Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie
-
Autor: Smid Wacław
- ISBN: 9788375568509
- EAN: 9788375568509
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: CeDeWu
- Format: 16.5x23.5cm
- Język: polski
- Liczba stron: 294
- Rok wydania: 2016
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
48,80złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,50 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej.
Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.