Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu.
W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's, Sony czy Pepsi.
W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne.
Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów?
To fantastyczny pomysł - twierdzi firma.
To jakiś żart! - odpowiada klient.
Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów.
Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu - a to przecież osoby niepalące!
Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania.
Porażek firm może być wiele.
W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki.
Uczmy się więc na błędach innych.
Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera.
Czas nagrania: 134'17
Czyta Marcin Styczeń
Format Audio CD
Każdy człowiek rodzi się z instynktem sukcesu. O tym, czy Ty osiągniesz w życiu to, czego zapragniesz, zadecydujesz sam. Urzeczywistnianie marzeń nie zależy od tego, kim jesteś. i gdzie mieszkasz. Aby osiągnąć sukces, trzeba wyznaczyć sobie cel i mocno wierzyć, że się go osiągnie. Książka ta i prezentowane w niej metody mają ułatwić Ci osiąganie pożądanego celu.
Muzyka: Tomasz Budkiewicz, Realizacja nagrania: Tomasz Budkiewicz.
Czyta: Jan Wilkans
Każdy człowiek rodzi się z instynktem sukcesu. O tym, czy Ty osiągniesz w życiu to, czego zapragniesz, zadecydujesz sam.
Książka ta i prezentowane w niej metody mają ułatwić Ci osiąganie pożądanego celu.
Urzeczywistnianie marzeń nie jest uzależnione od tego kim jesteś, czym się zajmujesz, ani gdzie mieszkasz. Przykłady ludzi, którzy niezależnie od miejsca, wieku i czasu zdobyli to, czego pragnęli, przekonują, że zrealizowanie marzeń jest możliwe. Trzeba tylko wiedzieć, co to ma być i silnie w to wierzyć.
Wszelkie „ułomności” mogą być pokonane dzięki własnej sile woli i umysłu. Zatem sukces może osiągnąć każdy – Ty też!
Czyta Jan Wilkans
Jak stać się człowiekiem sukcesu?
Może go odnieść każdy z nas. Stosowanie prezentowanych w tej książce sprawdzonych metod osiągania sukcesu ułatwi Ci wędrówkę po drabinie sukcesu, pod warunkiem, że będziesz piął się sam po jej szczeblach.
W części l „Zdobywanie fortuny" dowiesz się, jak proste i łatwe są metody bogacenia się. Bo sukces nie jest wcale czymś skomplikowanym. Zwykli ludzi, tacy jak Ty, gromadzą pieniądze, stają się sławni i zbijają fortuny.
Posłuchaj rad M.R. Kopmeyera, a sam się przekonasz, że wszystko to leży w zasięgu Twoich możliwości.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?