O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy.
Jedna z najważniejszych książek E. Goffmana. Wielkim wkładem tej pracy jest ukazanie, iż nieznaczne, pozornie banalne i codzienne rytuały – takie jak "Cześć, jak się masz?", "Dzień dobry", "Proszę bardzo" itp. – pełnią zasadniczą role w podtrzymywaniu porządku społecznego.
Książka napisana jest żywym i barwnym językiem, dalekim od żargonu naukowego, przy jednoczesnej jasności wywodu, co sprawia, iż jest to ciekawa lektura nie tylko dla socjologów i przedstawicieli innych nauk społecznych, ale również dla wszystkich zainteresowanych refleksją nad zachowaniem człowieka.
Książka składa się z dwóch części: z ciekawego opowiadania i skierowanego do dzieci króciutkiego wykładu o zasadach prawidłowej komunikacji. Opowiadanie pokazuje dzieciom, skąd się bierze złość i do czego jest potrzebna. Wyjaśnia, że czasem jest ona uzasadniona, a czasem nie. Jak to odróżnić? Temu służy druga część książki, która omawia zjawisko złości, uczy, jak nad nią zapanować i wyrażać w taki sposób, który nie krzywdzi nikogo.
Thierry Maucour, który doświadczył separacji i cywilnego rozwodu, zaprasza czytelnika poddanego tej samej próbie, by nie zamykał się w sobie i wyruszył w drogę. Towarzyszami jego podróży na kolejnych etapach wędrówki będą: Józef, Maryja i Jezus. Święta Rodzina odkryje przed nim swoje najgłębsze tajemnice. To dzięki Jej wsparciu zrozumie głęboki sens postawy wierności i przebaczenia dla swojego dalszego życia. Rozważania Maucoura owocują nadzieją na życie w pełni, pomimo osobistych rozczarowań.
„Zakochani są wśród nas” to kolejna książka autorstwa Patrycji Hurlak. Autorka tym razem zebrała w niej rozmowy z niezwykłymi ludźmi, które łamią wszystkie stereotypy zakorzenione w naszych głowach. Książka to zbiór historii o prawdziwej, spełnionej i radosnej miłości, o ludziach z „krwi i kości”, którzy zwyciężyli Miłością, miłością która naprawdę istnieje, a o której my często nie mamy pojęcia.
MAŁŻEŃSTWO POD GÓRKĘ, czyli Nieporadnika małżeńskiego ciąg dalszy.Ta książka zawiera kolejną część małżeńskich listów, które otrzymałem w ostatnich latach. Próbowałem odpowiadać na pytania, pokazywać jakieś drogowskazy, czasem coś skomentować. Korespondencja, którą prowadziłem, miała charakter pierwszej pomocy. Z reakcji osób, które pisały, wiem jednak, że moje odpowiedzi na listy przynosiły jakieś światełko w tunelu wielu małżeństwom. Chciałbym, by wszystkim, którzy przeżywają to, że w swoich małżeństwach mają pod górkę ta książka dodała wytrwałości, odwagi, a także wiary, nadziei i miłości w pokonywaniu owych górek.Jerzy GrzybowskiJERZY GRZYBOWSKI autor Nieporadnika małżeńskiego, jest współzałożycielem wraz z żoną Ireną katolickiego stowarzyszenia Spotkania Małżeńskie. Charyzmatem Spotkań Małżeńskich jest dar dialogu męża i żony ze sobą i z Bogiem. Stowarzyszenie prowadzi rekolekcje, popularnie zwane weekendami lub dialogami małżeńskimi, oraz przygotowanie do małżeństwa w formie Wieczorów dla Zakochanych. Ważną gałęzią pracy Stowarzyszenia jest prowadzenie rekolekcji dla powtórnych związków po rozwodzie.
Sekrety negocjacji dla biznesmenów to nowa, uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych negocjacji. Poprzedni poradnik spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i przyczynił do spopularyzowania sztuki negocjacji w Polsce. Autor, światowej sławy negocjator praktyk, jeden z najpopularniejszych prelegentów w USA, nagrodzony wielokrotnie za swoje zdolności krasomówcze, był dwa razy zaproszony do Polski, gdzie prowadził cieszące się dużym zainteresowaniem seminaria dla przedstawicieli polskiego biznesu. Niniejsza książka skierowana jest przede wszystkim do biznesmenów, handlowców, menedżerów, polityków i negocjatorów, czyli ludzi prowadzących negocjacje zawodowo, alewiele z poruszanych w niej tematówbędzie przydatnych każdemu, bo nawet nie zdając sobie z tego sprawy, niemal bez przerwy prowadzimy jakieś negocjacje: czy to w zakładzie pracy, podczas zakupów, spotkań towarzyskich, czy to w domu rodzinnym. Jeśli nawet niektóre techniki negocjacyjne mogą nam się wydać nieetyczne lub nie fair, to warto je poznać, aby nie być bezbronnym, gdy ktoś użyje ich przeciwko nam. Poradnik zawiera szereg cennych rad, które mogą wydawać się oczywiste, ale których zastosowanie w praktyce nie zawsze jest łatwe, jeżeli nie zostanie uprzednio przećwiczone zgodnie ze wskazówkami podanymi przez autora. Omawia on taktyki stosowane przez doświadczonych negocjatorów oraz metody ich kontrowania. Duża liczba zamieszczonych w książce przykładów, które autor zaczerpnął z życia, powoduje, że nie czyta się jej jak podręcznik, lecz jak dobrą beletrystykę.
Książka „Pan Wilk i kobiety” zadebiutowała w sieci wiosną 2013 roku. Kilka tygodni później, w maju, o Panu Wilku zrobiło się głośno. Kilkanaście tysięcy internautów weszło na jego blog po tym, jak jeden z największych portali informacyjnych w kraju opublikował cytat z Wilka: „nic tak nie cieszy mądrego mężczyzny jak zboczona kobieta”. Te słowa zadziałały jak magnes. Mieszanka wybuchowa seksu i perwersji, męski punkt widzenia, cała gama uczuć oraz specyficzne poczucie humoru w ciągu jednego wieczoru zyskały rzeszę wielbicieli oraz… wrogów. W książce, która powstała na kanwie bloga, Pan Wilk bez tabu, w nietuzinkowy sposób opowiada o swoim świecie intymnym, przyjaźniach z kobietami, poszukiwaniach, samotności, miłości do córki. Na przemian śmieszy, oburza, wywołuje łzy oraz dreszcz podniecenia u kobiet, które dały się namówić na czytelniczą randkę z Wilkiem.
Czy wypowiedziane słowa nie wpakowały cię kiedyś w tarapaty?
Czy nie masz wrażenia, że wcale nie mówisz tego, co myślisz, i nie myślisz tak jak mówisz?
Czy nie łapiesz się na tym, że mówisz, by wypełnić ciszę?
Kiedy mówisz, to bądź w tym dobry! Skoro twoi bliscy będą do ciebie mówić, to zatroszcz się, aby do tuszu docierały właściwe komunikaty! Przetestuj na sobie rady Karen. Przestań paplać, a zacznij mówić!
Przeciętny mężczyzna wypowiada dziennie około 7000 słów, a kobieta – 20 000, nie licząc tych wystukiwanych online. Karen Ehman – kobieta, której słowa nieraz sprawiały masę problemów – dzieli się swoim doświadczeniem, jak radzić sobie z własnym językiem. Książka Przestań paplać. Zacznij mówić nauczy cię:
• kiedy i jak włączyć wewnętrzny przycisk pauzy, zanim na kogoś naskoczysz i zaatakujesz nie problem, a osobę;
• jak unikać wypowiadania krzywdzących słów, gdy stres czy nerwy zaczynają przejmować nad tobą kontrolę;
• jak umiejętnie dawkować upomnienia i nie szastać pochlebstwami;
• jak rozmawiać o ludziach i zdarzeniach bez plotkowania.
Szukając wskazówek zawartych w Piśmie Świętym oraz poddając analizie osobiste doświadczenia, Karen Ehman wypracowała wiele skutecznych metod mających ci pomóc wydobyć moc języka, którą obdarzył cię sam Bóg. Czy chcesz podjąć to wyzwanie?
ak znaleźć małżeństwo, o jakim marzymy?Lektorzy: Ireneusz Załóg i Anita SajnógJohn Eldredge jest założycielem i dyrektorem Ramsoned Heart Ministries w Colorado Springs stowarzyszenia pomagającego ludziom w odkrywaniu Bożego Serca. John napisał wiele książek, m.in. Dzikie serce, Podróż pragnień, Opowieść, Pełnia Serca. Wraz z żoną Stasi są autorami książek Urzekająca i Urzekająca dziennik osobisty.Stasi Eldredge jest współautorką książek Urzekająca i Urzekająca dziennik osobisty. W Ramsoned Heart Ministries zajmuje się prowadzeniem konferencji dla kobiet. Jej pragnieniem jest oglądać przemianę serc przez umiłowanie Jezusa i odkrywanie piękna Ewangelii. Od dwudziestu pięciu lat żyje w związku małżeńskim z Johnem, mają trzech wspaniałych synów.
Podręcznik zawiera kompletny zestaw narzędzi, technik i informacji niezbędnych w pracy coacha. Zaprezentowano w nim istotę i zasady coachingu wraz ze wskazówkami dotyczącymi konkretnych sytuacji szkoleniowych, zarówno w kontekście biznesowym, jak i osobistym.
Autorka odnosi się do szczególnie wartościowego modelu - coachingu kooperacyjnego, a w jego opisie uwzględnia takie zagadnienia jak:
- zasady i system wartości dobrego coacha,
- konieczne umiejętności i kompetencje coacha oraz ich rozwijanie,
- używanie stylu nienakazowego dla osiągnięcia najlepszych rezultatów,
- planowanie sesji coachingowych,
- ścieżka treningu - struktura sesji coachingowych,
- efektywne sposoby rozpoczynania i kończenia sesji, przeprowadzania rozmów, zadawania pytań,
- bariery w procesie coachingu i ich pokonywanie,
- rozwijanie dojrzałości emocjonalnej u coacha i podopiecznych.
Zawarte w książce wskazówki są zilustrowane licznymi przykładami potencjalnych sytuacji i próbkami dialogów coachingowych. Najnowsze, zmienione wydanie podręcznika zostało ponadto uzupełnione o praktyczną sekcję "Narzędzia", która zawiera dodatkowe ćwiczenia i opisy przydatnych procedur.
Zaproś magię do swojego życia.
Bestseller "Magia" pomoże Ci radzić sobie z niedostatkami dnia codziennego, z ograniczeniami. Pokaże, co możesz ze swojego niedoskonałego życia wyeliminować, a co w nim wzmocnić.
Przez ponad dwadzieścia stuleci słowa zawarte w świętym tekście zawsze intrygowały, wprawiały w zmieszanie i były mylnie rozumiane przez niemal wszystkich, którzy je czytali. Tylko niewielu ludzi na przestrzeni dziejów zdawało sobie sprawę, że słowa są zagadką i że kiedy ją rozwiążesz – kiedy odkryjesz tajemnicę – przed Twoimi oczami pojawi się nowy świat.
W "Magii" Rhonda Byrne ujawnia światu swoją wiedzę, która zmienia życie. W niewiarygodnej dwudziestoośmiodniowej podróży uczy, jak stosować tę wiedzę w codziennym życiu.
Bez względu na to, kim jesteś i czym się zajmujesz, bez względu na to, jaka jest Twoja obecna sytuacja materialna, Magia zmieni całe Twoje życie!
By dowiedzieć się więcej o "Magii", odwiedź www.thesecret.tv.
Książka sprzedana w łącznym ponad 20 milionowym nakładzie, przetłumaczona na wszystkie niemal języki świata.
Książka „Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" od momentu pojawienia się w 1937 r. poruszała swą niezwykłą treścią coraz to większe rzesze czytelników, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom. Ciągła sprzedaż i wciąż nowe wydania dowodzą, że popularność ta nie była tylko przejściową modą. Dzieło Carnegie'go okazało się być
bestsellerem wszechczasów.
Narrator: Tomasz Kućma
#1: Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi CD1 (CD-Audio)
#2: Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi CD2 (CD-Audio)
#3: Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi CD3 (CD-Audio)
#4: Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi CD4 (CD-Audio)
#5: Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi CD5 (CD-Audio)
#6: Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi CD6 (CD-Audio)
Wszystko, co dobre i złe w człowieku, bierze się z najwcześniejszego etapu życia — życia w rodzinie. To właśnie ona daje mentalny, emocjonalny, relacyjny i moralny kręgosłup, z którym młoda osoba rusza w świat. Jeśli ten ekwipunek okaże się słabej jakości, prawdopodobieństwo bycia szczęśliwym i odnoszącym sukcesy dorosłym znacznie spada. Nieuleczone rany rodziców przechodzą na nieświadome dzieci, które bez odpowiednich wzorców nie radzą sobie w życiu tak, jakby mogły. Aż 40% polskich małżeństw się rozwodzi, często bez dojrzałości i klasy. Niektóre rodzinne spory ciągną się latami. Problemy z domu przenosimy na pracę, przez co cierpimy, chorujemy, a nawet tracimy poczucie sensu życia i nadzieję na przyszłość. Dlaczego tak się dzieje? Bo nie potrafimy ze sobą rozmawiać. Używamy słów jedynie do wymiany uwag i informacji albo do ranienia innych. Tymczasem umiejętnie przeprowadzony dialog to potężny sprzymierzeniec w budowaniu świadomych związków z osobami, które są dla nas najważniejsze. Ten dialog jest oparty na sprawdzonej naukowo, psychologicznej wiedzy, podanej w przystępny sposób. I dlatego właśnie powstała ta książka — spisano w niej w jednym miejscu reguły tworzenia świadomych związków. Pomoże Ci ona uniknąć wielu konfliktów z bliskimi i uleczyć niedziałające relacje. Być może ochroni przed niepotrzebnym rozstaniem. Bez dwóch zdań ułatwi komunikację z bliskimi, usprawni emocje między Wami, powie dokładnie, jak i co robić w sytuacjach rodzinnych. To piękna książka z fascynującą, potrzebną do życia wiedzą.
Zasadniczym celem niniejszej pracy jest etyczna analiza zjawiska mobbingu z wykorzystaniem ustaleń psychologicznych. Mobbing można ujmować na wiele sposobów: jako patologię relacji między jednostkami, jako patologię zarządzania, jako znak czasów, w których osobisty sukces i wyścig po wygodne życie stały się najważniejszymi celami, kosztem takich wartości jak troska i odpowiedzialność za drugiego człowieka. W mojej pracy staram się umieścić mobbing w perspektywie etycznej, która pozwala zrozumieć to zjawisko przede wszystkim jako źródło zła moralnego. Celem moim jest wieloaspektowe pokazanie moralnego zła mobbingu, w ramach perspektywy integrującej wyniki badań psychologicznych z rezultatami dociekań etycznych. /ze Wstępu/
W książce przedstawiono nowoczesne modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie poprzez wykorzystanie narracji biznesowych, które współcześnie w optymalny sposób umożliwiają aranżowanie formy, systemu zarządzania, struktury organizacyjnej i komunikowania menedżerskiego wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również w układach międzyorganizacyjnych (firma - otoczenie, kooperanci, konkurenci, klienci i inne podmioty zaangażowane).
Przedsiębiorstwo przyjmuje się w książce jako teatr aktorów organizacyjnych (menedżerowie, pracownicy, klienci), którzy odgrywając role organizacyjne „przyśpieszają" lub „zwalniają" dynamikę rozwoju organizacji gospodarczej.
Oryginalne narracje zostały przygotowane i przetestowane przez pracowników i współpracowników Katedry Zarządzania Wiedzą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Zawarta jest w nich wiedza niejawna, umożliwiająca odkrywanie, identyfikowanie i przeformowanie modeli biznesu w realnie istniejących organizacjach gospodarczych. Narracje biznesowe, mające wymiar teoretyczny i praktyczny, stanowią świetne narzędzie dydaktyczne w wyższych uczelniach menedżersko-ekonomicznych, jak również w firmach konsultingowych, treningowych i szkoleniowych oraz w innych instytucjach szkolenia zawodowego.
Rewolucja w zarządzaniu motywacją!
Susan Fowler, badaczka problemu przywództwa, doskonała konsultantka i coach, przekonuje nas, abyśmy w końcu przestali próbować motywować ludzi! Nie dość, że jest to frustrujące dla obu stron, to jeszcze po prostu nie działa. Ludzie już są zmotywowani, choć zazwyczaj w sposób powierzchowny i tylko na krótką metę. W tej książce Fowler wykorzystuje wnioski płynące z najnowszych badań naukowych i przedstawia sprawdzony model i plan działania, które pomogą liderom poprowadzić swoich ludzi w stronę takiej motywacji, która nie tylko pozwoli im zwiększyć wydajność pracy i zaangażowanie, ale w dodatku zapewni im głębokie poczucie celu i spełnienia.
Fowler twierdzi, że liderzy nadal wykorzystują tradycyjne techniki kija i marchewki, ponieważ nie znają alternatyw. Jej program Optymalna Motywacja pokazuje liderom, w jaki sposób mogą odejść od zewnętrznych nagród i pomóc swoim pracownikom odkryć, w jaki sposób ich praca może spełnić ich głębsze potrzeby psychologiczne – autonomii, relacyjności i kompetencji. Badania dowodzą, że tylko w ten sposób można osiągnąć głęboką i trwałą motywację.
Program Optymalna Motywacja sprawdził się w organizacjach na całym świecie – klientami Fowler były takie firmy i organizacje, jak Microsoft, CVS, NASA, Mattel i wiele, wiele innych. Autorka ilustruje poszczególne kroki procesu przykładami zaczerpniętymi z życia. To przełomowe rozwiązanie dla liderów, którzy pragną, by ich pracownicy byli właściwie zmotywowani!
„Plutarch z Cheronei żył i tworzył w drugiej połowie I i na początku II wieku po Chrystusie, a więc w epoce, którą ładnie i trafnie nazwano „babim latem kultury greckiej”. Nie wydała już ona twórców genialnych, ale w promieniach zachodzącego słońca cieszyła się wspaniałością swojej przeszłości i była z niej dumna. Plutarch jest nieodrodnym dzieckiem tych czasów. Na stałe związał się z Cheroneą, małym, ale jakże sławnym miasteczkiem w Beocji, skąd pochodził. Nie kusiły go metropolie ówczesnego świata. Przedkładał nad nie tę malutką mieścinę, która stałaby się jeszcze mniejsza, gdyby i on ją opuścił, jak zwykł dowcipnie mawiać. Tam żył i działał w otoczeniu rodziny i przyjaciół. Działalność ta polegała głównie na czytaniu i komentowaniu z młodymi, zdolnymi i chętnymi ludźmi pism Platona oraz rozwiązywaniu wielu zagadnień praktycznych, co dawało mu możność kierowania sumieniami swoich słuchaczy. […]
Pismo to jest też dowodem olbrzymiej erudycji Plutarcha, który niemal każdą swoją myśl popiera cytatem z literatury greckiej lub stosowną anegdotą. Jest to najczęściej Homer, który stoi na początku, w środku i na końcu życia każdego chłopca, męża dojrzałego i każdego starca, jak powie współczesny mu retor Dion z Prusy, a dalej zaś Eurypides, a z prozaików Tukidydes i Platon. Musiała to być też erudycja czytelników Plutarcha, którzy w lot identyfikowali te cytaty i anegdoty. Cechowała ona zapewne Kasjusza Juliusa Antiocha Epifanesa Filopapposa, księcia syryjskiego z dynastii Seleucydów, wnuka Antiocha IV, postaci ważnej w życiu kulturalnym i społecznym Aten i Rzymu w czasach Plutarcha, który pismo to mu zadedykował".
„Nowy coaching biznesowy” to kompleksowy przewodnik po podstawach coachingu, zawierający przegląd podstawowych zasad i narzędzi, a także liczne analizy przypadków umożliwiające pogłębianie wiedzy. Carol Wilson, doświadczony trener i szkoleniowiec, przedstawia wiedzę niezbędną do przyswojenia sobie najlepszych praktyk, przydatną zarówno dla początkujących adeptów coachingu, jak i dla aktywnych zawodowo profesjonalistów – a także dla każdego, kto chciałby kształtować w swojej organizacji kulturę coachingową. Nowe wydanie zostało kompleksowo zaktualizowane, zyskało też zupełnie nową strukturę. Kładzie większy nacisk na budowanie kultury coachingowej w organizacji i przytacza liczne przykłady z różnych krajów świata. Książka została wzbogacona o wiele nowych informacji, związanych z najnowszymi trendami charakterystycznymi dla dynamicznie rozwijającego się świata coachingu.
Carol Wilson to prelegentka, pisarka i autorka audycji prowadząca swoją działalność w skali międzynarodowej. Pełni funkcję dyrektora zarządzającego Performance Coach Training, założonego wspólnie z sir Johnem Whitmorem.
Prawie wszystko, co jest ważne dla ludzkiej kondycji, zarówno tej dobrej, jak i złej, ma swój początek w komunikacji. Konflikt i kooperacja, społeczeństwo i rodzina, miłość i przyjaźń, funkcjonowanie handlu i organizacji są możliwe dzięki komunikacji. Okazuje się, że im bardziej kompetentna jest komunikacja, tym lepsze są podstawowe instytucje i związki.
Komunikacja między ludźmi (nowe wydanie) to kompendium wiedzy na temat komunikacji i lektura obowiązkowa dla osób chcących poprawić umiejętności komunikowania się w na wszystkich płaszczyznach życia.
Ta książka to „biblia komunikacji”, w której czytelnik znajdzie:
· Podstawowe informacje dotyczące komunikowania się ludzi
· Wiedzę dotyczącą komunikacji interpersonalnej
· Informacje i ćwiczenia, które pomogą poszerzyć umiejętność komunikacji w małych grupach, podejmowania decyzji i przywództwa
· Cenne wskazówki dotyczące przemówień, wystąpień publicznych oraz sztuki informowania i przekonywania
· Najnowsze badania i rekomendacje dotyczące kompetentnego komunikowania się w dwóch krytycznych kontekstach XXI wieku – komunikacji masowej i technologicznej oraz komunikowania się za pośrednictwem mediów.
Każdy rozdział Komunikacji między ludźmi skonstruowano tak, by ułatwić przyswajanie wiedzy i zdobywanie umiejętności:
· Z życia wzięte przykłady
· Tabele i ramki wyjaśniające ważne zagadnienia
· Narzędzia samooceny, które można wykorzystywać do oceniania własnej motywacji,
wiedzy i umiejętności w sytuacjach z realnego świata
· Podsumowania najważniejszych treści rozdziału
· Pytania do dyskusji oraz propozycje ćwiczeń
· Słownik najważniejszych pojęć
Miłość to coś więcej niż gorące i ekscytujące emocje. Pragniemy miłości, bo oczekujemy od niej wiele i obawiamy się, że bez niej nasze życie będzie ubogie. Ale dość często nie potrafimy dbać o naszą miłość. Ze smutkiem godzimy się, że się rozprasza i znika…
Potrzeba bliskości jest naszym pierwotnym i podstawowym instynktem. Emocjonalne związki z partnerami chronią nas przed stresem i sprawiają, że jesteśmy silniejsi w obliczu życiowych wyzwań. Udany związek to najlepsza recepta na szczęście i zdrowie, a także silny środek przeciwdziałający starzeniu.
Sue Johnson przedstawia trzy podstawowe strategie radzenia sobie z potrzebą tworzenia więzi i towarzyszącymi jej lękami. Dodająca otuchy książka w sposób praktyczny i przystępny radzi jak budować bliskość, bezpieczeństwo i zaufanie; jak radzić sobie z cierpieniem, utratą, i jak przebaczać; jak umacniać bezpieczeństwo związku tak, żeby trwało przez całe życie. Książka ta zmienia sposób myślenia o miłości.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?