W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku prowadzonej praktyki.
Oto kompletny narzędziownik obszaru Human Resources w organizacji! Employee journey, czyli po polsku podróż pracownika, ma kilka etapów. Pracownik przechodzi w firmie przez trzy zasadnicze fazy: najpierw jest rekrutowany, potem realizuje zadania, które mu przydzielono, wreszcie rozstaje się z organizacją. Na każdym z tych etapów powinien mu towarzyszyć przedstawiciel działu HR. To on jest przewodnikiem pracownika w tej podróży, a jednocześnie wizytówką organizacji, która rekrutuje, zatrudnia i ostatecznie się z nim rozstaje. Ta książka to kompletny przewodnik nie tylko dla przedstawicieli działów HR, ale i dla wszystkich, którym temat zarządzania zasobami ludzkimi jest bliski, napisany ze szczególnym uwzględnieniem employee journey. Dowiesz się z niej, jakie zadania stoją przed organizacją w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Nauczysz się, jak rozmawiać z potencjalnymi kandydatami do pracy. Przeczytasz o zasadach skutecznego onboardingu, czyli takiego, dzięki któremu nowi pracownicy zechcą związać się z organizacją na dłużej. Zyskasz narzędzia pozwalające ich utrzymać takie, jakimi posiłkują się prężnie działające firmy. Dowiesz się też, jak przeprowadzić bezbolesny dla obu stron offboarding, czyli jak rozstać się z pracownikiem w dobrej atmosferze, bez wzajemnych żalów.
Każdy ma jedno życie i powinien je przeżyć jak najlepiej. Szkoda czasu na nudną, przeciętną egzystencję, która nie przynosi szczęścia ani satysfakcji. Czy już wiesz, czego pragniesz od swojego życia? Wspaniałej kariery zawodowej, władzy, bogactwa, sukcesów w sporcie, a może cudownej relacji z ukochaną osobą i przyjaciółmi? Jeśli wiesz, co jest Twoim pragnieniem, potrzebujesz jeszcze jednego: dobrej mapy drogowej, która poprowadzi Cię do Twojego wymarzonego życia. Ta książka jest właśnie taką mapą drogową. Dowiesz się z niej, w jaki sposób połączyć świadome myślenie z działaniem, aby dokonać olbrzymich zmian w życiu. Przekonasz się, że jesteś dużo bliżej celu, jakim jest wspaniałe życie, niż Ci się zdaje. Zapoznasz się z dziesiątkami wypróbowanych strategii pokonywania tej jeszcze jednej trudności, wyrabiania jeszcze jednego nawyku, budowania jeszcze jednej relacji. Zainspirujesz się głębokimi przemyśleniami na temat przywództwa, zarządzania czasem, wyznaczania celów, wiary, wreszcie - równowagi i potrzeby przyjęcia niewygody w swoim życiu. Dziewiętnaście treściwych rozdziałach zawiera mnóstwo konkretnych i praktycznych wskazówek, dzięki którym odnajdziesz to, czego szukasz: więcej szczęścia i sukcesów w życiu. Dzięki książce zrozumiesz: czym jest i jak działa siatkowaty układ aktywujący na czym polega skuteczne łączenie myśli i działań co zrobić, by zmienić swoje życie z przeciętnego na niezwykłe dlaczego najważniejsze jest pragnienie czegoś więcej Jeszcze tylko jeden krok dzieli Cię od celu!
Autor opisuje, jak krok po kroku opracować i wdrożyć system pracy zdalnej i hybrydowej, aby efektywnie wspierał pracowników i pracodawców oraz był zgodny z przepisami prawa i dobrymi praktykami.
W publikacji omówiono zagadnienia, takie jak:
- kontrola pracy zdalnej,
- kwestie BHP,
- prawne aspekty pracy zdalnej,
- bezpieczeństwo danych osobowych,
- praca zdalna w modelu B2B,
- wyzwania organizacyjne związane z pracą na odległość,
- narzędzia IT stosowane w pracy zdalnej,
- rozwiązywanie sytuacji konfliktowych
Dzięki lekturze czytelnik zapozna się z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi tworzenia systemu pracy zdalnej i hybrydowej oraz pozna zalety i wady konkretnych rozwiązań. Cennym uzupełnieniem treści książki są wzory dokumentów – umów, regulaminów oraz formularzy.
Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów personalnych oraz kadry zarządzającej. Książka może zainteresować też studentów kierunków związanych z ZZL.
W obliczu intensyfikacji problemów miejskich w XXI w. zarządzanie miastem staje się nie lada wyzwaniem. Rządzący szukają rozwiązań, dzięki którym ośrodki miejskie mogłyby stać się bardziej odporne, zrównoważone i inteligentne. W prezentowanej książce SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? autorka rozprawia się z fenomenem koncepcji inteligentnego miasta, która na tym polu zainteresowała współczesne samorządy na całym świecie.W swojej książce Autorka zastanawia się przede wszystkim nad tym, jak pod wpływem nowoczesnych koncepcji rządzenia i zarządzania miastem zmieniają się relacje władzy pomiędzy "rządzącymi" a "rządzonymi". W istocie w smart city pojawiają się nowi gracze, którzy w znaczący sposób przeobrażają dotychczas nam znaną geometrię stosunków władzy. Autorka stawia więc niezwykle istotne pytanie: kto rządzi w inteligentnych miastach?W efekcie przeprowadzonych badań w inteligentnych miastach USA i Danii w książce zestawiono ze sobą dwa różne modele rządzenia i zarządzania dzisiejszymi inteligentnymi miastami: model technokratyczny, oparty na współpracy z biznesem i na implementacji zaawansowanych technologii informacyjno-komunikacyjnych, oraz model partycypacyjny, uwzględniający udział mieszkańców w procesach rządzenia i zarządzania miastem.W książce SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? Czytelnik będzie mógł przeczytać o wyzwaniach związanych z implementacją nowoczesnych technologii do przestrzeni miasta i systemów zarządzania.Książkę SMART CITY. Kto rządzi w inteligentnych miastach? kierujemy przede wszystkim do:samorządów, władz miast, departamentów zw. z innowacjami, spółek współpracujących z samorządemorganizacji działających na rzecz polityki miejskiejplanistów, inżynierów, analityków, biznesu, biur consultingowychanalityków danych, informatyków, ale również do:studentów politologii, zarządzania, architektury, urbanistyki etc.
Zarządzanie jakością od wielu lat było przedstawiane w standardach i publikacjach naukowych jako jeden z istotnych aspektów projektu. Prowadzone w tym zakresie badania sugerują jednak, że deklaracje autorów standardów w niewielkim stopniu odpowiadają projektowej rzeczywistości. W praktyce bowiem obserwuje się, że na jakość brakuje czasu. Ważniejsze są przekroczony budżet, niedotrzymany harmonogram czy gaszenie pożarów. W podjętych badaniach, których efektem jest ta monografia, skupiono się na poszukiwaniu istniejących rozwiązań oraz wypracowaniu spójnej koncepcji zarządzania jakością w projekcie. Dążono przy tym do integracji różnych szkół zarządzania jakością oraz wielu podejść do zarządzania projektami, aby wyodrębnić dobre praktyki niezależnie od źródła ich pochodzenia. Zarządzanie jakością w projektach było dotychczas badane wycinkowo, w odniesieniu do wybranych standardów, metodyk, metod lub technik. W literaturze brakuje badań, które wielowymiarowo pokazywałyby, jak kierownicy i członkowie zespołów projektowych faktycznie zarządzają jakością. Rozmowy przeprowadzone z doświadczonymi menedżerami projektów przekonują, że jakość nie jest traktowana jako kluczowy aspekt zarządzania projektami.Monografia integruje dostępną wiedzę z zakresu zarządzania jakością w projekcie, a jednocześnie pokazuje dalsze potrzebne kierunki badań. Wynikają one z istnienia zarówno luk wykrytych w ramach badań dorobku naukowego, jak i niedostatków zidentyfikowanych w trakcie badania ponad pięciuset kierowników i członków zespołów projektowych.
Posługując się prostą metaforą, można stwierdzić, że zarówno w podręcznikach, jak i w praktyce rynkowej prezentowana jest zwykle jasna strona marketingu. Przejawia się ona m.in. w nastawieniu przedsiębiorstw na zaspokajanie potrzeb nabywców, dostarczaniu im użytecznych produktów, oferowaniu ich na korzystnych warunkach i zapewnianiu odpowiedniego poziomu obsługi. Marketing ma jednak także swoją ciemną stronę. Za pomocą tego określenia opisuje się wszystkie te działania rynkowe, które można uznać za nieetyczne, nielegalne, nieuczciwe, oszukańcze czy manipulacyjne, a których efektem jest powstawanie różnego rodzaju szkód dla nabywców, konkurentów i konkurencji, środowiska naturalnego lub innych grup interesariuszy. Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im.
Przeczytałeś książkę o teorii kadr i płac w firmie, ukończyłeś kurs, świetnie wiesz, z czym się wiąże zatrudnianie pracowników i jak obliczyć ich płace... ale w sumie jak zacząć pracę w programie kadrowo-płacowym? Niniejsza pozycja uzupełnia lukę na rynku wydawniczym i ograniczając teorię do minimum pokazuje, jak w praktyce prowadzić kadry i płace, korzystając z nowoczesnego programu Systim. W książce zachowano jedynie tyle teorii, ile potrzebne jest do rozpoczęcia pracy. W książce opisano wszelkie niezbędne w codziennej pracy zagadnienia kadrowo-płacowe, poczynając od zatrudnienia pracownika, przez utworzenie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, ewidencję czasu pracy, naliczenie wynagrodzenia, rozliczenie składek ZUS, rozliczenie delegacji krajowych i zagranicznych, aż po zakończenie zatrudnienia.
To nie jest książka o "ekonomii jedzenia", ani książka zestawiająca ekonomię i żywność. To książka o globalizacji, zmianach klimatycznych, migracji, niedostatku, automatyzacji i wielu innych istotnych tematach podanych w lekkostrawnej formie.Ha-Joon Chang w inteligentny i zabawny sposób łączy opowieści o kuchni i jedzeniu z ekonomią tak, by ambitne idee ekonomiczne stały się nie tylko zjadliwe, ale nawet smaczne.
Inspirujący przewodnik jednego z najlepszych piłkarskich menedżerów w historii!Jak prowadzić zespół do wielkich sukcesów i utrzymać go na szczycie przez lata?Sir Alex Ferguson jest jednym z niewielu liderów, którzy naprawdę wiedzą, jak tego dokonać. W ciągu 38 lat kariery menedżerskiej sięgnął po zdumiewającą liczbę 49 trofeów i pomógł Manchesterowi United stać się jedną z największych światowych marek.W tej inspirującej książce zdradza sekrety swojego warsztatu i opowiada o umiejętnościach, które cenił i ceni najwyżej: jako piłkarz, trener, człowiek, LIDER. Skupia się na wartościach nieodłącznie kojarzonych z jego stylem zarządzania: dyscyplinie, kontroli, pracy zespołowej i motywacji. Porusza także tematy mniej oczywiste, choć równie istotne w drodze do sukcesu: wyznaczanie zadań, analizę informacji i radzenie sobie z porażką.Być liderem powstała we współpracy z inwestorem sir Michaelem Moritzem, długoletnim przyjacielem sir Alexa. To książka napisana szczerze, mądrze i z humorem, pełna ciekawych spostrzeżeń poczynionych dzięki pracy z najlepszymi piłkarzami: Cristiano Ronaldo, Davidem Beckhamem czy Erikiem Cantoną. Przedstawiane w niej osobiste historie koncentrują się wprawdzie na futbolu, ale adresatem publikacji może być każdy - niezależnie od tego, czy rozwijasz własny biznes, jesteś nauczycielem, czy pracujesz w małym zespole.To pozycja, która pomoże ci STAĆ SIĘ LEPSZYM LIDEREM.***Ferguson na niemal 400 stronach przedstawia niesamowite historie i obserwacje. Fani futbolu mogą jedynie narzekać, że książka kończy się zbyt szybko.- "Daily Express"Podwaliny sukcesu Manchesteru United położył Ferguson. Jego niemal patologiczna obsesja futbolu i wygrywania stała się studium przypadku w zakresie przywództwa.- Lionel Barber, "Financial Times"Być liderem jest o przywództwie, zarządzaniu i dążeniu do sukcesu. To fantastyczna książka, jedna z najlepszych pozycji tego rodzaju.- Marcus Berkmann, "Daily Mail"Fragment książki - Alex Ferguson. Być lideremissuu.com/wydawnictwosqn/docs/ferguson_byc_liderem_issuu
Podręcznik przedstawia procedury rachunków kosztów i operacyjnej rachunkowości zarządczej jako zrozumiałe narzędzia pracy menedżera. Został przygotowany jako pomoc dydaktyczna dla studentów do zajęć praktycznych ćwiczeniowych z przedmiotów, takich jak „Rachunkowość zarządcza” czy „Rachunek kosztów”, realizowanych na studiach licencjackich oraz magisterskich oraz praktyków menedżerów wykorzystujących informacje o kosztach w procesie zarządzania.
Zakres tematyczny pokrywa się z obowiązującym programem nauczania i oparty jest na podstawowych podręcznikach z rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej wykorzystywanych na polskich uczelniach.
[…] W mojej ocenie największym atutem recenzowanego podręcznika są bez wątpienia szczegółowo rozwiązane kompleksowe zadania przykładowe, z których każde ma formę osobnego case’a. Jest to niezwykle przydatne narzędzie w dydaktyce rachunku kosztów i rachunkowości zarządczej.[…]
[…] Przedstawiony do recenzji podręcznik jest unikatowy w skali kraju ze względu na formę zadań do samodzielnego rozwiązania. […] Podręcznik jest znakomicie napisany pod względem merytorycznym i dydaktycznym. Jestem przekonany, że […] będzie atrakcyjną pomocą dla wykładowców i uczestników studiów licencjackich, magisterskich i podyplomowych w ramach przedmiotów związanych z rachunkiem kosztów i rachunkowość zarządcza (niezależnie od klasyfikacji przedmiotu do dyscypliny naukowej ekonomia i finanse lub nauki o zarządzaniu i jakości).
(Dr hab. Bartosz Kurek, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie)
Atutem publikacji jest możliwość wykorzystania całości zawartości książki, lub tylko wybranych zagadnień, lub też użycie tylko jego części testowej lub zdaniowej. Pozytywną stroną podręcznika jest także zawarcie ostatniego, kompleksowego zadania, mającego de facto formę case study, co nie tylko pozwoli studentom na utrwalanie zdobytej wiedzy, ale także uwypuklenie aplikacyjnego charakteru zdobytych umiejętności z zakresu rachunkowości zarządczej i rachunku kosztów w praktyce działalności biznesowej i podejmowania decyzji zarządczych.
(Dr hab. Marta Nowak, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu)
*********
Cost Accounting and Managerial Accounting. Tasks
The book presents the procedures of cost accounting and operational management accounting as understandable tools for the work of a manager. It has been prepared as a teaching aid for students for practical exercise classes in subjects such as "Managerial Accounting" or "Cost Accounting", for students and practicing managers who use cost information in the management process.
The subject coverage coincides with the current curriculum and is based on the basic books on cost accounting and management accounting used at Polish universities.
W książce "Skupiony i wolny" John Martin przedstawia praktyczny, motywujący i konkretny sposób działania pozwalający przezwyciężyć irytujące przeszkody oraz odnosić nadzwyczajne sukcesy w życiu zawodowym i osobistym. Wykorzystując zapadające w pamięć przykłady, cytaty oraz wnikliwe pytania, które zmuszają do szczerej analizy własnego życia, autor dostarcza narzędzi, by jasno zdefiniować, zaplanować oraz osiągnąć cele, zarówno te małe, jak i duże. Każdego dnia stajemy przed trudnymi decyzjami, pilnymi zadaniami i niespodziewanymi zagrożeniami dla naszego sukcesu - jeśli jesteśmy na tyle odważni, by rzucić sobie wyzwanie i podążać za marzeniami. Na podstawie wielu lat badań, prowadzonych także metodą prób i błędów, John Martin proponuje nam klucze do wolności. Daje również okazję, by wykorzystać często niedoceniany zasób, jakim są planowanie pełne skupienia i ukierunkowane działanie obejmujące: - dokładne zwizualizowanie marzeń o sukcesie, - zaplanowanie sposobu ich realizacji przez poszukiwania oraz przygotowanie, - przezwyciężenie raz na zawsze frustracji, która wynika z niezdecydowania i nadmiernego rozmyślania, - wypracowanie skutecznych strategii wytrwałości w obliczu klęski, - uzyskanie wolności umysłowej i finansowej szybciej, niż wydawało się to możliwe. JOHN MARTIN jest autorem książek "Postaw na siebie", "Choose your perspective" oraz "Increase your personal productivity". Tworzone przez niego treści pomagają analizować własne nastawienie, dopasowywać obierane cele do swoich mocnych stron i podejmować działania niezależnie od sytuacji.
Jaki jest sekret wielkich liderów? Odpowiedzi na to pytanie udzielą Ken Blanchard, którego książki na temat przywództwa osiągnęły nakład ponad osiemnastu milionów egzemplarzy oraz Mark Miller, który z pracownika fizycznego awansował na wiceprezesa jednej z największych sieci fast foodów w Stanach Zjednoczonych. Dowiesz się: W jaki sposób efektywnie motywować i inspirować ludzi. Dlaczego wielcy liderzy interesują się przyszłością. Jakie trzy obszary wymagają ciągłych ulepszeń. W jaki sposób można świadomie umacniać lub niszczyć wiarygodność lidera. Jakie dwa składniki są niezbędne do osiągnięcia sukcesu na stanowisku przywódczym. "Sekret" przyniesie korzyść tobie, twojej firmie oraz osobom, które liczą na twoje przywództwo.
Kolejne wydanie w Polsce!
Bestseller: 200 tysięcy sprzedanych egzemplarzy w 8 tygodni
* Nieprzemijające prawa, rządzące rynkiem papierów wartościowych
* Szczere, jasne i czasem obra-zoburcze poglądy na giełdę
* Metody osiągania zysku podczas prosperity oraz kryzysu
* Fazy dojrzewania gracza giełdowego: od impulsywnej spekulacji do metodycznej gry
Akcje nie latają jak balony tylko w górę i w dół... Ceny oscylują dość konsekwentnie między określonym niskim i określonym wysokim poziomem. Obszar zakreślony przez ruchy w górę i dół można przedstawić za pomocą ramki. Istnienie tych ramek stało się dla mnie oczywiste
Nicolas Darvas
Kasyno zwane giełdą papierów wartościowych
Oto historia jednego z najgłośniejszych sukcesów giełdowych. Ale nie tylko. To przede wszystkim przewodnik po metodach mistrza Wall Street, technikach spekulacji podczas hossy i bessy, krok po kroku opisanych zasadach gry - przedstawionych w dodatku w taki sposób, żebyś i Ty mógł zasiąść przy stole pokrytym zielonym suknem. I bez względu na to, czy do Twych drzwi zapuka światowy kryzys, czy nagły wzrost cen akcji - ma przygotować Cię na to, byś nigdy nie stracił głowy i zawsze wyszedł na swoje.
Ta książka przetrwała próbę czasu i stała się klasyką Wall Street. Opisany w niej system inwestycyjny przyniósł autorowi fortunę. Czy masz odwagę zaryzykować podobny los? To nie baśń z odległej krainy. Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie przedstawia teorię inwestowania, która przyniosła Darvasowi 2 miliony dolarów zysku, mimo że zaczął od drobnych transakcji. Poznaj jego zasady inwestowania - teorię ramek, stosowanie zleceń stop loss oraz metody na opanowanie szalejących emocji. Włącz się do gry!
Podczas lektury pokonasz kolejne fazy dojrzewania hazardzisty giełdowego: od impulsywnej i niemądrej spekulacji do metodycznej gry. Autor zdefiniował, a potem ulepszył metodą prób i błędów prawa rządzące parkietem, których należy przestrzegać bez względu na emocje i opinie ekspertów.
Tom, który trzymasz w dłoni, jest pierwszą książką diametralnie zmieniającą poglądy ludzi na maklerów i domy maklerskie. Przeczytaj ją, a dowiesz się dlaczego. Zastosuj w praktyce, a wyjdzie Ci to na dobre we wszystkich sytuacjach, z którymi w przyszłości zetkniesz się na giełdzie.
Witaj w świecie wielkich pieniędzy! Praca na Wall Street od zawsze była marzeniem autora. By się dostać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść sporo wyrzeczeń, w pełni skoncentrować się na swoim celu i włożyć mnóstwo pracy w jego realizację. A potem Potem znalazł się w miejscu, o którym, podobnie jak on, intensywnie myśli wielu ludzi biznesu i finansów z całego świata. W miejscu, gdzie czekało go jeszcze więcej ciężkiej pracy, ale także nowe doświadczenia, ciekawi ludzie i wyzwania, z jakimi dotąd się nie spotkał, a z którymi musiał się zmierzyć. I zwyciężyć. Jeśli interesuje Cię fenomen nowojorskiej ulicy, którą wybrały na swoją siedzibę najważniejsze instytucje finansowe Stanów Zjednoczonych, sięgnij po wspomnienia Macieja Kaszycy i dowiedz się: Jak przebiega rekrutacja Polaka na Wall Street Jak w praktyce wygląda praca bankiera inwestycyjnego w Nowym Jorku Jak przeprowadza się procesy przejęć przedsiębiorstw Jak się żyje w Nowym Jorku
Przełomowa książka o wykorzystaniu zdobyczy nowej nauki – architektury wyboru – do podejmowania lepszych życiowych decyzji Impuls zmienił sposób, w jaki patrzą na świat poszczególni ludzie, spółki i rządy - i dzięki temu stał się jedną z najważniejszych książek XXI wieku. Aktualne wydanie finalne oferuje bogactwo nowych spostrzeżeń na takie tematy, jak pandemia Covid-19, dieta, finanse osobiste, oszczędności emerytalne, opieka zdrowotna, dawstwo narządów i zmiana klimatu. Codziennie podejmujemy decyzje dotyczące tego, co kupujemy i co jemy, jakich dokonujemy inwestycji i w jaki sposób spędzamy czas, jak dbamy o swoje zdrowie i naszą planetę. Niestety, często te wybory są nietrafione. Poznając jednak to, w jaki sposób myślą ludzie, możemy im ułatwić podejmowanie najlepszych dla nich decyzji. Autorzy z przenikliwą bystrością i wysmakowanym dowcipem demonstrują, jak można najlepiej popchnąć nas we właściwym kierunku, nie ograniczając absolutnie naszej wolności wyboru. „O niewielu książkach można powiedzieć, że zmieniły świat, ale Impuls faktycznie to zrobił. Najnowsze wydanie jest zachwycające: zabawne, pożyteczne i mądre”. Daniel Kahneman, autor Pułapek myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym Zmienione i uaktualnione wydanie jednej z najbardziej wpływowych książek XXI wieku NAGRODA NOBLA 2017
Zostań swoim najlepszym przyjacielem. Trenerem. Nauczycielem. I pomocnikiem Coaching definiuje się jako interaktywny proces rozwoju zawodowego lub osobistego. Sięgając po metody rodem z psychologii, coaching pomaga poprawiać wyniki, osiągać cele i odpowiadać na ważne pytania związane z działaniem firmy, karierą lub życiem prywatnym. W procesie coachingowym uczestniczą zwykle co najmniej coach i osoba, która jest "coachowana"... A gdyby scoachować się samemu? Gdyby tak, korzystając z profesjonalnych i sprawdzonych narzędzi coachingowych, samemu udzielić sobie wsparcia? Dokonać analizy i diagnozy sytuacji, która sprawia problem? Odpowiedzieć sobie na pytanie o to, w jakim kierunku chce się iść, i po prostu w nim podążyć? Brzmi jak bajka? Tylko na początku. Autor tego podręcznika autocoachingu napisał go właśnie po to, by udostępnić Ci odpowiedni zestaw narzędzi, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z wieloma problemami, jakie życie stawia przed każdym z nas. Oczywiście, ta książka nie zastąpi w pełni ani coacha, ani terapeuty, ale stanie się - mamy nadzieję! - Twoim wsparciem w codziennych zmaganiach zawodowych i osobistych.
Ludzie szukają konkretnego produktu lub usługi, ponieważ chcą rozwiązać jakieś swoje problemy. Oczekują konkretnych rezultatów. Są gotowi zapłacić za pewność, że dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany efekt. Co więcej, za jakiś czas chętnie powrócą, a nawet pozostaną wierni danemu produktowi przez wiele lat. Nie uda Ci się jednak zbudować grupy takich lojalnych klientów, jeśli poprzestaniesz na prostym wystawieniu produktów na sprzedaż i biernym czekaniu.Dzięki tej bestsellerowej książce zrozumiesz, że sekretem udanej sprzedaży jest Twoja ekspercka wiedza i Twoje przesłanie. Dowiesz się także, w jaki sposób je wykorzystać, aby ludzie do Ciebie przyszli i pozostali mimo upływu czasu. Nauczysz się nie tylko, jak wpływać na klientów ze swoich lejków sprzedażowych, ale także jak stać się liderem. To całkowicie naturalne, każdy porządny biznes bowiem powstawał właśnie dlatego, że ktoś postanowił rozwiązać problem, przed którym inni uciekali. Ten poradnik sprawi, że odnajdziesz swój głos i zrozumiesz, jak wiedzę i przesłanie przekuć w ruch ludzi, którzy staną się Twoimi wiernymi klientami. Przekonasz się, jak wielką moc może mieć Twoja opowieść - opowieść eksperta!W książce: kim jest ekspert i jak się nim stać w pięciu etapach sześć sekretów tworzenia własnej grupy odbiorców produktów lub usług cztery sekrety przywiązywania ludzi do oferty pięć sekretów powiększania liczby klientów cztery sekrety stawania się autorytetem dla swoich idealnych klientówZamień swój talent w intratny biznes!
Tysiące przedsiębiorców boleśnie przekonało się o tym, że doskonały pomysł i stworzenie idealnego produktu wcale nie gwarantują sukcesu. Jeden problem - brak ruchu sprzedażowego - rokrocznie doprowadza do upadku wielu obiecujących przedsięwzięć. Nie wystarczy wykazać się odwagą, aby założyć firmę, i pomysłowością w kreowaniu oferty. Potrzebna jest jeszcze umiejętność kierowania ludzi w swoją stronę. Czekanie, aż klienci sami się zjawią, prowadzi do klęski.W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich wprost do Twojego lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne strategie ... a te zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego najcenniejszą częścią jednak jest prosty wzorzec, który pozwala skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie tych strategii można świetnie uzupełniać technikami hakowania wzrostu, które pomagają w zwiększaniu ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci reklamowych.W książce: koncepcja lejków sprzedażowych i jej znaczenie w nowoczesnym marketingu siedem tajników tworzenia grupy swoich idealnych klientów osiem tajników wypełniania lejków sprzedażowych pięć tajników hakowania wzrostu sprzedaży tajemnice ruchu w sieciach reklamowych: Facebook, Google, YouTube, InstagramO tych sposobach nie mówi się głośno!
Jest to najbardziej praktyczny podręcznik z dziedziny programowania neurolingwistycznego. Opisuje setki wzorców, metod i zaawansowanych koncepcji. Jest to książka, na którą wszyscy czekaliśmy. Po trzydziestu pięciu latach nadszedł najwyższy czas, aby się wreszcie ukazała!
Nathaniel J. Varna, autor i mistrz praktyk NLP, Mediolan
Shlomo Vaknin daje nam dokładnie to, czego nam trzeba — same konkrety, bez waty słownej. Przypuszczam, że ta niesamowita książka stanie się podstawowym, a być może nawet obowiązkowym podręcznikiem na szkoleniach z dziedziny NLP na całym świecie. Wszyscy moi uczniowie, byli, obecni i przyszli, będą musieli sięgnąć po Biblię NLP
Deborah Eizenstein, trenerka NLP i badaczka, Tel Awiw
Akceptuj wszystko, co się dzieje, wykorzystuj to i obracaj na swoją korzyść
Programowanie neurolingwistyczne stanowi doskonałe narzędzie, służące modelowaniu oraz szkoleniu. Jego wpływ na psychoterapię, doradztwo, sprzedaż, coaching czy przywództwo jest nieoceniony.
Trenerzy i terapeuci różnych nurtów korzystają z technik NLP lub pozostają pod ich wpływem.
Wszystkie przedstawione tu techniki podzielono na trzy główne rodzaje:
* takie, które można łatwo wypróbować na sobie;
* takie, które można wykorzystać we współpracy z klientami lub innymi ludźmi;
* takie, które wymagają udziału przynajmniej dwóch osób pełniących określone funkcje.
Jeśli jesteś zaawansowanym praktykiem NLP, zobaczysz pewne udoskonalenia wprowadzone w wielu znanych wzorcach. Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z NLP, na wstępie znajdziesz najbardziej podstawowe wzorce, które wzbogacą Twój repertuar oraz wzmocnią Twoją pewność siebie i chęć rozwijania umiejętności. Im częściej będziesz ćwiczyć, tym łatwiej będzie Ci intuicyjnie tworzyć bądź modyfikować wzorce, kiedy znajdziesz się w nowych sytuacjach.
W trakcie opanowywania kolejnych wzorców pracujesz nad swoją elastycznością i kreatywnością. Kiedy wykorzystujesz wybrane techniki, stosujesz założenia i wiedzę przede wszystkim z dziedziny NLP — ale także z każdego innego dostępnego Ci źródła.
Cały czas miej więc otwartą głowę — znajdź to, co sprawdza się najlepiej w określonych okolicznościach.
Najnowsze wydanie międzynarodowego bestsellera Shlomo Vaknina zostało zaktualizowane zgodnie z najświeższą wiedzą z dziedziny NLP oraz uporządkowane w nowy, praktyczny sposób. Dzięki temu korzystanie z książki jest jeszcze łatwiejsze.
Wśród licznych dodatków znajdziesz tu również:
* pięćdziesiąt pięć hipnotycznych fraz Miltona H. Ericssona,
* często spotykane ograniczające przekonania i „mantry”,
* submodalności wzrokowe, słuchowe, kinestetyczne,
* przegląd fundamentalnych przekonań NLP.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?