Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3
Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące działań na liczbach, obliczeniach pieniężnych, z
- ISBN: 9788380857582
- EAN: 9788380857582
- Oprawa: oprawa: teczka
- Wydawca: Difin
- Format: 310x225 mm
- Język: polski
- Liczba stron: 71
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
32,21złCena detaliczna: 42,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,21 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3. Zakres ćwiczeń doskonalących umiejętności dotyczące działań na liczbach, obliczeniach pieniężnych, zegarowych oraz kształtowania pojęć geometrycznych przeznaczone są dla uczniów:
- z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji matematycznej,
- z trudnościami z zakresie wykonywania działań na liczbach (dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia), wykonywania obliczeń pieniężnych, zegarowych,
- z problemami w zakresie kształtowania pojęć geometrycznych (obliczania obwodów figur geometrycznych, rysowania odcinków),
- objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej,
- objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej
- z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
- z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.
- z trudnościami w uczeniu się i zdobywaniu wiadomości oraz umiejętności z edukacji matematycznej,
- z trudnościami z zakresie wykonywania działań na liczbach (dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia), wykonywania obliczeń pieniężnych, zegarowych,
- z problemami w zakresie kształtowania pojęć geometrycznych (obliczania obwodów figur geometrycznych, rysowania odcinków),
- objętych zindywidualizowaną ścieżką kształcenia w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej,
- objętych zajęciami indywidualnymi w zakresie przedmiotów sprawiających trudności edukacyjne tj. edukacji matematycznej
- z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, uczęszczających na zajęcia korekcyjno-kompensacyjne,
- z deficytami rozwojowymi w zakresie percepcji wzrokowej, słuchowej.