Kształtowanie dobrych relacji z klientami
Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy
-
Autor: Kenzelmann Peter
- ISBN: 9788361059295
- EAN: 9788361059295
- Oprawa: oprawa: broszurowa
- Wydawca: BC Edukacja
- Format: 10,5x16 cm
- Język: polski
- Seria: SAMOKSZTAŁCENIE W BIZNESIE
- Liczba stron: 132
- Rok wydania: 2015
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
8,90złCena detaliczna: 12,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,90 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.
Książka wyjaśnia w przystępny sposób strategie i metody budowania lojalności klienta. Omawiane są w niej zarówno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne.
Wiele praktycznych przykładów wyjaśnia, jak zastosować tę wiedzę w codziennej pracy.