KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym Część 1 Arkusze monitoringu 1

Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym Część 1 Arkusze monitoringu 1

  • ISBN: 978-83-8309-103-7
  • EAN: 9788383091037
  • Oprawa: Miękka
  • Wydawca: Harmonia
  • Format: 303x215mm
  • Język: polski
  • Liczba stron: 86
  • Rok wydania: 2022
  • Wysyłamy w ciągu: 24h
  • Brak ocen
  • 37,10
     zł
    Cena detaliczna:  49,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,83
x
x

Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy.

Arkusze umożliwiają:

dokonanie diagnozy skali rozwoju ucznia

określenie poziomu opanowania wiedzy i umiejętności opisanych w podstawie programowej

ocenę postępu oczekiwanych osiągnięć i ujawniających się trudności w zakresie rozwoju i opanowania umiejętności: samoobsługowych, społecznych, komunikacji werbalnej, niewerbalnej, przygotowania do nauki pisania i czytania, motoryki małej i dużej, elementarnych umiejętności matematycznych, edukacji przyrodniczej, muzyki z rytmiką, plastyki, techniki, wychowania fizycznego.

Pracę z kartami ułatwia dołączony ramowy program edukacyjno-terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym.

Pierwsza część zestawu odnosi się do następujących działów podstawy programowej z obszaru "Ja":

1. Budowanie własnej tożsamości

2. Jedzenie

3. Ubieranie się

4. Higiena osobista

5. Potrzeby fizjologiczne

6. Sygnalizowanie samopoczucia.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj