Książka jest próbą uchwycenia wpływu wykorzystania Internetu jako źródła informacji o zdrowiu na satysfakcję pacjentów POZ i propozycją sposobu oceny tej satysfakcji. Opisane tu badania świadczeniobiorców korzystających i niekorzystających w tym celu z Internetu prezentują poszczególne wymiary jakości (oczekiwanej, otrzymanej i postrzeganej) świadczeń POZ jako wielkości opisujących poziom satysfakcji pacjentów. Zestawienie danych o wystąpieniu satysfakcji lub nie z korzystaniem z sieci przed wizytą u lekarza oraz częstotliwością wykorzystania Internetu do celów informacji o zdrowiu pozwoliło ustalić zależności między zmiennymi. Adresatami monografii są pracownicy ochrony zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem lekarzy POZ i osób prowadzących tego typu placówki, studenci medycyny i kierunków powiązanych z ochroną zdrowia, naukowcy zajmujący się ekonomiką ochrony zdrowia.
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają „wbudowane” w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?