KATEGORIE [rozwiń]

Naprawa Renata

Okładka książki To co mnie wspiera

42,79 zł 30,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

To, co mnie wspiera to zestaw kart pracy przeznaczonych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Prezentowana publikacja obejmuje treści z zakresu edukacji polonistycznej dotyczące nauki liter podstawowych. Zadania zawarte w kartach pracy pomogą uczniom osiągnąć między innymi takie umiejętności jak:wskazywanie, rozpoznawanie oraz nazywanie liter drukowanych i pisanych bez polskich znaków oraz bez dwuznaków i trójznaku;pisanie liter po śladzie i samodzielnie;czytanie sylab otwartych i zamkniętych;rozpoznawanie i wskazywanie takich samych sylab;rozpoznawanie liter ukrytych na obrazkach.Publikacja adresowana jest do:uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym;uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim;uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych;sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo;nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych;rodziców uczniów.Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
Okładka książki Dostosowanie wymagań edukacyjnych

30,00 zł 19,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Publikacja będzie pomocna w codziennej pracy nauczycieli i wychowawców edukacji wczesnoszkolnej; nauczycieli specjalistów: terapeutów, logopedów, oligofrenopedagogów; pedagogów i psychologów. Ułatwi nauczycielom dostosowanie wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych, a także możliwości psychofizycznych ucznia w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych oraz zajęć specjalistycznych. Może być ona w pełni wykorzystana podczas tworzenia indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu lekkim. Publikacja powstała również z myślą o uczniach: • posiadających orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania oraz indywidualnego rocznego przygotowania przedszkolnego; • posiadających opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej; • z trudnościami w nauce wynikającymi z deficytów rozwojowych typu dysleksja, dysortografia, dysgrafia; • ujawniających trudności w nauce matematyki (dyskalkulia); • ze stwierdzonymi zaburzeniami w zachowaniu, nadpobudliwością ruchową, ADHD; • słabowidzących i słabosłyszących oraz z niedosłuchem; • przewlekle chorych (cukrzyca, epilepsja, porażenie mózgowe); • w stosunku do których stwierdzono potrzebę udzielenia pomocy psychologiczno-pedagogicznej (nieposiadających ani opinii, ani orzeczenia).
Okładka książki Uczę się czytać pisać i liczyć Część 2 Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

41,00 zł 31,03 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej.Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.
Okładka książki Jest już jesień Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

47,67 zł 33,52 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Niniejsze karty pracy są przeznaczone dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Zawierają materiał z trzech obszarów: samoobsługi, uspołecznienia, rozwijania sprawności i umiejętności. Tematyka kart pracy odpowiada rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i umożliwia pełną realizację treści zawartych w podstawie programowej.
Okładka książki Diagnoza rozwoju ucznia z niepełn. intel. Arkusz

19,00 zł 13,16 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. W książce znajduje się: arkusz monitoringu rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (arkusz ten zawiera obszary, działy, podstawę programową, treści nauczania oraz polecenia i pytania skierowane do ucznia objętego badaniem wiadomości i umiejętności z różnych zakresów wynikających z realizacji podstawy programowej); analiza jakościowa i ilościowa wyników przeprowadzonej diagnozy z wykorzystaniem opracowanego narzędzia badań, czyli arkusza monitoringu rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; diagnoza rozwoju społeczno-emocjonalnego i poznawczego ucznia z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym – podsumowanie wyników jakościowych i ilościowych arkusza monitoringu rozwoju ucznia; informacja o stopniu opanowania przez ucznia wiadomości i umiejętności wynikających z realizacji podstawy programowej.
Okładka książki Diagnoza rozwoju ucznia z niepełn. intel. IPET

13,00 zł 9,00 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka ta jest jedną z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów po­trzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. W publikacji tej znajdują się: - wskazówki merytoryczno-metodyczne na temat tego, co powinien zawierać program edukacyjno-terapeutyczny; - opis struktury indywidualnego programu indywidualno-terapeutycznego; - ramowy program edukacyjno-terapeutyczny opracowany zgodnie z podsta­wą programową dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; - szczegółowy indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny do diagnozy i obserwacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stop­niu umiarkowanym.
Okładka książki Indywidualne Programy... dla II etapu...

16,80 zł 10,91 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i terapeutów uczniów niepełnosprawnych, ale mogą z niej korzystać także rodzice tych dzieci. Jest to opracowanie mające na celu ułatwić pracę pedagoga przez wskazanie mu treści kształcenia i przewidywanych osiągnięć dziecka w kolejnych klasach. Najważniejsze cechy publikacji to: – Przejrzystość i czytelność: materiał jest ujęty w tabele, treści kształcenia powtarzają się w każdej klasie odpowiednio poszerzone o kolejne, oczekiwane umiejętności dziecka. Tabele łatwo zestawiać, porównywać i do nich wracać. – Pomoce do pracy: publikacja zawiera wykaż najważniejszych i najskuteczniejszych metod pracy z dziećmi wraz z ich krótką charakterystyką i wyborem bibliograficznym. Ponadto autorki zebrały ćwiczenia pomocne w osiąganiu celów. Wykaż tych ćwiczeń znajduje się na końcu publikacji. Dzięki czytelnym odnośnikom w tabelach łatwo je odnaleźć w trakcie realizacji programu, można też korzystać z nich w innych sytuacjach, np. w czasie zabawy (większość ćwiczeń opiera się na formie zabawowej). – Elastyczność: książka nie zawiera gotowych scenariuszy, nie narzuca żadnej z metod, ponieważ praca z dzieckiem niepełnosprawnym pełna jest niespodziewanych sytuacji. Terapeuta, nauczyciel, rodzic powinien tak dobrać metody i formy pracy, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty. Każde dziecko z niepełnosprawnością jest inne, należy więc się do niego dostosować – to co dobre dla jednego ucznia, drugiego może drażnić i zniechęcić. – Wstęp skrótowo, lecz treściwie daje ogólny obraz edukacji dzieci upośledzonych ze szczególnym zwróceniem uwagi na ich potrzeby. Pozwala lepiej zrozumieć ucznia i daje podstawy do oceny jego i programu.
Okładka książki Indywidualne Programy... dla III etapu...

17,85 zł 11,98 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i terapeutów uczniów niepełnosprawnych, ale mogą z niej korzystać także rodzice tych dzieci. Jest to opracowanie mające na celu ułatwić pracę pedagoga przez wskazanie mu treści kształcenia i przewidywanych osiągnięć dziecka w kolejnych klasach. Indywidualne Programy Edukacyjno-Terapeutyczne powstały z myślą o nauczycielach uczących dzieci i młodzież z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, specjalistach a także o osobach z najbliższego otoczenia dzieci - rodzicach, rodzeństwie.
Okładka książki Uwierz w siebie. Program terapeutyczny...

16,00 zł 11,09 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

"Uwierz w siebie" to program wychodzący naprzeciw problemom w nauce czytania i pisania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Odbiorca (terapeuta, logopeda, oligofrenopedagog) znajdzie tu szczegółowy program postępowania i pracy z dziećmi. Program ten został skonstruowany tak, aby w przyjętych w nim założeniach, celach, treściach nauczania oraz metodach ich realizacji uwzględnione były potrzeby intelektualne dziecka, a także aby sprzyjał wyrównywaniu braków edukacyjnych. Proponowana pozycja może być wykorzystana w pracy z uczniami klas 1-3 oraz 4-6 szkoły podstawowej.
Okładka książki Nie jesteś sam. Programy edukacji dla dzieci..

24,00 zł 16,63 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

NIE JESTEŚ SAM Programy edukacji dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokimProgramy edukacji dla dzieci i młodzieży... zostały opracowane w oparciu o podstawę programową z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej (MEN) z dnia 23 grudnia 2008 roku. Umożliwiają wykorzystywanie różnorodnych rozwiązań merytoryczno-metodycznych. Pozwalają na swobodę w zakresie doboru zagadnień, ćwiczeń, celów, zadań oraz metod i form pracy wspomagających proces uczenia się i wychowania dzieci.Książka składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym zawarte są wybrane definicje upośledzenia umysłowego oraz ogólna charakterystyka uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu znacznym i głębokim. W drugim rozdziale omówiono cele i zadania specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego oraz organizację zajęć rewalidacyjnych, a także zaprezentowano wybrane metody i ćwiczenia charakterystyczne dla pedagogiki specjalnej. W kolejnej części przedstawiono wskazówki dotyczące planowania i konstruowania programów edukacji oraz zaprezentowano przykłady programów edukacji dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim. W czwartym rozdziale zebrano przykłady indywidualnych programów zajęć rewalidacyjno-wychowawczych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym lub głębokim.
Okładka książki Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny

23,00 zł 15,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny powstał z myślą o nauczycielach, pedagogach, terapeutach oraz innych specjalistach pracujących na co dzień z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Program zawiera praktyczne informacje i wskazówki dotyczące: zakresu wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania dostosowanych do potrzeb i możliwości każdego ucznia; rodzaju i zakresu zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną; form i metod pracy; form, sposobów i okresu udzielania uczniowi pomocy psychologiczno-pedagogicznej; działań wspierających rodziny i bliskich ucznia z niepełnosprawnością intelektualną.

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj