Autor bestsellera Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi
Ludzie nie lubią zmian i często się ich obawiają. To oczywiste - zmiany niosą ryzyko, że coś się pogorszy, a dostosowanie się do nowych warunków wymaga wysiłku. Tymczasem proces osiągania sukcesu w karierze ma dynamiczny charakter. Trzeba nie tylko akceptować zmiany, ale także niekiedy je inicjować. Dobrze jest również umieć przekonywać do nich współpracowników, zwłaszcza gdy się okazuje, że wypracowane i doskonalone latami metody są w danym momencie niewystarczająco dobre. Ponadto należy przyjąć, że bez względu na to, jak dobrze idzie dziś, warto przygotować się na zmianę sposobu działania w przyszłości.
Ta książka jest znakomitą pomocą w radzeniu sobie ze zmianą. Opisano tu powody, dla których ludzie się przed nią bronią, a także przedstawiono techniki pokonywania takich oporów. Przeanalizowano wiele różnych aspektów zmiany - sporo uwagi poświęcono takiemu zarządzaniu zmianą, aby przyczyniła się do osiągnięcia sukcesu, szczególnie w odniesieniu do całego zespołu. Zrozumienie treści zaprezentowanych w książce jest łatwiejsze dzięki licznym przykładom z życia osobistego i zawodowego. Bardzo ważnym jej fragmentem są opisy trudnych sytuacji, takich jak dyskryminacja czy molestowanie w miejscu pracy. To rzecz napisana w ciekawy, angażujący sposób, a zawarte tu porady i wskazówki znacząco ułatwią akceptowanie zachodzących zmian, adaptowanie się do nich i wykorzystywanie ich do własnych celów.
Najważniejsze tematy omówione w książce:
umiejętność dostosowania się do zmian jako warunek sukcesu
kiedy i jak inicjować zmianę
przeprowadzanie zespołu przez zmianę
radzenie sobie ze stresem związanym ze zmianą
praca z ludźmi pochodzącymi z różnych kultur
różnice płci i wieku w miejscu pracy
Zmiana: zmień ją, by stała się szansą na sukces!
O autorze
Dale Carnegie (1888 - 1955) był amerykańskim pisarzem, pionierem w dziedzinie samorozwoju i umiejętności interpersonalnych. Urodził się w biednej farmerskiej rodzinie. Po ukończeniu college'u imał się różnych zajęć. Stał się sławny po opublikowaniu swojej pierwszej książki w 1936 roku. Książkę tę przeczytało ponad milion ludzi. Carnegie przekazuje sprawdzone rozwiązania, dzięki którym coraz liczniejsi czytelnicy wzbogacają swoje życie, stają się produktywniejsi, szczęśliwsi i odnoszą więcej sukcesów. Autor ten jest uważany w wielu krajach świata za jednego z twórców książek rozwiązujących najistotniejsze ludzkie problemy.
Aby realizować cele organizacji, trzeba być prawdziwym liderem, który wskazuje kierunek, motywuje, a także służy współpracownikom radą i wsparciem. Odnalezienie równowagi pomiędzy przywództwem a zarządzaniem, ludźmi a procesem, jest jednym z warunków odniesienia zawodowego sukcesu. Inny to umiejętność wyrażania - w odpowiedni sposób i w odpowiednim czasie - sprawiedliwości, konsekwencji czy stanowczości. Nieporadność w kierowaniu zespołem prędko odbije się na produktywności i lojalności nie tylko pracowników, ale też klientów.
Ta książka jest kultowym podręcznikiem dla każdego, kto chce doskonalić swój styl przywództwa. Odniesiono się w niej do wszystkich kluczowych problemów, z jakimi muszą się zmierzyć liderzy, aby pomyślnie zrealizować swoją misję przywódcy. Opisano tu różne style kierowania i w przejrzysty sposób wskazano ich wady i zalety. Przedstawiono skuteczne strategie rozwiązywania najczęstszych problemów oraz wskazówki, jak zwiększyć produktywność, poprawić nastawienie zespołu i stworzyć warunki sprzyjające rozwojowi zawodowemu. Mimo upływu lat przesłanie zawarte w tej publikacji pozostaje aktualne i inspiruje kolejne pokolenia liderów, kierowników i przywódców.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
sprostać zmieniającym się wymaganiom wobec przywództwa
stworzyć wizję i podzielić się nią z innymi
znaleźć równowagę między koncentracją na pracownikach a koncentracją na procesie
znaleźć równowagę między motywacją a odpowiedzialnością
poradzić sobie z konfliktem i negatywnym nastawieniem
Prawdziwy przywódca służy swoim podwładnym!
O autorze
Dale Carnegie (1888 - 1955) był amerykańskim pisarzem, pionierem w dziedzinie samorozwoju i umiejętności interpersonalnych. Urodził się w biednej farmerskiej rodzinie. Po ukończeniu college'u imał się różnych zajęć. Stał się sławny po opublikowaniu swojej pierwszej książki w 1936 roku. Książkę tę przeczytało ponad milion ludzi. Carnegie przekazuje sprawdzone rozwiązania, dzięki którym coraz liczniejsi czytelnicy wzbogacają swoje życie, stają się produktywniejsi, szczęśliwsi i odnoszą więcej sukcesów. Autor ten jest uważany w wielu krajach świata za jednego z twórców książek rozwiązujących najistotniejsze ludzkie problemy.
Aktywizm społeczny lub polityczny to sposób działania mający na celu doprowadzenie do określonych zmian. Samo słowo „aktywizm” zawiera w sobie działalność lub działanie jako formę wyrażania swojego sprzeciwu. Aktywizm jest zatem podejmowaniem bezpośredniego działania.
W książce Walcz, protestuj, zmieniaj świat zjawisko aktywizmu analizują młodzi polscy naukowcy, którzy temu zagadnieniu poświęcili również część swoich badań.
W rezultacie otrzymujemy przystępnie napisany przewodnik poruszający ważne tematy związane z aktywizmem.
„Ta książka ma przybliżyć wam świat działań wspólnotowych. To przewodnik po działaniach zmieniających rzeczywistość, który napisaliśmy na podstawie wniosków z badań naukowych oraz doświadczeń aktywistów i aktywistek. Jeśli chcecie działać razem z innymi, dokonywać zmiany społecznej w swojej klasie, dzielnicy, kraju – ta książka jest dla was. Jeśli chcecie budować grupy, kierować zespołem, kontrolować tych, którzy wami kierują, zerknijcie do niej. Jeśli chcecie zrozumieć, dlaczego ludzie nie podążają za waszymi pomysłami i nie przychodzą na protesty – przeczytajcie to, co mamy wam do powiedzenia. Czytajcie, jeśli działacie w ruchu walczącym o to, aby na świecie było choć trochę lepiej”.
(fragment Wprowadzenia)
"Książka Walcz, protestuj, zmieniaj świat jest niezbędnym dla współczesnego aktywisty kompendium wiedzy o protestowaniu, demonstrowaniu, budowaniu ruchu społecznego i radzeniu sobie z przeciwnościami, jakie towarzyszą takiej działalności. A wszystko to połączone z porządnym wykładem psychologii działania zbiorowego – jednego z najdynamiczniej rozwijających się obszarów badań psychologii społecznej.
Omawiając przykłady z całego świata – od baskijskich bębniarzy maszerujących w czasie festiwalu Tamborrada, przez holenderskich związkowców, działaczy Solidarności Walczącej, aż po terrorystów z ISIS, Czarnych Panter czy Tamilskich Tygrysów – autorzy książki przekazują czytelnikowi podstawową wiedzę o głównych motywacjach działania zbiorowego, o ich radykalizacji, o poczuciu skuteczności uczestników takich działań, o roli przywództwa, a w końcu o wypaleniu i kryzysach dotykających te ruchy. Analizują też działania zbiorowe na rzecz innych grup, czyli osób hetero działających na rzecz LGBT czy mieszkańców bogatej Północy walczących o poprawę sytuacji bytowej w dawnych koloniach. Ponadto analizują problematyczne kwestie związane z działaniami za pośrednictwem Internetu, gdzie aktywizm nieraz może się przerodzić w „slaktywizm”, czyli działania pozorne w rzeczywistości wirtualnej”.
Z recenzji Michała Bilewicza
To książka jakiej jeszcze nie było! Jako działaczka od zawsze szukałam odpowiedzi na pytania: jak mam działać? Jak angażować innych? Jak nie zatracić siebie w tym działaniu? Boleśnie przeżywałam porażki i własne wypalenie. I w końcu ktoś przełożył setki badań naukowych na ludzki język i dzięki temu mogę skorzystać z tej wiedzy. Polecam!
Anna Strzałkowska, współprzewodnicząca Gdańskiej Rady ds. Równego Traktowania i przedstawicielka Tolerado
Najlepsze rzeczy na świecie są za darmo!
Znasz ten moment, kiedy budzisz się rano i uświadamiasz sobie, że jest sobota? Kiedy kasjer w markecie otwiera nową kasę, a Ty jesteś nagle pierwszy w kolejce? Kiedy czujesz zapach deszczu na gorącym chodniku? Uda Ci się naprawić urządzenie elektryczne, uderzając w nie? A to dziwaczne uczucie, kiedy stoisz na środku przepełnionej stołówki z tacą z jedzeniem w ręku i nagle dostrzegasz, że kolega do Ciebie macha?
KSIĘGA MAŁYCH CUDOWNOŚCI przypomina nam, że najlepsze rzeczy na świecie są za darmo (tak, twoja babcia miała rację). Przypomina nam o wszystkich tych rzeczach, których często nie dostrzegamy, a które sprawiają, że się uśmiechamy. Wzrusza ciepłymi i zabawnymi obserwacjami, każdy rozdział pozostawia po sobie niesamowite uczucie: TO CUDOWNE!
Bo może naprawdę wszyscy jesteśmy tacy sami? I MAŁE CUDOWNOŚCI potrafią nas uszczęśliwiać?
„Osobliwie ogrzewająca… idealna na deszczowe dni”.
The New Yorker
„Dostrzega małe przyjemności w życiu”.
USA Today
„KSIĘGA MAŁYCH CUDOWNOŚCI przypomni ci o tysiącach drobiazgów, które uczynią cię szczęśliwszym”.
Gretchen Rubin, autorka Projektu Szczęście
Czy współcześni menedżerowie potrafią stworzyć przyjazne środowiska pracy dla siebie i zespołów? Czy praca w przestrzeni open-space faktycznie sprzyja integracji i kooperacji? Czy przełomowe technologie XX i XXI wieku sprawiają, że ubywa nam stresu, a przybywa czasu? Czy korporacyjna kultura pracy promuje rozwój umiejętności pracownika? Czy to, że mamy coraz więcej zadań, sprawia, że rzeczywiście jesteśmy bardziej wydajni? Czy potrafimy czerpać satysfakcję ze swojej pracy? Odpowiedzi na te pytania często brzmią: niestety nie. Dzisiejsi pracownicy są bardziej zestresowani i mniej efektywni niż kiedykolwiek w przeszłości. Co możemy z tym zrobić?
To książka dla tych, którzy są zmęczeni, stracili z oczu sens swojej pracy, mają dosyć szefa i kolegów, jak również przestali kochać to, co robią. Bruce Daisley, wiceprezes europejskiego Twittera, podpowiada, jak (znów) poczuć się szczęśliwym w życiu zawodowym.
Bruce Daisley jest autorem licznych projektów i prezentacji dla Google’a i YouTube’a, poświęconym budowaniu poczucia szczęścia w pracy. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniem kultury pracy i jej ewolucji. Bazą jego wystąpień i podcastów są rozmowy z pracownikami: od liderów i kadry menedżerskiej po pracowników najniższego szczebla w firmach reprezentujących rozmaite branże (od Microsoftu po Netlixa). Równie ważne są dla niego rozmowy z ekspertami reprezentującymi tradycyjne dziedziny nauki (jak psychologia) oraz te, które właśnie się rozwijają (jak neuroekonomia czy socjofizyka).
Z tego materiału Daisley stworzył kompendium – przystępny i praktyczny poradnik służący świadomemu budowaniu kultury pracy i przywróceniu radości i satysfakcji z tego, co robimy przez co najmniej jedną trzecią doby.
Publikacja stanowi przegląd najważniejszych aspektów (problemów) pracy w XXI wieku. Autor kompleksowo pokazuje, w jaki sposób zmiana nawyków w pracy przekłada się na nasze zdrowie, poczucie spełnienia i rozmaite sfery naszego życia.
Poznaj zasady, którymi kierowali się najwybitniejsi ludzie sukcesu!
Jak w praktyce korzystać z zasady wiary stosowanej
Jak kształtować swoją przyjemną osobowość i dlaczego jest to takie ważne
Jak wykorzystać kosmiczne prawo nawyku
Napoleon Hill udowodnił, że najwspanialsi ludzie sukcesu postępowali według określonych zasad. Przez dwadzieścia lat badał je i opisywał. Poznawszy podstawy powodzenia najważniejszych przedstawicieli ludzkości, Hill sam stał się człowiekiem sławnym, szanowanym i bogatym. Wielu czytelników jego prac również spełniło marzenia i osiągnęło upragniony sukces. Hill kontynuował swoją misję, pisał książki, wykładał, uczył, inspirował. W latach 50. XX wieku, kiedy był już na emeryturze, dał się namówić na serię wykładów radiowych. Kilka z nich wyemitowano w 1952 roku w małym miasteczku Paris w stanie Missouri. Audycje te zostałyby kompletnie zapomniane, gdyby nie Fundacja Hilla, która postanowiła zaprezentować je światu i przekazać następnym pokoleniom.
W tej książce znajdziesz niepublikowane dotąd transkrypcje audycji Hilla. Możesz się przekonać, w jaki sposób rozumiał on poszczególne prawa sukcesu. Dowiesz się, jak określić cel główny, jak myśleć precyzyjnie oraz dlaczego wiara stosowana jest potrzebna do osiągnięcia sukcesu. Odkryjesz ogromne znaczenie samodyscypliny i wytrwałości w dążeniu do celu, a także moc prawa nawyku. Poznasz piętnaście istotnych przyczyn porażki i dowiesz się, jak sobie z nimi poradzić.
Wyznacz cel i wytrwale zmierzaj do niego!
Określ swój cel: ma być jednoznaczny i konkretny
Myśl precyzyjnie i nie bój się swojej intuicji
Rozwijaj wytrwałość i ćwicz samodyscyplinę
Kształtuj swoje nawyki i osiągaj sukcesy!
O autorze
Olivier Napoleon Hill (1883 - 1970) był uwielbianym w Ameryce autorem motywacyjnym, twórcą zasad osobistego sukcesu. Urodził się w ubogiej rodzinie w południowozachodniej Wirginii. W swoich pracach koncentrował się nad mocą własnych przekonań. Hill jest autorem filozofii sukcesu, którą doskonalił przez kilkanaście lat, starając się ustalić, co decyduje o osiągnięciach i w jaki sposób przeciętny człowiek może odnieść ponadprzeciętny sukces. Książki Hilla, wciąż aktualne i inspirujące, są sprzedawane w milionach egzemplarzy.
Piotr Kwiatkowski – pedagog specjalny, doktor nauk humanistycznych, pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego. Specjalizuje się w zagadnieniach etiologii dewiacji, promocji zdrowia psychicznego, pozytywnego rozwoju młodzieży i resilence. Autor ponad 60 publikacji naukowych. Zwolennik ilościowej opcji metodologicznej. Autor lub współautor kilku wystandaryzowanych narzędzi badawczych. Prywatnie: mąż i ojciec, miłośnik „ciężkiej” muzyki rockowej, gadżeciarz.
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!
Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Dzięki jego Bibliotece Sukcesu dowiesz się, jak: Strategia biznesowa
- zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego;
- wyciągać ważne wnioski przy wykorzystaniu matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych;
- zmienić pozycję firmy, bazując na nowych produktach, usługach i technologii;
- mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych.
Przywództwo
- pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością;
- budzić w organizacji poczucie celu;
- podejmować właściwe ryzyko;
- jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich.
Motywowanie
- wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań;
- stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju;
- zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu;
- ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego.
Delegowanie & kontrolowanie
- określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania;
- dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku;
- zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu;
- zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.
Spotkania biznesowe
- panować nad dyskusją oraz doprowadzać do wyciągania wniosków,
- unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia,
-uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialności i ustalać terminy,
- maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu.
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!
Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Dzięki jego Bibliotece Sukcesu dowiesz się, jak: Zarządzanie sprzedażą
- opracować plan działań sprzedażowych;
- obudzić w zespole poczucie wspólnego celu i stworzyć skuteczny team profesjonalnych sprzedawców;
- właściwie motywować ludzi do osiągania ponadprzeciętnych wyników oraz podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski;
- przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze.
Negocjowanie
- wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji;
- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;
- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;
- klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań.
Marketing
- wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje;
- wyróżnić się na tle konkurencji;
- odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących;
- wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert i w pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji.
Zarządzanie czasem
- radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;
- przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze;
- pokonać skłonność do zwlekania;
- planować i określać zadania, które mogą być delegowane.
Sukces osobisty
- wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi);
- wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy, oraz wzmacniać pewność siebie;
- ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka);
- nawykowo prowadzić działania networkingowe.
To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu!
Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego treningu.
Trzy minuty! Tyle czasu potrzeba, aby zapoznać się z jedną z kart.
Techniki są proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania. Mimo że ich źródłem jest wiele naukowych prac i badań, autorzy przetłumaczyli ich treść na przystępny i łatwy język. W każdym rozdziale jest szereg przykładów z różnych obszarów życia i biznesu, aby zainspirować cię do użycia omawianych technik w codziennej praktyce. Skuteczność każdej techniki została wielokrotnie przetestowana, aby dać ci gotowe narzędzia, których użycie wywołuje konkretny rezultat po stronie rozmówcy. Opanowanie wszystkich technik może być oczywiście wyzwaniem, ale na szczęście można wprowadzać je w życie sukcesywnie i ciągle doskonalić biegłość w ich stosowaniu. Ucz się na świadomym i nieświadomym poziomie. Talia została stworzona w taki sposób, że techniki pojawiają nie tylko w przykładach, ale przede wszystkim zostały ukryte w opisach. W kartach są „zaszyte” również techniki z innych kart i wszystko to łączy się i przenika. Taki nowoczesny sposób uczenia się jest niezwykle skuteczny.
Niektóre z kart znalazły swoją ilustrację w trwającym 60 sekund filmie, gdzie autorzy prezentują, jak używać danej techniki w dialogu handlowym i w przypadku konkretnych obiekcji rozmówcy. Wówczas link do tego filmu na YouTube znajdziesz u dołu karty.
Obojętnie czy jesteś menedżerem, sprzedawcą, negocjatorem, nauczycielem czy rodzicem – te techniki są dla ciebie. Książka pokazuje, jak w praktyczny sposób można zachęcić innych do naszych rozwiązań i zmieniać przekonania rozmówcy tak, aby dostrzegł nowe możliwości.
***
Grzegorz Załuski - doświadczony negocjator, konsultant i trener biznesu. Od wielu lat wspiera działania negocjacyjne osób prywatnych, menedżerów i właścicieli firm oraz całych organizacji. Wieloletni praktyk zarządzania sprzedażą oraz całymi strukturami przedsiębiorstwa. Czynne Mediator, wpisany do wykazu instytucji osób godnych zaufania w sądzie Okręgowym w Warszawie. Certyfikowany coach, współpracujący z menadżerami najwyższych szczebli oraz właściciela mi firm. Certyfikowany hipnoterapeuta, specjalizujący się w hipnozie konwersacyjnej, wykorzystywanej w procesach perswazyjnych. Ekspert mowy ciała a także certyfikowany instruktor programu „YOU CAN’T LIE TO ME” Body Language Institute w Waszyngtonie. Od wielu lat prowadzi szkolenia grupowe oraz wspomaga doskonalenie klientów w relacjach „face to face”. Autor książki „Negocjacyjne ZOO”.
Adam Czajkowski – doświadczony trener biznesu. Praktyk i pasjonat sprzedaży oraz negocjacji. Ekspert w dziedzinie perswazji konwersacyjnej i technik wywierania wpływu. Od wielu lat uczy praktycznego wykorzystania technik perswazyjnych w procesach sprzedażowych, negocjacyjnych i zarządczych, a także w codziennej konwersacji.
Autor programów szkoleniowych dla sprzedawców i managerów sprzedaży. Konsultuje personalne i negocjacyjne decyzje firm. Wspiera firmy w strategicznych działaniach rynkowych i tworzy dla nich praktyczne modele oparte na nowoczesnych technikach perswazji. Posiada zaawansowane uprawnienia do badań osobowości, skutecznie wspiera klientów w rozwiązywaniu problemów, wyjściu z kryzysu i konfliktu.
Certyfikowany trener Body Language Institute Polska, aktywnie szkoli grupy i prowadzi indywidualne treningi wspierające rozwój personalny klientów.
Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym.
Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy.
Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Tworzył kampanie dla takich gigantów, jak Boeing, LG, Honda, Lego oraz kilkudziesięciu innych światowych korporacji.
Rapaille złamał system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie – kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli Homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień.
Clotaire Rapaille zastosował swoją metodę do odkrycia tożsamości USA, przeniknięcia istoty sera we Francji czy wydobycia idei samochodu w Niemczech. Odkryte przez niego kody pozwalają zrozumieć fenomen amerykańskiego prezydenta oraz przyczyniają się do sukcesu rynkowego produktów pochodzących od firm ze szczytu światowego biznesu. Na szczęście my również możemy poznać unikalną metodę łamania kodów kulturowych, zyskując nowy rodzaj wolności w otchłani otaczających nas zjawisk.
***
Kluczem do nieświadomych procesów zachodzących w naszych umysłach są historie, metafory i symbole związane z „filtrami”, poprzez które odbieramy świat, nadajemy znaczenia, podejmujemy decyzje.
Wiedza o tym zaszyta jest w antropologicznych studiach nad mitami, w koncepcji archetypów niezwykłego psychoanalityka C.G. Junga, a współcześnie potwierdzona w badaniach nad mózgiem – i w odniesieniu do naszych decyzji ekonomicznych opisana przez badaczy ekonomii behawioralnej, z odkryciami noblisty Daniela Kahnemana tak zwanych dwóch ścieżek myślenia – ta szybsza jest właśnie symboliczna (Thinking, Fast and Slow).
Autor tej niezwykłej książki daje nam do użytku „klucze” do tych nieświadomych procesów, które – oby etycznie – mogą być wykorzystane w wielu obszarach marketingu, wpływu społecznego i perswazji.
To równie wymagająca co obiecująca lektura, zaś przed nami praca nad lokalną – tu w Polsce – adaptacją tych modeli i narzędzi.
Jacek Santorski, twórca i dyrektor programowy Akademii Psychologii Przywództwa
***
Doktor Clotaire Rapaille – prezes Archetype Discoveries Worldwide, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, osobisty doradca pierwszej dziesiątki CEO świata, konsultant ponad połowy firm z rankingu Forbes 100.
Jego wyjątkowe podejście do marketingu łączy w sobie głębokość analizy psychoanalityka z uwagą biznesmena na kwestie praktyczne. Dr Rapaille napisał ponad 17 książek.
Doktor Rafał Paprocki – prezes ADW Eastern Europe, badacz zachowań konsumentów. Ekspert w zakresie kodów kulturowych oraz utajonych sterowników konsumpcji w Polsce. Twórca systemu analizy postaw FREQSEM. Wykładowca akademicki, tłumacz, podróżnik, medalista MŚ w trójboju siłowym klasycznym.
Helion.pl Codziennie inna książka 30% taniej Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Autor: Klaudia Pingot W przedsprzedaży Okładka książki Błękitny umysł. Myśl na odwrót, działaj na opak, poznaj nieznane! Obróć Zajrzyj do książki Wydawnictwo: Onepress Ocena: Bądź pierwszym, który oceni tę książkę Stron: 400 Druk: oprawa miękka Książka 49,00 zł Dodaj do koszyka Przedsprzedaż Realizacja zamówień od 2019-09-17 Ebook 49,00 zł Dodaj do koszyka Przedsprzedaż Realizacja zamówień od 2019-09-17 Przenieś na półkę Do przechowalni Opis książki Szczegóły książki Spis treści Opis książki Czytaj fragment Koncepcja błękitnego umysłu, której poświęcona jest ta książka, zachęca do widzenia świata na odwrót, motywuje do odwrócenia zasad do góry nogami. To książka, która zawiera wiele opowieści, anegdot i przykładów. Opiera się na badaniach naukowych, choć jednocześnie przedstawia zagadnienia niewyjaśnione i zagadkowe. Łączy biznes, psychologię, filozofię Wschodu z życiem i naszymi codziennymi wyborami. Historie miliardera Elona Muska, autorki Harry'ego Pottera J.K. Rowling, a także Leonarda da Vinci, Billa Gatesa, Sereny i Venus Williams oraz innych ciekawych osobowości zostały przedstawione tak, by zainspirować Cię do zmian i pobudzić Twoją wyobraźnię. Przykłady zaczerpnięte z życia autorki książki oraz jej klientów obrazują, jak działa siła przekonań i ukierunkowanie koncentracji. Błękitny umysł przynosi odpowiedzi na pytania, dlaczego nam nie wychodzi to, co planujemy, i jak inaczej podejść do swoich celów, planów oraz samych siebie. Znajdziesz tu rozdziały "strategiczne", dotyczące na przykład tego, jak przyspieszyć swoją karierę lub jak osiągnąć stan koncentracji, a także fragmenty skupione raczej na psychologii i filozofii, zachęcające do odpowiedzenia sobie na ważne pytania. Jednak siła tej książki nie tkwi wyłącznie w tych wszystkich technikach, trikach, historiach, życiowych przykładach. Wynika z dojrzenia prawdziwej głębi - zanurzenia się w tym, co jest przyczyną, a nie skutkiem.
Twoje życiowe plany i marzenia czekają na dodanie im skrzydeł!
Nie wierz w „jutro” ani „od poniedziałku”. Gdy potrzebujesz zmienić coś w swoim życiu, podnieść się z gorszych momentów, zacząć realizować swoje plany, nie masz czasu na odkładanie tego na wiecznie nienadchodzące „kiedyś”.
Wiem, że na naszej życiowej drodze mnóstwo jest chwil zwątpienia w swój plan, obrany cel, sens podejmowanych działań. I w samego siebie.
Znam te wszystkie stany, bo sama przez nie przechodziłam. I nie zawsze byłam taka świadoma, uważna i skupiona na “tu i teraz”. Przeciwnie – nie potrafiłam znaleźć czasu na odpoczynek, wpadałam w kołowrotek pracy i mieszałam swoje priorytety. Przeszłam przez ten labirynt, wyciągając z niego zarówno siebie, jak i później mnóstwo innych kobiet. Chcę byś i Ty, z moją pomocą, znalazła swój sposób na przejście tej drogi!
W zdanie Zacznij od dzisiaj! wierzę całą sobą. Uważam, że może nas ono otworzyć na działanie, a gdy będziesz kierować się nim, podejmując codzienne wybory, jest w stanie zmienić Twoje życie!
W myśl tych słów napisałam książkę “Zacznij od dzisiaj”. Znajdziesz w niej wszystko to, co przyda Ci się w działaniu tu i teraz, w poklepaniu po ramieniu, odnalezieniu w chwilach wątpliwości i podniesieniu po upadku.
Poznaj razem ze mną sposób na organizację czasu i życia, w której możesz w zgodzie ze sobą, swoimi wartościami i przekonaniami osiągać to, co dla Ciebie najważniejsze!
O autorze
Z wykształcenia jestem prawnikiem oraz certyfikowanym coachem, z pasji miłośniczką słowa pisanego i wszelkich form rozwoju osobistego. Pomagam kobietom w prowadzeniu życia, o jakim zawsze marzyły i rozwijaniu biznesu oraz kariery bez sprzedawania swojej duszy.
Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i zabieganą mamą. Czytam za dużo książek jednocześnie, spaceruję godzinami z moją córką i tworzę coraz to nowe przepisy do naszej prawie-wegańskiej i bezglutenowej diety. Uwielbiam podejmować wyzwania i sprawdzać się w nowych dla mnie okolicznościach. Między innymi to zamiłowanie sprawiło, że od listopada 2018 roku mieszkam z rodziną w San Francisco.
Dzielę się swoją codziennością, pokazując, że nawet jeśli nie idealne, to zawsze możesz prowadzić udane życie, dostrzegając i doceniając najdrobniejsze jego momenty! Wówczas, nawet nie zdając sobie z tego sprawy, zaczynasz żyć swoim wymarzonym życiem.
Znajdziesz mnie tu:
www.ewelinamierzwinska.pl
facebook.com/EwelinaMierzwinskaPL
instagram.com/ewelinamierzwinska_pl
youtube.com/ewelinamierzwinskapl
To znowu ja
Tak zaczyna się moja... trzecia książka. Trzecia! Choć w pierwszą nikt nie wierzył. Dziś Wszystko zaczyna się w głowie jest bestsellerem. Trzymasz w dłoniach nowy zastrzyk motywacji, a ja gram na nosie wszystkim, którzy wątpią w moje działania. Wątpią i krytykują ci, którzy sami siedzą bezczynnie i nie próbują. Jeśli zgadzasz się ze mną, a do dziś brakowało Ci odwagi, aby spełniać swoje marzenia, to zapraszam Cię do mojego świata! Nie jest w nim różowo ani prosto. Bywa ciężko, a nawet beznadziejnie, ale NA MOICH WARUNKACH. Jeśli odpuszczasz — mam nadzieję, że zainspiruję Cię do tego, by próbować dalej. Jeśli działasz tak szaleńczo jak ja — będzie Ci lepiej, gdy sobie uzmysłowisz, że nie jesteś odosobnionym przypadkiem! Ważne, aby nie mieć do siebie pretensji. Ja mam tylko wtedy, kiedy wiem, że zrobiłam za mało i nie dotarłam tam, gdzie chciałam być. WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ W GŁOWIE... a kończy, GDY NIE DZIAŁASZ. Nic samo się nie wydarzy ani nie spadnie z nieba. Sukces to harówka. Jedni o tym wiedzą, a inni się łudzą, że coś przyjdzie łatwo. Wiem, że tych drugich jest więcej niż pierwszych. Chcesz wiedzieć czemu? Sprawdź w środku!
Karolina Cwalina-Stępniak, Professional Certified Coach w ICF - PCC ICF oraz Family Coach. Przepracowała już ponad 2300 godzin z Klientami. Posiada certyfikat potwierdzajaący ukończenie treningu „ Coaching Prowokatywny”, prowadzonego przez Jaapa Hollandera, akredytowanego przez Instytut Komunikacji Prowokatywnej PROVOCARE. Absolwentka Wydziału Prawa oraz Studiów Podyplomowych „Coaching Profesjonalny” na Akademii Leona Koźmińskiego a także „The Art and Science of Coaching” na Erickson International College akredytowanego w Polsce przez Wszechnicę Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła szkolenie Family Coaching pod okiem Marylin Atkinson, założycielki Erickson International College oraz propagatorki coachingu na całym świecie. Członek International Coach Federation (ICF). Specjalizuje się w obszarach zarządzania oraz organizacji czasem.
Założycielka firmy szkoleniowo - coachingowej oraz autorka programu dla kobiet „Sexy zaczyna się w głowie”, kto´ry oferuje szeroki program warsztatowo - szkoleniowy. Specjalista w zakresie prowadzenia life coachingu, który wpływa na podniesienie jakości stylu z˙ycia. Na swoim koncie posiada wiele sukcesów w pracy zarówno z jednostkami indywidualnymi jak i podczas przeprowadzonych warsztatów motywacyjnych w wielu firmach oraz wystąpieniach publicznych. Występuje często w mediach jako specjalista z zakresu rozwoju osobistego oraz pisze na różnorodnych portalach biznesowych oraz lifestylowych swoje felietony eksperckie.
Współautorka artykułu „Prawne uwarunkowania Coachingu” ukazanego w Coaching Review nr 1/2013. Specjalizuje się w pełnowymiarowym diagnozowaniu kompetencji pracowników: zarządzanie czasem, organizacja, wiara we własne możliwości, praca w zespole (team coaching), motywacja, wytrwałość.
SPECJALISTA W PORADNI PSYCHOTERAPEUTYCZNO - COACHINGOWEJ INNER- GARDEN
www.inner-garden.pl
Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek
Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand — spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz.
Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce — to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!
Zabieram Cię w drogę ku Twojej autentycznej marce osobistej!
Dr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Szkoli międzynarodowo od ponad 16 lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez dostarczanie narzędzi komunikacyjnych w czterech obszarach biznesu i życia osobistego: sprzedaży i marketingu, samorealizacji i relacji, kultury i wartości, przywództwa i zarządzania. Jego zainteresowania naukowe dotyczą szeroko rozumianego brandingu w mediach społecznościowych.
Napisał 17 książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 600 tysięcy fanów . Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki. Był wielokrotnie nagradzany, m.in. za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu, napisanie najpopularniejszej książki psychologicznej roku, promowanie idei optymizmu.
Ostatnio, wraz muzykiem i kompozytorem Pawbeats (Marcin Pawłowski) nagrał płytę pt. Anioły i Demony. Jak sam mówi o tym projekcie: On [Pawbeats – przyp.] stworzył niesamowitą muzykę, a ja napisałem słowa. Wyobraź sobie, że bierzesz konkretne badania, analizy psychologiczne i dane socjologiczne, po czym zamieniasz je w historie, z którymi każdy się może zidentyfikować i do nich robisz muzykę - tak właśnie zrobiliśmy my. Płyta ukazała się nakładem Step Records.
Znawczyni ludzkiej natury – Christel Petitcollin – powraca z kontynuacją bestsellerowego poradnika Jak mniej myśleć!
Po lekturze książki Jak mniej myśleć zapewne wiesz już, że zaliczasz się do kręgu osób analizujących bez końca. Zdajesz też sobie sprawę, że nadwydajność mentalna jest twoim atutem, a fantastyczny umysł – narzędziem do samodoskonalenia. Tylko jak optymalnie wykorzystać to, co siedzi w twojej głowie? Nikt nie wie lepiej od ciebie, jak potężne jest to wyzwanie! Książka Jak lepiej myśleć, będąca rozwinięciem i uzupełnieniem pierwszej części poradnika, pozwala wreszcie rozwiać dręczące cię wątpliwości. Autorka napisała ją w reakcji na liczne prośby czytelników, którzy domagali się dodatkowych wyjaśnień i odpowiedzi na konkretne pytania. Dzięki temu czytelnik ma wrażenie, że bierze udział w prywatnej rozmowie z terapeutką.
Jak lepiej myśleć to zbiór przydatnych wskazówek dla osób nadwydajnych mentalnie i analizujących bez końca dotyczących codziennego życia w społeczeństwie. Jeśli potrzebujesz porady, jak odnaleźć spokój na płaszczyźnie zawodowej, w relacjach z najbliższymi oraz w miłości, koniecznie sięgnij po tę książkę! Dzięki niej jeszcze lepiej zrozumiesz siebie i innych, rozwiniesz i pokochasz swoją niezwykłą osobowość, a także nauczysz się organizować otoczenie tak, aby czuć się w nim jak najbezpieczniej.
W książce Jak mniej myśleć autorka pomaga czytelnikowi znaleźć jego miejsce w świecie, a w Jak lepiej myśleć wskazuje, jak odnaleźć w tym świecie szczęście i spełnienie.
Przemoc emocjonalna poniża, czyni człowieka bezbronnym i chorym. Pojawia się w każdym obszarze życia: w pracy, w szkole, w rodzinie, w związku. Często występuje mimochodem. To sprawia, że trudno jest się przed nią bronić. Werner Bartens, lekarz i autor bestsellerów, pokazuje, że mimo wszystko jest to możliwe.Pracownik wezwany przez swojego szefa do stołu win, dziecko karane brakiem miłości, kobieta, z której mąż żartuje wśród przyjaciół wszyscy oni są ofiarami przemocy emocjonalnej, mającej bardzo często poważne skutki. Może ona wyrządzić w zdrowiu psychicznym i fizycznym szkody, których nigdy nie uda się naprawić.Przemoc emocjonalna jest jednym z najbardziej lekceważonych problemów naszego społeczeństwa. Wszędzie można doznać poniżenia i pogardy, ale jesteśmy w stanie się przed nimi obronić. Jak? Opisano to w książce w sposób jasny i empatyczny, bazując na najnowszych wynikach badań.
Absolutne must-have każdej dziewczyny. Dzięki tej książce będziesz sobą!
„Wiara w siebie jest tym czymś, co pomaga ci dokonywać rzeczy, które wydają się trudne, przerażające albo niemożliwe” – piszą autorki tego niezwykłego poradnika coachingowego dla nastolatek i dodają: „Wyobraź sobie wiarę w siebie jako malutkiego, ale stanowczego trenera w twojej głowie, pomagającego ci zrobić wszystko, co sobie wymarzysz”.
Ten uparty człowieczek jest po to, żeby ci nie odpuszczać, pozytywnie motywować, rozwiewać wątpliwości i nakłaniać do tego, na co nie zawsze masz ochotę, bo: nie chcesz się „wychylać”, boisz się ośmieszyć, masz mnóstwo obaw, wolisz skulić ogon pod siebie i upodobnić się do innych. Jest niezwykle potrzebny, bo nawet zwyczajne bycie sobą, pokazanie twojego prawdziwego „ja” może wymagać większej wiary w siebie i odwagi, niż dopasowanie się do stereotypu. A będąc sobą, będziesz szczęśliwsza. To sprawdzony naukowo fakt, który potwierdzają entuzjastyczne reakcje całej rzeszy silnych kobiet, które osiągnęły sukces, i ich zachwyty nad książką Katty Kay i Claire Shipman. Zresztą przeczytaj sama…
Łał! Kocham, kocham, kocham tę książkę. Codziennie spotykam dziewczyny, które ogromnie cierpią, ponieważ nie znają narzędzi opisanych w Pewnej siebie dziewczynie… Dorośli docenią fakt, że książka koncentruje się na budowaniu wiary we własne siły i konkretnych scenariuszach postępowania, a dziewczyny pokochają ją za humor, opowieści z życia i ciekawe zadania.
PHYLLIS L. FAGELL, doradczyni edukacyjna, pisarka i autorka kolumny O rodzicielstwie w „Washington Post”.
Dziewczyny powinny wiedzieć, że być inną jest cool. Ja odrobiłam tę lekcję na lodowisku, grając w hokeja... Ta książka pomoże każdej dziewczynie zmienić swój sposób myślenia, tak by mogła poczuć zachwyt i pewność siebie płynące z faktu, że jest niepowtarzalna.
HILARY KNIGHT, srebrna medalistka olimpijska, zawodniczka amerykańskiej kobiecej reprezentacji w hokeju na lodzie
Żałuję, że nie mogłam przeczytać tej książki, kiedy sama byłam mała — i ogromnie się cieszę, że współczesne dziewczyny ją otrzymują.
SHERYL SANDBERG, dyrektor operacyjny Facebooka
Absolutne must-have każdej dziewczyny, która chce spełnić swoje marzenia.
LAURIE HERNANDEZ, gimnastyczka, złota medalistka olimpijska
By zwiększyć prawdopodobieństwo dojścia do celu…
Współcześnie umiejętność uczenia się, jak również uczenia innych jest ważna w każdym aspekcie ludzkiej aktywności.
Tym bardziej że żyjemy w czasach, w których nauczyć się — od uczyć się i nauczyć się na nowo, już w zaktualizowanej wersji — to warunek sprawnego poruszania się na rynku pracy zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym. Menedżerów
i liderów interesować będzie przede wszystkim umiejętność nauczania standardów pracy, a także zarządzania przez potencjał. W obszarach sprzedaży natomiast przyda się umiejętność skutecznego oferowania rozwiązań poprzez oferowane usługi i produkty. To właśnie było dla autora inspiracją do napisania tej książki, której nadał oryginalną formułę.
TO 12 PRZYSTANKÓW W PODRÓŻY, PODCZAS KTÓREJ POZNASZ ŚWIAT METOD MENTORINGOWYCH I COACHINGOWYCH STOSOWANYCH NIE TYLKO W SPRZEDAŻY.
Znajdziesz tu wiele nawiązań do świata marketingu, nauki, sportu czy sztuki — choć z pozoru to różne dziedziny, okazują się podobne w obszarze edukacji do sukcesu.
Kwestię zastosowania metod mentoringowych i coachingowych autor przeplata z refleksją nad codziennymi wyzwaniami, w ramach których też jesteśmy „coachowani”
i „mentorowani” — zarówno w pracy, jak i w sytuacjach nieformalnych. Ta intelektualna podróż zawiera również dynamiczne studia przypadków globalnych firm, których nazwy znamy z mediów i z tego, że jesteśmy po prostu konsumentami. Ćwiczenia, które możesz wykonać w trakcie lektury, pozwalają bardziej wniknąć w rozumienie i wyczucie świata biznesu — nauczyć się go jeszcze lepiej rozumieć. Mentoring i coaching jest tutaj nie tylko metodą, ale przede wszystkim współczesnym stylem nauki sprzedawania innym idei, pomysłów, jak również usług i produktów — w bardziej ludzki, upodmiotowiający sposób. Autor pokazuje, jak wykorzystać tę zmienioną perspektywę i nowoczesne metody nauczania do kształcenia profesjonalnych sprzedawców, menedżerów oraz trenerów sprzedaży. W przystępnej formie przybliża także problemy, które mogą wystąpić podczas prowadzenia edukacji menedżerskiej, trenerskiej oraz szkolenia szeregowych pracowników sprzedaży. Spojrzysz na nie inaczej — z perspektywy nauki własnej efektywności.
POZNAJ ŚWIAT, W KTÓRYM SKUTECZNOŚĆ JEST MATKĄ I OJCEM SUKCESU. BY STAĆ SIĘ JEGO BENEFICJENTEM, NAJPIERW SIĘ GO NAUCZ, A POTEM SWOJĄ WIEDZĘ… PRZEKAŻ INNYM!
Grzegorz Radłowski — doradca strategiczny w zakresie sprzedaży i operacji, trener, mentor, coach biznesu (certyfikacja ICC Individual i Team Coaching ICC). Autor książek biznesowych, badacz jakościowy, uczy na kierunkach związanych ze strategicznym zarządzaniem sprzedażą na Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W ciągu ostatnich 18 lat pracował dla ponad 140 klientów instytucjonalnych i firmowych w Polsce i za granicą, zrealizował ponad 1400 dni szkoleniowych i doradczych. Jako ekspert ICAN Institute (wydawca „Harvard Business Review Polska”) prowadzi sesje szkoleniowe dla kadry zarządzającej najlepszych firm w Polsce. Jest właścicielem i zarządzającym Radwells Institute, gdzie wraz z gronem ekspertów pomaga firmom rozwijać sprzedaż i obsługę klienta.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?