KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

33,90 zł
44,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,55 zł

47,19 zł
79,91 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,19 zł

33,18 zł
59,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,18 zł

48,03 zł
71,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,16 zł

67,47 zł
99,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,47 zł

107,26 zł
133,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 107,26 zł

141,14 zł
175,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 141,14 zł
Okładka książki Najpierw rzeczy najważniejsze

59,90 zł 35,51 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,45 zł

Naucz się określać priorytety i skutecznie zarządzać czasem.Wszyscy musimy radzić sobie z ogromem obowiązków, zadań i wyzwań, jakie stawia życie. Mamy przy tym poczucie, że powinniśmy być świetnie zorganizowani i odnosić sukcesy na każdym polu. Jest to jednak niezmiernie trudne - musimy dokonywać wyborów i ustanawiać priorytety. I tu okazuje się, że umiejętność porządkowania spraw to nie lada sztuka.Autorzy pokazują, jak dzielić sprawy na naprawdę ważne i takie, które można pominąć. Uświadamiają nam, że nie chodzi o to, by robić więcej w krótszym czasie i być niewolnikiem zegara i terminarzy. Oferują za to nowoczesny sposób zarządzania czasem, który pozwala ujrzeć życie jako harmonijną całość.Książka ta stanowi nieocenioną pomoc zarówno dla zapracowanych biznesmenów, jak i dla wszystkich, którzy chcą wieść bardziej satysfakcjonujące życie.
Okładka książki Od start-upu do potęgi.

89,00 zł 73,71 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,71 zł

Co motywuje najwybitniejszych przedsiębiorców do pracy? Pieniądze, uznanie czy może sława? Jakie ich cechy i sposób myślenia stanowią motor napędowy do podejmowanego wysiłku? Czy przedsiębiorcy-innowatorzy to ludzie charakteryzujący się jakimiś szczególnymi cechami? Autorskie badania wskazują, iż posiadane wartości mają kluczowe znaczenie zarówno w odniesieniu do posiadanego sensu życia, jak i do osiąganych wyników biznesowych. Wartości wspierane określonym sposobem myślenia i działania prowadzą do spektakularnych wyników biznesowych. W tej książce na przykładach twórców potęg internetowych (Jeff Bezos, Larry Page, Sergey Brin i Mark Zuckerberg) pokazano, jak zwykli ludzie są w stanie dokonać niezwykłych zmian w świecie. Jak start-upy - poprzez przyjęcie określonego sposobu myślenia i działania swoich założycieli - mogą stać się przedsiębiorstwami wpływającymi na to, jak funkcjonują ludzie na świecie.
Okładka książki Nauka o zarządzaniu. W kierunku systemu syntezy

120,00 zł 80,87 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,87 zł

Rośnie złożoność przedmiotu i problemów zarządzania i jednocześnie rozdrobnienie oraz rozproszenie nauk o zarządzaniu. Mają one status drugorzędnych "nauk praktycznych", ustępują ekonomii, politologii, socjologii i in. oraz ich kombinacjom. Jednocześnie praktyka zarządzania ponosi spektakularne porażki, nie osiągając oczekiwanej sprawności na założonych poziomach. Jedną z przyczyn jest niedostatek syntez w naukach o zarządzaniu. Praca wraca do przedmiotowego dyskursu. Diagnozując stan nauk o zarządzaniu, założenia nauk, w tym ich prawa, Autor proponuje systemowo-prakseologiczne podstawy systemu syntezy nauk o zarządzaniu. Na gruncie pragmatycznych nauk o zarządzaniu synteza ta ogniskuje się przede wszystkim na apragmatycznej nauce o zarządzaniu. Bez systemu syntezy nauki o zarządzaniu nie spełnią pokładanych w nich nadziei i oczekiwań. Tylko synteza może scalić nauki o zarządzaniu, dopełnić ich systemowość, a zwłaszcza usprawnić prowadzenie szczególnie złożonych, globalnych problemów świata. Rolą tych nauk jest wiodąca pozycja wśród nauk kształtujących prowadzenie cywilizacji. Synteza to najpierw stosowanie podejścia systemowego, prakseologii, zgodność z prawami nauk. Zwłaszcza prawo nadwyżki ekonomicznej rozstrzyga o nadrzędności Przyrody nad cywilizacją ludzką oraz o jej przyszłości. Synteza to: 1) zarządzanie - związek kreowania, samoorganizowania się i ewolucji; 2) system zarządzania - współoddziaływanie dialektyki, paradoksów i chaosu; 3) rdzeń systemu zarządzania, ale znajdujący się w otulinie dążeń, doktryn i okoliczności; 4) uznanie, że funkcje nauki o zarządzaniu obejmują również wartościowanie, diagnozowanie, określanie i urzeczywistnianie norm (stanów pożądanych). Sukces i porażka są nierozłączne. Przyszłość rodzaju ludzkiego, w tym praktykę zarządzania bez systemu syntezy nauki o zarządzaniu czekają porażki, także katastrofalne. Książka stawia wyłaniające się problemy syntezy nauki oraz proponuje perspektywy stanowiące naukowy fundament sprawnego rozwiązywania nadchodzących trudności.
Okładka książki PERSONAL BRANDING. Świadome kształtowanie wizerunku (wyd. II)

69,00 zł 46,50 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,38 zł

Kreowanie rozpoznawalnej i silnej marki osobistej to wyzwanie, jakie stoi dziś przed każdym z nas. Świadomie kształtowany wizerunek, zgodny z tym, kim naprawdę jesteśmy, jest miarą nie tylko sukcesu zawodowego, ale przede wszystkim osobistej satysfakcji. Sięgnij zatem po solidną dawkę wiedzy humanistyczno-społecznej zaaplikowanej do świata biznesu i otaczającej nas rzeczywistości i rozpocznij pracę - ponieważ TY TEŻ JESTEŚ MARKĄ i tylko od Ciebie zależy jaką. Najważniejsze, by jej obraz był zawsze spójny z tym, kim naprawdę jesteś - stworzony z tego, co w Tobie najlepsze. "PERSONAL BRANDING. Świadome kształtowanie wizerunku" to podręczny przewodnik dla każdego, kto nie tylko chce poznać narzędzia wpływu, ale przede wszystkim poszukuje odpowiedzi na pytania, kim jest, kim chce być, a także jak osiągać wyznaczone cele. Struktura książki wyznaczona jest poprzez odpowiedzi na pytania-klucze: CO to jest własna marka? KTO może pomóc w zbudowaniu Twojej własnej marki? KIM jesteś? JAK zbudować swoją markę? DLACZEGO zawsze musisz być fair?
Okładka książki Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa - teoria i praktyka

95,00 zł 67,92 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,92 zł

Prowadzenie działalności gospodarczej to dzisiaj zarówno sztuka, jak i wyzwanie. Celem tej publikacji jest przybliżenie studentom oraz osobom, które zajmują się lub będą się zajmowały problematyką finansów pomiotów gospodarczych, zagadnień z tego obszaru w aspektach teoretycznym i praktycznym. Polecamy ją również prowadzącym lub zamierzającym prowadzić własny biznes. Pozwoli im ona bliżej poznać świat finansów, ograniczyć skutki pojawiających się zagrożeń kryzysowych oraz wykorzystać wiele szans rozwojowych, jakie mogą im towarzyszyć. Rozważania teoretyczne podbudowano wieloma przykładami i zadaniami, co powoduje, że książka jest atrakcyjna dla osób pragnących widzieć związek teorii z praktyką. Nacisk położono na zagadnienia, takie jak: istota finansów przedsiębiorstw, źródła pozyskiwania kapitałów, zarządzanie ryzkiem, ocena sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, analiza progu rentowności oraz dźwigni finansowej i operacyjnej, decyzje inwestycyjne, fuzje i przejęcia firm. Dużo uwagi w monografii poświecono zagadnieniom obecnie bardzo istotnym w kontekście mierzenia się ze skutkami COVID-19, tj. podejmowaniu ryzyka, które wiąże się nieodzownie z zarządzaniem w działalności gospodarczej. […] monografia jest efektem dociekań pięciu osób zarówno pracowników naukowych, jak i praktyków. Należy uznać, iż dobrze się stało, że zajęli się Oni ambitnym i aktualnym tematem dotyczącym zarządzania finansami przedsiębiorstw. Temat o tyle istotny, że mierząc się ze skutkami COVID-19, prowadzenie działalności gospodarczej, a zwłaszcza zapewnienie kapitałów do przetrwania kryzysu wywołanego pandemią, będzie dla uczestników rynku dużym wyzwaniem,. Dlatego też niezwykle istotne jest pojęcie tematu zarządzania finansami w odniesieniu do aktualnych zagrożeń i możliwości… […] Uważam że lektura niniejszej monografii sprzyjać bezie pogłębianiu i przyswajaniu pożądanej wiedzy skupionej wokół zasad funkcjonowania przedsiębiorstw. Jestem przekonana, że publikacja ta kwalifikuje się do polecenia zarówno studentom różnych specjalności kierunku zarządzania czy finansów i rachunkowości, jak również w środowiskach menedżerskich. [...] Ponadto jest niewątpliwie doskonałą pozycją szkoleniową i samokształceniową dla osób zajmujących się finansami w przedsiębiorstwie, Jak też dla osób prowadzących lub zamierzających prowadzić własny biznes. (Dr hab. Sylwia Wojciechowska-Filipek, prof. SAN) Enterprise finance management – theory and practice Running a business in today’s world is both an art and a challenge. This publication aims to familiarize students and those who deal or will deal with the issues of the finances of business entities with the topics in this area in both theoretical and practical aspects. We also recommend it for those running or intending to run their own business. It will allow them to learn more about the world of finance, reduce the effects of emerging crisis risks and take advantage of the many development opportunities that may accompany them. Many examples and tasks support the theoretical considerations, which makes the book attractive to those who want to see the connection between theory and practice. It places emphasis on issues such as the essence of corporate finance, sources of capital, risk management, assessment of the financial position of the company, break-even analysis and financial and operating leverage, investment decisions, as well as mergers and acquisitions of companies. A great deal of attention in the monograph is devoted to issues that are currently very important in the context of measuring the effects of COVID-19, i.e. risk-taking, which is inevitably associated with management in business. Running a business today is both an art and a challenge. The purpose of this publication is to introduce students and those who are involved in dealing or will deal with the problems of the finances of economic entities, issues in this area in theoretical and practical aspects. (From Introduction)
Okładka książki Podstawy rachunkowości finansowej. Pojęcia i zadania

63,00 zł 45,05 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,74 zł

Niniejsze opracowanie stanowi zbiór podstawowych, a jednocześnie najważniejszych pojęć i definicji z zakresu rachunkowości, poszerzony o tak potrzebne w zrozumieniu tematu zadania praktyczne. Dla młodych adeptów rachunkowości może stanowić przewodnik programowy po przedmiocie, wskazujący zagadnienia wymagające szczególnej uwagi. Daje możliwość ich głębszego przestudiowania i utrwalenia, dzięki zamieszczonym zadaniom do rozwiązania. Dla praktyków rachunkowości i dziedzin pokrewnych może stanowić źródło szybkiego przyswojenia lub odświeżenia zagadnień z dziedziny rachunkowości. Stan prawny opracowania na 1 stycznia 2016 roku. Fundamentals of financial accounting. Concepts and tasks This study is a collection of basic, and at the same time, most important concepts and definitions in accounting, expanded by practical tasks, which are essential in understanding the topic. For young accounting students, it can be a curriculum guide through the subject, indicating issues requiring special attention. It allows for deeper study and consolidation, thanks to the inclusion of tasks to solve. For the practitioners of accounting, as well as the related fields, it may be a source of quick assimilation or refreshment of topics in accounting. Legal status of the study as of January 1, 2016.
Okładka książki Przywódca idealny

32,90 zł 24,37 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,37 zł

Jaki powinien być idealny Przywódca i jakie powinien posiadać cechy? Czy jest to wybraniec, czy też każdy z nas może nim być? A może w ogóle nie potrzebujemy przywódcy, gdyż dzisiaj wszystko jest w naszych rękach - nas, obywateli?Przywódca idealny to bajka filozoficzna dla dorosłych, która w alegoryczny sposób ukazuje rozterki obywateli, niebezpieczeństwo konfliktu wartości oraz okoliczności, w jakich rodzą się przywódcy. Uczniowie, chuligani i nauczyciele - personifikacje te symbolizują grupy społeczne, które ze sobą wciąż rywalizują i popadają w konflikty, zamiast współpracować dla wspólnego dobra. Natomiast próby narzucenia wyłącznie własnych poglądów i wartości doprowadzają do rewolucji, które zwykle kończą się tragicznie.Celem książki jest wciągnięcie Czytelnika w świat bajki i skłonienie go do refleksji, tak by uświadomił sobie, że wojna nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem, a narzucony Przywódca nigdy nie zdobędzie aprobaty narodu.
Okładka książki Szkoła Mówców. Myśl i prezentuj inaczej niż wszyscy

54,90 zł 33,79 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,14 zł

Wystąpienia publiczne rządzą się swoimi prawami. Świat biznesu codziennie się zmienia, więc metody i techniki prezentacyjne również powinny podlegać modyfikacjom. Chcąc być skutecznym i osiągać swoje biznesowe cele, musisz się wyróżniać i używać nowych metod, odpowiednich do współczesnego, szybko rozwijającego się biznesu. Szkoła mówców jest napisana przez trenera, nie przez pisarza. To nie wydumane teorie, ale treści wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki w pracy z żywym człowiekiem. Nie znajdziesz tu ogólników i łatwych rozwiązań. Dostaniesz za to mnóstwo praktycznej wiedzy i ćwiczenia, które realnie wpłyną na Twój sposób prezentowania. Dowiesz się, jak myśleć i prezentować swoje idee inaczej niż inni. W książce: - jak występować publicznie inaczej niż wszyscy- jak skutecznie i szybko tworzyć strategię i strukturę nowoczesnej prezentacji- jak być pewnym siebie, radzić sobie ze stresem oraz budować swój autorytet i pozycję eksperta- jak wzmacniać swój przekaz głosem, mową ciała i wyjątkowymi slajdami
Okładka książki Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców

49,00 zł 25,48 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł

W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ? tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a dopiero potem tworzenia treści w sposób atrakcyjny dla odbiorcy. Autor tej książki zebrał na jej kartach wszystko, co jego zdaniem musisz wiedzieć, by zacząć pisać przyciągające treści, dzięki którym nakłonisz ich odbiorcę do działania: myślenia o Twojej marce w odpowiedni sposób, nawiązania z nią pożądanej relacji, wreszcie ? zakupu produktu lub usługi. Definiuje, czym jest copywriting, z jakich metod i technik korzysta, a także czym wyróżniają się poszczególne jego rodzaje. Podpowiada, jak sprytnie posługiwać się językiem korzyści i strat. Wskazuje najważniejsze cechy dobrego tekstu copywritingowego. Dzieli się wiedzą na temat tego, jak za pomocą słów nawiązać odpowiedni kontakt z odbiorcą przekazu. Omawia wytyczne dla tekstów tworzonych na strony internetowe i na karty produktów. Sporo uwagi poświęca też najważniejszemu dziś kanałowi komunikacji z klientem, czyli social mediom. Czytaj, pisz, angażuj, buduj relacje, sprzedawaj! O autorze książki Norbert Oruba - praktyk marketingu, pracuje dla polskich i międzynarodowych marek. Wykładowca i członek Rady Programowo-Biznesowej Uniwersytetu Śląskiego. Szkoleniowiec i prelegent, autor książek i licznych publikacji poświęconych tematyce marketingu i PR dla najważniejszych portali i czasopism branżowych. Za osiągnięcia zawodowe otrzymał kilkanaście wyróżnień, nominacji i nagród. W social mediach obserwowany przez kilkanaście tysięcy osób.
Okładka książki Zarządzanie organizacją w sytuacjach kryzysowych

75,00 zł 58,99 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,99 zł

W publikacji Autorzy przedstawili związki teorii i praktyki zarządzania z perspektywy sytuacji kryzysowych, z jakimi przyszło się mierzyć organizacjom w XXI w. Część teoretyczną monografii wzbogacono wynikami oryginalnych badań oraz danymi wtórnymi. Zamieszczone teksty podzielono na trzy wzajemnie się przenikające obszary tematyczne. Pierwsza część opracowania skupia się na problematyce zarządzania w obliczu pandemii COVID-19. W części drugiej zgromadzono wyniki badań dotyczących zarządzania sytuacją kryzysową z perspektywy strategicznych i funkcjonalnych poziomów działania organizacji. W szczególności analizowane są kwestie przywództwa, komunikacji, finansów i bezpieczeństwa. Ostatnia część monografii poświęcona jest uwarunkowaniom technologicznym sytuacji kryzysowych, w tym m.in.: technologii cyfrowych, sztucznej inteligencji, systemów informatycznych i cyberbezpieczeństwa. Książka, ze względu na wszechstronność i jednocześnie szczegółowość podjętej tematyki, jest kierowana zarówno do środowisk naukowych, jak i szeroko związanych z praktyką gospodarczą.
Okładka książki Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny

42,00 zł 30,09 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,09 zł

Książka Miłosza Miszczyńskiego poświęcona jest problemowi współtworzenia wartości w procesach organizowania. Koncepcja zarządzania wartością jest rozwijana w ekonomii od kilkudziesięciu lat, w naukach o zarządzaniu najczęściej jest używana do wyjaśniania strategii konkurencji i strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz modeli biznesu. Autor podjął ciekawą próbę rozszerzenia porterowskiego rozumienia wartości o szeroki kontekst procesów organizowania i zarządzania w organizacjach. Koncentruje przy tym uwagę na współtworzeniu wartości, czyli na sieciowym, zespołowym charakterze tego procesu. Prof. dr hab. Maria Romanowska Monografia ma znaczny wkład w rozwój nauk o zarzadzaniu i jakości. Wzbogaca zarówno silnie rozwijany w ostatnich latach nurt związany z podejściem sieciowym, jak i teorię innowacji, teorię współpracy oraz teorię zasobową. Prof. dr hab. Maciej Zastempowski
Okładka książki Nierówności społeczne i ekonomiczne

42,00 zł 30,09 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,09 zł

We współczesnej literaturze dominują publikacje poświęcone nierównościom dochodów oraz zjawisku ubóstwa i biedy, najważniejszej konsekwencji nierówności społecznych. W książce rozważa się także szereg innych typów nierówności (np. zjawisko segregacji, zmniejszenie dobrobytu społecznego w wyniku nierówności). Miary przedstawione w książce są świadomie dokonanym wyborem – ze względu na posiadane własności – spośród bardzo wielu proponowanych miar. Grzegorz Lissowski, prof. dr hab. nauk humanistycznych, specjalności: socjologia matematyczna, teoria decyzji, teoria wyboru społecznego, teoria sprawiedliwości dystrybutywnej, teoria statystyki. Emerytowany profesor Wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Autor stu kilkudziesięciu publikacji, w tym: Prawa indywidualne a wybór społeczny (1992); Zasady sprawiedliwego podziału dóbr (2008); Podstawy statystyki dla socjologów (wspólnie z Jackiem Hamanem i Mikołajem Jasińskim) (2008, 2011); Principles of Distributive Justice (2013) oraz redaktor monograficznych publikacji zbiorowych, w tym: Teoria racjonalnego wyboru (1994); Teoria wyboru społecznego (2000); Elementy teorii wyboru społecznego (2001); Przestrzenna teoria głosowania (2003). Członek redakcji pisma „Studia Socjologiczne” (1990-2003) oraz współzałożyciel i członek redakcji pisma „Decyzje” (2004-2022).
Okładka książki Rozliczanie czasu pracy kierowców..

90,00 zł 60,65 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,65 zł

Rozliczanie czasu pracy kierowców stanowi stosunkowo nową i praktyczną dziedzinę, która łączy elementy rachunkowości, kadr i płac oraz prawa. Ze względu na szeroki zakres regulacji ich praktyczne zastosowanie może być zagadnieniem skomplikowanym. Jednocześnie znajomość zagadnień związanych z szeroko rozumianym rozliczaniem czasu pracy kierowców jest niezbędna zarówno dla przedsiębiorców transportowych, spedytorów, dyspozytorów, kierowców zawodowych, jak i księgowych rozliczających przedsiębiorstwa transportowe. Właściwie zastosowane przepisy mogą przynieść przedsiębiorstwom wymierne korzyści finansowe oraz optymalizację kosztów prowadzonej działalności, natomiast ich błędne zastosowanie często prowadzi do wysokich kar finansowych. Książka zawiera stan prawny na dzień 31.01.2023. Została napisana na podstawie blisko 10-letniej praktyki autora w branży transportowej. Jako jedna z nielicznych publikacji na rynku koncentruje się na wiedzy niezbędnej do właściwego rozliczania czasu pracy kierowców i zarządzania przedsiębiorstwem transportowym. Dostarcza kompleksowych informacji dotyczących rozliczania kierowców, planowania i organizacji przedsiębiorstwa transportowego. Zawiera wszystkie najważniejsze zagadnienia, jakie powinna znać każda osoba mająca zawodowo do czynienia z drogowym przewozem ładunków. Autor zawarł w niej także odpowiedzi na pytania, jakie w czasie swojej praktyki otrzymał od przedsiębiorców transportowych, kierowców oraz księgowych. Zamieścił również praktyczne wskazówki zapobiegające popełnianiu częstych błędów spotykanych w przedsiębiorstwach transportowych. Niniejsze kompendium zawiera szczegółowe omówienie wszystkich aspektów prowadzenia działalności gospodarczej w obszarze transportu drogowego ładunków. Zostało podzielone na pięć części: • Podejmowanie i wykonywanie działalności transportowej - wszystkie informacje w zakresie uzyskiwania licencji oraz zezwoleń, a także poprawnego wykonywania różnych rodzajów przewozów w Polsce i Unii Europejskiej. • Czas pracy kierowców - właściwe planowanie czasu pracy kierowców, takie jak: przerwy, odpoczynki dobowe i tygodniowe, dzienne okresy aktywności. • Tachografy i rejestracja okresów aktywności kierowcy - wszystkie informacje na temat zasad poprawnej obsługi tachografów oraz rejestrowania aktywności przez kierowców. • Rozliczanie czasu pracy kierowców - praktyczne aspekty związane z kadrami i płacami w firmach transportowych (od tematyki przygotowania właściwych umów, poprzez poprawne naliczanie wynagrodzeń, po przepisy BHP). • Kontrole - prowadzenie kontroli przez krajowe i zagraniczne służby kontrolne oraz właściwe przygotowanie się do nich.
Okładka książki Zarządzanie motywacją pracowników w.5 zmienione

64,00 zł 45,80 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,12 zł

W kolejnej - a zarazem poprawionej i uzupełnionej - edycji książki "Zarządzanie motywacją pracowników" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników. Obecnie w centrum uwagi samego procesu jest człowiek, jego osobowość, a jednocześnie dynamiczne otoczenie, w jakim funkcjonuje, co powoduje, iż narzędzia motywacyjne również ulegają zmianie. Do końca lat 90. XX w. mieliśmy do czynienia głównie z pracownikiem nastawionym na korzyści finansowe i bezpieczeństwo zatrudnienia. Obecnie wykreował się typ pracownika, który jest bardziej świadomy swojego potencjału, preferowanych wartości, własnych aspiracji, mający na uwadze równoważenie własnego "koła życia", na które to elementy zwraca uwagę w procesie pracy. Dominującym motywem u obecnych pracowników jest znalezienie i wykonywanie pracy, którą się bardzo lubi lub która jest wręcz wykonywana z pasją. Zaprezentowane w publikacji narzędzia analizy motywacji stanowią próbę odpowiedzi na kilka podstawowych pytań: Z jakim pracownikiem mamy dziś do czynienia? Co motywuje pracowników do działania? Jakie narzędzia są dzisiaj najbardziej skuteczne w procesie motywowania pracowników? Jak zarządzać motywacją pracowników? Motywacja pracowników ma istotne przełożenie na sprawność i efektywność organizacji. Ważnym wyzwaniem w organizacji jest nadążanie za wzrostem wymagań i oczekiwań pracowników z jednoczesnym zachowaniem efektywności ekonomicznej organizacji. Oprócz aspektów behawioralnych znaczącą kwestią jest przełożenie motywacji na wskaźniki ekonomiczne, takie jak: wydajność, produktywność, fluktuacja, poprawa jakości obsługi klienta itp. Książka jest przeznaczona dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR, studentów nauk ekonomicznych i wszystkich chcących zrozumieć istotę motywacji.
Okładka książki Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic

39,90 zł 20,75 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,94 zł

Czy polecasz tego allegrowicza? Praktycznie każdy, kto zaczyna przygodę ze sprzedażą w sieci, jako pośrednika rozważa Allegro. I nic w tym dziwnego. „Pomarańczowy portal”, mimo upływu lat i coraz liczniejszej konkurencji, pozostaje hegemonem polskiego rynku sprzedaży internetowej. Platforma pozwala dotrzeć do 20 milionów klientów każdego miesiąca. Ta zawrotna liczba wynika z tego, że aż 80 procent polskich internautów wymienia Allegro jako swoje ulubione miejsce zakupów. Tych faktów nie mogą zlekceważyć ani początkujący, ani doświadczeni sprzedawcy. Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ? i wciąż się opiera ? ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym. Pozycja obowiązkowa dla każdego początkującego e-sprzedawcy! o autorze: Paweł Mielczarek - entuzjasta sprzedaży na Allegro. Praktyk, który sprawnie porusza się w środowisku marketplace’ów połączonym z własnym sklepem internetowym. Wspiera firmy w zwiększaniu zysków oraz usprawnianiu procesów sprzedażowych. Mnogość projektów, w których uczestniczy, jest jego najlepszą wizytówką: dyrektor e-commerce’u w Cosmo Group (NeoNail.pl, Mylaq.pl, NEOMakeUp.com), CEO w vSprint.pl oraz twórca praktycznego szkolenia o skutecznej sprzedaży na Allegro (szkolenieallegro.pl). Często można go spotkać również na bieżni lub leśnych ścieżkach biegowych wsłuchanego w podcasty lub czytającego e-booki biznesowe.
Okładka książki Twój mózg w działaniu. Poradniki i podręczniki biznesowe

59,90 zł 33,81 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,53 zł

Nowatorski poradnik ułatwiający organizację czasu i pracy, oparty na badaniach naukowych z zakresu neurobiologii i dziedzin z nią powiązanych.Emily i Paul to typowe małżeństwo z dwójką dzieci. Emily pracuje w dużej korporacji i niedawno awansowała, Paul prowadzi własną firmę konsultingową. Ich życie, podobnie jak nasze, to nieustanny zalew maili i telefonów, ciągłe narady, nowe projekty i plany. Nie zginąć w tej powodzi bieżących spraw - oto nie lada wyzwanie.Zagłębiając się w tę książkę, poznajemy bliżej działanie mózgu obojga bohaterów w konkretnych sytuacjach: gdy starają się uporządkować i przesiać ogromne ilości informacji, zastanawiają się, jaką nadać im hierarchię i jak przygotować oparty na nich sposób działania. Emily, Paul, a także czytelnicy tej książki mają szczęście, bo znaleźli się w dobrych rękach. David Rock wie, jak działa nasz mózg; co więcej, wie, jak działa nasz mózg wtedy, gdy pracujemy.Śledząc zmagania Emily i Paula, dowiesz się:- dlaczego twój mózg czuje się przygnieciony nadmiarem informacji i jak w pełni wykorzystać zasoby własnego umysłu,- dlaczego tak trudno ci się skupić i jak zapanować nad wszystkim, co cię rozprasza,- jak pobudzać umysł, by częściej doznawał olśnień, które pomagają rozwiązać pozornie nierozwiązywalne problemy,- jak zachować w każdej sytuacji trzeźwy umysł, by dzięki temu zawsze podejmować decyzje,- jak skuteczniej współpracować z innymi,- jak skutecznie zmieniać zachowanie innych ludzi.David Rock pokazuje, że możliwe jest nie tylko przetrwanie we współczesnym, pełnym obciążeń środowisku pracy, ale i odniesienie w nim sukcesu niepozbawiającego energii, lecz dającego poczucie satysfakcji z własnych osiągnięć.
Okładka książki Wiesz, możesz – DZIAŁAJ!

39,90 zł 31,39 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł

Dzięki tej książce ty i twoja firma poznacie strategie wykorzystywania zdobywanej wiedzy w praktyce! Dlaczego tak wiele rzeczy, których uczymy się przecież z dużym wysiłkiem, zupełnie nam się nie utrwala? Ponieważ całą energię wkładamy w nabywanie nowych umiejętności i kształtowanie lepszych nawyków, brakuje nam natomiast skutecznych narzędzi, dzięki którym moglibyśmy zapamiętać wszystkie te przydatne informacje i zacząć je stosować. W niniejszej książce Ken Blanchard, Paul J. Meyer oraz Dick Ruhe opowiadają historię pisarza, którego nurtują pewne pytania, i przedsiębiorcy, który potrafi na nie odpowiedzieć. Całość stanowi prosty i uporządkowany opis metody, pozwalającej skuteczniej się uczyć i wykorzystywać zdobytą wiedzę, a także wprowadzić w swoim życiu trwałe zmiany. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: • poradzić sobie z zalewem informacji, czyli uczyć się „mniej, ale częściej zamiast więcej, ale rzadziej”, • dostroić swój wewnętrzny filtr informacji, aby nauczyć się myśleć przez pryzmat zielonego światła, • określić plan kontynuacji, aby wykorzystać nowo zdobytą wiedzę w praktyce. Wreszcie poznasz też odpowiedź na pytanie: „Dlaczego mimo iż wiem, że powinienem coś robić, nadal tego nie robię?”. Ta książka to brakujące ogniwo, które dostarcza narzędzi niezbędnych do wypełnienia luki między wiedzą a działaniem! *** Poruszająca i niezwykle praktyczna książka trzech wybitnych autorów daje nam wyraźne wskazówki, jak wypełnić lukę między nabywaniem kompetencji a faktycznym wykorzystywaniem ich w codziennych wyzwaniach. Daje organizacjom rozwiązanie w obszarze, w którym najczęściej nam go brakuje. Gorąco polecam! Paweł Kopijer, prezes 2C Consulting, wykładowca na Uniwersytecie SWPS, certyfikowany Coach LMI™ To prosta i niezwykle wartościowa książka dla każdego, kto chce się uczyć. Blanchard i jego partnerzy osiągnęli kolejny sukces. Pokazują, jak korzystać z posiadanej wiedzy i zmieniać życie własne oraz najbliższych. Lektura obowiązkowa! Elliott Masie, prezes The Learning Consortium Książkę, którą trzymasz w ręku, powinieneś przeczytać niezależnie od tego, ile masz lat oraz jaka jest twoja sytuacja życiowa, zawodowa czy rodzinna, ponieważ zawiera ona prawdy uniwersalne. Autorzy koncentrują się na tym, co decyduje o rozwoju człowieka i jego adaptacji do ciągle zmieniającego się otoczenia. To swoisty traktat o rozwoju oparty na konkretnych wnioskach i praktycznych rozwiązaniach. Wnioskach, które dotyczą również ciebie. Rozwiązaniach, które od zaraz możesz zacząć skutecznie (!) wdrażać. Życzę ci, aby ta książka skutecznie i trwale zmieniła również twoje życie. Ireneusz Bisikiewicz, prezes Leadership Management Polska sp. z o.o. *** Ken Blanchard główny patron Ken Blanchard Companies. Jest autorem i współautorem ponad czterdziestu książek, w tym bestsellerowej serii Jednominutowy Menedżer. Paul J. Meyer przedsiębiorca i założyciel ponad czterdziestu firm, które prowadzą działalność na całym świecie i osiągają przychody przekraczające łącznie 2 miliardy dolarów, w tym Success Motivation Institute, Inc. oraz Leaderskip Management International, Inc. Był autorem wielu książek, między innymi The 5 Pillars of Leadership czy 24 Keys That Bring Complete Success. Dick Ruhe niezwykle popularny mówca motywacyjny, szanowany konsultant i utalentowany trener. Jest starszym wspólnikiem w Ken Blanchard Companies oraz autorem programu szkoleniowego Blancharda, zatytułowanego „Total Quality Leadership”.
Okładka książki Sekretny język komunikacji

59,90 zł 47,12 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,12 zł

Subtelne komunikaty, które nieustannie przekazujemy poprzez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, mają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te pozornie niewinne sygnały mogą wzmocnić nasze przesłanie albo je osłabić. Jeśli kiedykolwiek przerwano ci podczas spotkania, nie dostrzeżono twojego potencjału lub zignorowano twoje pomysły, problem może tkwić w sygnałach, które nieświadomie wysyłasz innym. Vanessa van Edwards odkrywa przed nami sekretny język i uczy, jak pokazać siłę, charyzmę i skuteczne przywództwo oraz wzbudzać zaufanie i sympatię. Z jej książki dowiesz się: jak mową ciała przekazać: „Jestem liderem. Oto dlaczego powinieneś do mnie dołączyć”; które sygnały wokalne sprawiają, że brzmisz bardziej przekonująco; jakich komunikatów werbalnych użyć w CV, brandingu i wiadomościach e-mail, aby wzbudzić w odbiorcy zaufanie i ekscytację na myśl o waszym spotkaniu; jakie sygnały wizualne wysyłasz poprzez swój ubiór, zdjęcia profilowe i markę korporacyjną. Niezależnie od tego, czy negocjujesz ofertę pracy, próbujesz przekonać potencjalnego inwestora czy prowadzisz trudną rozmowę ze współpracownikiem, ta książka pomoże ci poprawić relacje, wyrazić empatię i nawiązać kontakty, które będą miały trwały pozytywny wpływ na twoje życie. „Sukces twojego pomysłu nie leży w samym pomyśle, lecz w tym, jak błyskotliwie potrafisz go przedstawić. Przeczytaj tę książkę, a twoje pomysły ożyją”. JOHN JANTSCH, autor Duct Tape Marketing i The Ultimate Marketing Engine „Ten poradnik to lektura obowiązkowa. Van Edwards wskazuje, co zrobić, aby wzmocnić pewność siebie i zdobyć szacunek oraz wywrzeć silniejszy wpływ na innych. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak zwiększyć swoją moc, pozostając wiernym sobie”. MEL ROBBINS, autorka bestsellerów Nawyk przybijania piątki i Reguła 5 sekund „Jeśli chcesz podnieść jakość swojej komunikacji i pogłębić relacje z ludźmi, van Edwards jest ekspertką, która ci w tym pomoże”. TOM BILYEU, współzałożyciel Quest Nutrition oraz współzałożyciel i gospodarz programu Impact Theory „Wspaniałe narzędzie do odszyfrowania subtelnych sygnałów społecznych, które stale ci umykają”. OLIVIA FOX CABANE, autorka Mitu charyzmy „Energia van Edwards i jej bezcenne strategie zwiększania siły przekazu sprawią, że staniesz się najlepszą wersją siebie”. NIR EYAL, autor książek Skuszeni i Nierozpraszalni „Z niezliczonych rozmów z przedsiębiorcami wynika pewien morał: masz wszystko, czego ci trzeba, aby osiągnąć swoje cele. Potrzebujesz tylko cudownej książki van Edwards – ona pokaże ci, jak to zrobić”. JOHN LEE DUMAS, gospodarz podcastu Entrepreneurs on Firei autor poradnika Droga do własnej firmy. 17 kroków do sukcesu i wolności finansowej „Van Edwards to geniuszka interakcji z ludźmi. Dzięki jej książce staniesz się mistrzem komunikacji”. JOE GEBBIA, filantrop i współzałożyciel Airbnb „Nareszcie pojawiła się książka zwracająca uwagę na wiele subtelnych i ważnych sygnałów, które wysyłamy każdego dnia. Van Edwards udziela precyzyjnych wskazówek, jak wykorzystać te potężne komunikaty, niezbędne do zrozumienia innych ludzi”. XIMENA VENGOECHEA, autorka Listen Like You Mean It „Aby jak najlepiej wykonywać swoją pracę, musisz umiejętnie komunikować się z ludźmi. Sięgnij po tę praktyczną, wnikliwą książkę i zacznij o niebo lepiej współpracować ze swoim zespołem”. CHARLIE GILKEY, wielokrotnie nagradzany autor Start Finishing Vanessa van Edwards jest badaczką, prelegentką i autorką bestseller owych książek o kompetencjach społecznych oraz inteligencji interpersonalnej . Jej wykład na konferencji TEDxLondon zyskał ogromną popularność, a jej kanał na YouTubie odwiedzają dziesiątki milionów osób. Zapraszano ją między innymi do CNN i CBS, a o prowadzonej przez nią firmie Science of People pisały „Fast Company, Inc.”, „USA Today” i magazyn „ Entrepreneur ”.
Okładka książki Jak podzielić tort

54,90 zł 43,18 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,18 zł

Ta książka zmieni nastawienie do negocjacji nawet u najbardziej opornych. Pojęcie „dzielenie tortu” jest powszechne w negocjacjach, jednak większość ludzi dzieli niewłaściwy tort, skupiając się jedynie na własnym interesie. Barry Nalebuff, profesor fundacji Miltona Steinbacha w Yale School of Management, oferuje rozwiązanie – nową, sprawdzoną metodę prowadzenia negocjacji, która: – pomaga określić faktyczną wartość przedmiotu negocjacji, czyli tytułowego tortu, – ukazuje prawdziwą siłę negocjujących graczy i sprawiedliwie uwzględnia ich wkład, – pozwala się skupić na stworzeniu jak największego tortu dzięki współpracy, – gwarantuje, że każda ze stron dostanie równą część negocjowanej wartości. Autor podaje wiele praktycznych przykładów i dokonuje wnikliwej analizy wybranych przypadków. Zobaczysz, jak podejście Nalebuffa pomogło przeformułować negocjacje o wysoką stawkę, gdy koncern Coca-Cola kupował Honest Tea – firmę, którą Barry założył wspólnie z Sethem Goldmanem. Dowiesz się, jak dzięki jego metodzie negocjować umowę najmu albo odkupić nazwę domeny. Nauczysz się lepiej dzielić koszty między partnerów, gdy korzyści są nierówne. Przekonasz się, jak sprytni nowojorscy prawnicy, zajmujący się nieruchomościami, wykorzystują koncepcję tortu, aby odbić sobie niekorzystny domyślny podział oszczędności podatkowych i zyskać w ten sposób dodatkowe kilka tysięcy dolarów dla swoich klientów. Dzielenie tortu to zdroworozsądkowe zobowiązanie do sprawiedliwości i uczciwości, które działa zarówno w biznesie, w polityce, jak i w życiu codziennym. Usuwa niepotrzebne obawy i stres, przez które wielu ludzi nie lubi negocjować. Nareszcie jest sposób na negocjowanie z wyższym celem, coś, z czego korzystam przez wiele lat. Z tą książką ty również możesz nauczyć się tego pomysłowego, nowego sposobu negocjowania.
Okładka książki Scaling Up Wynagrodzenia. 5 zasad efektywnego wynagradzania pracowników

64,00 zł 51,62 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,92 zł

Dałem jednemu z pracowników podwyżkę, a teraz inni przychodzą do mnie, żądając tego samego. Gdyby ktoś przyjrzał się uważnie naszej liście płac, trudno byłoby wytłumaczyć, dlaczego niektórzy mają takie, a nie inne zarobki. Mam dość tracenia naszych najlepszych ludzi, tylko dlatego że nie jesteśmy w stanie dorównać zarobkom u konkurencji. Czy te problemy brzmią znajomo? System wynagrodzeń to jeden z największych kosztów, który jesteś w stanie przekształcić w strategiczną przewagę przyciągając, zatrzymując i motywując najlepszych pracowników. Sposób, w jaki traktujesz kwestię wynagrodzeń jest jedną z najważniejszych decyzji, jakie podejmie Twoja firma. W tej niezwykle praktycznej książce, autorzy przedstawiają 5 zasad projektowania skutecznych systemów wynagrodzeń, opatrzonych wieloma przykładami małych, średnich i dużych firm z różnych branż. Z książki dowiesz się: jaki jest najczęstszy błąd popełniany podczas tworzenia planów wynagrodzeń, które psychologiczne aspekty systemu wynagrodzeń leżą u podstaw udanych planów, dlaczego indywidualne premie mogą przynieść odwrotny skutek od zamierzonego, jak siła grywalizacji zwiększa energię i zaangażowanie. To doskonałe źródło informacji dla kadry zarządzającej pracującej nad skalowaniem swoich firm lub wprowadzającej zmiany w strategii biznesowej i sposobach pracy. Verne i Sebastian, po mistrzowsku zilustrowali, jak projektować skuteczne i dopasowane do różnych potrzeb plany wynagrodzeń. Wnikliwa, wciągająca i pragmatyczna lektura! — Cynthia Trudell, emerytowany wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. zasobów ludzkich, PepsiCo Wyróżnianie się jest cechą charakterystyczną wielkich firm – to podejście często znajduje zastosowanie również w ich systemach wynagrodzeń. Książka jest niezbędnym narzędziem przygotowującym Cię do zadawania właściwych pytań podczas opracowywania planu wynagrodzeń odpowiedniego dla Twojej organizacji. — Shari Conaway, starszy dyrektor ds. zasobów ludzkich, Southwest Airlines Verne Harnish jest założycielem cenionej na całym świecie Entrepreneurs’ Organization (EO) oraz Scaling Up, globalnej spółki zajmującej się edukacją i coachingiem kadry kierowniczej. Verne spędził ostatnie trzy dekady pomagając firmom w skalowaniu. Jest autorem kilku książek, m.in. bestselerowej „Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?”. Sebastian Ross jest wizjonerem i konsultantem ds. ludzi, kultury i świadomego biznesu. Swoją karierę zaczynał jako przedsiębiorca w branży technologicznej, a później jako partner w spółkach typu venture capital. Obecnie jest dyrektorem szkoły dla przedsiębiorców scale-upowych School of Founders-Program w IESE Business School w Barcelonie.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,86 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,84 zł
Okładka książki Prawo LOLA

32,97 zł
49,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,97 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,22 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj