Karty diagnozy dla terapeutów, logopedów, lekarzy pediatrów, psychiatrów, neurologów i rodziców:- charakteryzują 10 etapów rozwoju dziecka od 4 do 36. miesiąca życia:- zawierają dokładny opis umiejętności i sprawności, które powinno posiadać dziecko o określonym przedziale wiekowym;- pozwala w prosty i czytelny sposób monitorować i diagnozować rozwój dziecka- dzięki kartom diagnoz można łatwo sprawdzić, czy dziecko we właściwym czasie osiągneło kolejne kamienie milowe rozwoju, a tym samym - zaobiec wszelkim nieprawidlowościomBrak oczekiwanych zachowań, które zostały wyszczególnione w kartach, może być sygnałem wielu oważnych zaburzeń, w tym także autyzmu.
Seria logopedyczna „Słucham i wymawiam. Dla maluchów i starszaków” obejmuje zeszyty ćwiczeń przeznaczone dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat.
Ćwiczenia te:
- rozwijają uwagę i pamięć słuchową,
- doskonalą artykulację,
- poszerzają słownictwo,
- uczą dostrzegania rytmu i rymu,
- usprawniają funkcje percepcyjno-motoryczne,
- rozwijają procesy myślenia.
Dwa pierwsze zeszyty serii dotyczą głosek łatwiejszych, których wymowa jest rzadziej zaburzona (/b/, /p/, /t/, /d/). W kolejnych zeszytach ćwiczone są głoski, które w rozwoju mowy dziecka pojawiają się nieco później (/v/, /f/, /g/, /k/ oraz głoski syczące).
Oprócz ćwiczeń prawidłowej artykulacji pojawiają się też zadania rozwijające funkcje słuchowe oraz takie, które kierują uwagę dziecka na dźwiękową strukturę słowa, jednak jeszcze w jej bardzo ogólnym rozumieniu.
Bożena Senkowska, neurologopeda, pracuje w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Zajmuje się dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, z opóźnionym lub zaburzonym rozwojem mowy, występującym również na tle innych zaburzeń rozwoju. W swojej pracy skupia się nie tylko na rozwijaniu mowy i korygowaniu wad artykulacji, lecz także na rozwijaniu i doskonaleniu procesów myślenia oraz funkcji percepcyjno-motorycznych. Dba również o to, aby terapia była dla dziecka atrakcyjna, ciekawa i nie stała się przykrym obowiązkiem.
Jest autorką serii logopedycznej „Sylaby, słowa, wyrazy” oraz serii dla dzieci w wieku przedszkolnym „Myślę i mówię”.
Seria logopedyczna „Słucham i wymawiam. Dla maluchów i starszaków” obejmuje zeszyty ćwiczeń przeznaczone dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat.
Ćwiczenia te:
- rozwijają uwagę i pamięć słuchową,
- doskonalą artykulację,
- poszerzają słownictwo,
- uczą dostrzegania rytmu i rymu,
- usprawniają funkcje percepcyjno-motoryczne,
- rozwijają procesy myślenia.
Dwa pierwsze zeszyty serii dotyczą głosek łatwiejszych, których wymowa jest rzadziej zaburzona (/b/, /p/, /t/, /d/). W kolejnych zeszytach ćwiczone są głoski, które w rozwoju mowy dziecka pojawiają się nieco później (/v/, /f/, /g/, /k/ oraz głoski syczące).
Oprócz ćwiczeń prawidłowej artykulacji pojawiają się też zadania rozwijające funkcje słuchowe oraz takie, które kierują uwagę dziecka na dźwiękową strukturę słowa, jednak jeszcze w jej bardzo ogólnym rozumieniu.
Bożena Senkowska, neurologopeda, pracuje w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Zajmuje się dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, z opóźnionym lub zaburzonym rozwojem mowy, występującym również na tle innych zaburzeń rozwoju. W swojej pracy skupia się nie tylko na rozwijaniu mowy i korygowaniu wad artykulacji, lecz także na rozwijaniu i doskonaleniu procesów myślenia oraz funkcji percepcyjno-motorycznych. Dba również o to, aby terapia była dla dziecka atrakcyjna, ciekawa i nie stała się przykrym obowiązkiem.
Jest autorką serii logopedycznej „Sylaby, słowa, wyrazy” oraz serii dla dzieci w wieku przedszkolnym „Myślę i mówię”.
Seria logopedyczna „Słucham i wymawiam. Dla maluchów i starszaków” obejmuje zeszyty ćwiczeń przeznaczone dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat.
Ćwiczenia te:
- rozwijają uwagę i pamięć słuchową,
- doskonalą artykulację,
- poszerzają słownictwo,
- uczą dostrzegania rytmu i rymu,
- usprawniają funkcje percepcyjno-motoryczne,
- rozwijają procesy myślenia.
Dwa pierwsze zeszyty serii dotyczą głosek łatwiejszych, których wymowa jest rzadziej zaburzona (/b/, /p/, /t/, /d/). W kolejnych zeszytach ćwiczone są głoski, które w rozwoju mowy dziecka pojawiają się nieco później (/v/, /f/, /g/, /k/ oraz głoski syczące).
Oprócz ćwiczeń prawidłowej artykulacji pojawiają się też zadania rozwijające funkcje słuchowe oraz takie, które kierują uwagę dziecka na dźwiękową strukturę słowa, jednak jeszcze w jej bardzo ogólnym rozumieniu.
Bożena Senkowska, neurologopeda, pracuje w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Zajmuje się dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, z opóźnionym lub zaburzonym rozwojem mowy, występującym również na tle innych zaburzeń rozwoju. W swojej pracy skupia się nie tylko na rozwijaniu mowy i korygowaniu wad artykulacji, lecz także na rozwijaniu i doskonaleniu procesów myślenia oraz funkcji percepcyjno-motorycznych. Dba również o to, aby terapia była dla dziecka atrakcyjna, ciekawa i nie stała się przykrym obowiązkiem.
Jest autorką serii logopedycznej „Sylaby, słowa, wyrazy” oraz serii dla dzieci w wieku przedszkolnym „Myślę i mówię”.
Seria logopedyczna „Słucham i wymawiam. Dla maluchów i starszaków” obejmuje zeszyty ćwiczeń przeznaczone dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat.
Ćwiczenia te:
- rozwijają uwagę i pamięć słuchową,
- doskonalą artykulację,
- poszerzają słownictwo,
- uczą dostrzegania rytmu i rymu,
- usprawniają funkcje percepcyjno-motoryczne,
- rozwijają procesy myślenia.
Dwa pierwsze zeszyty serii dotyczą głosek łatwiejszych, których wymowa jest rzadziej zaburzona (/b/, /p/, /t/, /d/). W kolejnych zeszytach ćwiczone są głoski, które w rozwoju mowy dziecka pojawiają się nieco później (/v/, /f/, /g/, /k/ oraz głoski syczące).
Oprócz ćwiczeń prawidłowej artykulacji pojawiają się też zadania rozwijające funkcje słuchowe oraz takie, które kierują uwagę dziecka na dźwiękową strukturę słowa, jednak jeszcze w jej bardzo ogólnym rozumieniu.
Bożena Senkowska, neurologopeda, pracuje w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Zajmuje się dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, z opóźnionym lub zaburzonym rozwojem mowy, występującym również na tle innych zaburzeń rozwoju. W swojej pracy skupia się nie tylko na rozwijaniu mowy i korygowaniu wad artykulacji, lecz także na rozwijaniu i doskonaleniu procesów myślenia oraz funkcji percepcyjno-motorycznych. Dba również o to, aby terapia była dla dziecka atrakcyjna, ciekawa i nie stała się przykrym obowiązkiem.
Jest autorką serii logopedycznej „Sylaby, słowa, wyrazy” oraz serii dla dzieci w wieku przedszkolnym „Myślę i mówię”.
Bajeczki Babeczki – Sprawdzian Gotowości Szkolnej – to gotowe narzędzie dla rodzica lub opiekuna dziecka w wieku przedszkolnym, przygotowane przez nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej z wieloletnią praktyką. Pozwoli ono odpowiedzieć na pytanie: czy moje dziecko poradzi sobie w szkole?
Bajki wspierają rozwój sfery społeczno-emocjonalnej dziecka, a zadania umieszczone na końcu każdej książeczki sprawdzają poziom wiedzy i umiejętności malucha kończącego edukację przedszkolną i rozpoczynającego naukę w pierwszej klasie.
Rodzicowi lub opiekunowi zamieszczone tu rady Babeczki pomogą w razie potrzeby sięgnąć po fachową pomoc.
Każda książeczka z serii Bajeczki Babeczki zawiera przepiękne kolorowe wielkoformatowe (A4 x 2) ilustracje, które spodobają się i małym, i dużym. To kolejna inspiracja do rozmów z dzieckiem na rozmaite, nie tylko stricte bajkowe tematy. Dodatkowo na końcu każdej pozycji znajdziemy karty pracy - ćwiczenia do wykonania przez dziecko, rozwijające sprawność grafomotoryczną, nawiązujące tematyką do treści bajeczki. W tej części mamy aż cztery zadania do wykonania.
Siódma część pt. "O księżniczce Mai, ognistych smokach i złotym kluczu" to opowieść o księżniczce Mai, którą uwięziła groźna wiedźma. Jednak wierni przyjaciele Mai - zwierzęta zamieszkujące okolicę - nie zostawiły dziewczynki samej. Razem ruszyły na ratunek. Dzięki nim w bajkowej krainie na nowo zapanowała radość. Bajka o przyjaźni, odwadze i wierności ideałom.
Oto nowy elementarz do nauki czytania. Niezbędny dla każdego nauczyciela i rodzica!
Dzięki niemu dziecko w łatwy i przyjemny sposób pozna litery i nauczy się czytać.
Powrót do tradycyjnego elementarza Mariana Falskiego w dobrym stylu.
W sam raz na wakacyjny czas!
Seria „Mało lat mam, a czytam i piszę sam” w przystępny sposób wyjaśnia rodzicom i terapeutom, jak uczyć dziecko czytania i pisania sylabami. Wprowadza dzieci w świat wielkich i małych liter. Jest kompilacją skutecznych metod nauki czytania, szczególnie przydatną w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi.
Mało lat mam, a czytam sam cz. 1 odnosi się do nauki czytania samogłosek ustnych oraz ich sekwencji, sylab otwartych oraz zbudowanych z nich wyrazów i zdań. Znajdują się tu również teksty utrwalające.
Uwaga! Do książki dołączone jest 616 naklejek! Istotna informacja dla maluchów kochających naklejkowe szaleństwo!
Ćwiczenia są ułożone według etapów zgodnych z metodyką elementarnej nauki czytania. Najpierw dziecko ma okazję rozpoznawania samogłosek, następnie sylab i zdań. Autorka w Poradniku (dołaczonym we wnętrzu książki) wyjaśnia zasady nauki według etapów: powtarzanie – rozumienie – nazywanie; zasady stopniowania trudności; postrzegania świata od lewej do prawej. Zwraca uwagę na celowość podejmowanych z dziećmi form aktywności zabawowej w tym zakresie i ich wartości rozwojowe. Ćwiczenia są atrakcyjne, oprócz rozwijania umiejętności czytania stymulują także mowę i myślenie. Na podkreślenie zasługują umieszczone na końcu książki pakiety: Pakiet wyrazów, Pakiet zdań, które stanowią załącznik do zadań zawartych w ćwiczeniach.
Z recenzji prof. zw. dr hab. Bożeny Muchackiej
Giełkot to zaburzenie mowy, któremu przez długi czas logopedzi nie poświęcali należytej uwagi. Na szczęście w ostatnich latach wzrosło ich zainteresowanie tym rodzajem trudności w komunikacji. Zidentyfikowano, które objawy giełkotu przyczyniają się do tego, że otoczenie często nie rozumie mowy osób zmagających się z tym zaburzeniem. Rozpoznano także symptomy mające znaczenie podczas stawiania diagnozy różnicowej.
Treści zawarte w tej książce dotyczą zarówno zagadnień teoretycznych, jak i charakterystyki giełkotu. Są zgodne z aktualnym stanem wiedzy w tej dziedzinie. Wyczerpująco opisano w niej postępowanie diagnostyczne i istotne na tym etapie rozpoznanie różnicowe. Przedstawiono też metody planowania i prowadzenia skutecznej terapii. Dzięki temu książka może służyć jako podręcznik diagnostyki i terapii giełkotu dla studentów i praktykujących logopedów.
Z przedmowy do polskiego wydania autorstwa dr Marii Faściszewskiej:
Giełkot to zaburzenie, które nie jest w pełni rozpoznane i opisane. Wiedza związana z tym tematem jest słabo rozpowszechniona zarówno wśród terapeutów, lekarzy, jak i ogółu społeczeństwa. Mimo iż nie jest to często pojawiające się zaburzenie, prędzej czy później każdy praktykujący logopeda spotka się z osobą z giełkotem. Często specjaliści nie mają wystarczającej wiedzy na temat istoty tego zaburzenia i przebiegu terapii lub też mylnie je interpretują i utożsamiają z jąkaniem.
Niniejsza pozycja prezentuje w bardzo przystępny sposób zagadnienie giełkotu od strony teoretycznej oraz praktycznej. Autorka korzysta tu ze swoich bogatych doświadczeń
terapeutycznych.
Ważną część książki stanowi aneks, który zawiera narzędzia diagnostyczne (arkusz wywiadu, kwestionariusz zaburzeń płynności mówienia) oraz przykładowe materiały przydatne w terapii mowy bezładnej. Sądzę, że terapeuci docenią praktyczne walory tej pozycji, skorzystają z licznych wskazówek i pomysłów, w jaki sposób pomóc osobie z giełkotem.
Bajeczki Babeczki – Sprawdzian Gotowości Szkolnej – to gotowe narzędzie dla rodzica lub opiekuna dziecka w wieku przedszkolnym, przygotowane przez nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej z wieloletnią praktyką. Pozwoli ono odpowiedzieć na pytanie: czy moje dziecko poradzi sobie w szkole?
Bajki wspierają rozwój sfery społeczno-emocjonalnej dziecka, a zadania umieszczone na końcu każdej książeczki sprawdzają poziom wiedzy i umiejętności malucha kończącego edukację przedszkolną i rozpoczynającego naukę w pierwszej klasie.
Rodzicowi lub opiekunowi zamieszczone tu rady Babeczki pomogą w razie potrzeby sięgnąć po fachową pomoc.
Każda książeczka z serii Bajeczki Babeczki zawiera przepiękne kolorowe wielkoformatowe (A4 x 2) ilustracje, które spodobają się i małym, i dużym. To kolejna inspiracja do rozmów z dzieckiem na rozmaite, nie tylko stricte bajkowe tematy. Dodatkowo na końcu każdej pozycji znajdziemy karty pracy - ćwiczenia do wykonania przez dziecko, rozwijające sprawność grafomotoryczną, nawiązujące tematyką do treści bajeczki. W tej części mamy aż cztery zadania do wykonania.
Szósta część pt. "Uwaga na marzenia!" to bajka o spotkaniu dzieci w bibliotece z tajemniczym autorem książek. Nieoczekiwany zwrot akcji podczas tego wydarzenia pociąga za sobą falę kolejnych zdarzeń. Główny bohater - chłopiec-niedowiarek, nielubiący czytać i stroniący od książek - staje wobec zadania - musi odczarować panującą zimę za oknem za pomocą zaklęcia znalezionego w książce ofiarowanej mu przez zagadkowego pisarza.
Bajeczki Babeczki - Sprawdzian Gotowości Szkolnej - to gotowe narzędzie dla rodzica lub opiekuna dziecka w wieku przedszkolnym, przygotowane przez nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej z wieloletnią praktyką. Pozwoli ono odpowiedzieć na pytanie: czy moje dziecko poradzi sobie w szkole?
Bajki wspierają rozwój sfery społeczno-emocjonalnej dziecka, a zadania umieszczone na końcu każdej książeczki sprawdzają poziom wiedzy i umiejętności malucha kończącego edukację przedszkolną i rozpoczynającego naukę w pierwszej klasie. Rodzicowi lub opiekunowi zamieszczone tu rady Babeczki pomogą w razie potrzeby sięgnąć po fachową pomoc.
Piąta część pt. "O kosmicznej dyni i zapomnianym imieniu" to opowieść o niecodziennej przygodzie, którą przeżyła grupa przyjaciół: jeż Filip, nornica Klara, ropucha Monika i kret Joachim. Spotkanie z dziwnym zielonym stworkiem, który zapomniał swojego imienia, wyzwala w zwierzątkach chęć niesienia pomocy niezwykłemu przybyszowi. Gdy nadchodzi szczęśliwy finał, Aku ze Szklanej Gwiazdy w podzięce zostawia im... kulki zapomnienia.
Zeszyt 48. z III serii "Kocham Czytać. Jagoda i Janek podróżują po Polsce". Teraz dzieci odwiedzają Kielce i Sandomierz.
Na mapie Polski jest coraz więcej miast, które poznali Mali Odkrywcy!
Zeszyt 47. z III serii "Kocham Czytać. Jagoda i Janek podróżują po Polsce". Teraz dzieci odwiedzają Katowice i Żywiec.
Na mapie Polski jest coraz więcej miast, które poznali Mali Odkrywcy!
Zeszyt 46. z III serii "Kocham Czytać. Jagoda i Janek podróżują po Polsce". Teraz dzieci odwiedzają Nysę i Opole.
Na mapie Polski jest coraz więcej miast, które poznali Mali Odkrywcy!
Jagoda i Janek podróżują po Polsce" to III część serii logopedycznej "Kocham Czytać" autorstwa prof. Jagody Cieszyńskiej. Pakiet 18 zeszytów (31-48) w pudełku + GRATIS dwustronna kolorowa mapa Polski.
Seria logopedyczna "Kocham Czytać. Jagoda i Janek podróżują po Polsce":
– do wczesnej nauki czytania dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz starszych – zagrożonych dysleksją, wadami wymowy,
– do nauki czytania dla dzieci dwujęzycznych,
– do nauki o Polsce w szkołach polonijnych,
– 18 zeszytów – opowiadań o polskich miastach, ważnych historycznie miejscach, interesujących przyrodniczo zakątkach naszej ojczyzny, regionalnych potrawach i tradycjach,
– zachęta do podejmowania ciekawych tematów rozmów, samodzielnego stawiania pytań przez dzieci i wspólnego poszukiwania odpowiedzi,
– czytanie i nauka poprzez wspaniałą twórczą zabawę.
Dzieci odwiedzają Trójmiasto, Rabkę Zdrój i Zakopane, Nową Rudę i Wrocław, Bydgoszcz i Toruń, Warszawę i Ciechanów, Białystok i Mikołajki, Kraków i Wieliczkę, Poznań i Gniezno, Lublin i Zamość, Szczecin i Świnoujście, Koszalin i Kołobrzeg, Zieloną Górę i Żagań, Olsztyn i Elbląg, łódź i Łęczycę, Rzeszów i Łańcut, Nyse i Opole, Katowice i Żywiec, Kielce i Sandomierz.
Dołączona do zestawu dwustronna mapa Polski w dużym formacie pomaga dziecku w poznawaniu ojczystego kraju. Jej czytanie jest pierwszą praktyczną lekcją geografii. To znakomity pomysł wizualizacji wycieczek i zapamiętywania poznanych wcześniej informacji.
Bajeczki Babeczki Sprawdzian Gotowości Szkolnej to gotowe narzędzie dla rodzica lub opiekuna dziecka w wieku przedszkolnym, przygotowane przez nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej z wieloletnią praktyką. Pozwoli ono odpowiedzieć na pytanie: czy moje dziecko poradzi sobie w szkole?Bajki wspierają rozwój sfery społeczno-emocjonalnej dziecka, a zadania umieszczone na końcu każdej książeczki sprawdzają poziom wiedzy i umiejętności malucha kończącego edukację przedszkolną i rozpoczynającego naukę w pierwszej klasie.Rodzicowi lub opiekunowi zamieszczone tu rady Babeczki pomogą w razie potrzeby sięgnąć po fachową pomoc.Każda książeczka z serii Bajeczki Babeczki zawiera przepiękne kolorowe wielkoformatowe (A4 x 2) ilustracje, które spodobają się i małym, i dużym. To kolejna inspiracja do rozmów z dzieckiem na rozmaite, nie tylko stricte bajkowe tematy. Dodatkowo na końcu każdej pozycji znajdziemy karty pracy - ćwiczenia do wykonania przez dziecko, rozwijające sprawność grafomotoryczną, nawiązujące tematyką do treści bajeczki. W tej części powstanie całkiem spory smok!Trzecia część pt. ""O blaszanym smoku i Czekoladowej Wróżce"" to opowiastka o sympatycznej pani, która pewnego dnia gości niesamowitego przybysza w swoim ogródku. To osobliwe spotkanie pozwala jej posiąść nową sztukę - trudną sztukę dzielenia się z innymi tym, co naprawdę lubimy. To także opowiadanie o wartości przyjaźni i tolerancji.
Bajeczki Babeczki Sprawdzian Gotowości Szkolnej to gotowe narzędzie dla rodzica lub opiekuna dziecka w wieku przedszkolnym, przygotowane przez nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej z wieloletnią praktyką. Pozwoli ono odpowiedzieć na pytanie: czy moje dziecko poradzi sobie w szkole?Bajki wspierają rozwój sfery społeczno-emocjonalnej dziecka, a zadania umieszczone na końcu każdej książeczki sprawdzają poziom wiedzy i umiejętności malucha kończącego edukację przedszkolną i rozpoczynającego naukę w pierwszej klasie.Rodzicowi lub opiekunowi zamieszczone tu rady Babeczki pomogą w razie potrzeby sięgnąć po fachową pomoc.Każda książeczka z serii Bajeczki Babeczki zawiera przepiękne kolorowe wielkoformatowe (A4 x 2) ilustracje, które spodobają się i małym, i dużym. To kolejna inspiracja do rozmów z dzieckiem na rozmaite, nie tylko stricte bajkowe tematy. Dodatkowo na końcu każdej pozycji znajdziemy karty pracy - ćwiczenia do wykonania przez dziecko, rozwijające sprawność grafomotoryczną, nawiązujące tematyką do treści bajeczki. W tej części powstanie sporo wycinanek - bohaterów leśnej opowieści!Pierwsza część pt. ""Znikające kropki"" to urocza opowieść o niezwykłym zdarzeniu, które dotknęło ród Muchomorów, wielkiej awanturze, śledztwie i... - jak to w bajkach bywa - szczęśliwym rozwiązaniu tajemnicy.
Życie z zacięciem. Integralny przewodnik po jąkaniu – oto książka niezwykła po trzykroć:
unikatowe kompendium wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczące wielowymiarowego zaburzenia płynności mowy, jakim jest jąkanie;
przegląd metod terapii indywidualnych i grupowych oraz technik radzenia sobie na co dzień z zacinaniem;
kalejdoskop ludzkich losów naznaczonych jąkaniem, osobistych opowieści-świadectw bohaterów żyjących pośród nas.
Niezbędnik każdego logopedy-terapeuty jąkania i nauczyciela-wychowawcy.
Kompleksowe vademecum dla studentów i młodych adeptów logopedii i psychologii.
Obowiązkowy poradnik dla rodziców dzieci jąkających się, młodzieży i dorosłych żyjących z problemem jąkania, zwłaszcza tych wciąż poszukujących...
I wreszcie Życie z zacięciem. Integralny przewodnik po jąkaniu to książka ważna dla wszystkich, którym leży na sercu oswajanie jąkania w społeczeństwie i odczarowanie stereotypów związanych z jąkaniem. To także apel do świata, by zechciał zrozumieć jąkanie.
Zebrane w jednym tomie głosy wybitnych polskich specjalistów i terapeutów jąkania. Jedyna taka pozycja na rynku polskim!
Karty pracy z serii Ćwiczę, myślę, rozwijam się. Trening mowy i myślenia u dzieci z zaburzeniami komunikacji to zestaw ćwiczeń ogólnorozwojowych, wspomagających rozwój i rozumienie mowy. Zadania rozwijają umiejętności wzrokowe, grafomotoryczne, sekwencyjne, słuchowe i językowe, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową.Karty pracy powstały z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi mającymi trudności w nabywaniu i rozumieniu mowy. W sumie kart jest 128 w 4 blokach plus tekturowe karty w liczbie 9.Publikację można wykorzystywać jako pomoc edukacyjną w szkołach specjalnych, oddziałach integracyjnych, na zajęciach logopedycznych i rewalidacyjnych. Karty mogą również wykorzystywać rodzice do pracy z dziećmi w domu.
Zeszyt 44. z serii Kocham Czytać. Jagoda i Janek znów podróżują po Polsce. Teraz odwiedzają Łódź i Łęczycę.Na mapie Polski jest coraz więcej miast, które poznali Mali Odkrywcy.
Zeszyt 45. z serii Kocham Czytać. Jagoda i Janek znów podróżują po Polsce. Teraz odwiedzają Rzeszów i Łańcut.Na mapie Polski jest coraz więcej miast, które poznali Mali Odkrywcy.
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?