KATEGORIE [rozwiń]

Wydawnictwo Studio Emka

Okładka książki Psychocybernetyka. Zasady kreatywnego życia
nowość

54,90 zł 33,96 zł


KONTYNUACJA KLASYCZNEJ PUBLIKACJI. Praktyczny, inspirujący zestaw zadań, ćwiczeń i zaleceń skorelowanych z treścią i kompozycją słynnej "Psychocybernetyki". Sugestywny, perswazyjny i niezwykle pomocny autorski przewodnik po zasadach i metodach psychocybernetyki: - Pomaga odkryć, budować i doskonalić obraz siebie - Kształtuje moc i odwagę samodzielnego myślenia - Odblokowuje i wyzwala kreatywną osobowość - Uczy wyznaczać i realizować wartościowe cele - Daje siłę do zwalczania porażek - Prowadzi do sukcesu i zwycięstwa Dr Maxwell Maltz to dwudziestowieczny chirurg plastyczny i psychoterapeuta, autor wydanej na świecie w ponad 35 milionach egzemplarzy, klasycznej książki "Psychocybernetyka". Wykorzystując dokonania z dziedziny cybernetyki Norberta Wienera, opracował oraz realizował w praktyce przełomową w dziedzinie psychologii koncepcję "obrazu siebie". Stanowi ona w przekonaniu Autora klucz do ludzkiej osobowości i ludzkich zachowań. Jakość obrazu siebie określa granice indywidualnych osiągnięć; każda osoba, budując i poszerzając obraz siebie, wyznacza przestrzeń tego, co dla niej staje się możliwe. Realizując właściwe życiowe cele, osiąga sukces, poczucie spełnienia i szczęście. Trwający nieprzerwanie światowy sukces "Psychocybernetyki" - w polskim przekładzie dostępnej w edycjach Wydawnictwa Studio Emka - jest spowodowany m. in. niezwykle trafnym i efektywnym połączeniem warstwy teoretycznej z częścią praktyczną. To najlepsze świadectwo skuteczności metody doktora Maltza. Z takim samym zaufaniem należy odnieść się do przedstawianej obecnie kolejnej jego publikacji "Psychocybernetyka. Zasady kreatywnego życia". Ta kontynuacja fundamentalnego dzieła jest tekstem wieloelementowym. Prezentuje, ale równocześnie atrakcyjnie i przystępnie przypomina, odtwarza i rozbudowuje wątek terapeutyczny, wsparty licznymi, opisanymi przez Autora, a także przez samych czytelników, przypadkami wykorzystania z sukcesem porad i dyrektyw zawartych w klasycznej "Psychocybernetyce". "Psychocybernetyka. Zasady kreatywnego" życia to książka zarówno dla tych, którzy znają już podstawowe dzieło doktora Maltza i pragną, kierowani jego autorytetem, z satysfakcją pogłębić studia nad sobą, jak i dla tych, którym metoda Autora, skoncentrowana wokół obrazu siebie, nie jest jeszcze znana. Praktyczne wykorzystanie klarownego, kilkupoziomowego procesu terapeutycznego - który M. Maltz przedstawia w kolejnych rozdziałach, skomponowanych konsekwentnie z urozmaiconych, komplementarnych segmentów - zapewni każdemu nieocenione wsparcie w dążeniu do zbudowania własnym wysiłkiem satysfakcjonującego i szczęśliwego życia.
Okładka książki Olbrzymie kroki wyd. 2024

39,00 zł 25,68 zł


"Olbrzymie kroki" Anthony Robbinsa są planem na życie. Są elementarzem osobistego i zawodowego sukcesu. - Peter Guber, prezes rady nadzorczej SONY Pictures Entertaiment Dzięki "Olbrzymim krokom" mam teraz codzienny dostęp do technik Anthony Robbinsa, odnosząc wrażenie, że dostaje gotowy przewodnik pomagający wznieść się na szczyty człowieczeństwa, przywództwa i możliwości twórczych. - Ken Blanchard, autor bestsellerów, serii: Jednominutowy menedżer oraz Zachwyceni zwolennicy Czym jest natchnienie, jeśli nie jest poparte działaniem? Książka "Olbrzymie kroki" jest oparta na najlepszych wzorcach, metodach, zasadach i strategiach, przedstawionych w książce Anthony Robbinsa, "Obudź w sobie olbrzyma". Tym razem Robbins proponuje codzienne, drobne pomysły i działania - ćwiczenia, które złożą się na OLBRZYMIE KROKI, wzbogacające Twoje życie. Od podstawowej umiejętności podejmowania decyzji do bardziej szczegółowych metod, mogących polepszyć Twoje stosunki z innymi, finanse i Twoje zdrowie. Robbins ukazuje Ci, jak osiągnąć najlepsze rezultaty w najkrótszym czasie. Anthony Robbins uważany jest za jednego z najpierwszych liderów na świecie od ponad 20 lat. Autor paru poczytnych książek, w tym dwóch bestsellerów "Nasza moc bez granic" i "Obudź w sobie olbrzyma". Konsultant wielu wybitnych osobistości świata polityki, biznesu, kultury i sportu.
Okładka książki Winning znaczy zwyciężać

79,00 zł 52,02 zł


Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. "Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych. Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. Książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot ale i filozoficznych rozważań. Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie praktyczne rozwiązania problemów, które znakomicie wpływającą na zmianę nastawienia.
Okładka książki Jak pracować z (niemal) każdym

49,00 zł 32,28 zł


"Ta wyjątkowa książka dostarcza praktycznych narzędzi i refleksji, dzięki którym sformułujesz kluczowe spostrzeżenia dotyczące tego, jak podejść do każdej rozmowy z sukcesem". STEFANI OKAMOTO, dyrektor ds. globalnego uczenia się i rozwoju w Microsofcie "Książka upraszcza złożone procesy rozpoczynania, ulepszania i utrzymywania naszych najlepszych możliwych relacji". BRUCE W. PARKER, dyrektor ds. sprzedaży w Deloitte Kanada "Rozmowa kluczowa, której uczy nas Michael Bungay Stanier, to struktura, której szukałem, aby pomóc liderom lepiej rozpoczynać każdą relację". DAVE STACHOWIAK, gospodarz podkastu "Coaching for Leaders" *** To Twój przewodnik po tym, jak budować relacje, które są bezpieczne, żywotne i możliwe do naprawy. Twoje szczęście i sukces zależą od relacji zawodowych. Od ludzi, którymi zarządzasz. Od tego, jak dobrze pracujesz z szefem. Jak układa ci się kooperacja z kolegami i współpracownikami. Jak nawiązujesz kontakty z klientami, potencjalnymi i kluczowymi. Ale trudna prawda brzmi: większość z nas pozostawia stan tych relacji przypadkowi. Witamy się, wymieniamy grzeczności i mamy nadzieję, że wszystko potoczy się świetnie. Każda relacja w pewnym momencie staje się nieoptymalna, zarówno dobra, która zbacza z kursu, jak i ta, która była zła od samego początku. W tej sytuacji większość z nas nie wie, co z tym zrobić. Obwiniamy innych, siebie lub wszechświat (albo wszystko naraz). Odczuwamy różne emocje: smutek, rozczarowanie, złość, frustrację. Ale przede wszystkim godzimy się z faktem, że tak dzieje się zawsze: relacje zawsze są trochę nadszarpnięte, stają się nieco nudne lub trochę gorsze. C'est la vie, c'est la guerre. Trzeba iść dalej. Ale nie musi tak być. Każda relacja zawodowa może być lepsza. Wyobraź sobie, że mógłbyś: utrzymywać wspaniałe relacje tak długo, jak to tylko możliwe; ograniczyć dysfunkcjonalność tych nieudanych, aby sprawiały mniej przykrości i stały się wydajniejsze; zresetować te, które są w porządku - by, jeśli coś poszło nie tak, szybko udało się wrócić na właściwą ścieżkę. W każdym przypadku główny element rozwiązania jest ten sam - trzeba aktywnie tworzyć najlepszą możliwą relację (NMR). Angażując się w to, zobowiązujesz się świadomie kształtować sposób pracy z ludźmi i zarządzać nim, a nie tylko akceptować to, co się dzieje. Dzięki NMR budujesz relacje, które są bezpieczne, witalne i możliwe do naprawy. To podstawa szczęśliwszych i skuteczniejszych relacji zawodowych. Przestań polegać na przypadku. Zacznij tworzyć najlepsze możliwe relacje!
Okładka książki Mądre inwestowanie według Warrena Buffeta

44,90 zł 29,56 zł


Poznaj 350 sentencji i rad od geniusza inwestycji, które pomogły mu osiągnąć zawrotny sukces finansowy. Warren Buffett, przewodniczący i dyrektor generalny Berkshire Hathaway, jest powszechnie uważany za najlepszego i najskuteczniejszego inwestora XX wieku. Całym swoim długim życiem udowadnia, że trzymając się prostych, ale nieocenionych zasad finansowych oraz mądrze inwestując, można osiągnąć spektakularne rezultaty. Poczynając od 1955 r. przekształcił Berkshire oraz Hathaway z małych przedsiębiorstw tekstylnych w dziesiątą największą firmę na świecie, wycenianą na ponad 600 miliardów dolarów, z siedzibą w Omaha (Nebraska). Jednym spośród niezliczonych przedsiębiorców oraz osób pragnących lepiej zarządzać swoimi pieniędzmi i inwestycjami, którzy przez lata zwracali się do Buffetta o radę, był Robert Bloch, syn współzałożyciela firmy H&R Block przygotowującej zeznania podatkowe, założonej również w 1955 r. Jest pracownikiem fundacji H&R Block oraz skarbnikiem i dyrektorem fundacji rodziny Marion i Henry'ego Blochów. W "Mądrym inwestowaniu według Warrena Buffetta" Robert Bloch przedstawia obszerny zestaw rad i sentencji genialnego inwestora, we własnym wyborze i układzie, ale uzgodnionym i zaaprobowanym przez twórcę Berkshire Hathaway. W tej książce znajdziesz: Kluczowe zasady inwestowania, które uczyniły Warrena Buffetta najlepszym inwestorem XX wieku Praktyczne wskazówki, jak analizować rynki i akcje oraz podejmować mądre decyzje inwestycyjne Strategie, które pomogą Ci budować stabilne portfolio i osiągać zyski na długą metę Inspirujące porady i sugestie, które rozwiną Twoje myślenie inwestycyjne i ukierunkują twoje finansowe decyzje. "Mądre inwestowanie według Warrena Buffetta" jest niezastąpionym przewodnikiem dla wszystkich, którzy pragną osiągnąć stabilność finansową i spełniać swoje marzenia inwestycyjne. Poznaj genialnie proste, a zarazem fascynujące swą głębią zasady, jakimi kieruje się "wyrocznia z Omaha", i zdobądź klucz do finansowego sukcesu.
Okładka książki Era prosumenta 2.0. Jak budować majątek, kupując mądrzej, a nie taniej i polecając innym, aby robili to samo

39,00 zł 25,68 zł


Konsumenci wydają pieniądze. Producenci zarabiają pieniądze. Prosumenci mogą robić jedno i drugie! Konsumenci wydają coraz więcej w centrach handlowych i w sklepach internetowych oferujących niższe ceny. Jednak kupować taniej, to nie zawsze znaczy postępować mądrzej. Oto kilka pytań, które powinny dać konsumentom do myślenia: - Czy twój ulubiony sklep zapłacił ci kiedyś za to, że go poleciłeś? - Czy sklepy oferują ci możliwość zarabiania pieniędzy czy jedynie wydawania? - Czy gdybyś był właścicielem sieci sklepów, kupowałbyś u konkurencji? - Czy jakiś sklep internetowy zaoferował ci kiedyś udziały? - Czy dzięki eksplozji handlu internetowego stałeś się bogatszy? Jeśli na te wszystkie pytania odpowiedziałeś "nie", to znaczy, że powinieneś przeczytać tę książkę! Dr Bill Quain, ekspert w dziedzinie marketingu, pisze o tym, jak przeciętni ludzie mogą zgromadzić nieprzeciętny majątek, wykorzystując siłę prosumpcji. "Erę prosumenta 2.0" powinni przeczytać ci wszyscy, którzy chcą skorzystać z obecnych trendów i robiąc konieczne codzienne zakupy, zacząć zarabiać pieniądze, zamiast tylko je wydawać. Dr Bill Quain jest konsultantem globalnego marketingu, wcześniej pracował jako profesor marketingu w czterech amerykańskich wyższych szkołach biznesu. "Era prosumenta 2.0" to dziewiąta z jego dwunastu książek na temat biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Przetłumaczono ją dotąd na 20 języków."
Okładka książki Mieć piękny umysł

44,00 zł 28,98 zł


Zastosuj siłę kreatywnego myślenia, by stać się bardziej atrakcyjnym, zmieniając obraz swojego umysłu! Wydajemy fortunę na ubrania, kosmetyki, diety i treningi, a nawet na operacje, by nasze ciała były atrakcyjniejsze. Jednak właściwie nie zastanawiamy się nad tą jedną rzeczą, która zwiększa atrakcyjność każdego z nas. Nic ona nie kosztuje, zabiera naprawdę mało czasu, a bez tego nawet najbardziej piękna fizycznie osoba będzie nieatrakcyjna: tą rzeczą jest piękny umysł. Niezależnie od tego, jak świetnie wyglądasz, jeśli masz nudny umysł, nie ma nadziei na to, że zaimponujesz ludziom w jakiejkolwiek sytuacji. Nie wymaga on wysokiego IQ, szerokiej wiedzy czy wspaniałej osobowości. Wszystko, czego trzeba, to kreatywność, wyobraźnia i empatia - a tych technik każdy może się nauczyć. W swej bestsellerowej książce Edward de Bono, słynący na świecie z tego, że potrafi zmieniać to, jak ludzie myślą, w sposób jasny, językiem praktyka uświadamia, jak zaimponować innym, stosując proste techniki konwersacji. Chcesz byś kimś, komu nie można się oprzeć? W takim razie posłuchaj rady de Bono - nie uwierzysz, jak bardzo może zmienić ona twoje życie. Pod jednym warunkiem - musisz spróbować!
Okładka książki Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi dla nastolatek

39,90 zł 26,27 zł


Chcesz wiedzieć, jak zawierać dobre znajomości i być niezawodną przyjaciółką? Jeśli tak, to jest książka dla ciebie! Gdy ma się paręnaście lat, życie może wydawać się skomplikowane - szczególnie jeśli jest się dziewczyną. Spójrzmy prawdzie w oczy: nastolatki spotykają się z całym szeregiem problemów i przeżywają rozterki. I właśnie tę książkę napisano z myślą o nich, aby pomóc im stać się mądrymi i pewnymi siebie przywódczyniami i przyjaciółkami. Dzięki niej młode czytelniczki mogą poznać skuteczne metody wywierania wpływu na innych, rozładowywania napięć i radzenia sobie z własnymi błędami. Dowiedzą się, jak żyć ze sobą w zgodzie. Książka, uzupełniona testami, autorefleksjami i przykładami z życia, oferuje szczere, bardzo praktyczne rady dla każdej nastolatki, która chce znać swoją wartość i potrafić swobodnie i bezproblemowo poruszać się w każdym towarzystwie. Tekst powstał na kanwie kultowej już dziś książki Dale Carnegie "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" nazwanej bestsellerem wszech czasów. Wydana wiele lat temu, została przetłumaczona na niemal wszystkie języki świata i sprzedaje się do dziś w wielomilionowych nakładach. Kolejne pokolenia odkrywają ją dla siebie na nowo, czerpiąc z niej mądre i praktyczne rady, jak żyć beztrosko, z młodzieńczą fantazją, ale zarazem pożytecznie i godziwie.
Okładka książki Prowadź do zwycięstwa. Silne, skuteczne i wpływowe przywództwo niezależnie od środowiska

49,90 zł 32,85 zł


Nasz świat się zmienił - a zatem musi też zmienić się sposób przewodzenia. Na szczęście mamy Carlę Harris. W swojej przenikliwej książce wykorzystuje wiedzę zgromadzoną w trakcie niezwykłej kariery, aby objaśnić, w jaki sposób liderzy mogą działać bardziej celowo, skutecznie i transformacyjnie. DANIEL H. PINK autor bestsellerów "New York Times'a", "Żałować czy nie żałować"?, "Drive" oraz "Jak być dobrym sprzedawcą" Liczne zmiany, jakie zaszły w obszarze i kulturze pracy w ostatnich latach, wywołały cały katalog obaw i pytań ze strony zarówno liderów, jak i kandydatów na liderów. Czego potrzeba, aby skutecznie przewodzić w obecnej rzeczywistości? Czym w ogóle jest przywództwo? Uznawana za bezsprzeczny autorytet Carla A. Harris w swej niezwykle potrzebnej książce rozpatruje drogę kariery od statusu samodzielnego eksperta do pozycji lidera i liderki. Określa umiejętności niezbędne, by odnieść sukces w dzisiejszych realiach: odwaga podejmowania ryzyka, tworzenie i sprzedawanie wizji, korzystanie z takich aktywów jak relacje i partnerstwo. Meritum książki stanowią rozważania o ośmiu przymiotach, które należy celowo umacniać w sobie każdego dnia - autentyczność, budowanie zaufania, kreowanie nowych liderów, otwartość, różnorodność, innowacja, inkluzywność oraz głos, czyli prawo i konieczność wyrażania własnych opinii i poglądów. Dzięki tym atrybutom, świadomie doskonalonym i demonstrowanym, można zyskać, niezależnie od miejsca pracy, moc i skuteczność jako lider lub liderka. Autorka, analizując kluczowe cechy przywództwa w okresach transformacji, takie jak empatia i zdolność prowadzenia ludzi ku zmianom, zwraca też uwagę na te niedoskonałości i braki u liderów, które mogą im zaszkodzić lub wręcz zniszczyć ich skuteczność. "Prowadź do zwycięstwa" to tekst aktualny, inspirujący i wypełniony praktycznymi radami, które stanowią znak rozpoznawczy Carli Harris. Jej nowa książka powinna stać się punktem odniesienia dla każdej osoby, która chce w dzisiejszych czasach wpływać na innych, przewodzić im i dokonywać pozytywnych zmian. Carla A. Harris jest autorką książek "Expect to Win" oraz "Strategize to Win", byłą wiceprezeską i dyrektorką zarządzającą w Morgan Stanley; obecnie pełni w tej firmie funkcję starszej doradczyni klienta. Absolwentka Uniwersytetu Harvarda, doktor honoris causa wielu uczelni. W 2013 roku została mianowana przez prezydenta Baracka Obamę szefową National Women's Business Council. Była również prezeską prestiżowej amerykańskiej organizacji Executive Leadership Council oraz prezeską zarządu fundacji Morgan Stanley; obecnie także zasiada w zarządach wielu organizacji filantropijnych. Jest laureatką licznych nagród branżowych, czasopismo "Fortune" zaliczyło ją do grona "Pięćdziesięciu najwybitniejszych czarnoskórych przedstawicieli kadry zarządzającej w korporacyjnej Ameryce", czasopismo "Essence" uznało ją za jedną z "Pięćdziesięciu kobiet, które kształtują świat", a czasopismo "Ebony" za jedną z "Piętnastu najważniejszych kobiet w korporacjach". Regularnie pojawia się w telewizji, programach radiowych, przemawia do przedstawicieli korporacji, w college'ach i na uniwersytetach, podczas różnego rodzaju wydarzeń i konferencji. Jako utalentowana śpiewaczka gospel Carla Harris wydała cztery albumy i występowała przed pełną salą w Carnegie Hall oraz Apollo Theater. Mieszka w New Jersey.
Okładka książki Kociołkowanie po polsku w.2023

39,90 zł 26,27 zł


Kociołkowanie? A cóż to takiego?Dla mnie to bardzo wiele, przede wszystkim dlatego, że gdy za pierwszym razem przywieźliśmy z mężem do Polski kilka kociołków, nie wyobrażaliśmy sobie, że naszym przyjaciołom, znajomym, a potem już po prostu Polakom, spodoba się to tak bardzo. Udało się nam pokazać, że można inaczej spędzać wolny czas, wspólnie odpoczywając po trudnych chwilach codziennego życia. Kociołkowanie to nie tylko gotowanie zupy, to nowy styl weekendowego życia, przepyszne potrawy, udane imprezy i koniec nudy podczas wyjazdów. To nowa moda, która odpowiada każdemu, bo każdy, kto spróbuje, odnajdzie w kociołkowaniu coś fajnego dla siebie.autorka
Okładka książki Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie

39,00 zł 25,68 zł


"Najbardziej użyteczna i inspirująca książka o handlu, jaką kiedykolwiek czytałem". Dale Carnegie Jakie sekrety zawodowe wyprowadziły Franka Bettgera z dna klęski do bezprecedensowego sukcesu i przyniosły mu sławę jednego z najlepiej zarabiających handlowców w Ameryce? Zachęcony do napisania tej książki przez podziwiającego go przyjaciela, Dale'a Carnegiego, Bettger daje Czytelnikowi receptę na sukces, której skuteczność udowodnił swoim życiem. W książce znajdziesz pouczające przykłady i podane kolejne wskazówki, jak wyrobić sobie styl i technikę najlepszego handlowca. Wydajność twojej pracy i Twoje dochody natychmiast znacznie wzrosną, jeśli zastosujesz cenne rady Bettgera dotyczące: - potęgi entuzjazmu, - sposobów pokonania strachu, - kluczowych słów, które pozwolą zmienić sceptycznego klienta w entuzjastycznego nabywcę, - skutecznego zachęcania nabywców do kupna. - siedmiu złotych zasad dobijania targu. Książka Bettgera to słynny bestseller, a dla milionów entuzjastów tego autora to swoisty katechizm handlowca.
Okładka książki Kto zabrał mój ser? Opowieści dla młodzieży

39,90 zł 26,27 zł


Spencer Johnson napisał opowieść "Kto zabrał mój Ser?", by pomóc ludziom wychodzić z trudnych sytuacji, w których mogą się znaleźć w każdym momencie życia. W nowej wersji "serowej opowieści" przeznaczonej dla młodzieży zachęca, by poważnie podchodząc do zmian, spojrzeć jednak na siebie z boku i śmiać się z własnych lęków. Ludzie na całym świecie często wyrażają żal, że nie zapoznali się z opowieścią o serze, gdy byli nastolatkami. Są przekonani, że gdyby przeczytali ją wówczas, uczyniłoby to ich życie łatwiejszym. Zapewne na co dzień napotykacie więcej zmian, niż ich zaznali przez całe życie wasi rodzice i dziadkowie. Czy nie jest wspaniale wiedzieć, jak stawić im czoło od zarania życia i zwyciężać w konfrontacji z nimi? Mamy nadzieję, że w każdej sytuacji dzięki tej opowieści znajdziecie to, co naprawdę ważne, czyli własny Nowy Ser. Sprawi Wam to zapewne wiele radości.
Okładka książki Stawiam na siebie. Jak wygrać z ryzykiem

49,00 zł 32,28 zł


"Lepiej dmuchać na zimne. Ta rada rozbrzmiewa w naszych uszach i blokuje nas nawet w dorosłości. Angie Morgan i Courtney Lynch pomagają spojrzeć na podejmowanie ryzyka w szerszym kontekście. "Stawiam na siebie: Jak wygrać z ryzykiem" dostarcza klarownych i sprawdzonych kroków, by pokonać ryzyko i spełnić marzenia". prof. Jeff DeGraff, współautor książki "The Creative Mindset" "Każdy, kto chce zainicjować istotne zmiany w swoim życiu, powinien przeczytać "Stawiam na siebie". Angie i Courtney nie tylko z powodzeniem odczarowują pojęcie ryzyka, ale także oferują pragmatyczne podejście do jego podejmowania. Ich osobiste historie, połączone z bezpośrednimi wskazówkami, dadzą wam odwagę i pewność siebie, aby prowadzić życie w sposób najbardziej dla was autentyczny". Aria Finger, była prezes DoSomething.org "W obliczu obecnego tempa zmian geopolitycznych i technologicznych skutecznymi liderami będą ci, którzy dostosowują się i dokonują innowacji, jednocześnie zarządzając ryzykiem. "Stawiam na siebie: Jak wygrać z ryzykiem" zachęca czytelników do wyjścia ze strefy komfortu, wprowadzenia zmian i zwyciężania! To niezwykle aktualna, inspirująca i fascynująca lektura". gen. Joseph Dunford, emerytowany żołnierz marines i były przewodniczący Kolegium Połączonych Szefów Sztabów "Prowadziłem szkolenia dla setek liderów oraz im doradzałem. Na początku żaden z nich nie podejmował wystarczającego ryzyka i nie podchodził do niego odpowiednio - nareszcie mamy książkę, która to zmieni. Morgan i Lynch wspaniale ukazują, jak wprowadzenie ryzyka może przełożyć się na zyski napędzające liderów. Skończycie lekturę tej książki, dysponując osobistym manifestem ryzyka oraz umiejętnością wykazywania się odwagą pozbawioną bezmyślności". dr Thomas A. Kolditz, założyciel i dyrektor Doerr Institute for New Leaders na Uniwersytecie Rice'a *** Zyskaj umiejętności podejmowania ryzyka, które pozwolą ci wieść satysfakcjonujące życie. Odkryj formułę sukcesu, która wzmocni twoją pewność podejmowania decyzji i odmieni nastawienie nawet osób najbardziej niechętnych ryzyku. W "Stawiam na siebie" Angie Morgan i Courtney Lynch dzielą się zdobytymi ciężką pracą, praktycznymi przemyśleniami - pomogą ci one zrealizować własny potencjał dzięki podejmowaniu ryzyka w sposób, który będzie dla ciebie najlepszy. Wskazówki autorek dotyczące podejmowania ryzyka były wykorzystywane przez najbardziej znane firmy na świecie - Google, Boston Scientific, FedEx i Oracle. Ich przemyślenia są tajnym składnikiem każdej podróży ku życiu pełnemu sukcesów. Dzięki jasnym, konkretnym krokom książka ta: Przybliża czytelnikom nową perspektywę ryzyka i rozwiewa powszechne, ale błędne założenia na jego temat, takie jak przekonanie, że jest ono przeciwieństwem nagrody. Dostarcza specjalistom z różnych dziedzin wskazówek, jak zacząć od razu praktykować nowe nawyki, aby wzmocnić swoje zdolności podejmowania ryzyka. Wskazuje, jak stworzyć siatkę bezpieczeństwa, aby zminimalizować negatywne skutki ryzyka. Oferuje skuteczne strategie zarządzania zjawiskami szkodliwymi dla ryzyka: lękiem i porażką. Nie pozwól, aby strach, niepewność lub mentalność unikania ryzyka kiedykolwiek cię blokowały. Angie Morgan i Courtney Lynch są twoimi przewodniczkami, które pomogą ci podjąć ryzyko najważniejsze dla ciebie.
Okładka książki Ufaj i inspiruj. Jak prawdziwie wielcy przywódcy wyzwalają wielkość w innych

59,00 zł 38,85 zł


Autor bestsellerowej "Szybkości zaufania" proponuje rewolucyjny, nowy sposób kierowania. Stephen M.R. Covey uczynił dziełem swojego życia zrozumienie, czym jest zaufanie w przywództwie i w organizacjach. W swojej najnowszej i najbardziej transformacyjnej książce "Ufaj i inspiruj" przekonująco argumentuje, że choć świat zmienił się drastycznie, to nasz styl przywództwa nie. Większość organizacji, zespołów, szkół i rodzin nadal działa w modelu zakorzenionym w dowodzeniu i kontrolowaniu, skupiając się na władzy wynikającej ze stanowiska, sztywnego przestrzegania reguł i z hierarchii. Jednak ze względu na ewoluujący profil demograficzny siły roboczej, zmieniający się charakter pracy i możliwości wyboru, które teraz mamy w zakresie miejsca i sposobu pracy, stare podejście do przywództwa jest zarówno przebrzmiałe, jak i nieodpowiednie. Rozwiązanie Coveya choć proste, jest śmiałe: przejście od starego modelu dowodzaco-kontrolujacego do nowego stylu przywództwa ufajaco-inspirujacego. Zaufanie oraz inspirowanie wynikają z przekonania, że ludzie są kreatywni, skłonni do współpracy i mają potencjał. Podejście ufajaco-inspirujace zmienia model przywództwa przenosi akcent z zarządzania ludźmi na przewodzenie im, ze stanowiska na wpływ, z kontroli na zaufanie, z motywacji na inspirację. Zamiast nadzorować albo mikrozarzadzac, liderzy wykorzystują moc samorządności. Zamiast zwykłego posłuszeństwa uzyskują szczere zaangażowanie wraz z całą pasją i kreatywnością, które mu towarzyszą. Skutkuje to takim poziomem przynależności, współpracy, innowacyjności i w ostatecznym rozrachunku wyników, jakiego dowodzenie i kontrolowanie nawet najbardziej zaawansowane, wyrafinowane i oświecone po prostu nie są w stanie wytworzyć. Taki lider inspiruje ludzi, aby stali się lepszą wersją samych siebie i pracowali najlepiej, jak potrafią.
Okładka książki Model Sukcesu. 5 kroków, które zrewolucjonizują twoje życie

44,90 zł 29,56 zł


"Tę książkę musi przeczytać każdy, kto dąży do rozwoju osobistego i zawodowego, a także do tego, by osiągnąć w życiu większą efektywność. Sam Silverstein przedstawia model prosty a zarazem potężny - praktyczny i sprawdzony. Znakomita książka. Przyjemna lektura. Bardzo inspirująca". NIDO QUBEIN, rektor High Point University, były prezes National Speakers Association "Dynamiczna narracja, a do tego zdrowy rozsądek w kwestii osiągania sukcesu - to musi być bestseller". GERHARD GSCHWANDTNER, wydawca i założyciel magazynu "Selling Power" "Sam Silverstein ma spostrzeżenia i pomysły, które mogą mieć na ciebie wpływ. Musisz przeczytać!" SHEILA MURRAY BETHEL, autorka "Making a Difference, 12 Qualities That Make You a Leader" Jak wyglądałoby twoje życie, gdybyś osiągnął wszystkie swoje cele? Jak pokonać strach i ograniczenia, aby osiągnąć rzeczy, które jeszcze przed chwilą wydawały się nie do pomyślenia? Co by się stało, gdybyś miał pięciostopniowy system, do którego mógłbyś wprowadzić dowolne pragnienie i uzyskać natychmiastowe rezultaty? Książka "Model Sukcesu" przedstawia pięciostopniowy system, który możesz zastosować w każdej z siedmiu głównych sfer życia. Naucz się pokonywać strach, osiągnij życiową równowagę, popraw umiejętności komunikacyjne i wiele więcej. "Model Sukcesu" sprawi, że będziesz pragnął osobistego rozwoju, gotów osiągać cele i przekazywać wiedzę tym, którym przewodzisz. SAM SILVERSTEIN to założyciel i dyrektor główny Sam Silverstein Incorporated, think tanku zajmującego się wspieraniem firm w tym, by tworzyły kulturę organizacyjną, która na pierwszym miejscu stawia odpowiedzialność oraz ją inspiruje. Sam Silverstein jest autorem kilku książek, w tym "Non-Negotiable", "No More Excuses" i "Making Accountable Decisions". Udziela konsultacji i przemawia na arenie międzynarodowej, współpracując z zespołami firm, agencjami rządowymi, społecznościami i organizacjami, dużymi i małymi.
Okładka książki Wybierz swoją perspektywę

44,00 zł 28,98 zł


"Fantastyczne źródło wiedzy, pozwalającej uwolnić umysł, by działał i tworzył!" D.G. WILD Czy ty również: - Zbyt dużo myślisz i odkładasz sprawy na później? - Rozpamiętujesz błędy przeszłości? - Najpierw dostrzegasz negatywne strony? - Martwisz się, co pomyślą inni? - Chcesz działać bardziej kreatywnie i wydajnie? - Chcesz mieć więcej cierpliwości dla siebie i innych? W książce "Wybierz swoją perspektywę" John Martin przeprowadza szczegółową i przenikliwą analizę sposobu, w jaki nasza perspektywa ma wpływ na sukces. Zarazem inspirująco instruuje, jak odkryć wyjątkową istotę własnych myśli i uwolnić potencjał celowego myślenia, aby: - zostawić za sobą przeszłość - wyrobić sobie nawyki umysłowe - wzmacniające pozytywną perspektywę - dostrzegać okazje wśród chaosu - rozwijać aktywną świadomość myślenia - uwolnić się od krytyki innych - pokonać rozpraszacze - i osiągnąć o wiele więcej! Swoimi książkami John Martin pomaga nam zmieniać życie. Wskazuje w nich narzędzia i proponuje działania, dzięki którym możemy przeanalizować swe nastawienie i wyzbyć się nieprawdziwych przekonań, ograniczających nasz potencjał. W przekładzie na język polski ukazały się wcześniej "Postaw na siebie" oraz "Skupiony i wolny". W tej książce autor radzi, jak zyskać poczucie autentyczności, dopasować obierane cele do naszych mocnych stron, a przede wszystkim jak działać niezależnie od sytuacji, w której się obecnie znajdujemy.
Okładka książki Kto zabrał mój ser? w.2023

39,90 zł 26,27 zł


"Kto zabrał mój ser?" to prosta, a zarazem mądra, alegoryczna przypowieść, odkrywająca najgłębsze prawdy o zmianach dokonujących się w naszym życiu. Co sprawiło, że książka ta gości od wielu tygodni na pierwszych miejscach list bestsellerów tak poczytnych pism jak: „The New York Times”, „Wall Street Journal”, „USA Today”. Odpowiedź zawiera się w jednym zdaniu: jasne, pełne mocy przesłanie zawarte w tej książce – „To nie prawda, że zmiany są najważniejsze. Po prostu nic innego ważnym nie jest. Otwórz się na zmiany, nie walcz z nimi”. Bohaterowie tej przypowieści cztery istoty – myszy Nos i Pędziwiatr, i miniaturowi ludzie – Zastałek i Bojek, są personifikacją prostych, ale i skomplikowanych części naszej osobowości, które kryją się w nas niezależnie od wieku, płci, rasy czy narodowości. Myszy i ludzie – żyjący wewnątrz labiryntu i poszukujący sera, który jest ich pokarmem i źródłem szczęścia. „Ser” to metafora wszystkiego, czego pożądamy w życiu – dobrej pracy, zdrowych związków z innymi ludźmi, majątku, zdrowia czy spokoju duchowego. „Labirynt” to miejsce, w którym szukamy tego, czego pragniemy – może jest to firma dla której chcielibyśmy pracować, rodzina czy społeczność, w której żyjemy. Niekiedy zachowujemy się jak Nos, który szybko wyczuwa zmiany, lub jak Pędziwiatr, który szybko rozpoczyna działanie, albo jak Zastałek, który zaprzecza i opiera się zmianom, bo obawia się, że przyniosą coś złego, albo jak Bojek, który uczy przystosowania się do zmian, gdy widzi, że mogą przynieść coś lepszego. Którąkolwiek z części naszej osobowości wykorzystujemy, mamy wszyscy wspólną cechę: potrzeby odnalezienia własnej drogi w labiryncie życia i odnalezienia sukcesu w erze ciągłych zmian. Jakże wszystko byłoby proste, gdybyśmy mieli własną mapę labiryntu. Gdyby reguły, do których przywykliśmy niezmiennie obowiązywały. Gdyby nie zabierano nam od czasu do czasu naszego Sera. Świat jednak zmienia się nieustannie – rzecz w tym, aby potrafić się do tych zmian dostosować. "Kto zabrał mój ser?" S. Johnsona stała się książką niemalże kultową. Publicysta czasopisma „TIME” Walter Kirn nazwał ją „literacką podwaliną Nowej Ekonomii”. Opracowanym w oparciu o nią programem szkoleniowym CHEESE Experience objęto zarządy i grupy menedżerskie wielu renomowanych firm takich jak Chase Manhattan, Procter and Gamble, General Motors, Kodak, Marriot, Citibank, Hewlett – Packard, Hartford Insurance, IBM, Time -Warner, US Army, Xerox i wiele innych. Sprzedała się, jak dotychczas w niewiarygodnym łącznym nakładzie 2 000 000 egzemplarzy.
Okładka książki 100 reguł ludzi produktywnych. Krótkie lekcje doprowadzania spraw do końca

49,00 zł 32,28 zł


Podejdź do swoich zadań profesjonalnie. Oto Twój przewodnik, który będzie wspierał Cię w sprawnym doprowadzaniu spraw do końca - od zarządzania czasem oraz korzystania z technicznych nowinek po nadawanie priorytetów zadaniom i przekazywanie niektórych z nich innym osobom. "100 reguł ludzi produktywnych" aż kipi od rad, metod i narzędzi, dzięki którym w pełni wykorzystasz każdą swoją mocną stronę i wyzbędziesz się wszystkich niepotrzebnych nawyków. W każdym ze stu rozdziałów znajdziesz nową myśl, która pomoże Ci z nawiązką zrealizować wszelkie cele. Otwórz tę książkę na którejkolwiek stronie albo przeczytaj ją od początku do końca - w jednej i drugiej sytuacji możesz liczyć na inspirację, rady i praktyczne wskazówki. "100 reguł ludzi produktywnych" wskaże ci, JAK PRACOWAĆ MĄDRZEJ - ALE NIE CIĘŻEJ!
Okładka książki Etyka

39,90 zł 26,27 zł


WIELU LUDZI UWAŻA, ŻE ETYKA OGRANICZYŁABY ICH MOŻLIWOŚCI DZIAŁANIA, SZANSĘ NA SUKCES W BIZNESIE. A jak to dziś jest z tą etyką w biznesie? Wspaniale? Nie, myślę że większość ludzi ma serdecznie dość nieuczciwości i podejrzanych transakcji. Maxwell stawia tezę nie ma czegoś takiego jak etyka biznesu - jest po prostu etyka. Próbujemy trzymać się jednego zbioru zasad etycznych w życiu zawodowym, innego w życiu duchowym, a jeszcze innego w życiu osobistym i rodzinnym. Dlatego mamy problemy. Etyka to etyka. Jeśli chcesz postępować etycznie, to musisz trzymać się zawsze jednego standardu. Prowadzenie etycznego życia nie zawsze jest łatwe, ale wcale nie musi być skomplikowane. Ta zajmująca książka świetnie pokazuje, jak postępowanie wedle moralnych zasad przyczynia się do wygranej wszystkich stron i wywiera korzystny wpływ na pracowników, klientów, inwestorów, a nawet na własny stan umysłu.
Okładka książki Postaw na charakter i kompetencje. Stanowisko i władza nie zrobią z ciebie lidera

49,00 zł 32,28 zł


Trzykrotnie piastujący stanowisko dyrektora zarządzającego, erudyta wykształcony w Oksfordzie i fachowy doradca, Timothy R. Clark ukazuje, w jaki sposób wielkość rodzi się z potężnego połączenia charakteru i kompetencji – przy czym „jądrem” jest charakter, a kompetencje „skorupą”. Charakter jest fundamentem, na którym muszą zostać nabudowane kompetencje, przy czym oba czynniki są równie istotne. „Pomyślmy o szeroko znanych przywódcach i spróbujmy przywołać przypadki ich spektakularnego popadania w niełaskę z powodu braku kompetencji” – czytamy w tej książce. – „Kiedy lider idzie na dno, proces ten ma swój początek w jego wnętrzu. To zapaść charakteru, swoiste «stopienie rdzenia» (by uciec się do metafory reaktora jądrowego).” Osoby o właściwych predyspozycjach charakterologicznych, którym brak jest stosownych kompetencji, pozostają nieskuteczne. Lecz z kolei kompetentni liderzy, którym brak charakteru, są niebezpieczni. „Przywództwo jest dyscypliną stosowaną; nie jest to jakaś rozdmuchana idea, nad którą trzeba by przysiąść i dumać. Właściwie jest to najważniejsza stosowana dyscyplina na świecie […]” – powiada autor. Sukces każdego podmiotu gospodarczego sprowadza się u swych źródeł właśnie do przywództwa. To ostatnie realizuje się w ostatecznym rachunku za sprawą kompetencji i charakteru, nie zaś zewnętrznych atrybutów takich jak pełnione stanowisko, funkcja czy zakres władzy. Autor rzuca snop światła na cztery najistotniejsze składniki charakteru i kompetencji, oferując nam sekwencję elokwentnych, inspirujących i pobudzających do działania refleksji na temat nieodzownych budulców każdego z tych czynników. Przywództwo albo liderowanie postrzega on zasadniczo jako oddziaływanie na innych: przywódcy – liderzy – wywierają wpływ na innych „w sposób, który zainspiruje ich do pięcia się w górę, poszerzania swego potencjału, stawania się”. Lider musi odznaczać się charakterem nieodzownym dla pozytywnego oddziaływania, jak i kompetencjami, aby wywierany przezeń wpływ był skuteczny. Ta książka przeznaczona jest dla każdego, kto pragnąłby zwiększyć swój potencjał w obszarze przewodzenia – liderowania. Wgląd autora w zagadnienie jest głęboki, a jego zaangażowanie wręcz zaraźliwe. Uzmysławia nam on, że: „Przewodzenie innym jest najbardziej angażującym, inspirującym i najgłębiej satysfakcjonującym rodzajem działalności, jaki zna ludzkość. Dzięki niemu zyskujemy możliwość dokonywania postępów, skutecznego mierzenia się z przeciwnościami, zmieniania życia innych ludzi […] Piękną stroną przywództwa jest fakt, że do roli przywódcy może aspirować każdy”. TIMOTHY R. CLARK jest założycielem i dyrektorem firmy doradczo-szkoleniowej LeaderFactor zajmującej się rozwijaniem zdolności przywódczych, zarządzaniem zmianami i działaniami z zakresu zwinności strategicznej. Uzyskał doktorat z nauk społecznych i politycznych na Uniwersytecie Oksfordzkim. Jest byłym zawodnikiem pierwszej drużyny akademickiej futbolu amerykańskiego przy Brigham Young University, startującej w rozgrywkach ogólnokrajowych. Jest autorem czterech książek i ponad stu artykułów. Wśród klientów jego firmy są takie podmioty jak Accenture, Dow, FBI, Genentech, Honeywell, Lockheed Martin, Microsoft i Uniwersytet Stanforda.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj