KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

33,90 zł
44,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,55 zł

47,19 zł
79,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

33,18 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł

48,03 zł
71,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,16 zł

67,47 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,47 zł

39,44 zł
51,45 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,44 zł

107,26 zł
133,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,26 zł

141,14 zł
175,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 141,14 zł
Okładka książki Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie...

49,90 zł 25,95 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,44 zł

Nowoczesny mówca MÓWI do ludzi, a NIE WYGŁASZA przemówienia. Jest otwarty, życzliwy i autentyczny. Jego celem jest podzielenie się wiedzą, zainspirowanie innych, a nie zdobycie uznania i wzbudzenie podziwu - niezależnie od tego, czy zwraca się do audytorium bezpośrednio, czy za pośrednictwem kamery, czy ma jednego odbiorcę, czy kilka tysięcy. Czy mówienie do ludzi jest trudne? Raczej nie. Wystarczy stanąć prosto, wziąć głęboki wdech, wyprowadzić głos, artykułować wyraźnie. A jednak... Jeśli kiedykolwiek zdarzyło Ci się zabrać głos w debacie, przemawiać na konferencji, odpowiadać na pytania dociekliwych dziennikarzy czy chociażby zdawać egzamin ustny, to wiesz, że mówienie bywa trudne. Oddech staje się płytki, głos niknie, jest słaby, monotonny, zamiera w gardle, a mówca brzmi niepewnie i nudno. Może być i tak, że mówi bardzo szybko i nerwowo i nagle jego głos wchodzi na wysoki rejestr, przez co nieprzyjemnie piszczy. Wtedy nawet najlepiej przygotowane merytorycznie wystąpienie nie dociera do odbiorcy. Nad głosem i sposobem mówienia warto pracować w każdym wieku i przy każdej okazji. Ta książka powstała, by Ci w tym pomóc. Znajdziesz tu 87 ćwiczeń służących wzmocnieniu głosu i poprawieniu dykcji, a także uczących ekspresyjnego sposobu wyrażania siebie i swoich przekonań. Skoro sztuka mówienia jest zbiorem reguł i zasad, których należy przestrzegać, by mowa była zrozumiała i perswazyjna, to znaczy, że każdy może tę umiejętność opanować. Może się nauczyć brzmieć pewnie i przekonująco, a przy tym być autentycznym, pozostawać sobą.
Okładka książki Pokochaj przeciwności losu! Jak sprostać każdemu..

49,90 zł 30,71 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł

Przygotuj się na niesamowitą transformację swojego życia! Odkryj w swoim wnętrzu niewidoczne siły i wyzwól wiarę we własne możliwości Odwołaj się do mocy wszechświata i użyj jej w korzystny dla siebie sposób Zdobądź niezachwianą pewność siebie W sferze rozwoju duchowego Napoleon Hill jest postacią ponadczasową. Głębia, prostota i elegancja, która bije z jego dzieł, nieodmiennie inspirują i zachwycają rzesze czytelników. Hill udowodnił, że można spełniać pragnienia i osiągnąć sukces i bogactwo. Ciężko pracował, aby później przekuć swoją wiedzę w filozofię, która dodaje wiary w siebie, ułatwia wyrwanie się z ubóstwa i ciągłego niezadowolenia i pomaga zastąpić je życiem w obfitości, satysfakcji z własnych dokonań i radości. W książce, którą trzymasz w dłoni, znajdziesz zbiór prelekcji wygłoszonych przez Napoleona Hilla na antenie radiowej. Podczas tych audycji objaśniał on podstawowe działania, dzięki którym człowiek może przezwyciężyć wszelkie przeciwności i zamienić je w korzyści. Teraz możesz się poczuć tak, jakby mistrz mówił bezpośrednio do Ciebie i dzielił się z Tobą tajemnicami umysłów osób, które zdołały ukształtować własne przeznaczenie. I wreszcie możesz wkroczyć na drogę nieprzemijających sukcesów! Prawdziwym sukcesem są siła i pomysłowość pojawiające się w obliczu przeciwności! Odkryj trzy główne przyczyny porażek! Ukształtuj u siebie Elementy Pozytywnej Postawy Umysłowej! Odnoś sukcesy dzięki niezwykłej sile Złotej Reguły! Nie można odnieść sukcesu bez ponoszenia porażek!
Okładka książki Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy

69,00 zł 38,95 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,67 zł

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby zyskać umiejętności potrzebne przedsiębiorcy.Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy to podstawowe źródło wiedzy, które umożliwi ci udany start.Rozpoczęcie niezależnej działalności to zawsze ogromne wyzwanie i mnóstwo wątpliwości. Od twojego postępowania zależy, czy twoja firma będzie prosperować, czy upadnie. Musisz zatem poznać sprawdzone podstawy uruchamiania własnej działalności gospodarczej - od napisania biznesplanu, przez tworzenie atrakcyjnych prezentacji dla inwestorów, po uzyskanie pierwszego kredytu. Warto także wiedzieć, jak sprawdzić swój pomysł, zanim zainwestujesz w niego pieniądze, oraz nauczyć się nie tylko wykorzystywać możliwości biznesowe, ale również je tworzyć.Książka ta szczegółowo przedstawia wszystkie te zagadnienia oraz wiele innych istotnych kwestii, czerpiąc z zasobów wiedzy praktycznej i teoretycznej zgromadzonych w archiwach "Harvard Business Review". Nie rozstawaj się z nią ani na chwilę przez cały okres rozwijania firmy, bo dzięki niej zdecydowanie zwiększysz swoje szanse na sukces w biznesie.W Harvard Business Review. Podręczniku przedsiębiorcy znajdziesz m.in.:proces zakładania firmy - krok po kroku,wiadomości na temat pozyskiwania funduszy i finansowania na różnych etapach działalności,zwięzłe omówienia najnowszych badań i poglądów na temat przedsiębiorczości, których autorami są tacy eksperci "Harvard Business Review", jak Marc Andreessen i Reid Hoffman,udoskonalane latami najlepsze praktyki biznesowe,historie prawdziwych firm, takich jak Airbnb i eBay.
Okładka książki Nowe 4P marketingu - ludzie, procesy, programy..

120,00 zł 99,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 88,28 zł

"Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana". Stwierdzenie to wydawało się nie dotyczyć stworzonej przez McCarthiego ponad pół wieku temu koncepcji narzędzi marketingu mix 4P. Zakres poszczególnych instrumentów, ich liczba oraz sposób realizacji przypisywanych im funkcji ewoluowały w czasie. Niezmiennie jednak produkt, cena, dystrybucja i promocja stanowiły dla przedsiębiorstw fundament wdrażania orientacji marketingowej. Potrzeba aktualizacji dotychczasowego ujęcia koncepcji marketingu mix jest naturalną konsekwencją ewolucji, jaka dokonała się w ostatnich dekadach na świecie. Dynamiczne i jednocześnie bardzo znaczące zmiany zachodzące w otoczeniu technologicznym, a także ich wpływ na środowisko, konsumentów i społeczeństwo ogółem nie mogły zostać zignorowane przez świat biznesu. Znalazły one wyraz w zmianie paradygmatu współczesnego marketingu, koncentracji na holistycznej naturze działań opartych na szerokim ujęciu kompleksowej kompozycji instrumentów marketingowych, obejmującej ludzi, procesy, programy i dokonania. Koncepcja stworzona przez niezaprzeczalne autorytety, Ph. Kotlera i K.L. Kellera, nie jest zapewne ostateczną propozycją systematyzacji narzędzi marketingu mix. Niezależnie jednak od jej trwałości w praktyce i na kartach publikacji naukowych warto poświęcić jej swoją uwagę i zgłębić możliwości, jakie oferuje tak szerokie podejście do marketingu mix. Rozważania podjęte w niniejszej książce stanowią wstęp i, autorzy mają nadzieję, inspirację, do dalszych, pogłębionych dociekań na temat nowej koncepcji marketingu mix. Są efektem doświadczeń wielu lat pracy ze studentami, obserwacji współczesnej rzeczywistości społecznej i gospodarczej zarówno z perspektywy naukowców, dydaktyków, jak i współtworzących ją praktyków marketingu i zarządzania.
Okładka książki Początkujący menedżer

59,00 zł 36,31 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Uzyskanie upragnionego awansu na stanowisko menedżera jest o wiele prostsze niż sprostanie wymaganiom, jakie wiążą się z kierowaniem ludźmi. Dobrze zarządzany zespół zawsze osiąga lepsze wyniki niż człowiek działający w pojedynkę. Złe zarządzanie zespołem zaś jest szybką ścieżką do spektakularnej porażki. Wybór stylu kierowania ludźmi nie należy do łatwych, wymaga wiedzy, doświadczenia, sporego dystansu do siebie i... żelaznych nerwów. W świecie permanentnej zmiany zarządzanie pracą ludzi jest trudne i nie można tu wskazać jednego właściwego sposobu postępowania. Menedżer musi wciąż doskonalić swoje kwalifikacje kierownicze. To siódme, zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego podręcznika dla kierowników - niezastąpionego kompendium dla początkujących i źródła inspiracji dla dojrzałych szefów. Książka jest napisana w jasny i angażujący sposób, nie unika przy tym trudnych czy nieoczywistych aspektów zarządzania zespołem. Poruszono tu szerokie spektrum zagadnień, począwszy od budowania zaufania i pewności siebie, a skończywszy na zarządzaniu trudnymi pracownikami, motywowaniu i zarządzaniu ryzykiem. Wydanie siódme uzupełniono między innymi o zagadnienia związane z zarządzaniem pracą zdalną, wykorzystaniem mediów społecznościowych, praktycznymi stronami zarządzania ryzykiem czy zarządzaniem talentami. Bardzo ważną częścią książki są rozdziały poświęcone pracy nad własnym rozwojem i samodoskonaleniu. W tej książce znajdziesz między innymi: wybór stylu zarządzania zarządzanie relacjami z własnym przełożonym zarządzanie zmianą i postępowanie w trudnych sytuacjach motywowanie, ocenianie, wynagradzanie podwładnych menedżer jako człowiek spełniony
Okładka książki Wpływ globalizacji i Wspólnej Polityki Rolnej na zróżnicowanie cen na rynkach surowców rolnych w Polsce

39,90 zł 28,58 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,58 zł

Autor podjął się w pracy identyfikacji czynników, które wpływają na kształtowanie się cen skupu surowców rolnych w Polsce. Przedstawił czynniki związane z procesami globalizacji i Wspólną Polityką Rolną oraz czynniki związane z wewnętrznym funkcjonowaniem państwa. Przeprowadzona analiza w części wypełniła lukę w tym obszarze badań, w dotychczasowych badaniach brakowało bowiem podziału czynników wpływających na ceny skupu surowców rolnych na poszczególnych rynkach, jaki zastosował Autor. dr hab. Jakub Kraciuk, prof. Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego Na szczególne uznanie zasługuje właściwy w stosunku do podjętego zagadnienia dobór metod analizy statystycznej i ekonometrycznej. Autor zbadał zależności między cenami analizowanych produktów rolnych a czynnikami je kształtującymi oraz zbudował modele ekonometryczne, które wskazały zmienne najlepiej wyjaśniające wpływ poszczególnych czynników na ceny skupu produktów rolnych w wybranych krajach Unii Europejskiej. dr hab. inż. Anna Kowalska, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Okładka książki Influencer Marketing

49,90 zł 36,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,50 zł

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.
Okładka książki Prognozowanie sprzedaży.. w.2

79,00 zł 56,53 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,53 zł

Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są lub uzależnione od prognoz sprzedaży. Jest doskonałym wprowadzeniem dla adeptów prognozowania sprzedaży, którzy odnajdą tu wskazówki, od jakich metod prognozowania rozpocząć oraz jak i kiedy stosować bardziej zaawansowane metody. To także przydatna pozycja dla osób, którym powierzono odpowiedzialność za zbudowanie i zarządzanie zespołem prognozowania i planowania sprzedaży. Natomiast osoby, które są w firmie kompleksowo odpowiedzialne za wdrożenie i zarządzanie procesem prognozowania sprzedaży oraz powiązanie go z kluczowymi obszarami organizacji, będą w stanie szybko i samodzielnie przygotować, a następnie sprawnie wdrożyć taki proces, optymalnie łącząc go z innymi ważnymi obszarami firmy (tj. sprzedaż, marketing, finanse, operacje, zarządzanie strategiczne), dzięki zawartym w książce praktycznym wskazówkom. Publikacja ta jest zbiorem dobrych praktyk, pozbawionym zbędnej teorii, wyniesionych z doświadczenia pracy w międzynarodowych organizacjach, które jako pierwsze dostrzegły i doceniły istotność tego procesu. Autor jest doświadczonym menedżerem, który zdobywał wiedzę i praktykę w obszarach prognozowania i planowania operacyjnego w międzynarodowych koncernach (Reemtsma, Imperial Tobacco, NIVEA Polska, Beiersdorf), biorąc udział we wdrożeniach procesów prognozowania sprzedaży i SOP oraz systemów wspierających te procesy. Obecnie jest konsultantem doradzającym lokalnym firmom.
Okładka książki Czujesz? ...czyli o komunikacji marketingowej..

55,00 zł 45,56 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,56 zł

Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania. Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu: - strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji; - audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy; - szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży. Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią.
Okładka książki Biznesplan po polsku w.4

62,00 zł 41,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,78 zł

"Powiedz mi to po polsku" - często tak mówimy, gdy nie rozumiemy, co mówi do nas rozmówca używający skomplikowanego, fachowego, biznesowego języka. Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi na kilkadziesiąt pytań, z pomocą których będzie mógł poznać podstawowe zagadnienia pomocne w stworzeniu biznesplanu i samodzielnie przygotować plan własnego przedsięwzięcia. W książce przedstawiono standardy sporządzania biznesplanów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, jak również wskazano kryteria formalnej i merytorycznej oceny biznesplanu. Publikacja ta może być wykorzystana także jako materiał szkoleniowy dla wszystkich, którzy zamierzają samodzielnie w sposób prawidłowy opracować biznesplan, tj. studentów szkół wyższych wszystkich typów i kierunków oraz słuchaczy i uczestników kursów w zakresie pozyskiwania dotacji w ramach funduszy unijnych na działalność rozwojową bądź rozpoczęcie działalności gospodarczej. Pokazano w niej, na praktycznych przykładach, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.
Okładka książki Liderzy. 30 inspirujących rozmów.. w.2

69,99 zł 44,54 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,54 zł

Rozmowy z największymi liderami naszych czasówWspółtwórca Microsofta, założyciel Nike, właściciel Amazona, ikona telewizji, trener reprezentacji narodowej w koszykówce, dyrektor generalny Google'a. Prezydenci, prawnicy, politycy, sportowcy, muzycy, wizjonerzy. NAJWIĘKSI.David Rubenstein, popularny dziennikarz telewizyjny i miliarder, wie, jak namówić swoich bohaterów na szczerą rozmowę.Co naprawdę sprawia, że Jeff Bezos i Bill Gates są tak skuteczni? Jak Warren Buffett radzi sobie w kryzysowych sytuacjach? Czego z gier komputerowych nauczyła się Melinda Gates? I dlaczego Phil Knight zakłada sportowe buty do smokingu?Ci, którzy w swoich dziedzinach osiągnęli już wszystko, dzielą się mądrością i pasją, zdradzają tajemnice sukcesu, przyznają się do porażek. Motywują i inspirują.***Skorzystaj z wieloletniego doświadczenia i cennych rad największych ludzi sukcesu - pomogą ci stać się lepszym i skuteczniejszym w każdej dziedzinie.Bestseller "New York Timesa" i "Wall Street Journal" - już ponad 100 tysięcy sprzedanych egzemplarzy. LIDERZY to prawdziwa BIBLIA ZARZĄDZANIA.OBOWIĄZKOWA LEKTURA DLA KAŻDEGO, KTO SZUKA DROGI NA SZCZYT
Okładka książki Nowa psychologia zarządzania. Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej

49,90 zł 37,68 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,54 zł

Jak błyskawicznie zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma zazwyczaj awersję do "kołczów"? Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej, by skuteczniej zarządzać? Dlaczego inteligencja emocjonalna stanowi dominujący prognostyk sukcesu zawodowego i spełnienia prywatnego? Jak dzięki zastosowaniu innowacyjnej metody motywacyjno-korygującej skrócić czas i podnieść efektywność procesów rozwojowych? Samoświadomość, motywowanie siebie i innych oraz rozwiązywanie konfliktów w zespole - to niektóre z przestrzeni, które mogą być wydatnie wzmocnione dzięki lekturze pracy p. Tomasza Gordona. Fundament książki stanowi kurs rozwoju inteligencji emocjonalnej, komunikacji, zarządzania zmianą oraz przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu. Rekomenduję ją jako projekt starannie przygotowany i użyteczny nie tylko dla menedżerów. Prof. zw. dr hab. Zbigniew Nęcki, Dziekan Wydziału Psychologii i Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego Nowa psychologia zarządzania opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się niezmiernie przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje również szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Serce książki stanowi 7 filarów modelu coachingowego - miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i usprawnia pracę menedżera z zespołem w tzw. kryzysie odpowiedzialności.
Okładka książki Motywowanie pracowników zróżnicowanych.. w.2

108,00 zł 72,79 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,79 zł

Chcesz dowiedzieć się jak zwiększyć zaangażowanie i lojalność pracowników wobec pracodawcy? Ta książka zdradza sekrety koncepcji i instrumentów motywowania wykorzystywanych w tym celu. Zmiany na rynku pracy spowodowały pojawienie się nowego zjawiska, jakim jest zróżnicowanie pokoleń. Obecnie na rynku pracy znajdują się cztery pokolenia pracowników: BB, X, Y i Z. Różnią się one: podejściem do pracy, postawami i relacjami między najstarszym i najmłodszym pokoleniem i oczekiwaniami względem pracodawcy. W książce Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo przedstawiono i dogłębnie przenalizowano następujące kwestie: tradycyjne i współczesne rozwiązania stosowane w obszarze motywowania, w tym systemy kafeteryjne, koncepcjework-life balance oraz koncepcję hygge, metody pomiaru zaangażowania i lojalności pracowników oraz możliwości i sposoby ich zwiększenia, postawy i oczekiwania wobec pracy pracowników różnorodnych pokoleniowo, w tym pokolenia BB, X, Y i Z - ich postaw i oczekiwań wobec pracy zawodowej, jak również zidentyfikowanie wyzwań, jakie niesie ich współistnienie w organizacji. Niewątpliwym atutem publikacji są wyniki badań własnych Autorki przeprowadzone na próbie 1100 pracowników. Pracę wieńczą oryginalne, wartościowe i praktyczne rekomendacje skierowane do przedsiębiorców w zakresie motywowania pracowników zróżnicowanych pokoleniowo.
Okładka książki Megazagrożenia

74,40 zł 58,52 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,52 zł

Autorbestsellerowej książki Ekonomia kryzysu uważa, że zmierzamy ku największej katastrofie gospodarczej naszego życia, która nastąpi, jeśli nie stawimy czoła dziesięciu megazagrożeniom. Światowej sławy ekonomista Nouriel Roubini był nazywany Doktorem Zagładą (ang. Dr Doom), dopóki nie spełniły się jego ostrzeżenia przed kryzysem na rynku nieruchomości w 2008 roku i wielkim kryzysem finansowym z lat 2007–2009. Ale wtedy było już za późno. Dzisiaj wraca ze znacznie bardziej przerażającymi przewidywaniami, których naprawdę nie powinniśmy bagatelizować. Definiuje dziesięć nakładających się na siebie i wzajemnie ze sobą powiązanych zagrożeń, które są tak poważne, że postanowił nazwać je megazagrożeniami. Każde z nich potencjalnie wzmacnia pozostałe. Jeżeli je zignorujemy, sami będziemy sobie winni. Najgorszy kryzys zadłużenia w historii, państwa nadmiernie zwiększające podaż pieniądza i potencjalnie wywołujące inflację, zamknięcie granic dla przepływu pracowników i wielu rodzajów dóbr, coraz bardziej intensywna rywalizacja dwóch supermocarstw – Stanów Zjednoczonych i Chin, pandemie i globalne zmiany klimatu uderzające w najludniejsze miasta świata, likwidowanie miejsc pracy na skutek wprowadzania sztucznej inteligencji – wisi nad nami nie jedno, nie dwa, ale dziesięć potencjalnych przyczyn katastrofy. Istnieje niewielka szansa, że uda nam się uniknąć tragedii, musimy jednak bezzwłocznie podjąć konkretne działania. Roubini nie tylko jasno zarysowuje globalne impasy, ale i pokazuje, co możemy jeszcze dziś zrobić, aby zapewnić sobie i naszym dzieciom bardziej pokojową i dostatnią przyszłość. *** „Nie spotkałem się jeszcze z bardziej trzeźwą i szczegółową analizą naszej sytuacji finansowej. Roubini nie owija w bawełnę, pisze przy tym z jasnością, którą rzadko spotyka się u ekonomistów. Na lekturze tej książki skorzysta każdy, kto ją przeczyta, a gdyby tak jej przesłanie wzięli sobie jeszcze do serca szefowie banków centralnych, świat stałby się lepszym miejscem”. - Nassim Nicholas Taleb, autor książek Czarny łabędź i Na własne ryzyko „Nikt tak dobrze jak Nouriel Roubini nie zmrozi ci krwi w żyłach. Jego poglądy są tak ważne wcale nie dlatego, że przerażają, tylko dlatego, że on często ma rację. W tej książce przechodzi jednak sam siebie: opisuje dziesięć megazagrożeń, a każde z nich jest zarówno straszne, jak i zupełnie realne. Lepiej jest się przygotować na to, co niesie nam przyszłość. Czytaj uważnie!” - Martin Wolf, główny ekspert ds. ekonomicznych, „Financial Times” „Przegląd najważniejszych sił i czynników z dziedziny ekonomii, finansów, historii, stosunków międzynarodowych oraz bogatych osobistych doświadczeń Nouriela Roubiniego. […] Ta zmyślna analiza sytuacji jest dzisiaj bardzo na czasie. Roubini w przystępny sposób opisuje teraźniejsze i przyszłe zagrażające nam zjawiska, a także wyjaśnia, w jaki sposób błędne decyzje, niewłaściwe kierunki polityki oraz ignorowanie ograniczeń przyrodniczych doprowadziły wspólnie do powstania zagrożeń, które zawisły nie tylko nad naszym pokoleniem. Jeśli zignorujesz tę książkę, zrobisz to na własne ryzyko!” - Mohamed A. El-Erian, autor książek The Only Game in Town oraz When Markets Collide, bestsellerów „New York Timesa” „Roubini ze spokojem, jasno, a może nawet i proroczo opisuje długoterminowe zagrożenia dla światowej gospodarki, posługując się w tym celu trafnymi analogiami historycznymi, szerokim omówieniem bieżących trendów oraz przenikliwą analizą ekonomiczną. Lektura może i mroczna, ale z pewnością genialna”. - Kenneth Rogoff, współautor książki This Time Is Different *** Nouriel Roubini jest emerytowanym profesorem ekonomii w Stern School of Business przy New York University oraz założycielem i przewodniczącym rady dyrektorów Roubini Macro Associates, a także głównym ekonomistą w Atlas Capital Team. Pracuje w Białym Domu oraz w Departamencie Skarbu Stanów Zjednoczonych. Mieszka w Nowym Jorku.
Okładka książki The Concise 48 Laws Of Power

57,99 zł 52,57 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,57 zł

The perfect gift book for the power hungry (and who doesn't want power?) at an excellent price. The Concise Edition of an international bestseller. At work, in relationships, on the street or on the 6 o'clock news: the 48 Laws apply everywhere. For anyone with an interest in conquest, self-defence, wealth, power or simply being an educated spectator, The 48 Laws of Power is one of the most useful and entertaining books ever. This book 'teaches you how to cheat, dissemble, feign, fight and advance your cause in the modern world.' (Independent on Sunday) The distilled wisdom of the masters - illustrated through the tactics, triumphs and failures from Elizabeth I to Henry Kissinger on how to get to the top and stay there. Wry, ironic and clever this is an indispensable and witty guide to power. The laws are now famous:- Law 1: Never outshine the master Law 2: Never put too much trust in friends; learn how to use enemies Law 3: Conceal your intentions Law 4: Always say less than necessary
Okładka książki Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe wyd. 2023

49,90 zł 39,24 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,25 zł

Osiągnij mistrzostwo w psychologicznej grze sprzedaży! Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów technik sprzedaży. Przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Doszedł do wniosku, że największym przełomem w jego dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”, na postawie której stworzył cały program treningowy dla profesjonalnych sprzedawców. Jego książka Psychologia sprzedaży jest kontynuacją i rozwinięciem tego cyklu treningowego. To lektura obowiązkowa dla każdego handlowca, który chce sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej wymagającym klientom na szalenie konkurencyjnym rynku. Dzięki tej książce poznasz sposoby ludzkiego myślenia oraz sprawdzone najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. A także: • Odkryjesz obawy i prawdziwe przyczyny zachowań swoich klientów. • Uwolnisz się od myślenia i postaw, które obniżają twoją sprzedaż. • Stworzysz z klientami więzi sprzedające za ciebie. • Poznasz skuteczne metody na klientów różnego typu. • Zmienisz swoją prezentację handlową w arcydzieło sztuki perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „zwiększysz dwukrotnie, trzykrotnie, a nawet czterokrotnie swoją sprzedaż i zysk w parę miesięcy albo i w parę tygodni”.Zaczniesz osiągać znakomite wyniki nawet w gwałtownie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Psychologia sprzedaży to punkt zwrotny twojej kariery! *** Brian Tracyuczy, jak postępować z różnymi klientami w różnych sytuacjach. Ta książka daje dokładnie to, czego potrzebujesz, żeby lepiej sprzedawać siebie i swój produkt. Beverly Kave, założycielka i dyrektor zarządzająca znanej agencji rozwoju kariery Career Systems International, autorka książki Up Is Not the Only Way Chcesz sukcesu, o jakim marzysz? Jeśli tak, musisz koniecznie zrozumieć psychologię stojącą za procesem sprzedaży. Ta książka to twój klucz, którym otworzysz umysły klientów. Tom Hopkins, autor książki Jak odnieść sukces – przewodnik Toma Hopkinsa *** Brian Tracy jest jednym z czołowych mówców biznesowych i motywacyjnych na świecie. Przemawiał do ponad pięciu milionów ludzi podczas pięciu tysięcy seminariów i warsztatów prowadzonych w siedemdziesięciu pięciu krajach. Jest prezesem Brian Tracy International. Napisał osiemdziesiąt książek na temat zawodowego i osobistego sukcesu, które zostały sprzedane w milionach egzemplarzy i przetłumaczone na dwadzieścia cztery języki. Prowadzi szkolenia i seminaria w takich dziedzinach jak: sprzedaż, zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność.
Okładka książki Maszyna kreatywności. Jak dzięki wyobraźni tworzyć nowe idee i rozwijać firmę

59,90 zł 47,12 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,12 zł

To niezwykle praktyczna i skłaniająca do myślenia lektura o pobudzaniu kreatywności. O tym, jak zbudować i wprawić w ruch maszynę wyobraźni, czyli firmę, która systematycznie korzysta z kreatywności, innowacji i nieustannie się uczy, by zapewnić sobie wzrost. Dziś, gdy przewaga konkurencyjna jest coraz bardziej krótkotrwała, modele biznesowe zmieniają się coraz szybciej, a sztuczna inteligencja przekształca sposób, w jaki pracujemy – firmom bardziej niż kiedykolwiek potrzeba wyobraźni i kreatywności. Aby znajdować nowe szanse, obmyślać na nowo swój biznes i odkrywać ścieżki rozwoju. Lecz by tworzyć innowacyjne rozwiązania, firmy potrzebują zarówno mechanizmów wyzwalających wyobraźnię i kreatywność pracowników, jak i systemu, który przekształca ich pomysły w praktyczne, dające się wykorzystać projekty. I właśnie na tych dwóch ważnych aspektach skupia się książka Maszyna kreatywności. Korzystając z doświadczeń i spostrzeżeń szefów wielu firm, jak również z osiągnięć neurobiologii, informatyki, psychologii i filozofii, Martin Reeves z Instytutu Hendersona w Boston Consulting Group i Jack Fuller, ekspert w dziedzinie neurobiologii, przedstawiają fascynujące spojrzenie na mechanikę kreatywności. Pokazują, jak wyobraźnia, kreatywność i uczenie się mogą stać się kluczem do trwałego i długoterminowego sukcesu w biznesie. Opisują też możliwości wykorzystania w procesach kreatywnych sztucznej inteligencji. Reeves i Fuller dają liderom konkretne narzędzia i metody pozwalające tworzyć i wdrażać innowacyjne pomysły.W swojej książce przedstawiają proces rodzenia się idei i wprowadzania ich w życie, na który składa się: 1. Uwiedzenie: Jak otworzyć się na zaskoczenie 2. Idea: Jak generować nowe pomysły 3. Zderzenie: Jak obmyślać na nowo swoje idee w oparciu o informacje zwrotne ze świata rzeczywistego 4. Epidemia: Jak rozprzestrzeniać ewoluującą ideę wśród innych 5. Nowa zwyczajność: Jak przekształcić swoją nowatorską ideę w akceptowaną rzeczywistość 6. Na bis: Jak wciąż na nowo odtwarzać ten proces Ta książka powinna znaleźć się w biblioteczce każdego menedżera, który chce zaszczepić zarówno w pojedynczych osobach, jak i całych zespołach potrzebę kreatywności, odkrywania i eksperymentowania. W biblioteczce każdego lidera, który chce przekształcać idee w nową rzeczywistość. *** W dzisiejszym środowisku biznesowym zdolność wyjścia poza szablony i nienaśladowanie tego, co robią inni, ma decydujące znaczenie. To wymaga umiejętności wykorzystywania znanych rzeczy w niekonwencjonalny sposób, zdolności do zachwytu, czerpania inspiracji, gdy coś się nie udaje lub nie działa, i do znajdowania źródła pomysłów w niespodziewanych wydarzeniach. Ta książka wypełnia ważną lukę w naszej wiedzy o tym, jak w strategii biznesowej systematycznie wykorzystywać wyobraźnię, kreatywność i uczenie się. – Jorgen Vig Knudstorp, prezes wykonawczy LEGO Brand Group, były prezes i CEO LEGO Group Kreatywność i wyobraźnia coraz bardziej stają się najważniejszym źródłem wielkich sukcesów biznesowych.
Okładka książki Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie

54,90 zł 43,18 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18 zł

Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści – po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać? Ta książka pomoże ci to zmienić. Znajdziesz w niej wiedzę niezbędną do tego, aby pisać, publikować i działać w internecie, a także ćwiczenia i zadania, dzięki którym niemal natychmiast zaczniesz to robić. Ważne, aby zdobyta wiedza nie zostawała wyłącznie w twojej głowie, ale przekładała się także na praktykę. Twoi odbiorcy czekają na to, aż ich zachwycisz, przekonasz do siebie albo po prostu zainteresujesz na dłużej! Dzięki tej książce dowiesz się, jak: tworzyć treści, które realizują twoje cele, lepiej pisać (i robić to regularnie!), docierać do właściwych odbiorców, posługiwać się językiem korzyści, szukać tematów na teksty, tworzyć treści „dobre pod SEO”, odkrywać i doskonalić styl pisania, skutecznie działać w social mediach, ułatwić sobie pracę dzięki odpowiednim narzędziom, zaplanować strategię treści. Jako bonus otrzymasz 40 uniwersalnych pomysłów na wpisy, które wykorzystasz na blogu i w mediach społecznościowych! Niczego więcej nie potrzebujesz. Po prostu… pisz, publikuj i działaj! *** Klaudyna Maciąg – jako dziecko stwierdziła: „Będę żyć z pisania” i konsekwentnie się tego trzyma. Od 2002 roku pracuje jako copywriterka i content writerka, uczy innych, jak pisać, oraz wspiera firmy i twórców w opracowywaniu strategii treści. Autorka poradnika dla początkujących transkrybentów oraz bestsellerowego Dziennika Wieloletniego. Od 2010 roku prowadzi bloga klaudynamaciag.pl poświęconego freelancingowi i rozwojowi, nagrywa też podcast „Zacznijmy od słowa” dla twórców i freelancerów, którzy chcieliby tworzyć lepsze treści i skuteczniej działać w internecie.
Okładka książki Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży

44,90 zł 35,30 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,30 zł

Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii – powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ta niepozorna tendencja okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni. Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi: •Jak drogą najmniejszego oporu poprowadzić klienta do decyzji o kupnie. •Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania. •W jaki sposób ustalać zasady, które będą przestrzegane. •Jak kształtować nawyki swoje i innych. •W jaki sposób formułować pytania, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź. •Czemu łatwiej jest być szefem despotą i czemu warto nim jednak nie być. •Jak szybko dostać odpowiedź na email. Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty i dlaczego warto stosować emotikony. A także: co ma wspólnego tresura psów z codzienną rozmową z bliskimi oraz kiedy i dlaczego warto pomyśleć o zmianie pracy. To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności przywódcze i strategiczne lub też pragnie lepiej zrozumieć motywacje stojące za ludzkimi decyzjami. Została napisana zgodnie z zasadą, którą opisuje – tak by łatwiej było kontynuować czytanie niż je przerwać: jest podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, a także uzupełniona o notatki ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków. *** Michał Słotwiński – menedżer, lider i ekspert od ponad dziesięciu lat związany z branżą contact center. Zafascynowany sztuką skutecznej komunikacji. Obsługą klienta, sprzedażą, wsparciem rekrutacji oraz badaniami rynku zajmuje się na rynkach polskim, czeskim i słowackim. W przeszłości recenzent poetycki i teatralny oraz kompozytor muzyki teatralnej. Zasada najniżej energii jest jego debiutem. Wcześniej publikował między innymi w magazynie literackim „Odra”.
Okładka książki Pięć reguł sukcesu według Myśl i bogać się. Przemień marzenia w bogactwo

37,00 zł 27,94 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,55 zł

Odkryj skuteczną metodę osiągania niewiarygodnego sukcesu w pięciu prostych zasadach! * Pragnienie: palące, określone i nadrzędne * Wyobraźnia: warsztat umysłu i kuźnia idei * Wytrwałość: siła woli w realizacji zamierzonego planu * Superumysł: harmonijne koordynowanie wiedzy i wysiłków * Duchy lęków: pokonywanie głównych obaw każdego człowieka Napoleon Hill dzięki wytrwałej pracy odkrył prawa rządzące sukcesem. Opisał je skrupulatnie i niestrudzenie przekazywał tę wiedzę dalej. Po dziś dzień inspiruje rzesze ludzi i sprawia, że na trwałe zmieniają swoje życie i czynią świat lepszym. Hill napisał wiele znakomitych książek. Ta jednak jest szczególną pozycją: zawiera pięć najważniejszych sekretów bogacenia się i osiągania życiowych celów. Tych pięć lekcji daje niespożytą moc, dzięki której wkroczysz na ścieżkę samorozwoju i spełnienia. Poznaj najważniejsze przesłania, jakie Napoleon Hill zaczerpnął z historii takich osobistości jak Andrew Carnegie, Thomas Edison, Henry Ford czy Mahatma Gandhi! Zgłębiaj i stosuj w praktyce proste techniki, które Hill spisał na kartach tej niewielkiej książeczki. Przekonasz się, że możesz realizować swoje pragnienia i osiągać sukcesy: finansowe, zawodowe, osobiste. Na początek jednak musisz ich nieodwołalnie zapragnąć! Oto prawdziwa inspiracja, dzięki której tysiące ludzi osiągnęło swoje cele! * Jak pragnienie może się przekuć w namacalne bogactwo? * Jak najlepiej wykorzystać własną wyobraźnię? * Jak konsekwentnie rozwijać wytrwałość? * Jak czerpać moc z nieskończonej inteligencji? * Jak chronić się przed lękami i negatywnymi wpływami? Wszelkie osiągnięcia, wszelkie bogactwa mają swój początek w myśli!
Bestsellery
Okładka książki Menedżer 80/20

30,58 zł
39,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,58 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,86 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Okładka książki Prawo LOLA

32,97 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,97 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj