KATEGORIE

Kategorie

Okładka książki Marketing wystawienniczy

Marketing wystawienniczy

  • Autor: Siskind Barry
  • ISBN: 8374840269
  • EAN: 9788374840262
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Format: 16.8x24.0cm
  • Język: polski
  • Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
  • Liczba stron: 264
  • Rok wydania: 2006
  • Wysyłamy w ciągu: niedostępny
  • Brak ocen
  • 57,47
     zł
    Cena detaliczna:  71,00 zł
    Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,47
Artykuł chwilowo niedostępny
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
x
Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wprowadzić go w życie. Cenną pomocą w tym będzie ta książka stanowiąca kompendium wiedzy na temat tworzenia strategii wystawienniczych i skutecznego zarządzania tego typu projektami.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj