KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Kształtowanie dobrych relacji z klientami

Kształtowanie dobrych relacji z klientami

Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy

  • ISBN: 9788361059295
  • EAN: 9788361059295
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: BC Edukacja
  • Format: 10,5x16 cm
  • Język: polski
  • Seria: SAMOKSZTAŁCENIE W BIZNESIE
  • Liczba stron: 132
  • Rok wydania: 2015
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 8,90
     zł
    Cena detaliczna:  12,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,06
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów. Książka wyjaśnia w przystępny sposób strategie i metody budowania lojalności klienta. Omawiane są w niej zarówno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne. Wiele praktycznych przykładów wyjaśnia, jak zastosować tę wiedzę w codziennej pracy.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj