KATEGORIE [rozwiń]

Korzeniewska Ewa

Okładka książki Program nauczania dla II etapu edukacji w SP

7,97 zł 6,28 zł


Pozycja ta powstała z myślą o nauczycielach, terapeutach i rodzicach uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim. Zawiera ona treści nauczania i oczekiwane osiągnięcia ucznia klas IV?VI. Umożliwia wykorzystywanie różnorodnych rozwiązań merytoryczno-metodycznych, pozwala na swobodę w zakresie doboru zagadnień, ćwiczeń, materiału, celów, zadań oraz metod i form pracy wspomagających proces uczenia się i wychowania. Ze względu na specyfikę zaburzeń w upośledzeniu umysłowym w stopniu lekkim układ treści ma charakter spiralny, czyli do poszczególnych cykli tematycznych powraca się, aby je pogłębić, zwiększając zakres wiedzy i opanowania umiejętności, sprawności i nawyków, takich jak: podstawowe wiadomości o życiu społecznym i przyrodniczym najbliższego otoczenia, umiejętność czytania i pisania oraz wykonywania podstawowych działań arytmetycznych, znajomość prostych figur geometrycznych, posługiwanie się prostymi narzędziami i przyborami, a także przestrzeganie zasad higieny i troska o własne zdrowie.
Okładka książki Gotowi do startu

18,00 zł 9,90 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Niniejszy program jest ułożony w oparciu o podstawę programową Rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej i Sportu (MENiS) z dnia 23 grudnia 2008 roku. Umożliwia wykorzystywanie różnorodnych rozwiązań merytoryczno-metodycznych Układ treści kształcenia i obszarów ma charakter spiralny. Do poszczególnych działów programu powraca się w każdym cyklu edukacji i rozszerza się zakres zakładanych osiągnięć, za każdym razem uwzględniając zasadę stopniowania trudności. Programy są skonstruowane tak, by korzystająca z nich osoba mogła dostosować je do indywidualnych możliwości wychowanków. Proponowany program zawiera zadania szkoły, cele rewalidacyjne i edukacyjne, procedury osiągania celów rewalidacyjnych, wybór metod pracy oraz treści kształcenia opracowane w oparciu o podstawę programową kształcenia ogólnego dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Ukierunkowany jest na dziecko niepełnosprawne oraz jego potrzeby. Obejmuje trzy obszary: Obszar I – Obsługiwanie samego siebie: „Ja z samym sobą” Obszar II – Uspołecznienie: „Ja i otoczenie” Obszar III – Rozwijanie sprawności i umiejętności: „Ja w środowisku szkolnym”
Okładka książki Programy pracy szkoły. Program wychowawczy. Szkoln

18,90 zł 12,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny

Do podstawowych dokumentów określających pracę szkoły należą: program wychowawczy, szkolny program profilaktyki, program edukacji regionalnej. Tworzą one spójną całość i muszą uwzględniać wszystkie wymagania opisane w podstawie programowej. Wymóg sporządzania wymienionych dokumentów jest zapisany w prawie oświatowym. Ich prawidłowe konstruowanie sprawia jednak nauczycielom poważne problemy. Szczególnie dużo wątpliwości budzi sposób tworzenia programów, którego rozporządzenie nie reguluje. Proponowane przez nas, wybrane spośród wielu obowiązujących programy umożliwiają wykorzystywanie różnorodnych rozwiązań. Pozwalają na swobodę w zakresie doboru zagadnień, ćwiczeń, materiału, celów, zadań oraz metod i form pracy wspomagających proces uczenia się i wychowania.
  • Poprzednia

    • 1
  • Następna

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj