KATEGORIE [rozwiń]

Relacje międzyludzkie

O tym jak ważne są relacje między ludźmi chyba wszyscy doskonale wiedzą, uczucia i emocje panujące między nami są bardzo ważne w codziennych relacjach. Stosunki międzyludzkie, relacje, partnerstwo, małżeństwo, relacje w rodzeństwie i rodzinie, asertywność to bardzo ważne aspekty naszego życia. Jak zjednać sobie ludzi, zdobyć przyjaciół, jak zintegrować życie, jak poukładać trudne relacje z toksyczną matką, ojcem, siostrą, bratem, córką, synem? na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w naszych poradnikach, które proponujemy w tym dziale. Najciekawsze bestsellery autorów takich jak: Kevin Hogan, Mateusz Grzesiak, John C. Maxwell i wiele innych - zapraszamy. 

37,92 zł
65,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,51 zł

24,03 zł
34,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,03 zł

27,89 zł
49,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,89 zł
Okładka książki Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi w.2011

27,00 zł 17,76 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,16 zł

Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi - Dale Carnegie „Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi” to międzynarodowy bestseller, który pomoże Ci poradzić sobie w każdej sytuacji życiowej. Książkę wydało Studio Emka.   Dale Carnegie Prowadził kursy publicznego przemawiania dla biznesmanów. Ponieważ na rynku nie było podręcznika kontaktów międzyludzkich, podjął się napisania go. Dziś jego książka jest światowym bestsellerem. Autor książek: Jak przestać się martwić i zacząć żyć oraz Jak stać się doskonałym mówcą i rozmówcą.   Sztuka zjednywania sobie ludzi Według Dale’a Carnegiego jest to najważniejsza umiejętność, którą posiąść powinien każdy człowiek. Przydaje się ona szczególnie w relacjach biznesowych. Rady Carnegiego zawarte w tej książce zostały z sukcesem wypróbowane przez jego studentów i czytelników. Dzięki nim zostały one udoskonalone do współczesnej formy. Książka pomaga zyskać przyjaciół, zmienić nastawienie na świata, przedsiębiorcy osiągają dzięki niej zyski. Proste rady porwały miliony ludzi i pozwoliły im odmienić swoje życie. Z książki Carnegiego dowiesz się, jak sprawić, by inni Cię lubili, nauczysz się przekonywać ich do Twojego sposobu myślenia i, na końcu, nauczysz się być dobrym przywódcą. Fragment ksiązki RADY W PIGUŁCE SZEŚĆ POWODóW, ABY SPRAWIĆ BY LUDZIE CIĘ LUBILI ZASADA PIERWSZA Okazuj ludziom szczere zainteresowanie. ZASADA DRUGA Uśmiechaj się. ZASADA TRZECIA Pamiętaj, że własne nazwisko to dla człowieka najsłodsze i najważniejsze spośród wszystkich słów. ZASADA CZWARTA Bądź dobrym słuchaczem. Zachęcaj rozmówce, aby mówił o sobie samym. ZASADA PIĄTA Mów o tym , co interesuje twojego rozmówcę. ZASADA SZóSTA Spraw, aby twój rozmówca poczuł się ważny – i zrób to szczerze.
Okładka książki Jak uwieść młodszego faceta

31,90 zł 21,95 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,95 zł

W miejskim gąszczu czai się pewne stworzenie – to Kuguarzyca. Jest silna, zachwycająca, seksowna i skuteczna. Lubi towarzystwo mężczyzn, którzy cieszą się życiem tak samo jak ona. Docenia zalety, których próżno szukać u jej rówieśników. Łowieckie porady kuguarzycy W miejskim gąszczu czai się pewne stworzenie – to Kuguarzyca. Jest silna, zachwycająca, seksowna i skuteczna. Lubi towarzystwo mężczyzn, którzy cieszą się życiem tak samo jak ona. Docenia zalety, których próżno szukać u jej rówieśników. W dzisiejszych czasach panie odmawiają przejścia na randkową emeryturę. Dlatego gwałtownie rośnie liczba starszych kobiet, które umawiają się z młodszymi od siebie mężczyznami. Ten pełen humoru, nowoczesny poradnik randkowy stawia na głowie tradycyjne stereotypy. Znajdziesz tu wszystko: od ikonicznych kuguarzyc i ich typów, po sposoby radzenia sobie z różnicą pokoleń, przyjaciółmi i rodziną. Nauczysz się, jak wykorzystywać pewność siebie jako afrodyzjak oraz jak być dziką kocicą w łóżku. Poznasz swoje mocne strony i tajemnice mowy ciała. Odkryjesz najlepsze sposoby na zagajenie rozmowy, dowiesz się, jak wymanewrować młode gazele i nauczysz się łowieckich sztuczek. To doskonała książka dla każdej kobiety z błyskiem w oku, która jest gotowa zapolować na młodego zwierza. Łowieckie porady Sekrety kuguarzych randek Klasyfikacja szczeniaków Miłość w dziczy Quizy i „listy przebojów”
Okładka książki Profesjonalni trenerzy czyli jak planować.. GWP

29,90 zł 15,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,55 zł

Rosnąca popularność szkoleń sprawia, że potrzebni są odpowiednio przygotowani trenerzy, którzy będą mogli je zaplanować i poprowadzić. Do nich właśnie, jak również do pracowników działów HR i szkoleniowych, adresowana jest seria Szkolenia. W niniejszym, szóstym tomie serii autorzy omawiają zadania i rolę trenera w procesie szkoleniowym. Przybliżają trzy główne obszary jego działalności, typologię tego zawodu oraz możliwe ścieżki kariery. Poruszają też ważną kwestię etyki zawodowej i odpowiedzialności - trener jest osobą kluczową dla procesu szkoleniowego i to na nim spoczywa największa odpowiedzialność za przygotowanie, realizację i efekty szkolenia. Tom zawiera wiele opisów sytuacji z praktyki trenerskiej oraz cennych wskazówek pomocnych zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych trenerów.
Okładka książki Coaching kadry kierowniczej

49,00 zł 39,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł

Stuart McAdam, doświadczony dyrektor HR i coach, wyznacza precyzyjnie obszar coachingu kadry kierowniczej (executive coaching) i analizuje go z trzech perspektyw: coacha, menedżera zatrudniającego coacha (sponsora) oraz osoby korzystającej z coachingu (klienta lub uczestnika). Wyjaśnia, jakie mogą być realne efekty coachingu i jak zadbać o to, aby proces coachingu był wartościowy dla firmy i zatrudnionych w niej osób. Omawia dokładnie: - czym jest coaching kadry kierowniczej, - co składa się na kontekst organizacyjny coachingu, - na czym polega rola coacha i czego należy od niego oczekiwać, - co powinien wiedzieć potencjalny coach. Autor zwraca uwagę na odpowiednie umiejscowienie coachingu w strukturze przedsiębiorstwa i dopasowanie go do potrzeb firmy i pracowników oraz podaje przykłady, w których pojawiły się związane z tym wyzwania. Proponuje liczne techniki i narzędzia, które można z powodzeniem zastosować na różnych etapach procesu.
Okładka książki Wspólnota miejscem radości i przebaczenia

35,00 zł 28,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,28 zł

Drugie wydanie podręcznika życia wspólnotowego, napisanego przez założyciela wspólnot "Arka", Jeana Vanier. Jean Vanier (ur 1928) jest Kanadyjczykiem, synem 19. Gubernatora Kanady. Ukończył studia filozoficzno-teologiczne w Paryżu. Był nauczycielem akademickim w Toronto. Pod wpływem Thomasa Philippe – dominikanina zajął się opieką nad osobami niepełnosprawnymi. Wkrótce zamieszkał ze swoimi podopiecznymi, tworząc pierwszą wspólnotę L’Arche. Dziś istnieje ponad 130 domów w 30 krajach świata. Jego dziełem (wspólnie z Marie Helene Mathieu) jest ruch Wiara i Światło, również zajmujący się integracją ludzi zdrowych i niepełnosprawnych. Mieszka w Trosly-Breuil, małej wiosce na północy Francji, w miejscu, gdzie zakładał L’Arche. Każdego roku podróżuje do domów rozsianych po całym świecie i przemawia do tysięcy ludzi.
Okładka książki Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie

49,00 zł 39,59 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł

Książka Zachowania organizacyjne w przedsiębiorstwie przedstawia najważniejsze aspekty zachowania człowieka w organizacji, a jej celem jest udzielenie menedżerom merytorycznego wsparcia w rozwijaniu umiejętności kierowania ludźmi. Zdaniem autora, w najbliższych latach umiejętność ta stanie się atutem każdego menedżera. W interesie przedsiębiorstwa leży zwiększanie kreatywności i zaangażowania jednostek, imperatywem staje się permanentne kształcenie i rozwój. Zachodzące w świecie pracy zmiany nie pozwalają już na narzucanie pracownikom gotowych rozwiązań i zachowań. Przeciwnie, wymagają współdziałania, negocjacji i partnerstwa. Niezbędny jest dialog społeczny między wzajemnie szanującymi się stronami: kierownictwem i pracownikami. Przestrzeganie kontraktu społecznego stanowi dziś kluczowy element dynamiki organizacji i warunek realizacji jej misji. Organizacja powinna dążyć do pełnego wykorzystania zdolności i umiejętności ludzkich i stawać się twórczą, uczącą się społecznością. Nowoczesne kierowanie ludźmi wymaga jednak zmiany nastawienia. Potrzebny jest klimat emocjonalny sprzyjający zaufaniu, gotowości do współpracy, otwartemu komunikowaniu się i uczciwej wymianie informacji.
Okładka książki Porozumienie bez przemocy. Ćwiczenia

29,90 zł 19,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,53 zł

Porozumienia bez przemocy można się nauczyć. Wreszcie w Polsce! Ta praktyczna książka, dzięki zabawnym przykładom pozwala w łatwy sposób wprowadzić w życie codzienne Porozumienie Bez Przemocy wg Marshalla B. Rosenberga, stanowiąc cenny materiał do pracy indywidualnej, dla grup, jak również osób prowadzących warsztaty. Uczymy się m.in.: odważnie i szczerze mówić o tym, co nam przeszkadza jasno wyrażać prośby zamiast stawiać żądania reagować na krytykę, zarzuty, przypisywanie winy w sposób konstruktywny w pełni wyrażać złość zamiast pozwolić jej potajemnie niszczyć nas od środka radzić sobie z wewnętrznym rozdarciem i zdecydować się na życie pełne perspektyw.
Okładka książki Jak przetrwać kryzys małżeński

19,90 zł 13,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,01 zł

Książka jest praktycznym poradnikiem, który zmotywuje małżonków przeżywających trudności do poszukania pomocy w ich rozwiązaniu. Dla tych, którzy jeszcze nie założyli rodziny, będzie okazją do odpowiedzi na pytanie, jakie wartości staną się jej fundamentem. Osobom pomagającym małżeństwom posłuży jako forma wymiany doświadczeń. Może także stać się głosem w dyskusji nad tym, jak współczesny świat usiłuje patrzeć na małżeństwo i rodzinę. Książka pomaga odpowiedzieć m.in. na pytania: Co to znaczy kochać?; Jak przewartościować życie, by rozwiązać kryzys?; Jak usprawnić komunikację małżeńską?; Jak skorzystać z pomocy mediatora i terapii rodzin?
Okładka książki Nauka Persfazji

43,90 zł 25,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,93 zł

Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji – udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“.Wywieranie wpływu na ludzi to nie tylko sztuka, ale również nauka. Prezentowana książka to Święty Graal w dziedzinie perswazji – udowodniony naukowo, poparty wynikami najnowszych badań psychologicznych system, który pozwoli ci „nie“ rozmówcy zamienić w jego „tak“. To nie tylko poradnik dla ludzi biznesu, polityków, nauczycieli itp. – praca ta zmieni sposób, w jaki się porozumiewasz ze współpracownikami bądź klientami, ale też rodziną i przyjaciółmi. To róg obfitości rozmaitych porad i rewolucyjnych technik, które pomogą ci otworzyć drzwi umysłu potencjalnego oponenta i zyskać jego przychylność. Nauka perswazji to obowiązkowa – inteligentna i praktyczna – lektura dla każdego, kto chce osiągnąć sukces. Kevin Hogan – światowej sławy ekspert w dziedzinie mowy ciała i komunikacji. Prowadzi wykłady dotyczące perswazji i wywierania wpływu na prestiżowym University of St. Thomas Management Center, często analizuje dla mediów zachowania mieszkańsców Białego Domu. Jest również doradcą biznesowym – szkoli menedżerów wielu dużych firm, m.in. Boeinga, Microsoftu. Prowadzi wywiady i treningi na całym świecie (w 2006 r. był w Polsce). Pracuje dla BBC i popularnych magazynów, takich jak Cosmopolitan, Playboy czy Maxim. Poznaj przełomowe teorie Kevina Hogana -- znanego na całym świecie eksperta i trenera z dziedziny perswazji, wpływu na innych, języka ciała, inteligencji emocjonalnej, komunikacji i motywacji. Ukryta perswazja, czyli ściśle tajna operacja, która pozwoli Ci podbić świat... podświadomości wszystkich, z którymi rozmawiasz.
Okładka książki Woda z mózgu. Manipulacja w mediach

39,90 zł 23,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,88 zł

Jak się ustrzec medialnej manipulacji? Jak nie pogubić się w gąszczu informacji, którymi media codziennie zalewają nasze umysły? Wreszcie jak być świadomym „konsumentem” mediów? „Woda z mózgu” jest poradnikiem, jak korzystać z mediów i nie dać się ogłupić. Nie tylko przestrzega, ale i uczy. Manipulacja bowiem ma już swoją długą historię. A że „czwarta władza” niejednokrotnie czyni zakusy na nasze umysły i naszą wolność, to rzecz pewna
Okładka książki Powrót pożądania

34,90 zł 23,11 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,11 zł

Książka dla kobiet, które chcą wreszcie zrozumieć siebie i skontaktować się z potężną życiową siłą, jaką jest pożądanie. Książka analizuje problem pożądania z perspektywy związków. Autorka skupia się w niej na kobietach – na tym, kim są, jak odczuwają, jak ich poglądy na temat seksu ewoluują wraz z wiekiem, zmianą figury, koloru włosów, a być może także partnera czy zachowań seksualnych. Pomaga odnaleźć drogę do pożądania i otwiera przed kobietami seksualny kosmos, którego nikt wcześniej nie badał. Wykorzystując ponad trzydziestoletnie doświadczenia w pracy terapeutycznej, Gina Ogden pokazuje, w jaki sposób: - otworzyć się na cztery rodzaje energii, które rozbudzają pożądanie, - stworzyć szczerą komunikację z partnerem, - przekroczyć wstyd, poczucie winy i nakazy typu „grzeczne dziewczynki tego nie robią”, - uzdrowić seksualne zranienia związane z nadużyciem, uzależnieniami, romansami i niską samooceną, - cieszyć się seksem przez całe życie – od pierwszej miłości, przez macierzyństwo aż po złote lata.
Okładka książki Zacznij od siebie Sztuka efektywnej komunikacji

39,90 zł 34,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,23 zł

Kiedy Amerykanie pracowali nad swoim programem kosmicznym, uwagę ich przykuł bardzo prozaiczny problem. Jakimi narzędziami mają się posługiwać astronauci, robiąc notatki w stanie nieważkości? Bo ani pióro, ani długopis nie chciały w tych warunkach pełnić swojej funkcji. Badania nad nowym sprzętem do pisania kosztowały miliony dolarów, a dzięki nim dzisiaj posługujemy się przeróżnymi pisakami żelowymi. Ciekawie do tego problemu podeszli Rosjanie. Ich kosmonauci pisali ołówkami. Wiele kluczowych dla ludzkości odkryć było możliwe tylko dlatego, że ktoś szukał zupełnie czego innego, zaczynając od penicyliny, przez kevlar, który początkowo miał służyć do czegoś innego, kończąc na karteczkach post-it. Moim zadaniem jest skłonić Cię, Szanowny Czytelniku, kiedy będziesz czytał ten tekst, abyś zechciał przekonać się o tym, jak ważne dla efektywności Twojej pracy lub tego, czego chcesz uniknąć, jest w pełni świadome podejście do procesu komunikacji. Chciałbym, abyś mógł się przekonać, co takiego możesz znaleźć dla siebie, kiedy zaczniesz już świadomie szukać, bawiąc się jednocześnie tym fascynującym procesem, jakim może być nauka. Będziesz mógł, jeśli uznasz to z jakichś powodów za ważne, popracować nad nowym nawykiem – maksymalnie świadomym sposobem komunikowania się. Wojtek Grad
Okładka książki Sztuka miłości

33,50 zł 23,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,04 zł

Dlaczego Rosjanki są szczęśliwe w swoich związkach i tak bardzo kochane? Dlaczego mężczyźni tracą dla nich głowy i są gotowi na wszystko? Dlaczego ich życie erotyczne jest bogate i urozmaicone? Bo one znają pewne sekrety.Dlaczego Rosjanki są szczęśliwe w swoich związkach i tak bardzo kochane? Dlaczego mężczyźni tracą dla nich głowy i są gotowi na wszystko? Dlaczego ich życie erotyczne jest bogate i urozmaicone? Bo one znają pewne sekrety. Po prostu wiedzą, jak rozkochać mężczyznę i owinąć go sobie wokół palca! Jak zrobić, by nie widział poza nimi świata. Nie boją się określać swoich potrzeb i stawiać wymagania. Jak to robią? Teraz tajemnice rosyjskich kobiet są dostępne dla Polek. Autorka, Rosjanka urodzona w Mołdawii, przystępnie i zrozumiale opisuje metody stosowane przez swoje rodaczki. A czy z tego skorzystamy, to zależy już tylko od nas.
Okładka książki Wywieranie wpływu. Praktyczny przewodnik

39,90 zł 25,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,47 zł

Jedną z najważniejszych zalet koncepcji przedstawianej w książce jest jej elastyczność. Wiedzę tę można wykorzystać w różnych sytuacjach: w życiu osobistym i zawodowym, w komunikacji bezpośredniej, telefonicznej i pisemnejJest wiele spraw w życiu, na które chcemy mieć wpływ. Zależy nam na dobrych relacjach z ludźmi, osiąganiu wyników w pracy, tworzeniu dobrych związków – słowem, na sukcesie w życiu zawodowym i osobistym. Sztuki świadomego wywierania wpływu na ludzi można się nauczyć. Autorka książki proponuje nam proste ćwiczenia, dzięki którym będziemy umieli wprowadzić w życie zasady skutecznego oddziaływania na innych i zrealizować własne potrzeby. „Jedną z najważniejszych zalet koncepcji przedstawianej w książce jest jej elastyczność. Wiedzę tę można wykorzystać w różnych sytuacjach: w życiu osobistym i zawodowym, w komunikacji bezpośredniej, telefonicznej i pisemnej”. Trenerzy Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania
Okładka książki Błyskawiczne wywieranie wpływu

49,90 zł 32,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,83 zł

Właśnie znalazłeś sposób, aby odkryć w sobie i innych ogromne pokłady energii. Dzięki niemu będziesz mógł błyskawicznie wywierać wpływ i mobilizować ludzi do realizowania planów, do których brakuje im motywacji. Jak motywować siebie i innych do natychmiastowego działania Od dawna obiecujesz sobie, że rozpoczniesz dietę, rzucisz palenie, zaczniesz ćwiczyć, ale nie wiesz, jak się zmobilizować i wreszcie to zrobić? Wyczerpały się Twoje pomysły, jak skłonić bliską Ci osobę do zmiany nawyków i nastawienia do świata? Bezskutecznie próbujesz zmotywować pracowników do większego zaangażowania w podejmowane działania i do większej efektywności? Właśnie znalazłeś sposób, aby odkryć w sobie i innych ogromne pokłady energii. Dzięki niemu będziesz mógł błyskawicznie wywierać wpływ i mobilizować ludzi do realizowania planów, do których brakuje im motywacji. Sześć kroków metody Motywacji Błyskawicznej pozwoli Ci przełamać niechęć do zmiany oraz zmotywować siebie i innych do podjęcia odkładanego wciąż na później działania. Z tej metody na całym świecie korzystają lekarze, nauczyciele, rodzice, handlowcy, menadżerowie, psychologowie i psychiatrzy, a jej skuteczność udowodniono w przeszło 100 badaniach naukowych. Błyskawiczne wywieranie wpływu to książka, która dostarczy Ci wiele prostych, ale potężnych technik przekonywania ludzi oraz nastawi bojowo do motywowania siebie i innych. W miarę stosowania opisanych w niej metod zyskasz nowe spojrzenie na naturę ludzką.
Okładka książki Więcej niż słowa. Potęga komunikacji niewerbalnej

39,90 zł 26,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,01 zł

Autor, światowej sławy badacz komunikacji niewerbalnej, rozprawia się z mitami i przekonaniami na ten temat. Konfrontuje je z najnowszymi doniesieniami naukowymi i wysnuwa zaskakujące wnioski. Książka adresowana jest do Czytelników, którzy cenią fachową wiedzę popartą wynikami badań naukowych.Potęga komunikacji niewerbalnej Czy można ocenić człowieka na podstawie pierwszego wrażenia? Czy sposób ubierania się, marka samochodu lub wystrój mieszkania ujawniają prawdę o nas samych? Skoro nasze słowa niosą tylko 30% znaczenia, to jak komunikujemy pozostałe 70%? Autor, światowej sławy badacz komunikacji niewerbalnej, rozprawia się z mitami i przekonaniami na ten temat. Konfrontuje je z najnowszymi doniesieniami naukowymi i wysnuwa zaskakujące wnioski. Książka adresowana jest do Czytelników, którzy cenią fachową wiedzę popartą wynikami badań naukowych.
Okładka książki Odkryj się TW

39,90 zł 31,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami. Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem Bezbronność -jedna z najbardziej niedocenianych i źle pojmowanych ludzkich cech. Bez gotowości do pokazania, że jesteśmy bezbronni, nie zdołamy zbudować głębokich i trwałych relacji z innymi. A to dlatego, że nie ma lepszego sposobu na zaskarbienie sobie zaufania drugiej osoby niż odkrycie własnej słabości, podatności na cios, i zawierzenie, że ta osoba nas wesprze. A tymczasem namawia się nas, abyśmy unikali okazywania bezbronności. Mamy zawsze być silni, pewni siebie i zrównoważeni. Nie przeczę, że te przymioty mogą okazać się bardzo przydatne w pewnych sytuacjach życiowych, ale w czasie pracy nad związkami z innymi ludźmi stoją jedynie na drodze do zbudowania zaufania. W przypadku osób, które zajmują się świadczeniem usług dla klientów, okazanie bezbronności ma szczególnie silne działanie. Tych, którzy nie czują się skrępowani swoją bezbronnością, inaczej mówiąc, nagością, czeka sowita nagroda. Mogą cieszyć się lojalnością klientów i zażyłością, o jakich ktoś inny może jedynie pomarzyć. Gdy prezentuję ten pogląd, słuchacze często pytają: czy w swojej bezbronności nie możemy jednak posunąć się za daleko? Co ciekawe, odpowiedź brzmi: nie. Oczywiście, jeśli każdego dnia będziesz mówił swoim klientom, że znów popełniłeś jakiś błąd albo że nie masz pojęcia, jak zabrać się do tego czy innego zadania, nad twoją głową niebawem zgromadzą się czarne chmury. Ale w tym przypadku powinniśmy raczej mówić o kwestii kompetencji, a nie bezbronności. Tutaj problem tkwi nie w przyznawaniu się do pomyłek, tylko w ich popełnianiu! Przypomina mi to błędne założenie rady: nigdy nie pokazuj, że się pocisz. Prawda jest taka, że nasi klienci prawie zawsze wiedzą, gdy się pocimy, często wcześniej niż sami zdamy sobie z tego sprawę. A zatem mamy wybór: albo możemy udawać, że nic nas nie przyprawia o dreszcze i ukrywać nasze słabości, a potem patrzeć, jak powoli tracimy wiarygodność, albo się poddać, przyznać do strużki zimnego potu na plecach i w ten sposób pokazać, że jesteśmy szczerzy i na tyle odważni, że zasługujemy na zaufanie. Jeśli w teorii to takie proste - a będę pierwszym, który to potwierdzi - to dlaczego tak często opieramy się obnażeniu przed naszymi klientami? Przede wszystkim sądzimy, że to zaprzepaści nasze szansę na powodzenie. Zdajemy się nie zauważać, że choć klienci chcą, abyśmy kompetentnie zaspokajali ich potrzeby, w ostatecznym rozrachunku to właśnie dzięki naszej szczerości, pokorze i bezinteresowności zdobywamy ich względy i dajemy im podstawy, aby nam zawierzyli. Ale nawet, gdy racjonalne podejście pozwoli nam zrozumieć, o co chodzi w bezbronności, nadal większość z nas będzie się bronić przed jej okazywaniem, gdyż jesteśmy tylko ludźmi i nie chcemy obnażać swoich słabości. A to znaczy, że ulegamy całkiem naturalnym, aczkolwiek irracjonalnym lękom, przez które krępujemy się swej nagości. Ta książka pokaże ci, jak pokonać te lęki. Przyznaję, nie jest to proste zadanie. Walka z własnymi obawami wymaga poświęceń, często towarzyszyć ci będzie poczucie dyskomfortu, a nawet narazisz się na prawdziwe cierpienie - niewielu ludzi jest na to gotowych. W rzeczywistości świadczenie nagich usług jest rzadkością. A to oznacza, że osoby decydujące się na to mają pole do popisu. Mogą osiągnąć dużą, namacalną przewagę konkurencyjną. Zbudują mocniejsze i trwalsze związki z klientami; łatwiej im będzie uzyskać od nich entuzjastyczne opinie i rekomendacje, nawet gdy nie będą o to prosić; będą mogli liczyć na współpracę z nimi w czasie negocjacji cen, co da im poczucie większego komfortu. I wreszcie praca przyniesie im znacznie więcej radości i satysfakcji. Ale przede wszystkim tym, co czyni nagie usługi wartymi zachodu, jest możliwość skuteczniejszej pomocy klientom. A o to przecież chodzi w świadczeniu usług. Mam nadzieję, że ta książka pomoże ci zrozumieć, jak tego dokonać. Nadszedł czas, aby się obnażyć.
Okładka książki Ocena efektywności szkoleń

59,00 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł

Zarządzający wszelkiego typu organizacjami wymagają, by pracownicy działów szkoleń, działów personalnych, konsultanci i instruktorzy potrafili dowieść, że planowane i przeprowadzane szkolenia są inwestycjami przynoszącymi firmie określone korzyści. Książka zawiera wskazówki, jak zapewniać efektywność szkoleń i jak ją oceniać, a więc jak mierzyć i uzasadniać wartość szkoleń.
Okładka książki Buty szczęścia

34,90 zł 21,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,84 zł

JAK ŻYĆ, ABY BYŁO NAM DOBRZE ZE SOBĄ I INNYM Z NAMI W swojej najnowszej książce – zbiorze felietonów – Ewa Woydyłło przekaże swoim czytelnikom kolejną porcję dobrej energii. Radzi co możemy zrobić dla siebie, co dla innych, a co uczynić dla swojego związku. Przestrzega też przed tym, czego absolutnie nie powinniśmy robić i jak zawsze zapewnia, że nigdy nie jest za późno na zmiany.
Okładka książki Walka o normalność Przewodnik do (auto)terapii homoseksualizmu

26,00 zł 21,01 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,01 zł

Van den Aardweg, holenderski psycholog dostrzega problem wielu kobiet i mężczyzn dręczonych przez homoerotyczne emocje, którzy nie chcą jednak żyć jak homoseksualiści. Oczekują oni konstruktywnej pomocy, ale nie otrzymują znikąd wsparcia. Po pierwsze dlatego, że środowiska gejowskie narzuciły opinii publicznej obraz orientacji homoseksualnej jako zjawiska nie tylko normalnego, ale również nieodwracalnego. Po drugie zaś dlatego, że brakuje wykwalifikowanych psychologów i terapeutów, którzy byliby w stanie pomóc tym osobom.
Bestsellery
Okładka książki Gra życia

39,90 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł
Okładka książki Integralność

29,51 zł
52,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,21 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,48 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,51 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,52 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,52 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,88 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,89 zł
Okładka książki Jak czytać ludzi

13,78 zł
19,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,99 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj