KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

60,49 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,60 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

72,30 zł
109,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,39 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Odporność organizacji

65,00 zł 51,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,21 zł

Książka przedstawia przemiany zachodzące w funkcjonowaniu współczesnych gospodarek w obszarze zarządzania organizacjami ze szczególnym uwzględnieniem ich odporności. Autorzy opisują trzy zasadnicze wymiary odporności: bezpieczeństwo (nie tylko finansowe, ale również kadrowe, informacyjne, relacyjne itd.), innowacje i procesy innowacyjne oraz cyfryzację (ze szczególnym uwzględnieniem uwarunkowań Industry 4.0 oraz cyberbezpieczeństwa). Publikacja zawiera wyniki zarówno badań literaturowych, jak i empirycznych - proponując wnioski i zalecenia dla praktyki zarządzania.
Okładka książki Rozmyślnik Jacka Walkiewicza. Zainspiruj się do działania!

49,00 zł 31,12 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,29 zł

Jacek Walkiewicz to psycholog, który swoją życiową misję upatruje w edukowaniu dorosłych. Tworzy programy szkoleniowe i wykłady, jest autorem cenionych książek. Ma przemyślenia - "rozmyślenia" - na tematy, które nurtują wielu z nas. Co czyni życie tak fascynującą przygodą? Czym jest mądrość i czy bycia mądrym można się nauczyć? Czy i dlaczego w życiu warto się kierować wartościami? Na te i inne pytania autor poszukuje odpowiedzi na kartach Rozmyślnika. Bazując na własnych doświadczeniach, odsłania przed Czytelnikiem swoją interpretację, wnioski na dany temat, a potem zaprasza do wyruszenia w samodzielną podróż ku zrozumieniu i działaniu, bo co prawda Rozmyślnik służy do rozmyślania, ale efektem rozmyślania powinno być działanie. "Dzięki książkom, wykładom i zapisanym po różnych spotkaniach refleksjom odkrywam nowe możliwości. A przecież słowa to tylko słowa. Co je ożywia i sprawia, że stają się nieśmiertelne? Człowiek, który za ich pomocą wyraża swoje myśli, emocje, idee, własną duszę. W pisaniu książek o swoim życiu czy osobistych przemyśleniach jest jakiś rodzaj ekshibicjonizmu. Pewnie wynika z potrzeby pokazania siebie od środka. W ten sposób łatwiej wyrazić prawdę, która jest w nas. Kiedy pisałem swoją pierwszą książkę, miałem sporo wątpliwości, czy podzielić się historiami, którymi z nikim wcześniej się nie dzieliłem. Zwyciężyła potrzeba spójności z życiową misją. Pomyślałem, że jeśli nie będę wiarygodny, nie będę mógł jej realizować." o autorze: Absolwent Wydziału Psychologii UW. Charyzmatyczny i motywujący mówca, trener i mentor. Ceniony za szeroką wiedzę merytoryczną oraz inspirujący, ciekawy, energetyzujący i pełen humoru styl prowadzenia wykładów i szkoleń. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Okładka książki Zrób to teraz! Przejmij kontrolę nad swoim czasem i życiem

44,90 zł 28,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,75 zł

Dziś produktywność jest kluczową sprawą. W teorii bycie produktywnym powinno być łatwe, w praktyce współczesne zdobycze technologiczne skutecznie to utrudniają. W natłoku newsów, e-maili i emocjonujących nagłówków trudno skupić się na tym, co najważniejsze w życiu zawodowym i prywatnym. Dochodzi do swoistego paradoksu: mamy za dużo rzeczy do zrobienia i za mało czasu na nie. Rozpraszamy się zaś sprawami, które są najzwyczajniej nieistotne. Okazuje się, że umiejętność wyboru najważniejszego zadania i jego sprawnej realizacji w największym stopniu określa, czy osiągniemy sukces, czy nie. Ta książka pokazuje, że produktywność rządzi się twardymi zasadami. Przedstawia też fakty i mity na jej temat oraz podsuwa liczne pomysły, dzięki którym będziesz lepiej kształtować swoje życie. Omówiono tu rozmaite podejścia, umiejętności i strategie pozwalające w odpowiednim czasie wybrać właściwe zadanie i terminowo je zrealizować. Zaprezentowano najlepsze metody oszczędzania czasu i samoorganizowania się i wyjaśniono, dlaczego planowanie każdego dnia jest ważne. Opisano różnicę pomiędzy złym odwlekaniem, którego lepiej unikać, a tym kreatywnym oraz mnóstwo sztuczek pozwalających zwiększać produktywność w domu i w pracy. W tej książce: dlaczego skupianie się na rzeczach ważnych ma znaczenie współczesne obietnice i pułapki produktywności ważniejsze elementy psychologii produktywności skuteczne techniki podkręcania produktywności jak ostatecznie pokonać prokrastynację co łączy produktywność i związki Zorganizuj się i pozostań zorganizowany! O autorze książki Brian Tracy to fenomen na skalę światową. Świetnie wykształcony, odnoszący spektakularne sukcesy, charyzmatyczny mówca i motywujący trener. Jest autorem inspirujących książek, które raz po raz podbijają rankingi bestsellerów księgarni Amazon.com, Merlin.pl czy EMPiK. W Polsce znany m.in. dzięki takim tytułom, jak: Zjedz tę żabę, Punkt zwrotny czy Sposób na sukces. Teraz nareszcie szykuje szturm na listę przebojów w onepress.pl. Brian Tracy to ekspert w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego, charyzmatyczny mówca, przemawiający co roku do ponad 450 tysięcy osób. Ma rzadką umiejętność prowadzenia szkoleń w sposób, który pobudza słuchaczy do bezzwłocznego wdrażania w praktyce poznawanych technik i wartości. „Nieważne kim się urodziłeś, ważne kim chcesz zostać” Brian Tracy
Okładka książki Lean dla bystrzaków. Wydanie II

59,90 zł 34,79 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,79 zł

W prostocie tkwi siła™ Otwórz własną firmę na podstawie metody lean Dostarczaj produkty najwyższej jakości i zyskaj przewagę Skutecznie prowadź swoją działalność Niech lean będzie z Tobą! Lean jest nowoczesną metodą pozwalającą przedsiębiorstwom intensywnie działać na rynku, rozwijać się i osiągać zyski. Firmy lean wymagają mniejszego wysiłku od pracowników, zużywają mniej materiału i energii do wytworzenia produktów lub usług, potrzebują mniej czasu i przestrzeni do ich opracowania oraz wyprodukowania. Potrafią lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, którym oferują produkty i usługi wysokiej jakości wytworzone w możliwie najbardziej wydajny i ekonomiczny sposób. Ten praktyczny przewodnik pokaże Ci, jak zastosować sprawdzone techniki lean, aby wyeliminować straty i zmaksymalizować skuteczność Twoich zasobów. W książce: Typowe narzędzia, zasady i praktyki lean Sposoby prowadzenia organizacji lean i zarządzania taką firmą Instrukcje mapowania strumienia wartości Pięć rzeczywistych przykładów zastosowania lean w różnych organizacjach Metody stosowania lean w różnych branżach O autorach książki Natalie J. Sayer - ma ponad dwadzieścia pięć lat doświadczenia w środowisku międzynarodowym we wdrażaniu i konsultowaniu metod ciągłego doskonalenia się. Bruce Williams piastuje stanowisko starszego wiceprezesa ds. programów strategicznych w firmie Software AG, która jest globalnym liderem doskonalenia procesów biznesowych.
Okładka książki Teoria konkurencji. Ekonomiczna teoria wszystkiego

59,90 zł 47,20 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł

Autor wykazuje, że teoria i praktyka wspierania konkurencji prowadzona w prawie 130 krajach świata musi być ukierunkowana nie tylko na korzyści dla konsumenta, we wszystkich pełnionych przez niego funkcjach w gospodarce: pracownika, przedsiębiorcy, konsumenta i obywatela, ale także na integralne korzyści dla całego gospodarstwa domowego. Zadowolony konsument nie może tracić pracy ani rozwojowego środowiska naturalnego, technologicznego czy społecznego. Przedstawiona w książce teoria efektywnej konkurencji i efektywnych dominacji ma temu służyć i stanowić swoistą „ekonomiczną teorię wszystkiego”.
Okładka książki Reguła 80/20. Zasada, która odmienia świat

59,00 zł 37,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,04 zł

Vilfredo Pareto nie sformułował zasady 80/20, choć był świadom zjawiska "kluczowych nielicznych". Od dawna wiemy, że do większości skutków, efektów i nagród prowadzi mała liczba przyczyn, działań i wysiłków. Gdyby regułę 80/20 ująć dosłownie, oznaczałaby, że 80% osiągnięć w pracy zapewniamy, poświęcając jej zaledwie 20% czasu, a mniej więcej cztery piąte naszych wysiłków okazuje się zasadniczo nieistotnych. Tak rażący brak równowagi między przyczynami i skutkami czy wysiłkiem i nagrodą wydaje się sprzeczny ze wszystkim, czego zwykle można by oczekiwać! Tymczasem zasada ta, wykorzystywana przez wszystkich inteligentnych ludzi i wszystkie możliwe rodzaje ludzkich zbiorowości, pomaga osiągać znacznie więcej znacznie mniejszym kosztem. To jubileuszowa edycja bestsellerowego poradnika, docenionego przez miliony efektywnych ludzi z całego świata. Z okazji dwudziestej rocznicy pierwszego wydania książka została poprawiona i uzupełniona o cztery nowe rozdziały omawiające czerpanie korzyści z rosnącej popularności sieci, sterowanie własnym życiem dzięki łączności ze swoją podświadomością oraz pięć fundamentalnych zasad sukcesu. Dzięki temu przewodnikowi dowiesz się, jak wykorzystać zasadę 80/20 we wszystkich aspektach życia. Nauczysz się koncentracji na najważniejszych 20% przyczyn i zaczniesz osiągać dużo więcej: szybciej przy mniejszym wysiłku. W efekcie będziesz żyć szczęśliwiej, radośniej, poczujesz się wolny i spełniony. Tak właśnie działa słynna zasada 80/20! W tej książce znajdziesz : kluczowe koncepcje powiązane z zasadą 80/20 wprowadzenie do myślenia w kategoriach 80/20 zastosowanie zasady 80/20 w biznesie wdrażanie zasady 80/20 w życiu osobistym i w relacjach z innymi strategie osiągania szczęścia i praca z podświadomością wizje przyszłości w proporcji 80/20 Zasada Pareta: odmień swoje życie minimalnym wysiłkiem! O autorze książki Richard Koch jest brytyjskim konsultantem do spraw zarządzania, inwestorem i autorem rozchwytywanych książek o zarządzaniu, marketingu i stylu życia. Ukończył studia na Uniwersytecie Oksfordzkim. Zaczął od pracy dla Boston Consulting Group, później odnosił duże sukcesy biznesowe. Wśród jego przedsięwzięć można wymienić takie inicjatywy jak Filofax, Plymouth Gin, Belgo i Betfair. Do 1983 roku był partnerem w Bain & Company, natomiast później — jednym z założycieli LEK Consulting.
Okładka książki Marketing wyd. 2022

139,00 zł 81,72 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,72 zł

Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Okładka książki Zarządzanie motywacją pracowników w.4

55,00 zł 41,55 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,55 zł

Proces motywacyjny stanowi szereg świadomych oddziaływań na zachowania pracowników poprzez stwarzanie możliwości i sytuacji niezbędnych do realizacji ich własnych celów oraz do osiągnięcia celów organizacji. Niniejsza publikacja prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, m.in. tworzenie skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników.Omówione w książce narzędzia analizy motywacji stanowią próbę odpowiedzi na dwa podstawowe pytania:- Co motywuje ludzi do działania?- Dlaczego ludzie wybierają takie, a nie inne zachowania, np. wydajniej pracują, wykazują większe zaangażowanie, tworzą przyjazną atmosferę, poprawia się praca w zespołach itp.?Motywacja pracowników ma znaczne przełożenie na sprawność i efektywność organizacji. Istotnym wyzwaniem w organizacji jest nadążanie za wzrostem wymagań i oczekiwań pracowników z jednoczesnym zachowaniem efektywności ekonomicznej organizacji.Oprócz aspektów behawioralnych ważną kwestią jest przełożenie motywacji na wskaźniki ekonomiczne, takie jak: wydajność, produktywność, fluktuacja, poprawa jakości obsługi klienta itp.Książka jest przeznaczona dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR, studentów nauk ekonomicznych i wszystkich chcących zrozumieć istotę motywacji.
Okładka książki Marketing usług zdrowotnych

75,00 zł 53,78 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,78 zł

W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystnych wyobrażeń związanych z danym podmiotem umożliwiających pozytywne nastawienie pacjentów. Dlatego tak ważnym staje się kompleksowe przygotowanie personelu do budowania wizerunku placówki zdrowotnej w oczach pacjentów.Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Jest to marketingowym kierunkowskazem"" możliwych do podjęcia działań.Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.
Okładka książki Zrozumieć marketing w.2

59,00 zł 37,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,46 zł

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia. Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług. Dowiedz się, jak: Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn) o autorach: Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce. Marek Piasek - przedsiębiorca zafascynowany efektami, jakie daje skuteczny marketing. W szkole nie był prymusem, na drugim roku zrezygnował ze studiów marketingowych, aby uczyć się od praktyków; do tej pory wydał ponad 500 tysięcy złotych na swoją edukację. W zaledwie kilka lat w Wolves Summit pozyskał 20 000 klientów z 67 krajów. Stworzył największy festiwal dla twórców internetowych - See Bloggers. Konsultant i strateg doradzający przedsiębiorcom w skalowaniu firm za pomocą efektywnych działań marketingowych. Odpowiedzialny za wiele kilkumilionowych kampanii. Jako pierwszy Polak otrzymał prestiżową nagrodę Two Comma Club od Russella Brunsona za wygenerowanie 1 mln dolarów w mniej niż rok za pomocą reklam i lejków marketingowych. Inwestor, twórca narzędzi i usług wspierających na co dzień tysiące przedsiębiorców, sprzedawców i marketerów, takich jak Evenea, Wolves Ventures, Web To Learn, Wilki.pl, agencja reklamowa Webmetro. Razem z Arturem Jabłońskim tworzy Instytut Marketingu, którego celem jest szkolenie, dostarczanie oprogramowania i projektowanie kampanii dla przedsiębiorców i marketerów. Więcej informacji na stronie www.marekpiasek.com.
Okładka książki Jak założyć i prowadzić działalność gospodarczą..

55,00 zł 39,44 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,44 zł

Kolejne, uaktualnione wydanie popularnego poradnika, który od lat ogrywa rolę doradcy dla zainteresowanych uruchomieniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce. To obowiązkowa pozycja dla każdego startującego przedsiębiorcy. Krok po kroku przedstawiono w niej wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować dokumenty potrzebne do rejestracji firmy. Każdy etap procedury rejestracyjnej zaprezentowany został zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem, w tym z najnowszymi przepisami związanymi z Nowym Ładem. Autorzy publikacji szczególną uwagę poświęcili zmianom w zakresie prawa dotyczącego Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Kodeksu cywilnego, Kodeksu spółek handlowych, Kodeksu pracy. W poradniku odnaleźć można porady eksperta z dziedziny księgowości, dzięki którym Czytelnik pozna najważniejsze kwestie z zakresu rozliczeń zarówno z urzędem skarbowym, jak i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. W książce zawarto odpowiedzi m.in. na następujące pytania: o Jaki rodzaj działalności wybrać, by nowo tworzona firma w przyszłości przynosiła zyski, a nie straty? o Jakie czynności należy wykonać, by założyć własną firmę oraz gdzie poszukiwać ważnych informacji? o Jakie druki i jak należy wypełnić, by dokonać rejestracji firmy? o Jakie terminy obowiązują przyszłego przedsiębiorcę, który zakłada działalność gospodarczą? o Do jakich instytucji należy się zwrócić, aby uruchomić własną firmę? o Jakie normy prawne obowiązują przyszłego przedsiębiorcę? o Jak i gdzie odnaleźć przepisy prawa, a następnie jak je zastosować? o Jaką formę opodatkowania najlepiej wybrać, gdy uruchamiamy działalność gospodarczą? o Czego należy unikać i jak wypełnić dokumenty księgowe, by ustrzec się kar w urzędzie skarbowym? o Na jakich warunkach zatrudniać pracownika, jakie są jego prawa, a jakie obowiązki pracodawcy? o Kto, jak i kiedy powinien rozliczać się z ZUS-em? o Co lepiej wybrać - kredyt czy leasing w ramach finansowania działalności?
Okładka książki Kremlowska szkoła negocjacji. Jak osiągnąć... w.2

49,90 zł 27,73 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,73 zł

Kremlowska szkoła negocjacji. Jak osiągnąć suk
Okładka książki Jak założyć i poprowadzić własną firmę

52,00 zł 37,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,32 zł

Kompleksowo opracowany, praktyczny poradnik dla przedsiębiorców rozpoczynających lub kontynuujących działalność gospodarczą według nowych przepisów prawnych aktualnych na 2022 rok i lata następne. Procedura założenia firmy. Formy organizacyjno-prawne. Aspekty organizacyjne, pracownicze, finansowe. Bogaty zbiór najnowszych przepisów prawnych i wzory dokumentacji rejestracyjnej. Kompleksowo opracowany, praktyczny poradnik dla przedsiębiorców rozpoczynających lub kontynuujących działalność gospodarczą. Procedura założenia firmy. Formy organizacyjno-prawne. Aspekty organizacyjne, pracownicze, finansowe. Bogaty zbiór najnowszych przepisów prawnych i wzory dokumentacji rejestracyjnej. Osoba, która zamierza prowadzić działalność gospodarczą we własnym imieniu i na własny rachunek albo jako wspólnik spółki cywilnej lub handlowej, osobowej lub kapitałowej, staje się kandydatem na przedsiębiorcę. Warto wiedzieć, że w roku bieżącym obowiązują znowelizowane przepisy prawne o zakładaniu i rejestrowaniu firm prywatnych w Polsce, realizujące zasadę „jednego okienka”. Coraz więcej firm można zakładać poprzez internet w systemie teleinformatycznym. Również wiele się zmieniło w przepisach o prowadzeniu tych firm, o przekształceniach, łączeniach i likwidacji. Pojawiła się możliwość zawieszenia działalności gospodarczej od 1 miesiąca do 2 lat, a nawet dłużej – do 3 lub 6 lat w celu opieki nad dziećmi. Wszystko to znajduje unormowanie prawne w nowych lub znowelizowanych ustawach i przepisach wykonawczych, w tym w takich aktach, jak: USTAWA O SWOBODZIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ i ustawa Kodeks spółek handlowych oraz ustawa o KRAJOWYM REJESTRZE SADOWYM. Nastąpiły zmiany dostosowawcze w KODEKSIE CYWILNYM i KODEKSIE POSTĘPOWANIA CYWILNEGO. Obszerna nowelizacja ustawy o rachunkowości wprowadziła daleko idące zmiany dla przedsiębiorców. Zmieniły się przepisy rejestracji podatkowej. Do tego dochodzą przepisy systemowe reformowanego prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, prawa bankowego, prawa pracy i wielu innych obszarów działania firm, rynku i gospodarki. Przedsiębiorcy, rozpoczynający lub kontynuujący działalność gospodarczą w roku bieżącym, powinni dobrze orientować się w nowych przepisach prawnych. Jest to szczególnie istotne dla nowych przedsiębiorców. Właśnie niniejszy poradnik jest jakby przewodnikiem po drogach, po których muszą przemieszczać się nowi lub początkujący przedsiębiorcy. Zawiera ujednolicony tekst ustawy o swobodzie działalności działalności gospodarczej - po najnowszych zmianach mających zastosowanie do 1 stycznia 2022 roku oraz informacje o ulgowych składkach ZUS od osób zakładających firmę po raz pierwszy.
Okładka książki Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie III zaktualizowane

54,90 zł 34,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,68 zł

Giełda od A jak „akcja” do Z jak „zysk” Ta książka to skarbnica podstawowych informacji o polskiej giełdzie. Podstawowych, czyli takich, które powinien koniecznie poznać początkujący inwestor, zanim zdecyduje się na ulokowanie środków finansowych w akcjach spółek. Brak tej wiedzy może mieć bardzo negatywne skutki dla portfela osoby rozpoczynającej przygodę z rynkiem akcji. Wydaje się zresztą, że luki w edukacji giełdowej na poziomie podstawowym wykazują także gracze o dłuższym stażu. Problemy światowego systemu finansowego w latach 2007 – 2009 oraz późniejszy kryzys zadłużeniowy w strefie euro dotknęły również GPW i uszczupliły portfele krajowych inwestorów o niewyobrażalne wcześniej kwoty. Krach z ostatnich lat porażał skalą, jednak przecież kryzysy na rynkach akcji to nie nowość w świecie wielkich pieniędzy. To, co uderza najbardziej, to fakt, że przecież przynajmniej strat można było uniknąć. Inwestorom w okresie galopującej hossy często wydaje się, że gra na giełdzie to łatwa i przyjemna droga do fortuny. Niestety, większość z nich nawet nie przypuszcza, jak bardzo się myli. Nim więc rzucisz się na fale oceanu giełdowych wzrostów i spadków, dowiedz się: jakie opłaty czekają na Ciebie, z jakimi rodzajami ryzyka musisz się liczyć i jak się przed nimi ustrzec, co jest ważne w kwestii giełdowych zleceń, czym są i jak należy czytać indeksy giełdowe, w co możesz inwestować — akcje, obligacje, kontrakty terminowe, opcje, produkty strukturyzowane, jak skutecznie analizować wartość spółek, jak powinien wyglądać poprawnie zbudowany portfel inwestycyjny. O autorze Adam Zaremba - Licencjonowany Doradca Inwestycyjny oraz dziennikarz giełdowy, współpracownik mediów takich, jak „Parkiet”, „Forbes” czy „Businessman.pl”. Wykształcenie w dziedzinie inwestycji kapitałowych zdobywał między innymi na Harvard University (USA) oraz Radboud Universiteit Nijmegen (Holandia). Wśród jego publikacji wymienić należy dwie książki: Giełda. Podstawy inwestowania (Onepress, 2007) i Zarabiaj jak najlepsi inwestorzy giełdowi (Gazeta Giełdy „Parkiet”, 2007), a także liczne artykuły na temat rynku finansowego w Polsce. Ponadto jest on samodzielnym inwestorem giełdowym z wieloletnim doświadczeniem.
Okładka książki Biblia handlowca Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży.

79,00 zł 45,88 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,88 zł

Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji. Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach. 10,5 przykazania sprzedaży 12,5 wartości dobrego sprzedawcy Olśniewanie klienta Dobra prezentacja Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia Głoszenie nowiny Nawiązywanie kontaktów Prorocy i zyski W górę, dochodzie! Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia — i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą! O autorze Jeffrey Gitomer - jest amerykańskim pisarzem, mówcą i trenerem biznesu. Jego książki regularnie uzyskują status bestsellerów New York Timesa i Amazona. Zajmuje się technikami sprzedaży, zyskiwania lojalności klientów i rozwojem osobistym. Niekiedy budzi kontrowersje: w listopadzie 2003 roku został pierwszym pasażerem z zakazem lotów liniami US Airways z uwagi na ciągłe skargi i konfrontacje z pracownikami. Mieszka w Charlotte w Karolinie Północnej.
Okładka książki Prawdziwy lider w firmie z sensem. Twoja przemiana w przywództwie z pomocą eks-CEO Nike Poland

55,00 zł 30,42 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,42 zł

Motorem radykalnych zmian w menedżerach jest ból, którego nie można już ignorować. To niezrealizowany potencjał, przytłoczenie bieżącymi sprawami, brak inspirujących wzorców i poczucia głębszego sensu, wypalenie zawodowe, podupadające zdrowie i problemy rodzinne. W firmach ból narasta, gdy pogarszają się jej wyniki, rośnie konkurencja, pojawiają się niespodziewane bariery zewnętrzne, nierealizowane są cele albo są osiągane zbyt dużym kosztem. Lekki ból jest często ignorowany, a gdy potem nagle narasta, trzeba go intensywnie leczyć, jeśli nie jest za późno. Można też prewencyjnie mocniej chwycić ster kontroli nad sobą i biznesem, aby nie być zaskoczonym sytuacją kryzysową. Witold Kowalski – założyciel i przez 20 lat CEO Nike oraz Telepizza w Polsce, konsultant z 11-letnią praktyką i mentor 90 firm dzieli się swoim doświadczeniem z zarządzania firmami, w tym kapitałem ludzkim, finansami i informacją. Pokazuje holistyczne podejście do przedsiębiorstwa, w którym ważna jest zarówno bieżąca efektywność operacyjna, jak i zwinna strategia oparta na innowacjach. Zachęca czytelnika do głębokiej, wielopłaszczyznowej autorefleksji, warunku radykalnej zmiany na lepsze w przywództwie. Pomaga w dokonywaniu przemyślanych wyborów oraz określeniu głębszego sensu w życiu i pracy. Dzieli się sprawdzonymi przez siebie narzędziami i wskazówkami w zarządzaniu firmą i odwołuje się do przykładów biznesmenów i firm z pierwszych stron światowych gazet, analizując je krytycznie. Jego celem jest pokazanie drogi do najwyższego poziomu przywództwa, czyli kreowania nowych liderów, podniesienie pewności siebie przyszłych przywódców, która opiera się na wysokiej samoświadomości bazującej na ciągłym poszukiwaniu informacji zwrotnej z otoczenia. „Prawdziwy lider w firmie z sensem” to napisane z humorem źródło inspiracji dla przyszłych liderów oraz doświadczonych menedżerów, którzy chcą się rozwijać, szukają inspiracji do skuteczniejszego zarządzania albo nie widzą już światełka w tunelu i głębszego sensu pracy. To książka, którą warto uważnie przeczytać, wyciągnąć właściwe wnioski na przyszłość, a potem mieć w zasięgu ręki, aby przypominać sobie, gdzie jest północ na kompasie świadomego lidera. Tę książkę warto będzie najpierw przeczytać, a potem mieć ją w zasięgu ręki, by wracać po inspiracje, źródło autorefleksji i konkretne rozwiązania. Jacek Santorski, Akademia Psychologii Przywództwa Pobudza do refleksji, pokazując równocześnie drogę prowadzącą do stworzenia efektywnego, nowoczesnego i odpowiedzialnego przywództwa. Ewa Delaunay, COO Lilou, eksdyrektor operacyjna Smyk Group Witek potrafił dostosować wiele narzędzi, jakimi dysponują globalne korporacje, do naszych unikalnych potrzeb. Od początku naszej współpracy w 2017 roku zwiększyliśmy sprzedaż EWL o kilkaset procent. Andrzej Korkus, CEO i założyciel EWL To książka od przedsiębiorcy dla przedsiębiorców. To prezent. Nie podręcznik. Nie daje gotowych rozwiązań, bo ich nie ma. Uczy analizy i podpowiada opcje do wyboru. Brunon Bartkiewicz, CEO ING Bank Śląski
Okładka książki Decyzje i etyka. Co o etyce każdy decydent wiedzieć powinien? 75+ minitekstów o maxisprawach

64,90 zł 51,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,84 zł

Czy etyczny biznes się opłaca? Autor książki, prof. W. Gasparski, drąży ten temat i poszukuje odpowiedzi od wielu lat – i nie ma wątpliwości, że tak właśnie jest. Najnowsza historia biznesu pełna jest nazw firm, które poszły na dno (często w spektakularny sposób), ponieważ zarządzający nimi postępowali nieetycznie. Do swoich przemyśleń i refleksji autor wybrał przyjazną dla czytelników formę krótkich esejów, które można czytać w dowolnej kolejności. Ich lektura odpowiada na wiele praktycznych pytań, a jednocześnie zaskakuje głębią refleksji. Choć może nie powinna: w końcu „biznes robią” ludzie z ludźmi, a refleksja etyczna od zawsze towarzyszy praktycznej działalności człowieka. Prof. dr hab. inż. Wojciech W. Gasparski – absolwent Politechniki Śląskiej (1959), studia doktoranckie w PAN (1969), habilitował się w Politechnice Warszawskiej (1978), profesor nauk humanistycznych (1985). Założyciel i honorowy dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie pełnił funkcję prorektora ds. badań naukowych. Emerytowany profesor PAN, gdzie kierował Zakładem Prakseologii oraz przewodniczył radzie naukowej Instytutu Filozofii i Socjologii PAN. Autor i redaktor licznych prac z zakresu prakseologii, etyki biznesu, metodologii dyscyplin praktycznych. Członek rzeczywisty Warszawskiego Towarzystwa Naukowego, członek Polskiego Towarzystwa Filozoficznego i członek honorowy Polskiego Towarzystwa Etyki Biznesu (EBEN Polska), honorowy członek Komitetu Naukoznawstwa PAN, honorowy prezes Towarzystwa Naukowego Prakseologii oraz członek honorowy Collegium Invisibile, którego był inicjatorem. Odznaczony Krzyżami Kawalerskim, Oficerskim i Komandorskim Orderu Odrodzenia Polski, Medalem Tadeusza Kotarbińskiego PAN, Medalem im. prof. Stanisława Ochęduszki Politechniki Śląskiej, nagrodzony CEEMAN Champions 2014 Award in Responsible Management Education. Otrzymał Nagrodę Prezesa Rady Ministrów za redagowanie serii wydawniczej Praxiology: The International Annual of Practical Philosophy and Methodology złożonej z 25 tomów opublikowanych w USA nakładem wydawnictwa Routledge. W 2021 r. opublikował tomik wierszy Przylądek dobrej nadziei: rymy i bezrymy.
Okładka książki Dokumentacja pracownicza 2022

336,00 zł 288,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 288,25 zł

Kompletna, aktualna i wszechstronna dokumentacja spraw pracowniczych: *ponad 360 wzorów – każdy z komentarzem; *pełen zakres spraw: umowy, wnioski, regulaminy, informacje, oświadczenia, rejestry i inne druki wykorzystywane na wszystkich etapach świadczenia pracy – od zgłoszenia do odpowiednich inspekcji, poprzez analizę poszczególnych 4 części akt osobowych oraz pism procesowych w prawie pracy, po umowy cywilnoprawne; *zbiór autorskich dokumentów, których nie ma w przepisach, a są niezbędne w pracy kadrowego. Publikacja uwzględnia rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz.U. poz. 2369). Stan prawny na marzec 2022 r. obejmuje ważne dla kadrowców zagadnienia: *problemy związane ze stosowaniem przepisów w związku z epidemią COVID-19, m.in.: -informacja o szczepieniu przeciw COVID-19 a RODO i BHP, -promocja szczepień przeciw COVID-19 przez pracodawcę – udzielanie dodatkowych dni wolnych lub stosowanie innych zachęt, w tym dodatku pieniężnego – dopuszczalność i zgodność z przepisami o równym traktowaniu, -zasady ochrony danych osobowych w kontekście wideokonferencji podczas pracy zdalnej, -stosowanie art. 42 Kodeksu pracy w czasie pandemii przy ustalaniu warunków i trybu wykonywania pracy w okresie przestoju ekonomicznego lub obniżonego wymiaru czasu pracy – zasadność wypowiedzenia zmieniającego warunki pracy lub płacy, -właściwe i skuteczne doręczenie pracownikowi świadectwa pracy w czasie pandemii, -prawo pracodawcy do wypowiedzenia umowy o zakazie konkurencji i zaprzestania dokonywania wypłat na rzecz byłego pracownika w okresie pandemii; *nowe przepisy odnoszące się do sygnalistów – omówienie regulacji prawnych dotyczących zgłoszeń nieprawidłowości przez sygnalistów, wzór regulaminu przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych; *zmiany w podatku dochodowym od osób fizycznych po wprowadzeniu Polskiego Ładu – konsekwencje w dokumentacji pracowniczej, w tym: -nowe wzory wniosków i oświadczeń związanych z rozliczaniem wynagrodzeń pracowników po Polskim Ładzie, -zmiany w zakresie rozliczania wynagrodzeń z umów-zleceń – nowa treść oświadczeń zleceniobiorcy i rachunki do umów-zleceń, -zmiany w rozliczaniu samochodu służbowego do celów prywatnych; *wskazówki dotyczące praktycznych problemów związanych z przechowywaniem dokumentacji, w tym: -zakres dokumentów, jakie powinny znajdować się w teczce cudzoziemca, -zasadność przechowywania aktu urodzenia dziecka w teczce osobowej pracownika, -zasady przechowywania dokumentacji uczestnictwa w PPK – teczki zbiorcze czy akta osobowe; *wyższe odpisy na ZFŚS i świadczenie urlopowe w 2022 r.; *ułatwienia dla pracodawców w zakresie kontroli zwolnień lekarskich; *nowe interpretacje, stanowiska urzędowe, praktyczne problemy związane z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej – komentarze, przykłady. Integralną częścią publikacji jest suplement elektroniczny, który zawiera wszystkie w pełni edytowalne wzory (format MS Word) oraz pomaga w zarządzaniu dokumentacją pracowniczą. Plik suplementu można pobrać przez Internet, postępując zgodnie z instrukcją zamieszczoną w książce; zainstalowanie suplementu wymaga systemu operacyjnego Windows.
Okładka książki Dokumentacja kadrowa 2022.

119,00 zł 83,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 83,25 zł

W publikacji przedstawione są aktualne, obowiązujące w 2022 r. zasady prowadzenia i przechowywania dokumentacji pracowniczej. Dokumentom kadrowym związanym z Polskim Ładem poświęcono szczególną uwagę. Są to m.in. wniosek o zaprzestanie naliczania ulgi dla klasy średniej, wniosek o niepobieranie zaliczek na podatek, wniosek o zaniechanie stosowania kosztów uzyskania przychodów. Uwzględniono także oświadczenie PIT-2 oraz oświadczenie o stosowaniu nowych zwolnień podatkowych, do których uprawnieni są aktywni zawodowo seniorzy, podatnicy wychowujący co najmniej czworo dzieci, a także podatnicy przenoszący miejsce zamieszkania do Polski. W książce zostały również opisane nowe wzory dokumentów ubezpieczeniowych - ZUS RCA i ZUS DRA. Z publikacji można się również m.in. dowiedzieć:jak prowadzić dokumentację w formie elektronicznej,jakie są okresy archiwizacji dokumentów pracowniczych,jak prowadzić akta osobowe. Ponadto poradnik w praktyczny sposób przedstawia zasady sporządzania dokumentów związanych z Polskim Ładem. Nowe formularze, a także nowe wersje druków dotychczas obowiązujących zaprezentowano w instruktażowy sposób i z uwzględnieniem najnowszych wytycznych ZUS i MF. Publikacja jest praktyczną pomocą dla każdego pracodawcy oraz osoby odpowiedzialnej za sprawy kadrowe i pracownicze w firmie. ATUTY PUBLIKACJI: Jest to jedna z pierwszych na rynku publikacji, która przedstawia aktualne, obowiązujące w 2022 r. zasady prowadzenia i przechowywania dokumentacji kadrowej po wprowadzeniu przepisów Polskiego Ładu.
Okładka książki Poradnik Rachunkowości Budżetowej 2/2022

79,00 zł 50,69 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,69 zł

ryb wykonywania prac z zakresu gospodarki finansowej, rachunkowości i sprawozdawczości jednostek sektora finansów publicznych jest ustalony w aktach prawnych regulujących sposób i terminy ich wykonywania. Nie są to zasady jednolite. Stąd w praktyce powstaje wiele wątpliwości na temat tego, jak wyliczać poszczególne terminy oraz co robić w przypadku, gdy wyliczone terminy przypadają na dni wolne od pracy. W przygotowanym kalendarium dla jednostek sektora finansów publicznych są podane wszystkie terminy na I półrocze 2022 r. ważne dla księgowych. Wskazano terminy wykonania czynności dotyczących: gospodarki finansowej, m.in.: obowiązkowych płatności z tytułu zobowiązań podatkowych jednostek jako podatników i płatników, rozliczeń budżetów JST z budżetem państwa, szczegółowego trybu wykonania budżetu państwa, m.in.: procedur rozliczania państwowych jednostek budżetowych z budżetem państwa w zakresie dochodów budżetowych oraz wydatków budżetowych (środki krajowe i zagraniczne), rozliczeń w tzw. okresie przejściowym po zakończeniu roku budżetowego 2021, rachunkowości, m.in.: wykonania czynności związanych z zakończeniem roku obrotowego 2021 (inwentaryzacja) oraz z prowadzeniem ksiąg rachunkowych 2022 r. (zamknięcie i otwarcie ksiąg roku obrotowego, zamykanie miesiąca, wycena kwartalna należności i zobowiązań w kwocie wymaganej/wymagalnej płatności oraz w walutach obcych), sprawozdawczości finansowej (bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu oraz informacji dodatkowej), sprawozdawczości w zakresie operacji finansowych po nowelizacji z 20 grudnia 2021 r., sprawozdawczości budżetowej (z wykonania budżetu państwa, budżetu UE i budżetów JST) zgodnie ze starym rozporządzeniem z 9 stycznia 2018 r. i nowym rozporządzeniem z 11 stycznia 2022 r. oraz sprawozdawczości zadaniowej. Podano tylko terminy ustalone przepisami na konkretny dzień lub dające się wyliczyć (ustalone jako liczba dni od określonego przepisami zdarzenia). Pozostałe terminy jednostki muszą wyliczyć we własnym zakresie i wpisać do kalendarium. Poradnik ten z pewnością ułatwi głównemu księgowemu oraz pracownikom służb finansowo-księgowych przestrzeganie terminów wypełniania nałożonych na nich obowiązków.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Okładka książki Zepsuty pieniądz

55,24 zł
99,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,85 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,75 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj