Marketing wyd. 2022
-
Autor: Philip Kotler
- ISBN: 978-83-8188-522-5
- EAN: 9788381885225
- Oprawa: miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: Rebis
- Format: 276x216mm
- Język: polski
- Seria: PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
- Liczba stron: 848
- Rok wydania: 2023
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
81,94złCena detaliczna: 139,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,94 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.