
Marketing wystawienniczy
-
Autor: Siskind Barry
- ISBN: 8374840269
- EAN: 9788374840262
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Format: 16.8x24.0cm
- Język: polski
- Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
- Liczba stron: 264
- Rok wydania: 2006
- Wysyłamy w ciągu: niedostępny
-
Brak ocen
-
57,47złCena detaliczna: 71,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,47 zł
Artykuł chwilowo niedostępny
x
Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wprowadzić go w życie. Cenną pomocą w tym będzie ta książka stanowiąca kompendium wiedzy na temat tworzenia strategii wystawienniczych i skutecznego zarządzania tego typu projektami.