KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

45,93 zł
72,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,37 zł

52,66 zł
73,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,66 zł

97,77 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,77 zł

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,72 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł
Okładka książki Mediacja Sztuka rozwiązywania konfliktów

69,90 zł 48,79 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,79 zł

Konflikty są nieuniknione. Profesjonalne podejście do ich rozwiązania może okazać się kluczowym czynnikiem w zażegnaniu sporu. Książka ta jest skierowana do praktykujących mediatorów pragnących zdobyć nową wiedzę i umiejętności z zakresu rozwiązywania konfliktów. Zadaniem zawodowego mediatora jest profesjonalna pomoc stronom. Mediacje staja się coraz bardziej popularnym i uznawanym sposobem rozwiązywania konfliktów, profesjonalni mediatorzy znajdują pracę w wielu instytucjach publicznych. Aby dobrze wywiązywać się ze swoich obowiązków, muszą oni odebrać odpowiednie wykształcenie w zakresie rozumienia konfliktów i metod prowadzenia mediacji. Niniejsza publikacja skierowana jest do wszystkich, którzy pragną zdobyć podstawową wiedzę w zakresie rozwiązywania konfliktów i mediacji, a także do praktykujących mediatorów, którzy czują potrzebę uzupełnienia swoich informacji.
Okładka książki Kryzys emocji

15,00 zł 10,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,48 zł

Menadżer w kryzysie – myśli, emocje i relacje. Pozytywne skutki negatywnych doświadczeń. Książka nie tylko o tym, jak radzić sobie w sytuacji kryzysowej, ale też w jaki sposób wykorzystać tę sytuację, tak by „porażkę” przekuć w sukces. Ilustrowana obrazami znanej wrocławskiej malarki Anki Mierzejewskiej.
Okładka książki Krasnale Rzecz o kreatywności i zmianie - Audiobook
audiobook

36,75 zł 25,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,28 zł

"Historia Krasnali to lapidarne i lekkie ujęcie kluczowych zagadnień współczesnego biznesu - "kreatywności i zmiany". Marek Stączek w prosty sposób pokazuje funkcjonowanie jednostki i organizacji w procesie zmian, oraz przedstawia zasady innowacyjnego myślenia. Z mojej perspektywy, człowieka który zajmuje się zarządzaniem od 17 lat, to oryginalny podręcznik podpowiadający - jak można uczyć skutecznego myślenia i działania?" Andrzej Szeworski Prezes Pekao Financial Services Narrator: Jerzy Rogalski
Okładka książki Krasnale Rzecz o kreatywności i zmianie TW

35,00 zł 24,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,43 zł

Proszę się nie bać. Tytułowe krasnale to nie jest zapowiedź infantylnej bajki dla dorosłych. To poważny opis procesu kreatywnego myślenia; zasad w oparciu o które pracują twórcze zespoły; wskazówek jak dokonywać zmian w organizacji i jak reaguje na nie człowiek. Tyle że opis ujęty w bardzo atrakcyjnej formie - po to właśnie by uprzyjemnić lekturę, pojawiły się krasnale. Efekt kooperacji Marka Stączka z krasnalami okazał się znakomity. Tę książkę czyta się z wielką przyjemnością. Gorąco Polecam - Marcin Rotkiewicz, Polityka
Okładka książki Kreatywność

35,00 zł 24,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,43 zł

Książkę dedykuję tym wszystkim, którzy podzielają pogląd, że przez stworzenie ciekawych, oryginalnych i użytecznych koncepcji możemy kształtować nasze tu i teraz. Główne przesłanie tych rozważań adresuję do osób potrafiących budować układy słoneczne, zespoły, firmy, w których panuje atmosfera tworzenia i przedsiębiorczego działania. Książka, czego nie starałem się ukrywać, ma charakter nieco osobisty. Opowiadam w niej o tym, czego się dowiedziałem na temat kreatywnego myślenia, co zrozumiałem, co poznałem oraz z czym polemizuję. Życzę miłej i inspirującej lektury. Marek Stączek, EdisonTeam.pl Fragment Wstępu
Okładka książki Konflikt 6 sposobów na nietypowe sytuacje konfliktowe w życiu zawodowym

21,00 zł 14,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,68 zł

"Wielu z nas postrzega konflikty jako wojnę. Media najczęściej używają określenia "konflikt zbrojny", niż "wojna". Na wojnie wytaczamy najcięższe działa, by zniszczyć przeciwnika. Algorytm jest jeden: albo ja, albo przeciwnik. Autor uświadamia nam, podając Algorytm 5 Kroków, że rozwiązanie konfliktu jest możliwe zawsze. Bez ofiar i bólu. Konieczny jest jednak wysiłek i dobra wola". Andrzej Białek, wiceprezes, Wydawnictwo CHARAKTERY
Okładka książki Informacje

15,00 zł 10,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,32 zł

Program SKUTECZNOŚĆ to: zarządzanie kryzysem, portret osobowości, świadomość rzeczywistości, budowanie wizerunku, informacje, pamięć, etykieta, zarządzanie zdrowiem, bezpieczeństwo decyzji, kryzys emocji, inwestycje alternatywne. Dlaczego taki zbiór, a nie inny? Bo zawiera te wszystkie elementy skuteczności, dla których, na podstawie własnych doświadczeń, mogę wykazać związki pomiędzy przyczyną a skutkiem. Miarą mojej racji w tym doborze, jest rzeczywisty efekt, a nie książkowe teorie. Mirosław Wróbel, Przewodniczący Rady Nadzorczej Szkoły Transformacji
Okładka książki Globalny coaching

52,00 zł 35,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,77 zł

Globalny coaching jest wszechstronnym przewodnikiem przedstawiającym, jak w procesie coachingu prowadzić tych, dzięki którym wkroczymy do nowego świata pracy!
Okładka książki Komunikacja transformująca

59,00 zł 40,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,00 zł

   Za każdym razem, gdy ktoś stwierdza, że naucza „umiejętności komunikacyjnych" lub że pisze książkę o tym, jak ludzie radzą sobie w relacjach z innymi, jestem ciekaw, jak wyglądają jego związki z innymi ludźmi. Rodzi się wówczas w mojej głowie pytanie: jeżeli on chce mi pomóc, to czy sam potrafi dobrze sobie radzić w relacjach? Oraz: co on rozumie przez „dobrą komunikację"? No cóż, tę książkę napisałem przede wszystkim dlatego, że szczególnie ważne jest dla mnie życie rodzinne, czerpanie radości z moich przyjaźni, zarówno zawodowych, jak tych prywatnych, oraz to, że bardzo cenię sobie interakcje z innymi ludźmi, które są istotną częścią mojej pracy. Każdego dnia budzę się z niecierpliwością wyglądając ekscytacji, odprężenia, miłości i poczucia obfitości. Są to dla mnie najważniejsze sukcesy, o jakie mogłem się starać, za które jestem prawdziwie wdzięczny i które czasami wprawiają mnie w osłupienie, kiedy o nich myślę. Odczuwam wdzięczność, ponieważ wiem, że osiągnąłem to nie dzięki szczęściu, ale dzięki umiejętnościom opisanym w tej książce.    Miałem sposobność uczenia się zawodu pielęgniarza, nauczyciela i psychoterapeuty. Miałem też możliwość bycia rodzicem, partnerem życiowym, menedżerem. To, o czym będziesz czytać, jest sednem tego, czego nauczyłem się w każdej z tych ról. Być może ty również wybrałeś zawód, w którym pracujesz z innymi, może im pomagasz. Pewnie zainteresuje cię, że wiem co nieco o twoich głębszych uczuciach dla ludzi i twojej chęci zaspokojenia ich potrzeb, tak samo jak twoich własnych. Prawdopodobnie nieraz zastanawiałeś się, jak w ciągu kolejnych lat w codziennych realiach utrzymywać żywe uczucia troski i otwartości na potrzeby innych. W tej książce nauczymy się nie tylko, jakie zachować, ale także jak sprawić, by rozkwitły.CZĘŚĆ PIERWSZA. SERCE KOMUNIKACJI Nawiązywanie kontaktu Przedstawianie się Rozgrzewka Poznawanie i spotykanie się w różnych kulturach Po prostu stan umysłu Samodzielnie kotwiczenie wybranego stanu Społeczne korzenie poczucia własnej wartości Rozwiązywanie konfliktów wewnętrznych Kontekst komunikacji Podejście do innych Znajdowanie różnic Ogólne wrażenie Po prostu myślenie Dobry kontakt Tworzenie rozwiązań Kto ma problem Wyznaczanie celów i rozwiązywanie problemów Uczenie się CZĘŚĆ DRUGA. POMAGANIE Pełne słuchanie drugiej osoby Ratunek, prześladowanie czy pomoc? Nastawienie na słuchanie Słuchanie odzwierciedlające Wspieranie innych w zmianie Proces wspierania Umiejętności wspierania  ............
Okładka książki Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń...

39,90 zł 27,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie, a dobrych pracowników… w terenie! Dlaczego warto integrować, motywować i szkolić zespoły w terenie otwartym, a nie w sali konferencyjnej? Powód jest prosty: zajęcia terenowe są bardziej skuteczne. Psychologowie już kilkadziesiąt lat temu dowiedli, że trudne lub nietypowe sytuacje jednoczą ludzi wobec wspólnego problemu, przyspieszają proces uczenia się i zwiększają szansę na zapamiętanie zdobytej wiedzy. A powstała między uczestnikami szkolenia więź procentuje także podczas wykonywania obowiązków zawodowych. W niniejszym poradniku znajdziesz m.in. zagadnienia związane z procesem budowania zespołu oraz planowaniem i organizacją szkolenia czy wyjazdu integracyjnego. Autor przedstawia wady i zalety samodzielnego zaplanowania imprezy oraz wynajęcia firmy treningowej. Podaje przykłady wyjazdów integracyjnych i gier, w jakich ludzie chętnie biorą udział. Drugie wydanie książki zostało uzupełnione o nowe treści, wyjątkowo aktualne na dzisiejszym rynku szkoleń - więcej miejsca poświęcono szkoleniom za granicą, a także wyjazdom organizowanym dla całej firmy. Team building dla kilkuset osób? Dlaczego nie, jeśli wiesz, jak to skutecznie zorganizować?  Budowanie zespołu. Organizacja szkoleń outdoor i wypraw incentive. Poradnik dla menedżera personalnego Spis treści   Wstęp (7) 1. Podstawowa wiedza o zespole (11) Po co nam zespoły (11) Cele szkoleń outdoor (14) Dlaczego nauka przez doświadczenie (16) Cechy efektywnego zespołu (18) Cykl życia zespołu (20) Role zespołowe (25) Eliminacja błędów w pracy zespołu (36) Proces budowania zespołu (38) 2. Organizacja i logistyka szkolenia outdoor (45) Wybór hotelu (45) Karta kontroli hotelu (48) Wybór lokalizacji (48) Przygotowanie uczestników (52) Ubezpieczenie szkolenia (53) 3. Samodzielne prowadzenie prostych wydarzeń integracyjnych (55) Krok po kroku (55) Style uczenia się (58) Zanim rozpoczniesz (59) Budowanie atmosfery szkolenia (60) Sposób prowadzenia poszczególnych modułów (66) Feedback - informacja zwrotna po ćwiczeniu (74) Koszty podwykonawców (76) 4. Budowanie zespołu we współpracy z zewnętrzną firmą szkoleniową (79) Poziom trudności fizycznych w szkoleniach outdoor (80) Formy ćwiczeń i gier outdoor (81) Wybór firmy szkoleniowej (84) Wzajemne oczekiwania (92) Szkolenia z manipulacją (94) Wybór trenerów (95) Analiza potrzeb szkoleniowych (99) Współpraca po szkoleniu (100) Ceny usług firm szkoleniowych (101) 5. Szkolenia dla dużych zespołów (103) Cele szkoleń (103) Wybór firmy szkoleniowej (105) Program zajęć (107) Hotel i teren (109) Kombinat planistyczny (110) Kalendarz organizatora wyjazdu (111) 6. Zagraniczne wyprawy integracyjne (127) Czym są wyprawy (127) Cele wypraw (129) Uczestnicy (135) Kierunki wypraw (137) Forma zajęć (138) Przykład programu (140) Koszty (143) Kalendarz organizacji wyjazdu (146) Trudności w wyprawach (146) Zagrożenia dla zdrowia i życia (151) 7. Specyficzne zastosowania szkoleń outdoor (157) Kształtowanie otwartości na zmiany (157) Wprowadzanie zmian strategicznych (162) Kreowanie wizerunku pracodawcy (167) 8. Przykładowe gry integracyjne i komunikacyjne (169) Komunikacja zespołowa (169) Umiejętność słuchania (172) Komunikacja międzykulturowa (173) Planowanie zespołowe (178) Koordynacja pracy zespołu (179) Wyznaczanie celów (180) A Aneksy - przykłady narzędzi wykorzystywanych w szkoleniach integracyjnych (183) Kodeks outdooru (183) Zarządzanie prostym projektem outdoor - tabela organizacyjna (187) Przykładowy program szkolenia integracyjnego (190) Ankieta przedszkoleniowa - dla szkoleń integracyjnych (192) Przykładowa ankieta oceniająca proste wewnętrzne szkolenie integracyjne (194) List do uczestników - zapowiedź szkolenia (195) Przykładowe case'y wspomagające dyskusje podsumowujące (196) Fotografie (198) Skorowidz (209)
Okładka książki Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę...

49,00 zł 29,69 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,69 zł

Firma albo życie - wybór należy do Ciebie. Czy masz poczucie, że bez Ciebie Twoja firma nie utrzymałaby się na rynku nawet przez tydzień? Czy czujesz, że musisz zawsze trzymać rękę na pulsie i kontrolować wszystkie działania swoich podwładnych? Czy po opuszczeniu biura tak naprawdę nigdy mentalnie nie wychodzisz z pracy, nawet na wakacjach? A gdybyś pewnego dnia postanowił ją sprzedać i udać się na zasłużoną emeryturę? Większość przedsiębiorców nie jest w stanie wycofać się ze swojej własnej firmy, bo powołują ją do życia w taki sposób, by zależała od ich osobistego zaangażowania. Jednak nic straconego. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym przedsiębiorcą, czy też masz za sobą lata doświadczeń albo właśnie rozważasz pomysł sprzedaży swojej firmy, ta książka pokaże Ci, jak zrealizować plan stworzenia wartościowej, atrakcyjnej rynkowo firmy, która będzie się prężnie rozwijać i odnosić sukcesy bez Ciebie. Poznaj strategie przetestowane przez innych przedsiębiorców i pozwól sobie na odrobinę życia poza pracą!  
Okładka książki Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan

38,00 zł 28,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,72 zł

Do osią­gnię­cia suk­ce­su w bi­zne­sie po­trzeb­ny jest za­rów­no do­bry po­mysł, jak i sku­tecz­ny plan je­go re­ali­za­cji. Bi­zne­splan do­star­cza stra­te­gii, któ­rą kie­ru­ją się fir­my w swo­jej dzia­łal­no­ści. Jest on dla przed­się­bior­cy tym, czym dla pi­lo­ta samolo­tu jest ma­pa lo­tu.Na­pi­sa­nie bi­zne­spla­nu nie jest rze­czą ła­twą i pro­stą, gdyż wy­ma­ga zna­jom­ści wie­lu dzie­dzin wcho­dzą­cych w skład na­uk eko­no­micz­nych, ale rów­nież du­żych umie­jęt­no­ści ana­li­tycz­nych, wie­dzy i in­tu­icji do­ty­czą­cej funk­cjo­no­wa­nia przed­się­bior­stwa w przy­szło­ści.Bi­zne­splan jest ze­sta­wem do­ku­men­tów, ana­liz i pro­gra­mów, w któ­rych na pod­sta­wie ak­tu­al­nej sy­tu­acji fi­nan­so­wej i da­nych hi­sto­rycz­nych oraz prze­wi­dy­wa­nych zmian w oto­cze­niu przed­się­bior­stwa za­war­ta jest pro­jek­cja ce­lów fir­my i spo­so­bów ich osią­ga­nia przy wszel­kich ist­nie­ją­cych uwa­run­ko­wa­niach na­tu­ry fi­nan­so­wej, ryn­ko­wej, mar­ke­tin­go­wej, or­ga­ni­za­cyj­nej, praw­nej, ka­dro­wej, tech­no­lo­gicz­nej, eko­lo­gicz­nej, a cza­sem rów­nież geo­gra­ficz­nej i po­li­tycz­nej. Przy­go­to­wa­nie do­bre­go bi­zne­spla­nu ma ogrom­ne zna­cze­nie w wie­lu sy­tu­acjach, m.in. przy ubie­ga­niu się o kre­dyt czy do­fi­nan­so­wa­nie ze środ­ków unij­nych.Bi­zne­splan jest kon­kre­ty­za­cją za­mie­rzeń, ba­zu­ją­cą na re­ali­stycz­nej oce­nie do­tych­cza­so­wych wy­ni­ków, po­ten­cja­łu przed­się­bior­stwa, wa­run­ków kon­ku­ren­cji oraz ten­den­cji roz­wo­jo­wych ryn­ku i po­stę­pu tech­nicz­no­-or­ga­ni­za­cyj­ne­go, ma­ją­cą przy­czy­nić się do re­ali­za­cji za­mie­rzo­nych ce­lów, a w kon­se­kwen­cji do wzro­stu war­to­ści ryn­ko­wej przed­się­bior­stwa.Głównym celem książ­ki jest przed­sta­wie­nie me­todologii spo­rzą­dza­nia pro­fe­sjo­nal­ne­go bi­zne­splanu, a tak­że przy­bli­że­nie pod­sta­wo­wych me­tod i naj­waż­niej­szych za­sad wy­ma­ga­ją­cych za­sto­so­wa­nia w pro­ce­sie opra­co­wy­wa­nia te­go do­ku­men­tu, oraz wska­za­nie kry­te­riów for­mal­nej i me­ry­to­rycz­nej oce­ny bi­zne­splanu. Pu­bli­ka­cja ta mo­że być wy­ko­rzy­sta­na przez wszyst­kich, któ­rzy za­mie­rza­ją sa­mo­dziel­nie, pra­wi­dło­wo opra­co­wać bi­zne­splan.
Okładka książki Pszczela korporacja

34,90 zł 24,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,35 zł

Pszczoły funkcjonują jako superorganizm od ponad 30 milionów lat. W tym okresie wypracowały niezwykle skuteczne metody współpracy, które można zastosować do rozwiązywania problemów, pojawiających się na co dzień w wielu dziedzinach ludzkiego życia, także w biznesie. Książka "Pszczela korporacja" w atrakcyjnej i interesującej formie pokazuje, w jaki sposób obserwacja zachowań pszczół miodnych pozwala podnieść efektywność działania firmy.
Okładka książki Psychologia biznesu

49,50 zł 32,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,37 zł

Mam nadzieję, szanowny Czytelniku, że jesteś osobą, która czynnie uczestniczy w życiu gospodarczym, prowadząc własny biznes, pełniąc funkcje kierownicze lub wspomagając sprzedaż - ponieważ właśnie do praktyków biznesu skierowana jest przede wszystkim ta książka. Adam Ubertowski
Okładka książki Jak Polacy mogą przebić mur chiński

28,00 zł 19,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,26 zł

Książka "Jak Polacy mogą przebić mur chiński", którą napisałem specjalnie dla polskich biznesmenów, jest wynikiem moich wieloletnich obserwacji oraz doświadczeń zdobytych podczas współpracy i rozmów z Polakami. Odkrywam przed czytelnikami 39 sekretów, niezbędnych biznesmenom do odniesienia sukcesu w Chinach. Prezentuje także 10 błędów, które Polacy prowadzący interesy z Chińczykami popełniają najczęściej. Ten, kto chce by interesy prowadzone w Chinach przynosiły mu większe korzyści, musi poznać i zrozumieć chińską kulturę biznesu. Darren Chong
Okładka książki Analiza finansowa jako narzędzie zarządzania...

49,00 zł 34,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,18 zł

Publikacja wskazuje na liczne pułapki, na jakie można natknąć się podczas analizy finansowej, bazującej na wykorzystaniu wskaźników finansowych różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa, posiłkując się danymi ze sprawozdań finansowych. Książka tworzy pomost dla krytycznego porównania wyników analizy finansowej konkretnego przedsiębiorstwa z wynikami empirycznymi, uzyskanymi z analizy ogromnej liczby sprawozdań finansowych (od 7000 do 30 000). prof. zw. dr hab. Stanisław Kasiewicz Katedra analizy Działalności Przedsiębiorstwa
Okładka książki Marketing w agroturystyce. Ujęcie segmentacyjne

52,00 zł 40,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,97 zł

Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej: Książka wprowadza do literatury rzadko spotykany punkt widzenia na agroturystykę, a jednocześnie taki, o którym w dzisiejszych czasach – a także w sytuacji polskiego rolnictwa – należy mówić i pisać. Mianowicie autorka postrzega i prezentuje agroturystykę jako formę biznesu i przymierza treści z dziedziny zarządzania marketingowego właściwego biznesowi do gospodarstw rolnych. Jest to cenny punkt widzenia, gdyż pozwala unaocznić, że gospodarstwa rolne to małe przedsiębiorstwa i różnicowanie działalności jest pomysłem na zarabianie pieniędzy w każdym biznesie, także w rolnictwie. Książką zainteresują się ci, którzy poszukują nowości z dziedziny agroturystyki, jak i ci, którzy chcą posiąść nową wiedzę na temat marketingu, a zwłaszcza segmentacji rynku i marketingu segmentacyjnego. Książka zawiera receptę dla polskiego biznesu agroturystycznego, tj. receptę na postępowanie podmiotów biznesowych (gospodarstw agroturystycznych) w poszukiwaniu i wybraniu dla siebie dogodnego segmentu do obsługi, aby zmaksymalizować prawdopodobieństwo większych dochodów.  
Okładka książki Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedza...

29,90 zł 19,97 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,97 zł

Zostań najbardziej pożądanym kandydatem na wymarzone stanowisko: Odkryj kulisy rozmowy rekrutacyjnej, które zapewnią Ci przewagę nad innymi kandydatami Dowiedz się, co "siedzi w głowach" rekrutujących Naucz się mówić językiem korzyści pracodawcy Wykorzystaj słabe punkty procesu rekrutacji Poznaj najlepsze odpowiedzi na trudne pytania Wakat to problem, a Ty jesteś jego rozwiązaniem! Sięgasz po ten poradnik, a więc myślisz o zmianie albo aktywnie poszukujesz pracy. Może jeszcze nigdy nie byłeś na rozmowie o pracę i zupełnie nie wiesz, czego się spodziewać oraz jak się do niej przygotować? A może boisz się zwolnienia z pracy, bo nie wiesz, jak to potem będzie i co trzeba zrobić, aby zdobyć nową? Chciałbyś zmienić pracę, ale paraliżuje Cię sama myśl o odbyciu rozmowy rekrutacyjnej, więc wolisz dla świętego spokoju nigdzie się nie ruszać? Rozmowa rekrutacyjna to nie egzamin, na którym da się zagadać profesora i otrzymać mniej pytań. To nie casting, gdzie przychodzisz zaprezentować wykuty na blachę tekst. Nie jest to też konkurs popularności ani spowiedź z grzechów popełnionych na niekorzyść Twojego byłego pracodawcy. Rozmowa kwalifikacyjna to swego rodzaju transakcja, gdzie po jednej stronie kładziesz na szali swoje umiejętności, doświadczenie i kompetencje osobiste, a po drugiej Twoja upatrzona firma oferuje Ci wymarzoną posadę. Oni naprawdę chcą, byś ją dostał. Gdyby Cię nie potrzebowali, nie marnowaliby czasu i pieniędzy nawet na pierwsze spotkanie. Ułatw im tę decyzję — stań się rozwiązaniem ich problemów. W nagrodę dostaniesz… pracę! Nawiąż dobry kontakt z rekrutującym. Bądź przygotowany na trudne pytania. Czytaj między wierszami. Myśl kategoriami pracodawcy. Bądź skoncentrowany do końca spotkania. Emanuj entuzjazmem. Nie mów o sobie źle. Bądź konsekwentny w swoich wypowiedziach. Nie narzekaj na poprzednich pracodawców… Te oraz pozostałe trzydzieści jeden zasad znajdziesz wewnątrz książki. Oprócz tego zamieszczono tam siedem sekretów rozmów kwalifikacyjnych, cztery kluczowe pytania rekrutującego, osiem taktyk postępowania podczas rozmowy, trzynaście ćwiczeń przed podjęciem wyzwania, dziewięćdziesiąt dziewięć pytań zadawanych przez rekrutujących wraz z najlepszymi odpowiedziami, jakich możesz na nie udzielić, oraz wiele innych informacji zza kulis działu HR, o których nikt Ci dotąd nie mówił.    Rozmowa kwalifikacyjna Spis treści: Słowo o autorze 7 Dla kogo jest ta książka? 9 CZĘŚĆ I Rozdział 1. 7 ujawnionych sekretów rozmowy kwalifikacyjnej 15 Sekret 1. Interview to rozmowa 15 Sekret 2. Rozmowa kwalifikacyjna wymaga umiejętności po obydwu stronach 15 Sekret 3. Nie ma idealnych kandydatów 16 Sekret 4. Wakat to problem i Ty jesteś jego rozwiązaniem 16 Sekret 5. Pracy nie dostają tak naprawdę najlepsi kandydaci 17 Sekret 6. Rozmowa rekrutacyjna ma swoją etykietę 18 Sekret 7. Możesz przewidzieć większość pytań i nauczyć się na nie odpowiadać 19 Rozdział 2. 4 kluczowe pytania rekrutującego 21 Rozdział 3. 4 rodzaje wywiadów - 8 taktyk postępowania 27 1. Wywiad przez telefon 27 2. Wywiad nieustrukturyzowany 31 3. Wywiad ustrukturyzowany 32 Rozdział 4. Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej w 6 krokach 39 Krok 1. Dokonaj analizy oferty pracy 40 Krok 2. Dokonaj analizy życiorysu 42 Krok 3. Zbierz informacje o firmie 49 Krok 4. Zbierz informacje o rekrutującym 53 Krok 5. Przećwicz rozmowę z zaufaną osobą 54 Krok 6. Pozbądź się stresu 56 Rozdział 5. 40 niezmiennych zasad odnoszącego sukcesy kandydata 59 1. Ubierz się profesjonalnie 59 2. Bądź 10 minut przed czasem 60 3. Emanuj entuzjazmem 62 4. Bądź miły dla każdej osoby spotkanej w firmie 63 5. Przynieś na rozmowę swoje CV 64 6. Miej przy sobie zestaw do notowania 64 7. Poczekaj na zaproszenie, aby usiąść 65 8. Przyjmij propozycję gorącego czy zimnego napoju 65 9. Panuj nad mową ciała 66 10. Nawiąż dobry kontakt z rekrutującym 67 11. Bądź przygotowany na trudne pytania 67 12. Czytaj między wierszami 68 13. Proś o powtórzenie pytania, jeśli go nie rozumiesz 68 14. Wysłuchaj pytania do końca, zanim na nie odpowiesz 68 15. Odpowiadaj na pytanie po chwili namysłu 69 16. Bądź konsekwentny w swoich wypowiedziach 69 17. Przedstaw szczegółowy opis sytuacji 70 18. Mów prostym językiem 71 19. Dostosuj tempo mówienia do rekrutującego 73 20. Myśl kategoriami pracodawcy 73 21. Bądź skoncentrowany do końca rozmowy 74 22. Nie okazuj zdenerwowania 75 23. Nie zapomnij zapisać, z kim masz rozmowę 75 24. Nie przychodź na rozmowę z koleżanką 76 25. Nie przesadzaj z biżuterią, makijażem, perfumami 76 26. Nie roztaczaj wokół siebie woni papierosów 77 27. Nie żuj gumy 77 28. Nie zapomnij wyłączyć telefonu komórkowego 78 29. Nie wykonuj nerwowych ruchów 78 30. Nie obejmuj prowadzenia rozmowy 78 31. Nie bądź mądrzejszy od rekrutującego 79 32. Nie zagaduj rekrutującego 79 33. Nie odpowiadaj monosylabami 79 34. Nie przepytuj rekrutującego 80 35. Nie operuj ogólnikami 81 36. Nie mów o sobie źle 82 37. Nie używaj żargonu 82 38. Nie narzekaj na poprzednich pracodawców 83 39. Nie wdawaj się w rozmowę na tematy osobiste 83 40. Nie pytaj pierwszy o wynagrodzenie 84 Rozdział 6. Jestem po - i co dalej? 85 CZĘŚĆ II Rozdział 7. Pytania służące nawiązaniu kontaktu 91 Rozdział 8. Pytania otwierające rozmowę 93 Rozdział 9. Pytania o możliwości i umiejętności 97 9.1. Pytania na podstawie życiorysu 97 9.2. Pytania sprawdzające kompetencje 119 Rozdział 10. Pytania o zaangażowanie, czyli motywację 137 10.1. Pytania sprawdzające wiedzę o firmie 137 10.2. Pytania o aktywność życiową 140 10.3. Pytania o plany na przyszłość 142 Rozdział 11. Pytania o dopasowanie do organizacji, czyli o to, kim jesteś 147 11.1. Pytania o dążenia 147 11.2. Pytania o samoocenę 153 Rozdział 12. Pytanie o oczekiwania finansowe 161 Rozdział 13. Twoje pytania do pracodawcy 165 Podsumowanie 169  
Okładka książki Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej

54,00 zł 42,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,55 zł

Tematem książki jest konstrukcja i zastosowanie systemów informatycznych w dynamicznej analizie decyzyjnej, prowadzonej na szczeblu kierownictwa przedsiębiorstwa przemysłowego. Autor omawia najważniejsze typy programów analitycznych, szczególną uwagę poświęcając systemom wspomagania decyzji (DSS - Decision Support Systems). Opisuje również sposoby wykorzystania komputerowego symulatora przedsiębiorstwa do prognozowania skutków podejmowanych decyzji oraz przykłady użycia sztucznej inteligencji, a zwłaszcza systemów ekspertowych, w przetwarzaniu informacji ilościowych i jakościowych o sytuacji ekonomicznej firmy. Ukazuje też możliwości tworzenia układów hybrydowych oraz ich użyteczności w analizie decyzyjnej. Książka adresowana jest do analityków finansowych, menedżerów, informatyków projektujących i odpowiadających w firmach za eksploatację systemów wspomagających zarządzanie, a także do studentów, zwłaszcza zarządzania i marketingu oraz informatyki ekonomicznej.
Okładka książki Human Capital in Hotel Industry

36,00 zł 27,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,22 zł

"(...) The issue of the work is embedded in the mainstream of modern capital practice management in the hospitality industry. The author of the work, in a consequent managerial approach, focused her attention on the importance of employee innovation, human capital profitability and estimation of its added value in hotel strategic development. The work provides answers to the fundamental questions asked by the managers and hotel-keepers under the present very difficult conditions of competitiveness: 1. Why does personnel management in the hospitality industry mean human capital management and why is it far different than in other industries? 2. How to measure investments in human capital in the hospitality industry? 3. What is the level of human capital in hotels in Poland? 4. What can be changed in order to improve efficiency of investment in human capital in the hospitality industry in Poland? (...)" (from the review by Prof. M. Bednarczyk) "One of the phenomena characteristic of the present times is professionalization and related requiring of a high level of competence. It is particularly seen in tourism service sector where employees? unique competencies are a scarce resource that is difficult to be copied. Therefore, in order to make a company carry out their tasks, it is necessary to have both appropriate resources in terms of quantity and most importantly competent staff that demonstrate a unique approach in the field of customer service that enables to "create guests? memories" and "keep the brand promises". The work undertaking the issue of human capital in hospitality industry helps tackle the challenge. (...)" (from the review by PhD. D. Lewicka, Prof. AGH)
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj