KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

79,40 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,53 zł

36,16 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł

41,24 zł
67,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł

70,57 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,47 zł

45,33 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

45,93 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,33 zł

64,81 zł
119,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,35 zł

70,35 zł
93,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,35 zł
Okładka książki Jak napisać najlepsze CV i list motywacyjny

14,90 zł 10,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,90 zł

Życiorys zawodowy, popularnie zwany CV, oraz list motywacyjny to podstawowe narzędzia w procesie poszukiwania pracy. Są one zarazem kluczowym elementem tego procesu, decydującym o tym, czy w ogóle będziemy mieli szansę zostać zaproszeni na rozmowę rekrutacyjną. W książce w przystępny i praktyczny sposób pokazano najważniejsze zasady tworzenia tych dokumentów, tak aby zostały profesjonalnie przygotowane. Autorka, odnosząc się do swojego doświadczenia zawodowego, udziela wskazówek w zakresie: - konstruowania profesjonalnej biografii zawodowej, - wyboru odpowiedniego rodzaju CV i listu motywacyjnego w zależności od sytuacji zawodowej (zaprezentowano konkretne przykłady takich dokumentów), - przygotowywania innych pomocnych dokumentów, takich jak referencje, dyplomy, certyfikaty i świadectwa ukończenia kursów. Nie pominięto roli graficznego rozmieszczenia informacji w CV, a także jego przejrzystego wyglądu. Wskazano najczęściej popełniane błędy i zaniedbania przy pisaniu CV i listów motywacyjnych wraz z ich konsekwencjami. Dodatkowo zamieszczone zostały ankiety, kwestionariusze z pytaniami, dzięki którym Czytelnik będzie mógł dokonać samooceny swoich mocnych stron i umiejętności.
Okładka książki Lider(ka) z krwi i kości. Świadome przywództwo

34,90 zł 23,96 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,96 zł

Bez względu na to, czy zarządzasz międzynarodową korporacją, czy też jesteś szefową małej firmy, możesz odnieść sukces dzięki świadomemu działaniu. To, kim i jaka jesteś, zależy tylko od ciebie. Sztuka polega na tym, byś przewodząc grupie ludzi, nie zapomniała, że jesteś po to, by ich słuchać i im pomagać. Dzięki tej książce poznasz styl przewodzenia, który jest skuteczny w każdych warunkach. Dowiesz się, jak stać się świadomą liderką i wydobywać potencjał z osób podążających za tobą. Dopasuj się do otoczenia, korzystaj z inteligencji emocjonalnej i przebudź się do świadomego działania. Pamiętaj: nie każdy rodzi się liderem, ale każdy może nim zostać.  
Okładka książki Strategie translatorskie w przekładzie terminologii z dziedziny zarządzania

39,90 zł 32,18 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,18 zł

Książka stanowi kompleksowe studium lingwistyczne i translatologiczne poświęcone przekładowi terminologii specjalistycznej z dziedziny zarządzania. Zawiera lingwistyczny opis niemieckojęzycznej terminologii biznesowej oraz analizę stosowanych w jej przekładzie strategii translatorskich. Jest to jedno z nielicznych opracowań tego typu. Autorka, która jest doktorem nauk ekonomicznych oraz doktorem nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, ukazuje różne perspektywy interlingwalnej komunikacji w biznesie. Istotną dla praktyki translatorskiej częścią monografii jest glosariusz systematyzujący niemieckojęzyczne terminy specjalistyczne z dziedziny zarządzania oraz ich ekwiwalenty przekładowe. Zarówno opis językoznawczy terminologii, jak i analiza strategii jej przekładu prowadzone są na wielu płaszczyznach: leksykalnej, składniowej, semantycznej oraz pragmalingwistycznej. Akrybia analizy lingwistycznej i translatologicznej przejawia się w licznych egzemplifikacjach, ilustrujących omawiane zjawiska językowe.
Okładka książki Ekonomia sektora publicznego

144,00 zł 99,75 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,75 zł

Publikacja dla wszystkich, którzy zarządzają lub będą zarządzać sektorem publicznym, dla wszystkich, którzy chcą wiedzieć, czy sektor publiczny może działać efektywniej! Praca Josepha Stiglitza, laureata nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii w 2001 roku, stanowi kompendium najnowszej wiedzy ekonomicznej na temat nowoczesnej funkcji państwa we współczesnej, coraz bardziej złożonej gospodarce rynkowej. Książka porusza także problem skali regulacji prywatnych rynków oraz właściwych reakcji między strumieniami dóbr publicznych i prywatnych. Pozycja wypełnia lukę na rynku książek akademickich, na którym dominują prace dotyczące rynków i sektora prywatnego. Główne walory podręcznika to: Aktualność tematyki Służba zdrowia, edukacja, obrona narodowa, ubezpieczenia społeczne, podatki, to tematy wzbudzające powszechne zainteresowanie. Jasny, zrozumiały język Nawet najtrudniejsze koncepcje zostały przedstawione w taki sposób, aby do ich zrozumienia wystarczyła wiedza tylko z podstaw ekonomii. Logiczny układ treści Podręcznik zawiera wiele elementów ułatwiających studiowanie: wprowadzenie w tematykę rozdziałów, wyróżnione w ramkach podstawowe definicje, pytania kontrolne, wykaz najważniejszych terminów wykorzystywanych w poszczególnych rozdziałach, połączenie analizy opisowej z graficzną, przykłady, indeks rzeczowy i nazwisk. Pasja autora Joseph E. Stiglitz, czołowy ekonomista, jest bardzo zaangażowany w sprawy społeczne i daje temu wyraz również w tej książce. Rozumie, że demokracja ma szanse powodzenia tylko wówczas, gdy odbywa się poważna publiczna debata nad najważniejszymi zagadnieniami polityki państwa. Dlatego z zainteresowanymi dzieli się swoją wiedzą profesorską i doświadczeniem konsultanta najwyższej rangi. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów i wykładowców wszystkich kierunków ekonomicznych, zarządzania i administracji; polityków gospodarczych, członków korpusu służby cywilnej i pracowników administracji państwowej, działaczy samorządowych, prywatnych przedsiębiorców oraz menedżerów zarządzających małymi i wielkimi przedsiębiorstwami, a także dla osób zajmujących się problemami i reformą sektora publicznego.
Okładka książki Scenariusze negocjacji biznesowych trening

39,90 zł 31,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł

To książka, która pozwoli Ci sprawdzić się w roli prawdziwego negocjatora, w autentycznych sytuacjach i z realnymi przeciwnikami. Zawiera osiem scenariuszy negocjacyjnych do wykorzystania w praktyce szkoleniowej i biznesowej. Każdy został opatrzony komentarzem dotyczącym technik, taktyki i przebiegu rozgrywki. Każdy jest przygotowany do rozegrania w rzeczywistości. Potrzebne do tego materiały, punktacje i arkusze dla grających znajdują się na dołączonej płycie CD. Dodatkowo zawiera ona multimedialne materiały szkoleniowe i aplikacje ułatwiające przeprowadzenie i ocenę rozgrywki.
Okładka książki Asertywność w bibliotece

35,00 zł 31,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,73 zł

Lidia Nowak stworzyła poradnik, w którym ujawnia klucz do przemiany osobistej i społecznej - asertywność. Autorka pokazuje, jak ewoluowało rozumienie asertywności i prezentuje trening zachowań asertywnych jako skuteczne narzędzie do budowania postaw obywatelskich, przywracania poczucia autonomii, godności. Dzięki osobistym opowieściom bibliotekarek poradnik staje się zapisem rzeczywistych sytuacji, podpowiada jak radzić sobie z codziennymi zachowaniami współpracowników i czytelników oraz jak budować pozytywne kontakty w relacjach zawodowych i rodzinnych. W swojej książce Lidia Nowak skupia się bardziej na uchwyceniu duchu asertywności, a mniej na technikach, wychodząc z założenia, że to nie znajomość technik czyni człowieka asertywnym, ale postawa. Lidia Nowak porusza także trudny temat mobbingu. W sumie blisko 200 stron pożytecznej podróży po krainie asertywności.
Okładka książki Aktywność twórcza a pracoholizm

50,00 zł 39,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,20 zł

z recenzji prof. UEK dr hab. Alicji Miś: Podjęta problematyka ma charakter nowatorski; nie ma bowiem w polskiej literaturze przedmiotu podobnego opracowania. Znaleźć można jedynie przyczynki, w postaci nielicznych artykułów, częściej dotyczących twórczości i talentów w organizacji niż pracoholizmu (?). Sformułowany przez Autorów przedmiot opracowania sprowadza się do ?dokładniejszego określenia możliwych relacji pomiędzy aktywnością twórczą a pracoholizmem?. Sposób dojścia do tak nakreślonego wyniku obejmuje także wykorzystanie metody biograficznej jako podstawy prowadzonych badań ? co ujawnia dodatkowy walor pracy: jej wkład w metodologię badawczą nauk o zarządzaniu, w których metoda biograficzna jako sposób gromadzenia informacji jest śladowo wykorzystywana jedynie w procesie pozyskiwania pracowników do organizacji (?). Stojąc na gruncie koncepcji zasobowej organizacji Autorzy skonstatowali, iż tworzywem aktywności twórczej jest wiedza poddająca się kształtowaniu i transformowaniu w konkretne produkty, a duże zaangażowanie pracowników w pracę, odczuwanie przymusu pracy i satysfakcji z pracy jest pożądane z punktu widzenia organizacji. Jednak pewien specyficzny układ wymienionych charakterystyk aktywności twórczej prowadzi do zachowań nieefektywnych i swoistego ?nadużycia? zasobu ludzkiego. Przyjęto zatem, iż ?pracoholizm? wcale nie jest mniej groźny w skutkach tylko dlatego, że odnosi się do wykonywania pracy twórczej a nie odtwórczej (?). Rozdział IV ?Wypowiedzi twórców jako źródło informacji o ich pracoholizmie? jest najbardziej spektakularny w całym opracowaniu. Sam w sobie niezwykle twórczy zarówno jeśli chodzi o pomysł, jak i jego realizację, że nie wspomnę o ciekawej zawartości. Zaproponowany tu algorytm poszukiwania elementów pracoholizmu jest nowatorski i otwiera nowe możliwości metodologiczne w zarządzaniu.
Okładka książki Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować...

49,00 zł 31,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,93 zł

Zwiększ swój udział w rynku Poznaj siłę własnej marki Czerp konkretne zyski Strategie nie dla harcerzyków! Jeszcze kilka lat temu marketing w mediach społecznościowych był jak bułka z masłem. Dziś do tego zestawu trzeba dorzucić kilka specjałów, by zwrócić uwagę odbiorców i uzyskać satysfakcjonujące rezultaty, ale ten wysiłek nadal się opłaca! Odpowiednia strategia i umiejętność określenia konkretnych celów, zastosowanie dyscypliny biznesowej i sprawdzonych wzorów zachowań to tylko kilka prostych zasad na Twojej nowej drodze wprost do domów i serc klientów. Poznaj szczegółowo techniki zwiększania sprzedaży, zysków, udziału w rynku i skuteczności. Ucz się na konkretnych przykładach budowania świadomości marki, obsługi klienta i zarządzania reputacją. Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe, by zapewnić klientom genialną obsługę, i jak zgromadzić masę klientów naprawdę zainteresowanych kupnem. Zapoznaj się z faktami, danymi statystycznymi, przykładami z życia - i stosuj solidne kryteria ich oceny.  
Okładka książki Internacjonalizacja działalności badawczo-rozwojowej w kształtowaniu procesów innowacyjnych przedsiebiorstw w Polsce

68,00 zł 47,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,88 zł

Konkurencja, krótki cykl życia produktów, postęp technologiczny spowodowały, że proces innowacyjny stał się bardziej kosztowny i ryzykowny. Wymusiło to na przedsiębiorstwach dzielenie się ryzykiem w pracach B + R oraz współpracę z innymi przedsiębiorstwami i organizacjami. W poszukiwaniu nowych źródeł wiedzy i innowacji przedsiębiorstwa lokują swoje działy badawczo-rozwojowe poza granicami macierzystego kraju, w różnych miejscach świata. Przenoszenie działalności B + R poza granice macierzystego kraju na ogół miało na celu przystosowanie produktów i usług do potrzeb kraju goszczącego oraz lokalnych warunków. Obecnie korporacje transnarodowe (KTN) szukają poza granicami kraju źródeł nowej wiedzy i technologii. Zmienił się zakres oddziaływania offshoringu - w ujęciu tradycyjnym był stosowany między krajami rozwiniętymi, obecnie w proces ten włączono kraje rozwijające się i Europy Środkowo-Wschodniej. Zjawisko internacjonalizacji działalności B + R nie jest nowe, ale w ostatnich latach bardzo wzrosło jej znaczenie, a sam proces przeszedł ewolucję. Głównym celem opracowania jest identyfikacja i ocena uwarunkowań, form oraz modeli internacjonalizacji działalności B + R w kształtowaniu procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwach w Polsce. Dla osiągnięcia tego celu podjęto próbę sformułowania kierunków zmian w internacjonalizacji sfery B + R (modelowe ujęcie) i polityce innowacyjnej państwa. Książka adresowana jest przede wszystkim do menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, szczególnie z działów badawczo-rozwojowych, przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej kształtujących politykę innowacyjną państwa oraz pracowników naukowych.
Okładka książki Siła nawyku - Audiobook
audiobook

34,90 zł 28,15 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,15 zł

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. · Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie? · Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu? · Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces? · W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza? · Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep? Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.
Okładka książki Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do...

39,00 zł 20,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,45 zł

Wizja testowana w praktyce Witamy w świecie najnowocześniejszych praktyk biznesowych i niezmierzonych możliwości w dziedzinie innowacji. Żyjemy w dobie Internetu, chmur obliczeniowych i oprogramowania open source, dzięki czemu koszty budowania nowych produktów osiągnęły rekordowo niski poziom. A jednak mimo wszystko szanse na to, by założony przez nas startup odniósł sukces, nie wzrosły. Dlatego właśnie powstał ten podręcznik. Jest on znakomitym narzędziem dla szefów firm, dyrektorów generalnych, właścicieli małych przedsiębiorstw, deweloperów i programistów oraz każdego zainteresowanego stworzeniem firmy, która nie tylko przetrwa, ale będzie miała szanse liczyć się na rynku. Running Lean to lepsza i szybsza metoda testowania pomysłów na nowe produkty oraz opracowywania produktów, które odniosą sukces. Dzięki niej nauczysz się: znajdować uczestników wczesnego rynku; wybierać właściwy moment na pozyskiwanie kapitału z zewnątrz; testować ceny; tworzyć i mierzyć to, czego chcą klienci; maksymalizować podejmowane działania pod kątem szybkości uczenia się i koncentracji; rozpoznawać zestawienie produktu i rynku; dążyć w sposób powtarzalny do opracowywania produktów odpowiadających potrzebom rynku. Przeczytaj również: Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek, Eric Ries, Helion 2012.  
Okładka książki Droga innowacji

59,00 zł 34,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,44 zł

Kto z nas, by nie chciał pracować ciężko, bawić się i zmieniać świat? Ta książka traktuje o poszukiwaniu pomysłów, które mają szanse zmienić świat, i wyboistej drodze ich realizacji w biznesie. Bazuje na osobistych doświadczeniach i wiedzy, którą autor miał okazję sprawdzić w praktyce. Jest to także świadectwo czasu przełomu technologicznego i cywilizacyjnego, który stał się udziałem naszego pokolenia. Głównym „bohaterem” książki jest innowacja, nowatorskie rozwiązania, które pozwalają osiągać sukces w biznesie, wywierać wpływ na rzeczywistość i cieszyć się tym. Strategia innowacji, czyli umiejętność znajdowania i wdrażania nowatorskich pomysłów, jest najlepszym napędem wzrostu przedsiębiorstw i całej gospodarki.
Okładka książki Dzieciństwo w oblężeniu. Łatwy cel dla wielkiego b

29,99 zł 17,84 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,84 zł

Nie wolno tej książki przeoczyć! Przywykliśmy wierzyć, że w zamożnych zachodnich społeczeństwach dzieci są chronione jak nigdy dotąd. Joel Bakan uświadamia nam, że bardziej już nie możemy się mylić. Z pasją, ale i miażdżącym obiektywizmem demaskuje to, co uważa za najbardziej przerażającą hipokryzję naszych czasów. Chce, abyśmy umieli dostrzec, że wbrew pozorom dzieci, ze względu na swoją wrażliwość emocjonalną, stały się obiektem działań marketingowych na niespotykaną wcześniej skalę. Nakłania, abyśmy dokładniej przyjrzeli się wynikającym stąd zagrożeniom, takim choćby jak uzależnianie od gier komputerowych z całym właściwym im ładunkiem przemocy i seksu oraz górą związanych z nimi gadżetów; coraz częstsze podawanie silnych leków psychotropowych powiązane z pochopnym diagnozowaniem chorób i zaburzeń psychicznych; wprowadzanie do środowiska, w zabawkach, sprzętach i przedmiotach codziennego użytku, tysięcy coraz to nowych środków chemicznych i przerażające tego skutki w postaci wad rozwojowych, astmy, nowotworów czy autyzmu. Książka ostrzega, że to działanie równie niszczycielskie jak katastrofa, która dotknęła środowisko naturalne, i choć dotyczy głównie realiów amerykańskich, także nas pozbawia złudzeń: wszystko to dzieje tu i teraz, rozwija się dosłownie na naszych oczach. Joel Bakan, profesor prawa na University of British Columbia w Vancouver. Stypendysta Rhodesa i były asystent prezesa kanadyjskiego Sądu Najwyższego, Briana Dicksona, uznany międzynarodowy autorytet w dziedzinie prawa. Autor licznych publikacji na temat wpływu prawa na życie społeczne i gospodarcze oraz przetłumaczonej na ponad dwadzieścia języków książki Korporacja, która stała się międzynarodowym bestsellerem. Na jej podstawie powstał entuzjastycznie przyjęty przez krytykę film dokumentalny ? Bakan był jego współrealizatorem i autorem scenariusza.
Okładka książki Postawy zawodowe informatyków

37,80 zł 30,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,04 zł

Postawy zawodowe informatyków: jednostka, zespół, organizacja to książka interesująca z trzech perspektyw. W perspektywie publikacji naukowej jest przykładem szeroko zakrojonych badań z zakresu zachowań organizacyjnych – przynosi odpowiedzi na temat indywidualnego funkcjonowania informatyków w organizacjach. Tematyka dotycząca postaw pracowników branży IT wobec zatrudniających ich organizacji, odnoszenia się do współpracowników oraz postrzegania samych siebie pozwala wysnuć ciekawe wnioski, użyteczne w kierowaniu zespołami w firmach IT. Z punktu widzenia refleksji naukowej o bardziej uniwersalnym charakterze wartościowe są części publikacji odnoszące się do funkcjonowania ekspertów organizacyjnych czy też szerzej – pracowników wiedzy. Wreszcie z perspektywy popularnonaukowej otrzymujemy uzasadniony badawczo „informatyków portret własny”. Wizerunek pracownika branży IT prezentowany w książce może weryfikować w świetle naukowym pewne powszechne uogólnienia czy nawet stereotypy odnoszące się do tej grupy zawodowej.
Okładka książki Wypalenie zawodowe

29,90 zł 19,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,63 zł

Autorzy opisują przyczyny, przebieg i skutki wypalenia zawodowego. Zamieszczają propozycje i wskazówki do osobistej modlitwy, ćwiczeń psychologicznych oraz krótkiej autorefleksji. Spojrzenia psychologa oraz księdza uzupełniają się wzajemnie. W obu częściach książki znajdują się rozdziały o podobnych tytułach. Tym, co je różni od siebie, jest perspektywa, inne spojrzenie na problem wypalenia zawodowego. Porady i liczne przykłady z życia mają pomóc Czytelnikowi w lepszym poznaniu siebie i zachowaniu równowagi między aktywnością a odpoczynkiem. Każdy, kto naprawdę jest w kontakcie ze sobą, z Bogiem i bliźnimi, kto jest twórczy w pracy, nie tracąc relacji z otoczeniem i nie czyniąc z aktywności bożka, ma szansę uniknąć wypalenia zawodowego i stać się lepszym człowiekiem.
Okładka książki Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komun

24,90 zł 17,38 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,38 zł

Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji. Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami i klientami to podstawa sprawnego zarządzania, dlatego po książkę powinien sięgnąć każdy menadżer. Skuteczny szef musi umieć jasno się wypowiadać, aktywnie słuchać, dostrzegać ukryty sens wypowiedzi, wspierać, przekonywać i motywować do działania. Jak to wszystko osiągnąć? Trzeba efektywnie się komunikować! Poprzez praktyczne wskazówki oraz przykłady z życia, czytelnik nauczy się: budować dobre relacje, rozumieć intencje i zachowania drugiej strony, pokonywać pojawiające się trudności, przeobrażać konflikt w efektywną dyskusję. Pomimo tematyki biznesowej, książkę tę powinien przeczytać każdy ? przecież komunikacja i budowanie relacji towarzyszy nam w każdym momencie życia.
Okładka książki Obrazy organizacji

89,00 zł 69,56 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,56 zł

Autor, przedstawiając świat organizacji w obrazach zaczerpniętych z mechaniki i biologii, stara się wskazać, jak dzięki ich analizie można tworzyć nowoczesne organizacje. Ukazuje jak - korzystając z takiej metody analizy - diagnozować problemy organizacyjne, zarządzać organizacjami i projektować ich zmiany, by odpowiadały one wyzwaniom współczesnego świata.
Okładka książki Kapitał ludzki w strukturach wirtualno-sieciowych Nowe role pracowników i menedżerów wiedzy

49,00 zł 39,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,52 zł

Prof. nadzw. dr hab. Stanisław WITKOWSKI ? Uniwersytet Wrocławski: Książka pod redakcją Zbigniewa Antczaka to znakomite studium teoretyczno-empiryczne ukazujące wyzwania, jakie pojawiają się w związku z dynamicznymi zmianami zachodzącymi we współczesnych organizacjach. Zmiany te dotyczą nie tylko charakteru pracy, dominacji struktur sieciowo-wirtualnych, ale również konieczności wielowariantowego opracowywania misji i strategii firm w oparciu o nowe metodologie prognozowania (foresight). Do ważnych zagadnień podjętych przez Autorów zaliczam przede wszystkim: zagospodarowanie kapitału ludzkiego w postaci coraz większej liczby pracowników w wieku senioralnym, rewizję dotychczasowych poglądów na temat planowania karier pracowników wiedzy, nowe wymagania kompetencyjne dotyczące pracowników wykonawczych i menedżerów. Autorzy nie tylko krytykują dominujące obecnie podejścia teoretyczne, przedstawiają także nowe propozycje rozwiązywania problemów praktycznych na bazie zaprezentowanych własnych badań empirycznych. Praca zainteresuje zarówno naukowców, jak i adeptów zarządzania, specjalistów HR oraz psychologów zarządzania. Jest źródłem ważnej refleksji nad współczesnymi organizacjami oraz stanowi kopalnię pomysłów, które ukierunkowują dalsze badania.
Okładka książki Chaos Zarządzanie i marketing w erze turbulencji

44,90 zł 35,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,68 zł

Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić koniec tych turbulencji. W książce Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować. Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań. O AUTORACH PHILIP KOTLER to jeden z najlepszych na świecie ekspertów od praktycznych strategii marketingowych. Stowarzyszenie American Marketing Association uznało go za Lidera Filozofii Marketingu. Jest wyróżnionym przez S.C.Johnson profesorem międzynarodowego marketingu w Kellog School of Managemment na Northwestern University, a także autorem klasycznego dzieła Marketing oraz innych wpływowych książek. Mieszka w Illinois. JOHN A. CASLIONE to jeden z najskuteczniejszych na świecie strategów  biznesu, doradzał licznym dużym i średnim firmom oraz realizował globalne strategie gospodarcze w 88 krajach na sześciu kontynentach. Jest założycielem, prezesem i dyrektorem GSC Business Capital LLC, ogólnoświatowej firmy zajmującej się doradztwem w spawach fuzji i przejęć. Mieszka w Lake Forest w Illinoi.
Okładka książki Zarządzanie sprzedażą. Praktyki najlepszych MP3 - Audiobook
audiobook

39,90 zł 31,70 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,70 zł

Chet Holmes został nazwany „najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu”. Jego pierwsza i podstawowa rada to: skup się! Zamiast próbować osiągnąć mistrzostwo w czterech tysiącach strategii, skoncentruj się na garstce niezbędnych umiejętności, które silnie wpłyną na przekształcenie twojej firmy. Zbyt wielu menedżerów łapie się każdej nowej tendencji, lecz nie potrafi przy żadnej wytrwać. Zamiast tego, mówi Holmes, skup się na dwunastu istotnych dziedzinach doskonałości – po jednej na raz – i ćwicz się w nich nieustannie z żelazną dyscypliną. Zarządzanie sprzedażą pokazuje, jak zharmonizować i wyszlifować właściwie każdy aspekt działalności biznesowej, poświęcając zaledwie godzinę tygodniowo każdej znaczącej dziedzinie, którą chcesz udoskonalić. Tak jak zawodnik tenisa, który ćwiczy kilka godzin tygodniowo same bekhendy, aby osiągnąć mistrzostwo w grze, tak i ty możesz dzięki systematycznej pracy poprawić stan każdej kluczowej dziedziny interesów. Holmes proponuje sprawdzone strategie: •    Zarządzania: naucz ludzi, jak pracować mądrzej, nie ciężej •    Marketingu: uzyskaj większy oddźwięk za sprawą strony internetowej, reklamy, targów i public relations •    Sprzedaży: doprowadź do doskonałości każdą akcję sprzedaży pracując nad sprzedażą, nie tylko w sprzedaży OPINIE Chet Holmes jest jednym z najwspanialszych nauczycieli marketingu, sprzedaży oraz biznesowego sukcesu we współczesnym świecie. Ta niewiarygodna książka zwielokrotni wyniki w każdej dziedzinie twojej działalności biznesowej. Brian Tracy, autor Jak przewodzą najlepsi liderzy Wszystkie opowieści składające się na] Zarządzanie sprzedażą tworzą spójną całość, która pomoże twojej firmie istotnie zwiększyć sprzedaż, jeśli tylko jesteś dość rozsądny, by zastosować się do zawartych w książce wskazówek. Michael Gerber, bestsellerowy autor książek: E-Mit oraz Mit przedsiębiorczości  
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,15 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,35 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj