KATEGORIE [rozwiń]

Kupczak Karolina

Okładka książki Beauty is my business
audiobook

69,99 zł 46,85 zł


Stwórz własną markę osobistą i zbuduj swój biznes w branży beauty na światowym poziomie. Ta marketingowa książka pomoże Ci odkryć Twój cały potencjał i podpowie, jak osiągnąć sukces. Odkryje przed Tobą czarne strony branży beauty i nauczy jak sobie z nimi radzić, a wszystko to przeplatane dobrym humorem i historiami, które wydarzyły się naprawdę! Książka zawiera 162 strony merytorycznej wiedzy przeplecione cennymi radami, które oparte są na blisko 8-letnim doświadczeniu w branży beauty. Podzielona jest na 11 rozdziałów, a każdy z nich szczegółowo porusza temat zarówno początków w branży jak i poszczególnych etapów udoskonalania swojej pozycji na rynku. Rozdział 1: Motywacja Zanim skupisz się na strukturze swojej firmy i pozostałych kwestiach marketingowych – zacznijmy od podstawy twojej marki osobistej - czyli Tobie. Ten dział powstał po to, by Cię zainspirować do działania. Dowiesz się z niego: jak osiągnąć sukces nawet jeśli wszyscy dookoła w Ciebie nie wierzą, na co kobiety w branży beauty tracą najwięcej czasu i jak wykorzystać najcięższe chwile swojego życia jako źródło motywacji. Rozdział 2: Krytyka a hejt Różnice między krytyką, a hejtem w branży beauty mocno się zacierają. W tym dziale nie tylko dowiesz się jak je rozpoznawać, ale także jak sobie radzić z hejtem oraz nieczystą konkurencją. Rozdział 3: Kopiowanie czy inspiracja Dlaczego ludzie kopiują czyjeś pomysły? Jaka jest różnica między plagiatem a inspiracją? Jak uniknąć kopiowania twoich pomysłów? Odpowiedzi na te pytania poznasz właśnie w tym dziale. Rozdział 4: Konkurencja Analiza konkurencji jako nieodłączny element rozwijania własnej marki w branży beauty. W tym dziale poznasz wszystkie strony zdrowej konkurencji i dowiesz jakie pozytywy mogą wynikać z waszych zdrowych relacji. Rodział 5: Make your own business - jak zacząć? Dział poświęcony osobą początkujących, które chcą zacząć działać w branży beauty. Poznasz w nim podstawy biznesplanu. Rozdział 6: Czym jest marka osobista? Czym jest najbardziej popularne pojęcie w branży beauty i jak zbudować od podstaw silną markę osobistą: jakie są jej elementy i na co najbardziej zwraca uwagę nasz klient? Rozdział 7: Obsługa klienta premium Jak powinna wyglądać obsługa klienta na najwyższym poziomie – omówienie wszystkich elementów. Jak sprawić by klient w naszym miejscu czuł się wyjątkowo i chciał wrócić? Rozdział 8: Promocja i rabaty Jak sprawić, aby klient wydał więcej i wracał do Twojego miejsca częściej? Poznaj sposoby rabatowania klientów, które przynoszą realne wyniki dla Twojej firmy Rozdział 9: Typy klientów i konflikty Typy klientów, które najczęściej możesz spotkać w swoim salonie oraz konflikty jakie mogą z tego wynikać. Praktyczne rady jak postępować w trudnych chwilach. Rozdział 10: Reklamacja A co, jeśli konflikt zaczyna się rozwijać i dochodzi do reklamacji? Jakie są rodzaje reklamacji, jak powinna przebiec – dział sporządzony przez prawnik Darię Mięczewską. Rozdział 11: Social media Od obserwatora do klienta – stwórz skuteczną markę osobistą w social mediach. Określ swoją grupę docelową poznaj aspekty, które warunkują budowanie wartościowego contentu dla potencjalnych klientów. Zakończenie - czym jest sukces zawodowy W ostatnim dziale czytelnik znajdzie nie tylko pożegnanie autora, ale także wiadomość, którą chce przekazać i nakłonić do małej refleksji: czym tak naprawdę dla niego jest sukces? Idealna dla Ciebie, jeśli: - Potrzebujesz marketingowej wiedzy opartej na solidnym doświadczeniu w branży beauty - Chcesz poznać tajniki budowania skutecznej marki osobistej - Kochasz rozwój osobisty i pragniesz rozwijać swój biznes Długotrwały sukces jest wart poświęceń i wyrzeczeń, ale niesie ze sobą smak gorzkich błędów. Najlepsze rezultaty osiągniesz przez konsekwencję działania, systematyczność i nieustanne udoskonalanie swoich umiejętności. Ten marketingowy niezbędnik będzie początkiem wprowadzenia zmian w Twoim życiu. Czego się dowiesz z książki: Jak zbudować skuteczną strategię marketingową? Jak ważna jest marka osobista w prowadzeniu firmy? Jak skutecznie tworzyć markę osobistą? Motywacja - jak znaleźć siły do działania? Gdzie kończy się granica krytyki, a zaczyna hejt? Czy sukces bez hejtu jest możliwy? Rodzaje hejtu Sposób na hejt Jak zamienić krytykę w pozytywną siłę? Czy kopiowanie a inspiracja, to to samo? Brak pomysłu na siebie - zmierz się z kopiowaniem Twojego sukcesu Dlaczego nie warto kopiować innych? Czy konkurencja powinna być Twoim największym wrogiem? Jak rozpocząć swój pierwszy biznes w branży beauty? Biznesplan w pigułce Czy wielkość miasta ma wpływ na start Twojego biznesu? Co jest fundamentem marki osobistej? Gdzie szukać darmowej wiedzy? Czy zaangażowanie i pasja to przepis na sukces? Czy Twój wizerunek ma wpływ na to jak postrzega Cię Twój klient? Twój wizerunek w social mediach Co wpływa na wizerunek Twojego miejsca pracy? Najważniejsze etapy obsługi klienta Obsługa premium - jak oferować usługi na najwyższym poziomie? Narzędzia, które pomogą Ci polepszyć Twoją obsługę klienta Czy promocje i rabaty mają sens? Jak postępować z trudnymi klientami? Czy przyjacielskie stosunki z klientami to dobre rozwiązanie? Co zrobić, kiedy Twój pracownik ma konflikt z klientem? Reklamacja - jak skutecznie przejść przez ten skomplikowany proces? Prawa i obowiązki reklamacji w branży beauty Social media - potężne narzędzie marketingowe Jak zbudować ciekawy profil w social mediach Definicja sukcesu Karolina Kupczak Karolina Kupczak - trener makijażu permanentnego, finalistka międzynarodowych mistrzostw PMU GOLD, sędzia Mistrzostw Polski i półfinału Mistrzostw świata WULOP, która wielokrotnie występowała na wielu kongresach, konferencjach i targach prezentując swoje umiejętności. Wieloletnie doświadczenie i dziesiątki ukończonych szkoleń sprawiły, że w swojej bazie posiada setki przeszkolonych i zadowolonych kursantek. W nauczanie wkłada całe swoje serce, chcąc zapewnić każdemu kursantowi łatwiejszy start, wsparcie i poczucie bezpieczeństwa. Spis treści Wstęp Rozdział 1: Motywacja Rozdział 2: Krytyka a hejt Rozdział 3: Kopiowanie czy inspiracja Rozdział 4: Konkurencja Rozdział 5: Make your own business - jak zacząć? Rozdział 6: Czym jest marka osobista? Rozdział 7: Obsługa klienta premium Rozdział 8: Promocja i rabaty Rozdział 9: Typy klientów i konflikty Rozdział 10: Reklamacja Rozdział 11: Social media Zakończenie - czym jest sukces zawodowy Informacje dodatkowe
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj