Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów
-
Autor: Agata Wawrzyniak
- ISBN: 978-83-8270-271-2
- EAN: 9788382702712
- Oprawa: Miękka
- Wydawca: Difin
- Format: 294x234 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 252
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 3 - 5 dni
-
Brak ocen
-
57,63złCena detaliczna: 75,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,20 zł
Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z wykorzystaniem modelowania i symulacji wieloagentowej, a także przedstawienie wyników badań symulacyjnych przeprowadzonych przez Autorkę. W pięciu rozdziałach omówione zostały m.in.: uwarunkowania zachowań konsumentów na współczesnym rynku oraz kluczowe czynniki wpływające na te zachowania, metody modelowania zachowań konsumentów oraz przesłanki zastosowania modelowania i symulacji wieloagentowej w ich badaniu. Przedstawiono także konsumpcję i proces zakupowy w świetle behawioralnej teorii podejmowania decyzji oraz ekonomii behawioralnej. Monografia jest skierowana do ekonomistów, jak również teoretyków i praktyków zainteresowanych badaniami zachowań konsumentów przy użyciu modelowania i symulacji wieloagentowej. Może także stanowić źródło wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, doktorantów, a także przedsiębiorców i specjalistów z zakresu marketingu.