Ten, kto się lepiej prezentuje, lepiej się też sprzedaje. Akwizycja, to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Istotnym aspektem akwizycji jest planowane działanie, przekonanie o własnej wartości i jakości swoich usług oraz odpowiednia prezentacja firmy na zewnątrz. Ta książka porusza podstawowe zagadnienia związane z akwizycją, opisuje narzędzia akwizycji, dostarcza też mnóstwo praktycznych informacji i wskazówek, które będzie można bez problemu zastosować w praktyce.
Prawie każdy z nas choć raz w życiu słyszał, że kariera jednego człowieka w dużej mierze zależy od jego odpowiednich relacji z innymi ludźmi. Mimo to większość z nas tylko ułamek swojego czasu poświęca budowaniu i pielęgnowaniu tego rodzaju kontaktów. Niniejsza książka pomoże Państwu w znalezieniu i wykorzystaniu sieci znajomości, odpowiedniej do Państwa celów, poznaniu technik niezbędnych w budowaniu i pielęgnowaniu takiej sieci, ustaleniu co leży w Państwa interesie, przyjęcie nowego spojrzenia na ten temat. Nikt nie wspina się po szczeblach kariery sam. W tej drodze zawsze potrzebna jest pomoc.
Seria Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Skuteczne negocjacje zaczynają się od starannego przygotowania. Z tej książka można się dowiedzieć, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów, np.: kim jest rozmówca, jakie rodzaje pytań można mu zadać i jakimi technikami negocjacji się posłużyć. Przede wszystkim jednak zwraca się tu uwagę na reguły postępowania w sytuacjach trudnych i podpowiada, jak w porę rozpoznać sygnały świadczące o zamknięciu negocjacji oraz jak temu zapobiec.
Seria Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Ta książka ma za zadanie pokazać w sposób chronologiczny wszystkie etapy realizacji projektów: od planowania wstępnego do planu struktury i zatwierdzenia projektu, sporządzenia planu szczegółowego, planu wykorzystania zasobów, kosztorysu, kontroli jakości i oceny ryzyka związanego z projektem, podziału i delegowania obowiązków, planu i tematyki spotkań kontrolnych, kontrolingu finansowego. Autor wykorzystuje wiedzę z zakresu zarządzania, udziela licznych praktycznych wskazówek, które pomogą usystematyzować pracę zarówno nad małymi, jak i bardziej rozbudowanymi projektami.
Seria Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Skuteczne negocjacje zaczynają się od starannego przygotowania. Z tej książka można się dowiedzieć, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów, np.: kim jest rozmówca, jakie rodzaje pytań można mu zadać i jakimi technikami negocjacji się posłużyć. Przede wszystkim jednak zwraca się tu uwagę na reguły postępowania w sytuacjach trudnych i podpowiada, jak w porę rozpoznać sygnały świadczące o zamknięciu negocjacji oraz jak temu zapobiec.
Seria Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Tematyką tej publikacji jest proces podejmowania decyzji w sprawach zawodowych i nie tylko. W książce prezentowane są metody i techniki, które w porę zastosowane pomogą działać bezpiecznie i zmniejszyć ryzyko towarzyszące każdej decyzji. Między innymi można z niej dowiedzieć się, jak podporządkować decyzję wyznaczony celom, jak przewidzieć konsekwencje podejmowanych decyzji, oszacować wielkość ryzyka i prawdopodobieństwo błędu oraz wybrać w sposób uzasadniony najlepszą z możliwych opcji działania.
Seria Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Skuteczne negocjacje zaczynają się od starannego przygotowania. Z tej książka można się dowiedzieć, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów, np.: kim jest rozmówca, jakie rodzaje pytań można mu zadać i jakimi technikami negocjacji się posłużyć. Przede wszystkim jednak zwraca się tu uwagę na reguły postępowania w sytuacjach trudnych i podpowiada, jak w porę rozpoznać sygnały świadczące o zamknięciu negocjacji oraz jak temu zapobiec.
Marketing mix zwany także kompozycją marketingową, to zestaw regół i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie nabywców.
Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.
Książka wyjaśnia w przystępny sposób strategie i metody budowania lojalności klienta. Omawiane są w niej zarówno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne.
Wiele praktycznych przykładów wyjaśnia, jak zastosować tę wiedzę w codziennej pracy.
Książka ta jest skierowana do wszystkich, którzy chcieliby skutecznie stawić czoła niepewności panującej na współczesnym rynku pracy. Jest niezbędna przy tworzeniu indywidualnej strategii rozwoju zawodowego lub przy zmianie jego kierunku. Dzięki niej można się nauczyć systematycznego planowania i pokonywania kolejnych etapów na drodze do osiągnięcia celu. Listy kontrolne, które odpowiadają kolejnym częściom cyklu zmian, ułatwią odnalezienie indywidualnej ścieżki kariery.
Prowadzenie zebrań
Menedżer powinien sprawnie organizować komunikację podlegającego mu zespołu. Jednym z podstawowych elementów tej komunikacji są zebrania. Jak je dobrze prowadzić?
Menedżer powinien sprawnie organizować komunikację podlegającego mu zespołu. Jednym z podstawowych elementów tej komunikacji są zebrania. Szef zespołu zadaniowego, samodzielnego działu firmy albo niezależnej jej jednostki (np. oddział banku) czasem prowadzi nawet kilkanaście zebrań miesięcznie. Wielu z nich narzeka jednak podczas szkoleń, że nie potrafią tak zorganizować i poprowadzić spotkania, by w krótkim czasie osiągnąć zaplanowany rezultat, a jednocześnie wykorzystać zebranie jako element integracji i motywacji zespołu. Jak to zrobić?
W książce przedstawiono krok o kroku, jak należy przygotowywać i wygłaszac przemówienia. Dzięki zamieszczonym w niej wskazówkom będziecie dysponować umiejętnością, która coraz bardziej zyskuje na znaczeniu.
Psychologia zarządzania
Skład pracy: definicja kierowania (wraz ze schematem graficznym), wyjaśnienie pojęć: planowanie, organizowanie, motywowanie, decydowanie, kontrolowanie; style kierowania (styl autokratyczny, liberalny, demokratyczny) i autorytet władzy, zdolności kierownicze i teorie je wyjaśniające (teorie cech, behawioralne, teoria sytuacyjna Paula Herseya i Kena Blanchardsa), zwierzchnictwo i władza, przywództwo, potrzeby człowieka, socjotechniki i manipulatorstwo, konflikt w organizacji, style kierowania konfliktem, model przebiegu konfliktu międzygrupowego, kierowanie sobą jako warunek skutecznego zarządzania zespołem pracowniczym, dziesięć cech potrzebnych kandydatom na kierownicze stanowiska A. DuBrina, psychologiczne aspekty działalności kierowniczej.
Seria Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Skuteczne negocjacje zaczynają się od starannego przygotowania. Z tej książka można się dowiedzieć, na co zwrócić szczególną uwagę i co przeanalizować przed przystąpieniem do rozmów, np.: kim jest rozmówca, jakie rodzaje pytań można mu zadać i jakimi technikami negocjacji się posłużyć. Przede wszystkim jednak zwraca się tu uwagę na reguły postępowania w sytuacjach trudnych i podpowiada, jak w porę rozpoznać sygnały świadczące o zamknięciu negocjacji oraz jak temu zapobiec.
Sprawdź, jak naprawdę wykorzystujesz swój czas. Zastosuj listy kontrolne i protokoły naucz się dostrzegać pułapki czasowe oraz złodziei czasu.
Dowiedz się, jaką rolę w optymalizacji pracy odgrywa zegar biologiczny i jak kierować się cykliczną metodą pracy oraz rozwiązywania problemów, tak, by poradzić sobie z codziennym natłokiem zajęć.
Radzenie sobie ze stresem to umiejętność niezbędna do osiągnięcia sukcesu. Nie ma na to standardowej recepty. Każdy z nas ma inną osobowość, ukształtowaną przez środowisko, wychowanie, doświadczenie, wiedzę i poglądy. Tylko indywidualnie dobrane strategie i metody walki ze stresem mogą przynieść efekty. W poszczególnych rozdziałach opisujemy, jak rozpoznawać objawy stresu, wypracować odpowiednie do sytuacji sposoby radzenia sobie z nim, a także jak osiągnąć większą elastyczność zachowania. Zarządzanie stresem to poradnik, który w zwięzłej i przystępnej formie łączy zagadnienia zarządzania, psychologii, rozwoju osobowego i zawodowego oraz szeroko pojętego zdrowia. Omówione tematy uzupełniliśmy praktycznymi wskazówkami, czytelnymi przykładami i opisami wypróbowanych metod.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?