KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

97,77 zł
129,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,77 zł

46,01 zł
60,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,27 zł

58,55 zł
89,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,88 zł

62,95 zł
79,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,35 zł

60,49 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,60 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

72,30 zł
109,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,39 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Teoria U dla świadomych liderów

49,90 zł 31,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83 zł

Najkrócej rzecz ujmując, teoria U jest opartą na świadomości metodą zarządzania zmianą. Łączy myślenie systemowe i osiągnięcia psychologii uważności, a proces przeprowadzania zmian jest w ramach tej koncepcji przedstawiany z perspektywy rozwijającej się ludzkiej świadomości. Okazuje się, że warunkiem skutecznego przywództwa jest uświadomienie sobie istnienia i znaczenia czegoś, co dziś stanowi martwy punkt. Według teorii U martwym punktem są warunki wewnętrzne, niewidoczny, źródłowy wymiar relacji międzyludzkich, a także relacji ludzi z systemem i człowieka z samym sobą. Dzięki tej książce nauczysz się postrzegać przywództwo jako zdolność systemu do współwyczuwania i współkształtowania przyszłości, a następnie uświadomisz sobie, że wszelkie przywództwo ma charakter rozproszony - jeśli ma być skuteczne, musi obejmować wszystkich. Jest to związane z przywróceniem pętli sprzężenia zwrotnego między elementami systemu a jego całością. W tym celu trzeba się nauczyć kierowania uwagą i energią, zarówno swoją, jak i zespołu. Poza przystępnym wprowadzeniem koncepcji teorii U znalazł się tu opis praktycznych metod pozwalających na łatwiejsze wprowadzanie zmian i wzmacnianie potencjału kształtowania przyszłości, zarówno na poziomie pojedynczej organizacji, jak i całych społeczeństw. W książce: koncepcje i procesy w ramach teorii Umacierz ewolucji społecznej w kierunku społeczeństwa 4.0zasady myślenia systemowego i przeprowadzanie zmian systemowychtworzenie innowacji na podstawie przyszłościwspółwyczuwanie, presencja i współtworzenie ? zasady, praktyki, korzyściSiła uwagi - oto supermoc naszych czasów!
Okładka książki Liczby w HR

79,00 zł 50,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,58 zł

Czy pracę działu HR da się zmierzyć?Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie danych, analizowanie wyników z przeszłości, prognozowanie sprzedaży, zakupów i produkcji... Większość działów w dużych przedsiębiorstwach wspiera się tym, co policzalne. Większość, ale raczej nie dział human resources. Dlaczego? Czyżby HR-owcy nie wierzyli w liczby i stawiali na intuicję? Może. A może po prostu brakuje im rzetelnych narzędzi, dzięki którym można przeanalizować dane, jakie są dostępne dla osób wyspecjalizowanych w zarządzaniu zasobami ludzkimi firmy? Do niedawna działy HR uchodziły powszechnie za najbardziej niemierzalne w przedsiębiorstwach. Ostatnio jednak ten trend się zmienia. Takie pojęcia jak data-based HR czy data-driven HR z roku na rok zyskują na popularności. Zarządzający firmami, a także sami pracownicy human resources chcą mierzyć efektywność coraz większej liczby procesów personalnych, by na podstawie uzyskanych wyników móc planować przyszłe działania. Tylko co mierzyć? Jakimi metodami to robić? Odpowiedzi na te i inne pytania związane z analityką zasobów ludzkich znajdziesz w tej książce. Ta książka pomoże Ci zbudować lub wzmocnić rolę analityki HR w Twojej firmie, pomoże także w rozwijaniu umiejętności i perspektywy analityków HR oraz przekona zarząd i biznes, że warto zainwestować czas i fundusze w rozwijanie tej części biznesu. Wskaże jasne cele analityki personalnej, przeprowadzi Cię krok po kroku przez najważniejsze aspekty liczb w HR, które będziesz mógł wykorzystać w swojej firmie. Przede wszystkim książka pomoże Ci w znalezieniu wspólnego języka z biznesem, finansami i zarządem - a językiem tym są właśnie dane.
Okładka książki Coaching zespołowy. Praktyczny przewodnik dla liderów, trenerów, konsultantów i nauczycieli

54,90 zł 34,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,92 zł

Zespół to nie tylko grupa ludzi mających wspólny cel w firmowej rzeczywistości. Zespołem może być także klasa w szkole, grupa wolontariuszy albo rodziców realizujących jakieś zadanie, dla którego trzeba się zjednoczyć i działać razem. A wszędzie tam, gdzie pojawiają się zespoły i wyzwania, jakie przed nimi stają, rodzą się nie tylko dobre pomysły, ale i nieporozumienia. Pozytywna energia, która powinna towarzyszyć wspólnej pracy, to pojawia się, to znika. Podobnie jest z celem ? raz świeci jasno na horyzoncie, raz ginie we mgle pobocznych wątków, bezproduktywnych dyskusji i czasu spędzanego na realizacji celów pośrednich, niekoniecznie prowadzących w dobrą stronę... By uniknąć powszechnego zniechęcenia i rezygnacji, działającym razem ludziom potrzebna jest pomoc, której na imię coaching zespołowy. Autorzy tej książki to coachowie z wieloletnim doświadczeniem. Za jej pośrednictwem dzielą się wiedzą z zakresu wspierania zespołów w rozwoju, w rozwiązywaniu konfliktów, w kryzysach, ale też w powstawaniu, integrowaniu czy odradzaniu się grupy projektowej. W kolejnych pięciu częściach tego poradnika wprowadzają w temat, krok po kroku prezentują schemat prawidłowo przebiegającego procesu coachingu zespołowego, pokazują modele, techniki i narzędzia, jakimi w swojej pracy posługuje się coach zespołowy, poruszają temat coachingowej superwizji oraz przytaczają konkretne przykłady udanych procesów coachingu zespołowego, jakie sami przeprowadzili.
Okładka książki The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

44,90 zł 33,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,27 zł

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami polskimi i międzynarodowymi , a także odpowiedzi organizacji for profit i non profit, które mogą stanowić wzór do naśladowania dla innych podmiotów. Publikacja stanowi kontynuację podręcznika wydanego pod redakcją Grażyny Golik-Góreckiej pod tytułem Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków (Wyd. UŁ, Łódź 2020). Niniejszy podręcznik powstał dzięki współpracy pracowników naukowych z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, praktyków biznesu oraz byłych już studentów programów Erasmus i Mobility, którzy uczestniczyli w warsztatach „Marketing Management in Practice” na Wydziale Zarządzania UŁ. * Publikacja zawiera ciekawe studia wielu przypadków z różnych obszarów społecznych oraz gospodarczych. Analizy te są atrakcyjne z wielu powodów – metodycznych, poznawczych, a także są ważnymi ilustracjami procesów, które można wykorzystać w dydaktyce. Prezentowane przypadki mają też wartość pragmatyczną – mogą służyć praktykom prowadzącym różnorodne przedsiębiorstwa. Z recenzji Jacka Otto
Okładka książki 100 najsłynniejszych eksperymentów...

49,90 zł 30,28 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,28 zł

Lektura obowiązkowa dla wszystkich interesujących się polityką! Autorzy opisują eksperymenty psychologiczne (te najsłynniejsze, co nie znaczy najważniejsze, jak S. Milgrama czy P. Zimbardo, i te mniej słynne, ale za to bardzo istotne), a także wskazują, jak mogą one pomagać w lepszym rozumieniu procesów społecznych, naszych wyborów politycznych czy zachowań liderów partyjnych. Dzięki tej lekturze można lepiej pojąć, w jaki sposób jesteśmy manipulowani przez speców od PR i marketingu, ale także jak się przed tego typu manipulacjami ustrzec. A wszystko to napisane w przystępnej i zabawnej formie! Dr hab. Marek Migalski, prof. UŚ – naukowiec, emerytowany polityk, publicysta, pisarz, reduktarianin. Od dwóch dekad zajmuje się teorią demokracji, a w ostatnich latach używa narzędzi neurobiologii, kognitywistyki, prymatologii i etologii do rozumienia polityki i procesów społecznych (na przykład w książkach: „Homo Politicus Sapiens. Biologiczne aspekty politycznej gry” i „Nieludzki ustrój. Jak nauki biologiczne wyjaśniają kryzys liberalnej demokracji oraz wskazują sposoby jej obrony”). Opublikował także trzy dobrze przyjęte powieści obyczajowe („Wielki Finał”, „Barwy zamienne”, „Nieśmiertelnicy”). Dr Maciej Bożek – psycholog i socjolog, badacz społeczny z Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Kierownik Laboratorium Psychologicznego na Wydziale Nauk Społecznych UŚ. Jako eksperymentalista czuje potrzebę obserwacji efektów psychologicznych w rzeczywistości innej niż papierowa. Prywatnie miłośnik science fiction, gier i kotów.
Okładka książki Działalność gospodarcza na rynku aptecznym i jej ograniczenia. Uwarunkowania konstytucyjne.

139,00 zł 99,79 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,79 zł

Problematyka związana z funkcjonowaniem aptek jest niezwykle złożona i obejmuje wiele szczegółowych kwestii. Zwiększona liczba regulacji dotyczących tematyki farmaceutycznej i aptecznej na przestrzeni ostatnich 35 lat zmieniła realia funkcjonowania tego ? prima facie ograniczonego podmiotowo i przedmiotowo ? obszaru działalności życia gospodarczego i społecznego. Mając do wyboru wielość zagadnień Autorzy wybrali kilka z nich, które punktu widzenia przedsiębiorców zasługują na szczególne zainteresowanie badawcze. Są to kwestie dotyczące:- istoty przepisów ?antykoncentracyjnych?- reklamy aptek i punktów aptecznych- franczyzy aptek- udzielania i cofania zezwoleń na prowadzenie apteki ogólnodostępnej- a także roli, znaczenia oraz wpływu samorządu zawodowego na funkcjonowanie przedsiębiorców. Poradnik skierowany jest przede wszystkim dla przedsiębiorców prowadzących apteki oraz franczyzodawców. Zainteresuje również prawników praktyków zajmujących się tym tematem, w tym adwokatów, radców prawnych i sędziów. Autorzy to pracownicy Katedry Prawa Konstytucyjnego Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiadają wieloletnie doświadczenie w zakresie praktycznego respektowania przez prawodawcę standardów prawidłowej legislacji, ochrony wolności i praw jednostki. Są twórcami szeregu opinii, w tym dotyczących konstytucyjności ingerencji prawodawcy w sferę dóbr konstytucyjnie chronionych, oraz autorami kilkuset opracowań naukowych z przedmiotowego obszaru.
Okładka książki Koszty robót budowlanych. Ustalanie wartości i rozliczanie zamówień publicznych

129,00 zł 93,25 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 93,25 zł

Publikacja zawiera zbiór rekomendacji, których wdrożenie może przynieść zamawiającym i wykonawcom realne i wymierne korzyści. Rekomendacje te obejmują obszar: • szacowania przez zamawiających wartości zamówień publicznych na roboty budowlane realizowane w formule „wybuduj” oraz „zaprojektuj i wybuduj”, • kalkulacji ceny oferty przez wykonawców robót budowlanych (sporządzania kosztorysów ofertowych oraz tabel wartości elementów zryczałtowanych), • zmiany wynagrodzenia z tytułu realizacji robót dodatkowych, robót zamiennych, rezygnacji z realizacji robót budowlanych wchodzących w zakres zamówienia podstawowego, zmiany cen i stawek czynników produkcji budowlanej lub realizacji robót budowlanych w przedłużonym czasie na ich ukończenie, • rozliczania zamówień na roboty budowlane. Istotną część książki stanowi wykaz najczęściej popełnianych błędów w zakresie ustalania i rozliczania robót budowlanych, analiza dynamiki cen i stawek czynników produkcji budowlanej (w tym cen wyrobów stalowych, wyrobów drzewnych, styropianu i asfaltu) w Polsce w okresie od I kwartału 2020 r. do II kwartału 2022 r., czyli wystąpienia pandemii COVID-19 oraz wojny w Ukrainie. W opracowaniu przedstawiono również rodzaje wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych oraz analizę składników cenotwórczych robót budowlanych ze słownikiem pojęć stosowanych w ekonomice budownictwa. Odwołano się do aktów prawnych regulujących szacowanie wartości zamówień publicznych, a także przytoczono orzecznictwo i opinie Urzędu Zamówień Publicznych w tej materii. Książka zainteresuje rzeczoznawców majątkowych, kosztorysantów, pracowników administracji oraz adwokatów i radców prawnych.
Okładka książki Kontrola zarządcza w rachunkowości budżetowej. Planowanie i zarządzanie ryzykiem

129,00 zł 92,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 92,61 zł

W publikacji autor omówił rolę i wpływ przepisów o kontroli zarządczej na rachunkowość budżetową. Skoncentrował się na dwóch procesach kontroli zarządczej: planowaniu (wyznaczaniu celów) oraz zarządzaniu ryzykiem. Są to jednocześnie procesy zarządcze najobszerniej opisane standardami kontroli zarządczej i uznane przez ustawodawcę za fundamentalne. W opracowaniu czytelnik znajdzie analizę zagadnień takich jak: • mierniki celów rachunkowości budżetowej oraz monitorowanie stopnia ich osiągnięcia; • zarządzanie ryzykiem w obszarze zapewnienia wiarygodności sprawozdań budżetowych; • ryzyko w stosowaniu klasyfikacji budżetowej. Opracowanie zainteresuje ekonomistów, księgowych i menedżerów zatrudnionych w jednostkach sektora finansów publicznych, a także adwokatów, radców prawnych i sędziów w zakresie omawianej problematyki.
Okładka książki Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku

99,00 zł 71,07 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,07 zł

Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę społeczną, jaką jest niewątpliwie sfera dziedzictwa kulturowego, a ściślej jej istotny fragment – samodzielne i wyodrębnione nieruchomości zabytkowe. Systematyczny wywód oraz opis środków i narzędzi stymulowania decyzji rynkowych klientów nieruchomości zabytkowych, w tym uwzględniających własne, autorskie propozycje marketingu mix, pozwalają dedykować monografię Prof. Andrzeja Szromnika nie tylko przedstawicielom środowiska naukowego i akademickiego – pracownikom oraz studentom kierunków gospodarki i administracji publicznej, zarządzania kulturą czy nawet ochrony zabytków, ale także szerokiemu kręgowi menedżerów kultury, pracownikom marketingu i obsługi klientów w znaczących obiektach dziedzictwa kulturowego, kadrze kierowniczej organizacji turystyki kulturowej, grupie pracowników instytucji muzealnych i ochrony zabytków, nie pomijając właścicieli takich obiektów. Tematyka [książki] jest niezwykle interesująca i w takim ujęciu nie była dotychczas podejmowana. Wśród nielicznych pozycji dotyczących marketingu w sferze kultury jest to pozycja unikatowa, gdyż przedmiotem studiów i analiz są najważniejsze aspekty i wymiary marketingowego zarządzania obiektami dziedzictwa kulturowego, które to obiekty są głównie przedmiotem zainteresowania kulturoznawców, a w mniejszym stopniu ekonomistów i specjalistów w zakresie marketingu. Zastosowana przez Autora koncepcja książki została oparta na marketingowym podejściu do zarządzania obiektami dziedzictwa kulturowego z wszystkimi konsekwencjami wyrażającymi się w kształtowaniu oferowanych wartości marketingowych, instrumentów marketingu oraz możliwości i warunków realizowania bieżących i perspektywicznych celów działalności tych podmiotów na współczesnym rynku. Prof. dr hab. Mazurek-Łopacińska Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Okładka książki Czarna księga perswazji. Używaj NLP, by zdobyć wszystko, czego pragniesz

44,90 zł 28,50 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,75 zł

Bierz z życia wszystko, czego chcesz... i jeszcze więcej Jak zgodzić się z każdym i mimo wszystko postawić na swoim?Jak posługiwać się prostymi słowami, by wywierać większy wpływ na innych?Jak wzbudzać zaangażowanie za pomocą zaawansowanych umiejętności perswazji?Jak sprawić, by Twój rozmówca miał szczerą ochotę zrobić to, na czym Ci zależy? OSTRZEŻENIE: Wiedza zawarta w tej książce jest narzędziem niebezpiecznym, o bardzo dużym polu rażenia. Przedawkowanie i stosowanie wbrew zaleceniom może zagrażać Twojemu życiu lub zdrowiu! Ta wyjątkowa książka stanowi podręcznik do szybkiej nauki najpotężniejszych wzorców językowych. Wzorców, które możesz wykorzystywać we wszystkich praktycznie sytuacjach życiowych, osiągając zawsze najlepsze efekty. Istota rzeczy, narzędzia i strategie, których nauczy Cię ta księga, są przekazywane w taki sposób, że świadomie zdobywana wiedza i nieświadomie nabywane przez Ciebie umiejętności będą się harmonijnie rozwijać od pierwszych stron lektury. Zostań tajemnym mistrzem perswazji na własnych warunkach - siedząc wygodnie w domu i ucząc się o dowolnie wybranej porze. Menedżerowie - dowiedzcie się, jak skutecznie motywować swoje zespoły!Rodzice - nauczcie się skutecznie ośmielać i wspierać swoje dzieci!Nauczyciele - przekonajcie się, jak sprawić, by Wasi uczniowie angażowali się w naukę.Handlowcy - poznajcie niezawodne sposoby na dochodzenie do "tak".Pary - zdobądźcie umiejętność wzmacniania i pielęgnowania Waszego związku.Single - przeczytajcie, jak przyciągać najlepszych partnerów i robić na nich dobre wrażenie.Podwładni - przyswajajcie metody zarządzania swoim szefem i awansowania.Klienci - sprawiajcie, aby Wasze reklamacje były należycie rozpatrywane.
Okładka książki Stabilność fiskalna jako wartość konstytucyjnie chroniona w Polsce na tle porównawczym

119,00 zł 85,43 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,43 zł

W publikacji objęto badaniami porównawczymi sześć państw europejskich,tj. Niemcy, Hiszpanię, Włochy, Węgry, Słowację i Słowenię. Przyjęte w tych państwach instrumenty uwzględniają nowe tendencje w sposobie ograniczania polityki fiskalnej na przebieg cyklu koniunkturalnego czy możliwość zastosowania tzw. klauzul wyjścia. Dzięki temu mogą one stanowić cenną wskazówkę dla polskiego ustrojodawcy w kwestii limitu zadłużenia z art. 216 ust. 5 Konstytucji RP. W tym celu omówiono problematykę stosowania konstytucyjnych reguł fiskalnych, odnosząc się do ich kategoryczności, doprecyzowania w ustawodawstwie niższego rzędu czy związków między konstytucyjnymi regułami fiskalnymi a prawem Unii Europejskiej. Publikacja jest przeznaczona dla prawników, finansistów, politologów zajmujących się problematyką budżetu państwa oraz długu publicznego. Może ona zainteresować polityków i pracowników administracji, w tym administracji rządowej, którzy uczestniczą w procesie projektowania budżetu państwa oraz zajmują się problematyką finansów publicznych. Będzie ona stanowić również cenną pomoc dla specjalistów z zakresu prawa konstytucyjnego, prawa finansowego i prawa Unii Europejskiej, a także dla studentów prawa, administracji oraz finansów.
Okładka książki Amazon Unbound

57,00 zł 46,05 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,05 zł

Amazon Unbound
Opakowanie Zarządzanie Publiczne 3 (57) 2021

21,00 zł 15,08 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,08 zł

Zarządzanie Publiczne 3 (57) 2021
Okładka książki Entorno empresarial Nueva edicion poziom B2 klucz

31,80 zł 25,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,98 zł

Contiene: Nueve textos complementarios con ejercicios de explotacion de los textos (material fotocopiable) Las claves de todos los ejercicios
Okładka książki Trust & Inspire

80,00 zł 64,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,63 zł

Bestselling author Stephen Covey has made it his mission to understand trust in organizations. In his new breakthrough leadership book Trust and Inspire, Covey shows that though our world has evolved, our style of leadership still has not—but it’s time to change that. Traditionally, businesses have relied on a “command and control” management style, focusing on rigid hierarchies and compliance from employees. Covey argues we must shift from a “command and control” to a “trust and inspire” leadership model. Trusting and inspiring your team is defined by commitment from both sides, with a focus on effectiveness and fostering a growth mindset. It is based on the belief that employees are creative, collaborative, and full of potential; through trust, you can inspire them to do their best work. Trust and Inspire is a simple yet radical shift in how business must be done in the 21st century and an expansive, visionary, and inviting guide to the future of leadership.
Okładka książki Instrumenty wsparcia rozwoju lokalnego - perspektywa nauk o zarządzaniu

33,60 zł 28,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,83 zł

Niniejsza monografia umożliwia czytelnikowi zapoznanie się z róznymi aspektami zarządzania, które jest złożonym i niełatwym procesem. Autorzy mają nadzieję, że czytelnik znalazł to, czego oczekiwał od niniejszej publikacji.
Okładka książki Sprawozdawczość i rewizja finansowa. Kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii

89,90 zł 70,82 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,03 zł

FINANSE Pandemia koronawirusa dokonała dużych zmian w wielu sferach życia społecznego i gospodarczego. Problemy, które ze sobą przyniosła, nie ominęły również rachunkowości, w tym także sprawozdawczości i rewizji finansowej. Głównym celem monografii jest przedstawienie wyników badań dotyczących wpływu pandemii COVID-19 na sprawozdawczość i rewizję finansową, przeprowadzonych przez naukowców reprezentujących takie instytucje naukowe, jak: West University of Timisoara, Kiel University of Applied Sciences, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Monografia składa się zarówno z rozdziałów napisanych po polsku, jak i po angielsku. Autorzy prezentują nowe spojrzenie na wybrane aspekty szeroko rozumianej rachunkowości. Odnoszą się do wielu aktualnych problemów księgowych i omawiają je, stosując różne metody badawcze – od przeglądu literatury, po analizy raportów i ankiet. Bogactwo podjętych przez nich tematów i zastosowanych metod ukazuje złożoność współczesnej rachunkowości. W książce zaprezentowano szeroki wachlarz problemów dotyczących rachunkowości, raportowania i audytu w czasach pandemii COVID-19 z punktu widzenia zarówno twórców, jak i użytkowników informacji finansowych i niefinansowych.
Okładka książki Model oceny gospodarki finansowej gminy

64,90 zł 51,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,84 zł

Gmina jako podstawowa jednostka samorządu terytorialnego realizuje szeroki zakres zadań publicznych, co wiąże się z określonymi zasobami pieniężnymi. Prawidłowe zarządzanie finansami stanowi elementarną determinantę jej prawidłowego działania. Konieczna staje się zatem bieżąca analiza i ocena sytuacji finansowej gminy oraz doskonalenie metod i narzędzi stosowanych do oceny jej gospodarki finansowej. W książce zawarto rozważania teoretyczne i przykłady badań empirycznych dotyczących opracowania modelu oceny gospodarki finansowej gminy z wykorzystaniem wielowymiarowej analizy porównawczej. Wyniki przeprowadzonych badań mogą przyczynić się do rozwoju metodyki sporządzania analiz finansowych opartych na metodach statystycznych. Prezentowane rozważania mogą być także zastosowane w sektorze finansów publicznych do analizy sytuacji finansowej gmin oraz w sektorze bankowym – w celu weryfikacji zdolności kredytowej gminy ubiegającej się o zewnętrzne źródła finansowania, takie jak kredyt lub emisja obligacji.
Okładka książki IP BOX - wszystko, co musisz wiedzieć

97,00 zł 50,61 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,61 zł

IP BOX ? wszystko, co musisz wiedzieć! - Wiesz, że istnieje możliwość płacenia 5% podatku, ale nie wiesz jak z niej skorzystać? - Obawiasz się kontroli z urzędu skarbowego, jeśli zdecydujesz się na 5% podatek? - Nie chcesz tracić czasu na formalności? - Obawiasz się, że wybierając 5% podatku w przyszłości narazisz się na problemy? - A może nie wiesz, od czego zacząć? Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, że ponad 80% osób zajmujących się tworzeniem i rozwijaniem oprogramowania lub wynalazkami technicznymi ? czyli ogólnie pojętą innowacyjnością jest uprawnionych do tego, aby korzystać z 5% podatku dochodowego.Jeżeli zaliczasz się do tej grupy ? być może też chcesz skorzystać z tej ulgi podatkowej? System podatkowy w Polsce nie rozpieszcza, a ilość zmian i ich częstotliwość nie pozwala wielu firmom na spokojne funkcjonowanie. Być może pora pomyśleć o obniżeniu obciążeń podatkowych i wykorzystaniu przysługującej Ci ulgi.Oczywiście możesz nadal się bać i płacić wysokie podatki, ale możesz też wziąć sprawy w swoje ręce i sprawdzić, jaką wartość podatku możesz zyskać dzięki uldze IP BOX. W tym celu opracowaliśmy dla Ciebie specjalny poradnik, który rozwieje Twoje wątpliwości związane z ulgą IP BOX. Poradnik został przygotowany we współpracy z Pawłem Kuźmiakiem ? współzałożycielem jednej z topowych kancelarii prawnych ? DSK. Kancelaria specjalizuje się w obsłudze branży IT oraz innowacjach. Paweł udzielił odpowiedzi na najbardziej trudne dla przedsiębiorców pytania.
Okładka książki Wewnętrzny kompas w biznesie

45,00 zł 27,22 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,22 zł

Sposoby zarabiania pieniędzy na nieruchomościach bez pieniędzy, z małym wkładem i większym kapitałem. Nieważne, na jakim etapie finansowym się znajdujesz, pokażę Ci, że możesz po przeczytaniu tej lektury zarobić tyle, aby uwolnić się od etatu i zająć się swoim biznesem. Pokażę Ci moje możliwości na zarabianie pieniędzy. Zanim zacznę, chciałbym Ci serdecznie podziękować za zakup, cieszę się, że znalazło się w Twoim życiu miejsce na książki. Kto czyta, ten żyje wielokrotnie. Zanim przejdę do konkretów, mam parę ciekawostek jakie z czytania wynosimy. Otóż czytanie poprawia pamięć, pogłębia wiedzę, inspiruje i kształtuje osobowość oraz jest dobrym sposobem na redukcję stresu. Ta książka przeniesie Cię w świat nieruchomości, pokaże Ci życie inwestora, a także to, w jaki sposób zaczynałem, i to, jak Ty możesz wykorzystać już wydeptaną ścieżkę metod i działań.W PRZYGOTOWANIU KOLEJNA KSIĄŻKA AUTORA PT. "IMPERIUM NIERUCHOMOŚCI"
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Okładka książki Zepsuty pieniądz

55,24 zł
99,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,85 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,75 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj