KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

45,93 zł
72,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,37 zł

52,66 zł
73,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,66 zł

97,77 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,77 zł

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,72 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

35,57 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł
Okładka książki 17 niepodważalnych praw pracy w zespole

84,00 zł 62,34 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,34 zł

Budowanie skutecznego zespołu i zarządzanie nim nie jest prostym zadaniem.Nawet ludzie, którzy wprowadzili swój zespół na najwyższy poziom, mają trudności z odtworzeniem źródeł jego sukcesów. Czy tajemnica tkwi w etyce pracy? W wytworzonej chemii? Jakimi narzędziami powinieneś się posługiwać, by stworzyć lub odtworzyć zespół?W książce pod tytułem 17 niepodważalnych praw pracy w zespole John C. Maxwell, specjalista od przywództwa i autor bestsellerów New York Timesa, dzieli się ważnymi zasadami kreowania zespołu, które są niezbędne w skutecznym biznesie, w Twojej rodzinie, kościele lub organizacji.
Okładka książki Modelowanie karier zawodowej i rodzinnej z wykorzystaniem podejścia bayesowskiego

74,00 zł 73,58 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,72 zł

Książka pod względem zawartości merytorycznej jest ważnym opracowaniem problemów z zakresu badań demograficznych oraz społeczno-ekonomicznych życia jednostki, ujętych w konwencję badawczą metodologii analizy bayesowskiej. Podjęta tematyka modelowania karier równoległych: zawodowej i rodzinnej z wykorzystaniem podejścia bayesowskiego, jest podejściem nowatorskim i stanowi znaczącą pozycję na rynku wydawnictw naukowych dla badaczy, doktorantów i wszystkich prowadzących badania naukowe związane z tematem głównym książki. Z recenzji prof. dr hab. Grażyny Trzpiot
Okładka książki BIURO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI (PMO)

64,90 zł 43,93 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,93 zł

Każda organizacja funkcjonująca w globalnej gospodarce jest zmuszona nieustannie podejmować wyzwania dotyczące m.in. wdrożeń nowych produktów i procesów, aby móc utrzymać się w konkurencyjnym i ciągle zmieniającym się otoczeniu. Powszechną praktyką staje się więc powoływanie w przedsiębiorstwach jednostek organizacyjnych zarówno planujących, organizujących, jak i nadzorujących realizowane przedsięwzięcia. Aż 71% badanych firm przyznaje, że w swoich strukturach organizacyjnych posiada biuro zarządzania projektami, które obecnie jest jednym z najlepszych narzędzi wdrażania zmian oraz ulepszania i podtrzymywania dotychczasowej działalności.
Okładka książki Teoretyczne i praktyczne konteksty funkcjon. OSP..

49,00 zł 37,58 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,58 zł

W książce przedstawiono w ujęciu przekrojowym problematykę funkcjonowania OSP i KSRG (Krajowy System Ratowniczo-Gaśniczy), w szczególności zaś zagadnień dotyczących gotowości operacyjnej tych jednostek, stanowiącej kluczową determinantę w osiągnięciu oczekiwanej sprawności całego systemu. Skoncentrowano się na analizie uwarunkowań prawnych, organizacyjnych oraz wpływie warunków geograficznych na funkcjonowanie OSP i KSRG. Poruszono problematykę jakości i sprawności funkcjonowania tych podmiotów oraz przedstawiono propozycje wieloaspektowych rozwiązań doskonalących. Podkreślić należy, że przedstawione w monografii rozważania odnoszą się do mało rozpoznanego i niedocenianego problemu zapewniania gotowości do działań ratowniczych jednostek OSP, wskazują także słabe ogniwa w organizacji ratownictwa w ramach KSRG.
Okładka książki Zaufanie w zarządzaniu organizacjami

74,00 zł 73,58 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,72 zł

W warstwie badawczej autorka podejmuje próbę odpowiedzi na obecne wyzwania w obszarze badań nad zaufaniem w naukach o zarządzaniu, takie jak:budowanie zaufania w środowisku charakteryzującym się niskim poziomem zaufania lub nieufnością,doświadczanie zaufania w codziennym funkcjonowaniu,wielopoziomowość i kontekstowość pojęcia zaufania.
Okładka książki METODY ZARZĄDZANIA WARTOŚCIĄ PUBLICZNĄ

29,40 zł 21,10 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,10 zł

Wartość publiczna jest nową koncepcją, dopiero kształtującą się tak w teorii, jak i w praktyce zarządzania organizacjami publicznymi. Żeby wartość publiczną dostarczać społeczeństwu, niezbędne jest stosowanie odpowiednich narzędzi. Podstawową ich typologię omówiono w książce na konkretnych przykładach. Niniejsza praca adresowana jest do wszystkich osób zajmujących się badaniami zarządzania publicznego, tak do menedżerów publicznych, jak i do odbiorców usług publicznych. Problematyka wartości jest rzadko poruszana przez polskich autorów. A w tym przypadku mamy do czynienia z opracowaniem ujmującym tę problematykę całościowo – z punktu widzenia nauki o zarządzaniu. Tym samym książka stanowi kompendium wiedzy na temat tego ważnego i słabo opracowanego zagadnienia. Autor dokonuje w niej wszechstronnego przeglądu dostępnej literatury, głównie anglojęzycznej. Wykazuje się przy tym nie tylko oczytaniem, ale też systematycznością i jasnością wywodu. To dobry przykład tzw. książki profesorskiej. z recenzji prof. Jerzego Hausnera
Okładka książki Zarządzanie finansami organizacji z wykorzystaniem alternatywnych źródeł finansowania

49,90 zł 32,83 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,83 zł

Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie jest w głównej mierze oparte na decyzjach dotyczących finansowania działalności. Wybór odpowiedniego źródła finansowania powinien obecnie uwzględniać nie tylko dostępne do tej pory, znane, tradycyjne metody pozyskiwania kapitału, lecz także ich odpowiedniki na rynku alternatywnym, dlatego pojawia się pytanie o różnice i podobieństwa oraz wady i zalety każdego z proponowanych rozwiązań. Niniejsza publikacja stara się wyjść naprzeciw współczesnym wyzwaniom i z jednej strony ukazać najważniejsze czynniki wpływające na decyzje o wyborze odpowiedniego źródła finansowania, z drugiej zaś ocenić propozycje alternatywne w świetle tych czynników oraz porównać je do odpowiedników na rynku tradycyjnym. Zaletą książki jest wnikliwa i pogłębiona analiza alternatywnych źródeł finansowania pod kątem możliwości ich wykorzystania w przedsiębiorstwie. Ocenie poddano nie tylko stan i perspektywy rozwoju poszczególnych źródeł, lecz także procedury pozyskiwania środków, koszty finansowania oraz ryzyko z nimi związane. Każde źródło zostało również porównane z tożsamymi produktami na rynkach tradycyjnych. Książka może stanowić cenne źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerów oraz osób podejmujących decyzje finansowe, a więc wszystkich, którym nie jest obca przedsiębiorczość w szerokim ujęciu tego słowa.
Okładka książki Organizacja i zarządzanie procesami innowacyjnymi

64,90 zł 43,93 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,97 zł

Kolejna książka z cyklu Nauka i praktyka innowacji, którą oddajemy do rąk czytelników, jest poświęcona problematyce organizacji i zarządzania procesami innowacyjnymi, czyli kwestiom kreowania, wdrażania, komercjalizacji i dyfuzji innowacji. Organizacja i zarządzanie procesami innowacji podlegają nieustannym zmianom za sprawą pojawiających się nowych wyzwań i możliwości. Książka konfrontuje ugruntowane podejścia z najnowszymi trendami przedstawianymi w literaturze zachodniej. Można w niej znaleźć odpowiedzi na dwa kluczowe pytania, jak strukturalizować proces innowacji i jak kształtować i rozwijać skuteczne wzorce zachowań uczestników procesu innowacji podczas jego realizacji na bieżąco, na co dzień.Treści przedstawiono w książce w ten sposób, by prowadzić czytelnika od ogólnych problemów i rozlicznych podejść dotyczących innowacji i innowacyjności w otoczeniu gospodarczym, poprzez charakterystykę natury procesów innowacyjnych, ich źródeł i efektów, aż do ich uwarunkowań w skali makro-, mezo- i mikroekonomicznej. Książkę można uznać za kompendium wiedzy naukowej o innowacjach i procesach innowacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem polskiej gospodarki.
Okładka książki Transport międzynarodowy

64,90 zł 42,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,70 zł

We współczesnej gospodarce znaczenie transportu systematycznie rośnie. Zwiększa się też zapotrzebowanie na wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu poszczególnych gałęzi transportu.Autor przedstawił: rolę transportu w globalnej gospodarce, podaż usług na międzynarodowym rynku transportowym, transport intermodalny, transport ładunków specjalnych, politykę transportową Unii Europejskiej, spedycję międzynarodową, kontrolę ilościowo-jakościową towarów, bezpieczeństwo w transporcie międzynarodowym, zarządzanie procesem transportowym w handlu zagranicznym.Prezentowany podręcznik ma służyć przede wszystkim studentom takich specjalności jak handel zagraniczny, stosunki międzynarodowe, transport czy logistyka. Może również zainteresować właścicieli i pracowników w przedsiębiorstwach realizujących transakcje w handlu zagranicznym, zainteresowanych efektywnym, terminowym i bezpiecznym transportem towarów
Okładka książki Historia myśli ekonomicznej

59,90 zł 40,55 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,55 zł

Podręcznik prezentuje rozwój myśli ekonomicznej na tle zmieniającej się gospodarki - od XVIII do końca XX wieku. Od XVIII wieku główną formą gospodarowania jest gospodarka rynkowa, dlatego ówcześnie sformułowane teorie i powstałe nurty myśli ekonomicznej są w dużej części nadal aktualne i wykorzystywane w formułowaniu wytycznych dla polityki gospodarczej. Z tego powodu poznanie historii myśli ekonomicznej jest niezbędne dla zrozumienia zasad funkcjonowania współczesnej gospodarki.Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych oraz prawa, historii, dziennikarstwa, politologii w wyższych uczelniach różnych typów. Zainteresuje też Czytelników, którzy chcą się zapoznać z dawnymi teoriami ważnymi również współcześnie.
Okładka książki BĄDŹ LIDEREM 2.0

44,90 zł 35,37 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,48 zł

Ponad dwa miliony sprzedanych egzemplarzy pierwszego wydania! Dwadzieścia pięć lat temu John C. Maxwell opublikował książkę Bądź liderem! (tytuł oryginału Developing the Leader Within You), która zmieniła sposób myślenia o przywództwie i pomogła milionom czytelników rozwijać u siebie cechy skutecznego lidera. Teraz Maxwell odświeżył tę rewolucyjną książkę i zawarł w niej spostrzeżenia i praktyki, których nauczył się od czasu, jaki upłynął od pierwszego wydania. W nowym wydaniu 2.0 pokazuje, jak rozwijać wizję, wartości, wpływ i motywację – cechy liderów odnoszących sukcesy. To wydanie, z aktualizacją ponad osiemdziesięciu procent treści, przedstawia podstawowe zasady przez ponad czterdzieści lat wykorzystywane przez Maxwella w przywództwie i zawiera dwa zupełnie nowe rozdziały. Bez względu na to, jaka jest dziedzina twojego przywództwa – biznes, organizacja charytatywna, oświata czy rodzina – zasady Maxwella są pomyślane tak, by wywrzeć pozytywny wpływ na życie twoje i twojego otoczenia. Ta książka nie powinna ujść uwadze ani nowych czytelników, ani długoletnich fanów Maxwella i jej pierwszego wydania. *** W znacznym stopniu napisałem całą tę książkę od nowa. To dlatego dodałem w tytule 2.0. W niej również znajdują się podstawowe lekcje, jak stać się dobrym przywódcą. I również jest to pierwsza książka, którą polecam jako lekturę ludziom chcącym rozpocząć swoją podróż w rozwijaniu w sobie przywództwa. I jest to też książka, którą polecam do wykorzystania przywódcom chcącym być mentorami dla uczących się przywództwa. Podjąłem się jednak wielkiego trudu bardziej wnikliwego wgłębienia się w temat i szczególnie skupiłem się na potrzebach liderów. John C. Maxwell *** John C. Maxwell jest numerem jeden na liście bestsellerowych autorów New York Timesa. Coach i mówca, który sprzedał ponad 26 milionów egzemplarzy książek w pięćdziesięciu językach. W roku 2014 został określony przez American Management Association mianem lidera numer jeden w biznesie, a przez czasopisma „Business Insider” oraz „Inc.” nazwany najbardziej wpływowym na świecie ekspertem w dziedzinie przywództwa. Jest założycielem John Maxwell Company, John Maxwell Team, EQUIP i Fundacji Przywództwa Johna Maxwella – organizacji, które wyszkoliły miliony liderów. W roku 2015 osiągnęły one pewien szczególny punkt – mogły pochwalić się tym, że wyszkoliły przywódców z każdego kraju na świecie. Doktor Maxwell, laureat nagrody „The Mother Teresa Prize for Global Peace and Leadership” (nagroda im. Matki Teresy za promocję pokoju na świecie oraz ideę naturalnego przywództwa), przyznawanej przez Luminary Leadership Network, co roku przemawia do ludzi z firm z listy Fortune 500, do prezydentów krajów i do wielu czołowych liderów biznesu na całym świecie.
Okładka książki Internationalization of  Firms

94,00 zł 82,89 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,84 zł

The monograph () concerns an extremely important aspect, which is the problem of international expansion of businesses. Atlough many titles can be found in the literature concerning the infernationalization of firms, this problem is not often discussed in the context of international entrepreneurship. This is the element that distinguishes the reviewed book on the publishing market.It is about its originality, timeliness, as well as applicability considerations. The book can be extremely useful both for university students of economics and business studies, researchers exploring the discussed issues, as well as managers and their businesses functioning on foreign markets and those that are just about to start opeations of this type. Prof. Małgorzata Bartosik-Purgat
Okładka książki Legendarny osobomiesiąc

79,00 zł 58,79 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,58 zł

Rocznicowe wydanie kultowej książki o zarządzaniu projektami w IT - to już 20 lat obecności na rynku i setki tysięcy sprzedanych egzemplarzy na świecie! Zarządzanie procesem tworzenia oprogramowania bywa doświadczeniem bardzo pouczającym, a jednocześnie niezwykle frustrującym. Z jednej strony takie projekty są podobne do innych dużych przedsięwzięć, z drugiej - wymagają od kierownictwa sporo specjalistycznej wiedzy i specyficznego podejścia do zagadnień programistycznych. Oczywiście, wiedza na ten temat stale rośnie, pojawiają się też nowe koncepcje kierowania dużymi projektami. Jeśli brakuje Ci literatury, która potraktowałaby to zagadnienie kompleksowo, katalogowałaby poszczególne propozycje i opisywałaby je w przystępny i przydatny sposób - sięgnij po ten tytuł! Książka Legendarny osobomiesiąc zyskała już miano kultowej; jest niezmiennie aktualna i wciąż inspiruje programistów na całym świecie. Składa się z kilkunastu esejów, które zawierają informacje i inspiracje bezcenne dla każdego menedżera i programisty. Przy dużych projektach konieczne jest zachowanie ich spójności koncepcyjnej, co w przypadku dużych zadań stanowi warunek dość trudny do spełnienia, dlatego wiele obiecujących przedsięwzięć zakończyło się porażką. Trzeba też zdawać sobie sprawę, że złożone zadanie oznacza dla zespołu dobre i złe chwile. Autor w niezwykle interesujący i praktyczny sposób pokazuje, jak czerpać siły z chwil radości i skutecznie radzić sobie z problemami, aby zakończyć z sukcesem nawet najbardziej złożony projekt programistyczny. W tej książce znalazły się koncepcje obejmujące między innymi: podejmowanie decyzji zadania architekta skalowanie i zachowanie spójności projektu sporządzanie dokumentacji i specyfikacji zarządzanie komunikacją w wielkich projektach A także: retrospektywna analiza tych i innych koncepcji sprzed 20 lat Nie ma drugiej tak wpływowej i ponadczasowej książki dla twórców oprogramowania! O autorze Dr Frederick P. Brooks jr — wykładowca na Uniwersytecie Karoliny Północnej w Chapel Hill. Był architektem komputerów IBM Stretch i Harvest. Jest świetnie znany jako kierownik zespołu rozwijającego komputery IBM System/360 — za tę pracę w 1985 roku dostał National Medal of Technology. Z kolei w 1999 roku otrzymał Nagrodę Turinga. Na uniwersytecie w Chapel Hill założył wydział nauk komputerowych, którym kierował do 1984 roku. Był też aktywnym członkiem National Science Board i Defence Science Board. W ostatnich latach zajmował się badaniami oraz nauczaniem architektury komputerów, grafiki molekularnej i środowisk wirtualnych.
Okładka książki Słownik rosyjsko-polski Biznes i gospodarka

94,00 zł 82,89 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,84 zł

Słownik zawiera ponad 29 000 terminów i przykładów ich użycia, w tym przede wszystkim połączenia terminologiczne z zakresu ekonomii, handlu, transportu i reklamy, bankowości, finansów i giełdy, prawa i ubezpieczeń, zarządzania i marketingu oraz informatyki i komputeryzacji.
Okładka książki ZARZĄDZANIE MARKETINGOWO-LOGISTYCZNE KONTEKST ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU

74,00 zł 73,58 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,19 zł

Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość.Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków - pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne."Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)."Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Okładka książki Modele referencyjne zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie produkcyjnym

84,00 zł 74,07 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,78 zł

Wiedza w przedsiębiorstwie produkcyjnym jest obecnie traktowana jako jego kluczowy zasób i zasadniczy element konkurencyjności, a zarządy zauważają konieczność zatrzymania tej wiedzy w firmie. W książce przedstawiono aktualny stan badań nad konstrukcją i implementacją systemów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach oraz zaproponowano nowe podejście do projektowania systemu zarządzania wiedzą o zastosowanych technologiach, środkach pracy czy środkach produkcji. Książka przeznaczona jest dla zespołów naukowo-badawczych w dyscyplinie inżynieria produkcji i pokrewnych oraz analityków projektujących rozwiązania informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą, a także dla menedżerów przedsiębiorstw produkcyjnych. Jest adresowana również do studentów kierunków zarządzanie i inżynieria produkcji czy informatyka oraz innych, których program kształcenia obejmuje tematykę systemów zarządzania wiedzą.
Okładka książki Praktyczne aspekty zawodu mediatora

49,00 zł 46,27 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,58 zł

Poradnik stanowi omówienie mediacji i zawodu mediatora w jak najbardziej praktycznym ujęciu. To kompleksowe omówienie różnorodnych aspektów zawodu mediatora na płaszczyźnie obowiązujących przepisów prawa. Zawiera nie tylko wskazówki praktyczne w przystępnej formie, ale także odwołania do przykładów autentycznych sytuacji mediacyjnych.
Okładka książki BŁYSK POTĘGA PRZECZUCIA WYD. 3

49,90 zł 31,83 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,28 zł

Większość decyzji podejmujemy w ciągu dwóch sekund. Ta książka opowiada o tym, co dzieje się w tej krótkiej chwili. Kiedy nie warto wierzyć badaniom fokusowym? Dlaczego najlepiej sprzedają się lody w okrągłych opakowaniach? Jak słabość do wysokich brunetów wpływa na wyniki wyborów i sprzedaż samochodów? Co tak naprawdę decyduje o tym, jakie produkty kupujemy, z kim bierzemy ślub lub na kogo głosujemy? Chcemy wierzyć, że to efekt naszych dogłębnych przemyśleń i analiz. Malcolm Gladwell pokazuje, że wybory i decyzje – biznesowe, osobiste czy polityczne – podejmujemy błyskawicznie i instynktownie. Jeśli chcemy poznać siebie i innych oraz motywy naszych decyzji, musimy zrozumieć, jak działa mechanizm błyskawicznego osądu. Błysk! to światowy bestseller, który pokazuje potęgę przeczuć i nieświadomych reakcji oraz uczy, jak wykorzystać ją w życiu osobistym i biznesie. Malcolm Gladwell – autor pięciu bestsellerów z listy „New York Timesa”, które sprzedały się w wielomilionowym nakładzie na całym świecie. „Time” umieścił go na liście 100 najbardziej wpływowych osób, „Foreign Policy” zaliczył do grona 100 najważniejszych intelektualistów świata. Znalazł się na liście Thinkers50 – najważniejszych myślicieli zajmujących się tematyką zarządzania. Tropiciel prawd o świecie i społeczeństwie, które odkrywa pośród zaskakujących danych. Jego błyskotliwe i porywające książki odsłaniają ukryte mechanizmy funkcjonowania świata i nas samych. Znak Literanova poleca nowe wydanie trzech przełomowych książek Malcolma Gladwella: Punkt przełomowy, Błysk! i Poza schematem.
Okładka książki Leaders Eat Last

60,00 zł 39,17 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,70 zł

The New York Times bestseller by the acclaimed, bestselling author of Start With Why and Together is Better. Now with a new chapter on millennials in the workplace, based on Simon Sinek's viral video 'The Millennial Question' (180+ million views). Imagine a world where almost everyone wakes up inspired to go to work. This is not a crazy, idealised notion. In many successful organisations, great leaders are creating environments in which teams trust each other so deeply that they would put their lives on the line for each other. Yet other teams, no matter what incentives were offered, are doomed to infighting, fragmentation and failure. Why? Today's workplaces tend to be full of cynicism, paranoia and self-interest. But the best organisations foster trust and cooperation because their leaders build what Sinek calls a Circle of Safety. It separates the security inside the team from the challenges outside. Everyone feels they belong and all energies are devoted to facing the common enemy and seizing big opportunities.
Okładka książki Profesjonalny Właściciel Produktu

79,80 zł 47,73 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,63 zł

Ta książka prezentuje metodę wyrażania życzeń w sposób przekonujący, logiczny i minimalizujący zamieszanie i kłopoty..KEN SCHWABER, Prezes i założyciel Scrum.orgWłasność produktu to coś więcej, niż tylko mechanika: chodzi o przyjęcie odpowiedzialności i skupienie się na wartościach we wszystkim, co robimy. W tej książce dwóch wiodących ekspertów w dziedzinie własności produktu w procesie Scrum pokazuje, jak identyfikować, mierzyć i maksymalizować wartość w cały cyklu życia naszego produktu.Opierając się na łącznie 40 latach doświadczeń w programowaniu agile, Don McGreal i Ralph Jocham prowadzą Czytelnika poprzez wszystkie warstwy tworzenia koncepcji, rozwijania i doprowadzania produktu do stanu dojrzałego. Dowiemy się tu, jak planować strategię, zarządzać złożonością, stale dostarczać wartość i implementować solidne najlepsze praktyki zarządzania backlogami i wydaniami. Wplecione w tekst osobiste spostrzeżenia autorów pozwalają rozpoznać i pokonać przeszkody, na jakie może natrafić zarządzanie produktem.Definiowanie sukcesu od zewnątrz, używając zewnętrznych miar do prowadzenia projektuWprowadzenie wzmocnienia i przedsiębiorczości do roli właściciela produktu i dopasowywanie wszystkiego do wspólnego modelu biznesowegoSkuteczne stosowanie roli właściciela produktu w procesie Scrum, artefaktów i zdarzeńWypełnianie i zarządzanie backlogami produktu i używanie specyfikacji dostosowywanych na czasUlepszanie przejrzystości, zmniejszanie długi technicznego i skalowanie produktu (nie Scruma)Wykorzystanie Scrum do wprowadzenia autonomii, mistrzostwa i celowości do pracy naszego zespołuDON MCGREAL pełni rolę wiceprezesa ds. rozwiązań edukacyjnych w firmie Improving (improving.com) i jest bezpośrednim konsultantem i instruktorem rozwiązań zwinnych. Specjalizuje się w coachingu rozwiązań zwinnych na poziomach przedsiębiorstwa i zarządzania produktem w większych organizacjach. RALPH JOCHAM prowadzi swą własną firmę effectiveagile.com i poświęcił ostatnie 20 lat gromadzeniu doświadczeń przy budowaniu profesjonalnego oprogramowania we Francji, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, a obecnie w Szwajcarii.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj