Psychologia konsumenta - odkryj tajemnice zachowań zakupowych Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Jakie mechanizmy kryją się za naszymi decyzjami zakupowymi? Autorki książki Psychologia konsumenta, Dominika Maison i Katarzyna Stasiuk, wnikliwie analizują te i inne pytania, oferując czytelnikom fascynujący wgląd w psychologię podejmowania decyzji w kontekście zakupów.Wnikliwa analiza i praktyka w marketingu Książka ta łączy publikacje akademickie z praktycznymi przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych, co czyni ją nie tylko źródłem wiedzy teoretycznej, ale również praktycznym przewodnikiem dla profesjonalistów z branży marketingowej oraz osób zainteresowanych naukami społecznymi.O autorach - Dominika Maison i Katarzyna Stasiuk Autorki, Dominika Maison i Katarzyna Stasiuk, to uznane specjalistki w dziedzinie psychologii i socjologii, które w swojej pracy łączą wiedzę teoretyczną z realiami współczesnego rynku. Dzięki ich doświadczeniu w naukach ekonomicznych, czytelnicy zyskują unikalną perspektywę na zachowania konsumentów.Trzy perspektywy analizy zachowań konsumenckich Książka wyróżnia się opisem zachowań konsumenckich z trzech kluczowych punktów widzenia: Klasyczna perspektywa: Analiza podstawowych procesów psychologicznych, takich jak spostrzeganie, wiedza, emocje, motywacja i postawy. Procesy nieświadome: Badanie automatycznych reakcji konsumentów, które nie zawsze są świadome. Praktyka badań marketingowych: Zastosowanie wyników badań do strategii marketingowych i zrozumienia rynku. Książka Psychologia konsumenta to nie tylko lektura dla studentów i specjalistów z dziedziny psychologii oraz marketingu, ale również dla każdego, kto pragnie zrozumieć mechanizmy rządzące zachowaniami zakupowymi. Poznaj sekrety, które mogą wpłynąć na Twoje decyzje jako konsumenta i odkryj, jak stosować tę wiedzę w praktyce. Nie przegap okazji, aby wzbogacić swoją wiedzę o zachowaniach konsumenckich i ich psychologicznych podstawach. Książki takie jak Psychologia konsumenta są nieocenionym źródłem informacji dla każdego, kto chce odnieść sukces w marketingu i zrozumieć współczesnego konsumenta.
Najlepszy podręcznik wprowadzający w problematykę psychologii stresu!
Irena Heszen, ceniony ekspert w dziedzinie psychologii stresu, prowadzi nas przez krytyczny przegląd teorii stresu, analizę procesu radzenia sobie, jego efektywności, kosztów i konsekwencji. Przybliża kwestionariuszowe i alternatywne metody badania tych zagadnień a także nowe wątki teoretyczne w badaniach nad stresem i radzeniem sobie.
Treść podręcznika wzbogacona jest o bloki rozszerzające, biogramy najważniejszych postaci, wypowiedzi ekspertów. Trudniejsze problemy zilustrowano barwnymi przykładami. Naukę i utrwalanie wiedzy ułatwią pytania i problemy do dyskusji kończące każdy rozdział. Tak o stresie nie pisał jeszcze nikt.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?