Ta błyskotliwa i aktualna książka jest dla wszystkich tych, którzy rozczarowali się konwencjonalnymi poradami dotyczącymi produktywności, a mimo to wciąż pragną robić znaczące rzeczy. Dzięki typowemu dla siebie połączeniu filozoficznej głębi i realistycznych technik Newport przedstawia podejście bardziej ludzkie, a na dłuższą metę także dużo skuteczniejsze. OLIVER BURKEMAN, autor książki "Cztery tysiące tygodni" Dzięki głębokim spostrzeżeniom popartym badaniami, analizami i przykładami z życia naukowców i artystów Cal Newport odkrywa lepszy sposób pracy - taki, który obiecuje więcej spokoju, jasności i kreatywności. GRETCHEN RUBIN, autorka książki "Projekt szczęście" *** RÓB MNIEJ RZECZY. PRACUJ W NATURALNYM TEMPIE. NIECH JAKOŚĆ STANIE SIĘ TWOJĄ OBSESJĄ. Autor bestsellerów "The New York Timesa" "Cyfrowy minimalizm" i "Praca głęboka" przedstawia przełomową filozofię, która pozwala dążyć do znaczących osiągnięć przy jednoczesnym unikaniu przeciążenia. Obecna definicja produktywności już się nie sprawdza. Zmusza nas, byśmy jako odpowiednik pożytecznego wysiłku traktowali gorączkowe zabiegi, co kończy się tworzeniem niemożliwie długich list zadań i nieustannym odbywaniem spotkań. Wszystko, co mamy do zrobienia, przytłacza nas, jesteśmy niemal doszczętnie wypaleni, musimy wybierać między poddaniem się niszczącej duszę kulturze pośpiechu a całkowitym odrzuceniem ambicji. Ale czy to naprawdę jedyny wybór? Na długo przed pojawieniem się brzdękających skrzynek odbiorczych i zapchanych harmonogramów najbardziej kreatywni i wpływowi w dziejach filozofowie, naukowcy, artyści i pisarze opanowali sztukę tworzenia wartościowej pracy o trwałym znaczeniu. W tej aktualnej i prowokującej książce Cal Newport wykorzystuje mądrość tych tradycyjnych pracowników wiedzy, aby radykalnie zmienić współczesne miejsca pracy. Opierając się na dogłębnych badaniach nawyków i sposobu rozumowania różnych myślicieli - od Galileusza oraz Izaaka Newtona po Jane Austen i Georgię O'Keeffe - przedstawia kluczowe zasady powolnej produktywności, bardziej zrównoważonej alternatywy dla bezcelowego przytłoczenia definiującego teraźniejszość. Łącząc krytykę kulturową z systematycznym pragmatyzmem, Newport dekonstruuje absurdy nieodłącznie związane ze standardowymi ujęciami produktywności, a następnie krok po kroku udziela porad dotyczących kultywowania powolniejszych, bardziej humanitarnych rozwiązań. Dynamiczne, świeże przemyślenia dotyczące zarządzania obciążeniem pracą, wprowadzenie zmian sezonowych, przesunięcie produktywności w kierunku jakości w długim terminie - ta książka zawiera mapę drogową pozwalającą uniknąć przeciążenia i wdrożyć bardziej ponadczasowe rozwiązania w zakresie dążenia do znaczących osiągnięć. Świat pracy czeka nowa rewolucja. Powolna produktywność jest dokładnie tym, czego potrzebujemy. Cal Newport - profesor informatyki na Uniwersytecie Georgetown, gdzie jest członkiem założycielem Centrum Etyki Cyfrowej. Autor bestsellerów "The New York Timesa", w których szerokiej publiczności przybliżył kwestie znajdujące się na styku technologii, produktywności i kultury. Jego książki sprzedały się w milionach egzemplarzy i zostały przetłumaczone na ponad czterdzieści języków. Newport często współpracuje także z "The New Yorkerem" i jest gospodarzem popularnego podkastu Deep Questions. Z żoną i trzema synami mieszka w Takoma Park w stanie Maryland.
"Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" to niezastąpiony przewodnik na drodze do sukcesu, który zrewolucjonizował literaturę motywacyjną i do dziś inspiruje miliony liderów na całym świecie.Dale Carnegie, uznany specjalista w dziedzinie komunikacji i budowania relacji, przedstawia sprawdzone, ponadczasowe techniki, które pomogą Ci nie tylko zyskać sympatię innych, ale także skutecznie zarządzać zespołami oraz tworzyć trwałe i wartościowe relacje, zarówno zawodowe, jak i osobiste.W zaktualizowanej wersji tego bestsellerowego dzieła, znajdziesz nowe wskazówki, dostosowane do współczesnych realiów, ale z zachowaniem kluczowych zasad oryginału z 1936 roku. "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" to narzędzie, które pomoże Ci:• Skutecznie przewodzić i inspirować – nauczysz się być prawdziwym liderem, który przyciąga ludzi i mobilizuje ich do działania.• Budować silne relacje międzyludzkie – dzięki empatycznej komunikacji, zyskasz lojalnych współpracowników i przyjaciół.• Rozwiązywać konflikty z taktem i dyplomacją – zrozumiesz, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, zachowując dobre relacje i budując wzajemne zaufanie.• Wzmacniać swoje umiejętności perswazji – przekonuj i wywieraj wpływ, jednocześnie zyskując szacunek i zaufanie innych.To ponadczasowy klasyk, który stanowi nieodłączny element w biblioteczce każdego, kto aspiruje do roli lidera w dynamicznym i zmieniającym się świecie. Niezależnie od branży, "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" pozostaje nieocenionym przewodnikiem w budowaniu kariery i sukcesu osobistego.Stań się liderem nowej generacji i odkryj, jaką moc mają odpowiednie relacje i komunikacja!
"Mistrzostwo umysłu" to książka wyjątkowa. Dostępne na rynku pozycje są zazwyczaj albo ściśle naukowe, albo popularne - niestety w złym tego słowa znaczeniu. Ta idealnie trafia w punkt. Autor w sposób jasny i rzeczowy opisuje konkretne problemy psychologiczne, wskazując, jak można sobie z nimi poradzić. Podtytuł książki może sugerować, że jest adresowana do sportowców, ale jej przekaz zdecydowanie wykracza poza tę grupę. Polecam lekturę "Mistrzostwa umysłu" każdemu, kto chce wprowadzić w swoim życiu zmiany, aby pokonać autosabotaż, odzyskać poczucie kontroli i zacząć działać zgodnie z własną wolą. dr Ewa Jarczewska-Gerc, psycholożka społeczna, trenerka biznesu, adiunktka na Uniwersytecie SWPS Książka jest efektem przebytej przez autora drogi - od zawodnika, który szukał odpowiedzi i sposobów na to, jak poradzić sobie mentalnie z pojawiającymi się wyzwaniami, do psychologa, który dla siebie i innych te rozwiązania znajduje. W "Mistrzostwie umysłu" Brela, bazując na swoim doświadczeniu i wiedzy, proponuje sportowcom, i nie tylko im, wizje, idee, filozofie, a przede wszystkim sposoby pracy nad sobą według autorskiego pomysłu. dr Kamil Wódka, psycholog sportu Współpracuję z Mateuszem od dłuższego czasu. Jest doświadczonym psychologiem sportu z ogromną wiedzą, którą w przystępny sposób dzieli się w "Mistrzostwie umysłu". Polecam tę książkę szczególnie tym sportowcom, którzy szukają sposobów na rozwinięcie własnego potencjału. Nikola Karczewska, piłkarka AC Milan, reprezentantka Polski kobiet Książkę Mateusza przeczytałem z zapartym tchem, po czym poszedłem na trening. Bo droga do mistrzostwa zaczyna się wraz z konsekwencją. Taką samą, z jaką Mateusz prowadzi czytelnika, a wcześniej słuchaczy swojego podcastu, przez opowieść o doskonaleniu się wbrew napotykanym przeszkodom, zewnętrznym i wewnętrznym. dr hab. Andrzej Silczuk, wykładowca uniwersytecki, dyrektor medyczny Wellbee, podcaster "Mistrzostwo umysłu" to książka dla wszystkich, którzy pragną przekraczać własne granice - w sporcie i w życiu. Mateusz Brela, były zawodowy piłkarz, a obecnie aktywny psycholog sportu i edukator, konfrontuje swe osobiste i zawodowe doświadczenia z teoretyczno-praktycznymi założeniami autorytetów psychoterapii, np: Terry'ego Orlicka, Irvina Yaloma, Phila Stutza, i proponuje własną koncepcję treningu mentalnego MBTM. Założenia tego programu są tu przedstawione publicznie po raz pierwszy, a głównym celem Autora jest zapewnienie czytelnikowi niezbędnych narzędzi do rozwijania kompetencji mentalnych, pozwalających efektywniej radzić sobie z wyzwaniami, jakie czekają na tych, którzy chcą pokonać drogę do umysłowego mistrzostwa. Atrakcyjnym dopełnieniem "Mistrzostwa umysłu" są "Lekcje od mistrzów", w których swoimi receptami na to, jak znaleźć drogę do doskonałości, dzielą się np: medalista olimpijski Mateusz Kusznierewicz, utytułowany trener Jacek Magiera, psychoterapeuta i ekspert od uzależnień Robert Rutkowski, autorka jednego z najpopularniejszych blogów w Polsce, psycholożka Matylda Kozakiewicz, Segritta. Dlaczego warto sięgnąć po tę książkę? Dowiesz się, jak przekuć marzenia w rzeczywistość i jak osiągnąć mistrzostwo, nie tylko na arenie sportowej. Odkryjesz to, co jest niezbędne, aby każdego dnia mieć więcej chęci do życia i akceptować je takie, jakie jest. Poznasz sprawdzone techniki mentalne i narzędzia stosowane przez mistrzów sportu oraz psychologii. Zainspirujesz się historiami i radami ekspertów, którzy osiągnęli szczyt w swojej dziedzinie. Mateusz Brela - psycholog, specjalista od przygotowania mentalnego sportowców, były zawodowy piłkarz. Od listopada 2019 r. prowadzi podcast "Champions Way" - w swoich autorskich nagraniach oraz w rozmowach z tymi, którzy kroczą własną drogą do mistrzostwa, skupia się na psychologicznych aspektach sportu i tajnikach ludzkiej psychiki.
Każda wspaniała historia rozpoczyna się od skoku. Ta książka cię do niego przygotuje.
Odkryj prostą, gwarantującą sukces formułę, która ułatwi ci mierzenie się z lękami i pozwoli odnaleźć odwagę, by wykonać skok w następny rozdział życia. Najwyższy czas, żeby nauczyć się podejścia, które uczyniło z Kim Perell nieustannie podejmującą wyzwania przedsiębiorczynię i multimilionerkę – ty też tak możesz.
W "Jump", swojej drugiej książce, Kim dzieli się osobistą, robiącą wrażenie historią. Opowiada, jak na początku zawodowej kariery znalazła się nie ze swojej winy na dnie,i zdradza, skąd wzięła odwagę, żeby wykonać zmieniający życie skok w nieznane. Załamana, bez pracy i pełna obaw, nauczyła się ufać instynktowi i – pomimo lęków – dokonywać zmian.
Zawarte w tej książce porady wybitnej ekspertki:
– nauczą czytelników, jak wyjść ze strefy komfortu, pokonać brak wiary w siebie i podjąć aktywne działania, które zmienią ich życie
– wesprą przedsiębiorców bezcennymi obserwacjami i wskażą, jakie biznesowe umiejętności są niezbędne, aby pokonać lęk, poczucie odrzucenia i porażki
– wskażą każdemu, kto szuka sposobu na dokonanie zmian w życiu zawodowym, jak podejmować skalkulowane ryzyko, które może się opłacić.
"Jump" – książka wykorzystująca ponad dwudziestoletnie doświadczenie, które Kim zdobyła podczas pracy z tysiącami przedsiębiorców, zarządzających i inwestorów – dostarczy czytelnikom narzędzi i pomoże zbudować nastawienie niezbędne do osiągnięcia sukcesu.
Już tylko jeden skok dzieli cię od większego spełnienia w twoim życiu, karierze i przyszłości.
KIM PERELL jest wielokrotnie nagradzaną przedsiębiorczynią, autorką dwóch bestsellerowych książek, prezeską zarządu, inwestorką-aniołem biznesu i matką dwóch par bliźniąt. W ciągu kilku lat przeszła drogę od zawodowej klęski w wieku 23 lat do pozycji multimilionerki, gdy jako trzydziestolatka sprzedała swoją pierwszą firmę internetową, a kilka lat później kolejną za 235 milionów dolarów.
Kim od ponad dwóch dekad zarządza firmami z sektora e-technologii; obecnie jako twórczyni i prezeska firmy 100.co kontynuuje misję kształtowania nowego podejścia do tworzenia marek konsumenckich przy zastosowaniu sztucznej inteligencji. Jej pasją jest wspieranie osób, które mają ambicje wprowadzania nowatorskich rozwiązań biznesowych. W trakcie swojej kariery renomowanego anioła biznesu zainwestowała w ponad 100 startupów. Skontaktuj się z Kim w mediach społecznościowych: @Kim Perell
"Vege kociołkowanie" to pasja wspólnego gotowania w plenerze nad ogniskiem, to wspólne celebrowanie spotkań z bliskimi przy kociołku, w wersji wegetariańskiej i wegańskiej. To także sposób na pyszne vege dania jednogarnkowe przygotowywane w kuchni. Ponieważ pędzę przez życie, uwielbiam, łatwe w przygotowaniu, a jednocześnie smaczne dania, bo przecież wszyscy kochamy dobrze i zdrowo zjeść. Tak oto zaczęłam eksperymentować z daniami wegetariańskimi, w najlepszym możliwym połączeniu - łatwe, dobrze doprawione, zdrowe i przede wszystkim jednogarnkowe, a najlepiej z kociołka znad ogniska, w dobrym towarzystwie. Okazało się to strzałem w dziesiątkę! Kulinarna nuda nagle zniknęła, a w naszym menu już na zawsze pozostaną wegetariańskie pyszności z kociołka, które dzięki dobrze dobranym składnikom i przyprawom pomagają zadbać o zdrowie! Ewa Hangel - autorka książek kulinarnych ("Kociołkowanie po polsku", "Garnek rzymski"). W gotowaniu szuka nie elegancji i wyrafinowania, ale łatwości wykonania oraz wspaniałych, intensywnych smaków. Wielbicielka gotowania w jednym garnku.
KONTYNUACJA KLASYCZNEJ PUBLIKACJI. Praktyczny, inspirujący zestaw zadań, ćwiczeń i zaleceń skorelowanych z treścią i kompozycją słynnej "Psychocybernetyki". Sugestywny, perswazyjny i niezwykle pomocny autorski przewodnik po zasadach i metodach psychocybernetyki: - Pomaga odkryć, budować i doskonalić obraz siebie - Kształtuje moc i odwagę samodzielnego myślenia - Odblokowuje i wyzwala kreatywną osobowość - Uczy wyznaczać i realizować wartościowe cele - Daje siłę do zwalczania porażek - Prowadzi do sukcesu i zwycięstwa Dr Maxwell Maltz to dwudziestowieczny chirurg plastyczny i psychoterapeuta, autor wydanej na świecie w ponad 35 milionach egzemplarzy, klasycznej książki "Psychocybernetyka". Wykorzystując dokonania z dziedziny cybernetyki Norberta Wienera, opracował oraz realizował w praktyce przełomową w dziedzinie psychologii koncepcję "obrazu siebie". Stanowi ona w przekonaniu Autora klucz do ludzkiej osobowości i ludzkich zachowań. Jakość obrazu siebie określa granice indywidualnych osiągnięć; każda osoba, budując i poszerzając obraz siebie, wyznacza przestrzeń tego, co dla niej staje się możliwe. Realizując właściwe życiowe cele, osiąga sukces, poczucie spełnienia i szczęście. Trwający nieprzerwanie światowy sukces "Psychocybernetyki" - w polskim przekładzie dostępnej w edycjach Wydawnictwa Studio Emka - jest spowodowany m. in. niezwykle trafnym i efektywnym połączeniem warstwy teoretycznej z częścią praktyczną. To najlepsze świadectwo skuteczności metody doktora Maltza. Z takim samym zaufaniem należy odnieść się do przedstawianej obecnie kolejnej jego publikacji "Psychocybernetyka. Zasady kreatywnego życia". Ta kontynuacja fundamentalnego dzieła jest tekstem wieloelementowym. Prezentuje, ale równocześnie atrakcyjnie i przystępnie przypomina, odtwarza i rozbudowuje wątek terapeutyczny, wsparty licznymi, opisanymi przez Autora, a także przez samych czytelników, przypadkami wykorzystania z sukcesem porad i dyrektyw zawartych w klasycznej "Psychocybernetyce". "Psychocybernetyka. Zasady kreatywnego" życia to książka zarówno dla tych, którzy znają już podstawowe dzieło doktora Maltza i pragną, kierowani jego autorytetem, z satysfakcją pogłębić studia nad sobą, jak i dla tych, którym metoda Autora, skoncentrowana wokół obrazu siebie, nie jest jeszcze znana. Praktyczne wykorzystanie klarownego, kilkupoziomowego procesu terapeutycznego - który M. Maltz przedstawia w kolejnych rozdziałach, skomponowanych konsekwentnie z urozmaiconych, komplementarnych segmentów - zapewni każdemu nieocenione wsparcie w dążeniu do zbudowania własnym wysiłkiem satysfakcjonującego i szczęśliwego życia.
"Olbrzymie kroki" Anthony Robbinsa są planem na życie. Są elementarzem osobistego i zawodowego sukcesu. - Peter Guber, prezes rady nadzorczej SONY Pictures Entertaiment Dzięki "Olbrzymim krokom" mam teraz codzienny dostęp do technik Anthony Robbinsa, odnosząc wrażenie, że dostaje gotowy przewodnik pomagający wznieść się na szczyty człowieczeństwa, przywództwa i możliwości twórczych. - Ken Blanchard, autor bestsellerów, serii: Jednominutowy menedżer oraz Zachwyceni zwolennicy Czym jest natchnienie, jeśli nie jest poparte działaniem? Książka "Olbrzymie kroki" jest oparta na najlepszych wzorcach, metodach, zasadach i strategiach, przedstawionych w książce Anthony Robbinsa, "Obudź w sobie olbrzyma". Tym razem Robbins proponuje codzienne, drobne pomysły i działania - ćwiczenia, które złożą się na OLBRZYMIE KROKI, wzbogacające Twoje życie. Od podstawowej umiejętności podejmowania decyzji do bardziej szczegółowych metod, mogących polepszyć Twoje stosunki z innymi, finanse i Twoje zdrowie. Robbins ukazuje Ci, jak osiągnąć najlepsze rezultaty w najkrótszym czasie. Anthony Robbins uważany jest za jednego z najpierwszych liderów na świecie od ponad 20 lat. Autor paru poczytnych książek, w tym dwóch bestsellerów "Nasza moc bez granic" i "Obudź w sobie olbrzyma". Konsultant wielu wybitnych osobistości świata polityki, biznesu, kultury i sportu.
Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. "Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych. Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. Książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot ale i filozoficznych rozważań. Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie praktyczne rozwiązania problemów, które znakomicie wpływającą na zmianę nastawienia.
"Ta wyjątkowa książka dostarcza praktycznych narzędzi i refleksji, dzięki którym sformułujesz kluczowe spostrzeżenia dotyczące tego, jak podejść do każdej rozmowy z sukcesem". STEFANI OKAMOTO, dyrektor ds. globalnego uczenia się i rozwoju w Microsofcie "Książka upraszcza złożone procesy rozpoczynania, ulepszania i utrzymywania naszych najlepszych możliwych relacji". BRUCE W. PARKER, dyrektor ds. sprzedaży w Deloitte Kanada "Rozmowa kluczowa, której uczy nas Michael Bungay Stanier, to struktura, której szukałem, aby pomóc liderom lepiej rozpoczynać każdą relację". DAVE STACHOWIAK, gospodarz podkastu "Coaching for Leaders" *** To Twój przewodnik po tym, jak budować relacje, które są bezpieczne, żywotne i możliwe do naprawy. Twoje szczęście i sukces zależą od relacji zawodowych. Od ludzi, którymi zarządzasz. Od tego, jak dobrze pracujesz z szefem. Jak układa ci się kooperacja z kolegami i współpracownikami. Jak nawiązujesz kontakty z klientami, potencjalnymi i kluczowymi. Ale trudna prawda brzmi: większość z nas pozostawia stan tych relacji przypadkowi. Witamy się, wymieniamy grzeczności i mamy nadzieję, że wszystko potoczy się świetnie. Każda relacja w pewnym momencie staje się nieoptymalna, zarówno dobra, która zbacza z kursu, jak i ta, która była zła od samego początku. W tej sytuacji większość z nas nie wie, co z tym zrobić. Obwiniamy innych, siebie lub wszechświat (albo wszystko naraz). Odczuwamy różne emocje: smutek, rozczarowanie, złość, frustrację. Ale przede wszystkim godzimy się z faktem, że tak dzieje się zawsze: relacje zawsze są trochę nadszarpnięte, stają się nieco nudne lub trochę gorsze. C'est la vie, c'est la guerre. Trzeba iść dalej. Ale nie musi tak być. Każda relacja zawodowa może być lepsza. Wyobraź sobie, że mógłbyś: utrzymywać wspaniałe relacje tak długo, jak to tylko możliwe; ograniczyć dysfunkcjonalność tych nieudanych, aby sprawiały mniej przykrości i stały się wydajniejsze; zresetować te, które są w porządku - by, jeśli coś poszło nie tak, szybko udało się wrócić na właściwą ścieżkę. W każdym przypadku główny element rozwiązania jest ten sam - trzeba aktywnie tworzyć najlepszą możliwą relację (NMR). Angażując się w to, zobowiązujesz się świadomie kształtować sposób pracy z ludźmi i zarządzać nim, a nie tylko akceptować to, co się dzieje. Dzięki NMR budujesz relacje, które są bezpieczne, witalne i możliwe do naprawy. To podstawa szczęśliwszych i skuteczniejszych relacji zawodowych. Przestań polegać na przypadku. Zacznij tworzyć najlepsze możliwe relacje!
Poznaj 350 sentencji i rad od geniusza inwestycji, które pomogły mu osiągnąć zawrotny sukces finansowy. Warren Buffett, przewodniczący i dyrektor generalny Berkshire Hathaway, jest powszechnie uważany za najlepszego i najskuteczniejszego inwestora XX wieku. Całym swoim długim życiem udowadnia, że trzymając się prostych, ale nieocenionych zasad finansowych oraz mądrze inwestując, można osiągnąć spektakularne rezultaty. Poczynając od 1955 r. przekształcił Berkshire oraz Hathaway z małych przedsiębiorstw tekstylnych w dziesiątą największą firmę na świecie, wycenianą na ponad 600 miliardów dolarów, z siedzibą w Omaha (Nebraska). Jednym spośród niezliczonych przedsiębiorców oraz osób pragnących lepiej zarządzać swoimi pieniędzmi i inwestycjami, którzy przez lata zwracali się do Buffetta o radę, był Robert Bloch, syn współzałożyciela firmy H&R Block przygotowującej zeznania podatkowe, założonej również w 1955 r. Jest pracownikiem fundacji H&R Block oraz skarbnikiem i dyrektorem fundacji rodziny Marion i Henry'ego Blochów. W "Mądrym inwestowaniu według Warrena Buffetta" Robert Bloch przedstawia obszerny zestaw rad i sentencji genialnego inwestora, we własnym wyborze i układzie, ale uzgodnionym i zaaprobowanym przez twórcę Berkshire Hathaway. W tej książce znajdziesz: Kluczowe zasady inwestowania, które uczyniły Warrena Buffetta najlepszym inwestorem XX wieku Praktyczne wskazówki, jak analizować rynki i akcje oraz podejmować mądre decyzje inwestycyjne Strategie, które pomogą Ci budować stabilne portfolio i osiągać zyski na długą metę Inspirujące porady i sugestie, które rozwiną Twoje myślenie inwestycyjne i ukierunkują twoje finansowe decyzje. "Mądre inwestowanie według Warrena Buffetta" jest niezastąpionym przewodnikiem dla wszystkich, którzy pragną osiągnąć stabilność finansową i spełniać swoje marzenia inwestycyjne. Poznaj genialnie proste, a zarazem fascynujące swą głębią zasady, jakimi kieruje się "wyrocznia z Omaha", i zdobądź klucz do finansowego sukcesu.
Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny dać konsumentom do myślenia: - Czy twój ulubiony sklep zapłacił ci kiedyś za to, że go poleciłeś? - Czy sklepy oferują ci możliwość zarabiania pieniędzy czy jedynie wydawania? - Czy gdybyś był właścicielem sieci sklepów, kupowałbyś u konkurencji? - Czy jakiś sklep internetowy zaoferował ci kiedyś udziały? - Czy dzięki eksplozji handlu internetowego stałeś się bogatszy? Jeśli na te wszystkie pytania odpowiedziałeś "nie", to znaczy, że powinieneś przeczytać tę książkę! Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji. "Erę prosumenta 2.0" powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać. Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. "Era prosumenta 2.0" to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków."
Zastosuj siłę kreatywnego myślenia, by stać się bardziej atrakcyjnym, zmieniając obraz swojego umysłu! Wydajemy fortunę na ubrania, kosmetyki, diety i treningi, a nawet na operacje, by nasze ciała były atrakcyjniejsze. Jednak właściwie nie zastanawiamy się nad tą jedną rzeczą, która zwiększa atrakcyjność każdego z nas. Nic ona nie kosztuje, zabiera naprawdę mało czasu, a bez tego nawet najbardziej piękna fizycznie osoba będzie nieatrakcyjna: tą rzeczą jest piękny umysł. Niezależnie od tego, jak świetnie wyglądasz, jeśli masz nudny umysł, nie ma nadziei na to, że zaimponujesz ludziom w jakiejkolwiek sytuacji. Nie wymaga on wysokiego IQ, szerokiej wiedzy czy wspaniałej osobowości. Wszystko, czego trzeba, to kreatywność, wyobraźnia i empatia - a tych technik każdy może się nauczyć. W swej bestsellerowej książce Edward de Bono, słynący na świecie z tego, że potrafi zmieniać to, jak ludzie myślą, w sposób jasny, językiem praktyka uświadamia, jak zaimponować innym, stosując proste techniki konwersacji. Chcesz byś kimś, komu nie można się oprzeć? W takim razie posłuchaj rady de Bono - nie uwierzysz, jak bardzo może zmienić ona twoje życie. Pod jednym warunkiem - musisz spróbować!
Chcesz wiedzieć, jak zawierać dobre znajomości i być niezawodną przyjaciółką? Jeśli tak, to jest książka dla ciebie! Gdy ma się paręnaście lat, życie może wydawać się skomplikowane - szczególnie jeśli jest się dziewczyną. Spójrzmy prawdzie w oczy: nastolatki spotykają się z całym szeregiem problemów i przeżywają rozterki. I właśnie tę książkę napisano z myślą o nich, aby pomóc im stać się mądrymi i pewnymi siebie przywódczyniami i przyjaciółkami. Dzięki niej młode czytelniczki mogą poznać skuteczne metody wywierania wpływu na innych, rozładowywania napięć i radzenia sobie z własnymi błędami. Dowiedzą się, jak żyć ze sobą w zgodzie. Książka, uzupełniona testami, autorefleksjami i przykładami z życia, oferuje szczere, bardzo praktyczne rady dla każdej nastolatki, która chce znać swoją wartość i potrafić swobodnie i bezproblemowo poruszać się w każdym towarzystwie. Tekst powstał na kanwie kultowej już dziś książki Dale Carnegie "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" nazwanej bestsellerem wszech czasów. Wydana wiele lat temu, została przetłumaczona na niemal wszystkie języki świata i sprzedaje się do dziś w wielomilionowych nakładach. Kolejne pokolenia odkrywają ją dla siebie na nowo, czerpiąc z niej mądre i praktyczne rady, jak żyć beztrosko, z młodzieńczą fantazją, ale zarazem pożytecznie i godziwie.
Nasz świat się zmienił - a zatem musi też zmienić się sposób przewodzenia. Na szczęście mamy Carlę Harris. W swojej przenikliwej książce wykorzystuje wiedzę zgromadzoną w trakcie niezwykłej kariery, aby objaśnić, w jaki sposób liderzy mogą działać bardziej celowo, skutecznie i transformacyjnie. DANIEL H. PINK autor bestsellerów "New York Times'a", "Żałować czy nie żałować"?, "Drive" oraz "Jak być dobrym sprzedawcą" Liczne zmiany, jakie zaszły w obszarze i kulturze pracy w ostatnich latach, wywołały cały katalog obaw i pytań ze strony zarówno liderów, jak i kandydatów na liderów. Czego potrzeba, aby skutecznie przewodzić w obecnej rzeczywistości? Czym w ogóle jest przywództwo? Uznawana za bezsprzeczny autorytet Carla A. Harris w swej niezwykle potrzebnej książce rozpatruje drogę kariery od statusu samodzielnego eksperta do pozycji lidera i liderki. Określa umiejętności niezbędne, by odnieść sukces w dzisiejszych realiach: odwaga podejmowania ryzyka, tworzenie i sprzedawanie wizji, korzystanie z takich aktywów jak relacje i partnerstwo. Meritum książki stanowią rozważania o ośmiu przymiotach, które należy celowo umacniać w sobie każdego dnia - autentyczność, budowanie zaufania, kreowanie nowych liderów, otwartość, różnorodność, innowacja, inkluzywność oraz głos, czyli prawo i konieczność wyrażania własnych opinii i poglądów. Dzięki tym atrybutom, świadomie doskonalonym i demonstrowanym, można zyskać, niezależnie od miejsca pracy, moc i skuteczność jako lider lub liderka. Autorka, analizując kluczowe cechy przywództwa w okresach transformacji, takie jak empatia i zdolność prowadzenia ludzi ku zmianom, zwraca też uwagę na te niedoskonałości i braki u liderów, które mogą im zaszkodzić lub wręcz zniszczyć ich skuteczność. "Prowadź do zwycięstwa" to tekst aktualny, inspirujący i wypełniony praktycznymi radami, które stanowią znak rozpoznawczy Carli Harris. Jej nowa książka powinna stać się punktem odniesienia dla każdej osoby, która chce w dzisiejszych czasach wpływać na innych, przewodzić im i dokonywać pozytywnych zmian. Carla A. Harris jest autorką książek "Expect to Win" oraz "Strategize to Win", byłą wiceprezeską i dyrektorką zarządzającą w Morgan Stanley; obecnie pełni w tej firmie funkcję starszej doradczyni klienta. Absolwentka Uniwersytetu Harvarda, doktor honoris causa wielu uczelni. W 2013 roku została mianowana przez prezydenta Baracka Obamę szefową National Women's Business Council. Była również prezeską prestiżowej amerykańskiej organizacji Executive Leadership Council oraz prezeską zarządu fundacji Morgan Stanley; obecnie także zasiada w zarządach wielu organizacji filantropijnych. Jest laureatką licznych nagród branżowych, czasopismo "Fortune" zaliczyło ją do grona "Pięćdziesięciu najwybitniejszych czarnoskórych przedstawicieli kadry zarządzającej w korporacyjnej Ameryce", czasopismo "Essence" uznało ją za jedną z "Pięćdziesięciu kobiet, które kształtują świat", a czasopismo "Ebony" za jedną z "Piętnastu najważniejszych kobiet w korporacjach". Regularnie pojawia się w telewizji, programach radiowych, przemawia do przedstawicieli korporacji, w college'ach i na uniwersytetach, podczas różnego rodzaju wydarzeń i konferencji. Jako utalentowana śpiewaczka gospel Carla Harris wydała cztery albumy i występowała przed pełną salą w Carnegie Hall oraz Apollo Theater. Mieszka w New Jersey.
Kociołkowanie? A cóż to takiego?Dla mnie to bardzo wiele, przede wszystkim dlatego, że gdy za pierwszym razem przywieźliśmy z mężem do Polski kilka kociołków, nie wyobrażaliśmy sobie, że naszym przyjaciołom, znajomym, a potem już po prostu Polakom, spodoba się to tak bardzo. Udało się nam pokazać, że można inaczej spędzać wolny czas, wspólnie odpoczywając po trudnych chwilach codziennego życia. Kociołkowanie to nie tylko gotowanie zupy, to nowy styl weekendowego życia, przepyszne potrawy, udane imprezy i koniec nudy podczas wyjazdów. To nowa moda, która odpowiada każdemu, bo każdy, kto spróbuje, odnajdzie w kociołkowaniu coś fajnego dla siebie.autorka
"Najbardziej użyteczna i inspirująca książka o handlu, jaką kiedykolwiek czytałem". Dale Carnegie Jakie sekrety zawodowe wyprowadziły Franka Bettgera z dna klęski do bezprecedensowego sukcesu i przyniosły mu sławę jednego z najlepiej zarabiających handlowców w Ameryce? Zachęcony do napisania tej książki przez podziwiającego go przyjaciela, Dale'a Carnegiego, Bettger daje Czytelnikowi receptę na sukces, której skuteczność udowodnił swoim życiem. W książce znajdziesz pouczające przykłady i podane kolejne wskazówki, jak wyrobić sobie styl i technikę najlepszego handlowca. Wydajność twojej pracy i Twoje dochody natychmiast znacznie wzrosną, jeśli zastosujesz cenne rady Bettgera dotyczące: - potęgi entuzjazmu, - sposobów pokonania strachu, - kluczowych słów, które pozwolą zmienić sceptycznego klienta w entuzjastycznego nabywcę, - skutecznego zachęcania nabywców do kupna. - siedmiu złotych zasad dobijania targu. Książka Bettgera to słynny bestseller, a dla milionów entuzjastów tego autora to swoisty katechizm handlowca.
Spencer Johnson napisał opowieść "Kto zabrał mój Ser?", by pomóc ludziom wychodzić z trudnych sytuacji, w których mogą się znaleźć w każdym momencie życia. W nowej wersji "serowej opowieści" przeznaczonej dla młodzieży zachęca, by poważnie podchodząc do zmian, spojrzeć jednak na siebie z boku i śmiać się z własnych lęków. Ludzie na całym świecie często wyrażają żal, że nie zapoznali się z opowieścią o serze, gdy byli nastolatkami. Są przekonani, że gdyby przeczytali ją wówczas, uczyniłoby to ich życie łatwiejszym. Zapewne na co dzień napotykacie więcej zmian, niż ich zaznali przez całe życie wasi rodzice i dziadkowie. Czy nie jest wspaniale wiedzieć, jak stawić im czoło od zarania życia i zwyciężać w konfrontacji z nimi? Mamy nadzieję, że w każdej sytuacji dzięki tej opowieści znajdziecie to, co naprawdę ważne, czyli własny Nowy Ser. Sprawi Wam to zapewne wiele radości.
"Lepiej dmuchać na zimne. Ta rada rozbrzmiewa w naszych uszach i blokuje nas nawet w dorosłości. Angie Morgan i Courtney Lynch pomagają spojrzeć na podejmowanie ryzyka w szerszym kontekście. "Stawiam na siebie: Jak wygrać z ryzykiem" dostarcza klarownych i sprawdzonych kroków, by pokonać ryzyko i spełnić marzenia". prof. Jeff DeGraff, współautor książki "The Creative Mindset" "Każdy, kto chce zainicjować istotne zmiany w swoim życiu, powinien przeczytać "Stawiam na siebie". Angie i Courtney nie tylko z powodzeniem odczarowują pojęcie ryzyka, ale także oferują pragmatyczne podejście do jego podejmowania. Ich osobiste historie, połączone z bezpośrednimi wskazówkami, dadzą wam odwagę i pewność siebie, aby prowadzić życie w sposób najbardziej dla was autentyczny". Aria Finger, była prezes DoSomething.org "W obliczu obecnego tempa zmian geopolitycznych i technologicznych skutecznymi liderami będą ci, którzy dostosowują się i dokonują innowacji, jednocześnie zarządzając ryzykiem. "Stawiam na siebie: Jak wygrać z ryzykiem" zachęca czytelników do wyjścia ze strefy komfortu, wprowadzenia zmian i zwyciężania! To niezwykle aktualna, inspirująca i fascynująca lektura". gen. Joseph Dunford, emerytowany żołnierz marines i były przewodniczący Kolegium Połączonych Szefów Sztabów "Prowadziłem szkolenia dla setek liderów oraz im doradzałem. Na początku żaden z nich nie podejmował wystarczającego ryzyka i nie podchodził do niego odpowiednio - nareszcie mamy książkę, która to zmieni. Morgan i Lynch wspaniale ukazują, jak wprowadzenie ryzyka może przełożyć się na zyski napędzające liderów. Skończycie lekturę tej książki, dysponując osobistym manifestem ryzyka oraz umiejętnością wykazywania się odwagą pozbawioną bezmyślności". dr Thomas A. Kolditz, założyciel i dyrektor Doerr Institute for New Leaders na Uniwersytecie Rice'a *** Zyskaj umiejętności podejmowania ryzyka, które pozwolą ci wieść satysfakcjonujące życie. Odkryj formułę sukcesu, która wzmocni twoją pewność podejmowania decyzji i odmieni nastawienie nawet osób najbardziej niechętnych ryzyku. W "Stawiam na siebie" Angie Morgan i Courtney Lynch dzielą się zdobytymi ciężką pracą, praktycznymi przemyśleniami - pomogą ci one zrealizować własny potencjał dzięki podejmowaniu ryzyka w sposób, który będzie dla ciebie najlepszy. Wskazówki autorek dotyczące podejmowania ryzyka były wykorzystywane przez najbardziej znane firmy na świecie - Google, Boston Scientific, FedEx i Oracle. Ich przemyślenia są tajnym składnikiem każdej podróży ku życiu pełnemu sukcesów. Dzięki jasnym, konkretnym krokom książka ta: Przybliża czytelnikom nową perspektywę ryzyka i rozwiewa powszechne, ale błędne założenia na jego temat, takie jak przekonanie, że jest ono przeciwieństwem nagrody. Dostarcza specjalistom z różnych dziedzin wskazówek, jak zacząć od razu praktykować nowe nawyki, aby wzmocnić swoje zdolności podejmowania ryzyka. Wskazuje, jak stworzyć siatkę bezpieczeństwa, aby zminimalizować negatywne skutki ryzyka. Oferuje skuteczne strategie zarządzania zjawiskami szkodliwymi dla ryzyka: lękiem i porażką. Nie pozwól, aby strach, niepewność lub mentalność unikania ryzyka kiedykolwiek cię blokowały. Angie Morgan i Courtney Lynch są twoimi przewodniczkami, które pomogą ci podjąć ryzyko najważniejsze dla ciebie.
Autor bestsellerowej "Szybkości zaufania" proponuje rewolucyjny, nowy sposób kierowania. Stephen M.R. Covey uczynił dziełem swojego życia zrozumienie, czym jest zaufanie w przywództwie i w organizacjach. W swojej najnowszej i najbardziej transformacyjnej książce "Ufaj i inspiruj" przekonująco argumentuje, że choć świat zmienił się drastycznie, to nasz styl przywództwa nie. Większość organizacji, zespołów, szkół i rodzin nadal działa w modelu zakorzenionym w dowodzeniu i kontrolowaniu, skupiając się na władzy wynikającej ze stanowiska, sztywnego przestrzegania reguł i z hierarchii. Jednak ze względu na ewoluujący profil demograficzny siły roboczej, zmieniający się charakter pracy i możliwości wyboru, które teraz mamy w zakresie miejsca i sposobu pracy, stare podejście do przywództwa jest zarówno przebrzmiałe, jak i nieodpowiednie. Rozwiązanie Coveya choć proste, jest śmiałe: przejście od starego modelu dowodzaco-kontrolujacego do nowego stylu przywództwa ufajaco-inspirujacego. Zaufanie oraz inspirowanie wynikają z przekonania, że ludzie są kreatywni, skłonni do współpracy i mają potencjał. Podejście ufajaco-inspirujace zmienia model przywództwa przenosi akcent z zarządzania ludźmi na przewodzenie im, ze stanowiska na wpływ, z kontroli na zaufanie, z motywacji na inspirację. Zamiast nadzorować albo mikrozarzadzac, liderzy wykorzystują moc samorządności. Zamiast zwykłego posłuszeństwa uzyskują szczere zaangażowanie wraz z całą pasją i kreatywnością, które mu towarzyszą. Skutkuje to takim poziomem przynależności, współpracy, innowacyjności i w ostatecznym rozrachunku wyników, jakiego dowodzenie i kontrolowanie nawet najbardziej zaawansowane, wyrafinowane i oświecone po prostu nie są w stanie wytworzyć. Taki lider inspiruje ludzi, aby stali się lepszą wersją samych siebie i pracowali najlepiej, jak potrafią.
"Tę książkę musi przeczytać każdy, kto dąży do rozwoju osobistego i zawodowego, a także do tego, by osiągnąć w życiu większą efektywność. Sam Silverstein przedstawia model prosty a zarazem potężny - praktyczny i sprawdzony. Znakomita książka. Przyjemna lektura. Bardzo inspirująca". NIDO QUBEIN, rektor High Point University, były prezes National Speakers Association "Dynamiczna narracja, a do tego zdrowy rozsądek w kwestii osiągania sukcesu - to musi być bestseller". GERHARD GSCHWANDTNER, wydawca i założyciel magazynu "Selling Power" "Sam Silverstein ma spostrzeżenia i pomysły, które mogą mieć na ciebie wpływ. Musisz przeczytać!" SHEILA MURRAY BETHEL, autorka "Making a Difference, 12 Qualities That Make You a Leader" Jak wyglądałoby twoje życie, gdybyś osiągnął wszystkie swoje cele? Jak pokonać strach i ograniczenia, aby osiągnąć rzeczy, które jeszcze przed chwilą wydawały się nie do pomyślenia? Co by się stało, gdybyś miał pięciostopniowy system, do którego mógłbyś wprowadzić dowolne pragnienie i uzyskać natychmiastowe rezultaty? Książka "Model Sukcesu" przedstawia pięciostopniowy system, który możesz zastosować w każdej z siedmiu głównych sfer życia. Naucz się pokonywać strach, osiągnij życiową równowagę, popraw umiejętności komunikacyjne i wiele więcej. "Model Sukcesu" sprawi, że będziesz pragnął osobistego rozwoju, gotów osiągać cele i przekazywać wiedzę tym, którym przewodzisz. SAM SILVERSTEIN to założyciel i dyrektor główny Sam Silverstein Incorporated, think tanku zajmującego się wspieraniem firm w tym, by tworzyły kulturę organizacyjną, która na pierwszym miejscu stawia odpowiedzialność oraz ją inspiruje. Sam Silverstein jest autorem kilku książek, w tym "Non-Negotiable", "No More Excuses" i "Making Accountable Decisions". Udziela konsultacji i przemawia na arenie międzynarodowej, współpracując z zespołami firm, agencjami rządowymi, społecznościami i organizacjami, dużymi i małymi.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?