Neuronauka konsumencka
Badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych
-
Autor: Barbara Wąsikowska
- ISBN: 978-83-8270-265-1
- EAN: 9788382702651
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 16.0x23.0cm
- Język: polski
- Liczba stron: 204
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: 3 - 5 dni
-
Brak ocen
-
57,63złCena detaliczna: 75,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,20 zł
Neuronauka konsumencka zajmuje się teorią podejmowania decyzji przez człowieka, wynikającą z nieuświadomionych i na ogół niewyjaśnionych mechanizmów zachodzących w jego mózgu. W monografii przedstawiono, w zrozumiały sposób, neurobiologiczne metody, techniki i narzędzia (m.in.: EEG, GSR, eye tracking), wykorzystywane w ekonomii behawioralnej w obszarze neuronauki konsumenckiej. Autorka przekazuje wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz opisuje własne doświadczenia i spostrzeżenia na temat prowadzenia badań zachowań konsumentów z użyciem tych metod. Zaletą publikacji jest duża liczba zdjęć i grafik będących opracowaniami własnymi Autorki. Książka skierowana jest do wszystkich, którzy interesują się badaniami zachowań konsumentów: studentów, doktorantów, naukowców, menedżerów i praktyków marketingu.