KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,72 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

32,77 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele

34,90 zł 24,35 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,71 zł

Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.Pozycja obowiązkowa dla każdego, komu zależy na rozwoju firmy lub wypromowaniu swojego produktu.
Okładka książki Jak napisać biznesplan. Zyskaj wsparcie i pieniądze na realizację swoich przedsięwzięć

34,90 zł 24,35 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,71 zł

Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją firmę, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim odpowiednie wrażenie na odbiorcy, jeśli rzetelnie prześwietlisz konkurencję, przekonująco zaprezentujesz swoje umiejętności i jasno zakomunikujesz swoją wizję. Ten poradnik powie ci, jak to osiągnąć.W książce nie zabrakło także odniesień do nowych zjawisk, takich jak finansowanie społecznościowe, sprzedaż internetowa czy marketing cyfrowy.
Okładka książki Mała książeczka o współpracy

40,01 zł 37,77 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,77 zł

Każdy czasem słyszy w zwykłych rozmowach, biznesie czy mediach, że trudno współpracować. Gdy robimy coś razem, to często nazywamy to współpracą. Powstaje pytanie, czy jest to po prostu robienie czegoś razem, czy też dużo bardziej skomplikowane zjawisko społeczne. Niestety, dla dobrej współpracy trzeba rozumieć współpracę w tym drugim znaczeniu. Skomplikowane, bo wystarczy zadać komuś pytanie: co to jest współpraca? No właśnie, czytelniku, proponujemy, abyś w tym momencie zadał takie pytanie sobie. Czy jesteś zadowolony ze swojej odpowiedzi?Zajęcie się współpracą w tej krótkiej książeczce może Czytelnikowi pomóc:- podnosić sprawność działania różnych organizacji (biznesowych, rządowych, samorządowych, pozarządowych itp.),- rozwiązywać wiele problemów (np. ekologia, epidemia),- zwiększać innowacyjność biznesu,- rozwiązywać wiele konfliktów (np. politycznych, społecznych),- zwiększać sukcesy drużyn w sportach zespołowych,- być bardziej konkurencyjnymi międzynarodowo.
Okładka książki Badania rynku

224,00 zł 180,75 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 180,97 zł

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika."Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?" to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych - zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
Okładka książki Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać...

89,00 zł 46,28 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,28 zł

Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe firmy. Wielki sukces wymaga dużej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć. Strategia rozwoju, kultura innowacji czy wybór modelu biznesowego nie należą do łatwych zagadnień. Jeśli jednak chcesz zbudować wybitną, niepokonaną firmę, nie masz wyjścia - potrzebujesz sprawdzonych narzędzi. To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę innowacyjności. Wyjaśniono także, w jaki sposób takie firmy jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wyciągania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, aby zaprojektować niezwyciężoną firmę! Dzięki tej książce dowiesz się, jak: zbudować niezawodną strategię rozwoju nieustannie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencję działać według najlepszych modeli biznesowych świata oceniać modele biznesowe i własną gotowość do innowacji Zwyciężaj dzięki najlepszym modelom biznesowym! Alexander Osterwalder - jest przedsiębiorcą i prelegentem. Przemawia często na forum firm z listy Fortune 500 i prowadzi gościnne wykłady na najbardziej szanowanych uczelniach wyższych, takich jak Wharton, Stanford, Berkeley, MIT, IESE czy IMD. Obronił doktorat na Uniwersytecie Lozańskim.
Okładka książki Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą...

37,00 zł 22,82 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,34 zł

Wszystko zaczyna się od... rozmowy Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, że z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa. To ona pomaga rozwinąć relację, ale często też przyczynia się do jej zakończenia. Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Szczególnie w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać. Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który informuje, ale nie rani. Krytykuje, lecz nie obraża. Przekazuje wiedzę, ale nie poucza. I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy. Szefie! A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami? Odważnie Mądrze Życzliwie Odpowiedzialnie O autorze Łada Drozda - psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy jako szkoleniowiec i coach. Zawodowo słucha ludzi i z nimi rozmawia; dba, aby kontakt, który nawiązuje, był autentycznym spotkaniem. Pomaga też swoim klientom prawdziwie rozmawiać w miejscu pracy. Zachęca do odkrywania własnych emocji i odwagi bycia w kontakcie z emocjami innych ludzi. Uczy, jak chwalić oraz jak mówić rzeczy trudne i nie niszczyć przy tym relacji.
Okładka książki Angielski w tłumaczeniach. Business 2 wyd. 6

59,90 zł 38,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,70 zł

Angielski w tłumaczeniach. Business 2 szczególnie polecamy tym, którzy znają już podstawowe słownictwo biznesowe i pragną szybko i skutecznie wzbogacić je o bardziej zaawansowane słowa i zwroty używane w środowisku biznesowym. Przejrzysty układ książki zachęca do ćwiczeń, umożliwia sprawdzanie błędów oraz przyswajanie dodatkowej wiedzy. W książce znajdziesz ponad 1000 słów i ponad 800 przydatnych zdań oraz kurs audio MP3. Druga z serii trzech książek do nauki słownictwa i porozumiewania się w języku angielskim w zakresie biznesu – poziom średnio zaawansowany (B1-B2). Wyjątkowość podręcznika polega na zastosowaniu nowej formuły nauczania i innowacyjnego sposobu ćwiczenia sprawności językowej. Wszystko dzięki umiejętnemu użyciu rozwiązania stosowanego w rozmówkach, ale znacznie ulepszonego. Korzyści są olbrzymie, ponieważ podręcznik w takiej postaci pozwala udoskonalać biznesowy język angielski naturalnie – na przykładzie zdań i wyrażeń stosowanych w żywym, codziennym języku. Książka zawiera: 35 rozdziałów tematycznych związanych z biznesem, np. marketing, advertising, negotiations, presentations, management, technology itd., słowniczek (oddzielny dla każdego rozdziału), ponad 800 zdań i wyrażeń (zapisanych w języku angielskim i przetłumaczonych na język polski) stosowanych w biznesie, wskazówki na temat kontekstu użycia wyrazów i wyrażeń biznesowych, cenne informacje dotyczące synonimów oraz najczęściej popełnianych błędów, ćwiczenia konwersacyjne (na końcu każdego rozdziału), ponad siedmiogodzinny kurs audio MP3, idealnym do ćwiczenia płynności mówienia oraz doskonalenia wymowy.
Okładka książki Angielski w tłumaczeniach. Business cz.1 w.6

59,90 zł 38,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,70 zł

Angielski w tłumaczeniach. Business 1 szczególnie polecamy tym, którzy pragną szybko opanować podstawowe słowa i zwroty używane w środowisku biznesowym. Przejrzysty układ książki zachęca do ćwiczeń, umożliwia sprawdzanie błędów oraz przyswajanie dodatkowej wiedzy. W książce znajdziesz ponad 1000 słów i ponad 800 przydatnych zdań oraz kurs MP3. Dzięki takiemu zestawowi nauka biznesowego języka angielskiego zamieni się z obowiązku w przyjemność! Wyjątkowość podręcznika polega na zastosowaniu nowej formuły nauczania i innowacyjnego sposobu ćwiczenia sprawności językowej. Wszystko dzięki umiejętnemu użyciu rozwiązania stosowanego w rozmówkach, ale znacznie ulepszonego. Korzyść jest olbrzymia, ponieważ podręcznik w takiej postaci pozwala udoskonalać biznesowy język angielski naturalnie – na przykładzie zdań i wyrażeń stosowanych w żywym, codziennym języku. Książka zawiera: 35 rozdziałów tematycznych związanych z biznesem, np.: marketing, money, advertising, HR, e-mails, telephone calls, słowniczek (oddzielny dla każdego rozdziału), ponad 800 zdań i wyrażeń (zapisanych w języku angielskim i przetłumaczonych na język polski) stosowanych w biznesie, wskazówki na temat kontekstu użycia wyrazów i wyrażeń biznesowych, cenne informacje dotyczące synonimów oraz najczęściej popełnianych błędów, ćwiczenia konwersacyjne (na końcu każdego rozdziału), ponad 5-godzinny kurs audio MP3, idealnym do ćwiczenia płynności mówienia oraz doskonalenia wymowy.
Okładka książki Jak wreszczie zarabiać więcej

57,00 zł 32,89 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,89 zł

W książce Jak wreszcie zarabiać więcej przeczytasz, jak w krótkim czasie możesz zwiększyć swoje zarobki oraz osiągnąć satysfakcję i spełnienie w swojej pracy!A GDYBY TAK ZARABIAĆ 20% WIĘCEJ PIENIĘDZY?TERAZ LUB NAJPÓŹNIEJ ZA ROK?Bodo Schfer podaje konkretne zasady i bezpieczne strategie, dzięki którym możesz zwiększyć swoje dochody w zadziwiająco krótkim czasie. Niezależnie od tego, czy jesteś pracownikiem na etacie, pracujesz jako freelancer, masz własną firmę czy jesteś inwestorem.Jak znaleźć pracę, która odpowiada Twoim umiejętnościom?Jak podwoić swoje dochody w zaledwie trzy lata?Dlaczego powinieneś szybko zapomnieć o radach rodziców i nauczycieli?Jak lepiej poprowadzić negocjacje płacowe z szefem?Jak możesz automatycznie pozyskiwać lukratywne kontrakty jako osoba samozatrudniona?Jak zapewnić sobie bezpieczeństwo miejsca pracy?
Okładka książki Skuteczne systemy wynagradzania w biznesie i sektorze publicznym

49,90 zł 39,94 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,77 zł

Wynagrodzenia stanowią jeden z najważniejszych obszarów zarządzania kapitałem ludzkim, dlatego nieprzerwanie znajdują się w centrum zainteresowań teorii i praktyki. Imperatywem systemu wynagrodzeń w okresie rozwoju gospodarki rynkowej była efektywność wynagrodzeń wyrażona maksymalizacją zwrotu z kosztów pracy, to znaczy produktywności na jednostkę tych kosztów. Takie podejście nie odpowiada współczesnym warunkom funkcjonowania, które wymagają zróżnicowanych i elastycznych strategii biznesowych, dostosowanych do funkcjonowania w świecie VUCA oraz zmieniającej się hierarchii celów i oczekiwań pracowników. Dlatego kryterium oceny współczesnych systemów wynagrodzeń powinna stanowić ich skuteczność, która oznacza kompleksowe podejście do celów zarządzania wynagrodzeniami. Obok istotnych celów ekonomicznych uwzględnia także cele pozaekonomiczne, takie jak satysfakcja i zaangażowanie pracowników, oceniane z perspektywy kluczowych interesariuszy. Tworzenie systemu wynagradzania w organizacji jest jednym z trudniejszych wyzwań jakie stoją przed menedżerami w procesie zarządzania. Pogłębia ją obiektywna potrzeba ciągłej modernizacji systemu, wymuszona zmiennością otoczenia (np. sytuacją na rynku pracy) i warunków wewnętrznych (np. zmianą struktury zatrudnienia). Dlatego celem niniejszej monografii jest dostarczenie kompendium informacji pomocnych w procesie zarządzania wynagrodzeniami. Omawiane zagadnienia zostały przedstawione na tle uniwersalnej i utrwalonej wiedzy dotyczącej kształtowania wynagrodzeń w szerokim spectrum organizacji: w firmach biznesowych, instytucjach sektora publicznego, a także w organizacjach non-profit. Treści merytoryczne uzupełnione są komentarzami na temat realiów polskiej gospodarki. Praca jest efektem studiów literaturowych i badań własnych autorów dokonywanych podczas realizacji różnorodnych prac badawczo-wdrożeniowych w reprezentujących różne sektory przedsiębiorstwach działających w Polsce. Przedstawiane w książce wyniki badań dostarczają materiału na temat diagnozy i tendencji w kształtowaniu systemów wynagrodzeń w organizacjach działających w latach 2019-2020. Celem ich prezentacji, poza aspektem informacyjnym, jest konfrontacja z dorobkiem nauki oraz inspiracja czytelników do samodzielnej analizy i oceny rzeczywistości. Mamy nadzieję, że przedstawione w monografii rozwiązania i tendencje spotkają się z zainteresowaniem czytelników i będą stanowiły inspirację do dalszych badań w tym obszarze.
Okładka książki Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji

74,00 zł 65,25 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,72 zł

Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości.Według badań firmy analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych potężnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna. To wyzwanie nie może być zrealizowane bez odpowiedniej wiedzy o kliencie oraz technologii. Książka Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie efektywniej dostarczać wartości i budować swoją przewagę konkurencyjną.Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od typowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w całości opartego na zautomatyzowanych procesach marketingowych. Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której efektywne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli wykorzystania danych o kliencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) oraz Sztucznej Inteligencji (AI).Autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem na granicach zewnętrznych UE

50,40 zł 36,18 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,18 zł

Badanie ryzyka w naukach społecznych jest nadal nowatorskim tematem i stanowi obszerny przedmiot dociekań naukowych. Granice państw – wręcz przeciwnie. Są obiektem wielowiekowych i multidyscyplinarnych badań naukowych i poddawane są wielu próbom uporządkowania ich właściwości. Natomiast obydwie kategorie – granice i ryzyko – charakteryzuje złożoność, zmienność, wielowątkowość i wielorakość podejść badawczych. Z jednej strony, pozwala to na nieustanne zgłębianie ich istoty i poszukiwanie prawidłowości, a z drugiej – staje się źródłem problemów metodologicznych i trudności z uporządkowaniem wiedzy na ich temat. Obydwie kategorie są więc interesującym wyzwaniem dla badacza. Granice zewnętrzne Unii Europejskiej stanowią ciekawą egzemplifikację procesów zachodzących na współczesnych granicach i działań zapobiegających związanym z nimi zagrożeniom. Są obrazem zmieniającej się natury granic w późnowestfalskim ładzie między-narodowym, traktowanym jako kompilacja ciągłości ładu westfalskiego i zmiany ładu powestfalskiego.
Okładka książki Czas w życiu i pracy

48,30 zł 34,67 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,67 zł

Książka składa się z dwóch części. Pierwsza część prezentuje filozoficzne podejście do czasu. Znajduje się tu przegląd wielu interesujących koncepcji związanych z definicją czasu, jego mierzeniem, kategoriami i związkami z przestrzenią. Przedstawia się postrzeganie czasu przez pryzmat jego ograniczenia, kalendarzy, względności w odczuwaniu czasu, koncepcji wykorzystywania przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, zwraca się uwagę na pośpiech i przyspieszenie, jakie pojawia się współcześnie w naszym życiu. Znajdują się tu także propozycje pozyskiwania czasu, a przynajmniej jego lepszego wykorzystywania poprzez organizację przestrzeni, zarządzanie projektami i własne doskonalenie. Druga część ma ścisły związek z czasem pracy. Z jednej strony przedstawia się czas jako atut funkcjonowania organizacji w znaczeniu szybkości ich działania, konkurencji, strategii i sposobów jego kompresji. Z drugiej jako przedmiot zarządzania. Szczególną uwagę zwraca się na czas pracy menedżerów, sposób analizy i doskonalenie ich pracy poprzez planowanie i organizowanie działań.
Opakowanie Biznes międzynarodowy

12,60 zł 9,05 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,05 zł

Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Uwzględniają w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiążą kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Książka kończy się rozważaniami na temat wizerunku inwestycyjnego Polski, jej atrakcyjności dla zagranicznych inwestorów i roli naszego systemu finansowego w przyciąganiu inwestycji zagranicznych. Poszczególne rozdziały napisane zostały według wspólnego planu dydaktycznego. Struktura każdego rozdziału jest następująca: - Synteza; - Wskazanie problematyki, którą powinno się opanować po przestudiowaniu rozdziału; - Wykład podstawowych pojęć, procesów, problemów, tendencji; - Przykład lub przykłady praktyczne ze wskazaniem problemów do dyskusji; - Pytania kontrolne; - Literatura zalecana
Okładka książki Problemy organizacji

27,30 zł 19,60 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,60 zł

Książka przybliżająca, głównie praktycznie, problematykę z zakresu funkcjonowania organizacji. Treść została skoncentrowana wokół ośmiu zagadnień wyszczególnionych w rozdziałach poświęconych: - Organizacji jako dyscyplinie naukowej, - Strategii w organizacji i zarządzaniu strategicznym, - Źródłom innowacji i procesom innowacyjnym w przedsiębiorstwie, - Podejmowaniu decyzji w organizacji, - Interpersonalnemu charakterowi organizacji, - Kulturze w kontekście organizacji, - Etyce w kontekście organizacyjnym, - Koncepcji teoretycznej organizacji i zarządzania. Opracowanie oparto na bogatej literaturze przedmiotu zarówno polskiej, jak i zagranicznej. Teoretyczny dorobek klasyków organizacji i zarządzania został zamieszczony w ostatniej części publikacji. W książce każdy rozdział kończy się pytaniami kontrolnymi. Książka została napisana z myślą o studentach tych kierunków studiów, w których jest omawiana problematyka organizacji. Może być ona również istotnym źródłem wiedzy i pomocą przy pisaniu wszelkiego rodzaju prac, m.in. referatów, prac licencjackich i magisterskich. Pracownikom wszystkich szczebli przedsiębiorstw i organizacji będzie przydatna jako poradnik organizacyjny.
Okładka książki Menedżeryzm, strategie, zarządzanie

15,75 zł 11,31 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,31 zł

Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych szkół zarządzania, marketingu i biznesu oraz praktyków zainteresowanych pełniejszą wiedzą o zarządzaniu. Jego tematyka została ujęta w trzech częściach. 1. Menedżeryzm - historia i syntetyczna charakterystyka zarządzania w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. 2. Strategie - powstanie, rozwój, modele. 2. Zarządzania - struktury organizacji przyszłości, kontrola strategiczna, konkurujące koncepcje.
Okładka książki Grammar Boss. Angielski biznesowy w ćwiczeniach gramatycznych wyd. 2021

49,90 zł 32,53 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23 zł

Grammar Boss. Angielski biznesowy w ćwiczeniach gramatycznych to podręcznik do nauki języka biznesowego oraz zasad angielskiej gramatyki.Masz już dość sztampowych podręczników z przykładami niezbyt przydatnymi w świecie rekinów biznesu? Chcesz jak najszybciej utrwalić słownictwo biznesowe, nie porzucając przy tym nauki angielskiej gramatyki? A może po prostu lubisz niestandardowe rozwiązania? Żeby zostać grubą rybą międzynarodowego biznesu, wcale nie potrzebujesz grubych tomów - w książce Grammar Boss zawarliśmy wszystko, czego Ci potrzeba! Znajdziesz tu 28 rozdziałów poświęconych różnym zagadnieniom gramatycznym. Każdy rozdział to zestaw ćwiczeń bazujących na słownictwie biznesowym, dzięki którym utrwalisz poznane tematy gramatyczne. Zawarte w książce słowniczki wraz z nagraniami MP3 pomogą Ci natomiast w opanowaniu niezbędnych słówek i poprawnej wymowy. Dzięki tej książce:o podszkolisz znajomość gramatyki, wykonując ćwiczenia o tematyce biznesowej na kolejnych poziomach zaawansowania (A2-B2),o poznasz wiele praktycznych wyrażeń z dziedziny biznesu oraz nauczysz się używać ich w odpowiednim kontekście,o utrwalisz poznane słowa, wykonując ćwiczenia i słuchając nagrań,o poćwiczysz wymowę dzięki kursowi audio MP3 (do pobrania online).Sięgnij po Grammar Boss i mów swobodnie angielskim biznesowym w pracy i w środowisku międzynarodowym!
Okładka książki Branding Krótkie Wprowadzenie 29

39,90 zł 28,62 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,24 zł

> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek. * Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie. Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Okładka książki Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości

49,90 zł 33,77 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,83 zł

Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Autorów w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu i jakości, oparty na zrealizowanych grantach finansowanych przez Narodowe Centrum Nauki, prezentacjach referatów na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Część badawcza dotycząca analizy dorobku międzynarodowego w zakresie metodologii nauk o zarządzaniu została zrealizowana w ramach w projektu badawczego pt. Influence of organisation and management methodology on new theory development: The perspective of basic and applied research realizowanego przez Marka Szaruckiego w School of Management, University College London, w ramach Programu im. Bekkera Średniookresowa mobilność naukowców finansowanego przez Narodową Agencję Wymiany Narodowej (NAWA), grant nr PPN/BEK/2018/1/00429/U/00001.Monografia może być wykorzystywana przez studentów kierunków biznesowych, którzy są zainteresowani tą problematyką. Z pewnością zainteresuje młodych adeptów budowania warsztatu naukowego i badawczego, doktorantów wszystkich form kształcenia na studiach III stopnia. Z uwagi na podjęty problem badawczy omawiane zagadnienia będą stanowić również swoisty przewodnik dla praktyków zarządzania, zwłaszcza menedżerów wyższego szczebla i wszystkich tych, którzy w swej aktywności zawodowej nieustannie szukają nowych pomysłów rozwiązywania problemów zarządzania.
Okładka książki Kapitał społeczny. Ukryty potencjał organizacji

64,00 zł 56,44 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,64 zł

Kapitał społeczny jest w centrum zainteresowania badaczy i praktyków gospodarczych. Stanowi ukrytą rezerwę wzrostu efektywności i rozwoju organizacji. Badania wskazują, że firmy z wysokim kapitałem społecznym mają ok. 19% wzrostu rocznych obrotów w stosunku do poprzedniego roku. Celem książki jest określenie - na podstawie badań własnych autorki - poziomu kapitału społecznego wybranych przedsiębiorstw, w tym zbadanie jego struktury (scharakteryzowanie relacji między pracownikami, określenie poziomu wzajemnego zaufania itd.). Celem książki jest także przekazanie rekomendacji działań, które pozwolą na zrównoważone zarządzanie kapitałem społecznym i kapitałem kompetencji pracowników.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj