
Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
-
Autor: Kłosowski Andrzej
- ISBN: 978-83-8107-517-6
- EAN: 9788381075176
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: B5
- Język: polski
- Liczba stron: 364
- Rok wydania: 2017
- Wysyłamy w ciągu: 72h
-
Brak ocen
-
92,82złCena detaliczna: 129,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,70 zł
x


W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Analizuje między innymi:
- na czym polega specyfika usług prawniczych,
- co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej,
- zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego.
Zagadnienia marketingu zostały przedstawione w przystępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie ułatwiają ilustracje, wykresy i tabele.