KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Controlling działań marketingowych

Controlling działań marketingowych

Pojęcie, narzędzia, etapy

  • ISBN: 9788383312293
  • EAN: 9788383312293
  • Oprawa: oprawa: broszurowa
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • Format: 170x246 mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 134
  • Rok wydania: 2023
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 36,65
     zł
    Cena detaliczna:  49,90 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,06
x
x
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym. W publikacji przedstawiono podstawowe informacje na temat controllingu marketingowego – jego uwarunkowań, funkcji, barier stosowania, narzędzi i etapów, a także zaprezentowano niezbędne analizy controllingowe odnoszące się do działań marketingowych przedsiębiorstwa i jego zasobów. Na końcu zamieszczono trzy studia przypadków, które mogą zostać wykorzystane w pracy ze studentami kierunków ekonomicznych i zarządzania.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj