Złota strategia marki w.2 poszerzone
Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
-
Autor: Jarosław Szczepański
- ISBN: 978-83-289-0153-7
- EAN: 9788328901537
- Oprawa: miękka
- Wydawca: One Press / Helion
- Format: 235x158x18mm
- Język: polski
- Liczba stron: 352
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
39,23złCena detaliczna: 69,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,23 zł
x
Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?
Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom — prosta sprawa. Skomplikowaną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie. Napisana przez praktyka dla praktyków. Znajdziesz tu prostą i niezawodną metodę projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku.
Zawartą tu wiedzę popierają dziesiątki przykładów wprost z życia. Dowiesz się z nich, jak najlepsi rozwiązywali strategiczne problemy i jak budowali swoją przewagę rynkową. Zobaczysz, jakie wskazówki i praktyczne narzędzia są przydatne w pracy menedżera. Autor książki wie, że każdy potrzebuje dobrej strategii i każdy jest w stanie ją stworzyć. Trzeba tylko poznać reguły gry, a te opisane są w niniejszym poradniku.