KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

33,90 zł
44,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,55 zł

47,19 zł
79,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

33,18 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł

48,03 zł
71,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,16 zł

67,47 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,47 zł

107,26 zł
133,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,26 zł

141,14 zł
175,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 141,14 zł
Okładka książki Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych

57,00 zł 43,06 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,92 zł

Mogę bez wahania stwierdzić, że Aswath Damodaran to najlepszy nauczyciel wyceny, jakiego kiedykolwiek spotkałem. Ta książka pomimo swych niewielkich rozmiarów zawiera mnóstwo istotnych informacji Michael Mauboussin, główny strateg inwestowania, Legg Mason Capital Management (z przedmowy) Poznaj prawdziwą wartość swojej inwestycji Czy wiesz, ile tak naprawdę warte są akcje firm? Czy znasz realną wartość mieszkania albo domu, które właśnie kupiłeś? Czy ta wiedza jest Ci potrzebna? Znajomość wartości akcji, obligacji czy nieruchomości pomaga podejmować bardziej świadome decyzje inwestycyjne. Wycena to proces prosty, który może opanować każdy, kto zechce poświęcić trochę czasu na gromadzenie i analizę informacji. Ta książka zawiera wartościowe wskazówki oraz techniki, które docenią zarówno inwestorzy instytucjonalni, jak i ambitni gracze indywidualni. * Wyznaczanie wartości wewnętrznej oraz względnej. * Wycena młodych firm i dojrzałych spółek. * Wycena spółek rozwijających się i upadających. * Wycena firm świadczących usługi finansowe. * Wycena spółek cyklicznych i surowcowych. * Wycena spółek z aktywami niematerialnymi. Pod koniec lektury tej książki będziesz potrafił oszacować wartość każdej firmy czy spółki, których zakup rozważasz!
Okładka książki Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy

67,00 zł 41,24 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,65 zł

Psychologia w służbie Twojego biznesuJedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań.Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.
Okładka książki Zacznij nagrywać swój własny podcast

49,90 zł 30,71 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł

Masz coś do powiedzenia światu? Zrób to w podcaście! Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i samorealizacji dla osób, które chcą i mogą obdarować innych wiedzą, zainteresowaniami, wrażeniami i doświadczeniami. Wielu podcasterów działa pro publico bono, cała rzesza innych zarabia na aktywności w sieci - bezpośrednio, gromadząc środki od darczyńców w systemie crowdfundingowym, albo pośrednio, traktując podcast jako reklamę samego siebie, swoich usług, publikacji itd. Jeśli robią to dobrze, słucha się ich z przyjemnością i niecierpliwie czeka na kolejne odcinki, to tacy podcasterzy z pewnością wiedzą: Jak zorganizować własne studio Jak przygotować się do nagrań W jaki sposób mówić, by utrzymać zainteresowanie słuchaczy Gdzie warto rozpowszechniać odcinki audycji I - co ważne - jak spieniężyć swoją podcastową aktywność Wyczerpującą wiedzą w tym zakresie podzieli się z Tobą autorka książki Anna Harężlak. Pasjonatka komunikacji w internecie i storytellingu, twórczyni podcastu Nareszcie na swoim, Diversify i Po polsku.
Okładka książki Ogilvy on Advertising

89,00 zł 71,78 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,78 zł

David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate.
Okładka książki Analiza kosztów w ocenie działalności... w.3

51,00 zł 34,37 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,37 zł

Książka ma charakter monografii poświęconej analizie kosztów przedsiębiorstwa i jej wykorzystaniu w ocenie efektywności prowadzonej działalności.Po jej przestudiowaniu czytelnik zdobędzie wiedzę o tym:- jaka jest istota i rola analizy kosztów w ocenie działalności przedsiębiorstwa,- jakie źródła informacji wykorzystuje się w analizie kosztów,- jakie znaczenie mają koszty w osiąganiu przez przedsiębiorstwo sukcesu w biznesie,- w jaki sposób przeprowadzać analizę dynamiki i struktury kosztów,- jak badać wpływ różnych czynników na poziom kosztów. Książka jest adresowana do:- kadry kierowniczej różnych szczebli zarządzania,- menedżerów i specjalistów ds. controllingu,- doradców i analityków biznesowych,- pracowników służb finansowo-księgowych,- prowadzących własną działalność gospodarczą,- słuchaczy studiów podyplomowych,- studentów kierunków ekonomicznych.
Okładka książki Analiza i zarządzanie ryzykiem w finansach.. w.3

110,00 zł 78,72 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,13 zł

Książka obejmuje praktyczne przykłady z zakresu analizy i zarządzania ryzykiem w finansach korporacyjnych z zastosowaniem arkusza kalkulacyjnego Excel. Autor omawia:zagadnienia związane z analizą i zarządzaniem ryzykiem finansowym krajowych oraz zagranicznych korporacji na przykładach sprawozdań finansowych, a także danych giełdowych takich korporacji, jak: Microsoft, Novartis, Boeing, Asseco i inne;wybrane metody analizy wskaźnikowej sprawozdań finansowych, źródła finansowania korporacji poprzez reinwestowanie zysków i określone instrumenty finansowe, takie jak: akcje, obligacje, papiery komercyjne, kredyt bankowy;zastosowania praktyczne metody prognozowania z zastosowaniem modeli ekonometrycznych liniowych i nieliniowych w odniesieniu do sprawozdań finansowych;formuły oceny inwestycyjnej wraz z możliwościami symulacji opartej na metodzie Monte Carlo, np. NPV. W kolejnych rozdziałach książki zostały przedstawione praktyczne metody analizy i zarządzania ryzykiem z zastosowaniem wartości zagrożonej, finansowych instrumentów pochodnych, ekonometrycznych modeli szeregów czasowych, teorii gier, drzew decyzyjnych, opcji realnych oraz kredytowych pochodnych. Książka jest pierwszą w Polsce publikacją, w której analiza i zarządzanie ryzykiem skoncentrowane jest na finansach korporacyjnych. Atutem książki jest prezentacja metod analizy ryzyka wraz z zastosowaniem arkusza kalkulacyjnego Excel z elementami programowania w VBA (Visual Basic Aplication).
Okładka książki Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy innowacyjne w globalnej gospodarce

49,90 zł 36,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,50 zł

Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt często podejmowanej zarówno przez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących między internacjonalizacją przedsiębiorstw a ich innowacyjnością, z uwzględnieniem procesów cyfryzacji gospodarki. Badania przeprowadzone w dwudziestu siedmiu państwach Unii Europejskiej wykazały, że występuje związek przyczynowo-skutkowy między innowacyjnością a internacjonalizacją przedsiębiorstw w tych krajach, a wspomniana zależność jest istotna statystycznie. Książka jest adresowana do studentów, pracowników naukowych oraz praktyków gospodarczych, działających w firmach międzynarodowych i przedsiębiorstwach innowacyjnych.
Okładka książki Inteligencja ekonomiczna w działalności usługowej

59,90 zł 40,46 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,65 zł

Przedmiotem dociekań naukowych w monografii były rodzaje inteligencji składające się na inteligencję ekonomiczną w działalności usługowej z podziałem na branże. Poruszono tematykę piętnastu czynników mogących wpływać na rozwój inteligencji ludzkiej. Ponadto przeanalizowano oddziaływanie sztucznej inteligencji w branżach usługowych z uwzględnieniem szans i zagrożeń. Ekonomiczne podejście do usług rozszerzono, korzystając z innych dyscyplin naukowych, sygnalizując subdyscypliny ekonomii w kontekście prowadzonej działalności. Podjęcie problemu inteligencji ekonomicznej w usługowej działalności gospodarczej oparto na realizacji założonych celów i zadań - utworzono koncepcję inteligencji ekonomicznej z uwzględnieniem specyfiki usług. Opracowano wskaźnik usługowej inteligencji ekonomicznej i zaprezentowano modele ewolucyjno-inwestycyjny oraz powiązań inteligencji ekonomicznej z działalnością usługową. Zgodnie z wynikami badań zdecydowana większość (powyżej 75%) badanych poparła posiadanie specjalnych zdolności ważnych dla prowadzenia działalności gospodarczej i bycia przedsiębiorcą. Oznacza to, że pracownicy są przekonani o konieczności rozwijania rodzajów inteligencji w celu prowadzenia działalności gospodarczej i przyjmowania ról właściciela czy kierownika organizacji, w tym usługowej.
Okładka książki 48 praw władzy

49,99 zł 30,41 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,41 zł

NIEMORALNA, POUCZAJĄCA LEKTURA!Trzy tysiące lat historii władzy skondensowanych w surowej esencji czterdziestu ośmiu praw. Synteza filozofii Machiavelliego, Sun-Tsu, Carla von Clausewitza i innych wielkich myślicieli.Czy nam się to podoba, czy nie, każde z tych praw znajduje zastosowanie w życiu. Poparte taktykami królowej Elżbiety I, Henry'ego Kissingera, czy innych wpływowych postaci lub ofiar władzy, zafascynują każdego, kto jest zainteresowany przejęciem kontroli.Robert Greene - poliglota, tłumacz, autor, mówca, autorytet w dziedzinie strategii, władzy i uwodzenia. Ukończył studia klasyczne na University of Wisconsin. Przez wiele lat pracował jako redaktor, między innymi w magazynie "Esquier". Mieszkał w Londynie, Paryżu i Barcelonie, obecnie żyje w Los Angeles.
Okładka książki W stronę zrównoważonego wynagradzania

44,10 zł 31,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,55 zł

Monografia stanowi bardzo interesujący materiał, który może służyć jako wstęp do dalszego doskonalenia procesów wynagradzania w organizacjach świadomych istotności zrównoważonego rozwoju. Z recenzji prof. dr. hab. Marka Bugdola Autorki w bardzo ciekawy sposób powiązały tematykę wynagrodzeń ze zrównoważonym rozwojem, przenosząc na grunt rozważań nad wynagrodzeniami wymiary uznawane za podstawowe w zrównoważonym rozwoju – społeczny, ekonomiczny i środowiskowy. Zestawienie tych dwóch obszarów jest obecnie dość rzadko spotykane, choć z pewnością przyszłościowe – rozważania nad kolejnymi funkcjami personalnymi (obok wynagrodzeń) w kontekście zrównoważenia lub równoważenia będą na pewno podejmowane przez kolejnych autorów. Z recenzji dr hab. Patrycji Zwiech, prof. US Wynagradzanie pracowników w organizacji ma bezpośredni wpływ na kreowanie pożądanych zachowań pracowniczych dlatego może znacząco wpłynąć na poszerzanie świadomości pracowników i promowanie wartości związanych ze zrównoważonym rozwojem, które z kolei przełożą się na prośrodowiskowe zachowania pracowników i ich rodzin. Tak więc polityka wynagradzania, stosowane procesy i narzędzia, uwzględniające zasady zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu mogą nie tylko kreować dobrostan pracowników, ich rodzin czy samej organizacji, ale też wspierać środowisko naturalne. Wspólne cele integrują najważniejszych interesariuszy (pracowników i organizacji) wokół wartości i działań na rzecz środowiska naturalnego i społeczeństwa. Stąd pomysł niniejszej książki, której celem jest wskazanie kluczowych kierunków w jakich może zmierzać polityka wynagradzania pracowników (jako kluczowej grupy interesariuszy) w organizacjach odpowiedzialnych, które świadomie podejmują wysiłki zmierzające do realizacji celów zrównoważonego rozwoju. Kreowanie polityki zrównoważonego wynagradzania pracowników to nie tyle kierunek rozwoju systemów wynagradzania co konieczność i odpowiedzialność dzisiejszych pracodawców. Książka jest jedną z pierwszych pozycji podejmująca tematykę wynagradzania w kontekście zrównoważonego rozwoju. Autorki prowadzą rozważania co oznacza wynagradzanie pracowników spójne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Konsekwencją tych rozważań są badania empiryczne, które pozwalają na rozpoznanie czy w stosowanej polityce wynagradzania pracodawcy w Polsce uwzględniają te zasady. Opracowanie wyznacza kierunki w jakich organizacje mogą zmierzać, aby kształtować zrównoważone wynagradzanie pracowników. Na treść publikacji składa się pięć rozdziałów, z których każdy poświęcony jest określonej problematyce z zakresu wynagradzania uwzględniającego zrównoważone zarządzanie kapitałem ludzkim. Aneta Kużniarska - doktor w dziedzinie nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Zarządzania Strategicznego Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania UJ. Zainteresowania naukowe po doktoracie ukierunkowała na obszary związane ze zrównoważonym rozwojem i zrównoważonym zarządzaniem, skupiając szczególną uwagę na obszarze zrównoważonego ZZL. Jest autorką prac z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim, controllingu personalnego oraz roli digitalizacji w zarządzaniu. Ewa Beck-Krala - doktor habilitowany w dziedzinie nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Konsultant, trener i wykładowca na Wydziale Zarządzania AGH w Krakowie. Autorka książek i wielu publikacji z dziedziny zarządzania wynagrodzeniami pracowniczymi, m.in. Partycypacja pracowników w zarządzaniu firmą. Nowy sposób wynagradzania i motywowania, Wolters Kluwer, Kraków 2008. Swoje zainteresowania badawcze koncentruje wokół strategicznego zarządzania ludźmi, efektywnych systemów motywowania i wynagradzania pracowników, wspierającego środowiska pracy i kreowania dobrostanu pracowników. Izabela Stańczyk – doktor habilitowany w dziedzinie nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu, profesor nadzwyczajny w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Okładka książki Ekonomika inwestycji infrastrukturalnych i taborowych w sektorze kolejowym - wybrane zagadnienia

75,00 zł 53,74 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł

Wiodącym tematem książki są zagadnienia ekonomiki transportu kolejowego rozpatrywane pod kątem inwestycji infrastrukturalnych. Uzupełniająco zaś włączono do rozważań zagadnienia inwestycji taborowych w sektorze kolejowym. Inwestycje taborowe w sektorze kolejowym są bowiem ściśle powiązane z inwestycjami infrastrukturalnymi ze względów techniczno-eksploatacyjnych. Określone parametry infrastruktury, takie w szczególności jak maksymalna prędkość techniczna linii kolejowej, wyposażenie w elektryczną sieć trakcyjną oraz zastosowany system sterowania ruchem, wiążący tor z pojazdem, determinują parametry techniczno-eksploatacyjne taboru kolejowego stosowanego w przewozach na danej linii kolejowej. W ramach uwag wprowadzających wskazano na związki między ekonomiką transportu a polityką transportową i ekonomiką inwestycji infrastrukturalnych. W poszczególnych rozdziałach stopniowo rozwijano problematykę inwestycji w sektorze kolejowym, rozpoczynając jednak od omówienia w rozdziale pierwszym zagadnień związanych z zarządzaniem publicznie dostępną infrastrukturą kolejową oraz w rozdziale drugim – od prezentacji klasyfikacji taboru kolejowego i ogólnych zasad jego utrzymania określonych w ramach systemu regulacyjnego transportu kolejowego. Rozdział trzeci monografii zawiera charakterystykę istniejącego współcześnie układu przestrzenno- -geograficznego polskiej infrastruktury kolejowej, z szerokimi odniesieniami do międzynarodowego układu tej infrastruktury. W kolejnym, czwartym rozdziale omówiono podstawowe przesłanki podejmowania decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do infrastruktury kolejowej i taboru kolejowego, natomiast w rozdziale piątym szeroko omówiono wpływ otoczenia społeczno-gospodarczego na podejmowane w sektorze kolejowym decyzje inwestycyjne. Rozdział szósty zawiera charakterystykę źródeł finansowania inwestycji w sektorze kolejowym. Kolejne rozdziały poświęcono zagadnieniom analizy efektywności inwestycji. W rozdziale siódmym omówiono powszechnie znane i stosowane metody analizy efektywności inwestycji, natomiast w rozdziale ósmym – ogólne zasady analizy efektywności inwestycji łącznie z zakresem przedmiotowym tzw. analizy kosztów i korzyści (AKK) w odniesieniu do sektora kolejowego. Rozdziały dziewiąty i dziesiąty zawierają bardziej szczegółowe treści odnoszące się do specyfiki AKK projektów inwestycyjnych w zakresie infrastruktury kolejowej i taboru kolejowego. W końcowej części monografii zamieszczono dwa aneksy – pierwszy (A) poświęcony rysowi historycznemu rozwoju polskiej sieci kolejowej i drugi (B) prezentujący charakterystykę polskiej sieci kolejowej w okresie transformacji społeczno-gospodarczej po 1990 roku. Ze wstępu
Okładka książki Odwagi! Fortuna sprzyja nieustraszonym

49,90 zł 31,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł

Wciąż musisz wybierać. Okazać odwagę czy pozostać przy tym, co bezpieczne? Pójść na łatwiznę czy zrobić to, co należy? Tyle że akty odwagi to rzadkość. Ludzie, owszem, podziwiają męstwo i determinację, sami jednak najczęściej wolą się nie wychylać, nie wysilać, nie ryzykować. Pozornie to rozsądna postawa - ale czy tak jest w istocie? Jeśli chcesz naprawdę żyć, musisz ujarzmić swój strach. W przeciwnym razie ktoś będzie dokonywał życiowych wyborów za Ciebie. A Twoje możliwości pozostaną niewykorzystane. Wewnętrzny brak odwagi jest problemem ponadczasowym. I ponadczasową prawdą jest, że odwaga to warunek rozwoju, postępu i... szczęścia. W tej książce znajdziesz inspirujący przegląd myśli filozofów, przywódców i wizjonerów, a także wiele prawdziwych historii ludzi, którzy pokazali, jak pokonać strach i ćwiczyć się w męstwie. Przeczytasz również o nieco mniej znanych dylematach moralnych i odważnych czynach i przekonasz się, jak bardzo nasz świat potrzebuje nieustraszonych osób i mężnych czynów. Dziś szerzy się strach, wygodnictwo i przechodzenie nad cudzą krzywdą do porządku dziennego, a jedynym lekarstwem na to jest właśnie odwaga. A tę możesz okazywać codziennie i w każdym miejscu, niezależnie od tego, kim jesteś. I właśnie o tym jest ta książka: o pokonywaniu lęków i ćwiczeniu się w odwadze. Dzięki lekturze zrozumiesz: czym jest strach i jak nim zarządzać jak męstwo wiąże się z ryzykiem i podejmowaniem decyzji dlaczego warto zdobywać się na odwagę że szczęście wiąże się z wolnością a by być wolnym, trzeba być odważnym [...] bądź odważny w ostatecznym rachunku jedynie to się liczy
Okładka książki Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi...

59,00 zł 36,31 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

A Ty, ilu chcesz mieć obserwujących na Instagramie? Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste? Nie do końca. Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć.
Okładka książki 12 reguł sukcesu

49,00 zł 30,16 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,51 zł

Choć wszyscy pragną sukcesu, nie każdemu udaje się go osiągnąć. Mimo ciężkiej pracy i desperackich starań wciąż coś idzie nie tak. W rezultacie przeciętny człowiek widzi jedynie to, że o życiową pomyślność jest niezwykle trudno, a ludzie sukcesu mieli albo niespotykane zdolności, albo wyjątkowe szczęście. Tymczasem rzeczywistość jest inna. Każdy, kto poświęciłby czas na dogłębną analizę natury i przyczyn sukcesu, doszedłby do niezwykłego wniosku: sukces to tylko odpowiednia decyzja. Po prostu trzeba ją podjąć - i zacząć od razu działać, bazując na tym, co się w danej chwili posiada. Ta książka zawiera podstawowe lekcje, których zastosowanie w życiu przyniesie Ci spełnienie. Wystarczy, że rozpoznasz, czego naprawdę pragniesz i czemu chcesz podporządkować własne wysiłki, a potem podejmiesz decyzję i będziesz stopniowo, konsekwentnie i nieustraszenie dążyć do swojego celu. Na kolejnych stronach znajdziesz dwanaście mądrych i potężnych - będących niczym drogowskazy - zasad, dzięki którym zrozumiesz swoje wcześniejsze błędy i z łatwością będziesz podążać ku szczęściu. Odkryjesz, ile radości i pasji przynosi satysfakcjonujące życie obfitujące w powodzenie i pomyślność. Dowiesz się, skąd się biorą przeszkody i dlaczego otaczający Cię krewni i znajomi będą krytykować i wyśmiewać Twoje starania. Ale przede wszystkim zrozumiesz, jak ważne są życiowa wolność, wytrwałość i zaangażowanie w dążeniu do celu. Zrozum i zastosuj dwanaście reguł: pewność siebie i wytrwałość cele i sukces postawa i komunikacja decyzja i akcja odpowiedzialność i ryzyko pieniądze i kreatywność Sukces to postępujące urzeczywistnianie godnego uwagi, idealnego pomysłu!
Opakowanie Rozwój kompetencji menedżera ochrony zdrowia - praktyczny poradnik

169,00 zł 127,85 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 127,85 zł

W skutecznym zarządzaniu chodzi nie tylko o wykreowanie wizji rozwoju w dłuższej perspektywie, umiejętność planowania, delegowania i egzekwowania zadań, lecz także o zaangażowanie i motywowanie pracowników, orientację na pacjenta, a także budowanie świadomości marki placówki. Współczesny, szybko zmieniający się rynek pracy wymaga refleksji nad własnymi umiejętnościami i nieustannej pracy nad ich rozwojem. Książka pomoże Ci w rozwoju wybranych kompetencji, m.in. takich jak myślenie strategiczne, podejmowanie decyzji, planowanie, delegowanie czy rozliczanie efektów i zarządzanie zespołem.
Okładka książki Etyka w biznesie i katolicka nauka społeczna

60,00 zł 33,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,99 zł

Czy religia, której założyciel uczył moralności opartej na fundamentalnej zasadzie miłości bliźniego, może moralnie aprobować zorientowane na zysk przedsiębiorstwa funkcjonujące w ramach współczesnej gospodarki globalnej? Jakie relacje powinny łączyć wiarę i życie gospodarcze? W jaki sposób przedsiębiorcy, pracownicy i dyrektorzy mogą przyczyniać się do wspólnego dobra poprzez bardziej etyczne zachowania biznesowe i społeczne? Etyka w biznesie i katolicka nauka społeczna to książka prezentująca szerokie spojrzenie na dwa rozbieżne obszary życia. Skoncentrowani na sprawczości przedsiębiorców oraz interesach biznesowych, autorzy podejmują fundamentalne problemy, z którymi mierzą się liderzy biznesu i przedsiębiorstwa pragnące prowadzić swoją działalność w społecznie odpowiedzialny sposób. Daniel K. Finn – profesor ekonomii i sztuk wyzwolonych oraz teologii Uniwersytetu St. John’s i Kolegium im. Świętego Benedykta. Autor książek o etyce w ekonomii i biznesie.
Okładka książki Zarządzanie ryzykiem prawnym w bankowości

69,90 zł 50,08 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,08 zł

Tematyka ryzyka prawnego jest rzadko poruszana w literaturze naukowej i fachowej. Wynika to w dużym stopniu z konieczności połączenia przy jego analizie zagadnień z różnych dyscyplin. Problematyka „zarządzania ryzykiem” łączy w sobie zagadnienia zarządzania, finansów i elementy nauk prawnych. Autorka wykorzystała posiadaną wiedzę teoretyczną i zawodową w sposób, który umożliwił oryginalne rozwiązanie problemu naukowego. Za szczególnie cenne uznaję połączenie i zintegrowane wykorzystanie informacji i danych z różnych źródeł, a także ich przekrojową analizę i sformułowane wnioski. Autorka wskazała też luki występujące w istniejących rozwiązaniach regulacyjnych i praktyce banków. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Iwanicz-Drozdowskiej Powstała praca, która – w moim odczuciu – jest bez wątpienia kamieniem milowym w formułowaniu wiedzy na temat ryzyka operacyjnego w części dotyczącej ryzyka prawnego. Autorka zestawia obszernie i wnikliwie stan wiedzy dotyczący ryzyka prawnego, która dotąd była właściwie rozproszona w publikacjach poświęconych ryzyku operacyjnemu i przyczynkowych publikacjach. Doktorantce udało się uporządkować tę wiedzę, zebrać w spójnym zestawieniu i zaproponować autorską syntezę, zweryfikowaną badaniami, a to daje nauce punkt startu do rozwijania tej problematyki. Mam wrażenie, że praca taka nie miałaby szans powodzenia, gdyby nie to, że autorka jest praktykiem i menedżerem w sektorze bankowym, a także że jest praktykującym prawnikiem z tego sektora. Z recenzji dr. hab. inż. Janusza Zawiły-Niedźwieckiego, prof. Politechniki Warszawskiej
Okładka książki Podejście sytuacyjne w zarządzaniu zaangażowaniem w organizację

79,91 zł 66,34 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,34 zł

Podjęty w monografii problem labilności zaangażowania pracowników oraz słabnącej więzi z organizacją narasta w warunkach zmienności i niepewności. Prowadzi to do licznych odejść z miejsca pracy i strat organizacyjnych w obszarze kapitału ludzkiego. Autorzy monografii podjęli próbę rozwiązania problemu retencji pracowników przy zastosowaniu podejścia sytuacyjnego w zarządzaniu zaangażowaniem pracowników. Podmiotem badań i analiz uczynili grupę zawodową policji, która ze względu na istotny społecznie charakter realizowanych zadań jest szczególnie narażona na skutki braku stabilności zatrudnienia. W badaniach zrealizowanych na licznej grupie funkcjonariuszy policji przy wykorzystaniu m.in. hierarchicznego modelowania liniowego wykazano istnienie pozytywnego związku pomiędzy przywództwem sytuacyjnym menedżerów a stymulacją zaangażowania pracowników. Uzyskane wyniki otwierają przestrzeń do szerszego eksplorowania badawczego. Monografia jest adresowana zwłaszcza do kadry menedżerskiej różnych jednostek organizacyjnych policji, która niejednokrotnie stoi przed trudnymi decyzjami zmierzającymi do poprawy więzi pracowników z organizacją, by w ten sposób ograniczyć liczne odejścia z pracy. Książka może zainteresować także osoby poszukujące wiedzy opartej na analizach dotyczących uwarunkowań determinujących zaangażowanie w organizację czy zwiększania zaangażowania pracowników w warunkach zmienności i niepewności.
Okładka książki Pomiędzy sensem a bezsensem pracy. Rola zachowań przywódczych w kształtowaniu przekonania o sensie pracy

79,91 zł 53,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,90 zł

Jak słyszę poczucie sensu, to nie mam w głowie konkretnego obrazka, ale jakąś ideę. Praca, która ma sens, to taka, która wywołuje zmianę. Jestem jej elementem, mam na nią wpływ, a nie dzieje się obok mnie albo pomimo mnie. Tylko jakoś jestem nią w stanie albo zarządzić, albo współzarządzać. Uczestniczyć w niej. No i ta zmiana dotyczy społeczności albo społeczeństwa, czyli nie jest to zmiana korporacyjna, typu: zmiana postrzegania marki Kiedy badani opowiadali mi o sensie wykonywanej pracy, wskazywali na jego bardzo różne źródła, między innymi przekonanie o pozytywnym wpływie wykonywanej pracy na otoczenie, co dość dobrze ilustruje powyższy cytat słowa pracowniczki z miasta średniej wielkości. Choć badani wskazywali na różne źródła sensu, łączyło ich kilka wspólnych cech, których nie byli świadomi. Wszyscy byli silnie zaangażowani w pracę, mocno przywiązani do organizacji i ponadprzeciętnie zadowoleni z pracy. Niestety, to przekonanie o sensie pracy zazwyczaj nie trwało długo. W książce pokazuję, jak menedżerowie, często nieświadomie, zamiast przyczyniać się do wzmocnienia poczucia sensu u podwładnych, swoimi działaniami prowadzili do sytuacji, w których praca sens traciła, a nawet zaczynała być przez badanych określana jako bezsensowna. Wówczas zamiast zaangażowania pojawiał się cynizm, przywiązanie zamieniało się w chęć odejścia, a satysfakcja w żal. Dlatego jest to książka pisana ku rozwadze. Przełożonym pomoże tego negatywnego wpływu na sens pracy uniknąć. Pracownikom pozwoli przed utratą sensu się zabezpieczyć. Wszystkim, mam nadzieję, uświadomi, że pytanie o sens pracy nie powinno być tylko domeną filozofów. Powinno towarzyszyć każdemu z nas, pomagając w pracy zobaczyć to, co wartościowe i ważne.
Okładka książki Marketing usług zdrowotnych

82,01 zł 65,39 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,27 zł

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku prowadzonej praktyki.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,86 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Okładka książki Prawo LOLA

32,97 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,97 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj