KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

59,87 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,87 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,72 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

52,60 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,49 zł

35,68 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,62 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł
Okładka książki Marketing inwestorski jako proces zaspokajania...

42,00 zł 33,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,93 zł

Poszukiwanie kapitału niezbędnego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, szczególnie te znajdujące się w początkowej fazie swojego rozwoju, mają ograniczony dostęp do zasobów finansowych, a zapewnienie dostępności kapitału jest niejednokrotnie czynnikiem determinującym możliwość i tempo ich rozwoju. Wprawdzie współczesny rynek pieniądza i kapitału charakteryzuje się różnorodnością instrumentów finansowych, jednak w praktyce okazuje się, że każdy finansujący (kredytodawca, inwestor, nabywca obligacji itp.) ma swoje wymagania, którym niełatwo sprostać. U podstaw pracy legło założenie, że analogicznie jak na rynku konsumpcyjnym, gdzie trudności ze zbytem wyprodukowanych towarów spowodowały rozwój koncepcji marketingu, tak i na rynku finansowym problemy z pozyskaniem kapitału sprzyjać będą rozwojowi marketingu nazwanego tu marketingiem inwestorskim. Jego wykorzystanie w działaniach podejmowanych na rynku kapitałowym ma zwiększać szanse na skuteczne i efektywne pozyskiwanie finansowania. Celem książki jest pokazanie rynku kapitałowego z perspektywy koncepcji marketingu. Przedmiotem badań prezentowanych w opracowaniu jest marketing inwestorski rozumiany jako proces zarządczy, w ramach którego przedsiębiorstwo dąży do zwiększania swojej wartości poprzez umiejętne i efektywne pozyskiwanie kapitału oraz budowanie długotrwałych korzystnych relacji z podmiotami i osobami finansującymi jego działalność.
Okładka książki Jedna rzecz. Zaskakujący mechanizm...

34,90 zł 18,91 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,91 zł

Chcesz więcej! Więcej pieniędzy, czasu i satysfakcji z życia. A zarazem chcesz mniej! Mniej pracy, obowiązków i stresu. Autorzy z list bestsellerów „New York Timesa” – Gary Keller i Jay Papasan – uczą, w jaki sposób koncepcja JEDNEJ rzeczy może całkowicie zmienić podejście do każdej dziedziny życia, wpłynąć na dokonywane wybory i odnoszone rezultaty. Czasami twoja JEDNA rzecz będzie pierwszą rzeczą na liście. Czasami – jedyną. Ale zawsze to właśnie ona przyniesie niezwykłe efekty. Jaka jest twoja JEDNA rzecz? W obliczu niepewności, nieprzewidywalności i turbulencji współczesnego świata najtęższe głowy sięgają w życiu i w biznesie po modele oraz strategie, które łączą całościowe i procesowe podejście do rzeczywistości (complexity) z poszukiwaniem prostych i trafnych rozwiązań złożonych problemów (simplicity). W ten sposób rozwija się nowa filozofia, język szkoły życia (simplexity), do której należy ta książka. Jest po prostu świetna. Wprowadzamy ją na listę lektur Akademii Psychologii Przywództwa Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i Values. Jacek Santorski, konsultant, dyrektor Akademii i co-chairman Values (www.values.pl)
Okładka książki Serce Inteligencja Odwaga i Szczęście

59,90 zł 47,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł

JAKI JEST TWÓJ PROFIL PRZEDSIĘBIORCY? Czy dysponujesz cechami niezbędnymi do zbudowania wspaniałej firmy? Trzej znani przedsiębiorcy i liderzy – obecnie inwestorzy kapitałowi i doradcy kadry kierowniczej – dzielą się w tej książce swoimi doświadczeniami i wnioskami z wieloletniej obserwacji różnych przedsiębiorców. Okazuje się, iż osoby, które z sukcesem osiągają swoje cele mają ze sobą wiele wspólnego. Powszechne cechy? Serce, inteligencja, odwaga i szczęście. Po przeprowadzeniu wywiadów i przeanalizowaniu setek przedsiębiorców z całego świata, autorzy doszli do wniosku, iż wszyscy – od młodych założycieli swoich firm po doświadczonych prezesów – łączą w sobie w jakimś stopniu wszystkie te cztery atrybuty. W każdym z nas któryś z tych elementów przeważa – jeden zawsze jest dominujący i ma największy wpływ na podejmowane przez nas decyzje. Zrozumienie, który jest to element pozwoli ci zyskać większą samoświadomość i zwiększy szanse na sukces w próbie otworzenia i rozwoju własnej firmy. A więc, czy kierujesz się przede wszystkim: - sercem, tak jak uznana mistrzyni kuchni Alice Waters lub Howard Schultz, prezes sieci Starbucks? - inteligencją, tak jak Jeff Bezos z Amazon lub legendarny inwestor Warren Buffett? - odwagą, tak jak Nelson Mandela lub twórca VirginGroup, Richard Branson? - a może najistotniejsze w twoim przypadku jest szczęście, które sprzyjało takim ludziom, jak Tony Hsieh, prezesowi firmy Zappos (oraz zaskakująco wielu innym przedsiębiorcom odnoszącym sukcesy)? Niniejsza książka zawiera także pierwszy test atrybutów przedsiębiorczości, EntrepreneurialAptitude Test (E.A.T.), który pozwoli ci zbadać swój profil. Chociaż nie ma jednego słusznego przepisu na osiągnięcie sukcesu w biznesie, ta książka pomoże zrozumieć, które cechy należy „podkręcić”, a które nieco „wygasić”, aby móc w pełni wykorzystać swój potencjał. Dowiesz się także, które cechy są najbardziej i najmniej przydatne (a czasem nawet szkodliwe) na różnych etapach rozwoju firmy. Nauczysz się nie tylko tego, w jaki sposób szybciej zbudować lepszą firmę, ale też jak przenieść swój naturalny styl przywódczy na wyższy poziom.
Okładka książki Trochę inna teoria organizacji. Organizowanie ....

39,90 zł 34,23 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,23 zł

Książka prezentuje alternatywne ujęcia tradycyjnych tematów teorii organizacji: władza i racjonalność, przywództwo i zmiana, technika i porozumiewanie się. Uzupełnione są one nowszymi zagadnieniami, takimi jak globalizacja i wiedza narracyjna. Dominująca perspektywa to połączenie teorii neoinstytucjonalnej, konstruktywizmu i teorii aktora-sieci. Przedstawione w książce teorie ilustrowane są licznymi studiami przypadku. `Uznanie roli aktorów społecznych jako wyzwalaczy lub hamulcowych aktualizacji złożonych procesów organizowania, ludzkie interakcje z władzą w tle, niezdeterminowane drogi porządkowania organizacji, wyjście poza racjonalność zakorzenioną w klasycznej myśli ekonomicznej - wszystko to powoduje, że fascynująca i oryginalna książka prof. B. Czarniawskiej jest ważnym źródłem mądrości dla poszukujących czegoś więcej niż powierzchowne odpowiedzi na pytania dotyczące współczesnego zarządzania.` prof. zw. dr hab. Mariusz Bratnicki, Katedra Przedsiębiorczości Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Okładka książki Przewaga nad konkurentami audiobook
audiobook

34,90 zł 27,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,50 zł

Książka ukazała się na rynku amerykańskim nakładem wydawnictwa Jossey-Bass w marcu 2012 roku. To nie jest powieść biznesowa, ale - jak to określa sam autor - poradnik, choć równie dobrze można tę książkę określić jako esej z teorii organizacji i zarządzania. Jak można oczekiwać od Lencioniego, książka jest bardzo dobrze napisana, do połknięcia w jeden wieczór bądź weekend. Przewaga dotyczy miękkich aspektów zarządzania. Teza książki jest prosta: oczywiście strategia, finanse, marketing etc. są ważne, jednak nawet najlepsze poszczególne techniki zarządzania zapewnią w najlepszym razie ograniczony sukces, jeśli nie są stosowane w zdrowej organizacji. Zdrowa organizacja to taka, w której wszystkie wymienione elementy uzupełnione o kulturę organizacyjną współgrają ze sobą. Oczywiste? Tak oczywiste, że zdecydowana większość firm nawet o tym nie myśli, a ich szefowie i menedżerowie skupiają uwagę na skomplikowanych metodach zarządzania, tworząc złożone modele i przeprowadzając efektowne (i najczęściej mało przydatne) symulacje komputerowe. Ważne: Lencioni nie twierdzi, że ilościowe techniki zarządzania nie są potrzebne czy przydatne, zwraca jednak uwagę, że tylko w zdrowej organizacji ich możliwości są w pełni wykorzystywane. W Przewadze znajdziemy wiele ciekawych ministudiów przypadku.
Okładka książki Dwie drogi. Jak CISCO równocześnie osiąga zyski...

44,90 zł 35,74 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,74 zł

W ciągu ostatnich siedmiu lat, w czasach wyjątkowej niestabilności światowej gospodarki, firma Cisco podwoiła przychody, potroiła zyski i czterokrotnie zwiększyła dochody na każdej akcji. Jak? Podążając jednocześnie dwiema drogami. Filozofia dwóch dróg polega na dostrzeganiu w każdej decyzji otwierającej się możliwości, a nie wyrzeczenia. Na unikaniu błędnych wyborów, zmniejszanych oczekiwań i osłabiających kompromisów. Oznacza wynajdywanie sposobów na odnoszenie korzyści z jednej opcji przy równoczesnym wzmacnianiu drugiej. Inder Sidhu wyjaśnia, dlaczego w dzisiejszych czasach dwie drogi stanowią najlepszą strategię. Sięga do bezcennych autorskich przemyśleń spółki Cisco i doświadczeń takich przedsiębiorstw jak Procter &amp, Gamble, Whirlpool czy Harley-Davidson, dzięki czemu przedstawia kompletny plan, jak podążyć `dwiema drogami` także w twojej firmie.
Okładka książki Zmień myślenie, a zmienisz swoje życie

49,90 zł 39,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,32 zł

Trzymasz w swoich rękach kod DNA swojej przyszłości i tylko do ciebie zależy, jaki nadasz mu kształt. Żeby wykreować ją zgodnie ze swoimi marzeniami, musisz tylko przeczytać tę książkę, postanowić, że zastosujesz jej zasady w życiu, rozpisać plan, po czym z zapałem wziąć się do działania i spełnić swoje marzenia. Przygotuj się na wielka przygodę, jaką będzie reszta twojego życia! Dowiedz się jak: - wyznaczać wielkie cele, - postanowić, że będziesz bogaty, - przejąć kontrolę nad swoim życiem, - myśleć jak geniusz, - uwolnić potencjał swojego umysłu, - doładować mocą swoje myślenie, - wykreować swoją przyszłość, - ciesz się życiem. Jeżeli jesteś gotów na doskonałość i osiągnięcie wielkich rezultatów, ta książka będzie twoim przewodnikiem na drodze do sukcesu! „Z każdej strony tej książki bije prawda, mądrość i moc. Brian Tracy jest wybitnym autorytetem w kwestii radykalnej poprawy jakości życia. Pozwól mu być twoim przewodnikiem. Sam nauczyłem się od niego tak wiele, że nie wiem jak mu dziękować!” - Robert G. Allen, autor bestsellera z listy #1 New York Times “Ta książka jest metodą transformacji twojego myślenia o sobie i swoim potencjale, umożliwiając ci osiągnięcie większego sukcesu w każdej sferze twojego życia”. - Lee Iacocca, Prezes Lee Iacocca & Associates “Brian Tracy ponownie napisał wspaniała książkę, która uczy każdego, jak sięgnąć po swoje wewnętrzne zasoby i nie tylko wyznaczyć sobie realne cele, ale też rozwinąć plan ich osiągnięcia. Ta książka to potencjalny bestseller, który stanie się inspiracją dla wielu osób. Trzeba ją przeczytać”. - Sally Pipes, Dyrektor Pacific Research Institute “Brian Tracy jak zwykle trafił w sedno ze swoją nową książką Zmień swoje myślenie, a zmienisz swoje życie. Trzeba ją przeczytać!” - Mac Anderson, założyciel Successories, Inc. „Nowa książka Briana, Zmień swoje myślenie, a zmienisz swoje życie pokaże ci, jak przyciągnąć ludzi i środki, których potrzebujesz, żeby osiągnąć każdy cel, który sobie wyznaczysz”. - Tony Jeary, Mr. PresentationTM, autor książki Life is a Series of Presentations “To genialna książka przepełniona mądrością i wiedzą. Sprawi, że błyskawicznie zamienisz swoje zamiary w czyny. Wyposaży cię w niezbędne informacje i wglądy, żeby osiągnąć sukces i odnaleźć sens w życiu”. - Nido R. Qubein, założyciel National Speakers Association Foundation, Prezes Great Harvest Bread Company
Okładka książki Zaufanie działa

29,90 zł 23,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,80 zł

Jak zdobyć zaufanie i je utrzymać? W tej książce, opracowanej na podstawie popularnego programu szkoleniowego Trust Works!, autor światowych bestsellerów i guru zarządzania, Ken Blanchard, wykorzystując swoją ogromną wiedzę i wnikliwość, zwraca swoją uwagę na jedną z najbardziej złożonych kwestii, która ma wpływ na wszystkie obszary życia – zaufanie. W książce Zaufanie – to naprawdę działa!Ken Blanchard wykorzystuję prostą opowieść o zwierzętach: psie, kocie i mądrej papudze, do pokazania, w jaki sposób można lepiej porozumiewać się z innymi. Proponuje model budowy zaufania ABCD i pokazuje, w jaki sposób za jego pomocą można rozwiązać takie problemy, jak: - niskie morale, - brak komunikacji, - brak odpowiedniej reakcji na problemy, - dysfunkcyjne przywództwo. W dzisiejszym, mocno spolaryzowanym społeczeństwie budowa i utrzymanie zaufania stały się niezwykle istotne. W książce Zaufanie – to naprawdę działa! prostym językiem opisane zostały umiejętności niezbędne do tego, by konflikt zamienić w pokój i współpracę, co w rezultacie pomoże nam wszystkim pracować wydajnie w harmonii z innymi.
Okładka książki Menedżer uczy się od koni. Innowacyjne zarządzanie

55,00 zł 44,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,43 zł

Książka opisuje doświadczenia z programów rozwojowych z końmi (Horse Assisted Education), w których – w ciągu ostatnich 10 lat – wzięli udział menedżerowie z kilkuset polskich i zagranicznych firm najróżniejszych branż. Inspiracją do powstania każdego rozdziału były doświadczenia uczestników programów prowadzonych przez autorki oraz dyskusje po ćwiczeniach, które często dotykały spraw ważnych i fundamentalnych dla zdrowego i satysfakcjonującego życia zawodowego. Z tego powodu książka może okazać się wartościowa nie tylko dla tytułowych menedżerów i osób pracujących w organizacjach, ale też wszystkich zainteresowanych własnym rozwojem, rozwojem innych osób oraz innowacyjnymi metodami uczenia się. Horse Assisted Education to metoda zaskakująca, której esencją jest uczenie się poprzez doświadczanie i eksperymentowanie, a efekty, jakie przynosi uczenie się od koni, wykraczają często poza stworzone do tej pory modele teoretyczne.
Okładka książki Przedsiębiorczość technologiczna

54,00 zł 43,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63 zł

Książka jest skierowana zarówno do studentów kierunków i specjalizacji związanych z zarządzaniem w MSP, słuchaczy studiów podyplomowych oraz kursów i szkoleń, nastawionych na rozwijanie oraz kształtowanie postaw przedsiębiorczych i aktywizację firm sektora MSP, jak i do praktyków - przedsiębiorców i menedżerów z małych i średnich firm.
Okładka książki Źródła i formy zachowań organizacyjnych

60,90 zł 43,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,07 zł

Dokonując syntetycznej oceny książki prof. Cz. Sikorskiego stwierdzam, że obejmuje w swej treści wybrane, ale ważne problemy zachowań organizacyjnych. Przykłady zachowań i sytuacji z dzieciństwa Autora znakomicie ilustrują poszczególne fragmenty. Jednak na podkreślenie zasługuje określenie "obrazki z dzieciństwa". W ten sposób następuje nie tylko ilustracja treści naukowych, ale też mamy obraz tamtych lat i mamy okazję bardziej poznać Autora. Przez to książka staje się atrakcyjna dla czytelników. Obrazki z dzieciństwa są napisane niezwykle barwnie i wspaniałą polszczyzną. z recenzji prof. dr. hab. Arkadiusza Potockiego
Okładka książki Organizacja i zarządzanie przedsięb.samochod. WSiP

39,50 zł 33,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,49 zł

Podręcznik dla uczniów techników, techników uzupełniających i szkół policealnych do zawodu technik pojazdów samochodowych oraz mechanik o specjalności obsługa i naprawa pojazdów samochodowych, zgodny z podstawą programową 311(52) i programem nauczania 311(52)/T, UT, SP/MEN/2007.07.18. W podręczniku zamieszczono m.in.: wiadomości dotyczące organizacji przedsiębiorstw samochodowych, zakresu ich działalności, wyposażenia warsztatów samochodowych oraz towarzyszące programy serwisowe i magazynowe, omówienie organizacji procesu obsługowo-naprawczego, zasad doboru, kierowania, wynagradzania i szkolenia pracowników, treści dotyczące analizy ekonomicznej działalności gospodarczej przedsiębiorstwa, zarządzanie jakością i marketingu informacje na temat organizacji biura obsługi klienta oraz zasad prowadzenia własnej działalności gospodarczej, ćwiczenia oraz pytania sprawdzające. Podręcznik dla uczniów techników, techników uzupełniających i szkół policealnych do zawodu technik pojazdów samochodowych oraz mechanik o specjalności obsługa i naprawa pojazdów samochodowych, zgodny z podstawą programową 311(52) i programem nauczania 311(52)/T, UT, SP/MEN/2007.07.18. W podręczniku zamieszczono m.in.: wiadomości dotyczące organizacji przedsiębiorstw samochodowych, zakresu ich działalności, wyposażenia warsztatów samochodowych oraz towarzyszące programy serwisowe i magazynowe, omówienie organizacji procesu obsługowo-naprawczego, zasad doboru, kierowania, wynagradzania i szkolenia pracowników, treści dotyczące analizy ekonomicznej działalności gospodarczej przedsiębiorstwa, zarządzanie jakością i marketingu informacje na temat organizacji biura obsługi klienta oraz zasad prowadzenia własnej działalności gospodarczej, ćwiczenia oraz pytania sprawdzające.
Okładka książki Włącz się do gry.Kobiety, praca i chęć przywództwa

32,90 zł 18,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,68 zł

Kierownicze stanowiska większości w instytucji rządowych oraz dużych zakładów przemysłowych wciąż zajmują głównie mężczyźni. To z kolei oznacza, że kobiety wciąż nie mają decyzyjności w sprawach, które bezpośrednio kształtują naszą rzeczywistość. Sheryl Sandberg, prezeska Facebooka i jedna z najbardziej wpływowych kobiet świata, gorąco wierzy, że taki stan rzeczy można w prosty sposób zmienić. Opierając się na skrupulatnie zebranych danych oraz własnych doświadczeniach, próbuje przebić się przez gąszcz mitów i stereotypów, by pomóc pracującym kobietom podjąć mądre decyzje, które zaważą na ich życiu, karierze i rodzinie. Pokazuje jednocześnie, jak efektywnie połączyć rolę aktywnej bizneswoman z rolą żony i matki. Napisana z lekkością i humorem książka Sanberg to lektura obowiązkowa dla wszystkich aktywnych zawodowo kobiet.,,Szczera i odważna. Nowy manifest pracujących kobiet"".Oprah Winfrey,,Mam nadzieję, że kobiety - i mężczyźni - mojego pokolenia przeczytają tę książkę, i że pomoże nam to ukształtować nasze życie i świat tak, jak tego pragniemy"".Chelsea Clinton
Okładka książki Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i..

49,90 zł 34,33 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,33 zł

Wkrocz w świat symulacji procesów biznesowych bez kompleksów! Poznaj pojęcia związane z zarządzaniem procesami biznesowymi Naucz się wydajnie korzystać z dostępnych standardów i narzędzi Dowiedz się, jak najlepiej zastosować swoją wiedzę w praktyce Modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych należą obecnie do najważniejszych działań związanych z organizacją pracy i zarządzaniem każdym nowoczesnym przedsiębiorstwem, niezależnie od jego profilu oraz branży, w której operuje. Działania te wymagają od kadry kierowniczej przeprowadzania rozmaitych analiz i symulacji, konfrontowania charakterystyk czasowych i kosztowych oraz tworzenia kwerend analitycznych i ewaluacyjnych, co nie jest możliwe bez znajomości odpowiednich standardów i narzędzi. Książka Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce jest doskonałym przewodnikiem po obszarze zarządzania procesami biznesowymi. Nie stanowi ona typowego podręcznika ani zestawu ćwiczeń - jej autorzy koncentrują się raczej na analizie odpowiednich przypadków. Dzięki temu łatwo i szybko zdobędziesz wiedzę na temat sposobów konstruowania i optymalizacji modeli biznesowych występujących w realnym świecie. Poznasz również najpopularniejsze obecnie metody opisu procesów biznesowych, czyli standardy Business Process Management System oraz Business Process Model and Notation, a także zestawy narzędzi najczęściej wybierane przez profesjonalistów. Sięgnij po tę książkę i poznaj: narzędzia przeznaczone do dokumentowania procesów biznesowych standardy, modele i techniki modelowania procesów dogłębne analizy praktycznych przypadków biznesowych zastosowanie standardów BPMS oraz BPMN zasady tworzenia modeli biznesowych techniki symulacji i optymalizacji procesów Dowiedz się, jak sprawnie i szybko modelować i optymalizować procesy biznesowe!
Okładka książki Samo Sedno - Zarządzanie projektami krok po kroku

49,90 zł 26,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł

Zdobądź wiedzę, dzięki której każdy twój projekt będzie efektywny! Dowiedz się, jak dobierać sposób działania specjalnie do swoich potrzeb. Poznaj wypróbowane sposoby na skuteczne wyznaczanie celów, zarządzanie czasem oraz właściwą ocenę ryzyka. Odkryj innowacyjną metodę zarządzania projektami, która czerpie ze znanych metodyk typu PMBOK, PRINCE2 czy SCRUM. Zaplanuj i zrealizuj projekt, który zakończy się sukcesem! Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno? - uczy, jak w pracy nad projektem wykorzystywać cykl Demiurga (Zaplanuj – Zrób – Sprawdź – Działaj) oraz model PM House - przekazuje przydatne przy realizacji projektu informacje, łącząc wiedzę z zarządzania i psychologii - wyjaśnia, kto i w jaki sposób zaangażowany jest w projekt (kierownik projektu, sponsor, zespół projektowy, klienci, użytkownicy funkcyjni i operacyjni) - prezentuje rozwiązania najczęściej spotykanych problemów – takich jak manipulowanie priorytetami, oderwanie projektu od rzeczywistości i znikające zasoby Mariusz Kapusta – ekspert zarządzania projektami, doświadczony menedżer i przedsiębiorca. Prowadzi firmę szkoleniowo-doradczą Leadership Center. Twórca bloga Proaktywnie.pl. Pasjonat praktycznego podejścia do rozwoju osobistego.
Okładka książki Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju...

48,00 zł 38,77 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,77 zł

W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak - wykorzystując mechanizm rynkowy- władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie. Autorka
Okładka książki Samo Sedno - Sztuka wystąpień publicznych

39,90 zł 26,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł

Opanuj tremę, wykorzystaj mowę ciała i techniki perswazji. Stwórz przekonujące wystąpienie! Poznaj sekrety doświadczonego mówcy i naucz się występować w sposób interesujący i błyskotliwy! Opanuj tremę i świadomie używaj mowy swego ciała. Wykorzystaj techniki perswazji przydatne w kontakcie zarówno z mniejszą, jak i większą grupą odbiorców. Dobierz odpowiednie pomoce wspierające twoje wystąpienie i oczaruj słuchaczy! Dzięki lekturze poradnika: - przekonasz się, jaką rolę odgrywa pierwsze wrażenie i właściwa autoprezentacja - przygotujesz plan swojego wystąpienia, a także wybierzesz odpowiednie pomoce techniczne - dowiesz się, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas prezentacji - nauczysz się dostosowywać formę i styl wypowiedzi do oczekiwań odbiorców - stworzysz ciekawą i profesjonalną prezentację multimedialną, która uzupełni twoje wystąpienie Leszek Leopold Kazimierski – szkoleniowiec, trener i coach. Wykładowca w Katedrze Unesco na UJ. Felietonista i autor specjalistycznych poradników. Ekspert w dziedzinie etykiety i protokołu dyplomatycznego, komunikacji interpersonalnej, prezentacji i autoprezentacji.
Okładka książki Pracownicy Praktyczny poradnik dla pracodawcy

49,35 zł 32,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,47 zł

Jak przygotować umowę o pracę? Jak naliczyć wynagrodzenie chorobowe? Jak rozliczyć urlop wypoczynkowy lub macierzyński? Które świadczenia pozapłacowe są opodatkowane, a które nie? Kiedy pracownikowi należą się nadgodziny? Tego wszystkiego oraz wielu innych spraw związanych z kadrami dowiesz się z tej książki. PRACOWNICY to książka dla pracodawców i pracowników działu kadr. Znajdziesz tu kompletne informacje dotyczące zagadnień kadrowych, począwszy od formalności związanych z zatrudnieniem pracownika, poprzez bieżące rozliczanie wszystkich spraw związanych z jego wynagrodzeniem i należnymi mu świadczeniami, aż po kwestie związane z wypowiedzeniem. Z poradnika dowiesz się, jakie regulacje prawne obowiązują w odniesieniu do czasu pracy, wypłacania nadgodzin, pracy w nocy, niedziele i święta. Nauczysz się rozliczać wynagrodzenia, naliczać składki ubezpieczeniowe, obliczać i odprowadzać zaliczki na podatek dochodowy oraz sporządzać deklaracje podatkowe i zusowskie. Dowiesz się wszystkiego o urlopie wypoczynkowym, macierzyńskim, wychowawczym i bezpłatnym oraz o wynagrodzeniu za czas urlopu. Książka jest aktualizowana na stronie internetowej! Oznacza to, że kiedy następują zmiany w regulacjach podatkowych, my informujemy o tym na tej stronie (co najmniej przez rok). Poza tym zamieszczamy tu informacje uzupełniające, które naszym zdaniem mogą przydać się w codziennej pracy w dziale Kadry i Płace. Dostęp do aktualizacji jest bezpłatny.
Okładka książki Kompendium wiedzy o marketingu

74,00 zł 59,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł

Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
Okładka książki Zarządzanie projektami informatycznymi

74,00 zł 38,58 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł

Książka ta stanowi znakomite kompendium wiedzy niezbędnej dla każdego kierownika projektów informatycznych. Jej Autor, uznany na rynku usług informatycznych ekspert w zakresie zarządzania projektami informatycznymi, połączył w tej monografii ogromne doświadczenie praktyczne z umiejętnością systematyzowania praktycznej wiedzy. Autor książki przekazuje czytelnikowi cenną wiedzę o praktycznych aspektach zarządzania projektami informatycznymi wynikającą ze swoich wieloletnich doświadczeń zawodowych. Książka obejmuje całokształt zagadnień, które powinien znać każdy zarządzający projektem informatycznym. Paweł Piwowar, Prezes Zarządu Oracle Polska Ważną zaletą książki jest fakt, że jej Autor, wybitny uczony, profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, łączy w niej wiedzę teoretyczną z wiadomościami praktycznymi, jakie nabył, osobiście kierując wieloma ważnymi i trudnymi projektami informatycznymi. (...) Tę doskonale zrównoważoną kombinację bardzo wysokich kompetencji naukowych oraz doświadczeń praktycznych widać w książce na każdej niemal stronicy. Prof. dr hab. inż. Ryszard Tadeusiewicz, Akademia Górniczo-Hutnicza.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj