KATEGORIE [rozwiń]

Motywacja i sukces

36,32 zł
49,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,33 zł
Okładka książki VADEMECUM JESZCZE LEPSZEGO MENEDŻERA

49,90 zł 28,49 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,49 zł

Nioceniony podręcznik zarówno dla osób już sprawujących funkcje kierownicze, jak i dla przyszłych menedżerów.We współczesnym, dynamicznie zmieniającym się świecie na barkach menedżerów spoczywa ogromny ciężar obowiązków. Vademecum jeszcze lepszego menedżera jest zbiorem praktycznych porad zarówno dla osób już pełniących funkcje kierownicze, jak i tych, którym dopiero marzy się awans. To doskonały przewodnik, z którego dowiesz się m.in., jak:- organizować pracę zespołów i delegować zadania,- radzić sobie z trudnymi ludźmi i w sytuacjach konfliktowych,- sporządzać budżety i plany biznesowe oraz przedstawiać je szefom tak, by zyskać ich akceptację,- kierować sobą i własnym rozwojem.Oprócz cennych wskazówek Vademecum zawiera również studia przypadków zaczerpniętych z codziennego życia menedżerów, które są bogatym źródłem praktycznych informacji.
Okładka książki POTĘGA POZYTYWNEGO PRZYWÓDZTWA DOBRY SZEF LEPSZY PRACOWNIK

39,90 zł 25,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł

Od czasu publikacji bestsellerowej książki zatytułowanej Autobus energii Jon Gordon pracował z wieloma firmami, specjalistami, drużynami akademickimi, szpitalami, szkołami i organizacjami non profit. Doradza liderom, którzy starają się odmienić oblicze swoich firm, organizacji i szkół, zdobyć mistrzostwo kraju, a także zmieniać świat. Prowadził również wywiady z najwybitniejszymi liderami naszych czasów i analizował życiorysy wielu pozytywnych liderów znanych z kart historii - starając się ustalić, jaką drogą podążali do sukcesu. W niniejszej książce dzieli się z czytelnikami tym, czego się w ten sposób dowiedział. Kreśli przy tym kompleksowy model pozytywnego przywództwa, oparty na sprawdzonych zasadach, przekonujących historiach, praktycznych pomysłach oraz konkretnych działaniach, dzięki którym każdy może stać się pozytywnym liderem. Budowa globalnej organizacji wymaga dużego wysiłku. Nie jest też łatwo stworzyć zespół, który osiąga sukcesy. Jako lider niejednokrotnie będziesz się stykał z różnymi przeszkodami i z negatywnym nastawieniem. Nieraz zostaniesz wystawiony na próbę. Czasami będziesz miał wrażenie, że cały świat sprzysiągł się przeciwko tobie i że nie ma najmniejszych szans na urzeczywistnienie twoich wizji. Z badań prowadzonych przez Manju Puri i Davida Robinsona, profesorów biznesu z Duke University, wynika, że pozytywnie nastawieni ludzie lepiej zarabiają i częściej zajmują obieralne urzędy. Psycholog Barbara Frederickson twierdzi, że ludzie, w przypadku których emocje pozytywne przeważają nad negatywnymi, częściej dostrzegają kompleksowy obraz sytuacji, lepiej radzą sobie w związkach oraz na ścieżce zawodowej. Z badań prowadzonych przez Daniela Golemana wynika, że pozytywnie nastawione zespoły osiągają lepsze wyniki niż te nastawione negatywnie. Badania nie pozostawiają zatem wątpliwości. Pozytywne przywództwo ma wielką moc. Jednakże w pozytywnym przywództwie nie chodzi o fałszywy optymizm. O wielkości lidera decyduje jego autentyzm. Naukowcy stawiają sprawę jasno. Pozytywne nastawienie to coś więcej niż tylko ciekawa koncepcja przywództwa. To również skuteczna metoda budowania wspaniałej kultury i jednoczenia organizacji w obliczu trudności, a także wzmacniania więzi i zaangażowania w zespole oraz dążenia do doskonałości i wybitnych wyników. Pozytywne przywództwo ma w sobie wielką moc. Już dziś możesz zacząć wykorzystywać schematy, historie i praktyki przedstawione w tej książce w interesie własnym i dla dobra swojego zespołu.
Okładka książki Dlaczego pracujemy

34,90 zł 19,47 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,26 zł

Otwierająca oczy, przełomowa wycieczka po celach i powodach pracy w naszym życiu pokazująca, jak praca funkcjonuje w naszej kulturze i jak można znaleźć własną drogę do szczęścia w miejscu pracy.Dlaczego pracujemy? Pytanie to wydaje się tak proste. Ale profesor Barry Schwartz dowodzi, że odpowiedź jest zaskakująca i złożona.Od dawna uczono nas, że głównym powodem, dla którego pracujemy, są pieniądze. Nawet uformowaliśmy infrastrukturę naszego społeczeństwa w taki sposób, aby odpowiadała tej wierze. Dlaczego zatem tak wiele osób jest niezadowolonych ze swojej pracy, pomimo otrzymywanego wynagrodzenia? I dlaczego tak wiele osób odnajduje olbrzymie spełnienie i satysfakcję w pracy niewymagającej dużego wysiłku? Schwartz bada, dlaczego tak wielu uważa, że celem pracy powinno być zarabianie pieniędzy, jak zaczęliśmy wierzyć, że opłacani pracownicy lepiej pracują i dlaczego doprowadziło to do tego, że społeczeństwo stało się zagubione i nieszczęśliwe i stworzyło niebezpiecznie błędny system.Dzięki fascynującym studiom i ciekawym anegdotom książka rozwiewa ten mit. Schwartz prowadzi nas przez szpitale i salony fryzjerskie, zakłady samochodowe i sale szkolne, pokazując pracowników we wszystkich dziedzinach życia, prezentując trendy i wzorce, które prowadzą do szczęścia w miejscu pracy.Jak dotarliśmy do tego zawikłanego miejsca? Jak zmienia się sposób naszej pracy? Z wielką intuicją i mądrością Schwartz pokazuje nam, jak podjąć pierwsze kroki w kierunku zrozumienia i umożliwienia znalezienia wspaniałej pracy.
Okładka książki ZAPANUJ NAD CZASEM I ZOSTAŃ PANEM SWOJEGO ŻYCIA POZNAJ 10 TYPÓW CZASU I EFEKTYWNIE REAGUJ NA WYZWANIA

42,90 zł 27,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,37 zł

Przełomowa książka autora bestsellera Zjedz tę żabę! przedstawia wyjątkowy pomysł na to, CZYM i KIEDY należy się zajmować, a także metodę zarządzania najróżniejszymi szczegółami naszego życia. Jakość naszego życia w dużej mierze zależy od tego, jak sobie radzimy z zarządzaniem czasem. Zarządzanie czasem to w istocie zarządzanie człowiekiem, zarządzanie życiem. To zarządzanie sobą. Jeśli nie mamy pełnej kontroli nad własnym czasem, to ciężko będzie nam kontrolować inne dziedziny naszego życia osobistego i zawodowego. Czasami nie bardzo wiemy, co robić, a pewnych rzeczy nie udaje nam się załatwić. Dlaczego? Ponieważ moment zdaje się nie być właściwy. W książce Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia międzynarodowy prelegent i ekspert w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu Brian Tracy tłumaczy, dlaczego tak ważne jest to, aby dla każdego projektu wybrać odpowiedni moment. Odpowiednie wykorzystanie czasu w różnych sferach naszego życia pozwoli nam osiągnąć więcej z większą łatwością i w krótszym czasie. Odwołując się do najnowszych badań nad produktywnością, a także do doświadczeń własnych i swoich klientów, Tracy opracował metodę, która polega na wyodrębnieniu dziesięciu różnych „czasów”, w których się funkcjonuje. Dla każdego nich opracował również stosowne podejście, które pozwala uzyskiwać najlepsze możliwe wyniki. Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia to zbiór prostych kroków, dzięki którym można wskazać najlepszy moment dla każdego zadania, jak również stwierdzić, że oto nadeszła pora, aby zająć się kolejnym punktem z listy. W ten sposób tworzy się warunki dla optymalnej produktywności, dzięki której nasze życie zmieni się raz na zawsze. *** Chcesz się dowiedzieć, jak maksymalnie wykorzystywać swój czas? Znajdź chwilę, żeby przeczytać tę książkę. Nie będziesz żałować. Ken Blanchard, współautor książek Nowy Jednominutowy Menedżer oraz Zespole do dzieła! Brian Tracy znów tego dokonał. Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia to jednocześnie przystępna lektura i niezwykle przydatne narzędzie. Autor skupia się na dziesięciu różnych aspektach zarządzania czasem, za każdym razem przedstawiając kwestię jego zagospodarowania z innej perspektywy. Kto miał już wcześniej okazję czytać przynajmniej jedną z książek Briana, ten wie, że czeka go ciekawe doświadczenie, które może odmienić jego życie. Przyjemności! Tony Alessandra, autor książki People Smart in business i założyciel oraz CVO firmy Assessments 24x7 Jeden z najwybitniejszych autorów zajmujących się kwestią samodoskonalenia teraz postanowił skupić swoją energię i potencjał intelektualny na bodaj najważniejszym temacie, z którym człowiek musi się zmierzyć, aby zyskać kontrolę nad własnym życiem – czyli na zarządzaniu czasem. (…) Na każdej stronie znaleźć można całe mnóstwo przełomowych pomysłów. Uwierz mi, że odtąd już do końca życia będziesz trzymać tę książkę pod ręką. Vic Conant, prezes Nightingale-Conant Niesamowicie błyskotliwy pomysł: podzielić czas na dziesięć priorytetów, a następnie podpowiedzieć, jak można zwiększać efektywność, koncentrując się na każdym z nich po kolei. Przeczytaj tę książkę, aby poznać najlepsze zasady wykorzystania czasu i zarządzania czasem, jakie kiedykolwiek zostały sformułowane. Joseph Sherren, CSP, HoP, FellowGSF, bestsellerowy pisarz i specjalista w dziedzinie transformacji biznesowej *** Brian Tracy jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, która specjalizuje się w organizacji szkoleń oraz wspieraniu rozwoju osób indywidualnych i organizacji. Brian Tracy od trzydziestu lat zgłębia i bada, a następnie opisuje i omawia podczas wykładów różne zagadnienia z dziedziny ekonomii, historii, biznesu, filozofii i psychologii. Jest poczytnym autorem licznych książek, które zostały przetłumaczone na wiele języków.
Okładka książki Wampiry energetyczne

39,30 zł 22,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,80 zł

Czym charakteryzują się wampiry energetyczne? Kto narażony jest na ich atak? W jaki sposób wchodzą w toksyczne relacje z nieświadomymi zagrożenia ludźmi? Jak taka relacja wpływa na Twoje zdrowie? I najważniejsze, jak się przed nimi bronić, skoro codziennie narażeni jesteśmy na kontakt z wampirami energetycznymi! Autorka, wiodący autorytet w dziedzinie zdrowia i dobrego samopoczucia, zebrała najlepsze dokonane na tym polu badania oraz połączyła ich wyniki z doświadczeniami własnymi i członków globalnej społeczności. Na ich podstawie opracowała proste sposoby na wychodzenie i uzdrawianie się ze szkodliwych relacji. Wprowadza w tajniki prostego procesu, dzięki któremu na nowo skupisz się na sobie, wyzdrowiejesz i nauczysz się unikać podobnych relacji w przyszłości. Uwolnij się i odzyskaj utraconą energię!
Okładka książki PODRĘCZNIK PERSWAZJI NAJSKUTECZNIEJSZE METODY PRZEKONYWANIA INNYCH I ŚWIADOMEJ OCHRONY PRZED MANIPULACJĄ

39,90 zł 23,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł

Myślisz, że działasz racjonalnie? Wydaje Ci się, że na chłodno podejmujesz decyzje? Jesteś pewien, że merytorycznie podchodzisz do wszystkiego, co robisz, i jesteś wolny od podszeptów własnych emocji oraz sugestii innych? Zła wiadomość jest taka, że racjonalność to mit. Przeważnie działamy pod wpływem chwilowych impulsów, jesteśmy podatni na manipulację i każdego dnia popełniamy mnóstwo błędów poznawczych. W dodatku jesteśmy tego zupełnie nieświadomi. Z jaką skutecznością przekonujesz innych? Czy wiesz, jak etycznie wpłynąć na dziecko, by z chęcią odrobiło pracę domową, czy straszysz je "szlabanem"? Jak Ci idzie przekonywanie innych do swoich pomysłów? A siebie do podjęcia określonych działań? Dobra wiadomość jest taka, że perswazji i odporności na nią można się nauczyć. Koniec z wywieraniem negatywnego wpływu na Twoje decyzje. Koniec z nieświadomym poddawaniem się manipulacji! To, że trzymasz w ręku tę książkę, oznacza, że już wykonałeś pierwszy krok. Kolejnym będzie poznanie zasad rządzących perswazją, popartych konkretnymi przykładami. Ta książka to zestaw narzędzi gotowych do użycia we wszelkiego rodzaju dyskusjach: prywatnych, zawodowych, medialnych, społecznych oraz politycznych. Tak wyposażony będziesz miał przewagę w każdej sytuacji. Dr Mateusz Grzesiak bada mechanizmy relacji międzyludzkich. Przygląda się zależnościom, które się pojawiają między szefem a jego podwładnymi. Analizuje subtelną grę toczoną przez sprzedawców z klientami. Pasjonują go małżeńskie rozgrywki, w których wygrywa ten, kto lepiej przekonuje. Każdy z tych światów rządzi się tymi samymi zasadami. Zasadami perswazji.
Okładka książki JEDEN NA JEDEN ODWAŻNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI DIALOGI I PRAKTYCZNE ĆWICZENIA

46,90 zł 29,93 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,93 zł

Przywództwo w akcji, czyli efektywnie zarządzaj poprzez rozmowę! Rozmowa menedżerska to najskuteczniejsze i najszybciej działające narzędzie mogące spowodować pożądaną zmianę, o ile… zostanie dobrze przygotowana i przeprowadzona. Inga Bielińska i Zofia Jakubczyńska to doświadczone trenerki i konsultantki, które od 2005 roku wspierają liderów w budowaniu efektywnych zespołów. Stąd w ich książce Jeden na jeden znajdziesz głównie rzeczywiste dialogi, praktyczne wskazówki oraz opisy doświadczeń polskich liderów, a wszystko to okraszone szerszym kontekstem teoretycznym, pozwalającym lepiej zrozumieć poruszane zagadnienia. Dzięki lekturze tej książki zrozumiesz, na czym tak naprawdę polega bycie empatycznym liderem, który efektywnie realizuje cele biznesowe. Nauczysz się dawać odważną informację zwrotną ukierunkowaną na zmianę. Będziesz miał okazję pracować z własnymi obawami związanymi z rozwojem swoich ludzi. Dowiesz się także, jak wpływać na pracownika, gdy przyjmuje postawę: Daj mi, daj mi… awans, podwyżkę, szkolenia, ekskluzywne warunki pracy. Postaraj się lepiej mną zarządzać. Dbaj o mnie. Nie przeszkadzaj mi w pracy. Wyjątkowym elementem książki Jeden na jeden jest transkrypcja i praktyczna analiza ośmiu dialogów pomiędzy liderem i pracownikiem, dla których tłem jest model Talent Review. Dowiesz się, dlaczego prezentowane rozmowy nie działają, choć niektóre z nich wykorzystują obiegowe narzędzia, oraz poznasz nowe możliwości bardziej skutecznego działania. Poza opisami problemów i komentarzami do dialogów w książce znajdziesz też studia przypadku, ćwiczenia służące autorefleksji i konkretne, praktyczne narzędzia do wdrożenia w pracy lidera, które pozwolą ci przekuć codzienne, trudne rozmowy z pracownikami w rozwój. *** Inga Bielińska - Partner zarządzający i założycielka Value Plus, gdzie odpowiada za relacje z klientami i superwizje zespołu. Aktywna zawodowo od 17 lat. Zajmuje się rozwijaniem liderów w organizacjach poprzez programy coachingowe, mentoringowe i szkoleniowe. Jest certyfikowanym coachem ICF (PCC), certyfikowanym mentor coachem ICF i trenerem inspirowanym Non-Violent Communication. Wykładowca poznańskich uczelni. Zrealizowała ponad 1500 godzin coachingowych (coaching menedżerski, kreatywności, zespołów) i dwa razy tyle pracy trenerskiej. Pracowała dla branż: nowoczesnych technologii IT, wydawniczej, produkcyjnej, turystycznej. Zofia Jakubczyńska - Trener i menedżer pracujący z klientami w obszarze business development. Z wykształcenia socjolog ze specjalizacją w komunikacji społecznej. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, Szkoły Coachingu Grupowego Trop, Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Aktywna zawodowo od 17 lat. Od początku swojej kariery zawodowej związana jest z działami sprzedaży i HR. Od 2006r. prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania i przechodzenia przez zmiany, przywództwa i osobistej efektywności, kierowania pracą zespołów, rozwiązywania konfliktów. Zrealizowała ponad 500 godzin coachingowych i ponad 4600 godzin szkoleniowych dla klientów biznesowych.
Okładka książki JEDYNY PODRĘCZNIK SPRZEDAŻY JAKIEGO POTRZEBUJESZ

49,90 zł 38,32 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,32 zł

Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy. Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży. NIE jest oparta na wynikach szeroko zakrojonych, kosztownych badań przeprowadzonych przez globalną firmę doradczą. NIE jest poświęcona procedurom i metodologiom sprzedaży, mimo że pozycje zawierające informacje o nich są niezwykle przydatne. NIE opisuje też doświadczeń i przygód autora w świecie sprzedaży (choć znajdziesz na jej kartach kilka krótkich anegdot). Jest w niej jednak mowa o TOBIE – o sposobie myślenia i zestawie umiejętności, których potrzebujesz, żeby odnieść sukces. Anthony Iannarino zamiast mówić to, co chcemy usłyszeć, i wciskać nam kolejny poradnik typu „jak szybko się wzbogacić” albo „jak zrzucić wagę bez ćwiczeń, podwajając spożycie węglowodanów”, skupia się na tym, co łączy wszystkich skutecznych sprzedawców na świecie, bez względu na branżę i organizację, w której pracują: na ich cechach osobowości oraz posiadanych umiejętnościach. Opisuje szczegółowo dziewiętnaście takich cech i umiejętności najwybitniejszych sprzedawców, w tym: samodyscyplinę, czyli dotrzymywanie zobowiązań podejmowanych wobec siebie i innych; odpowiedzialność, czyli przyznawanie się do osiąganych wyników; konkurencyjność, czyli otwartość na rywalizację zamiast strachu przed nią; pomysłowość, czyli umiejętność tworzenia wyjątkowego rozwiązania na bazie wyobraźni, doświadczenia i wiedzy; opowiadanie historii, czyli budowanie mocnych relacji poprzez prezentowanie opowieści, w których klient jest bohaterem a sprzedawca jego przewodnikiem; diagnozowanie, czyli zaglądanie pod podszewkę rzeczywistości w celu zrozumienia prawdziwych wyzwań i potrzeb klienta. Kiedy już poznasz najważniejsze strategie zaprezentowane przez Iannarino, będzie ci znacznie łatwiej wybrać konkretne taktyki sprzedaży twojego produktu swoim klientom. Bez względu na to, czy obsługujesz wielkie korporacje, małe firmy, czy klientów indywidualnych, będziesz raz po raz wracał do tej książki po sprawdzoną wiedzę, wypróbowane strategie i naprawdę użyteczne wskazówki. *** W dzisiejszym świecie sprzedaży przede wszystkim trzeba umieć się wyróżnić. Iannarino jednoznacznie wskazuje, jaki sposób myślenia i jakie zestawy umiejętności są potrzebne, żeby stać się bezcennym dla swoich klientów i osiągnąć więcej, niż wydawało się możliwe. Jill Konrath, autorka książek Agile Selling i SNAP Selling Anthony Iannarino jest sprzedawcą nad sprzedawcami – ekspertem, który wie, co trzeba zrobić, żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, ponieważ ma doświadczenie praktyczne: sam obdzwaniał klientów, budował relacje z nimi i zamykał transakcje. Ta książka jest niesamowicie przydatnym źródłem wiedzy dla każdego, kto żyje ze sprzedawania. Michael Port, autor książki Steal the Show Anthony zna się na sprzedaży, sprzedawcach oraz kierowaniu sprzedażą i jest wystarczająco odważny, by powiedzieć ci to, co musisz wiedzieć — a nie rzeczy, które chciałbyś usłyszeć. To jedna z niewielu osób na naszej planecie, z której rad w tej dziedzinie korzystam. Mike Weinberg, prezes firmy New Sales Coach i autor książki Sales Management Simplified *** ANTHONY IANNARINO jest znanym na całym świecie mówcą, autorem książek i liderem sprzedaży. Jego ceniony blog przyciąga średnio 65 tysięcy czytelników miesięcznie. Iannarino jest szefem bardzo skutecznego zespołu sprzedawców, wygłasza prelekcje w organizacjach sprzedażowych w całym kraju i wykłada w Capital School of Management and Leadership, będącej częścią Capital University. Mieszka z rodziną w Westerville w stanie Ohio.
Okładka książki Ada, to wypada!

36,90 zł 24,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,27 zł

Ada, wypada ci zabierać głos! Wypada ci się wyróżniać, dbać o siebie i zadawać pytania bez odpowiedzi. Czy wiesz, co jeszcze? Poradniki dobrego wychowania dla panien dawno odeszły do lamusa. Dziś dziewczynom – tym małym i tym całkiem dużym – wypada… robić wszystko, o czym marzą! Mają prawo być sobą, rozwijać się i uczyć od najlepszych. Bohaterki tej książki wiedzą o tym najlepiej, bo same pokonały niejedną przeszkodę. Teraz dzielą się swoimi doświadczeniami, a ich opowieści mogą być inspiracją i dla dziewczynek, i dla chłopców. Swoje historie opowiadają: Ewa Błaszczyk, Katarzyna Bonda, Marta Dymek, Irena Eris, Magdalena Fikus, Agnieszka Graff, Agnieszka Holland, Joanna Klimas, Mela Koteluk, Olga Kozierowska, Katarzyna Kozyra, Ewa Łętowska, Katarzyna Miller, Marta Sziłajtis-Obiegło, Natalia Partyka, Karolina Baca-Pogorzelska, Katarzyna Rosner, Beata Stelmach, Kamila Szczawińska, Dorota Wellman i Agnieszka Więdłocha.
Okładka książki Psychologia hejtu, czyli jak radzić sobie..

44,90 zł 29,64 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64 zł

Hejt jest wszędzie. W na pozór niewinnych komentarzach rodziców na temat lenistwa ich dziecka. W docinkach dotyczących wyglądu zony. W bece gimnazjalistów, których żarty mogą̨ zabić́. W artykułach blogerów budujących swoją popularność́ na taniej sensacji albo w przemowach polityków — wypowiedziach krzykliwych, pozbawionych kultury i treści. We wpisach pracowników wyładowujących swoje niezadowolenie i w poniżających komentarzach szefów. Zastanawiałeś się kiedyś, ilu rzeczy nie osiągnąłeś albo nie zrobiłeś, bo czyjaś krytyka pocięła Ci skrzydła? Jaki rachunek zapłaciłeś za głupie żarty w swoim kierunku, chamskie komentarze, które wziąłeś do siebie, niesprawiedliwe słowa usłyszane w pracy, bezpodstawne negatywne oceny w szkole? Kim byś był, gdybyś umiał sobie z nimi radzić? Po pierwsze, byłbyś sobą. Szczęśliwym człowiekiem. Stań się wolny od opinii innych i sam decyduj, jak żyć. Pozbądź się złych wspomnień i zacznij budować siebie na bazie swojego własnego zdania. Po drugie, zacząłbyś znacznie skuteczniej działać — bo gdy nikt Ci nie przeszkadza i gdy nie się nie przejmujesz, rozwijasz skrzydła. Stajesz się szybszy. Dokładniejszy. Osiągasz więcej w krótszym czasie. „Psychologia hejtu” to przewodnik po świecie krytyki w życiu zawodowym i osobistym, w rzeczywistości i internecie. Uwolni Cię od zbędnego przejmowania się tym, czym nie powinieneś się przejmować, od brania do siebie tego, co Ci szkodzi, oraz wytłumaczy, dlaczego hejter robi sobie i innym krzywdę̨. Tobie już nie zrobi. Nigdy.
Okładka książki 12 kroków od dna Sponsorowanie

39,90 zł 22,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,46 zł

Rozwiązanie problemu alkoholizmu Wielu jest takich, którzy pytają: „i po co to wszystko?”. Są i tacy, którzy twierdzą, a nawet upierać się będą, że przecież to wszystko nie ma sensu. Tym nic, zupełnie nic nie mam do zaoferowania. Droga otwiera się tylko przed tymi, którzy pytają: „JAK?”. Od osiemdziesięciu lat Anonimowi Alkoholicy dysponują rozwiązaniem problemu alkoholizmu i choć 12 Kroków AA nie uległo zmianie od czasu ich opublikowania w 1939 roku, to suma doświadczeń członków Wspólnoty nieustannie rośnie. Dotyczy to szczególnie sponsorowania, czyli specyficznej dla AA, bezinteresownej formy pomocy w poznawaniu i realizacji Programu Anonimowych Alkoholików. Meszuge – pseudonim literacki polskiego pisarza, autora książek, artykułów i esejów dotyczących problematyki alkoholizmu, wyzwolenia z uzależnienia, Wspólnoty AA i Programu 12 Kroków AA oraz szeroko pojmowanego rozwoju osobistego.
Okładka książki Zatrzymaj czas Poznaj pierwiastek wiecznej młodości ciała i umysłu

39,90 zł 26,21 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,21 zł

Młodość bez granic Spowolnij proces starzenia się swojego organizmu Ciesz się dobrym zdrowiem bez względu na wiek Otwórz się na niezwykłe, odmładzające doświadczenie Niezrównany geniusz... Dr Deepak Chopra ukazuje nam, w jaki sposób możemy przekształcić nasze ciało - i nasze życie - niszcząc mity o starzeniu się i prowadząc nas do źródła naszej wiecznej młodości. Anthony Robbins Twoje życie - kraina, w której nie ma starości Starość to tylko stan umysłu. Możesz czuć się starcem, mając zaledwie dwadzieścia lat, możesz również żyć pełnią życia, będąc już w wieku emerytalnym. Starzenie się jest bowiem procesem odwracalnym. Pewnie teraz z niedowierzaniem kręcisz głową, pamiętaj jednak o istnieniu rzeczy, które nie śniły się filozofom, a także sceptykom. Świat należy do ludzi odważnych, gotowych otworzyć się na to, co nieznane, szczególnie jeśli dzięki temu możliwe jest odzyskanie żywotności, kreatywności, entuzjazmu i dynamiki młodości. Dr Chopra jest uważany za współczesnego Hipokratesa z powodu swojego nowatorskiego podejścia łączącego starożytne tradycje uzdrawiające ze współczesnymi badaniami. Nie oferuje szamańskich praktyk ani myślenia magicznego. Proponuje za to praktyczny zestaw ćwiczeń i wskazówek dla Twoich codziennych zdrowych nawyków. Dzięki nim zdołasz zachować sprawność fizyczną, emocjonalną i duchową na jeszcze wiele długich lat młodości, które na Ciebie niecierpliwie czekają. Pozytywne czynniki, które opóźniają proces starzenia się Długowieczność a Twoja aktywność fizyczna Sposoby walki ze starzeniem się Twojego mózgu Właściwe odżywianie i suplementy diety Metody usuwania toksyn z organizmu Deepak Chopra to jedna z najwybitniejszych osobowości w dziedzinie medycyny łączącej zachodnie osiągnięcia z tradycyjnymi wschodnimi praktykami uzdrawiającymi. W 1995 roku stworzył w Kalifornii The Chopra Center for Wellbeing oferujący zajęcia doskonalące w dziedzinie "świadomego ciała", w tym praktykę jogi, komfortu emocjonalnego, medytacji oraz wzmocnienia własnej energii.
Okładka książki Haker umysłów

34,90 zł 20,27 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,27 zł

Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi lub zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall? Złam kod ludzkiej podświadomości! Czy widziałeś hollywoodzką produkcję Klik - i robisz, co chcesz? Główny bohater filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe urządzenia... oraz steruje psem, żoną i całym otaczającym go światem. Scenariusz nie jest najwyższych lotów, ale bez wątpienia jest to historia wysoce prawdopodobna! I to historia, która może przytrafić się Tobie! Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz z klientem - klik, klik, klik - i modyfikujesz w jego umyśle program sterujący zainteresowaniami: sprawiasz, że zaczyna się interesować produktem, który mu oferujesz. Albo spotykasz kogoś, kto Cię pociąga - klik, klik, klik - i już instalujesz w umyśle tej osoby fantazje na Twój temat, a w jej uczuciach pożądanie oraz fascynację Twoją osobą... Tak. Tacy "hakerzy umysłów" naprawdę istnieją i codziennie wywierają na Ciebie wpływ - na Twoje myśli, uczucia, decyzje i zachowania. Zostań jednym z nich i zacznij kontrolować emocje ludzi, z którymi rozmawiasz, wywoływać w nich wybrane przez Ciebie pragnienia i sprawiać, że będą robić to, o co ich poprosisz. Programista mentalnych systemów: Sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna. Ogłoszenia dla ludzkiego umysłu. Przyciąganie i przytrzymywanie uwagi słuchacza lub czytelnika. Kotwice, czyli "nasza piosenka". Kontrolowanie własnych emocji i reakcji. Zmiana wiedzy w naturalne umiejętności. Andrzej Batko - psycholog, doradca i trener NLP. Znany jest jako ekspert, który uczy najnowszych technik wywierania wpływu na ludzi. Z jego usług korzystają ci, którzy już uświadomili sobie, jak ważna w biznesie jest umiejętność niezauważalnego oddziaływania na myśli, emocje i zachowania innych. Jest jednym z nielicznych psychologów, którzy łączą i wykorzystują najnowsze odkrycia naukowe w psychologii do generowania zysków w biznesie. Autor bestsellerowych książek Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji w praktyce (Onepress, 2005) oraz Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości (Onepress, 2010).
Okładka książki Rozmyślnik Jacka Walkiewicza Zainspiruj się do działania

39,00 zł 22,92 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,88 zł

Jacek Walkiewicz to psycholog, który swoją życiową misję upatruje w edukowaniu dorosłych. Tworzy programy szkoleniowe i wykłady, jest autorem cenionych książek. Ma przemyślenia - "rozmyślenia" - na tematy, które nurtują wielu z nas. Co czyni życie tak fascynującą przygodą? Czym jest mądrość i czy bycia mądrym można się nauczyć? Czy i dlaczego w życiu warto się kierować wartościami? Na te i inne pytania autor poszukuje odpowiedzi na kartach Rozmyślnika. Bazując na własnych doświadczeniach, odsłania przed Czytelnikiem swoją interpretację, wnioski na dany temat, a potem zaprasza do wyruszenia w samodzielną podróż ku zrozumieniu i działaniu, bo co prawda Rozmyślnik służy do rozmyślania, ale efektem rozmyślania powinno być działanie. "Dzięki książkom, wykładom i zapisanym po różnych spotkaniach refleksjom odkrywam nowe możliwości. A przecież słowa to tylko słowa. Co je ożywia i sprawia, że stają się nieśmiertelne? Człowiek, który za ich pomocą wyraża swoje myśli, emocje, idee, własną duszę. W pisaniu książek o swoim życiu czy osobistych przemyśleniach jest jakiś rodzaj ekshibicjonizmu. Pewnie wynika z potrzeby pokazania siebie od środka. W ten sposób łatwiej wyrazić prawdę, która jest w nas. Kiedy pisałem swoją pierwszą książkę, miałem sporo wątpliwości, czy podzielić się historiami, którymi z nikim wcześniej się nie dzieliłem. Zwyciężyła potrzeba spójności z życiową misją. Pomyślałem, że jeśli nie będę wiarygodny, nie będę mógł jej realizować." ze wstępu Jacek Walkiewicz - absolwent Wydziału Psychologii UW. Charyzmatyczny mówca motywujący, trener i mentor. Ceniony za szeroką wiedzę merytoryczną oraz inspirujący, ciekawy, energetyzujący i pełen humoru styl prowadzenia wykładów i szkoleń. Jego wykłady na TEDx umieszczone na YouTube mają ponad 3,5 miliona odsłon. Autor bestselerowej książki Pełna MOC możliwości (również w formie audiobooka czytanego przez autora), nagrodzonej w konkursie miesięcznika "Charaktery" Nagrodą Teofrasta za najpopularniejszą książkę psychologiczną napisaną w 2013 roku. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Pasjonat turystyki kempingowej i zabytkowych samochodów.
Okładka książki Dawaj innym szczęście

49,90 zł 31,83 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,83 zł

Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. Pomóż pracownikom rozwijać się – zarówno osobiście, jak i zawodowo. Staraj się zmienić świat. Aaa, i zarabiaj pieniądze… Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. Po zadebiutowaniu w roku 2009 jako najwyżej plasująca się nowa firma na corocznej liście „Najlepsze firmy, dla których warto pracować” magazynu „Fortune” Zappos zostało przejęte przez Amazon w transakcji wycenionej na ponad 1,2 miliarda dolarów w dniu zamknięcia. W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchange, zarządzanie Zappos i jeszcze więcej. Prowadzone w szybkim tempie i realistyczne Dawaj innym szczęście pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu – i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście. Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko – od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna. Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy W tej fascynującej (i często zabawnej) książce Tony objaśnia, jak przekuł swoje przekonania w działania, które rzeczywiście przynoszą szczęście. Grretchen Rubin, autorka The Happiness Project 10 najważniejszych powodów, dla których powinieneś przeczytać tę książkę: 1. Chcesz poznać drogę, jaką przeszliśmy w Zappos, aby osiągnąć ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto w niespełna dziesięć lat. 2. Chcesz poznać drogę, która ostatecznie doprowadziła mnie do Zappos, i lekcje, jakie odebrałem po drodze. 3. Chcesz poznać wszystkie błędy, jakie popełniliśmy w Zappos przez te lata, aby twoja firma mogła uniknąć zrobienia takich samych błędów. 4. Chcesz wymyślić właściwą równowagę pomiędzy zyskami, pasją i celem w biznesie i w życiu. 5. Chcesz zbudować długoterminową i trwałą firmę i markę. 6. Chcesz stworzyć silniejszą kulturę firmową, która uczyni twoich pracowników i współpracowników szczęśliwszymi, oraz pobudzić w nich większe zaangażowanie, prowadzące do wyższej produktywności. 7. Chcesz zapewniać lepsze doświadczenie klientowi, które uczyni go szczęśliwszym i zbuduje większą lojalność prowadzącą do powiększenia zysków. 8. Chcesz zbudować coś szczególnego. 9. Chcesz znaleźć inspirację i szczęście w pracy i w życiu. 10. Zabrakło ci drewna na opał w kominku, a ta książka stanowi doskonałą podpałkę. *** Ta książka mogłaby rozpocząć rewolucję. Marshall Goldsmith, autor Mojo: How to Get It, How to Keep It, How to Get It Back If You Lose It W Dawaj innym szczęście Tony odkrywa sekret swojego sukcesu w tak młodym wieku: przywództwo w kulturze i szczęściu. Lance Armstrong
Okładka książki Autobus energii

34,90 zł 26,80 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,80 zł

Proste lekcje motywacji, które zapamiętasz na całe życie Autobus energii sprawi, że: odnajdziesz w sobie nowe pokłady życiowej energii i większą chęć do pracy, przerwiesz lekturę raz albo dwa razy tylko po to, żeby zadzwonić do swoich bliskich i powiedzieć, jak bardzo ich kochasz, pozbędziesz się odruchów, które hamują cię na drodze osiągnięć, przestaniesz narzekać, bo uświadomisz sobie, jak wiele już masz, polubisz współpracowników, których wcześniej nie znosiłeś. Autobus energii uczyni cię silniejszym człowiekiem. Naładuje cię pozytywną energią, która uniesie cię w górę i wygra z trudnościami, bo kiedy płoniesz entuzjazmem, wszystko idzie łatwiej i lepiej. Ta magiczna książka zmieni fundamenty twojego myślenia. Jeśli wcześniej czułeś się ofiarą, to po tej lekturze poczujesz się zwycięzcą. A jeśli przedtem czułeś, że nie jesteś panem swojego życia, znajdziesz w sobie moc, by samemu kształtować świat, w jakim chcesz żyć i pracować. Poczujesz, że jeśli czegoś chcesz, to masz też moc potrzebną, aby to urzeczywistnić. Wsiądź do Autobusu energii i zapnij pasy. Przeżyjesz coś, czego nie spodziewasz się po małej książce. Jest poniedziałek rano. Damian wychodzi z domu i widzi, że z opony w samochodzie uszło powietrze. Ale to najmniejszy z jego problemów. Życie rodzinne Damiana leży w gruzach, a jego zespół w pracy jest rozbity. Damian odpowiada za przygotowanie premiery rynkowej nowego produktu, NRG-2000. Ma na to dwa tygodnie. Jeśli mu się nie uda, straci pracę. A jeśli nie zrobi czegoś, co ocali jego małżeństwo, żona go opuści. Damian jest zmuszony jechać do pracy autobusem. Kierowca okazuje się człowiekiem jedynym w swoim rodzaju, podobnie jak pasażerowie tego wyjątkowego autobusu. W ciągu następnych dwóch tygodni kierowca i pasażerowie wpajają Damianowi dziesięć zasad podróży jego życia. Pomagają mu pokonać kryzys: ocalić jego pracę i małżeństwo. Autobus energii to wciągająca, fabularyzowana książka biznesowa. Zabierze cię w inspirującą podróż, podczas której odkryjesz dziesięć sekretów życia i pracy z pozytywną energią. Pozytywna energia poszerzy horyzonty twojego myślenia i doprowadzi cię do spełnienia, zarówno w pracy, jak i w życiu rodzinnym. Każdy z nas zmaga się z trudnościami. Każdy człowiek i zespół, każda organizacja i firma ma do pokonania przeszkody, które stoją na drodze do sukcesu. Nie ma wśród nas nikogo, kto w życiu nie przechodził kryzysu. W tym teście życia jest tylko jedna poprawna odpowiedź: pozytywna energia. Składają się na nią: wizja, zaufanie, optymizm, entuzjazm i cel. Bez tych składników żaden przywódca nie stanie się wielki i nie urzeczywistni swoich marzeń. Jon Gordon ma wieloletnie doświadczenie w pracy z tysiącami przywódców, handlowców, zespołów, organizacji non profit, szkół i sportowców. Fascynującą fabułę tej książki wzbogaca o wnikliwe obserwacje. Podsuwa strategie, które możesz od zaraz wprowadzić w życie. I aplikuje nam wszystkim końską dawkę pozytywnej energii. Autobus energii to pierwszorzędny plan działania dla menedżerów, liderów zespołów i każdego innego, kto chce wyzbyć się negatywnych postaw na drodze osiągnięć. Ta książka pomoże ci pokonać przeszkody w pracy i w domu. Jon Gordon nauczy cię wydobywać z ciebie i twojego zespołu to, co najlepsze. Wsiądź do Autobusu energii i przeżyj podróż swojego życia.
Okładka książki Mądrość buddyjskiego mnicha

39,30 zł 22,37 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,80 zł

Skorzystaj z wiedzy buddyjskiego mnicha Autor wykorzystuje głęboką mądrość nauk Buddy i przekazuje je zachodniemu czytelnikowi w sposób zrozumiały i jednocześnie dowcipny. Dzięki temu może on poprawić nie tylko swoją praktykę medytacyjną, ale również odczuwać więcej satysfakcji z życia codziennego. W swojej nowej książce opartej na przystępnej formule pytań i odpowiedzi Autor tłumaczy jak: osiągnąć uważność niedźwiedzia w praktyce medytacyjnej, zaprzyjaźnić się ze strasznymi myślami, które pojawiają w naszych głowach, gdy próbujemy wyciszyć umysł, komfortowo podróżować metaforycznym Buddha Air, aby zrelaksować się na drodze do nirwany, poradzić sobie z atakami paniki i depresją, uwolnić się od gonitwy myśli, praktykować medytację metty, chodzoną i miłującej dobroci, odkryć rozkosz medytacji, która jest większa niż seks. Udana medytacja – szczęśliwe życie
Okładka książki Przygotowani na wszystko

37,00 zł 25,45 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,24 zł

Jeśli znasz już program Getting Things Done, koniecznie sięgnij po tę książkę! Jeśli go nie znasz, czas najwyższy nadrobić stracony czas! Wiedza o zobowiązaniach Zarządzanie przepływem pracy w pięć minut Magiczny świat przyziemnych spraw Podstawy mentalnej "pamięci RAM" Wielka tajemnica list obowiązków Wizjoner a człowiek czynu - osobisty podział pracy Czy często masz wrażenie, że bezskutecznie gonisz bardzo szybko znikający punkt? Jesteś zewsząd otoczony terminami, spotkaniami, zaległościami? Obowiązki zawodowe, deklaracje prywatne, sprawy, które musisz załatwić, filmy, które musisz zobaczyć... Nie ma rady - takie życie musi przytłaczać. A przecież możesz nauczyć się tak zarządzać czasem, by zaczął on pracować na Twoją korzyść. David Allen od ponad dwudziestu lat zajmuje się poszukiwaniem najskuteczniejszych metod pozwalających żyć oraz pracować w sposób przyjemniejszy, mniej szkodliwy i bardziej pozytywny. Zapewne sam zauważyłeś, że jeśli wykonanie jakiegoś zadania wymaga od Ciebie wysiłku, Twoja podświadomość wymyśla tysiące pretekstów, by nic nie robić. Poprawa wydajności to nic innego, jak doskonalenie umiejętności radzenia sobie z wewnętrznymi przeszkodami, które sam stawiasz sobie na drodze do celu. Wiedza zawarta w tej książce może wydać Ci się zaskakująco oczywista - gdy tylko uda Ci się ją ogarnąć. To wszystko zasługa intuicji i bezbłędnie wykorzystującego jej istnienie planu działania. Z właściwym sobie poczuciem humoru oraz wykorzystując skuteczność programu Getting Things Done, David Allen przedstawi Ci 52 sposoby na to, jak sprawić, by wszystkie Twoje poczynania wiązały się z mniejszym nakładem pracy i mniejszym stresem. Poza tym każde podejmowane działanie będzie wyzwalać w Tobie więcej energii, kreatywności i pozytywnych myśli. 52 rewolucyjne zasady zarządzania czasem, z uwzględnieniem: osiągania stanu odprężenia i opanowania, zdobywania swobody, wypracowywania bezstresowego i produktywnego stylu życia, maksymalizacji Twoich wysiłków, panowania nad zadaniami, tworzenia struktur zapewniających sukces. David Allen jest twórcą przełomowej metodologii GTD (Getting Things Done). Dzięki niej wiele milionów ludzi dowiedziało się, jak odmienić swoje życie. Allen pokazał, jak zwolnić tempo, zrezygnować z przytłaczających obowiązków i uwolnić się od ciągłej presji czasu, aby osiągnąć wewnętrzną równowagę, harmonię, a co za tym idzie, lepsze wyniki w pracy. Ogromna popularność metody GTD polega na tym, że znajduje ona zastosowanie zarówno w pracy czy szkole, jak i w domu.
Okładka książki Odporność Inteligencja emocjonalna Harvard Business Review

39,90 zł 23,46 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł

Nie daj się złamać ani załamać! Kryzysy i niepowodzenia są normalną sprawą w życiu zawodowym i osobistym. Niekiedy jednak trzeba się zmierzyć z czymś o wiele poważniejszym: spektakularną porażką zawodową, chorobą lub śmiercią bliskich osób czy kataklizmem naturalnym. Częstą konsekwencją takich sytuacji jest rezygnacja z kariery czy przedłużająca się depresja. Istnieją jednak osoby, które zdają się być niezniszczalne: cokolwiek się zdarzy, są w stanie przetrwać najgorsze, a potem podnieść się i działać dalej - silniejsze niż przed kryzysem. Jakie cechy mają tacy ludzie? Co im pozwala stanąć na nogi i wyjść obronną ręką z każdej sytuacji? Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Daniel Goleman, Jeffrey A. Sonnenfeld i Shawn Achor - uznani specjaliści w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni szereg badań i analiz dotyczących radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi. Opisują mechanizmy rządzące zachowaniem w najtrudniejszych sytuacjach oraz pewne praktyki, dzięki którym można zwiększyć swoją odporność na stres. Dzięki zaprezentowanym tu wskazówkom i inspirującym przykładom przekonasz się, że tak naprawdę sytuacji bez wyjścia jest bardzo niewiele, a odporność emocjonalna jest cechą, którą można wzmocnić. Znaczenie odporności emocjonalnej Praktyki zwiększające odporność na stres Traktowanie krytyki jak informacji Naprawianie złamanej kariery Powrót do gry po wielkim upadku Najlepszych poznasz po tym, jak podnoszą się po upadku! Trzymasz w ręku wybór artykułów opublikowanych oryginalnie w Harvard Business Review -prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za jeden z najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach, jak rozwój przedsiębiorstw, ekonomia, praktyki w zarządzaniu. W tym zbiorze znajdziesz szereg sprawdzonych informacji i praktycznych porad dotyczących radzenia sobie w nawet bardzo trudnych sytuacjach.
Okładka książki Jak pokonać zmartwienia i poradzić sobie ze stresem

37,00 zł 22,34 zł

Artykuł chwilowo niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,75 zł

Każdy niekiedy się martwi. Problem zaczyna się wtedy, gdy zmartwienia utrzymują się dłużej. Mogą wtedy przyczynić się do licznych schorzeń. Co więcej, umysł skupiający się na zmartwieniach jest zdezorientowany i podzielony, a przy tym niezdolny do efektywnej pracy. To wszystko sprawia, że pokonanie negatywnych myśli jest nie tylko kwestią szczęścia, dobrego nastroju i sukcesu w pracy. To również warunek pozostawania w zdrowiu i utrzymania dobrych relacji z innymi ludźmi. Zmiana nastawienia i wyszkolenie umysłu, aby skupiał się na harmonii, spokoju, pięknie, miłości i zrozumieniu, wymaga pewnej pracy, ale jest wykonalne. Trzeba tylko konsekwencji i determinacji. W tej książce wyjaśniono przyczyny różnych zmartwień, tych, które rodzą się w naszych domach i w pracy. Są tu wskazówki, jak sobie radzić ze stresem, uniknąć wypalenia zawodowego i wypracować, a następnie utrzymać pozytywne nastawienie, które pozwoli na zastąpienie trosk pozytywnymi myślami i działaniami. Nie można całkowicie wyzbyć się zmartwień, ale dzięki tej książce dowiesz się, jak zminimalizować ich negatywne skutki i przekształcić je w pozytywne działania, które wzbogacą Twoje życie i sprawią, że będziesz szczęśliwszy. Dzięki tej książce: Dowiesz się, dlaczego zamartwianie się jest groźne i jak nad nim zapanować Nauczysz się właściwego podejścia do stresu związanego z pracą Zaczniesz pokonywać strach i przyjmować pozytywne nastawienie Dowiesz się, jak radzić sobie z presją czasu i stawiać czoła zmianom Staniesz się szczęśliwszym, bardziej spełnionym człowiekiem Przeżyj dzisiejszy dzień z radością! Dale Carnegie był pionierem ruchu na rzecz rozwoju ludzkiego potencjału. Jego nauki i teksty pomogły ludziom z całego świata zyskać pewność siebie, poprawić relacje międzyludzkie, odnieść sukces zawodowy, pokonać strach i pohamować skłonności do zamartwiania się. Jego najbardziej znana książka Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi została przetłumaczona na 36 języków, a w 2002 roku otrzymała tytuł najlepszej książki biznesowej XX wieku. Dale Carnegie prawdopodobnie bardziej niż ktokolwiek inny z jego pokolenia nauczył ludzi, jak żyć w dobrych relacjach z innymi.
Bestsellery
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,09 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,04 zł
Okładka książki REGUŁA 5 SEKUND

23,35 zł
44,90 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,34 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,40 zł
Okładka książki Prawo rezonansu

28,05 zł
49,40 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,41 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,86 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,37 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,32 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 98,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,75 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,14 zł
Okładka książki Bądź swoim zbawcą

24,24 zł
44,00 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,24 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,76 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,05 zł

Promocje

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj