W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Książka jest nowoczesnym podręcznikiem podstaw zarządzania zakładem opieki zdrowotnej!
Publikacja obejmuje następujące zagadnienia:
krytyczna analiza zasadniczych mechanizmów finansowania usług medycznych w Polsce,
tendencje w zakresie finansowania opieki zdrowotnej ? wzrost zaangażowania źródeł prywatnych,
restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej,
narzędzia i techniki zarządzania gospodarką finansową publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej,
zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzanie wiedzą w zakładach opieki zdrowotnej,
zarządzanie jakością w zakładach opieki zdrowotnej (zintegrowane systemy zgodne z normami ISO 9001:2000, ISO 14001:2004),
marketing usług medycznych,
planowanie strategiczne w zakładach opieki zdrowotnej,
omówienie przepisów prawa dotyczącego zarządzania, restrukturyzacji oraz przekształceń ZOZ i SPZOZ.
Podręcznik jest przeznaczony dla:
studentów na kierunkach związanych z zarządzaniem w opiece zdrowotnej,
słuchaczy studiów podyplomowych i menedżerskich dla kadry medycznej,
personelu pielęgniarskiego jako lektura podstawowa w ramach kursów kwalifikacyjnych i specjalizacji w dziedzinie ?Organizacja i Zarządzanie?,
osób zajmujących kierownicze stanowiska w zakładach opieki zdrowotnej.
Książka przedstawia pełną gamę mechanizmów komunikowania się w świecie przyrody oraz wypowiedzi najlepszych polskich menedżerów, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami na temat zasad skutecznego porozumiewania się stosowanymi w biznesie.
Od wyniku rozmowy kwalifikacyjnej często zależy dalsza kariera zawodowa. Podczas takiej rozmowy przeprowadzający rekrutację zadają wiele pytań, niektóre z nich bywają podchwytliwe. Aby zrobić dobre wrażenie i nie dać się wyprowadzić z równowagi, trzeba się dobrze przygotować do rozmowy. Ten poradnik zawiera najlepsze z możliwych odpowiedzi na ponad 200 pytań, na które zwykle musi odpowiedzieć osoba starająca się o pracę. Ponadto Autorka uczy, jak zręcznie i błyskotliwie odpowiedzieć na najbardziej nawet zaskakujące pytania. Dzięki temu można nabrać pewności siebie, opanować stres i panikę.
Książka jest skierowana do osób starających się o pracę po raz pierwszy, a także tych, które wracają na rynek pracy po przerwie.
Napisałem tę książkę, by pomóc pastorom i liderom służb podejmować właściwe decyzje przy wybieraniu nowych członków zespołów przywódczych. Są to zasady, które sam stosuję w mojej własnej służbie. Ich prezentacja w tej książce nie jest z pewnością pełna ani doskonała, jednak dziesięć podstawowych opisanych tu kryteriów pomogło mi i członkom mojego zespołu przez wiele lat podejmować dobre decyzje w kwestii doboru nowych liderów. Wierzę, że książka ta pomoże ci podejmować dobre decyzje w budowaniu zespołu, z którym będziesz realizował zadania powierzone tobie przez Boga i poszerzysz terytorium Bożego Królestwa. ze Wstępu
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.
Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Przykuwający uwagę, pasjonujący esej na temat instytucji, łączący w sobie inspiracje z jednej strony socjologią francuskiego klasyka, Émile’a Durkheima, z drugiej zaś polskiego mikrobiologa Ludwika Flecka. Douglas zastanawia się w nim nad kategoriami współpracy i solidarności, które nieodłącznie powiązane są z ich odwrotną stroną: odrzuceniem i brakiem zaufania. Na jakiej podstawie tworzy się w danej instytucji zaufanie, sprawiające, że ludzie mogą ze sobą współpracować? Kiedy brak zaufania między współpracownikami sprawia, że niemożliwe staje się jakiekolwiek działanie? Kiedy pewne emocje i zachowania w ramach instytucji są uznawane za racjonalne, a kiedy tej racjonalności pozbawione?
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne uzupełnione są o zestaw ćwiczeń. Mają one różnorodną formę, od analizy studiów przypadków, poprzez gry menedżerskie, testy samooceny, odgrywanie ról, aż po dyskusje, dzięki czemu pozwalają nabyć Czytelnikowi różnorodne umiejętności.
Trzy lata po ukazaniu się pozycji Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków, która szybko stała się bestsellerem, Małgorzata Sidor-Rządkowska przygotowała kolejną książkę. Tym razem przedmiot rozważań stanowi odpowiedź na pytanie, czym jest profesjonalny coaching - jakie zasady i standardy etyczne muszą być przestrzegane, aby proces ten przebiegał prawidłowo, autentycznie wspierając rozwój jednostek i zespołów.
W książce omówiono:
-istotę i rodzaje coachingu,
-relacje między coachingiem a innymi formami wspierania rozwoju, taki mi jak mentoring, konsulting, szkolenia,
-różnice między coachingiem a psychoterapią,
-najważniejsze zasady etyczne coachingu,
-dylematy etyczne pojawiające się w codziennej pracy oraz propozycje ich rozstrzygania - w tej części swoim doświadczeniem dzieli się kilkunastu coachów wywodzących się z różnych -nurtów i szkół omawianej profesji.
Międzynarodowy bestseller
WYDANIE ZAKTUALIZOWANE I DOSTOSOWANE DO WYMAGAŃ WSPÓŁCZESNEGO RYNKU
Tradycyjny model zarządzania oparty na autorytarnej władzy kierowników jest już przestarzały i nieskuteczny. Dziś na całym świecie tworzy się środowiska pracy oparte na aktywnym uczestnictwie wszystkich pracowników w podejmowaniu działań i decyzji. Jak to się robi? Kluczem do sukcesu jest empowerment. To nie przekazywanie władzy w ręce ludu, ale otwarcie się na posiadaną przez pracowników wiedzę, doświadczenie i motywację. Rezultat? Wyższa jakość, lepszy poziom współzawodnictwa, obniżenie kosztów, większa elastyczność w zakresie dopasowywania się do potrzeb klienta oraz możliwość pracy z ludźmi zaangażowanymi i czującymi się świetnie w swoim środowisku zawodowym.
Ta niezwykle przystępna książka wspaniale ilustruje moc drzemiącą w ludziach. Empowerment polega zaś na wykorzystaniu naturalnych zdolności pracowników, nie zaś na kontrolowaniu przez kierownictwo.
Stephen R. Covey
Napisana w formie wciągającej opowieści, niniejsza książka zapewnia plan ułatwiający kierownikom i pracownikom osiągnięcie prawdziwego, oddolnego upełnomocnienia w swoich firmach.
Obudź moc drzemiącą w ludziach
Empowerment Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników!
Spis treści:
Przedmowa (13)
Wprowadzenie do wydania drugiego (17)
Wyzwanie (23)
Menedżer empowermentu (33)
W krainie empowermentu (41)
Zasada pierwsza: dziel się z każdym dokładnymi informacjami (51)
Zasada druga: stwórz autonomię poprzez ustalenie granic (65)
Zasada trzecia: zastąp hierarchiczne myślenie niezależnymi zespołami (85)
Dynamiczna interakcja trzech zasad (99)
Daj każdemu informacje niezbędne do działania (103)
Granice to wskazówki do działania (117)
Pozwól zespołom na autonomię (125)
Nie wątp w upełnomocnienie (139)
Plan upełnomocnienia (145)
Epilog (149)
Podziękowania (157)
O autorach (163)
Dostępne usługi (169)
Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym na współczesnym, globalnym rynku. Przedstawia wybrane zagadnienia, mające obecnie największy wpływ na działalność przedsiębiorstw – globalne strategie, nowe struktury organizacyjne, zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym, elastyczne systemy pracy, e-biznes oraz społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Książka stanowi znakomitą pomoc w zdobywaniu wiedzy z zakresu zarządzania i kształtowania odpowiednich umiejętności i postaw menedżerskich, niezbędnych we współczesnym świecie. Podręcznik zawiera również literaturę zalecaną, bibliografię oraz indeks rzeczowy.
Drugie wydanie książki cenionej za instruktażowe wyjaśnienie tematu.
Jak skutecznie i prawidłowo rozwiązać umowę, by nie spotkać się z pracownikiem w sądzie?
Kompleksowe, bardzo praktyczne wyjaśnienie zasad i form rozwiązywania umów o pracę:
kiedy i jak napisać wypowiedzenie,
warunki rozwiązania umowy bez wypowiedzenia,
jak rozstać się za porozumieniem, itp.
Bogate przykłady z praktyki autora jako sędziego. Cenne dla kadrowych są wzory pism z objaśnieniami oraz przydatny regulamin rozwiązywania umów.
Pozycja niezbędna w każdej firmie!
Ryszard Sadlik
Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego, sędzia orzekający w Sądzie Okręgowym w Kielcach w sprawach z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prowadzi wykłady dla studentów studiów podyplomowych oraz aplikantów adwokackich, autor licznych publikacji prasowych dotyczących tematyki prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Człowiek w środowisku pracy i jego problemy, organizacja przedsiębiorstwa, stosunki międzyludzkie, osiągnięcia lub porażki. Oto zagadnienia omawiane w tym podręczniku. Na różnych szczeblach organizacji człowiek jest twórcą, obiektem i ofiarą zmian. Od jego umiejętności współdziałania oraz przygotowania zawodowego zależą losy zakładów pracy, atmosfera tam panująca i stosunki koleżeńskie. By osiągnąć sukces, mieć satysfakcję z pracy, szacunek kolegów i uznanie przełożonych trzeba poznać tajniki psychopedagogiki pracy.
Nowoczesne metody zarządzania są nie tylko dla dużych firm!
Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w małej firmie w Polsce to książka przygotowana z myślą o polskich przedsiębiorcach zatrudniających od jednej do dziesięciu osób. Znajdziesz w niej zarówno informacje o prostych metodach skutecznego zarządzania pracownikami, jak i przystępne opracowanie najważniejszych przepisów, które każdy pracodawca powinien znać. Spora dawka wiedzy, podana w łatwej do przełknięcia pigułce, gwarantuje, że wszystko, czego potrzebujesz podczas zatrudniania, znajdziesz bez straty czasu i konieczności samodzielnego przedzierania się przez publikacje z różnych dziedzin. W tej książce całe spektrum wiadomości masz jak na dłoni!
Dowiesz się m.in.:
Od czego zacząć poszukiwanie pracownika?
W jaki sposób dokonać właściwego wyboru?
Jakich formalności dopełnić podczas zatrudniania?
Jak zatrudniać pracowników i zarządzać nimi w zgodzie z przepisami?
Jak nagradzać, motywować i integrować swój zespół?
Jak stosować oceny pracownicze?
Jak w nowoczesny sposób zarządzać małą firmą?
Jak radzić sobie, gdy pracownicy sprawiają problemy?
Jak kupować pieniądze i zarobić na tym?
Forex. Pod tą sympatyczną nazwą kryje się największy rynek finansowy świata. Kiedyś dostępny tylko funduszom hedgingowym, bankom i międzynarodowym korporacjom, dla niewielkich inwestorów był odległy niczym terra incognita. Jednak wraz z rozwojem internetu możliwość aktywnego uczestniczenia w grze na rynku walutowym zapukała do drzwi dziesiątek tysięcy indywidualnych użytkowników komputerów.
Dlaczego warto podjąć wyzwanie i zacząć inwestować na tym rynku? Oprócz tego, że dostęp do niego jest wręcz dziecinnie prosty i że jest on czynny 24/7 (jak dobry sklep spożywczy), Forex jest też miejscem, gdzie można zarabiać zarówno przy trendach zwyżkowych, jak i zniżkowych. Równie łatwo można na nim jednak stracić. Chcesz przekonać się, jak wyjść na swoje i nie zaprzepaścić rodzinnych oszczędności?
Zaufaj doświadczonym inwestorom!
Dowiedz się:
skąd się biorą kursy walut;
jakie strategie sprawdzają się na tym rynku;
jak wyszukiwać dane o rynku finansowym;
w czym może Ci pomóc analiza techniczna;
jak przygotować spójną strategię handlu walutami;
czy da się ocenić ryzyko inwestycyjne i ograniczyć potencjalne straty.
DODATKI SPECJALNE:
Wskazówki dla traderów rynku walutowego, praktyczne propozycje planów gry, uniwersalne zasady zarządzania ryzykiem
Partnerem wydania jest X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A.
Celem publikacji jest charakterystyka przejawów zachowań kontrproduktywnych, czyli takich – które odnoszą się do naruszania norm organizacyjnych lub wpływają na spadek produktywności, a w rezultacie utrudniają realizację celów organizacji lub szkodzą jej uczestnikom, przedstawienie ich konsekwencji i uwarunkowań, diagnoza głównych czynników/predyktorów (podmiotowych, grupowych i organizacyjnych) konstytuujących kontrproduktywne zachowania pracowników przedsiębiorstw, a także wskazanie działań, jakie mogą podejmować menedżerowie aby przeciwdziałać tym zachowaniom. Cel ten, poza wymiarem czysto poznawczym, ma też charakter praktyczny, bowiem zwiększenie efektywności ekonomicznej przedsiębiorstw i budowa wartości rynkowej nie jest możliwa bez odpowiedniego reagowania na pojawiające się wśród pracowników zachowania dewiacyjne.
Książka omawia w szczególności:
- Zachowania kontrproduktywne, problemy definicyjne i typologiczne
- Interpersonalny wymiar zachowań kontrproduktywnych
- Organizacyjny wymiar zachowań kontrproduktywnych
- Uwarunkowania przejawiania zachowań kontrproduktywnych
- Zachowania kontrproduktywne w perspektywie empirycznej
- Ograniczanie i przeciwdziałanie kontrproduktywnym zachowaniom pracowniczym
Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branży
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.
Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji. Tracy zapewnia, że kiedy posiądziesz tę wiedzę i wprowadzisz ją w życie, „podwoisz, potroisz i poczworzysz swoją sprzedaż i zysk w kilka miesięcy albo w kilka tygodni”.
W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym warsztatowe „działania do przećwiczenia”. Nie ma prostszej ani bardziej bezpośredniej metody sukcesu. Po prostu zrób, co radzi Tracy, a zobaczysz, co stanie się z twoją sprzedażą.
O AUTORZE
Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców i trenerów z technik sprzedaży. Osobiście przeszkolił ponad 500 tysięcy handlowców na całym świecie. Z jego treningów korzystają ludzie w prawie każdej branży i osiągają dzięki temu znakomite rezultaty. Tracy napisał 36 książek i wyprodukował ponad 300 programów treningowych audio oraz wideo. Prowadzi inspirujące szkolenia i seminaria w dziedzinach takich jak sprzedaż, zarządzanie, przywództwo i osobista produktywność. Jego najgłośniejsze bestsellery to: Focal Point, Goals!, Create Your Own Future oraz Million Dollar Habits.
OPINIE
Doskonały program, którego słuchanie pomoże ci stać się supersprzedawcą – i to bez względu na to, jakie produkty czy usługi oferujesz. Tak też stało się ze mną: sprzedaję nieruchomości warte dziesiątki milionów złotych. Program audio jest niesłychanie praktyczny i pozwoli ci zamienić twój samochów w "uniwersytet na kółkach". Wspaniałą wiadomością jest również to, że techniki i wskazówki Briana Tracy można już ugruntowywać na szkoleniach oferowanych przez Brian Tracy International Sp. z o.o. – firmę założoną przez Briana w
Polsce.
- Marek Stelmaszak przewodniczący rady nadzorczej Brian Tracy International Sp. z o.o. www.briantracy.pl
Spis treści
01. Wprowadzenie 02. Psychologiczna gra sprzedaży
03. Wyznacz i osiągnij wszystkie swoje cele w sprzedaży
04. Dlaczego ludzie kupują
05. Kreatywna sprzedaż
06. Umawiać więcej spotkań
07. Sita sugestii
08. Zamykanie sprzedaży
09.10 sposobów na sukces w sprzedaży
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.
Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Układ książki Zarządzanie ryzykiem bankowym i sposób przekazu materiału jest typowy dla podręczników akademickich, a równocześnie uwzględnia potrzeby praktyków. W celu przybliżenia omawianych zagadnień przytoczone są przykłady banku średniej wielkości o uniwersalnym profilu działania. Czytelnikom unaocznią one rzeczywiste sytuacje i uwarunkowania, w jakich podejmowane są decyzje w bankach.Autorzy w kompleksowy sposób spojrzeli na problematykę ryzyka, prezentując jego istotę i klasyfikację, metody pomiaru i szacowania, międzynarodowe standardy i regulacje nadzorcze (głównie Bazylea 2 i Bazylea 3), najważniejsze aspekty organizacji procesu zarządzania ryzykiem, źródła i bazy danych, a także - w szerokim zakresie - metody stosowane do oceny ryzyka (kredytowego, struktury bilansu, rynkowego oraz operacyjnego). Podsumowaniem jest rozdział dotyczący zintegrowanej oceny ryzyka i efektywności działalności banku. W Aneksie zaprezentowano najczęściej wykorzystywane koncepcje wyceny instrumentów finansowych.Książka pod redakcją prof. Małgorzaty Iwanicz-Drozdowskiej, wybitnej specjalistki w dziedzinie bankowości, daje pełny obraz ryzyk istotnych dla funkcjonowania banku. Autorzy, z których większość poza dorobkiem naukowym ma odpowiednie doświadczenia praktyczne, prezentują zagadnienia potrzebne do całościowego zrozumienia problematyki zarządzania ryzykiem w sposób tak przejrzysty, że publikacja może być zarówno podręcznikiem dla osób rozpoczynających naukę, jak i ciekawą lekturą dla znawców przedmiotu, którym posłuży do uporządkowania wiedzy i umiejscowienia jej w szerszym kontekście.dr hab. Ryszard Kokoszczyński, profesor Uniwersytetu WarszawskiegoObowiązkowy, bardzo dobry podręcznik dla studentów i pracowników zajmujących się finansami, bankowością i zarządzaniem. Wiele na jego lekturze także skorzystają regulatorzy i nadzorcy. Zespołowi autorów należą się gratulacje i podziękowania, bowiem aktualizacja wiedzy w czasach intensywnych przemian ma ogromne znaczenie.Krzysztof Pietraszkiewicz, Prezes Związku Banków Polskich
Rozmowa kwalifikacyjna to decydujący etap procesu rekrutacji. Dowiesz się, jak się do niego przygotować, aby wypaść jak najlepiej i aby to właśnie ciebie zatrudniono. Nauczysz się, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie, a jakich zachowań powinieneś unikać. Przygotujesz się do odpowiedzi na pytania trudne, zaskakujące, a także dowiesz się, na które nie musisz odpowiadać. Przekonasz się, jak w niekonwencjonalny sposób pracodawcy sprawdzają różne umiejętności oraz kompetencje, pytając m.in. o to, ile okien ma Pałac Kultury i Nauki, co by było, gdyby słonie potrafiły latać, czy ile litrów mleka rocznie wypija przeciętny Polak. Dowiesz się, o co sam możesz zapytać osobę rekrutującą, a także jakie błędy mogą cię zdyskwalifikować w jej oczach. Dzięki poradnikowi pójdziesz na rozmowę doskonale przygotowany i nie wpadniesz w pułapkę rekrutera!
Znajdź nową pracę i osiągnij sukces!
Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno?
- prezentuje najczęściej pojawiające się podczas rozmowy pytania i doradza, w jaki sposób na nie odpowiadać
- opisuje wszystkie etapy rozmowy kwalifikacyjnej
- podpowiada, o czym należy pamiętać, przygotowując się do rozmowy
- radzi, jak postępować w przypadku pytań podchwytliwych, nietypowych czy zakazanych
- omawia inne sposoby sprawdzania kandydatów takie jak testy czy Assessment Center
O autorze:
Katarzyna Połtoraczyk ? doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Specjalizuje się w systemach motywowania i koncepcjach zarządzania. Od kilku lat prowadzi procesy rekrutacji dla wielu organizacji. Zajmuje się doradztwem w tematyce poszukiwania pracy i planowania kariery.
ISBN: 978-83-7788-137-8
cena: 24,90 zł
ilość stron: 160
Więcej informacji: www.SamoSedno.com.pl
Samo Sedno to seria nowoczesnych, praktycznych i podręcznych poradników, które trafiają w samo sedno. W serii znajdują się tytuły o tematyce m.in. biznesowej, parentingowej, psychologicznej czy dotyczącej zdrowego stylu życia i rozwoju osobistego.
Postęp cywilizacyjny spowodował wzrost tempa codziennego życia, nadmiar obowiązków oraz przesycenie informacjami napływającymi z różnych źródeł. W codziennym życiu mamy do czynienia z ostrym i chwilowym stresem, który wpisany jest w nasze funkcjonowanie. Praktycznie jest on nie do uniknięcia, natomiast możliwe jest jego ograniczenie pod względem ilości i siły występowania. Ze względu na zakres występowania stresu w różnych zawodach, w tym medycznych, autorzy niniejszej książki postanowili przedstawić najważniejsze zagadnienia dotyczące stresu i jego wpływu na zaburzenia funkcjonowania organizmu, możliwości walki ze stresem w formie terapii zarówno farmakologicznej, jak i niefarmakologicznej oraz wskazać możliwości pomocy specjalistycznej osobom narażonym na przewlekły stres.
Agnieszka Mastalerz-Migas
Andrzej Steciwko
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?