo przyjmuje się w książce jako teatr aktorów organizacyjnych (menedżerowie, pracownicy, klienci), którzy odgrywając role organizacyjne „przyśpieszają" lub „zwalniają" dynamikę rozwoju organizacji gospodarczej. Oryginalne narracje zostały przygotowane i przetestowane przez pracowników i współpracowników Katedry Zarządzania Wiedzą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Zawarta jest w nich wiedza niejawna, umożliwiająca odkrywanie, identyfikowanie i przeformowanie modeli biznesu w realnie istniejących organizacjach gospodarczych. Narracje biznesowe, mające wymiar teoretyczny i praktyczny, stanowią świetne narzędzie dydaktyczne w wyższych uczelniach menedżersko-ekonomicznych, jak również w firmach konsultingowych, treningowych i szkoleniowych oraz w innych instytucjach szkolenia zawodowego.
Okładka książki Finanse turystyki zagranicznej

65,00 zł 41,33 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,24 zł

Każda istota żywa ma określony gatunkowo zbiór potrzeb. Człowiek ma ich szczególnie dużo, bowiem do potrzeb egzystencjalnych dochodzą potrzeby o szczególnym, „ludzkim", charakterze. W ich zbiorze znajdują się potrzeby poznawania otaczającego świata. Turystyka, zwłaszcza zagraniczna, jest wyrazem realizacji tego typu potrzeb. Wyrazem poziomu rozwoju i organizacji polityczno-gospodarczej kraju jest różnorodność możliwości zaspokajania różnych potrzeb, dostosowanych zazwyczaj do możliwości finansowych osób takie potrzeby artykułujących. Aspekty finansowe determinują wiele zachowań. Opracowanie Finanse turystyki zagranicznej, bazujące na doświadczeniach praktycznych Autora, materiałach źródłowych i literaturze, ma na celu wykazanie czynników koszto- i cenotwórczych w powiązaniu z atrakcyjnością i standardem usług turystycznych. W prowadzonych analizach uwzględniono średni standard i przedział cenowy usług turystycznych. Mając czas wolny, umiejętność porozumiewania się, zdolność do nawiązywania kontaktów, umiejętność radzenia sobie w różnych, nawet krytycznych, sytuacjach można podróżować po świecie z minimalnymi zasobami finansowymi. Czas to pieniądz.
Okładka książki Jakość usłuj turystycznych i rekreacyjnych

58,00 zł 41,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,50 zł

W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: - normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, - wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd., - metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
Okładka książki Szkody w majątku pracodawcy

96,00 zł 68,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,70 zł

Niniejsza publikacja omawia w sposób kompleksowy aspekty funkcjonowania problematyki szkodowej w zakładzie pracy. Książka zawiera szereg ważnych informacji dla pracodawców zarządzających zakładami pracy oraz dla osób - sprawców wyrządzenia szkód w mieniu zakładu pracy. Autor szczegółowo omawia m.in.: - pojęcie szkody w oparciu o literaturę specjalistyczną oraz o orzecznictwo sądowe, - odpowiedzialność pracodawcy opisując istotne czynniki sprzyjające przyczynom powstania szkód wraz z zasadami odpowiedzialności pracodawców, - odpowiedzialność cywilną z tytułu wyrządzenia szkody z uwzględnieniem restytucji naturalnej i pieniężnej, - odpowiedzialność majątkową funkcjonariuszy publicznych wskazując sytuacje, kiedy to Skarb Państwa ponosi odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną przez niezgodne z prawem działanie funkcjonariusza publicznego, - procedurę postępowania pracodawcy, w sytuacji wyrządzenia szkody w majątku pracodawcy, zwracając uwagę na zasady i tryb przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego, - znaczenie kwalifikacji zawodowych pracowników, ich kompetencji pracowniczych oraz ich związków przyczynowo-skutkowych w zakresie szkód majątkowych, - odpowiedzialność odszkodowawczą pracownika z tytułu wyrządzenia szkody majątkowej z uwzględnieniem uregulowań prawnych w tym zakresie, - procedurę likwidacji szkód majątkowych w zakładzie pracy w oparciu o regulacje zawarte w Kodeksie cywilnym i Kodeksie pracy, - odpowiedzialność zawodową na gruncie szkód w mieniu pracodawcy w takich obszarach, jak kadry, finanse, księgowość, prawo czy podatki, - procedurę dochodzenia roszczeń odszkodowawczych w sytuacjach wyrządzenia szkód w placówkach handlowych, - kwestie formalnoprawne uwolnienia się pracownika w sposób skuteczny od obowiązku naprawienia wyrządzonej szkody w mieniu zakładu pracy, - okoliczności towarzyszące zawarciu ugody pomiędzy pracodawcą a pracownikiem - sprawcą szkody, - wzajemne relacje towarzyszące szkodom w postaci niedoborów i ich wpływ na podatek od towarów i usług (VAT), - ewidencję księgową typowych operacji gospodarczych związanych z tematyką szkodową. Książka zawiera komplet dokumentów niezbędnych w każdym przedsiębiorstwie - autor opracował kilkanaście wzorów dokumentów przydatnych w sytuacji wystąpienia szkody w majątku pracodawcy.
Okładka książki Zarządzanie współczesnym przedsoębiorstwem według koncepcji beyond budgeting

62,00 zł 44,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,37 zł

Dynamiczne zmiany i turbulencje ery informacyjnej nieustannie stawiają współczesnym kadrom zarządzającym i menedżerskim nowe wyzwania. Sprostanie im narzuca często konieczność wdrażania zindywidualizowanych, spójnych i efektywnych rozwiązań z obszaru zarządzania, uwzględniających specyfikę uwarunkowań rynkowych oraz wymagania interesariuszy. Odpowiedzią na te wyzwania może być wdrożenie tzw. koncepcji beyond budgeting, której celem jest rozwijanie potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstwa i przeprowadzanie radykalnej decentralizacji uprawnień i odpowiedzialności na niższe szczeble zarządzania, w taki sposób, aby przekładało się to na zwiększoną efektywność operacyjną przedsiębiorstwa oraz umożliwiało jego długofalowy wzrost. Wdrożenie tej koncepcji jest powiązane z odchodzeniem od nakazowo-kontrolnego stylu zarządzania, ujmowania różnego typu działań w ścisłe ramy czasowe, utrzymywania konwencjonalnych, hierarchicznych struktur organizacyjnych, blokowania dostępu do informacji menedżerom poszczególnych szczebli zarządzania, a także wykorzystywania prostolinijnych, mechanicznych narzędzi motywowania i ewaluacji. Konsekwencją wdrożenia koncepcji beyond budgeting jest z kolei rezygnacja z tradycyjnego budżetowania i budżetów, jako anachronicznych instrumentów zarządzania, które mogą stanowić istotną barierę w rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja jest jednym z pierwszych w języku polskim, tak kompleksowym i wnikliwym, opracowaniem dotyczącym koncepcji beyond budgeting. Jest ona skierowana do praktyków zarządzania i rachunkowości zarządczej: dyrektorów operacyjnych i finansowych, menedżerów oraz specjalistów do spraw controllingu, którzy mają ambicje zwiększać efektywność działania swoich przedsiębiorstw poprzez konstruktywną krytykę dotychczasowych rozwiązań i wprowadzanie innowacyjnych usprawnień. Ze względu na walory teoriopoznawcze książka ta jest również polecana wykładowcom uniwestytetów ekonomicznych oraz studentom kierunków ekonomicznych.
Okładka książki Podstawy turystyki

48,00 zł 34,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,35 zł

Podręcznik Podstawy turystyki przeznaczony jest dla osób podejmujących studia w zakresie turystyki i rekreacji, ale także dla wszystkich zainteresowanych jej współczesnym, zmieniającym się obliczem. Zawarte w nim treści są wprowadzeniem do zagadnień turyzmu, jako zjawiska zarówno społecznego, związanego najogólniej mówiąc z podróżowaniem, jak i zjawiska gospodarczego, związanego z organizacją tych podróży i goszczeniem podróżnych. Zainteresowanym studiami w zakresie turystyki ma uzmysłowić rozległość i złożoność tematyki, z jaką mogą mieć do czynienia w trakcie studiów, a także w pracy zawodowej w branży turystycznej. W podręczniku omówiono podstawowe pojęcia i definicje odnoszące się do turystyki, także związki turystyki z pokrewnymi formami spędzania czasu wolnego. Sporo miejsca poświęcono historii turystyki, szczególnie turystyki polskiej oraz turystyki amerykańskiej, której bezpośredni wpływ na współczesne oblicze turystyki światowej trudno przecenić. Omówiono główne uwarunkowania i czynniki rozwoju współczesnej turystyki, w tym zwłaszcza walory turystyczne, decydujące o motywach i formach podejmowanych podróży turystycznych. Opisane zostały zarówno współczesne funkcje turystyki, a także dysfunkcje i liczne zagrożenia związane z turystyką. Główna część tekstu skupia uwagę Czytelnika na opisie rodzajów i form współczesnej turystyki oraz na jej organizacji, a także na wskazaniu aktualnych tendencji w ruchu turystycznym.
Okładka książki Ekoinnowacje w przedsiębiorstwie

64,00 zł 45,89 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,80 zł

W książce przedstawiono dogłębną charakterystykę ekoinnowacji i przeanalizowano ich wpływ na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Badania przeprowadzono wśród spółek notowanych w ramach indeksu S&P 500, FTSE 350 i WIG. Przeprowadzona analiza umożliwiła diagnozę wpływu działalności ekoinnowacyjnej na poszczególne mierniki rentowności finansowej spółek kapitałowych oraz kreacji wartości dla akcjonariuszy oraz porównanie wyników (rentowności aktywów, kapitałów własnych, zainwestowanych kapitałów, dźwigni finansowej, ekonomicznej wartości dodanej oraz rynkowej wartości dodanej) uzyskanych przez polskich ekoinnowatorów na tle wyników brytyjskich i amerykańskich przedsiębiorstw prowadzących kompleksową działalność ekoinnowacyjną. Niniejsza praca skierowana jest do niezwykle szerokiego grona odbiorców. Praktycy biznesu, dzięki niniejszej lekturze zapoznają się z efektami prowadzenia działań ekoinnowacyjnych, szczególnie w sferze finansowej, która bezpośrednio wpływa na pozycję konkurencyjną oraz rozwój firmy w długim i krótkim okresie. Członkowie organizacji rządowych i pozarządowych znajdą tu szereg wskazań i rekomendacji w zakresie efektywnego projektowania polityki proinnowacyjnej, wdrażania bodźców zachęcających oraz unikania rozwiązań zniechęcających jednostki gospodarcze do pożądanych działań. Wreszcie, niniejsza książka powinna stanowić pozycję obowiązkową zarówno dla akademików, jak i studentów. Nie tylko systematyzuje ona zasoby współczesnej wiedzy na temat ekoinnowacji, ale także, poprzez szeroko przeprowadzone badania empiryczne, dostarcza nowych, ciekawych wniosków, które stanowią doskonały przyczynek do dalszych dyskusji i rozwoju wiedzy.
Okładka książki Marketing produktów farmaceutycznych

66,00 zł 49,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,77 zł

Na rynku, gdzie popyt jest często niższy od oferty, marketing stara się - za pomocą swoich specjalnych technik - stworzyć różnicę pomiędzy nami a konkurencją, przekonując klienta o wyższości naszych produktów. Z tego względu marketing jest i pozostanie dyscypliną strategiczną w zarządzaniu biznesem, również w tak specyficznym sektorze, jak ochrona zdrowia, gdzie musi mierzyć się nie tylko z niekorzystną koniunkturą gospodarczą, ale też z pojawieniem się „superpacjenta", coraz lepiej poinformowanego i coraz bardziej zintegrowanego. Książka przedstawia, w sześciu rozdziałach, zmiany zachodzące na rynku i równocześnie opisuje podstawowe narzędzia robocze marketingowca. Kolejne jej rozdziały prowadzą czytelnika w przystępny sposób drogą od scenerii działań do szczegółowego opisu podstawowych metod analizy marketingowej stosowanych w sektorze CHC. W książce omówiono m.in. następujące zagadnienia: - Sceneria, w której musi funkcjonować firma. Trendy kształtujące sektor i sposób prowadzenia działalności gospodarczej. - Nadejście superpacjenta i jego nowego sposobu zarządzania zdrowiem. - Ewolucję kanałów dystrybucyjnych. - Marketing inbound - narzędzie do współpracy z pacjentami, coraz lepiej poinformowanymi i aktywnymi. - Zawód marketingowca - rady i zalecenia jak być skutecznym. - Metody analizy biznesowej, opisane w syntetycznej formie w postaci łatwych do przyswojenia praktycznych wskazówek.
Okładka książki Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

52,00 zł 36,69 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,62 zł

W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych. Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.
Okładka książki Lokalizacyjne uwarunkowania bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw

58,00 zł 43,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,74 zł

Bezpieczeństwo ekonomiczne przedsiębiorstw jest wartością samą w sobie zarówno dla nich samych, jak i dla miejsc ich lokalizacji. Zależy ono od tego, jak jest zarządzany dany podmiot gospodarczy i jaki jest potencjał ekonomiczny, ale jeszcze bardziej od tego, jakim jest - specyficzne dla miejsca lokalizacji - otoczenie rynkowe i instytucjonalne.
Okładka książki Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

48,00 zł 34,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,35 zł

W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia: współczesne teorie przedsiębiorstwa przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości filozoficzne aspekty wartości instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych, a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.
Okładka książki Polityka zdrowotna

41,00 zł 29,41 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,35 zł

Polityka zdrowotna w najszerszym ujęciu jest formą aktywności ludzkiej, której celem jest tworzenie, zachowanie oraz poprawa ogólnych zasad życia. Siatka pojęciowa związana ze zdrowiem i polityką jest niezwykle szeroka. Stosowane są m.in. takie pojęcia, jak: polityka ochrony zdrowia, polityka zdrowotna, system zdrowotny, system ochrony zdrowia, opieka zdrowotna, świadczenie zdrowotne, służba zdrowia, ubezpieczenie zdrowotne, rynek zdrowia, zdrowie publiczne.
Okładka książki Stres w pracy menedżera

46,00 zł 32,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,92 zł

46,00 zł 29,90 złWersje papieroweWspółczesna rzeczywistość biznesowa wyznacza nowe trendy dla środowisk pracy i zarządzania zasobami przedsiębiorstw, wymuszając dostosowanie się do nowych, niestabilnych warunków.W książce skoncentrowano się na zagadnieniu stresu menedżerskiego, przedstawiając go teoretycznie oraz w odniesieniu do przeprowadzonych badań empirycznych. Autorka dokonuje prezentacji następujących obszarów:rola menedżerska w kontekście wybranych koncepcji stylów kierowaniawymagania stawiane menedżerom we współczesnych organizacjachczynniki i obszary stresu w zawodzie menedżerasyndrom wypalenia zawodowego u menedżerówsposoby radzenia sobie ze stresem indywidualnie i z poziomu organizacjiuwarunkowania osobowościowe postępowania w warunkach stresuwskazania dla praktyki menedżerskiej oraz zalecenia rozwojowe dla menedżerów.Praktyczny charakter książki czyni z niej szczególnie cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym. Bogate doświadczenie biznesowe i konsultingowe Autorki pozwoliło na sformułowanie wielu kierunków zastosowania uzyskanych wyników badań w praktyce menedżerskiej.Książka adresowana jest do menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, specjalistów działów HR, doradców personalnych, trenerów, coachów, studentów kierunków biznesowych (zarządzanie, psychologia biznesu, zarządzanie zasobami ludzkimi).
Okładka książki Eksperyment w obszarze HR

48,00 zł 33,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,79 zł

Przedmiotem monografii jest projektowanie rozwiązań HR na bazie przeprowadzanych eksperymentów. Zagadnienia z tego obszaru należą zarówno do problematyki gospodarowania kapitałem ludzkim w organizacji (ekonomii klasycznej), jak i do ekonomii eksperymentalnej (traktowanej przez niektórych specjalistów jako nurt ekonomii behawioralnej).W książce przedstawiono:- metodyczne, ekonomiczne i etyczne możliwości oraz granice projektowania eksperymentów w obszarze HR,- wykorzystanie teorii i efektów eksperymentów psychologicznych w obszarze HR,- weryfikację możliwości stosowania 15 różnych schematów badań eksperymentalnych zorientowanych na realizację rozwiązań HR,- 33 przykładowe opisy przebiegu projektów eksperymentów HR,- typologię ryzyka eksperymentowania w warunkach kreowania rozwiązań zorientowanych na pracowników,- identyfikację metod analizy i oceny ryzyka stosowania eksperymentu dla celów HR oraz sposobów oddziaływania na poziom tego ryzyka,- grywalizację jako przykład eksperymentu w obszarze HR.Publikacja ma inspirować do poszerzania spektrum metod wykorzystywanych w HR i przejmowania przez specjalistów ds. kapitału ludzkiego także roli badawczej.
Okładka książki Unijne regulacje zbiorowego zarządzania prawami...

35,00 zł 25,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,05 zł

W dobie cyfryzacji, gdy zasięg rozpowszechniania przedmiotów praw autorskich i pokrewnych wykracza poza granice rynków krajowych, wzrasta znaczenie organizacji zajmujących się tzw. zbiorowym zarządzaniem wspomnianymi prawami. Rola tych organizacji została dostrzeżona przez organy Unii Europejskiej, które podejmowały liczne inicjatywy mające na celu doprowadzenie do powstania paneuropejskiego rynku zbiorowego zarządzania, poprawę konkurencyjności działania organizacji, o których mowa, oraz promocję pluralizmu kulturalnego. W niniejszej pracy przeanalizowano skuteczność rozważanych interwencji oraz ich wpływ na kierunek ewolucji tego specyficznego rynku. Szczegółowej analizie poddano niedawno uchwaloną dyrektywę 2014/26/UE w sprawie zbiorowego zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi oraz udzielania licencji wieloterytorialnych dotyczących praw do utworów muzycznych do korzystania online na rynku wewnętrznym.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,47 zł
Okładka książki Kapłanka Tafti

35,90 zł
49,49 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,90 zł
Okładka książki Kuracja Breussa

10. Kuracja Breussa

Rudolf Breuss

33,90 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
Okładka książki Misja

47,49 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,45 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj