KATEGORIE [rozwiń]

Relacje międzyludzkie

O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy. 

37,92 zł
65,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,51 zł

24,03 zł
34,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,03 zł

27,89 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,89 zł
Okładka książki Łowcy zbieracze praktycy niemocy

55,00 zł 40,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,58 zł

Upadek komunizmu przyniósł wielu Polakom doświadczenie ubóstwa, tworząc obszary głębokiego, potransformacyjnego bezrobocia. Mieszkańcy tych obszarów i ich kulturowe światy stanowią główny przedmiot niniejszej książki. Autor, przebywając wśród bezrobotnych górników, zbieraczy złomu i zubożałych mieszkańców wsi, starał się uchwycić, jak reagują oni na utratę pracy i sprawdzonych sposobów społecznego funkcjonowania. Okazuje się, że mimo początkowej bezradności wzmaga się ich wewnętrzna aktywność. Zaczynają przeobrażać swoją wiedzę o rzeczywistości i tworzyć ją na nowo. Przekonania o destrukcji i degradacji przemieniają się wówczas w wyobrażenia o własnej zaradności, a bierność i wycofanie ustępują miejsca szczególnym łowiecko-zbierackim umiejętnościom. To moment, kiedy nieustannie próbuje się pojąć świat na nowo i odnaleźć sens własnego doświadczenia.
Okładka książki Czułe słówka. Słownik afektonimów.

34,90 zł 28,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,20 zł

„Bąbelku, dziabągu, misiaczku, ptysiu... Cieszę się, że jest w nas tyle czułych słówek i że się nimi w tej potrzebnej książeczce zajmiemy i, mam nadzieję, nacieszymy. Nieczułym zaś słówkom mówimy NIE. Może byłoby lepiej na świecie, gdybyśmy wszyscy byli misiaczkami? Ale, ale! „Misiaczku” do szefa lub policjanta?!” Ze wstępu Katarzyny Miller Słownik po raz pierwszy zbiera i prezentuje polskie afektonimy, czyli intymne przezwiska funkcjonujące pomiędzy kochankami, małżonkami i osobami pozostającymi w bliskich relacjach. Podstawą słownika była ankieta, jaką na prośbę Wydawnictwa Naukowego PWN, przeprowadziły w maju 2009 roku wśród internautów portale Onet.pl i Sympatia.pl, pytając jak Polacy zwracają się do siebie gdy chcą sobie okazać czułość. Na ankietę odpowiedziało około 2000 osób, które w sumie nadesłały ponad 3000 „czułych” słów. Publikacja zawiera ponad 500 określeń typu: bąbelku, kotku, cukiereczku, misiu, aniołku etc., zilustrowanych autentycznymi przykładami użycia wziętymi z blogów, forów internetowych i z literatury. Oprócz części hasłowej w książce zamieszczono aneksy zawierające informacje o funkcjonowaniu afektonimów w polszczyźnie, o ich strukturze, charakterystyce tematycznej. Książkę otwiera wstęp znanej psycholog, autorki wielu artykułów w pismach kobiecych Katarzyny Miller. „Czułe słówka” to oryginalny prezent nie tylko na Walentynki, a ich lektura to świetna zabawa!
Okładka książki Maski w związku i uczucia jakie się pod nimi kryją

19,95 zł 12,06 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,06 zł

Wielka bliskość emocjonalna, przeżywana przede wszystkim w związkach partnerskich i relacjach małżeńskich, czyni nas szczególnie podatnymi na zranienia. Potrzebujemy masek, aby się pod nimi chronić, a czasem nawet ukryć. Bez masek nie bylibyśmy w stanie doświadczyć intymności, emocjonalnej bliskości, nie umielibyśmy przyjmować miłości i dawać jej.
Opakowanie Co mężczyzn kręci w kobietach

31,40 zł 20,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,39 zł

W świecie zdominowanym przez mężczyzn warto zdobyć oręż do walki o należne nam, kobietom miejsce. Ta książka pomoże Ci w życiu zawodowym, towarzyskim, uczuciowym.
Okładka książki Coaching

49,90 zł 37,81 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,81 zł

Coaching to stosunkowo nowa profesja, z którą wiąże się wiele pytań. Na wszystkie istotne odpowiada w swojej książce Jane Rogers. Autorka przedstawia podstawowe zasady coachingu. Opis uzupełnia o praktyczne przykłady rozwiązania różnych problemów, jakie pojawiają się w relacji klient – coach, a także studia przypadków. Dzięki tej publikacji czytelnik rozwinie umiejętności niezbędne do tego, by być dobrym coachem. Książka jest przeznaczona zarówno dla osób, które dopiero rozpoczynają pracę w dziedzinie coachingu, jak i dla tych, które mają już w tym zakresie pewne doświadczenie, a chciałyby udoskonalić swój warsztat. Skorzystają z niej również menadżerowie – zasady coachingu można bowiem wykorzystać w procesie przewodzenia innym. Fragment książki       Wstęp       Jak w przypadku wielu innych osób, które obecnie wykonują zawód coacha, to coaching odnalazł mnie. Ponad dziesięć lat temu ponownie zjawiłam się w BBC, gdzie prowadziłam programy rozwoju zarządzania. Wkrótce zaczęłam otrzymywać od współpracowników sondujące telefony: „Zrobiłem już wszystkie kursy, ale teraz mam nowe stanowisko i muszę poradzić sobie z tym i tamtym. Czy możesz mi pomóc?" albo: „Mamy w naszym zespole pewnego wydawcę. Jest zbyt doświadczony, aby brać udział w szkoleniu, ale powinien popracować nad swoim stylem zarządzania. Czy mogłabyś się tym zająć?". Niektóre z tych pytań brzmiały jak: „Psst! Potrzebuję pomocy. Ale nikomu o tym nie mów!". Część pytających po prostu zakładała, że dla osób zajmujących najwyższe stanowiska w firmie najbardziej odpowiednia będzie pomoc dopasowana do ich konkretnych potrzeb. Wówczas nie było jeszcze terminu odnoszącego się do procesu udzielania takiej pomocy. Długo szukaliśmy odpowiedniego zwrotu i wreszcie zaczęliśmy określać ten proces jako „sesje jeden na jeden".       Niniejsza książka zawiera materiał, który bardzo przydałby mi się w tamtych czasach. Gdybym wtedy wiedziała to wszystko, co o coachingu wiem dzisiaj, oszczędziłoby mi to wiele czasu, a moi klienci nie byliby narażeni na czasem nieudane - choć szczere w intencjach - próby udzielenia im pomocy.       Pisałam tę książkę z myślą o wielu różnych odbiorcach. Wszystkich ich łączy jedno: chcą zrozumieć, czym jest coaching, jak działa i jak wykonywać zawód coacha. Może pracujesz na innym stanowisku lub pełnisz inną rolę, lecz zastanawiasz się, czym tak naprawdę jest coaching i czy nie warto przekwalifikować się na coacha. Być może wykonujesz zawód pokrewny, na przykład jesteś trenerem, i może sądzisz, że nieformalnie pracujesz już jako coach. Może właśnie szkolisz się w zakresie coachingu i chcesz udoskonalić swoje umiejętności. A może jesteś terapeutą lub doradcą, który rozważa zwrócenie się do innego rodzaju klientów, i właśnie się zastanawiasz, co by to mogło oznaczać w praktyce. Możesz być doświadczonym praktykiem, który szuka potwierdzenia swoich umiejętności.       Lektura książki nie zastąpi szkolenia, chociaż mam szczerą nadzieję, że może je wspomóc i rozszerzyć. Tylko dzięki szkoleniu można zidentyfikować swoje nawyki oraz mocne i słabe strony, ponieważ jedynym sposobem na to, by dowiedzieć się, jak sobie radzisz jako coach, jest prowadzenie coachingu i otrzymanie informacji zwrotnej o swoich postępach. W naszej firmie uważamy, że potrzeba około 1000 godzin praktyki, aby nabrać podstawowych umiejętności związanych z coachingiem - mniej więcej tyle samo, ile potrzeba, aby opanować podstawy języka obcego lub gry na instrumencie. Aby być w stanie pracować niemal z każdym klientem, trzeba mieć kolejnych 2000 godzin praktyki wykonywanej w ciągu kilku lat, i ten czas rzeczywiście musi upłynąć. To dlatego coaching jest czymś więcej niż tylko opanowaniem technik, chociaż - szczególnie na początku - techniki mają zasadnicze znaczenie.       Na napisanie tej książki złożyło się wiele rozmaitych doświadczeń. Przede wszystkim mam za sobą osiemnaście lat1 pracy w zawodzie coacha i wiele tysięcy godzin spędzonych z setkami klientów reprezentujących najróżniejsze branże. Mam doświadczenie głównie w executive coachingu, co oznacza, że pracuję niemal wyłącznie z osobami na wysokich stanowiskach. Jednak podstawowe zasady opisane w tej książce mogą być stosowane w każdym rodzaju coachingu.       Moje doświadczenie wzbogaciła praca trenera coachów oraz superwizora osób pragnących zdobyć dyplom w zakresie coachingu, którą wykonuję od dziewięciu lat. Obserwowanie i słuchanie tego, z czym zmagają się początkujący coache, jest dla mnie niezwykle cenne. Po prostu siedzę sobie spokojnie w fotelu i odsłuchuję nagrania sesji coachingowych, wolna od konieczności podejmowania decyzji w ułamku sekundy, do czego zmuszony jest coach. Błędy wydają się wtedy dużo bardziej oczywiste niż w sytuacjach, kiedy to ja je popełniam. Zajęcie to uczy również pokory - czasami słucham znakomitej sesji prowadzonej przez niezwykle utalentowanego coacha, który wcale nie potrzebuje kierowania. Najczęściej jednak doświadczenie to pokazuje mi, jakie trudności napotykają początkujący coache, a także podsuwa mi pomysły, w jaki sposób wskazywać rozwiązania, które tym trudnościom zaradzą.       Ludzie często pytają mnie, jak zostać dobrym coachem. Są dwie odpowiedzi na to pytanie - jedna prosta, a druga nieco bardziej skomplikowana. Zgodnie z pierwszą, znakomity coach jest świadomie i żywo zainteresowany sposobem, w jaki ludzie mogą realizować swój potencjał, i chce towarzyszyć im w tej podróży, ma w sobie ciekawość innych, intuicję podpowiadającą mu, jak nawiązać z nimi kontakt, dobrze zna samego siebie, jest zdyscyplinowany, nie narzuca niczego klientowi, opiera się chęci dawania rad oraz pragnieniu, by zawsze mieć rację.       Odpowiedź druga wskazuje, że nie można zostać znakomitym coachem, gdy się pragnie zostać znakomitym coachem. Za bardzo się wtedy staramy - jest to częsta pułapka, w którą wpadają początkujący coache. Coaching oznacza zarządzanie stanem ciągłej niejasności. Musisz mieć wszystkie opisane wcześniej cechy, ale w praktyce potrzebujesz dużo więcej. Na przykład musisz mieć w sobie ciekawość innych ludzi, ale musisz wiedzieć, kiedy twoim celem staje się zaspokajanie własnej ciekawości. Musisz mieć intuicję, ale musisz też wiedzieć, kiedy jej nie ulegać. Musisz powstrzymywać się od dawania rad, ale gdy napotkasz sytuację jedną na sto, w której rada jest nie tylko dozwolona, ale wręcz konieczna, musisz tę sytuację rozpoznać. Nie możesz niczego narzucać klientowi, ale jednocześnie musisz być w pełni obecny - nie jesteś przecież pozbawioną uczuć maszyną. Musisz lubić ludzi, ale jednocześnie kontrolować swoją potrzebę bycia lubianym, gdyż czasem będziesz stawiać przed nimi wyzwania i mówić rzeczy trudne do przyjęcia. Coaching to poważna sprawa, a jednak, jak zauważył jeden z moich kolegów, z pokoi, w których trwa właśnie sesja coachingowa, wciąż dobiegają wybuchy śmiechu.       Niniejsza książka jest poświęcona właśnie tym zagadnieniom. Zakładam, że masz niewielkie doświadczenie lub nie masz go wcale, ale za to jesteś ciekawy i zaangażowany. W książce opisuję różne techniki coachingowe, ale wskazuję również, jak wychodzić poza te techniki, co jest niezbędne do tego, by pracować płynnie i elastycznie. Gdy słuchamy nagrania ze znakomitej sesji coachingowej, może nam się wydawać, że nie można jej było dobrze poprowadzić w żaden inny sposób - a jednak inny doskonały coach mógłby to zrobić odmiennie, choć równie efektywnie.       Każdy autor tego typu pracy staje przed problemem właściwego oddania doświadczeń klientów. Chciałam, aby materiał przedstawiony w niniejszej książce miał silne oparcie w rzeczywistości, dlatego zamieściłam w niej opisy realnych przypadków. Zapewniłam jednak poufność swoim klientom dzięki rygorystycznemu kamuflażowi, często łącząc kilka historii, nie ujmując jednak nic z ich prawdziwości. Kiedy miałam wątpliwości, sprawdzałam, czy bohater danej historii jest w stanie się w niej rozpoznać.       Nie wierzę, by ktokolwiek, kto pisze książkę na temat coachingu, mógł podejść do tego zadania wolny od wszelkich wpływów. Podlegałam wielu różnym wpływom, które przeniknęły do tej pracy, a których źródeł już nie pamiętam, uznając je za wiedzę ogólną dotyczącą ludzkich zachowań. Jako studentka studiów podyplomowych spotkałam się z takimi myślicielami, jak Henri Tajfel czy Michael Argyle i z innymi psychologami społecznymi lat sześćdziesiątych XX wieku. Nieustannym źródłem inspirujących pomysłów był dla mnie Kurt Lewin, który za pomocą badań sprawdził wiele psychologicznych teorii. Coaching. Podstawy umiejętnościSpis treści Wstęp 7 Rozdział l Czym jest coaching? 12 Rozdział 2 Budowanie zaufania: podstawowe wartości i techniki 39 Rozdział 3 Niełatwy choć prosty język coachingu 68 Rozdział 4 Ocena sytuacji: zdobywanie wiedzy o sobie 98 Rozdział 5 Wybieranie przyszłości: ustalenie celów 122 Rozdział 6 Przeprowadzanie klienta przez zmiany 166 Rozdział 7 Jak zapewnić odpowiednie tempo i zainteresowanie podczas sesji 199 Rozdział 8 Profesjonalizm 226 Rozdział 9 Sedno coachingu: relacja pomiędzy coachem a klientem 251 Bibliografia 303 Indeks rzeczowy 306 Indeks osobowy 308
Okładka książki Wywieranie wpływu

40,95 zł 33,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,08 zł

Jeśli kiedykolwiek, w chwili namysłu i żalu, pomyślałeś sobie: Szkoda, że nie udało mi się ich przekonać do ? - to ta książka jest dla ciebie. Gwarantuje ona, że już nigdy nie pozostaniesz niezauważony i nie będziesz bezsilny. ( Dr Eddie Obeng, Director of Learning, Pentacle the Virtual Business School) Skuteczne wywieranie wpływu i komunikowanie się zarówno z współpracownikami, jak i partnerami spoza pracy to umiejętności kluczowe. Wywieranie wpływu definiuje się jako zdolność wpływania na postawy, przekonania i zachowania innych ludzi bez wykorzystania siły lub władzy formalnej. Powszechnie uważa się, że dotychczas stosowany styl zarządzania, opierający się na rozkazywaniu i kontroli, nie ma dziś racji bytu. Zarządzanie i kierowanie ludźmi sprowadzają się do osiągnięcia określonych rezultatów głównie dzięki pracy innych, dlatego najlepiej i najskuteczniej jest wywierać na nich wpływ. Niniejsza publikacja traktuje o tej właśnie umiejętności, jak również o niezbędnych zdolnościach, postawach, strategiach, technikach oraz o stylach wywierania wpływu i jego przebiegu. Książka ta ma przede wszystkim pomóc czytelnikowi przyjrzeć się temu, jak radzi on sobie w roli osoby wywierającej wpływ, i zastanowić się nad tym; jej celem jest omówienie i przyjrzenie się zdolnościom, metodom i technikom. Autorzy wypracowali model, który pomoże zrozumieć cały proces, i to właśnie ów model jest motywem przewodnim ich dzieła.
Okładka książki 30 minut dla skutecznej komunikacji

19,00 zł 10,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,54 zł

Czy zdarzyło ci się, że inni nie zrozumieli tego, co chciałeś im przekazać? Być może twój przyjaciel lub znajomy z pracy opacznie odebrał twoją wiadomość i zrobił coś dokładnie odwrotnego do twoich oczekiwań? Z tej książeczki w 30 minut dowiesz się, jak możesz efektywniej porozumiewać się zarówno w pracy, jak i życiu prywatnym. Dzięki temu w każdej sytuacji znajdziesz odpowiednie słowa. Przeczytaj, jak:- ubierać swoje myśli w odpowiednie słowa;- spełniać oczekiwania i wymagania swoich rozmówców;- być przekonującym w codziennym życiu.
Okładka książki Co kobiety wiedzą o mężczyznach?

13,55 zł 7,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,70 zł

Niezwykła książka z.... pustymi stronami, chociaż w temat wprowadza nas kilka pierwszych stron z ?tajemniczym? tekstem w języku hebrajskim, greckim oraz swahili (język, jakim posługują się ludy zamieszkujące Afrykę Południową). Te zapisanych kilka stron w obcych językach i puste kartki ? mające charakter notatnika ? są metaforą obrazującą relacje pomiędzy żeńską i męską częścią ludzkości oparte na wzajemnym poznaniu i wiedzy o drugim człowieku, która często streszcza się w tych paru słowach zapisanych w tak różnych kulturowo językach. Taka forma publikacji nie ma być manifestem antyfeministycznym, ale okazją, aby te puste strony zapisać tak potrzebną długą rozmową i codzienną wzajemną otwartością na drugiego człowieka ? bo tylko taka otwartość daje gwarancję poznania. Zatem niech ta książka zacznie działać w Waszym życiu - póki jest jeszcze na to czas? Nie zmarnuj tej okazji ;) (autor)
Okładka książki Małżeństwo o jakim marzymy

22,90 zł 15,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,76 zł

Codzienność może stać się kluczem do wielkiej przygody, jaką jest małżeństwo, lub całkowicie zamknąć naszą miłość w zwykłych rutynowych obowiązkach. Marzenia dotyczące małżeństwa są w każdym z nas aktualne bez względu na to, czy mamy ten krok przed sobą, czy za sobą. Jest tylko jeden warunek, by praktyczne wskazówki, zawarte w tej książce, miały szansę stać się rzeczywistością w twoim życiu. Musisz najpierw zacząć marzyć o miłości, która wbrew stereotypom, po ślubie nie gaśnie, ale jeszcze bardziej się rozwija. Ślub to dopiero początek, a nie uwieńczenie, naszej wielkiej miłości. Małżeństwo to pomysł Pana Boga. Książka ta została napisana, aby ten pomysł w sposób przystępny przedstawić, zawsze jednak odwołując się do konkretnych wersetów biblijnych. Zacznij marzyć o szczęśliwym związku, by móc to marzenie realizować.
Okładka książki Negocjacje Co dobry negocjator wie robi i mówi

39,90 zł 30,15 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,15 zł

Niektórzy ludzie są urodzonymi negocjatorami, ale większość z nas do nich się nie zalicza. Tymczasem umiejętność błyskotliwego prowadzenia negocjacji zapewnia ogromne korzyści w życiu prywatnym i zawodowym. Negocjacje to krótki poradnik, jak stać się dobrym negocjatorem. Jeśli zatem ktoś nie potrafi się targować, to dzięki tej książce może się nauczyć, jak: dobierać oraz stosować najważniejsze strategie i taktyki negocjacyjne, opanować stres i nie okazywać emocji, unikać najczęściej popełnianych błędów, ustanowić relacje z drugą stroną, osiągnąć porozumienie i zakończyć negocjacje. Książka jest przeznaczona dla tych wszystkich, którzy mogą się znaleźć w sytuacji wymagającej negocjacji, czy to z partnerami biznesowymi, czy z rodziną, znajomymi, sąsiadami.
Okładka książki Manipulacja

33,00 zł 19,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,93 zł

Czym jest manipulacja i co tak naprawdę można zrobić z drugim człowiekiem? Kto czuje się szczególnie uprawniony do manipulowania innymi? Czy istnieją jakieś środki zaradcze, które można zastosować w formie obrony przed manipulacją? W książce znaleźć można błyskotliwe odpowiedzi wybitnych psychologów na te oraz wiele innych pytań. Zarówno cały cykl spotkań Bliżej Psychologii, jak i książka będąca ich owocem to odzwierciedlenie idei przewodniej, a mianowicie przybliżania dokonań naukowych laikom oraz odnajdywania praktycznych zastosowań dla wyników badań i eksperymentów naukowych. Psychologia nie jest czarną magią, współczesną alchemią czy wróżeniem z kart, nie jest też hermetycznie zamkniętą sferą, którą można wyizolować z codziennego życia. Być bliżej psychologii to żyć pełniej, mądrzej, lepiej. Chyba warto? „Próby wpływania ludzi na siebie nawzajem są częścią porządku społecznego. Trudno sobie wyobrazić życie społeczne bez wzajemnych oddziaływań, bez zabiegów, których dokonują jedni ludzie, by ukierunkować zachowania innych. Bez tego nie byłoby socjalizacji, zarządzania, organizacji społecznych, a nawet życia towarzyskiego”. Wiesław Łukaszewski (fragment ze Słowa wstępnego ) Seria Bliżej Psychologii jest literackim plonem cyklu spotkań, zapoczątkowanego przez wydawnictwo Smak Słowa w październiku 2008 roku. Jego głównym zadaniem jest przybliżanie rzetelnej, naukowej psychologii szerokiemu gronu odbiorców, czemu sprzyjać ma klubowa, sympatyczna, luźna, a jednocześnie pobudzająca intelektualnie atmosfera poniedziałkowych spotkań w Klubie Atelier. W ich trakcie wybitne polskie osobowości świata nauki mają szansę podyskutować ze sobą na gruncie bardziej nieformalnym niż na przykład konferencje naukowe lub sympozja, a zwykli śmiertelnicy mogą nie tylko ich słuchać, lecz także żywo uczestniczyć w tych rozmowach i mieć wpływ na ich rozwój i kierunek. Efektem każdego cyklu spotkań Bliżej Psychologii będą książki, w których znajdą się zarówno wszystkie wątki poruszane podczas dyskusji, jak i wiele dodatkowych informacji i esejów pisanych przez profesorów uczestniczących w spotkaniach poświęconych określonej problematyce. Owe książki to znakomite przewodniki po współczesnej psychologii naukowej, czyniące ją bardziej zrozumiałą dla zwykłych śmiertelników.
Okładka książki Psychologia autoprezentacji w kuchni

28,00 zł 14,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,56 zł

Książka dla każdego ? młodych, osób starszych, kobiet, mężczyzn, tych którzy szukają pracy i tych którzy pracują, tych którzy znaleźli swoją drugą ?połówkę? i tych którzy nadal szukają, tych którzy uwielbiają gotować i dla tych, którzy przypalają wodę na herbatę. Czytelnik znajdzie tu w przyjemny i dostępny sposób opisane zarówno podstawowe elementy szerokorozumianej autoprezentacji jak i też wypróbowane ekspresowe, pyszne i efektowne potrawy.
Okładka książki Sztuka komunikacji odkrywana z Ignacym Loyolą

30,45 zł 16,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,92 zł

Unikalne połączenie duchowości ze sztuką komunikacji Jak możemy uszanować wartości, potrzeby i zainteresowania innych, a jednocześnie zaznaczyć własne i nie popaść w wyniszczającą sprzeczność? Święty Ignacy odkrył, że dla dobrej współpracy najistotniejsze jest, by relacje między ludźmi odznaczały się wolnością oraz wzajemnym poszanowaniem światopoglądów i upodobań. Powiązał przy tym dwa wymiary: powołanie do duchowej dojrzałości na drodze do Boga z pozytywnym i owocnym ukierunkowaniem na świat. Autor książki ukazuje założyciela jezuitów jako doskonałego nauczyciela komunikacji i wykorzystuje jego inspiracje dla formułowania praktycznych wskazań dotyczących udanego kontaktu z Bogiem, drugim człowiekiem i sobą samym.
Okładka książki Czy wiesz kogo kochasz

19,90 zł 13,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,40 zł

Co wiemy o sobie i naszym życiowym partnerze? Jak zrozumieć siebie i ukochaną osobę? Jak zbudować szczęśliwy związek partnerski? Na te i inne pytania odpowiesz sobie po przeczytaniu książki Zuzanny Celmer, znanej psycholog, autorki wielu publikacji, audycji radiowych i telewizyjnych poświęconych problemom miłości, rodzicielstwa i małżeństwa.
Okładka książki Mogę wybaczyć jeśli tylko chcę

23,00 zł 15,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,11 zł

Ta momentami drastyczna książka, opisująca dramat dziecka w miejscu, które każdemu powinno kojarzyć się ze spokojem i bezpieczeństwem, niesie ze sobą nadzieję dla każdego, kto potrzebuje wybaczyć niewybaczalne. Miliony osób na całym świecie przeszło przez piekło przemocy domowej, jednak niewielu z nich zwyciężyło. Kitty Chappell swoim życiem pokazuje jak nie tylko przeżyć rodzinny koszmar, ale jak z tego koszmaru wyjść zwycięsko.
Okładka książki Lucky Sperm Historia trzech kobiet i kilku fiolek

33,60 zł 17,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,47 zł

>Mój zegar biologiczny wybijał właśnie północ. Spełniałam się zawodowo jako szef bostońskiej redakcji „New York Timesa”, ale moje życie osobiste było kompletną porażką. Biegałam do upadłego na randki, a efekt? Wciąż samotna, z czterdziestką na karku. Najwyższy czas – myślałam. Jeśli chcę urodzić dziecko, muszę się zacząć o nie starać. Sama. Cóż, trzeba porzucić romantyczne mrzonki o miłości i rozpocząć akcję „Samotne Macierzyństwo”.< Jeśli nie mąż, to co? Może fiolka z zamrożonym nasieniem Dawcy 5252?... Trzy kobiety – nowoczesne, niezależne, inteligentne, atrakcyjne i... samotne – w okolicach magicznej czterdziestki porzucają marzenia o stabilnym związku i tradycyjnej rodzinie, ale nie o macierzyństwie. Trzy relacje o marzeniach, przyjaźni, miłości i o bardzo trudnych decyzjach. Brzmi współcześnie? Bo takie jest. „Lucky Sperm” przedstawia przeplatające się trzy prawdziwe historie Amerykanek, spisane dopiero co. Książka równocześnie wchodzi na rynek USA i już teraz budzi spore zainteresowanie tych, które o podobne dylematy się otarły lub też przeżywały je same.
Okładka książki Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce Br

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł

Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce! Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i wywołujemy w nich emocje pozytywne lub negatywne. Robimy to poprzez swój wygląd, ubranie, zachowanie, sposób prowadzenia rozmowy, a także działania, jakie podejmujemy. Celowo lub nieświadomie tworzymy swój mentalny obraz w myślach osób, z którymi się kontaktujemy, a obraz ten to nic innego, jak nasz wizerunek. ? W jaki sposób kreować swój wizerunek? ? Jak budować pozytywne relacje z ludźmi? ? Co robić, by emocje, jakie wywołujemy nam sprzyjały? ? Jak prowadzić interesującą rozmowę? ? Jak się ubrać, by zrobić dobre wrażenie? ? Jak się zachować? ? Kiedy całuje się kobiety w rękę, a kiedy nie należy tego robić? ? Co zrobić z telefonem komórkowym? Na te i wiele innych pytań odpowiada Autorka niniejszej książki adresowanej do ludzi biznesu i polityki, osób pracujących w różnego rodzaju instytucjach, urzędach i firmach ? słowem wszystkich, którzy chcą być jak najlepiej postrzegani w działalności zawodowej i publicznej, a także w życiu prywatnym. O AUTORZE Grażyna Białopiotrowicz ? psycholog, trener biznesu, rozwoju osobistego i umiejętności interpersonalnych, specjalista w zakresie marketingu politycznego oraz kreowania wizerunku medialnego osób publicznych. Jest osobistym doradcą wielu prominentnych przedstawicieli świata polityki i biznesu w zakresie rozwoju osobistego oraz budowania pozytywnego wizerunku własnej osoby. Autorka i realizatorka programów biznesowych dotyczących profesjonalnej obsługi klienta, skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz strategii wpływu społecznego. Przez wiele lat prowadziła zajęcia ze studentami w Zakładzie Psychologii Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Obecnie jest wykładowcą Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka kilkunastu książek, m.in: Sztuka aktywności; Kobieta?mężczyzna. Psychologiczne gry w miłości i biznesie, oraz artykułów w czasopismach fachowych. Zapraszam na swoją stronę internetową: www.gbialopiotrowicz.com.plKreowanie wizerunku w biznesie i polityce Spis Treści   Wstęp rozdział I Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie? Co składa się na wizerunek? Prezencja, czyli jak wyglądamy? Zachowanie, czyli dobre maniery Umiejętności interpersonalne, czyli sztuka budowania relacji Kwalifikacje, umiejętności zawodowe i doświadczenie Sukcesy, osiągnięcia, czyli czym możemy się poszczycić? Jakie znaczenie ma dorobek w kreowaniu pozytywnego wizerunku? Styl życia, czyli co w trawie piszczy? Czy szata zdobi człowieka? Czy nasz wygląd ma istotne znaczenie, czy też możemy się nim nie zajmować? Czy to oznacza, że gdy zrobimy dobre pierwsze wrażenie, to już nie musimy się więcej starać? Wizerunek pozytywny Pozytywny wizerunek a czarny PR Do czego potrzebny jest pozytywny wizerunek? rozdział II Kreowanie wizerunku przez wygląd Komunikaty niewerbalne, czyli mowa naszego ciała Jakie informacje można odczytać z wyglądu? Osoba zdyscyplinowana i uporządkowana Osoba chaotyczna Osoba o zawyżonej samoocenie Osoba o niskiej samoocenie Osoba pogodna Osoba smutna, ponura, gniewna Znaczenie roli społecznej w kreowaniu wizerunku Kobiecy wizerunek, czyli jak ubrać się do pracy? Ubranie Najczęściej popełniane błędy w ubiorze Zasady doboru ubrań Fryzura Rodzaj fryzury jako przekaz niewerbalny Makijaż Rajstopy, pończochy, skarpetki, podkolanówki Męski wizerunek, czyli jak ubrać się do pracy? Fryzura Zarost Garnitur Koszula Krawat i jego przekaz Skarpetki męskie Inne elementy wizerunku kobiet i mężczyzn Płaszcz Torebki, aktówki, teczki w kreowaniu wizerunku Pasek do spodni Obuwie Biżuteria Zapach jako element kreowania wizerunku Dłonie Zęby jako element wizerunku biznesowego Pióro czy długopis Okulary i szkła kontaktowe Zegarek W jaki sposób wykorzystać zegarek do kreowania wizerunku? Psychologia koloru w kreowaniu wizerunku Burgund Kiedy korzystać z koloru burgunda w kreowaniu wizerunku? Czerwień Kiedy wybierać ubranie lub jego elementy w czerwonym kolorze? Kiedy unikać koloru czerwonego? Kolor biały Kiedy stosować kolor biały? Kolor brązowy Kiedy korzystać z brązów w kreowaniu wizerunku? Kiedy unikać brązów Kolor brzoskwiniowy Kiedy wybierać ubranie lub jego elementy w kolorze brzoskwiniowym? Kolor czarny Kiedy korzystać z koloru czarnego? Kolor fioletowy Kiedy korzystać z koloru fioletowego? Kiedy unikać koloru fioletowego? Kolor niebieski Kiedy wybierać błękity i granaty? Kiedy unikać koloru granatowego i błękitów? Kolor pomarańczowy Kiedy korzystać z koloru pomarańczowego? Kolor różowy Kiedy wybierać róż? Kolor srebrny Kiedy stosować kolor srebrny? Kolor szary Kiedy korzystać z koloru szarego? Kiedy unikać szarości? Kolor wrzosowy Kiedy korzystać z koloru wrzosowego? Kolor zielony Kiedy stosować zieleń w kreowaniu wizerunku? Kiedy unikać koloru zielonego? Kolor złoty Kiedy korzystać ze koloru złotego? Kolor żółty Kiedy korzystać z koloru żółtego w kreowaniu wizerunku? rozdział III Kreowanie wizerunku przez zachowanie Etykieta biznesowa Pozdrawianie się Kto kogo pozdrawia? Uścisk dłoni - stosować czy nie? Powitanie Zasady profesjonalnego powitania Należy witać się w odpowiednim miejscu Gdzie i kiedy absolutnie nie należy się witać przez podanie ręki? Kto i kiedy wstaje przy powitaniu? Co należy zrobić przed podaniem ręki? Uścisk dłoni -jaki powinien być? Zasady profesjonalnego ucisku dłoni Zachowanie odpowiedniej odległości Konieczne czynności przy uścisku dłoni Podejmowanie kontaktu wzrokowego Profesjonalny uścisk dłoni Wyraźny i zdecydowany uścisk dłoni Czas uścisku dłoni Potrząsanie dłonią rozmówcy Dotyk w kontaktach służbowych Całowanie kobiet w rękę - zasady Prezentacja, czyli kogo komu przedstawiamy Bilety wizytowe, czyli co zrobić z wizytówką? Jakie wizytówki? Kiedy podać wizytówkę? Jak podać bilet wizytowy? Komu podajemy wizytówkę? Kiedy nie należy wręczać biletu wizytowego? Co robimy z wręczoną wizytówką? Zajmowanie miejsc Przemieszczanie się, czyli kto idzie pierwszy? Schody Drzwi Winda Pożegnanie, czyli jak się zachować? Etykieta telefoniczna Telefon stacjonarny służbowy O jakiej porze można telefonować? Jak długo czekać na odebranie telefonu? Kto telefonuje? Jak rozmawiać przez telefon? Odbieranie telefonu służbowego Przedstawianie się Łączenie rozmów Przerwanie rozmowy Kończenie rozmowy telefonicznej Sytuacje trudne w służbowej rozmowie telefonicznej Najczęściej popełniane błędy w rozmowie telefonicznej z klientem Telefon komórkowy służbowy Odbieranie telefonu i smsów w telefonach służbowych Telefonowanie ze służbowego telefonu komórkowego Przerwanie połączenia Kończenie rozmowy telefonicznej Poczta głosowa Etykieta w toalecie Netykieta Netykieta grup dyskusyjnych Kreowanie pozytywnego wizerunku w Internecie rozdział IV Kreowanie wizerunku przez pozytywne relacje z ludźmi Umiejętność nawiązywania kontaktu z ludźmi Jak wzmocnić poczucie własnej wartości - kolejne kroki Jak podjąć kontakt z osobą nieznajomą w relacjach służbowych? Umiejętność prowadzenia rozmowy, czyli komunikowania się z innymi Komunikacja niewerbalna Komunikacja werbalna Bariery komunikacyjne, czyli co może przeszkadzać w komunikowaniu się? Rozkazywanie Grożenie Moralizowanie Wścibstwo, nadmierne wypytywanie Reakcja unikowa Zmiana tematu Apel logiczny Pocieszanie Krytykowanie Obrażanie Orzekanie Chwalenie połączone z negatywną oceną Pouczanie Jak przez rozmowę budować pozytywne relacje z ludźmi? Uważne słuchanie Parafraza - dlaczego jest taka ważna? Sztuka zadawania pytań Pytania otwarte Pytania zamknięte Umiejętność budowania relacji z ludźmi przez rozmowę Umiejętność podtrzymywania relacji z ludźmi Panowanie nad emocjami, czyli jak zachować spokój w relacjach zawodowych? rozdział V Kreowanie wizerunku przez wzbogacanie wiedzy merytorycznej Doskonalenie umiejętności podczas wykonywanej pracy Kształcenie się na własny rachunek Kształcenie na koszt pracodawcy Nauka w domu Klienci, petenci, interesanci, wyborcy Sukces Niepowodzenie, porażka, błąd zakończenie bibliografia
Okładka książki Sztuka debaty czyli jak się nie dać

19,00 zł 12,89 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,89 zł

jak się publicznie nie „ugotować" jak nie „przesolić" jak być „strawnym" dla odbiorców To nie jest typowy podręcznik, choć sporo się z niego można nauczyć. To nie jest także klasyczny poradnik, choć dobrych rad w tej książce jest moc. To nie jest pozycja naukowa, autor nie jest bowiem naukowcem, ale publicystą, praktykiem. Przed napisaniem tej książki nie prowadził żmudnych badań, nie czynił kwerend. Wszystko, co zostało tu napisane jest po prostu bezwstydnie oryginalne, sprawdzone na skórze własnej oraz osób w debatach towarzyszących. To coś w rodzaju pamiętnika znalezionego w telewizyjnym studiu, który może służyć za poradnik, a nawet podręcznik. Kto z tej wyjątkowej oferty skorzysta, ten bez zbędnych wydatków na kursy i szkolenia, jedynie po cenie kupna tej niewielkiej pozycji uzyska większe niż dotąd poczucie pewności siebie. Po przeczytaniu wszystkich zawartych tu obserwacji, wskazówek, ostrzeżeń i dobrych rad, na pewno trudniej będzie go bowiem przegadać, zapędzić do narożnika, wkręcić, czy zakrzyczeć, co w sytuacjach publicznych jest dziś jak najbardziej realnym zagrożeniem. Piotr Legutko - publicysta i dziennikarz. Był redaktorem naczelnym „Czasu Krakowskiego", „Nowego Państwa" i „Gościa Niedzielnego", współpracował z „Tygodnikiem Powszechnym" i „Rzeczpospolitą". Autor programów telewizyjnych, reportaży i filmów dokumentalnych, od 1997 związany był z krakowskim oddziałem TVP, był kierownikiem redakcji publicystyki TVP 1 i zastępcą dyrektora Agencji Informacji TVP. Obecnie jest redaktorem naczelnym „Dziennika Polskiego". Wykłada w Studium Dziennikarskim Papieskiej Akademii Teologicznej oraz na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Okładka książki Co mówią mężczyźni, co słyszą kobiety

33,90 zł 20,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,10 zł

Poradnik dla par, którego celem jest przybliżenie świata męskiego i kobiecego – ukazanie różnic i wskazanie, jak interpretować i modyfikować zachowania/komunikaty, aby być lepiej rozumianym. Wszystko to w konwencji terapii poznawczo-behavioralnej. Każdy rozdział rozpoczyna się krótkim streszczeniem badań na dany temat i interpretacją wniosków. Później autorka zamieszcza case study, gdzie śledzimy zachowania bohaterów i widzimy np. impas w kontakcie, potem jest interpretacja, podane zasady, wskazówki, dobre rady – osobne dla mężczyzn, osobne dla kobiet, jak unikać blokad w kontakcie i nieporozumień. Fragment książki       WPROWADZENIE       Matt wraca do domu po ciężkim dniu pracy. Rachel, jego żona od pięciu lat, natychmiast przypiera go do muru.       RACHEL: Świetnie, że jesteś. Możemy teraz przejrzeć próbki tkanin, które zebrałam, i zdecydować się na coś do sypialni.       MATT: Na litość boską, nie mogłabyś mi dać chociaż pięciu minut, żebym zdjął płaszcz i trochę ochłonął? Poza tym chyba ustaliliśmy, że nie będziemy na razie odnawiać sypialni. Robiliśmy to dwa lata temu.       RACHEL: Matt nie kocha mnie dość mocno, bo inaczej bardziej by go interesowało, co planuję do naszego wspólnego domu. Przecież chcę, żeby był doskonały dla nas obojga.       MATT: Nie powinienem być opryskliwy, ale to zabrzmiało jak jeszcze jedno żądanie, z podtekstem, jak beznadziejnie wygląda nasz dom. Nie mogę robić wszystkiego!       Brzmi znajomo? Podobne scenki rozgrywają się codziennie w domach na całym świecie. Kobiety i mężczyźni rozmawiają ze sobą, ale źle interpretują to, co mówi druga strona, a konsekwencje często bywają bolesne.       To powinno być takie proste. Całe wieki ludzkiego rozwoju, uspołecznienia i cywilizacji muszą przecież coś znaczyć. Wysłaliśmy mężczyzn w kosmos, a kobiety do urn wyborczych i stworzyliśmy całkiem imponującego klona owieczki, dlaczego zatem, kiedy chodzi o porozumienie między płciami, mamy wrażenie, że ciągle jesteśmy na etapie: „Ja Tarzan, ty Jane"?       Jakim cudem stwierdzenie: „Świetnie wyglądasz!" może zostać odebrane jako: „Miło, że się postarałaś... chociaż raz"? Dlaczego: „Pozmywam naczynia po meczu" niepostrzeżenie przemienia się w: „Nie szanuję cię aż tak, żeby się jeszcze wysilać w tym związku"? I dlaczego w ogóle chce się nam zadawać pytanie: „Czy moja pupa nie wydaje się za duża w tej sukience?", skoro i tak żadna odpowiedź nie może się okazać zadowalająca?       Na nieszczęście dla nas, istot społecznych, istnieje przepaść znaczeniowa pomiędzy tym, co mówimy, a tym, co inni wówczas słyszą Dzieje się tak podczas każdej rozmowy, ale zwłaszcza podczas rozmów z ukochanymi ludźmi, którzy - jak nam się zdaje - powinni nas rozumieć najlepiej. Najwięcej wysiłku w to, żeby rozumieć siebie nawzajem, powinno się jednak wkładać w kontekście najbliższych, osobistych relacji, gdzie trzeba przyjąć do wiadomości, że interpretacje wypowiedzi wynikają w znacznej mierze z wcześniejszych przekonań, jakie wyrobiliśmy sobie na własny temat i na temat otaczającego nas świata, nie zawsze zgodnie z intencją rozmówcy.       Nieporozumienia pomiędzy osobami różnych płci dla nikogo nie są niespodzianką. Społeczeństwo bardzo różnie ocenia kobiety i mężczyzn, a to z kolei odgrywa dużą rolę w naszym sposobie porozumiewania się. Płeć jest ważnym czynnikiem, który w nieunikniony sposób kształtuje nie tylko nasze reakcje na świat, ale także to, jak świat reaguje na nas. Tak jak musimy brać pod uwagę odmienności kulturowe osoby pochodzącej z innego kraju, tak musimy się spodziewać różnic kulturowych dochodzących do głosu, kiedy próbują się porozumieć mężczyzna i kobieta. Od prowadzenia samochodu przez kwestie mody po pytanie, jak długo można trzymać w lodówce resztki chińskiego dania na wynos, zanim zaczną grozić zatruciem - prawdopodobieństwo zaistnienia konsensu pomiędzy przeciętnym mężczyzną i przeciętną kobietą jest niewielkie. Dodajmy do tego niezwykły i wspaniały świat romansów i voila - nowe pole dla najróżniejszych nieporozumień gotowe.       Oczywiście zdrowe różnice bywają użyteczne, co może potwierdzić każda kobieta, która próbowała kiedykolwiek flirtować z policjantem, żeby uniknąć zapłacenia mandatu. Ale system często się załamuje. Nawet zwykłe komplementy brzmią inaczej, kiedy zderzą się z naszymi głęboko zakorzenionymi wątpliwościami. Zamiast przyjąć komplement wypowiedziany prostolinijnym męskim językiem, wolimy go roztrząsać, używając mowy kobiet, a wtedy obwody się krzyżują i przesłanie zaciera. Książka Co mówią mężczyźni, co słyszą kobiety została napisana, żeby pomóc ci zrozumieć skomplikowane damsko-męskie wymiany zdań i poprowadzić cię przez pole minowe, jakim jest miłosny związek.       Jest w niej mnóstwo rad, które pomogą wam nauczyć się mówić tym językiem, żeby wasz związek rozwijał się łatwiej. A, jak pokazało moje doświadczenie, jest to j e d y n a droga do prawdziwego szczęścia w miłości.       W błogiej nieświadomości tej prostej prawdy staramy się radzie sobie z problemami w związkach na milion różnych, nieskutecznych sposobów. Stawiamy nieuzasadnione żądania, obiecujemy za wiele, kupujemy kwiaty i pięknie opakowane pudełka czekoladek, żeby „powiedzieć", że jest nam przykro. Strategie te jednak okazują się bezużyteczne, ponieważ głęboko zakorzenione problemy pozostają. Nie da się powiedzieć komuś tego, co chciałby usłyszeć, jeżeli przede wszystkim nie zrozumie się, co ten ktoś do nas mówi! Trudno zrozumieć, co się dzieje w związku, odwołując się wyłącznie do automatycznego tłumacza - naszej własnej wersji, naznaczonej kulturowymi oczekiwaniami wobec płci.       Na szczęście zmiana nie wymaga uczestniczenia w popołudniowych zajęciach z męskiej psychologii. Polega na pogłębianiu zrozumienia, że przez wszystkie dni naszego życia jesteśmy uspołeczniane, w ten czy inny sposób, żeby mówić i słuchać jak kobiety, a nie jak mężczyźni. A wspólna płaszczyzna pomiędzy tymi dwiema możliwościami nie jest zbyt wielka. Uświadomienie sobie tego jest pierwszym, znaczącym krokiem w kierunku harmonii.       Kiedy już zaakceptuje się ten nierozerwalny związek pomiędzy biologią i akulturacją oraz ich wpływem na to, jak reagujemy na otaczający świat (w tym partnera) i jak go interpretujemy, będziemy w stanie rzeczywiście słyszeć to, co się do nas mówi, zamiast tylko reagować na to, co spodziewamy się usłyszeć. Kluczem jest nabranie dystansu, i trzymanie na wodzy wszystkich nonsensownych, a przy tym przemożnych myśli sprowadza się do ustalenia, jak realistyczne są nasze obecne obawy, i zastąpienia ich zestawem znacznie rozsądniejszych przekonań. (...) Co mówią mężczyźni, co słyszą kobietySpis treści Podziękowania 9 Wprowadzenie 11 Rozdział 1. On pyta: „Zmokłaś?", ty słyszysz: „Jesteś okropna" 15 Rozdział 2. Flirtowanie i zaloty. Ukryte znaczenia zwrotu „Co słychać?" 25 Rozdział 3. Uskrzydlające i przygnębiające pierwsze randki 37 Rozdział 4. Zaproszenie do wspólnego życia 51 Rozdział 5. Pomówmy o seksie, kochanie 63 Rozdział 6. Kłopoty z zaangażowaniem 77 Rozdział 7. Spotkanie z krewnymi partnera 93 Rozdział 8. Wspólne mieszkanie 107 Rozdział 9. Uczciwe zasady walki 121 Rozdział 10. Kiedy ktoś zdradza 137 Rozdział 11. „Musimy porozmawiać" 155 Rozdział 12. Materiał na męża lub żonę 169 Rozdział 13. Co naprawdę znaczy „długo i szczęśliwie" 185 Wybrane źródła 195
Okładka książki Metody prowadzenia szkoleń GWP

24,90 zł 16,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,88 zł

Doskonała publikacja adresowana zarówno do początkujących trenerów, którzy mogą się dzięki niej nauczyć zasad wybierania odpowiednich metod pracy, przygotowywania potrzebnych materiałów i prowadzenia sesji szkoleniowych, jak i do osób mających już praktykę w prowadzeniu szkoleń - tym ostatnim pomoże uporządkować własne doświadczenia i zrobić kolejny krok na drodze rozwoju zawodowego. Każda z metod pracy i prowadzenia zajeć z grupą została szczegółowo omówiony, autorki pokazały jej mocne i słabe strony oraz określiły cele, które można dzięki niemu osiągnąć. Książka została napisana przystępnym językiem i ma przejrzystą strukturę, która sprawia, że bardzo łatwo można w niej znaleźć interesujące nas w danej chwili zagadnienie.
Bestsellery
Okładka książki Gra życia

39,90 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł
Okładka książki Integralność

29,51 zł
52,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,21 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,48 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,51 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,52 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,52 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,88 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,89 zł
Okładka książki Jak czytać ludzi

13,78 zł
19,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,99 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj