
Ilustrowane prawo reklamy
-
Autor: Grzybczyk Katarzyna
- ISBN: 978-83-8223-675-0
- EAN: 9788382236750
- Oprawa: miękka
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: B5
- Język: polski
- Seria: ZAGADNIENIA PRAWNE
- Liczba stron: 516
- Rok wydania: 2020
- Wysyłamy w ciągu: 72h
-
Brak ocen
-
42,36złCena detaliczna: 59,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,36 zł
x

W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
- ustawa - Prawo własności przemysłowej.
W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.
Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.
W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.