
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego wyd. 3
Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
-
Autor: .Żukowski Marcin
- ISBN: 978-83-289-0492-7
- EAN: 9788328904927
- Oprawa: miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: One Press
- Format: 208x140x12mm
- Język: polski
- Liczba stron: 240
- Rok wydania: 2024
- Wysyłamy w ciągu: 48h
-
Brak ocen
-
33,21złCena detaliczna: 54,90 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,37 zł
x
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.
Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.