KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

52,88 zł
69,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,88 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,93 zł

65,93 zł
119,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,93 zł

33,18 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,72 zł

70,35 zł
93,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,35 zł
Okładka książki Racjonalizacja kosztów w ochronie zdrowia

69,00 zł 48,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,62 zł

Książka stanowi cenne źródło wiedzy o kosztach ponoszonych w systemie ochrony zdrowia. Jej walorem jest interdyscyplinarny charakter, zawiera bowiem opinie i analizy dyrektorów i menedżerów szpitali, prawników, ekonomistów, specjalistów od zdrowia publicznego, organizacji i zarządzania, finansów, marketingu, rachunkowości oraz ubezpieczeń. Publikacja składa się z trzech części, z których każda z innej perspektywy przedstawia problematykę kosztów w ochronie zdrowia. Część pierwsza poświęcona jest analizie ekonomicznej. Omówiono w niej m.in. metodę pay for performance (P4P), kwestie konsolidacji świadczeniodawców w Polsce, ładu finansowego i ekonomicznego, który stanowi warunek efektywnego funkcjonowania świadczeniodawców, a także problem wydatków gospodarstw domowych na leczenie i współpłacenia w ochronie zdrowia. Cześć druga zawiera analizę menedżerską kosztów ponoszonych przez świadczeniodawców. Przedstawiono w niej m.in. propozycje zmian w organizacji rachunku kosztów ze względu na potrzeby zarządzania szpitalem, rozważania na temat zadłużenia szpitali, zasady racjonalizacji kosztów w szpitalach powiatowych, które zawiązały konsorcjum, oraz w szpitalach prywatnych, a także systemy zarządzania jakością w szpitalach klinicznych. Część trzecia poświęcona jest analizie prawnej. Zaprezentowano w niej m.in. skutki nowej ustawy o działalności leczniczej, zagadnienia realizacji zasady pomocniczości w Polsce, misji publicznej szpitala w konfrontacji z rynkiem świadczeń medycznych, racjonalizacji finansowania ochrony zdrowia z perspektywy pacjentów, a także kwestie systemu kompensacji szkód z tytułu zdarzeń medycznych oraz prawne aspekty dokumentacji medycznej.
Okładka książki Restrukturyzacja szpitali

49,00 zł 34,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,52 zł

Przedmiotem publikacji jest charakterystyka procesu dostosowania funkcjonowania szpitali, będących kluczowym elementem reformy systemu ochrony zdrowia, do nowych realiów gospodarczych poprzez: - podejmowanie działań restrukturyzacyjnych, - usystematyzowanie wiedzy z zakresu etapów restrukturyzacji charakterystycznych dla sektora opieki zdrowotnej w Polsce oraz - zaprezentowanie zmian zachodzących w funkcjonowaniu polskich szpitali. Autor przedstawił analizę rozwiązań systemowych dotyczących restrukturyzacji zakładów opieki zdrowotnej oraz programów restrukturyzacyjnych realizowanych na poziomie krajowym i regionalnym, jak również studia przypadków działań restrukturyzacyjnych podejmowanych w wybranych szpitalach.
Okładka książki Pełna partycypacja w zarządzaniu

59,00 zł 42,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,86 zł

Jak sprawić, aby ludzie byli prawdziwie zaangażowani w swoją pracę? Jak zbudować system wynagrodzeń, z którego wszyscy będą zadowoleni? Jak prowadzić dialog społeczny w firmie? Co zrobić, aby ludzie myśleli o swojej firmie, jakby była ich własnością? Jak przyczynić się do tego, aby menedżer czuł się nie tylko kierownikiem, ale i nauczycielem swoich podwładnych? Na czym polega tajemnica sukcesu największych eksperymentów menedżerskich świata?
Okładka książki Wynagrodzenia - praktyczne sposoby rozwiązywania problemów

69,00 zł 52,02 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,02 zł

Zbudowanie systemu wynagrodzeń, który byłby dopasowany do strategii, struktury i kultury firmy oraz skutecznie motywował pracowników, nie jest sprawą łatwą. Nie wystarczy do tego wiedza teoretyczna ? konieczne są umiejętności praktyczne. Najczęściej zdobywa się je bardzo kosztowną metodą prób i błędów. Zamiast eksperymentować na żywym organizmie firmy, warto zweryfikować swoją wiedzę, wykonując ćwiczenia, rozwiązując zadania i testy, oraz skorzystać ze sprawdzonych wzorców. To właśnie umożliwia ta książka. Zasadniczą jej część stanowią studia przypadków. Obejmują one takie zagadnienia, jak: projektowanie systemów wynagrodzeń, wartościowanie pracy i ocena jej efektów, rynkowe przeglądy wynagrodzeń, projektowanie tabel płac i podwyższanie płac, wynagradzanie różnorodnych grup pracowników, negocjacje płacowe ze związkami zawodowymi. Ten wyjątkowy zbiór studiów przypadków zawiera także wzory formularzy i dokumentów. Publikacja stanowi znakomite uzupełnienie książki prof. Stanisławy Borkowskiej Skuteczne strategie wynagrodzeń tworzenie i zastosowanie. Jest przeznaczona dla pracowników działów ZZL, właścicieli firm i kadry kierowniczej, a także dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem i ekonomią oraz wykładowców, trenerów i konsultantów biznesowych.
Okładka książki Kurs kadry i płace. System Symfonia Edycja 2013

49,90 zł 41,24 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,24 zł

Zagadnienia związane z problematyką kadrową i płacową nie należą do najłatwiejszych. Obliczenie najbardziej typowego wynagrodzenia, zastosowanie odpowiednich, często zmieniających się przepisów wymaga dość rozległej wiedzy. Ten nowoczesny podręcznik wprowadzi czytelnika krok po kroku w czynności związane z kadrowo- płacową obsługą firmy. Książka została napisana na podstawie materiałów szkoleniowych opracowanych przez autorki dla uczestników warsztatów z zakresu obsługi programu Symfonia Kadry i Płace. Jest skierowana do przyszłych pracowników działów kadr i płac oraz do wszystkich osób, które chcą w łatwy sposób nauczyć się obsługi programu Symfonia Kadry i Płace. Autorki bardzo przystępnie opisują sposób wykonywania czynności związanych z obsługą kadrowo-płacową firmy: ·wprowadzania informacji o pracownikach, ·naliczania wynagrodzeń, ·drukowania listy płac, ·wprowadzania informacji o nieobecnościach pracowników, ·ustalania zobowiązań wobec ZUS i US, ·eksportowania danych do programu Płatnik. Obecne wydanie książki zostało przygotowane na podstawie najnowszego programu: Kadry i Płace System Symfonia R wersja 2013. Zmienił się wygląd programu, dodane zostały również nowe funkcjonalności, m.in: zasiłki chorobowe w trakcie umów cywilno-prawnych, umożliwienie nadawania uprawnień dostępu do danych, nowe raporty. Podręcznik zawiera wiele praktycznych przykładów ilustrowanych zrzutami ekranu oraz zadania do samodzielnego wykonania. Do książki dołączona została płyta z wersją demonstracyjną programu System Symfonia
Opakowanie Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym

44,80 zł 38,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,37 zł

Wizerunek należy do kategorii wzbudzających zainteresowanie zarówno teoretyków politologii, jak i praktyków polityki. Przez wiele lat termin ten używany wyłącznie przez specjalistów (zamiennie ze słowem ?image?), obecnie wszedł do języka potocznego. Dziennikarze, komentatorzy, badacze, ale także zwykli ludzie używają słowa ?wizerunek? dla opisania obrazu jakiegoś podmiotu. Warto jednak zwrócić uwagę, że bardzo często określenie ?kreowanie wizerunku? przywoływane bywa w znaczeniu pejoratywnym ? jako synonim działań manipulacyjnych i stosowania socjotechniki w polityce. [...] Książka, którą oddajemy w ręce czytelników, jakkolwiek stworzona przez wybitnych znawców problematyki, napisana została językiem barwnym i przystępnym. Mamy nadzieję, iż posłuży ona zarówno studentom nauk społecznych, badaczom marketingu, jak i praktykom pomagającym tworzyć wizerunki ludzi i instytucji. Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski
Opakowanie Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej

104,00 zł 83,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 83,88 zł

Książka jest nowoczesnym podręcznikiem podstaw zarządzania zakładem opieki zdrowotnej! Publikacja obejmuje następujące zagadnienia: krytyczna analiza zasadniczych mechanizmów finansowania usług medycznych w Polsce, tendencje w zakresie finansowania opieki zdrowotnej ? wzrost zaangażowania źródeł prywatnych, restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej, narzędzia i techniki zarządzania gospodarką finansową publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzanie wiedzą w zakładach opieki zdrowotnej, zarządzanie jakością w zakładach opieki zdrowotnej (zintegrowane systemy zgodne z normami ISO 9001:2000, ISO 14001:2004), marketing usług medycznych, planowanie strategiczne w zakładach opieki zdrowotnej, omówienie przepisów prawa dotyczącego zarządzania, restrukturyzacji oraz przekształceń ZOZ i SPZOZ. Podręcznik jest przeznaczony dla: studentów na kierunkach związanych z zarządzaniem w opiece zdrowotnej, słuchaczy studiów podyplomowych i menedżerskich dla kadry medycznej, personelu pielęgniarskiego jako lektura podstawowa w ramach kursów kwalifikacyjnych i specjalizacji w dziedzinie ?Organizacja i Zarządzanie?, osób zajmujących kierownicze stanowiska w zakładach opieki zdrowotnej.
Okładka książki Porozum się albo giń

34,90 zł 23,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,61 zł

Książka przedstawia pełną gamę mechanizmów komunikowania się w świecie przyrody oraz wypowiedzi najlepszych polskich menedżerów, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami na temat zasad skutecznego porozumiewania się stosowanymi w biznesie.
Okładka książki Rozmowa kwalifikacyjna

49,90 zł 37,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,63 zł

Od wyniku rozmowy kwalifikacyjnej często zależy dalsza kariera zawodowa. Podczas takiej rozmowy przeprowadzający rekrutację zadają wiele pytań, niektóre z nich bywają podchwytliwe. Aby zrobić dobre wrażenie i nie dać się wyprowadzić z równowagi, trzeba się dobrze przygotować do rozmowy. Ten poradnik zawiera najlepsze z możliwych odpowiedzi na ponad 200 pytań, na które zwykle musi odpowiedzieć osoba starająca się o pracę. Ponadto Autorka uczy, jak zręcznie i błyskotliwie odpowiedzieć na najbardziej nawet zaskakujące pytania. Dzięki temu można nabrać pewności siebie, opanować stres i panikę. Książka jest skierowana do osób starających się o pracę po raz pierwszy, a także tych, które wracają na rynek pracy po przerwie.
Okładka książki Awans

19,99 zł 13,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,73 zł

Napisałem tę książkę, by pomóc pastorom i liderom służb podejmować właściwe decyzje przy wybieraniu nowych członków zespołów przywódczych. Są to zasady, które sam stosuję w mojej własnej służbie. Ich prezentacja w tej książce nie jest z pewnością pełna ani doskonała, jednak dziesięć podstawowych opisanych tu kryteriów pomogło mi i członkom mojego zespołu przez wiele lat podejmować dobre decyzje w kwestii doboru nowych liderów. Wierzę, że książka ta pomoże ci podejmować dobre decyzje w budowaniu zespołu, z którym będziesz realizował zadania powierzone tobie przez Boga i poszerzysz terytorium Bożego Królestwa. ze Wstępu
Okładka książki Marketing BR

99,00 zł 58,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,36 zł

Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.     Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.  Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Okładka książki Jak myślą instytucje

39,90 zł 32,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,18 zł

Przykuwający uwagę, pasjonujący esej na temat instytucji, łączący w sobie inspiracje z jednej strony socjologią francuskiego klasyka, Émile’a Durkheima, z drugiej zaś polskiego mikrobiologa Ludwika Flecka. Douglas zastanawia się w nim nad kategoriami współpracy i solidarności, które nieodłącznie powiązane są z ich odwrotną stroną: odrzuceniem i brakiem zaufania. Na jakiej podstawie tworzy się w danej instytucji zaufanie, sprawiające, że ludzie mogą ze sobą współpracować? Kiedy brak zaufania między współpracownikami sprawia, że niemożliwe staje się jakiekolwiek działanie? Kiedy pewne emocje i zachowania w ramach instytucji są uznawane za racjonalne, a kiedy tej racjonalności pozbawione?
Okładka książki Podstawy zarządzania

69,00 zł 57,57 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,57 zł

Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne uzupełnione są o zestaw ćwiczeń. Mają one różnorodną formę, od analizy studiów przypadków, poprzez gry menedżerskie, testy samooceny, odgrywanie ról, aż po dyskusje, dzięki czemu pozwalają nabyć Czytelnikowi różnorodne umiejętności.
Okładka książki Profesjonalny coaching

59,00 zł 44,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,49 zł

Trzy lata po ukazaniu się pozycji Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków, która szybko stała się bestsellerem, Małgorzata Sidor-Rządkowska przygotowała kolejną książkę. Tym razem przedmiot rozważań stanowi odpowiedź na pytanie, czym jest profesjonalny coaching - jakie zasady i standardy etyczne muszą być przestrzegane, aby proces ten przebiegał prawidłowo, autentycznie wspierając rozwój jednostek i zespołów. W książce omówiono: -istotę i rodzaje coachingu, -relacje między coachingiem a innymi formami wspierania rozwoju, taki mi jak mentoring, konsulting, szkolenia, -różnice między coachingiem a psychoterapią, -najważniejsze zasady etyczne coachingu, -dylematy etyczne pojawiające się w codziennej pracy oraz propozycje ich rozstrzygania - w tej części swoim doświadczeniem dzieli się kilkunastu coachów wywodzących się z różnych -nurtów i szkół omawianej profesji.
Okładka książki Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników!

37,00 zł 24,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,05 zł

Międzynarodowy bestseller WYDANIE ZAKTUALIZOWANE I DOSTOSOWANE DO WYMAGAŃ WSPÓŁCZESNEGO RYNKU Tradycyjny model zarządzania oparty na autorytarnej władzy kierowników jest już przestarzały i nieskuteczny. Dziś na całym świecie tworzy się środowiska pracy oparte na aktywnym uczestnictwie wszystkich pracowników w podejmowaniu działań i decyzji. Jak to się robi? Kluczem do sukcesu jest empowerment. To nie przekazywanie władzy w ręce ludu, ale otwarcie się na posiadaną przez pracowników wiedzę, doświadczenie i motywację. Rezultat? Wyższa jakość, lepszy poziom współzawodnictwa, obniżenie kosztów, większa elastyczność w zakresie dopasowywania się do potrzeb klienta oraz możliwość pracy z ludźmi zaangażowanymi i czującymi się świetnie w swoim środowisku zawodowym. Ta niezwykle przystępna książka wspaniale ilustruje moc drzemiącą w ludziach. Empowerment polega zaś na wykorzystaniu naturalnych zdolności pracowników, nie zaś na kontrolowaniu przez kierownictwo. Stephen R. Covey Napisana w formie wciągającej opowieści, niniejsza książka zapewnia plan ułatwiający kierownikom i pracownikom osiągnięcie prawdziwego, oddolnego upełnomocnienia w swoich firmach. Obudź moc drzemiącą w ludziach  Empowerment Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! Spis treści:   Przedmowa (13) Wprowadzenie do wydania drugiego (17) Wyzwanie (23) Menedżer empowermentu (33) W krainie empowermentu (41) Zasada pierwsza: dziel się z każdym dokładnymi informacjami (51) Zasada druga: stwórz autonomię poprzez ustalenie granic (65) Zasada trzecia: zastąp hierarchiczne myślenie niezależnymi zespołami (85) Dynamiczna interakcja trzech zasad (99) Daj każdemu informacje niezbędne do działania (103) Granice to wskazówki do działania (117) Pozwól zespołom na autonomię (125) Nie wątp w upełnomocnienie (139) Plan upełnomocnienia (145) Epilog (149) Podziękowania (157) O autorach (163) Dostępne usługi (169)
Okładka książki Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce

64,00 zł 51,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62 zł

Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym na współczesnym, globalnym rynku. Przedstawia wybrane zagadnienia, mające obecnie największy wpływ na działalność przedsiębiorstw – globalne strategie, nowe struktury organizacyjne, zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym, elastyczne systemy pracy, e-biznes oraz społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Książka stanowi znakomitą pomoc w zdobywaniu wiedzy z zakresu zarządzania i kształtowania odpowiednich umiejętności i postaw menedżerskich, niezbędnych we współczesnym świecie. Podręcznik zawiera również literaturę zalecaną, bibliografię oraz indeks rzeczowy.
Okładka książki Rozwiązywanie umów o pracę Instruktaż, wzory, przykłady

136,50 zł 116,91 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 116,91 zł

Drugie wydanie książki cenionej za instruktażowe wyjaśnienie tematu. Jak skutecznie i prawidłowo rozwiązać umowę, by nie spotkać się z pracownikiem w sądzie? Kompleksowe, bardzo praktyczne wyjaśnienie zasad i form rozwiązywania umów o pracę: kiedy i jak napisać wypowiedzenie, warunki rozwiązania umowy bez wypowiedzenia, jak rozstać się za porozumieniem, itp. Bogate przykłady z praktyki autora jako sędziego. Cenne dla kadrowych są wzory pism z objaśnieniami oraz przydatny regulamin rozwiązywania umów. Pozycja niezbędna w każdej firmie! Ryszard Sadlik Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego, sędzia orzekający w Sądzie Okręgowym w Kielcach w sprawach z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prowadzi wykłady dla studentów studiów podyplomowych oraz aplikantów adwokackich, autor licznych publikacji prasowych dotyczących tematyki prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Okładka książki Psychopedagogika pracy

46,20 zł 34,14 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,14 zł

Człowiek w środowisku pracy i jego problemy, organizacja przedsiębiorstwa, stosunki międzyludzkie, osiągnięcia lub porażki. Oto zagadnienia omawiane w tym podręczniku. Na różnych szczeblach organizacji człowiek jest twórcą, obiektem i ofiarą zmian. Od jego umiejętności współdziałania oraz przygotowania zawodowego zależą losy zakładów pracy, atmosfera tam panująca i stosunki koleżeńskie. By osiągnąć sukces, mieć satysfakcję z pracy, szacunek kolegów i uznanie przełożonych trzeba poznać tajniki psychopedagogiki pracy.
Okładka książki Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej...

37,00 zł 25,40 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,40 zł

Nowoczesne metody zarządzania są nie tylko dla dużych firm! Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważniejszych przepisów, które każdy pracodawca powinien znać. Spora dawka wiedzy, podana w łatwej do przełknięcia pigułce, gwarantuje, że wszystko, czego potrzebujesz podczas zatrudniania, znajdziesz bez straty czasu i konieczności samodzielnego przedzierania się przez publikacje z różnych dziedzin. W tej książce całe spektrum wiadomości masz jak na dłoni! Dowiesz się m.in.: Od czego zacząć poszukiwanie pracownika? W jaki sposób dokonać właściwego wyboru? Jakich formalności dopełnić podczas zatrudniania? Jak zatrudniać pracowników i zarządzać nimi w zgodzie z przepisami? Jak nagradzać, motywować i integrować swój zespół? Jak stosować oceny pracownicze? Jak w nowoczesny sposób zarządzać małą firmą? Jak radzić sobie, gdy pracownicy sprawiają problemy?
Okładka książki FOREX dla bystrzaków wyd.II

39,00 zł 23,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,49 zł

Jak kupować pieniądze i zarobić na tym? Forex. Pod tą sympatyczną nazwą kryje się największy rynek finansowy świata. Kiedyś dostępny tylko funduszom hedgingowym, bankom i międzynarodowym korporacjom, dla niewielkich inwestorów był odległy niczym terra incognita. Jednak wraz z rozwojem internetu możliwość aktywnego uczestniczenia w grze na rynku walutowym zapukała do drzwi dziesiątek tysięcy indywidualnych użytkowników komputerów. Dlaczego warto podjąć wyzwanie i zacząć inwestować na tym rynku? Oprócz tego, że dostęp do niego jest wręcz dziecinnie prosty i że jest on czynny 24/7 (jak dobry sklep spożywczy), Forex jest też miejscem, gdzie można zarabiać zarówno przy trendach zwyżkowych, jak i zniżkowych. Równie łatwo można na nim jednak stracić. Chcesz przekonać się, jak wyjść na swoje i nie zaprzepaścić rodzinnych oszczędności? Zaufaj doświadczonym inwestorom! Dowiedz się: skąd się biorą kursy walut; jakie strategie sprawdzają się na tym rynku; jak wyszukiwać dane o rynku finansowym; w czym może Ci pomóc analiza techniczna; jak przygotować spójną strategię handlu walutami; czy da się ocenić ryzyko inwestycyjne i ograniczyć potencjalne straty. DODATKI SPECJALNE: Wskazówki dla traderów rynku walutowego, praktyczne propozycje planów gry, uniwersalne zasady zarządzania ryzykiem Partnerem wydania jest X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,15 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,93 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj