KATEGORIE [rozwiń]

Praca i biznes

W tej kategorii polecamy Państwu ogromny wybór książek psychologicznych: o biznesie, pracy i rozwoju osobistym, szkoleniach, kursach, relacjach międzyludzkich, samorealizacji i rozwoju kariery. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele. W proponowanych przez nas publikacjach znajdziesz mnóstwo wskazówek, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych.

60,49 zł
98,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,60 zł

66,10 zł
69,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23 zł

72,30 zł
109,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,39 zł

63,75 zł
79,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł

44,72 zł
59,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,72 zł

57,11 zł
105,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Okładka książki Determinanty dobrowolnego stosowania międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej w spółkach giełdowych w Polsce

62,00 zł 48,86 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,62 zł

Sprawozdania finansowe odgrywają ważną rolę w komunikacji jednostki gospodarczej z otoczeniem, są podstawowym źródłem informacji o jej sytuacji majątkowej i finansowej oraz wynikach prowadzonej działalności gospodarczej. Proces sporządzania sprawozdań finansowych podlega prawnie regulowanym zasadom rachunkowości. Oprócz krajowych regulacji prawa bilansowego wprowadzono jednolite zasady w postaci Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF), których rozwiązania stały się obligatoryjne dla spółek sporządzających skonsolidowane sprawozdania finansowe, notowanych na rynku giełdowym. Pozostałe jednostki gospodarcze nie są zobowiązane do stosowania MSSF. W związku z czym pojawiają się pytania: czy organizacje są zainteresowane sporządzaniem sprawozdań finansowych według MSSF, jakie czynniki mikroekonomiczne mają wpływ na decyzję o dobrowolnym stosowaniu tych rozwiązań. Monografia stanowi próbę odpowiedzi na te pytania. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny. W części teoretycznej przedstawiono wpływ teorii finansów przedsiębiorstw na sprawozdawczość finansową w kontekście międzynarodowym, omówiono proces harmonizacji i standaryzacji sprawozdawczości finansowej, zaprezentowano genezę i rozwój MSSF na świecie. Przedstawiono czynniki o charakterze makro- i mikroekonomicznym wpływające na dobrowolne stosowanie MSSF. Część empiryczna zawiera opis metody badawczej, definicję czynników mikroekonomicznych oraz analizę wyników badań, które zostały przeprowadzone w latach 2014–2019 na spółkach sporządzających jednostkowe sprawozdania finansowe, notowanych na GPW w Warszawie. Zaprezentowane w książce wyniki badań są użyteczne dla jednostek gospodarczych oraz dla instytucji rządowych i organów regulacyjnych śledzących wpływ sprawozdawczości finansowej na gospodarkę. Tematyka poruszona w książce zainteresuje również praktyków rachunkowości, w tym księgowych i audytorów, którzy mają największy wpływ na jakość rachunkowości w podmiotach gospodarczych.
Okładka książki Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji

79,00 zł 63,10 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,10 zł

Opis Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training. Rewolucyjny program szkolenia sprzedawców, System Sprzedaży Sandlera, uzasadnia przestarzałość i nieskuteczność tradycyjnych metod sprzedaży i wprowadza zasady, których przestrzeganie gwarantuje sukces w zawodzie handlowca. Sandler, opierając się na doświadczeniach z własnej wieloletniej praktyki i przedstawiając barwne przykłady, wskazuje między innymi, w jaki sposób: - przejmować inicjatywę w kontakcie z klientem oraz stosować niezawodne, skuteczne techniki komunikacji, - koncentrować się na kliencie i jego potrzebach zamiast na własnym produkcie lub usłudze, - dostrzegać manipulację potencjalnego klienta oraz radzić sobie z nieszczerością i niesłownością, - pogłębiać relacje z klientem, nie stając się przy tym jego bezpłatnym konsultantem, - opanować siedem niezbędnych etapów procesu sprzedaży (ukazanych w obrazowym modelu „łodzi podwodnej Sandlera”), - używać portali internetowych do poszukiwania i oceny potencjalnych klientów, - zawierać z klientem „kontrakt wyprzedzający”, będący gwarancją efektywnego wykorzystania poświęconego mu czasu, - doskonalić własne nastawienie i zachowania – które są warunkiem sukcesu w sprzedaży – oraz kształtować motywację. Obecne wydanie zostało rozszerzone o wskazówki dotyczące zastosowania systemu Sandlera w sprzedaży dla korporacji, zamieszczono też najnowsze studia przypadków zaczerpnięte z praktyki Sandler Training. Adresaci Krąg osób, dla których książka będzie cenną pomocą w rozwoju kariery zawodowej, obejmuje wszystkich zainteresowanych radykalną poprawą wyników w sprzedaży – pracowników wszystkich szczebli zarówno małych, jak i wielkich firm.
Okładka książki Ekonomia obwarzanka w.2

59,90 zł 35,04 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,04 zł

Ekonomiczna książka roku Financial Timesa.W tej bezkompromisowej, erudycyjnej, ale i optymistycznej książce Kate Raworthproponuje nie tyle zmianę w rozumieniu, czym ekonomia jest i czym mogłaby być, aleprzedstawia konkretne rozwiązania jak zerwać z mitem konieczności ciągłego wzrostuPKB, jak zmienić system monetarny i fiskalny, i wreszcie: jak uczynić bizneswartościowym i pożytecznym dla ludzkości.Dotychczasowe koncepcje ekonomiczne wykładane od lat na uniwersytetach niewystarczają, bądź są zwyczajnie nieaktualne we współczesnym świecie, który musistawić czoła katastrofie klimatycznej, walczyć z postępującymi nierównościamiekonomicznymi oraz ambitnie podchodzić do dziesiątek innych wyzwań społecznychludzkości. Potrzebujemy nowych dróg, idei i rozwiązań.
Okładka książki Statystyczna i ekonometryczna analiza przestrzennych zjawisk ekonomicznych Metody i zastosowania

130,00 zł 111,53 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 111,53 zł

Książka stanowi przegląd narzędzi i metod ilościowych przydatnych do analiz różnych aspektów zjawisk gospodarczych z perspektywy przestrzennych i przestrzenno-czasowych tendencji i prawidłowości oraz zawiera przykłady rozwiązań konkretnych problemów ekonomicznych z wykorzystaniem rzeczywistych i aktualnych danych. Wybór omawianych metod został podyktowany praktyczną ich przydatnością i oceną walorów poznawczych. Przykłady empiryczne dotykają ważnych problemów gospodarki, w tym gospodarki regionalnej, stanowiąc jednocześnie przyczynki do pogłębionych i szerszych analiz badawczych. Prezentowane podejścia badawcze wychodzą naprzeciw wyzwaniom współczesnych trendów, obserwowanych zarówno w rozwijanej metodologii, jak i w przestrzennych analizach empirycznych. Analizy zjawisk ekonomicznych z wykorzystaniem metod opisanych w tej książce i danych „zlokalizowanych” w przestrzeni i czasie pozwalają na uwzględnienie wielu ważnych aspektów rzeczywistego przebiegu tych zjawisk. Publikacja może zainteresować pracowników naukowych (również spoza grona statystyków i ekonometryków, np. geografów ekonomicznych) oraz praktyków, w szczególności analityków gospodarczych czy przedstawicieli polityki regionalnej, natomiast studentom kierunków ekonomicznych, regionalistyki, geografii społeczno-ekonomicznej itp. pomoże w opanowaniu przydatnych metod i nabyciu umiejętności ich stosowania.
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków

59,00 zł 35,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,39 zł

Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Odkryj korzyści za sprawą smartfona lub laptopa Zarabiaj pieniądze poprzez udostępnianie linków Przekształć swoje zainteresowania online w źródło dużych dochodówZarabiaj pieniądze, promując produkty, które kochasz!Zarabiaj na tym, co już robisz! Wykorzystaj swoje zainteresowania i wiedzę w biznesie generującym dochód. Chcesz zarabiać na blogu? Ta książka została napisana specjalnie dla Ciebie! W ramach marketingu afiliacyjnego otrzymujesz prowizję za promowanie produktów setek firm w świecie online. Ten przewodnik objaśnia mechanizm biznesowy: czego należy szukać w programie partnerskim, jak pisać treści napędzające sprzedaż, co trzeba wiedzieć o SEO, strategiach prawnych i podatkowych, a także o wszystkich aspektach niezbędnych do osiągnięcia sukcesu.W książce: Odkrywanie swojej niszy i przeprowadzanie badania słów kluczowych Porównywanie programów poszukiwaniu najbardziej odpowiedniego dla siebie Znajdowanie narzędzi pozwalających zaoszczędzić czas i pracę Unikanie potencjalnych pułapek Zaawansowane strategie osiągania większych zysków 
Okładka książki Krótka historia ekonomii

39,99 zł 22,31 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,31 zł

Skąd się bierze bieda? Czy kryzysów ekonomicznych naprawdę nie da się uniknąć? Czy interwencja państwa w gospodarkę jest przekleństwem, czy też koniecznością? W tej wciągającej i dowcipnej książce autor, historyk gospodarki, odpowiada na te podstawowe pytania, a także w przystępny sposób przedstawia główne idee ekonomiczne oraz siły i dylematy kształtujące współczesny świat.Poszczególne rozdziały są poświęcone punktom zwrotnym w historii gospodarczej świata, w tym wynalezieniu pieniądza, narodzinom kapitalizmu i Wielkiemu Kryzysowi. Czytelnik poznaje zjawiska przedsiębiorczości i nierówności, wraz z autorem analizuje ekonomię behawioralną i kryzysy finansowe. W książce nie brakuje sylwetek myślicieli takich jak Adam Smith, Karol Marks czy John Maynard Keynes.Krótka historia ekonomii to inspirująca lektura zarówno dla czytelników dopiero poznających ekonomię, jaki i wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć historię gospodarczą oraz prawa rządzące nią od starożytności do czasów współczesnych.Niall Kishtainy wykładowca London School of Economics, dawniej doradca ds. polityki gospodarczej rządu brytyjskiego oraz członek Komisji Gospodarczej Narodów Zjednoczonych ds. Afryki. Jest autorem książek popularyzujących wiedzę o ekonomii i polityce.
Okładka książki Getting Things Done The Art of

62,00 zł 50,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,09 zł

Getting Things Done The Art of
Okładka książki Restrukturyzacja przedsiębiorstwa w.3

79,00 zł 56,35 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,49 zł

Restrukturyzację przedsiębiorstw najczęściej kojarzy się właśnie z zamiarem połączenia z innym przedsiębiorstwem, bądź przejęcia innego podmiotu. Wrażenie takie jest skutkiem znaczącego wzrostu liczby fuzji i przejęć począwszy od lat 90. XX wieku, w tym w szczególności tych najbardziej widocz­nych i kształtujących odczucie opinii publicznej, czyli fuzji i przejęć dokonywanych przez emitentów papierów wartościowych dopuszczonych do pu­blicznego obrotu lub przy ich udziale. Pomimo wielkiej popularności operacji fuzji i przejęć jednostek, pojawiają się w literaturze pewne poglądy dowodzące, że strategie przedsiębiorstw, pole­gające na wchodzeniu w nowe obszary działalności osłabiają ich kluczową działalność, natomiast restrukturyzacja przez podział może być korzystna zarówno dla działalności kluczowej, jak i działalności wydzielanej. Podział przedsiębiorstw, jako element rynku kontroli przedsiębiorstw, stanowi pewien sposób działania mający doprowadzić, z jednej strony - do ukształ­towania określonej struktury własności przedsiębiorstwa, a z drugiej strony - pożądanej przez inwestora struktury posiadanych akcji, udziałów, ogólnie mówiąc portfela inwestycyjnego. Jednocześnie ten sam podział jest po prostu techniką restrukturyzacji przedsiębiorstwa, mającą na celu zwiększenie je­go wartości w drodze wzrostu i rozwoju przez redukcję, a w konsekwencji zwiększenie wartości dla akcjonariuszy. Książka pomocna dla kadr zarządzających i służb finansowych przedsiębiorstw, departamentów kredytowych banków i działów analiz innych instytucji finansowych. Ważna dla przedsiębiorców, naukowców i studentów.
Opakowanie Pocket Kamala Harris Wisdom

49,00 zł 25,48 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł

In Pocket Kamala Harris Wisdom, the first female Vice President of the United States shares her pearls of wisdom on everything from leadership to love to inspire hope and validation in people all over the world. This handy little book encourages you to smash the glass ceiling and allows you to take Kamala's complete counsel with you wherever you go. On Leadership and AmbitionTo the children of our country, regardless of your gender, our country has sent you a clear message: Dream with ambition, lead with conviction and see yourself in a way that others might not see you, simply because they've never seen it before. And we will applaud you every step of the way. On HopeMake no mistake, the road ahead will not be easy. We will stumble. We may fall short. But I pledge to you that we will act boldly and deal with our challenges honestly. We will speak truths. And we will act with the same faith in you that we ask you to place in us. On FamilyI've had a lot of titles over my career, and certainly ""vice president"" will be great. But ""Momala"" will always be the one that means the most. This book is a tribute to Kamala Harris, but she was not involved in its creation
Okładka książki How to Start a Side Hustle

59,00 zł 47,67 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł

How to Start a Side Hustle is a fun and easy-to-read guide that will help you design a viable business model and bring your ideas to market. Packed with practical tips, hacks and advice from both professional business people and unconventional company founders, this pocket-sized guide will take you through the process of starting your own business in a straightforward and accessible way. This book will help you to identify your passion and purpose, refine your business idea (why, when, who, how?), and assist you with brand execution and marketing. Entrepreneur and coach Kaylene Langford will provide you with the right tools you need to build a strong business model and set you up so you continue to kick goals. Featuring inspirational quotes from industry leaders, this guide also provides activities for you to work through along the way and mindset hacks to ensure you don't lose confidence. Setting up a business can be a rollercoaster, but How to Start a Side Hustle is the perfect companion to guide you through the process!The Survive the Modern World series tackles big subjects in a fun and digestible way. The tone is frank and chatty, but the content is comprehensive. Upskill and expand your knowledge with these accessible pocket guides.
Okładka książki Ryzyko kredytowe i walutowe eksportera

85,00 zł 60,94 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,94 zł

Unikalna na rynku książka przedstawiająca kwestię ryzyka w kontrakcie eksportowym z perspektywy przedsiębiorstwa. • Liczne informacje bazujące na przeglądzie literatury światowej odnośnie do rozumienia pojęć niepewności i ryzyka, a także ryzyka finansowego w kontrakcie eksportowym w szczególności. • Dwa najważniejsze aspekty: ryzyko kredytowego i ryzyko walutowe. • Zarządzanie w warunkach ryzyka, na które nie mamy wpływu, ale którego mamy świadomość. • Teorie i doktryny w zakresie wymiany międzynarodowej, przedsiębiorstwa, kontraktu i ekonomii instytucjonalnej. Ponadto publikacja zawiera wyniki badań na temat wykorzystania usług finansowych i ubezpieczeniowych do zarządzania w warunkach ryzyka kredytowego i walutowego. Badanie przeprowadzono na 155 polskich przedsiębiorstwach. Jego przedmiotem było wykorzystanie usług finansowych w realizacji kontraktów eksportowych takich jak: gwarancja bankowa, akredytywa (w tym z odroczeniem lub potwierdzeniem), inkaso dokumentowe, standby (akredytywa zabezpieczająca), ubezpieczenia należności eksportowych, opcja walutowa, weksel (trata), bankowe zobowiązanie zapłaty BPO, faktoring, swap na stopę procentową (IRS), forward walutowy, forfaiting, rachunek Escrow (powierniczy). Badanie dotyczyło wykorzystania poszczególnych usług na rynkach eksportowych: Unii Europejskiej (w podziale na kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Europy Zachodniej), Europy Wschodniej z Azją Centralną, krajów kontynentu amerykańskiego, Afryki, Azji Wschodniej, Bliskiego Wschodu, Australii i Oceanii. Zakres tematyczny badania dotyczył również zależności między wykorzystaniem usług a: wielkością przychodów (ogółem i z eksportu), poziomem znajomości usług finansowych, kwalifikacjami kadry zarządzającej, pochodzeniem kapitału właścicielskiego. Dodatkowe zagadnienia przedstawione w publikacji to: predyktory wykorzystania forwardu walutowego, zarządzanie w warunkach ryzyka kredytowego i walutowego.
Okładka książki Proces podejmowania decyzji zakupowych przez..

70,00 zł 49,39 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,50 zł

Książka Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm. Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y. Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji
Okładka książki The Concise 48 Laws Of Power

57,99 zł 42,36 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,15 zł

The perfect gift book for the power hungry (and who doesn't want power?) at an excellent price. The Concise Edition of an international bestseller. At work, in relationships, on the street or on the 6 o'clock news: the 48 Laws apply everywhere. For anyone with an interest in conquest, self-defence, wealth, power or simply being an educated spectator, The 48 Laws of Power is one of the most useful and entertaining books ever. This book 'teaches you how to cheat, dissemble, feign, fight and advance your cause in the modern world.' (Independent on Sunday) The distilled wisdom of the masters - illustrated through the tactics, triumphs and failures from Elizabeth I to Henry Kissinger on how to get to the top and stay there. Wry, ironic and clever this is an indispensable and witty guide to power. The laws are now famous:- Law 1: Never outshine the master Law 2: Never put too much trust in friends; learn how to use enemies Law 3: Conceal your intentions Law 4: Always say less than necessary
Okładka książki Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji

79,00 zł 47,26 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,58 zł

Wyciągaj trafne wnioski! Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków! Dopiero na tej podstawie będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję Twojej firmy oraz podjąć słuszne decyzje. Wiedza zawarta w tej książce może zadecydować o sukcesie biznesowym lub porażce. Nie ryzykuj i sięgnij po to doskonałe źródło wiedzy, poświęcone nauce o danych. To unikalny podręcznik, który pomoże Ci sprawnie opanować nawet najtrudniejsze zagadnienia związane z analizą danych. Dowiedz się, jak zbudowany jest proces eksploracji danych, z jakich narzędzi możesz skorzystać oraz jak stworzyć model predykcyjny i dopasować go do danych. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o tym, czym grozi nadmierne dopasowanie modelu i jak go unikać oraz jak wyciągać wnioski metodą najbliższych sąsiadów. Na koniec zaznajomisz się z możliwościami wizualizacji skuteczności modelu oraz odkryjesz związek pomiędzy nauką o danych a strategią biznesową. To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób chcących podejmować świadome decyzje na podstawie posiadanych danych! Dzięki tej książce: poznasz model predykcyjny dowiesz się, jak dopasować model do danych zwizualizujesz skuteczność zbudowanego modelu zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu biznesowego! Przeanalizuj posiadane dane i podejmij trafne decyzje!
Opakowanie Wdrażanie strategii w polskich przedsiębiorstwach

39,00 zł 31,51 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,51 zł

Publikacja została poświęcona niezwykle ważnej w gospodarce polskiej oraz w teorii, złożonej problematyce wdrażania strategii. Co prawda z zarządzania strategicznego istnieje wiele opracowań różnych ośrodków naukowych w Polsce, nie mniej recenzowana publikacja wskazuje na nowe wątki i mniej wypełnione pola badawcze w kontekście badań środowiska i własnych autorów odnośnie wdrażania strategii w przedsiębiorstwie. Analizując literaturę przedmiotu oraz wyniki badań empirycznych można zauważyć, iż niejednokrotnie przedsiębiorstwa formułują strategie, jednakże brak im umiejętności i konsekwencji w ich wdrażaniu.Uzasadnia to potrzebę identyfikacji barier oraz wskazanie narzędzi i metod ułatwiających implementację strategii w przedsiębiorstwie. Dlatego też, wybór problematyki, która jest przedmiotem rozważań Autorów w recenzowanej publikacji, uważam ze wszech miar za uzasadniony, a zarazem potrzebny merytorycznie. Z recenzji prof. nadzw dr hab. Krystyny Poznańskiej
Okładka książki Wszystko o prowadzeniu działalności gosp. w.4

77,00 zł 42,71 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,71 zł

Co roku w Polsce otwiera się ponad 300 tys. nowych działalności gospodarczych. Tym samym coraz więcej osób kusi posiadanie swojego biznesu.Podjąłeś decyzję o założeniu firmy?Odnosisz wrażenie, że przeczytałeś już cały internet, ale nadal niewiele wiesz?Trafiłeś w dobre miejsce, w tej książce uporządkujemy Twoją wiedzę oraz pomożemy podjąć odpowiednie decyzje.ZAKŁADANIE FIRMY W PRAKTYCEjakie decyzje musisz podjąć krok przed założeniem firmy?z czym wiąże się wybór poszczególnych form opodatkowania?jak założyć firmę - krok po kroku?CZEGO SIĘ DOWIESZ?- jaką formę opodatkowania wybrać,- jakiej płatności do ZUS się spodziewać,- czym są Twoje przychody i koszty,- kiedy musisz stać się płatnikiem VAT,- jak rozliczyć magazyn,- jak ustanowić sukcesora dla swojej firmy,- jak założyć działalność gospodarczą.
Okładka książki Vademecum spółki z o.o w.2

97,00 zł 63,62 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,62 zł

Dzisiejszy świat pędzi bardzo szybkim tempem. Zmiany, które mogą dotknąć Twoją firmę wchodzą w życie z dnia na dzień. Dlatego uważamy, że prowadząc firmę ryzykowanie całym swoim majątkiem – to trochę zbyt duża odpowiedzialność.Jeśli spółka wydaje Ci się warta uwagi, ale nie wiesz co jest prawdą, a co mitem – to w tej książce znajdziesz odpowiedzi. Poruszamy min. następujące tematy: - jak ominąć podwójne opodatkowanie - sposoby jakimi możesz sobie wypłacać pieniądze - czy naprawdę dzięki spółce możesz zaoszczędzić na podatkach? - czy prowadząc spółkę musisz płacić VAT - co to znaczy ograniczona odpowiedzialność - jak spółka chroni Ciebie, Twoją rodzinę i Twój majątek Czego się dowiesz z vademecum? -jaka jest odpowiedzialność członków zarządu -jak powołać do życia spółkę -jakie koszty musisz ponieść w momencie zakładania spółki -jakie podatki Cię obowiązują -jakie są obowiązki związane z VAT -kiedy musisz mieć kasę fiskalną -w jaki sposób podejść do optymalizacji podatkowych -jaki podatek dochodowy zapłacisz jako spółka -czy można legalnie obejść podwójne opodatkowanie -jak spółka ogranicza Twoją odpowiedzialność indywidualną -co powinieneś wziąć pod uwagę zakładając spółkę z o.o.
Okładka książki Bankowość w gospodarce cyfrowej

64,90 zł 51,13 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,84 zł

Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości.  Otoczenie gospodarcze od ponad 15 lat jest mało stabilne, co rzutuje na funkcjonowanie banków i całych gospodarek. Powoduje to konieczność ciągłej adaptacji banków do nowych warunków i doskonalenia zarządzania ryzykiem. Ponadto od początku XXI wieku sektor bankowy przechodzi transformację cyfrową. To właśnie to cyfrowe oblicze banków jest najbardziej znane klientom, szczególnie młodej generacji. Za tym cyfrowym obliczem kryją się liczne ciekawe i niekiedy skomplikowane mechanizmy, które podręcznik opisuje i wyjaśnia, tak aby zgłębiający tematykę bankowości poznali i zrozumieli procesy rządzące światem finansów „od kuchni”. Rozumienie tych mechanizmów jest niezbędne dla właściwego zarządzania finansami przedsiębiorstw oraz instytucji działających w sektorze finansowym.  W czterech częściach podręcznik omawia: najistotniejsze obszary działalności banków i uwarunkowania zewnętrzne ich działalności, rozwój produktów i operacji bankowych, zarządzanie bankiem, zarządzanie ryzykiem bankowym.Ze względu na zakres zagadnień i poziom szczegółowości ich prezentacji w poszczególnych rozdziałach, a także zawartość programów nauczania, podręcznik jest przeznaczony przede wszystkim dla studentów studiów licencjackich.  Szeroki przegląd problematyki bankowości jako nauki o przedsiębiorstwie bankowym, jego otoczeniu i oddziaływaniu zjawisk o charakterze globalnym sprawia, że podręcznik jest również polecany studentom na poziomie magisterskim oraz praktykom, którym będzie pomocny w porządkowaniu, aktualizowaniu i poszerzaniu wiedzy o bankowości w gospodarce cyfrowej. Oceny i recenzje klientów
Okładka książki Od zera do miliardera w.2

49,90 zł 31,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83 zł

Są ludzie, których życie przypomina porywający film. Błyskotliwi, pełni nadzwyczajnej mądrości, zdobywają to, co dla innych jest niedostępne. Potrafią przekuć największą porażkę w sukces i osiągają każdy cel: wydaje się, że cały świat im sprzyja. Jeśli zaangażują się w biznes, przyniesie im nieuchronne bogactwo i otworzy nowe możliwości. Takich ludzi jest jednak niewielu - większość robi w życiu to, co musi, nie rozwija skrzydeł, nie spełnia swoich pragnień i regularnie doznaje frustrującego poczucia wiecznej porażki i beznadziei. I trwa w takim stanie przez dziesięciolecia...Oto książka, która może temu zaradzić. Jest to po części pasjonująca autobiografia, po części podręcznik sukcesu, ale przede wszystkim zbiór życiowych lekcji ujętych w osiemnaście przejrzystych zasad. Pozwolą Ci one przyciągnąć bogactwo, stwarzać fantastyczne możliwości i odkryć samego siebie. Dowiesz się, jak przekuć lęk w inspirację, rywalizację w dominację i jak z ucznia stać się mistrzem biznesu. Śledząc niezwykłą drogę, jaką Andres Pira od ubogiego telemarketera do jednego z najbardziej znanych miliarderów w Tajlandii, znajdziesz inspirację do działań, dzięki którym przejdziesz spektakularną metamorfozę i stworzysz siebie od nowa - dokładnie tak, jak tego pragniesz.Dzięki książce:zrobisz wszystko, co pragniesz robić w życiubędziesz tym, kim chcesz byćpójdziesz tam, dokąd pragnieszzdobędziesz to, czego tylko chceszPrzeszłości nie możesz zmienić. Przyszłość możesz kształtować!
Okładka książki Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować

49,90 zł 31,68 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83 zł

W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki Carnegiego w dalszym ciągu "pomagają innym uświadomić sobie własne ukryte moce" i ułatwiają nadawanie życiu sensu. Dotyczy to również sfery biznesowej, zwłaszcza sprzedaży. Bo przecież bez dobrej sprzedaży sukces przedsiębiorstwa stoi pod znakiem zapytania.Dzięki tej książce przyswoisz ponadczasowy model sprzedaży opracowany przez amerykańskiego pisarza. Zaczniesz stosować zasady, które sprawdzają się nie tylko w działalności biznesowej, ale i w życiu osobistym. Zrozumiesz, dlaczego tak ważne są relacje z klientem i będziesz nimi skutecznie zarządzać. Nabędziesz kompetencji potrzebnych na każdym etapie transakcji, by zyskać zaufanie i szacunek partnerów w biznesie. Rozwiniesz umiejętności wpływania na nabywców, rozumienia ich oczekiwań, a także wykorzystywania sprawdzonych zasad rządzących więziami międzyludzkimi. W tej książce wyniki odkrywczych badań naukowych przeplatają się z doświadczeniami najlepszych praktyków. W efekcie lektury szybko zwiększysz zyski ze swojej sprzedaży i... staniesz się spełnioną, szczęśliwą osobą!Poznaj i stosuj złote zasady Dale'a Carnegiego:zadbaj o zaufanie w relacjach z innymiprzekonuj innych do swojego sposobu myśleniabądź lideremspraw, by inni z przyjemnością robili to, czego oczekujesz!
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,82 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,25 zł
Okładka książki Zepsuty pieniądz

55,24 zł
99,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,85 zł
Okładka książki Zjedz tę żabę

23,56 zł
29,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,63 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj