KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej

Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej

nowość
  • ISBN: 978-83-8358-319-8
  • EAN: 9788383583198
  • Oprawa: miękka
  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska
  • Format: B5
  • Język: polski
  • Liczba stron: 336
  • Rok wydania: 2024
  • Wysyłamy w ciągu: 48h
  • Brak ocen
  • 57,24
     zł
    Cena detaliczna:  79,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,24
x
x

Soft power jest jednym z narzędzi wykorzystywanych do osiągnięcia wiodącej pozycji przez państwa azjatyckie. Jest to międzynarodowa wymiana kulturalna, współpraca i dyplomacja kulturalna, pomoc gospodarcza i technologiczna, wszystko to co buduje pozytywny wizerunek kraju i zainteresowanie obcokrajowców. Soft power polega na zdolności przyciągania i przekonywania do swoich racji, podczas gdy twarda siła opiera się na zdolności do wywierania nacisku. Wyrasta ona zatem z potęgi militarnej lub gospodarczej kraju, podczas gdy miękka siła wynika z atrakcyjności kultury, ideałów politycznych i polityki danego kraju. Bogato ilustrowana książka skupia się co do zasady na własności intelektualnej, która stała się narzędziem soft power i którą państwa azjatyckie wykorzystują w sposób mistrzowski, podbijając świat. W publikacji w niezwykle interesujący sposób przedstawiono przykłady soft power: kpop i kdrama hongkońskie filmy akcji japońską mangę, anime i cosplay tajwańskie półprzewodniki. Książka jest przeznaczona nie tylko dla osób zainteresowanych własnością intelektualną, lecz także dla tych zafascynowanych Azją. Zaciekawi również czytelników zajmujących się stosunkami międzynarodowymi w aspekcie kulturowym, a także studentów prawa, stosunków międzynarodowych, kulturoznawstwa i dziennikarstwa.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj